Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:37:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS  (Megtekintve 300020 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2014.01.07 kedd, 16:42:41 »

Hátul dobfékes volt
szerinted lehet gaz ebbol? mar nagy gany egy ilyet atalakitani?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #501 Dátum: 2014.01.07 kedd, 16:47:45 »

szerinted lehet gaz ebbol? mar nagy gany egy ilyet atalakitani?
egy délelőtt alatt megcsináltuk a havernak a dobról tárcsára alakítást, és semmiféle gond nem volt a csövezéssel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2014.01.07 kedd, 22:35:43 »

egy délelőtt alatt megcsináltuk a havernak a dobról tárcsára alakítást, és semmiféle gond nem volt a csövezéssel
szerinted,ha hatrafele menetben fekezeskor  nyikorog a bal hatulja,eleg hangosan,,az mitol van,
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2014.01.08 szerda, 09:48:13 »

szerinted,ha hatrafele menetben fekezeskor  nyikorog a bal hatulja,eleg hangosan,,az mitol van,
Ha előre fele közlekedsz a kocsival, és fékezéskor nyikorog a fék, az mitől van?
Ha ez megvan, akkor valószínűleg kikövetkeztethető, hogy mi a nyikorgás oka.

Azért nem írok semmit, mert hiányosak ezen ismereteim. Smiley
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2014.01.08 szerda, 09:53:36 »

Ha előre fele közlekedsz a kocsival, és fékezéskor nyikorog a fék, az mitől van?
Ha ez megvan, akkor valószínűleg kikövetkeztethető, hogy mi a nyikorgás oka.

Azért nem írok semmit, mert hiányosak ezen ismereteim. Smiley
ha elore fele is nyikorog,az vagy rosszminosegu kemeny betet,vagy valami szorulas van! Nekem elore semmi gond,hatrafele a bal hatulja szinte ordit!! Visit..
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2014.01.08 szerda, 10:56:27 »

ha elore fele is nyikorog,az vagy rosszminosegu kemeny betet,vagy valami szorulas van! Nekem elore semmi gond,hatrafele a bal hatulja szinte ordit!! Visit..
nálunk az opel vectra csinált ilyet
nyikorgott hátul szét szedtük bejárattuk a féknyereg dugóját mert le volt ragadva és nem bírt rendesen vissza menni a helyére
bejáratuk és azóta jó
de az előre menetben is meg hátra menetben is csinálta
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2014.01.08 szerda, 19:11:45 »

nálunk az opel vectra csinált ilyet
nyikorgott hátul szét szedtük bejárattuk a féknyereg dugóját mert le volt ragadva és nem bírt rendesen vissza menni a helyére
bejáratuk és azóta jó
de az előre menetben is meg hátra menetben is csinálta
nem tudom,én is próbáltam járatni,de nem merem nagyon mert félek ki esik a dugattyú! nem tudom van e trükkje,de nem mertem. álltalában nincs segitségem,és egyedül vagyok-igy meg eléggé nehéz! de én is arra gondolok,hogy valami szorul...
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:11:17 »

nem tudom,én is próbáltam járatni,de nem merem nagyon mert félek ki esik a dugattyú! nem tudom van e trükkje,de nem mertem. álltalában nincs segitségem,és egyedül vagyok-igy meg eléggé nehéz! de én is arra gondolok,hogy valami szorul...

úgy csináltuk hogy le tekertük a féknyereg csavarjait vissza nyomtuk a dugattyút és utánna vissza tettük a helyérea féknyereget és be kapatuk a csavart és igy nem bírt kiugrani a helyéről a dugattyú mert a tárcsa nem engedte 4-5 alkalommal eljáccotuk ezt és azóta jó
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 10:24:43 »

úgy csináltuk hogy le tekertük a féknyereg csavarjait vissza nyomtuk a dugattyút és utánna vissza tettük a helyérea féknyereget és be kapatuk a csavart és igy nem bírt kiugrani a helyéről a dugattyú mert a tárcsa nem engedte 4-5 alkalommal eljáccotuk ezt és azóta jó
de gondolom nem az egész féknyerget szetted le,csak a betétet vetted ki,és anélkül pumpáltátok? és elvileg betét nélkül a tárcsának nyomatva pont mozog annyit? hogy nem ugrik ki?!!
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2014.01.09 csütörtök, 15:12:04 »

de gondolom nem az egész féknyerget szetted le,csak a betétet vetted ki,és anélkül pumpáltátok? és elvileg betét nélkül a tárcsának nyomatva pont mozog annyit? hogy nem ugrik ki?!!

de de az egész nyerget levettük betétet benne hagytuk fogóval vissza nyomtuk és utánna raktuk vissza a nyerget a helyére
persze vissza nyomsánál jobb ha kiveszi az ember a betétet de mi lusták voltunk vigyor3 és így oldottuk meg
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 16:16:37 »

Helló. azt jól tudom hogy a mondeoba DOT4 es fékolaj kell? és azon belül van még valami jel,vagy érték amit nézni kell? mert irtó sok dot 4 es van,és azon blül is árban nagyon eltérnek! továbbá,tudja valaki,hogyan kell a rendszerben olajat cserélni? honnan tudom azt hogy már a friss olaj jön a légtelenitőn,mikor egyszinűek! ??
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 17:53:16 »

Helló. azt jól tudom hogy a mondeoba DOT4 es fékolaj kell? és azon belül van még valami jel,vagy érték amit nézni kell? mert irtó sok dot 4 es van,és azon blül is árban nagyon eltérnek! továbbá,tudja valaki,hogyan kell a rendszerben olajat cserélni? honnan tudom azt hogy már a friss olaj jön a légtelenitőn,mikor egyszinűek! ??

igen DOT4,más semmi,megnézed a régit milyen "szinü"volt,veszel más szinü dot4,azt pumpálsz,mint mikor légteleníted a fékrendszert, ha megjelenik az új szin, akkor ott már friss az olaj
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 17:59:51 »

igen DOT4,más semmi,megnézed a régit milyen "szinü"volt,veszel más szinü dot4,azt pumpálsz,mint mikor légteleníted a fékrendszert, ha megjelenik az új szin, akkor ott már friss az olaj
ok koszi.
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:04:32 »

ok koszi.


persze a fékfolyadék tartályt figyelgeted,hogy mindig legyen benne folyadék,hogy nehogy le levegösödjön a rendszer
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2014.01.12 vasárnap, 18:09:24 »


persze a fékfolyadék tartályt tfigyelgeted,hogy mindig legyen benne folyadék,hogy nehogy le levegösödjön a rendszer
ok..koszi
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2014.01.17 péntek, 13:44:23 »

 hello. tudom irtátok hogy bármilyen DOT 4 es fékfolyadék jó,de látom hogy itt is vannak teljesitmény szintek,,,pl ez az olaj jó lehet? valószinü cserélem majd az egész rendszert,de az majd eldől még..http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=03.9901-5802.2|SZ#milyen_autotipusokhoz_jo
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2014.01.17 péntek, 13:54:09 »

hello. tudom irtátok hogy bármilyen DOT 4 es fékfolyadék jó,de látom hogy itt is vannak teljesitmény szintek,,,pl ez az olaj jó lehet? valószinü cserélem majd az egész rendszert,de az majd eldől még..http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=03.9901-5802.2|SZ#milyen_autotipusokhoz_jo
Ja, teljesítmény szintek! Cheesy
Azaz általános, meg verseny célra Grin.

Ugyan a linked nem mutat semmit, de szerintem ez valószínűleg meg fog felelni a kocsidhoz.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2014.01.17 péntek, 14:02:34 »

Ja, teljesítmény szintek! Cheesy
Azaz általános, meg verseny célra Grin.

Ugyan a linked nem mutat semmit, de szerintem ez valószínűleg meg fog felelni a kocsidhoz.
valószinü nem engedi a rendszer.. én az ATE 1 literest néztem... kék fém dobozos cucc...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2014.01.17 péntek, 14:03:28 »

Ja, teljesítmény szintek! Cheesy
Azaz általános, meg verseny célra Grin.

Ugyan a linked nem mutat semmit, de szerintem ez valószínűleg meg fog felelni a kocsidhoz.
persze ha a kocsinak mindegy nekem is! köszi..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2014.01.22 szerda, 13:34:58 »

persze ha a kocsinak mindegy nekem is! köszi..
hello. a hátsó munkahengert hogyan kell alapra állitani? hogyan kell benyomni? ha jol értem tekerni,és nyomni kell egyszerre? de merre,és akkor megy befelé?? és honnan tudom azt hogy jol müködik? és utána valami jelet kell jelre állitani? és mikor bent azuj betét-a fékre kell lépni,és be áll magától? köszi...lehetőleg nagyon egyszerüen mondjátok,mert full amatör vagyok még ebben!!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #520 Dátum: 2014.01.22 szerda, 15:37:21 »

hello. a hátsó munkahengert hogyan kell alapra állitani? hogyan kell benyomni? ha jol értem tekerni,és nyomni kell egyszerre? de merre,és akkor megy befelé?? és honnan tudom azt hogy jol müködik? és utána valami jelet kell jelre állitani? és mikor bent azuj betét-a fékre kell lépni,és be áll magától? köszi...lehetőleg nagyon egyszerüen mondjátok,mert full amatör vagyok még ebben!!
nem kell benyomni, csak tekerni. a kis kör alakú bemarás pedig a légtelenítő csavar felé nézzen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:01:20 »

nem kell benyomni, csak tekerni. a kis kör alakú bemarás pedig a légtelenítő csavar felé nézzen
köszi,..várj! ha befele nyomom kell tekerni? és merre,? aztán vissza kell tekerni,,vagy be áll magátol ha rálépek a fékre?!  az a baj nem értem!! ha tekerem magátol megy befelé,mert van rajta valami nút,,vagy ilyesmi???
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 15:19:18 »

sziasztok!

Észrevettem, hogy szép lassan, de fogy a fékfolyadékom. Kerestem hogy szivárgás van-e valahol. Fékhatás nagyon rendben van.
Végül találtam olajat, mégpedig ott ahol a tűzfalba megy két cső (gondolom a pedálsorhoz) és ott az alsón van folyadék. Az a cső cserélhető? Esetleg van ott tömítés? Valakinek volt már hasonló gondja?

95 ös benzines 1,8 kombi
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 15:24:05 »

sziasztok!

Észrevettem, hogy szép lassan, de tfogy a fékfolyadékom. Kerestem hogy szivárgás van-e valahol. Fékhatás nagyon rendben van.
Végül találtam olajat, mégpedig ott ahol a tűzfalba megy két cső (gondolom a pedálsorhoz) és ott az alsón van folyadék. Az a cső cserélhető? Esetleg van ott tömítés? Valakinek volt már hasonló gondja?

95 ös benzines 1,8 kombi
mikor  a kocsit vettem,es otthon takaritottam,a szonyeg alatt talaltam vastagon olajnyomokat!  Nm tudom milyen olaj volt,de szerintem ha eldurran a fofekhenger bentre folyik az olaj..nekem is fogyogat,de sehol semmi nyom! A fekem viszonylag jo!
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 13:28:55 »

nem kell benyomni, csak tekerni. a kis kör alakú bemarás pedig a légtelenítő csavar felé nézzen
köszi,..várj! ha befele nyomom kell tekerni? és merre,? aztán vissza kell tekerni,,vagy be áll magátol ha rálépek a fékre?!  az a baj nem értem!! ha tekerem magátol megy befelé,mert van rajta valami nút,,vagy ilyesmi???
MK2-n
Riconak: én most cseréltem betéteket hátul, nekiálltam jobbra tekerni a munkahengert és mindenféle nyomkodás nélkül szépen visszament a helyére
GinJoynak: a munkahengeren négy mélyedés van + egy kis lyuk, én csak visszatekergettem a dugattyúkat nem figyeltem arra hogy hogyan álljon, az baj?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #525 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 14:15:15 »

MK2-n
Riconak: én most cseréltem betéteket hátul, nekiálltam jobbra tekerni a munkahengert és mindenféle nyomkodás nélkül szépen visszament a helyére
GinJoynak: a munkahengeren négy mélyedés van + egy kis lyuk, én csak visszatekergettem a dugattyúkat nem figyeltem arra hogy hogyan álljon, az baj?
akkor lesz baj, ha éppen valamiért légteleníteni kell. azárt van a lyuk, hogy annak kell a légtelenítő csavar felé nézni, hogy a dugattyút is le tudd légteleníteni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 14:46:07 »

akkor lesz baj, ha éppen valamiért légteleníteni kell. azárt van a lyuk, hogy annak kell a légtelenítő csavar felé nézni, hogy a dugattyút is le tudd légteleníteni
na..kiszedem a betetet,es ott a dugattyu! Abba teszek valamit es jobbra tekerem,elvileg be megy..gondolom a kezifeket nm kell beguzni?! Mennyire kell tekerni? Es ha bent a dugo,akkor ugy lehet hagyni? Vagy vissza is kell tekerni mielott beteszem az uj betetet? Koszi
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #527 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 15:30:45 »

na..kiszedem a betetet,es ott a dugattyu! Abba teszek valamit es jobbra tekerem,elvileg be megy..gondolom a kezifeket nm kell beguzni?! Mennyire kell tekerni? Es ha bent a dugo,akkor ugy lehet hagyni? Vagy vissza is kell tekerni mielott beteszem az uj betetet? Koszi
teljesen betekered, aztán majd báll a helyére magától pár fékbenyomás után
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 15:36:44 »

teljesen betekered, aztán majd báll a helyére magától pár fékbenyomás után
es akkor azt mire mondtatok hogy a legtelenito fele aljon?? Azt csak legteleniteskor kell. Ugy allitani? Vagy betet cserenel is?! Gondolom betet cserenel csak tekerem,azt bemegy..ha legtelenitem is oda tekerem..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #529 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 15:49:43 »

es akkor azt mire mondtatok hogy a legtelenito fele aljon?? Azt csak legteleniteskor kell. Ugy allitani? Vagy betet cserenel is?! Gondolom betet cserenel csak tekerem,azt bemegy..ha legtelenitem is oda tekerem..
célszerű mindig odatekerni, mert monjuk egy légtelenítéshez nem kell szétszedni a rendszert. van 4 U alakú bevágás, és egy helyen egy 6-os átmérőjű kis bemarás. ennek kell a légtelenítő csavar felé álllni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 15:59:10 »

célszerű mindig odatekerni, mert monjuk egy légtelenítéshez nem kell szétszedni a rendszert. van 4 U alakú bevágás, és egy helyen egy 6-os átmérőjű kis bemarás. ennek kell a légtelenítő csavar felé álllni
ok..köszi..
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 16:42:53 »

akkor lesz baj, ha éppen valamiért légteleníteni kell. azárt van a lyuk, hogy annak kell a légtelenítő csavar felé nézni, hogy a dugattyút is le tudd légteleníteni
ohhh. értem. hát most már nem szedem szét, de észben tartom vagy felírom a könyvembe, ha netán légteleníteni kell akor előtte szétszedem és odatekerem, addíg meg gondolom így is jó.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 20:11:35 »

Ha fektarcsat cserelek gondolom  le kell venni az egesz feknyerget! Amik csavarok  tartjak kilazithato kezzel,es vissza fele be kell rsgadztani? Es a femcsobol a flexi cso kijon anelkul hogy eltorne? Van annak praktikaja?! Koszi..
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2014.02.07 péntek, 08:19:13 »

Ha fektarcsat cserelek gondolom  le kell venni az egesz feknyerget! Amik csavarok  tartjak kilazithato kezzel,es vissza fele be kell rsgadztani? Es a femcsobol a flexi cso kijon anelkul hogy eltorne? Van annak praktikaja?! Koszi..
ahhoz hogy tárcsát cserélj valóban le kell venni a kengyelt, és spec simán visszacsavaroztam, nem ragasztgattam semmit. de nem értem minek akarod a fékcsövet is levenni.... ha leveszed a kengyelt arrább rakod és le is jön a tárcsa, az a flexicső enged annyit hogy felemeld annyira hogy lejöjjön a tárcsa.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2014.02.07 péntek, 08:29:32 »

ahhoz hogy tárcsát cserélj valóban le kell venni a kengyelt, és spec simán visszacsavaroztam, nem ragasztgattam semmit. de nem értem minek akarod a fékcsövet is levenni.... ha leveszed a kengyelt arrább rakod és le is jön a tárcsa, az a flexicső enged annyit hogy felemeld annyira hogy lejöjjön a tárcsa.
mert ki van dörzslődve,és ezer éves repedezett! minden képp cserélnem kell,csak a fém csőtől félek,mert az hajlamos eltörni ha rá van rohadva a menet..az érdeklene hogy van e praktika a flexicső lazitásához,és az ujat mikor becsavarozom? nem fog e folyni?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2014.02.07 péntek, 10:26:55 »

mert ki van dörzslődve,és ezer éves repedezett! minden képp cserélnem kell,csak a fém csőtől félek,mert az hajlamos eltörni ha rá van rohadva a menet..az érdeklene hogy van e praktika a flexicső lazitásához,és az ujat mikor becsavarozom? nem fog e folyni?
jah értem. én amikor cseréltem most a dobot tárcsásra, simán kitekeredett, kell hozzá egy 11-13 kulcs, a lényeg hogy addig ne huzd ki a biztosítót, amig nem lazítottad meg. én mondjuk úgy csináltam, hogy kis rozsdamaróval előtte befújtam, utána lazítottam meg közben néha néha ráhúztam hogy tisztuljon a menet. visszarakásnál csak meghúzod azért érzéssel, nehogy megtekerd a csövet is, nem fog ereszteni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2014.02.07 péntek, 10:32:16 »

jah értem. én amikor cseréltem most a dobot tárcsásra, simán kitekeredett, kell hozzá egy 11-13 kulcs, a lényeg hogy addig ne huzd ki a biztosítót, amig nem lazítottad meg. én mondjuk úgy csináltam, hogy kis rozsdamaróval előtte befújtam, utána lazítottam meg közben néha néha ráhúztam hogy tisztuljon a menet. visszarakásnál csak meghúzod azért érzéssel, nehogy megtekerd a csövet is, nem fog ereszteni.
ok..a zsigulinal egxszer eltekerte a szaki,mert az anya mogott valami rozsdas redva volt es nm tudott hatrafele menni az anya,megakadt,az meg tekerte! A kovetkezot mar drotkefezte,azt lszult! Hany centis flexi cso kell a tarcsahoz,es milyen vegekkel?  Mekem pl a munkahengernel egy darabon femcso van! Es csak utana flexi,az jo ugy??
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2014.02.07 péntek, 10:45:03 »

ok..a zsigulinal egxszer eltekerte a szaki,mert az anya mogott valami rozsdas redva volt es nm tudott hatrafele menni az anya,megakadt,az meg tekerte! A kovetkezot mar drotkefezte,azt lszult! Hany centis flexi cso kell a tarcsahoz,es milyen vegekkel?  Mekem pl a munkahengernel egy darabon femcso van! Es csak utana flexi,az jo ugy??
gondolom elsőről beszélünk Smiley neked ilyen kell:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/569-elso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-2000
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2014.02.07 péntek, 10:47:07 »

bocsi nekem hátso
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2014.02.07 péntek, 11:10:04 »

bocsi nekem hátso
opp Cheesy
akkor neked ez kell ha 4/5 ajtós
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/504-hatso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-1996-4/5a_tarcsafek-abs

csak figyelj oda mert hirdetnek másik fajtát is ami 93-2000-is írnak és annak mindkét vége külső menetes. én ezzel szívtam a 2-esen. kicseréltem a hátsó dobomat tárcsára, 97-es autóról beszélünk, és a fékcső hátul nem passzolt, mert nekem is hátul belső menetes kellett volna amit 96-ig hirdetnek mint amit linkeltem.

ha megnézed ezt akkor 93-2000ig van, én ilyet vettem a 97-esre és nem volt jó https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/505-hatso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-2000-4/5-a_tarcsafek-abs
olyan kellett volna mint a felső linken. és rájöttem mért nem volt jó: ezt 96.1-96-8-ig írja kis betűkkel Smiley

ha kombi akkor meg ez
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/507-hatso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-1997-kombi-tarcsafek
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2014.02.07 péntek, 11:20:04 »

opp Cheesy
akkor neked ez kell ha 4/5 ajtós
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/504-hatso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-1996-4/5a_tarcsafek-abs

csak figyelj oda mert hirdetnek másik fajtát is ami 93-2000-is írnak és annak mindkét vége külső menetes. én ezzel szívtam a 2-esen. kicseréltem a hátsó dobomat tárcsára, 97-es autóról beszélünk, és a fékcső hátul nem passzolt, mert nekem is hátul belső menetes kellett volna amit 96-ig hirdetnek mint amit linkeltem.

ha megnézed ezt akkor 93-2000ig van, én ilyet vettem a 97-esre és nem volt jó https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/505-hatso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-2000-4/5-a_tarcsafek-abs
olyan kellett volna mint a felső linken. és rájöttem mért nem volt jó: ezt 96.1-96-8-ig írja kis betűkkel Smiley

ha kombi akkor meg ez
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10070000-fekhidraulika/10070651-fekcso/507-hatso-gumifekcso-ford-mondeo-1992-1997-kombi-tarcsafek
be vallom még nem másztam alá ahhoz hogy milyen kell,mert most is áll a sár meg pocsolya,meg hideg van,,de meg fogom nézni! mint emlitettem nekem a féknyereg-munkahenger nél egy darabon egy hajlitott fémcső van,ami utána átmegy flexibe,.. na ez igy nekem azért nem jo,mert nem lehet csak ugy betétet cserélni,mivel nem hajlitható fel a betéttartó! fogja a fémcső! elvileg igy jó,csak nem értem minek oda fémcső? én flexivel raktam volna össze mint elöl,mert ott ugye simán kihajtható..hátul csak ugy hogy ki kell akasztani a lengéscsillapitónál a rögzitést,és akkor már enged annyit hogy felhajtható! neked hátul most h tárcsa van,hogy van szerelve? a munkahengerbe mi megy bele?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2014.02.07 péntek, 12:28:15 »

be vallom még nem másztam alá ahhoz hogy milyen kell,mert most is áll a sár meg pocsolya,meg hideg van,,de meg fogom nézni! mint emlitettem nekem a féknyereg-munkahenger nél egy darabon egy hajlitott fémcső van,ami utána átmegy flexibe,.. na ez igy nekem azért nem jo,mert nem lehet csak ugy betétet cserélni,mivel nem hajlitható fel a betéttartó! fogja a fémcső! elvileg igy jó,csak nem értem minek oda fémcső? én flexivel raktam volna össze mint elöl,mert ott ugye simán kihajtható..hátul csak ugy hogy ki kell akasztani a lengéscsillapitónál a rögzitést,és akkor már enged annyit hogy felhajtható! neked hátul most h tárcsa van,hogy van szerelve? a munkahengerbe mi megy bele?
nekem flexi cső megy bele hátul is most, a dobnál fém cső volt. azt nézd meg hogy a munkahengerbe akkora e a menet hogy belemegy e a flexicső, azt kicseréled. amúgy a flexicsövet mindenképp ki kell akasztani a lengéscsillapítóból mert akkor könnyen pakolhatod ideoda, annyira nem kell félteni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2014.02.07 péntek, 12:30:54 »

nekem flexi cső megy bele hátul is most, a dobnál fém cső volt. azt nézd meg hogy a munkahengerbe akkora e a menet hogy belemegy e a flexicső, azt kicseréled. amúgy a flexicsövet mindenképp ki kell akasztani a lengéscsillapítóból mert akkor könnyen pakolhatod ideoda, annyira nem kell félteni.
én azt nem értem,hogy miért a fémcső?!! van e valami oka!!?? mert nem szeretnék olyasmit modositani amit nem szabad! elvileg ugyan az a menet!
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2014.02.07 péntek, 12:38:09 »

én azt nem értem,hogy miért a fémcső?!! van e valami oka!!?? mert nem szeretnék olyasmit modositani amit nem szabad! elvileg ugyan az a menet!
azt fogalmam sincs. de azt tudom hogy én egy kis fémcsővel pótoltam az enyémet mert ugye rossz volt a fékcső amit vettem. volt otthon abs-hez kis fékcsövek abbol volt 2 ami pont jó volt így közbeiktattam ideiglenesen. ugyanúgy lehet fékezni meg légteleníteni minden.... szerintem teljesen felesleges oda az a fém cső, senki nem fog szólni érte ha kiszeded és onnan kezded a flexit
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2014.02.07 péntek, 12:42:05 »

azt fogalmam sincs. de azt tudom hogy én egy kis fémcsővel pótoltam az enyémet mert ugye rossz volt a fékcső amit vettem. volt otthon abs-hez kis fékcsövek abbol volt 2 ami pont jó volt így közbeiktattam ideiglenesen. ugyanúgy lehet fékezni meg légteleníteni minden.... szerintem teljesen felesleges oda az a fém cső, senki nem fog szólni érte ha kiszeded és onnan kezded a flexit

igen.. azt nem értem még hogy nézegetem a fékbetét és fékcső kinálatot,és van olyan pl hogy ABS es,,ABS hez nem jó! mi a külömbség??!! mert lehet hogy pont az ABS miatt van a fémcső!
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:54:38 »

igen.. azt nem értem még hogy nézegetem a fékbetét és fékcső kinálatot,és van olyan pl hogy ABS es,,ABS hez nem jó! mi a külömbség??!! mert lehet hogy pont az ABS miatt van a fémcső!
az enyém is abs-es és nincs fém cső
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2014.02.07 péntek, 13:58:43 »

az enyém is abs-es és nincs fém cső
ok..majd teszek fel kepet...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2014.02.08 szombat, 11:17:22 »

teljesen betekered, aztán majd báll a helyére magától pár fékbenyomás után
hello..had kerdezzem meg megegyszer,,mikor betetet cserelek,jobbra tekerve a dugattyu bemegy magatol alapra! Aztan azt ugy lehet hagyni? Mehet be a betet? Vagy vissza kell tekerni balra? Mivel nekem legtelenites is lesz,addigjobbos allasban kell hagyni amig elkeszul a legtelenites,lehet nyomkodni? Aztan a vegen vissza bslra??
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 08:42:50 »

hello..had kerdezzem meg megegyszer,,mikor betetet cserelek,jobbra tekerve a dugattyu bemegy magatol alapra! Aztan azt ugy lehet hagyni? Mehet be a betet? Vagy vissza kell tekerni balra? Mivel nekem legtelenites is lesz,addigjobbos allasban kell hagyni amig elkeszul a legtelenites,lehet nyomkodni? Aztan a vegen vissza bslra??
teljesen betekered jobbra, berakod a betéteket utána beáll az majd magátol. Csak figyelj oda hogy az a kis kör alakú mélyedés a légtelenítő fele nézzen, mert nekem majd szét kell szedjem ha netán légteleníteni kell mert én nem figyeltem, nem tudtam eddig. Ha beraktad a betéteket, utána megnyomkodod a féket és beáll magátol, utána mehet a légtelenítés.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 08:48:26 »

teljesen betekered jobbra, berakod a betéteket utána beáll az majd magátol. Csak figyelj oda hogy az a kis kör alakú mélyedés a légtelenítő fele nézzen, mert nekem majd szét kell szedjem ha netán légteleníteni kell mert én nem figyeltem, nem tudtam eddig. Ha beraktad a betéteket, utána megnyomkodod a féket és beáll magátol, utána mehet a légtelenítés.
tegnap szereltem.tekertem de nm lattam h ment volna befele! Talan par mm ert..Ha a kis lyukat a legtelenito fele tekerem,azt ugy lehet hagyni,ugy kell ossze rakni?! Akkor az nm baj ha ugy marad,az akkor jo ha csak legteleniteni kell mert akkor nm kell szetszedni!? Kezdem erteni..csak az a gaz h olyan volt mintha egy helyben forgott volna,nm tekeredett befele!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.