Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:10:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 299939 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #200 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 22:07:51 »

Azon agyalok, hogy ha a VSS-sel lenne gond, akkor nem mutatna semmit a sebességmérő és a tempomat se menne, nem? Egyébként van egy újabb tünetem: ha 5-10 km városi közlekedés után újraindítom az autót, akkor már nem jelez hibát és az ABS is működik. Olyan, mintha valaminek be kellene melegednie. Érintkezési hiba valamelyik ABS jeladóban?
Nem kizárt.Az,hogy a vss éppen milyen tünetet produkál?Nálam össze volt sodorva a három szálból kettő.Minek?Nem tudom.De a szerelőék szétszedték és elszállt az alapjárat.Összesodorták és jobb lett (a régi jeladót majd beteszem és kíváncsi leszek a tapasztalatra)
A tcs az abs jeladóról kapja a jelet és elektronikusan veszi vissza a gázt (véhat) Nálam,amikor először elfelejtették visszadugni a jeladót,nem ment a ford. mérő (igen az,nem a km óra,az jó volt) de viszont folyamatosan világított az abs és a tcs.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #201 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 06:35:43 »

Sziasztok!

Milyen első féktárcsát vegyek a kocsira? Nem szeretnék olyat venni, ami hamar tönkre megy. Az AET márkáról mi a vélemény? Nekem túl olcsónak tűnik, de attól még lehet jó persze.

Üdv: Pocska
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #202 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 10:25:35 »

Sziasztok!

Milyen első féktárcsát vegyek a kocsira? Nem szeretnék olyat venni, ami hamar tönkre megy. Az AET márkáról mi a vélemény? Nekem túl olcsónak tűnik, de attól még lehet jó persze.

Üdv: Pocska
Szia! Én a saját tapasztalatomat tudom leírni neked. Nem tudom, hogy gyári minőségüben gondolkodsz vagy sport féket akarsz?
A gyárinál sokkal jobb volt nekem az ATE Power Disc ATE betéttel, igaz 60000 km alatt elfogyott a tárcsa a betéttel együtt, nyilván azért volt jobb fékhatás vele, mert puhább volt a tárcsa anyaga, mint a gyárié, de ez tartósság rovására megy, viszont sokkal jobb fékhatás volt vele. Aztán próbálkoztam Hans Pries-szel ami nagyon szhar hamar megvetemedett és rázza a kormányt, szóval olyat ne vegyél. Most fogom kipróbálni a Zimmerman furkált tárcsát, általam átalakitva, ha elkészül, majd rakok fel képeket, és majd a tapasztalatokat is megírom, ha lesz benne pár ezer km. Üdv. Kusti
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #203 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 11:35:36 »

Szia! Én a saját tapasztalatomat tudom leírni neked. Nem tudom, hogy gyári minőségüben gondolkodsz vagy sport féket akarsz?
A gyárinál sokkal jobb volt nekem az ATE Power Disc ATE betéttel, igaz 60000 km alatt elfogyott a tárcsa a betéttel együtt, nyilván azért volt jobb fékhatás vele, mert puhább volt a tárcsa anyaga, mint a gyárié, de ez tartósság rovására megy, viszont sokkal jobb fékhatás volt vele. Aztán próbálkoztam Hans Pries-szel ami nagyon szhar hamar megvetemedett és rázza a kormányt, szóval olyat ne vegyél. Most fogom kipróbálni a Zimmerman furkált tárcsát, általam átalakitva, ha elkészül, majd rakok fel képeket, és majd a tapasztalatokat is megírom, ha lesz benne pár ezer km. Üdv. Kusti

Köszönöm a választ! Én elsősorban normál féktárcsát, jó ár/érték arányban szeretnék. Szóval olcsón jót:)
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #204 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 11:48:36 »

Köszönöm a választ! Én elsősorban normál féktárcsát, jó ár/érték arányban szeretnék. Szóval olcsón jót:)
Nézd meg a Cromaxban a gyárit, szerintem sok utángyártottnál jobb áron megtudod venni és a gyári azért elég jó!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #205 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 11:50:50 »

Köszönöm a választ! Én elsősorban normál féktárcsát, jó ár/érték arányban szeretnék. Szóval olcsón jót:)
Én a vaterán kérdeztem rá egy tagnál,a véhatra a komplett készletet adta volna 45e-ért.Ami szerintem nem sok,de például ha csak első kell,akár 15-16e-ért is láttam készletet.A szórás nagy,jópáran megjárták már márkásnak mondott tárcsákkal.Én ezért is nem kerestem ilyet,például az első autómon unix tárcsák voltak betéttel és még a következő autót is kiszolgálták.Sosem volt velük bajom,a jelenlegi tulaj sem panaszkodik.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.10 vasárnap, 11:55:20 írta misi107 » Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #206 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 12:00:35 »

Én a vaterán kérdeztem rá egy tagnál,a véhatra a komplett készletet adta volna 45e-ért.Ami szerintem nem sok,de például ha csak első kell,akár 15-16e-ért is láttam készletet.A szórás nagy,jópáran megjárták már márkásnak mondott tárcsákkal.Én ezért is nem kerestem ilyet,például az első autómon unix tárcsák voltak betéttel és még a következő autót is kiszolgálták.Sosem volt velük bajom,a jelenlegi tulaj sem panaszkodik.

Ok! Ezek szerint unix és cromax a két nyerő, majd megnézem ott mi van eladó:)
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #207 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 12:10:10 »

Ok! Ezek szerint unix és cromax a két nyerő, majd megnézem ott mi van eladó:)
Unixban sok félét árulnak, vígyázni kell, hogy melyiket választod az ATE és a Car tárcsák jók, betétben pedig az ETF super jó ott, Textar cuccok is jók! Dolgoztam pár évig az Unixban és voltak visszajelzések csak azokra alapozom, amit írok.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #208 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 13:29:59 »

Ok! Ezek szerint unix és cromax a két nyerő, majd megnézem ott mi van eladó:)

http://www.szilkerauto.hu/
itt is megkérdezheted, ferodora jó árakat mondott legutóbb (és utángyártottakat is árul)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #209 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 13:53:09 »

Unixban sok félét árulnak, vígyázni kell, hogy melyiket választod az ATE és a Car tárcsák jók, betétben pedig az ETF super jó ott, Textar cuccok is jók! Dolgoztam pár évig az Unixban és voltak visszajelzések csak azokra alapozom, amit írok.
én konkrétan arra gondolok,ami unix márkanév alatt fut.unixon belüli unix.Igaz,278 mm-es átmérővel most nem láttam,nekem akkor még azt hoztak hozzá.Most csak 260-as lenne belőle?
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.10 vasárnap, 13:55:50 írta misi107 » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #210 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 18:24:25 »

én konkrétan arra gondolok,ami unix márkanév alatt fut.unixon belüli unix.Igaz,278 mm-es átmérővel most nem láttam,nekem akkor még azt hoztak hozzá.Most csak 260-as lenne belőle?
Azok általában Magyar termékek vagy a legolcsóbb utángyártott, lehet, hogy most már csak 260-s van belőle, mert állandóan változik a terméklista.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #211 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 18:50:45 »

Azok általában Magyar termékek vagy a legolcsóbb utángyártott, lehet, hogy most már csak 260-s van belőle, mert állandóan változik a terméklista.
Ha nem csal az emlékezetem az akkor valami olasz cucc volt,de nem esküszök meg rá.Végeredményben tök mindegy.
Én ettől az eladótól kérdeztem a szettet a sajátomra:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/fek_fekbetet/ford_mondeo_mk1_mk2_1993_2001_ig_komplett_fekszett_1449139923.html
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #212 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 19:12:03 »

Ha nem csal az emlékezetem az akkor valami olasz cucc volt,de nem esküszök meg rá.Végeredményben tök mindegy.
Én ettől az eladótól kérdeztem a szettet a sajátomra:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/fek_fekbetet/ford_mondeo_mk1_mk2_1993_2001_ig_komplett_fekszett_1449139923.html

én meg ha nem tévedek, övé ez a fórumtopic: http://mondeo.hu/index.php?topic=167.0  vigyor3
valahol ott van az elérhetősége is.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #213 Dátum: 2011.04.10 vasárnap, 19:32:09 »

Nézd meg a Cromaxban a gyárit, szerintem sok utángyártottnál jobb áron megtudod venni és a gyári azért elég jó!
A következő helyen is érdeklődhetsz: 70/217-0427 ,  info@fektarcsa.com én eddig kerékcsapágyat és kutyacsontokat vettem itt és jók árban is és minőségben is.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #214 Dátum: 2011.04.11 hétfő, 22:06:33 »

Szia!

Nem beleszólni akarok, én is szemezek ezzel a tárcsával. Amit kérdeztek az AET és amit te mondtál az ATE. Szerintem a kettő két integet2 különböző márkát takar, de ettől még lehet jó  mindkettő.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #215 Dátum: 2011.04.12 kedd, 10:33:21 »

Szia!

Nem beleszólni akarok, én is szemezek ezzel a tárcsával. Amit kérdeztek az AET és amit te mondtál az ATE. Szerintem a kettő két integet2 különböző márkát takar, de ettől még lehet jó  mindkettő.
Semmi gond, amit kérdeztek az AET, ezt nem ismerem, de az ATE-t használtam, azért mertem ajánlani, én egy pillanatig sem állítottam, hogy ez nem 2 különböző márka, persze, hogy lehet jó mind a kettő, vagyis az ATE 100 %, hogy jó mert 60000 km-en keresztül használtam gond nélkül nagyon jó fékhatással. wave
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #216 Dátum: 2011.04.19 kedd, 10:21:39 »

Mekkora esélyt adtok arra, hogy egy ABS szenzor (kiszámíthatatlanul) hibás jelet generáljon?
Egyáltalán milyen elven működik egy ilyen jeladó?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #217 Dátum: 2011.04.19 kedd, 11:10:15 »

Mekkora esélyt adtok arra, hogy egy ABS szenzor (kiszámíthatatlanul) hibás jelet generáljon?
Egyáltalán milyen elven működik egy ilyen jeladó?
A mondeonál a kerékagynál,a tengelyen levő fogak szakítják meg a jeladó jelét (jeladó a csonkba van csavarozva) Ha nincs megszakítás kapcsol be az abs.Ha hibát generál az lehet például a jeladó elkoszolódása,eltörése miatt,az abs vezérlő/fékerő elosztó hibája miatt,vezetékszakadás miatt.Ezt neked kell megkeresni...
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.19 kedd, 11:11:48 írta misi107 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #218 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 22:01:31 »

Szia! Én a saját tapasztalatomat tudom leírni neked. Nem tudom, hogy gyári minőségüben gondolkodsz vagy sport féket akarsz?
A gyárinál sokkal jobb volt nekem az ATE Power Disc ATE betéttel, igaz 60000 km alatt elfogyott a tárcsa a betéttel együtt, nyilván azért volt jobb fékhatás vele, mert puhább volt a tárcsa anyaga, mint a gyárié, de ez tartósság rovására megy, viszont sokkal jobb fékhatás volt vele. Aztán próbálkoztam Hans Pries-szel ami nagyon szhar hamar megvetemedett és rázza a kormányt, szóval olyat ne vegyél. Most fogom kipróbálni a Zimmerman furkált tárcsát, általam átalakitva, ha elkészül, majd rakok fel képeket, és majd a tapasztalatokat is megírom, ha lesz benne pár ezer km. Üdv. Kusti
nem ATE tárcsát nézett, hanem AET -et. sajnos nem elírás vaterán árulnak ilyent. elég kínai piacos fíling
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #219 Dátum: 2011.05.20 péntek, 08:30:30 »

nem ATE tárcsát nézett, hanem AET -et. sajnos nem elírás vaterán árulnak ilyent. elég kínai piacos fíling
Pedig nem. Az AET is német márka, a gyártása is ott történik - tudtommal.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #220 Dátum: 2011.05.20 péntek, 20:51:57 »

Pedig nem. Az AET is német márka, a gyártása is ott történik - tudtommal.

Előző héten vettem Ferrodo premiereket. Szerintem jobban megéri ennyivel többet kiadni egy ismerten jó tárcsáért, de ugye a puding próbája az evés. Szóval amíg az AET-4500 ft / db áron van addig a Ferrodo 8500 ft/ db áron, ami igaz hogy kétszerese, de nekem megérte. Így is olcsóbb mint a gyári Ford.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #221 Dátum: 2011.05.20 péntek, 21:15:10 »

Pedig nem. Az AET is német márka, a gyártása is ott történik - tudtommal.
Szia Gabi! Nem ismerem ezt az AET márkájú féktárcsát, de a HANS PRIES-t is Németben is gyártják és ráadásul gyári minőségűként árulják és egy kalap szhart sem ér sajnos.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #222 Dátum: 2011.05.21 szombat, 06:32:56 »

Pedig nem. Az AET is német márka, a gyártása is ott történik - tudtommal.
tudom, hogy nem kínai, csak mondjuk van egy világmárka, mint az ATE, és AET néven gyártani egy másik szart, tök mindegy hol csinálják az érzésem ránézésre is az, hogy kínából való, mint mondjuk az Adios melegítő
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #223 Dátum: 2011.05.21 szombat, 08:43:26 »

tudom, hogy nem kínai, csak mondjuk van egy világmárka, mint az ATE, és AET néven gyártani egy másik ***t, tök mindegy hol csinálják az érzésem ránézésre is az, hogy kínából való, mint mondjuk az Adios melegítő
Azért a kínaiak sem csak gagyit tudnak gyártani...tetszik nem tetszik eszméletlen módon fejlődnek aztán olyan minőségben gyártanak,amilyenre megbízást kapnak.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #224 Dátum: 2011.05.21 szombat, 14:02:13 »

nem ATE tárcsát nézett, hanem AET -et. sajnos nem elírás vaterán árulnak ilyent. elég kínai piacos fíling
Szia! Tudom, hogy nem elírás, azért írtam, hogy a saját tapasztalatomat tudom leírni és az az ATE- vel volt! Tudom, hogy létezik az AET, de én az ATE-t merem ajánlani! integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #225 Dátum: 2011.05.21 szombat, 18:15:17 »

Azért a kínaiak sem csak gagyit tudnak gyártani...tetszik nem tetszik eszméletlen módon fejlődnek aztán olyan minőségben gyártanak,amilyenre megbízást kapnak.
sőt!!!!
a gagyi az sajnos igényeket elégít ki. azért gyártják, mert fizetőképes igény van rá. de e mellett vannak olyan cuccaik, amik simán odavernek a világmárkáknak...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #226 Dátum: 2011.06.03 péntek, 19:31:30 »

Sziasztok!

Bal első ABS jeladót szeretnék venni. Van több fajta is, vagy ugyan az az összes mkI-ben? Van különbség jobbos és balos között? Esetleg valakinek van elfekvőben egy bontott?

Üdv: Pocska
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #227 Dátum: 2011.06.03 péntek, 20:59:00 »

szia

nekem van bontottan,ha aktuális még dobj egy privát üzenetet megeggyezünk.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #228 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 21:40:56 »

szia

nekem van bontottan,ha aktuális még dobj egy privát üzenetet megeggyezünk.

Ma megérkezett a két jeladó amit küldtél nekem! Jó érzés, egy ilyen társaságba tartozni! Olcsón és gyorsan ki lettem segítve. Köszönöm szépen! Hálám üldözni fog Smiley
Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #229 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 22:08:40 »

nincs mit.remélem jó szolgálatot tesz.
Naplózva
evinik
Vendég
« Új hozzászólás #230 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 10:12:58 »

Sziasztok!

Kérlek titeket ha tudtok segítsetek,  hogyan lehet a féktárcsabetéteket kicserélni. Üdv: Árpi       

Naplózva
Sarabat
Vendég
« Új hozzászólás #231 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 16:08:26 »

most tárcsát,vagy betétet akarsz cserélni?linkelek neked folyamatot,ha gondolod,de biztos vagy a dolgodban?
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #232 Dátum: 2011.06.21 kedd, 12:56:22 »

Jo napot Mindenkinek!

Ugy tunik megoldodott a fektarcsa mizeria. A legutobbi tarcsacsere ota belekerult kozel 5ezer km a keszulekbe es eddig kifogastalanul mukodik, nem raz es nem is produkal semmilyen tunetet sem.
A megoldas a fekcsovek csereje volt, ugyanis a csovek belsejeben lerakodott valami fulzsir-szeru/allapotu anyag, ami alapbol nem lenne baj, de a felmelegedett fekolajtol megnott a terfogata es nem engedte rendesen visszafolyni a munkahengerbol a fekezest kovetoen a fekolajat. Emiatt a betetek tovabb voltak a tarcsan es ezek az apro "szorulasok" generaltak azt a plusz terhelest, amit a menettulajdonsagon nem vettem eszre, amde szepen, modszeresen deformalodott miatta a tarcsa.
Ezek a fekcsovek a gyari fekcsovei voltak a kocsinak, 15 ev es 300ezer km szep teljesitmeny, raadasul semmilyen repedes, szivargas nem volt, tokeletes allapotuak meg a mai napig is. Ez volt az egyetlen olyan resze a fekrendszernek, amit nem csereltem meg, de millioszor probaltam a munkahengereket, hogy rendesen visszaengednek-e es a hideg fekolajnal kifogastalan volt. A tippet amugy a palotai Cromax eladoja adta, eddig ugy tunik, igaza volt, ezuton is koszonet neki!
Naplózva
lalika90
Vendég
« Új hozzászólás #233 Dátum: 2011.07.16 szombat, 00:31:49 »

Sziasztok!

96 májusi autóm van, csak egy bajom van vele, nem abs-s (hátul dobfék). Valaki meg tudná mondani, pontosan milyen alkatrészek kellenének, hogy beletegyem, és ez mennyibe keülne kb.- gondoltam bontott alkatrészekkel megcsinálom, csak nem tudom mi kell hozzá?
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #234 Dátum: 2011.07.31 vasárnap, 12:41:44 »

Jo napot Mindenkinek!

Ugy tunik megoldodott a fektarcsa mizeria. A legutobbi tarcsacsere ota belekerult kozel 5ezer km a keszulekbe es eddig kifogastalanul mukodik, nem raz es nem is produkal semmilyen tunetet sem.
A megoldas a fekcsovek csereje volt, ugyanis a csovek belsejeben lerakodott valami fulzsir-szeru/allapotu anyag, ami alapbol nem lenne baj, de a felmelegedett fekolajtol megnott a terfogata es nem engedte rendesen visszafolyni a munkahengerbol a fekezest kovetoen a fekolajat. Emiatt a betetek tovabb voltak a tarcsan es ezek az apro "szorulasok" generaltak azt a plusz terhelest, amit a menettulajdonsagon nem vettem eszre, amde szepen, modszeresen deformalodott miatta a tarcsa.
Ezek a fekcsovek a gyari fekcsovei voltak a kocsinak, 15 ev es 300ezer km szep teljesitmeny, raadasul semmilyen repedes, szivargas nem volt, tokeletes allapotuak meg a mai napig is. Ez volt az egyetlen olyan resze a fekrendszernek, amit nem csereltem meg, de millioszor probaltam a munkahengereket, hogy rendesen visszaengednek-e es a hideg fekolajnal kifogastalan volt. A tippet amugy a palotai Cromax eladoja adta, eddig ugy tunik, igaza volt, ezuton is koszonet neki!

Asszem feladom  falbav falbav falbav Ismet elkezdett razni a fek...
A komplett fekrendszer ki van cserelve uj alkatreszekre (mar az ujakat is kicsereltem meg ujabbakra), nemcsak az elsonel,de mar a hatsonal is es igy kepes volt 6500 km-t is kibirni, de megint elkezdett egyik percrol a masikra razni.
Most jottem ki a kocsi alol, atneztem mindent a fekek, a kormany es a futomu tajekan, minden rendben, minden a helyen, minden tokeletes allapotban, kiveve, hogy raznak a tarcsak. Megorulok gun gun Akarhogy fekezek, szepen iranyban marad, nem huz semerre, lassulas prima, csak raz...
Mar az is felmerult bennem, hogy en taposom szet es emiatt raz, de amiota ezt a razast jatssza, szinte nem is fekezek, 85%-a a megallasoknak motorfekkel van, a legeslegutolso pillanatban lepek csak ra a fekpedalra - szal tul nem melegedhet, el nem fekezhetem, de akkor mitol kezd el megint razni??  falbav falbav

Felmerult meg egy otletem, de fogalmam sincs, hogy helytallo-e: kb. 3 eve a hatso gatlok cserejenel a bal hatso ABS szenzor kapott egy komolyabb csapottat a kalapaccsal es azota vilagit is a visszajelzo, ellenben az ABS tovabbra is kifogastalanul teszi a dolgat, meg a bal hatso kereknel is.
Ki lehet-e valamilyen modon olvasni az ABS hibatarolojat ugy, hogy ne csak azt mondja, hogy kakukk a bal hatso szenzor.
Lehet-e valamilyen rendellenes hatasa ennek a fekeroelosztasra ugy, hogy az elso fekekre vezerli az ABS a nagyobb fekerot es ezt nem birjak a tarcsak ennel hosszabb tavon?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #235 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 15:25:33 »

összejött az összes alkatrész a nagy fékemhez. van  v6-os nyergem szépen felújítva(jó állapotban is vettem, le lett fújva homokkal, és kapott egy fekete festést, valamint új porvédőt, új karmantyút, új csúszka gumit, csúszkák fel lettek polírozvaés szilikonos zsírral összerakva), egy pár 278-as Textar féktárcsám, hozzá való mintex betétekkel. Hétvégén ugrik fel a régi helyére. majd referálok az eredményekről. remélem érezhető lesz a változás. amúgy is vége volt ennek a garnitúrának, hát akkor már inkább a nagyobb legyen rajta. ha már szét lesz szedve, akkor lesz két első csapágycsere is, aztán megyek mint állat

Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #236 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 18:11:25 »

összejött az összes alkatrész a nagy fékemhez. van  v6-os nyergem szépen felújítva(jó állapotban is vettem, le lett fújva homokkal, és kapott egy fekete festést, valamint új porvédőt, új karmantyút, új csúszka gumit, csúszkák fel lettek polírozvaés szilikonos zsírral összerakva), egy pár 278-as Textar féktárcsám, hozzá való mintex betétekkel. Hétvégén ugrik fel a régi helyére. majd referálok az eredményekről. remélem érezhető lesz a változás. amúgy is vége volt ennek a garnitúrának, hát akkor már inkább a nagyobb legyen rajta. ha már szét lesz szedve, akkor lesz két első csapágycsere is, aztán megyek mint állat


v6 nyereg nagyobb a diesel nyeregnél?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #237 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 18:53:15 »

v6 nyereg nagyobb a diesel nyeregnél?
a 2-es mondeo-é igen. 1-esnél mind2 tárcsa 260-as, az mk2-nél a v6 az 278mm átmérőjű. a nyereg távtartója nagyobb a v6-nál. szinte csak ennyi. van egy erősített kivitel, ahol szélesebb a betét helye, és picit magasabb is. itt a nyereg is picit máshogy néz ki. ha utóbbit tud szerezni az ember jobban jár. a tárcsa ekkorára van méretezve, de a síma is hatásosabb, mert nagyobb kerületen fut. nem tudom mi alapján találták ki, hogy melyik melyik, mert még st is volt a símával szerelve
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #238 Dátum: 2011.09.23 péntek, 22:54:59 »

Üdv mindenkinek.Én itt új vagyok,viszont van mondeóm /mk1 /  mindjárt kettő is.Az egyiket nemrég vettük,ez egy 1993 as 2000-es.ABS gondom van vele/ többek közt/ .Végigolvastam a hozzászólásokat ,de ilyen hibáról nem ir senki.Inditáskor a szokásos módon egy darabig világit az ABS lámpa,aztán elalszik.ha elkezd gurulni az autó kb 10-20 km/ó  kigyullad,és ugy is marad.Jeladók ellenőrizve,/ ellenállás mérés az elektronika csatiján. kb 1350ohm. mindegyik.Az autót mozgatva adnak jelet is. Van benne kipörgésgátló is de a lámpája mindig világit,nem müködik. Minden ötletet, segitséget előre is megköszönök.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #239 Dátum: 2011.09.23 péntek, 23:53:18 »

Üdv mindenkinek.Én itt új vagyok,viszont van mondeóm /mk1 /  mindjárt kettő is.Az egyiket nemrég vettük,ez egy 1993 as 2000-es.ABS gondom van vele/ többek közt/ .Végigolvastam a hozzászólásokat ,de ilyen hibáról nem ir senki.Inditáskor a szokásos módon egy darabig világit az ABS lámpa,aztán elalszik.ha elkezd gurulni az autó kb 10-20 km/ó  kigyullad,és ugy is marad.Jeladók ellenőrizve,/ ellenállás mérés az elektronika csatiján. kb 1350ohm. mindegyik.Az autót mozgatva adnak jelet is. Van benne kipörgésgátló is de a lámpája mindig világit,nem müködik. Minden ötletet, segitséget előre is megköszönök.
valószínű, a vezérlés(abs fejegység) halt be. a kipörgésgátló hiba jelzése is erre utal.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #240 Dátum: 2011.09.24 szombat, 18:21:21 »

Köszi a gyors választ.Ettől féltem,...eddig. Ugyanis ma vettem észre,hogy az ABS egységből valahonnan szivárog a fékolaj is. Ugyhogy tényleg ki kell szedni.
Kérdésem: 96-os  donor  autóból még ez megvan,ugyanolyan-e mint a 93-as,vagyis ami benne van?
köszi.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #241 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 14:06:22 »

Köszi a gyors választ.Ettől féltem,...eddig. Ugyanis ma vettem észre,hogy az ABS egységből valahonnan szivárog a fékolaj is. Ugyhogy tényleg ki kell szedni.
Kérdésem: 96-os  donor  autóból még ez megvan,ugyanolyan-e mint a 93-as,vagyis ami benne van?
köszi.

Nem biztos, hogy jó az infóm - majd megcáfolnak -, de ismereteim szerint van különbség az ABS fejegységben a szerint, hogy van-e a kocsiban kipörgésgátló, avagy nincs.
Naplózva
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #242 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 22:31:14 »

Van benne ,és az se működik.
Naplózva
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #243 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 03:24:05 »

Ugyanezt a kálváriát kezdtem MK3-al!

Komplett fék, fékcsövek, fékolaj cserélve... még mindig egyentlen
fékezés közben... Bármi ötlet?

zs77


Asszem feladom  falbav falbav falbav Ismet elkezdett razni a fek...
A komplett fekrendszer ki van cserelve uj alkatreszekre (mar az ujakat is kicsereltem meg ujabbakra), nemcsak az elsonel,de mar a hatsonal is es igy kepes volt 6500 km-t is kibirni, de megint elkezdett egyik percrol a masikra razni.
Most jottem ki a kocsi alol, atneztem mindent a fekek, a kormany es a futomu tajekan, minden rendben, minden a helyen, minden tokeletes allapotban, kiveve, hogy raznak a tarcsak. Megorulok gun gun Akarhogy fekezek, szepen iranyban marad, nem huz semerre, lassulas prima, csak raz...
Mar az is felmerult bennem, hogy en taposom szet es emiatt raz, de amiota ezt a razast jatssza, szinte nem is fekezek, 85%-a a megallasoknak motorfekkel van, a legeslegutolso pillanatban lepek csak ra a fekpedalra - szal tul nem melegedhet, el nem fekezhetem, de akkor mitol kezd el megint razni??  falbav falbav

Felmerult meg egy otletem, de fogalmam sincs, hogy helytallo-e: kb. 3 eve a hatso gatlok cserejenel a bal hatso ABS szenzor kapott egy komolyabb csapottat a kalapaccsal es azota vilagit is a visszajelzo, ellenben az ABS tovabbra is kifogastalanul teszi a dolgat, meg a bal hatso kereknel is.
Ki lehet-e valamilyen modon olvasni az ABS hibatarolojat ugy, hogy ne csak azt mondja, hogy kakukk a bal hatso szenzor.
Lehet-e valamilyen rendellenes hatasa ennek a fekeroelosztasra ugy, hogy az elso fekekre vezerli az ABS a nagyobb fekerot es ezt nem birjak a tarcsak ennel hosszabb tavon?

Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #244 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:38:55 »

Ugyanezt a kálváriát kezdtem MK3-al!

Komplett fék, fékcsövek, fékolaj cserélve... még mindig egyentlen
fékezés közben... Bármi ötlet?

zs77



Hali,

azota ismet uj tarcsam van es ismet kezd razni...

Szal ha sikerul rajonni, hogy mi az oka, feltetlenul szamolj be rola legyszi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #245 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:34:41 »

Hali,

azota ismet uj tarcsam van es ismet kezd razni...

Szal ha sikerul rajonni, hogy mi az oka, feltetlenul szamolj be rola legyszi.
lehet ki kellene dobni azt a csonkállványt. vagy legalább leellenőrizni a féltengely végén az anyát.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #246 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 17:07:42 »

lehet ki kellene dobni azt a csonkállványt. vagy legalább leellenőrizni a féltengely végén az anyát.

az anyaval minden rendben, rendesen a helyen van.

a csonkallvannyal mi lehet a gond? Ugy ertem, hogy az uj tarcsaval 2-3-4ezer km-ig tokeletes es csak utana kezd razni, annak mi a kapcsolata a csonkallvannyal?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #247 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 18:49:42 »

az anyaval minden rendben, rendesen a helyen van.

a csonkallvannyal mi lehet a gond? Ugy ertem, hogy az uj tarcsaval 2-3-4ezer km-ig tokeletes es csak utana kezd razni, annak mi a kapcsolata a csonkallvannyal?
még jó, hogy a helyén van!
csak az nem mindegy, milyen nyomatékkal van meghúzva.
annyi köze van a csonkállványnak a dologhoz, egy csapágy közreműködésével az agyra csavarozod a kerékkel együtt.
féltengely, csapágy nem volt cserélve a tünetek megjelenése előtt?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #248 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:14:00 »

még jó, hogy a helyén van!
csak az nem mindegy, milyen nyomatékkal van meghúzva.
annyi köze van a csonkállványnak a dologhoz, egy csapágy közreműködésével az agyra csavarozod a kerékkel együtt.
féltengely, csapágy nem volt cserélve a tünetek megjelenése előtt?

ahha, igy mar ertem a kerdest.

a jobb csonkallvanyt es a csapagyakat kb 8 eve csereltem, akkor gatlo es tarcsacsere is volt es az a tarcsa-szett 80ezret ment gond nelkul. Ez a mizeria akkor kezdodott, amikor kicsereltem ezutan a tarcsakat. Feltengelyekkel minden rendben, nem volt cserelve es nem is kell cserelni, egyelore. Szoval az a csere nem okozhatta es azota nem lett ilyen jellegu muvelet elvegezve.
Nos, miutan lecsereltem azokat a Brembo tarcsakat, valami gagyit vettem. Amkor a gagyik elkezdtek razni, gondoltam azert, mert xar es kicsereltem ismet Brembora. Majd a brembo is razni kezdett kb. 3000km utan, felszabalyoztattam es ismet razni kezdett. Ezutan mindent kicsereltem ujra a fek kornyeken a beteteken, fekcsoveken, olajon, csuszkakon at a hatso fekekkel egyutt mindent. A feknyereg viszont a gyari, ellenben tokeletesen siman mozognak a dugattyuk benne, nem szorul, amikor nezem, konnyen jar.
Most megint raz, most kb. az elmult 50ezer km alatt mar a hatodik szett tarcsat gyurom (3 szett fel is volt mar szabalyoztatva) es meg mindig ugyanaz a jelenseg, hogy 2-3-4 ezer km-el a csere utan razni kezd, addig tokeletes.
Namost a futomuvel is minden rendben, az osszes szilent, stab palca, kormanyosszekoto, stb., stb. minden jo, uj, mert azokat is kicsereltem, hogy hatha ez okozza, de nem.
Egyedul az ABS vezerlohoz es a fofekhengerhez nem nyultam meg. Ami otletem meg volt, hogy miutan a bal hatso ABS jelado utest kapott (ettol fuggetlenul az ABS hibatlanul mukodik meg a bal hatso kereken is, csak a visszajelzo vilagit), lehet, hogy rosszul osztja el a fekerot, de a solymar szereloi szerint ez kizart.

Szoval teljesen tanacstalan lettem, hogy mi lehet a kivalto oka...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #249 Dátum: 2011.10.26 szerda, 14:58:08 »

Sziasztok!

Tud valaki valami infót a "Power Brake" vagy "AET" márkával kapcsolatban? Hátsó tárcsát és betétet vennék ilyet/valamelyiket, tegyem, vagy felejtős?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.