Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 02:46:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 25   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 498584 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2009.09.01 kedd, 19:40:20 »

Karosszéria
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.01 kedd, 21:58:34 »

Valakinek valami ötlete kisseb  KB új hegynyi horpadások kijavítására házilag ?Smiley
Naplózva
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:21:02 »

Mk1 es mondeo Kombinak mennyi ideig javítják garanciálisan a karosszériát?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.01 kedd, 22:28:12 »

Mk1 es mondeo Kombinak mennyi ideig javítják garanciálisan a karosszériát?

Sztem már nem. És a horpadásra sem hiszem, hogy van otthoni sufnis megoldás...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Flyboy
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.02 szerda, 00:32:12 »

Kár...Sad falbav
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.04 péntek, 21:06:57 »

Kár...Sad falbav
Ilyeneket javítanak mágnessel.Szerezz be pár darab neodímium mágnest (jól írtam?Huh?)....
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.04 péntek, 21:19:13 »

Valakinek valami ötlete kisseb  KB új hegynyi horpadások kijavítására házilag ?Smiley

Házilag??? lehet h a mágnes beválik de szerintem nincs neked olyan kéznél de van1-2 hely ahol olcsóbban megcsinálják mint a karosszéria lakatos az szétbarmolja szétveri a lemezt ha olyanhejen van ami merevített ott kifúrja és visszahúzó kalapáccsal veri szét és utánna még lehet fényezni is... Undecided
DE! kitalálták a vákumot és olyan királyul megtudják csinálni hogy se a lemez nem károsul se a fényezés hacsak a sérülés nem kapta le a fényezést de vákummal nem sérül a fényezésed.
És olcsóbb. wow1
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.06 vasárnap, 16:27:48 »

Nekem most van nagyszervízbe a kocsi, jelenleg épp a karosszériát bűvölik, doblemezek tönkrementek, a sárvédők már nagyon rozsdáltak, a lökösök meg agyonütöttek voltak, ráadásul egy kipuff magasságáig érő farönk kivégezte a hátsó lököst is ( kipuffról nem is beszélve ). Szóval karosszéria témában ezeket mind megcsinálják, de volt még 1000 más probléma a motorral,fékkel, légtömegmérő, csapágyak, stb..( ja igen és a tipikus mk1 betegség szervó olaj folydogált)., de tulajdonképp egy új mondit csinálnak belőle Smiley Kettes mondeo lesz belülről,( műszerfal) meg kívűlről kettes vékony díszlécek, elektronyos tükrök, stb.. most jelenleg szárad a műhelyben.. 3 hónapja van ott, igen tudom sok idő, de minden új lesz benne, már nagyon kiváncsi vagyok rá Roll Eyes..gondoltam megosztom veletek ezt Smiley worship








Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 07:44:26 »

Nekem most van nagyszervízbe a kocsi, jelenleg épp a karosszériát bűvölik, doblemezek tönkrementek, a sárvédők már nagyon rozsdáltak, a lökösök meg agyonütöttek voltak, ráadásul egy kipuff magasságáig érő farönk kivégezte a hátsó lököst is ( kipuffról nem is beszélve ). Szóval karosszéria témában ezeket mind megcsinálják, de volt még 1000 más probléma a motorral,fékkel, légtömegmérő, csapágyak, stb..( ja igen és a tipikus mk1 betegség szervó olaj folydogált)., de tulajdonképp egy új mondit csinálnak belőle Smiley Kettes mondeo lesz belülről,( műszerfal) meg kívűlről kettes vékony díszlécek, elektronyos tükrök, stb.. most jelenleg szárad a műhelyben.. 3 hónapja van ott, igen tudom sok idő, de minden új lesz benne, már nagyon kiváncsi vagyok rá Roll Eyes..gondoltam megosztom veletek ezt Smiley worship
Jól szét robbantották,kíváncsi leszek rá ha kész lesz.Ezt az olajfolyást ne nagyon emlegesd típushibának.Elkopott a szivattyú?ereszt a vezeték?Mi a gondod vele?Azért mert nálad előjött,ne kezdj el rögtön típushibát emlegetni.
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 20:36:05 »

Jól szét robbantották,kíváncsi leszek rá ha kész lesz.Ezt az olajfolyást ne nagyon emlegesd típushibának.Elkopott a szivattyú?ereszt a vezeték?Mi a gondod vele?Azért mert nálad előjött,ne kezdj el rögtön típushibát emlegetni.

csak azért mertem így mondani mert már pár embertől hallottam és a fórumon is láttam sokan panaszkodnak erre. pl azt is sokszor láttam hogy mások mk1-esén kilincs nem csapódik vissza és az ajtó nem csukódik be rendesen csak ha lenyomod a kilincset és utána csukod be az ajtót.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 20:43:43 »

csak azért mertem így mondani mert már pár embertől hallottam és a fórumon is láttam sokan panaszkodnak erre. pl azt is sokszor láttam hogy mások mk1-esén kilincs nem csapódik vissza és az ajtó nem csukódik be rendesen csak ha lenyomod a kilincset és utána csukod be az ajtót.

MKI-nél tipus hiba az öregedés. nyes
Kilincs probléma más OFF-nál is előfordul, ha kiszárad a zsírzás.... Wink
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 21:24:08 »

csak azért mertem így mondani mert már pár embertől hallottam és a fórumon is láttam sokan panaszkodnak erre. pl azt is sokszor láttam hogy mások mk1-esén kilincs nem csapódik vissza és az ajtó nem csukódik be rendesen csak ha lenyomod a kilincset és utána csukod be az ajtót.
Ezt értem,de Te a szervóolajat írtad....a kilincs nekem is gond volt mind a kettőnél.Ha nem jön össze a másik autó valószínűleg belevágok én is egy ilyen projektbe.Nem tudom,Te számoltál előre,hogy mennyibe lesz ez az egész?Ha publikus írd meg...én kb. olyan 250-300e szánok rá,aztán majd kiderül mi fér bele.Kasztni,festés,motortér kábelezés.Az utastér marad ilyen,talán egy-két plusz kerülne bele(hátsó el.abl.,hátsó világítás,mk3-as óra...)
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.13 vasárnap, 21:30:15 írta misi107 » Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 22:27:56 »

Ezt értem,de Te a szervóolajat írtad....a kilincs nekem is gond volt mind a kettőnél.Ha nem jön össze a másik autó valószínűleg belevágok én is egy ilyen projektbe.Nem tudom,Te számoltál előre,hogy mennyibe lesz ez az egész?Ha publikus írd meg...én kb. olyan 250-300e szánok rá,aztán majd kiderül mi fér bele.Kasztni,festés,motortér kábelezés.Az utastér marad ilyen,talán egy-két plusz kerülne bele(hátsó el.abl.,hátsó világítás,mk3-as óra...)


oksa, a szervós a dolgot akkor megbeszéltük vigyor3
azért vágtunk bele, mert közös kocsi bratyommal, nagyon meg vagyunk elégedve a mondival ( elötte 86-os 1.6D fiesta Smiley, nem hiába lett az év autója 94-ben:)
szóval a project.
karosszéria újítás:
komplett fényezés, összes sárvédő doblemez, első hátsó lámpák, ködlámpák, első hátsó lökös, 2-es mondeo díszlécek, motortér védő hangtompító lemez vagy micsoda, szélvédő, ablak szigetelések, új ford emblémák Smiley
Fék futómű:
összes lengéscsillapító, bal eső kerékcsapágy, gumiharang, az autó oldalra lett borítva és le lett kezelve az egész alja.
Motor:
hengerfejsíkolás, az összes tömítés cseréje, komplett vezérlés vízpumpa stb, légtömegmérő, komplett kipuff rendszer(univerzális katalizátor), vízhűtő, kormánymű felújítás
Belül:
2-es mondeo műszerfal, ajtkárpitokban hangszórórács, kivették az egész belsejét és tisztítóba vitték(ülések, padlókárpit stb), mike hozott bele hifit,( elöl csipogók, hangváltó,hangszóró hátul hangszórók) hifikábel szett is van már lesz erősítő mélyláda, kézifék és váltózsák.
az alkatrészek kb 350-400 körül, a fényezés az biznisz volt, de ami idegesít hogy több mint 3 hónapja csinálják, nem tudom mennyi lesz most az értéke talán 500 körül nem tudom
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 00:13:12 »

oksa, a szervós a dolgot akkor megbeszéltük vigyor3
azért vágtunk bele, mert közös kocsi bratyommal, nagyon meg vagyunk elégedve a mondival ( elötte 86-os 1.6D fiesta Smiley, nem hiába lett az év autója 94-ben:)
szóval a project.
karosszéria újítás:
komplett fényezés, összes sárvédő doblemez, első hátsó lámpák, ködlámpák, első hátsó lökös, 2-es mondeo díszlécek, motortér védő hangtompító lemez vagy micsoda, szélvédő, ablak szigetelések, új ford emblémák Smiley
Fék futómű:
összes lengéscsillapító, bal eső kerékcsapágy, gumiharang, az autó oldalra lett borítva és le lett kezelve az egész alja.
Motor:
hengerfejsíkolás, az összes tömítés cseréje, komplett vezérlés vízpumpa stb, légtömegmérő, komplett kipuff rendszer(univerzális katalizátor), vízhűtő, kormánymű felújítás
Belül:
2-es mondeo műszerfal, ajtkárpitokban hangszórórács, kivették az egész belsejét és tisztítóba vitték(ülések, padlókárpit stb), mike hozott bele hifit,( elöl csipogók, hangváltó,hangszóró hátul hangszórók) hifikábel szett is van már lesz erősítő mélyláda, kézifék és váltózsák.
az alkatrészek kb 350-400 körül, a fényezés az biznisz volt, de ami idegesít hogy több mint 3 hónapja csinálják, nem tudom mennyi lesz most az értéke talán 500 körül nem tudom
Hát,őszintén,szerintem ezt az ember már csak magának csinálja....nálam,a motor kompletten rendbe van rakva,nincs is vele gondom.A kipuf. szintén,bár a hátsó és középső dobbal nem vagyok kiegyezve,de amíg árulom az autót addig marad így.Nekem most a kinyomócsapágy szart be,szerencsére szundi tud adni bontottat-20-40e között van az új hidraulikus,eeee.....Futómű most lett kész teljesen,ami nem lett cserélve,azok a toronycsapágyak.A többi mind...(gömbfejek,első-hátsó teló,stab. rudak elöl-hátul,kitámasztók) A lengőkarokat elöl valamelyik tulaj kicserélte az újabb fajtára,még elmegy,a hátsók szintén.Kormánymű még nem vészes,de az olaj cserés lesz.Féltengelyek a motorral együtt lettek cserélve,semmi bajuk.Első fékek 90%-osak,a hátsók viszont csere érettek.Talán tárcsa lesz az is.A fékcsövek is cserések,a főfékhengert is lecserélem,ha már úgyis van újabb hozzá a garázsban.A bőrözést jó hogy írod,az egyik klubtaggal megbeszéltem,hogy kell váltó+kormány+kézifék,én meg elfelejtettem,hogy cserélni szeretném.Utastér mk2.,a kormányt is lecseréltem,bár meglátásom szerint az mk2. talán egy kicsit nagyobb mint az mk1-es.Bár lehet,hogy csak vizionálok,mert egyébként minden gond nélkül felment a helyére.Nekem elsősorban a motortéri kábeleket lesz sürgős cseréltetni,sajnos napról-napra több a lerohadt szigetelés.Gyanítom,hogy a ford. mérőm és a vízhőfok jelzőm is ezért nem megy csak ötletszerűen.Csere műszerfallal is megmaradt a hiba,így már csak ez maradt.Az mk2-es betéten is gondolkozom,majd egyszer.Már bánom,hogy eladtam a hűtőt,le kell azt is cserélnem,mert egyre csak jön belőle a trutyi.Kellene új szőnyeg-majd.A többi meg már csak apróság.Viszont egérmozi,fedcomp. és nagy hifim tuti nem lesz,mert nem érzem szükségét.
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.15 kedd, 00:05:57 »

a kormányom nekem tré, mert nagyon puha, azt mondták azt is cseréljem le... kocsi még mindig nincs kész mert a két műszerfalból(mk1 mk2) kell egyet csinálniuk.
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:28:50 »

A műszerfalat te magad csináltad?
Nálunk megy a szenvedés, valami olyasmit mondtak hogy mk1-en van pár dolog ami mechanikus az pl mk2-ben elektromos, de nem tudom pontosan, még nem voltam azóta a kocsinál.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:48:39 »

A műszerfalat te magad csináltad?
Nálunk megy a szenvedés, valami olyasmit mondtak hogy mk1-en van pár dolog ami mechanikus az pl mk2-ben elektromos, de nem tudom pontosan, még nem voltam azóta a kocsinál.

Át kell tenni az MKI kábelköteget az MKII es párnába utána a felső keret cserés cikkem alapján átbarkácsolni a kapcsolókat visszajelzőt és kész
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.16 szerda, 22:27:29 »

Át kell tenni az MKI kábelköteget az MKII es párnába utána a felső keret cserés cikkem alapján átbarkácsolni a kapcsolókat visszajelzőt és kész

kár hogy nem te csinálod vigyor3 3 napja ezt csinálják
A cikked linkjét meg tudnád adni mert akkor elküldöm az acoknak.
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.09.16 szerda, 22:31:23 »

megtaláltam,

http://mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk1_muszerfal_atepitese_mk2-re.pdf
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 08:27:08 »


Ha az alsó keretet - fűtéspanelt - is cserélni akarod MKII re és van ülésfűtés és vagy kipörgésgátló azokat könnyen meg lehet oldani. Ülésfűtés tápot a padlólemezkötegből elviszed a konzol alá bekötöd a kapcsolókba és visszavezeted az MKII üléscsatiba. A kapcsoló világítását le lehet venni a szivargyújtóról. A fűtéskapcsolók nem változtak csak a házat kell áttenni és minden működni fog. Rádiónál ki kell szedni az MKI dupla vas keretet alul pár csavar, az MKII párnába benne van a rádiósin lemeze. Világításkapcsoló panel nálam maradt MKI, de nem nehéz átalakítani.Kipörgésgátló kapcsolót szintén csak toldani kell és feltenni az MKII csatlakozót.
Naplózva
Robi_19
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.09.17 csütörtök, 14:32:53 »

Ha az alsó keretet - fűtéspanelt - is cserélni akarod MKII re és van ülésfűtés és vagy kipörgésgátló azokat könnyen meg lehet oldani. Ülésfűtés tápot a padlólemezkötegből elviszed a konzol alá bekötöd a kapcsolókba és visszavezeted az MKII üléscsatiba. A kapcsoló világítását le lehet venni a szivargyújtóról. A fűtéskapcsolók nem változtak csak a házat kell áttenni és minden működni fog. Rádiónál ki kell szedni az MKI dupla vas keretet alul pár csavar, az MKII párnába benne van a rádiósin lemeze. Világításkapcsoló panel nálam maradt MKI, de nem nehéz átalakítani.Kipörgésgátló kapcsolót szintén csak toldani kell és feltenni az MKII csatlakozót.


köszi minden infót, ki lett nyomtatva a leírásod és most annak a segítségével megy a szerelés.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.09.18 péntek, 09:02:45 »

Ha az alsó keretet - fűtéspanelt - is cserélni akarod MKII re és van ülésfűtés és vagy kipörgésgátló azokat könnyen meg lehet oldani. Ülésfűtés tápot a padlólemezkötegből elviszed a konzol alá bekötöd a kapcsolókba és visszavezeted az MKII üléscsatiba. A kapcsoló világítását le lehet venni a szivargyújtóról. A fűtéskapcsolók nem változtak csak a házat kell áttenni és minden működni fog. Rádiónál ki kell szedni az MKI dupla vas keretet alul pár csavar, az MKII párnába benne van a rádiósin lemeze. Világításkapcsoló panel nálam maradt MKI, de nem nehéz átalakítani.Kipörgésgátló kapcsolót szintén csak toldani kell és feltenni az MKII csatlakozót.

1,6 16V CLX-ben szted van kipörgésgátló? eplus2
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.09.18 péntek, 09:06:45 »

1,6 16V CLX-ben szted van kipörgésgátló? eplus2

A csatlakozó ott van nálam a műszerfalba és a motortérbe is! elvileg lehetséges
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.09.18 péntek, 09:42:49 »

A csatlakozó ott van nálam a műszerfalba és a motortérbe is! elvileg lehetséges

Nekem is ott volt, de sztem a világon nincs 1,6-ba kipörgésgátlós. hehe
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
takee
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.09.18 péntek, 11:52:44 »

Nekem is ott volt, de sztem a világon nincs 1,6-ba kipörgésgátlós. hehe

Minek tennének bele? Úgysem tudja kipörgetni a kerekeket.... hehe
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.09.18 péntek, 11:58:50 »

Minek tennének bele? Úgysem tudja kipörgetni a kerekeket.... hehe
na megint lehet követ  szórni rám ismerősömnek az 1.6-os golfjába van télen csúszós úton milyen jó ha nem pörög ki direkt ki próbáltuk meg a blokkolás gátlót is  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.09.18 péntek, 12:06:52 »

Minek tennének bele? Úgysem tudja kipörgetni a kerekeket.... hehe

mk2-nkben van kipörgésgátló. Na erre azt mondtam, hogy semmi értelme. Egyszer azonban nagy esőben mentem vele az adriára, és akkor megfogott egy felúszást... azóta azt mondom, hogy annak is van értelme...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
takee
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.09.18 péntek, 12:15:09 »

na megint lehet követ  szórni rám ismerősömnek az 1.6-os golfjába van télen csúszós úton milyen jó ha nem pörög ki direkt ki próbáltuk meg a blokkolás gátlót is  Wink

Jó az, persze. Csak humorkodtunk itten egy kicsit.

Az mondjuk érdekes, hogy MK I és MK II ASR között mekkora az eltérés. Nekem MK I-nél azonnal beavatkozott és havon-jégen sem engedte pörögni, MK II meg 1-2 másodpercig enged pörögni száraz aszfalton is. Példával szemléltetve: gyorsuláskor MK I-nél ki kellett kapcsolnom, MK II-nél nem kell. (ero MK II sportautó... taps).
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.09.18 péntek, 12:17:13 »

mk2-nkben van kipörgésgátló. Na erre azt mondtam, hogy semmi értelme. Egyszer azonban nagy esőben mentem vele az adriára, és akkor megfogott egy felúszást... azóta azt mondom, hogy annak is van értelme...

Nekem is segített már soxor. Télen viszont ki szoktam kapcsolni, élvezem a játékot, na meg hegyre könnyebb felmenni nélküle (legalábbis nekem, asszonynak kevésbé hehe).
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.09.18 péntek, 12:19:24 »

Nekem is segített már soxor. Télen viszont ki szoktam kapcsolni, élvezem a játékot, na meg hegyre könnyebb felmenni nélküle (legalábbis nekem, asszonynak kevésbé hehe).
sajna az enyémbe nincs de örülnék neki ha lenne
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.09.18 péntek, 14:13:09 »

nekem meg most nem működik, nem tudom, mi lelte  szomoru1
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.09.18 péntek, 17:30:09 »

nekem meg most nem működik, nem tudom, mi lelte  szomoru1
kontakt hibára tippelek szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.09.18 péntek, 17:31:20 »

kontakt hibára tippelek szomoru1
de hun?  Wink
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.09.18 péntek, 17:37:57 »

de hun?  Wink
itt a könyv elöttem sokat nem ír.  a vissza jelzőlámpa mit csinál?  menet közben világít?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.09.18 péntek, 17:47:52 »

azt írja ha az akksiba 10,5 V alatt van akkor se működik , hiba lehet a fordulatszámmérő vezeték kidörgölödése , és még vezeték szakadás. fel kell bakolni a kocsit és meg kell nézni a forrasztásokat . meg azt is hogy kilehet olvasni a hibát mert az ABS hibát is tárolja
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:18:03 »

menet közben világít (illetve már nem, mert kiszedtem az izzóját Cheesy)
merrefelé megy ennek a vezetéke egész pontosan, lehet azt tudni?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:22:11 »

menet közben világít (illetve már nem, mert kiszedtem az izzóját Cheesy)
merrefelé megy ennek a vezetéke egész pontosan, lehet azt tudni?
akkor már csak az akksi lehet meg a szálszakadás. mérd meg az akksit ha a feszültsége 10.5 V alatt van akkor az a baja mert magától kikapcsol az EBV-el együtt. a vezetékellés nincs benne nincs benne
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:33:04 »

akkor már csak az akksi lehet meg a szálszakadás. mérd meg az akksit ha a feszültsége 10.5 V alatt van akkor az a baja mert magától kikapcsol az EBV-el együtt. a vezetékellés nincs benne nincs benne
szerintem ha aksi lenne, akkor a kocsi elindításával el kellene múlnia, lévén akkor meg van a feszültség, nem?
amúgy két hete néztem kb., akkor tökéletes volt, azóta csak nem murdelt meg
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:34:42 »

szerintem ha aksi lenne, akkor a kocsi elindításával el kellene múlnia, lévén akkor meg van a feszültség, nem?
amúgy két hete néztem kb., akkor tökéletes volt, azóta csak nem murdelt meg
na akkor meg marad a szálszakadás vagy a forrasztás törés
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:26:15 »

na megint lehet követ  szórni rám ismerősömnek az 1.6-os golfjába van télen csúszós úton milyen jó ha nem pörög ki direkt ki próbáltuk meg a blokkolás gátlót is  Wink
kis kuplung....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:31:10 »

Jó az, persze. Csak humorkodtunk itten egy kicsit.

Az mondjuk érdekes, hogy MK I és MK II ASR között mekkora az eltérés. Nekem MK I-nél azonnal beavatkozott és havon-jégen sem engedte pörögni, MK II meg 1-2 másodpercig enged pörögni száraz aszfalton is. Példával szemléltetve: gyorsuláskor MK I-nél ki kellett kapcsolnom, MK II-nél nem kell. (ero MK II sportautó... taps).
Hú vazze,ladával sosem tanultatok vezetni?kispolák?ezeknél nem kell jobb télen hóban-jégen autózni.Én régimódi vagyok,sosem fognak ezek a ketyerék hiányozni.Hegyekben is inkább egy jó hátsókerekes és lehet izzadni...amikor nagybátyámmal felmentünk a hegyek közé anyám kispolákjával simán lehagytam a szerpentinen pedig nagyon meg akarta mutatni,hogy milyen jó is az opel...igaz,ha volt egy kis egyenes beért,de kanyarban meg volt halva,nem bírt az aprósággal.Kéziféket meg nem merte forszírozni.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.09.19 szombat, 11:04:09 »

hi én kb12 éve autózok trabival kezdtem a mi sima 6 voltos volt még rádió se volt benne télen meg az ablakra belűről rá fagyott a pára és diagonál gumi volt eleinte rajta  wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
takee
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.09.19 szombat, 13:24:56 »

Hú vazze,ladával sosem tanultatok vezetni?kispolák?ezeknél nem kell jobb télen hóban-jégen autózni.Én régimódi vagyok,sosem fognak ezek a ketyerék hiányozni.Hegyekben is inkább egy jó hátsókerekes és lehet izzadni...amikor nagybátyámmal felmentünk a hegyek közé anyám kispolákjával simán lehagytam a szerpentinen pedig nagyon meg akarta mutatni,hogy milyen jó is az opel...igaz,ha volt egy kis egyenes beért,de kanyarban meg volt halva,nem bírt az aprósággal.Kéziféket meg nem merte forszírozni.

Ne is mondd! Én 105 S Skodával kezdtem és annál jobb semmit nem volt vezetni, főleg télen. Utoljára talán a Boxster Porsche-ban éreztem ugyanazt a feelinget és küzdelmet a Mátrában, mint anno a bilikék skodriban...És abban annyi volt az extra, hogy le lehetett tekerni az első ablakokat! hehe
Naplózva
jimvincent
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.09.23 szerda, 11:36:29 »

Lehet, hogy off a téma, de nálam is csöpög a szervóolaj.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.09.23 szerda, 11:47:31 »

Lehet, hogy off a téma, de nálam is csöpög a szervóolaj.
most volt hengerfejes az autóm... a motoroknál nézd meg.../1-es mondeo/azt mondta a szerelő,hogy nekem is folyt...hátul valami csavart,vagy hollandert cserélt ki mielőtt összerakte,mert ugy könnyebb volt!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:40:52 »

Hú vazze,ladával sosem tanultatok vezetni?kispolák?ezeknél nem kell jobb télen hóban-jégen autózni.Én régimódi vagyok,sosem fognak ezek a ketyerék hiányozni.Hegyekben is inkább egy jó hátsókerekes és lehet izzadni...amikor nagybátyámmal felmentünk a hegyek közé anyám kispolákjával simán lehagytam a szerpentinen pedig nagyon meg akarta mutatni,hogy milyen jó is az opel...igaz,ha volt egy kis egyenes beért,de kanyarban meg volt halva,nem bírt az aprósággal.Kéziféket meg nem merte forszírozni.
Wartburg Skoda Trabant Lada volt a kezdet így szép sorba Skodábol volt egy 136 GLR rally gépem,szerzett néhány kupát nekem....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.09.23 szerda, 20:48:27 »

Wartburg Skoda Trabant Lada volt a kezdet így szép sorba Skodábol volt egy 136 GLR rally gépem,szerzett néhány kupát nekem....
worship
A varjúból púpos volt a családban,egy kicsi még nekem is jutott belőle.skoda,nagypolák,kispolák,lada-bár azt meg ellopták.szerencsére(?) a dacia sosem került hozzánk,anyai részről valamiért mindig a lengyelek voltak a favoritok-a skoda kivételével,bár az még ajándék volt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.10.03 szombat, 21:16:05 »

arra lettem figyelmes, hogy cicereg a vezetőoldali üveg az ajtóban, ha teljesen fel van húzva
amennyiben leengedem 2-3 centit, abbahagyja
mi lehet a gondja, mi a megoldás?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 08:33:12 »

arra lettem figyelmes, hogy cicereg a vezetőoldali üveg az ajtóban, ha teljesen fel van húzva
amennyiben leengedem 2-3 centit, abbahagyja
mi lehet a gondja, mi a megoldás?
véletlenül nincs eltörve v. repedve az ablak befogásánál az ablakemelőnél?nekem műanyagból volt és már repedten vettem,aztán egyszercsak eltört és beesett az egész üveg az ajtóba...beleraktam egy újabb fajta alutokos ablakemelőt és jó lett.
Naplózva
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 09:22:51 »

Sziasztok! Tudna valaki egy '95-ös 5 ajtós Mondeohoz jobb hátsó csomagtérfedél teleszkópot? Az enyémből elszállt az olaj. A Fordoknak amúgy sem volt a teleszkóp soha erős pontjuk. Télen szinte semmit sem tart még normál állapotban sem. Persze jó állapotú bontott is érdekel, csak ócccsó legyen.
Üdv: Rick worship
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 25   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.