Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:42:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 635493 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Miamidade
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #400 Dátum:
2011.08.30 kedd, 08:32:43 »
Köszi
most néztem és keresgettem.... csak még reggel így kómás vagyok
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #401 Dátum:
2011.08.30 kedd, 08:54:35 »
Idézetet írta: Miamidade - 2011.08.30 kedd, 08:31:45
mert 2 hete nekem szétcsúszott hátul jobb oldalt és kiugrott belőle a másik..... na most nehezen vissza raktam és láthatóan nincs benne a tömités...így most csörög.... fém fémhez ér.... :S
akkor már értem, mire gondolsz
külön nem lehet a gumit kapni, így lehet vásárolni, ahogy a képen látod
Naplózva
Miamidade
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #402 Dátum:
2011.08.30 kedd, 14:45:58 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.30 kedd, 08:54:35
akkor már értem, mire gondolsz
külön nem lehet a gumit kapni, így lehet vásárolni, ahogy a képen látod
Meg is vettem
a Cromaxnál reggel... kemény 4200.- a párat
ezt még én is szerintem kitudom cserélni, de a lengéscsillapítót már szakira bízom
ehhez kellene találnom valami szakit
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #403 Dátum:
2011.08.30 kedd, 20:37:39 »
másnak is úgy van a hátsó futóműve, hogy a híd csak a rugónál van csavarral rögzítve, az első pontnál meg hegesztve?
vagy ez csak nekem jár?
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #404 Dátum:
2011.08.30 kedd, 21:04:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.30 kedd, 20:37:39
másnak is úgy van a hátsó futóműve, hogy a híd csak a rugónál van csavarral rögzítve, az első pontnál meg hegesztve?
vagy ez csak nekem jár?
Hát
Szerintem csak neked jár!
Félre a tréfát olyat még nem láttam. Lehet már javították?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #405 Dátum:
2011.08.30 kedd, 21:08:09 »
Idézetet írta: Lacasa - 2011.08.30 kedd, 21:04:14
Hát
Szerintem csak neked jár!
Félre a tréfát olyat még nem láttam. Lehet már javították?
nem tudom
14-es csavar éppen lötyög benne, holnap rápróbálok egy 16-os menetfúrót meg egy csavart
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #406 Dátum:
2011.08.30 kedd, 21:17:20 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.30 kedd, 21:08:09
nem tudom
14-es csavar éppen lötyög benne, holnap rápróbálok egy 16-os menetfúrót meg egy csavart
egyforma csavarok kellenének legyenek.
lehet, már cseréltek benne telót, csak az elsők be voltak rohadva és letépték az anyát az alvázból...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #407 Dátum:
2011.08.30 kedd, 21:44:46 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.30 kedd, 21:17:20
egyforma csavarok kellenének legyenek.
lehet, már cseréltek benne telót, csak az elsők be voltak rohadva és letépték az anyát az alvázból...
a másik kettő 10-es vagy tizenkettes, a 14-est máshonnan próbáltam bele
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #408 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 09:28:30 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.08.30 kedd, 21:44:46
a másik kettő 10-es vagy tizenkettes, a 14-est máshonnan próbáltam bele
M12x65-öst ír mind a 3-ra, plusz a hosszlengőkar végi tartó felcsavarozásához is ezt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #409 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 10:00:43 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.01 csütörtök, 09:28:30
M12x65-öst ír mind a 3-ra, plusz a hosszlengőkar végi tartó felcsavarozásához is ezt.
most már 16x60 van benne
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #410 Dátum:
2011.09.06 kedd, 13:30:22 »
Üdv Néktek!
Érdeklődnék, hogy tudja-e valaki, hogy mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között? Mert külön cikkszámot ír rájuk.
Az Mk1-é
ilyen
, meg
ilyen
, és
ilyen
. Van esetleg itt valakinek képe vagy információja méretbeli különbségről az Mk2-éhez képest?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #411 Dátum:
2011.09.06 kedd, 14:06:54 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.06 kedd, 13:30:22
Üdv Néktek!
Érdeklődnék, hogy tudja-e valaki, hogy mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között? Mert külön cikkszámot ír rájuk.
Az Mk1-é
ilyen
, meg
ilyen
, és
ilyen
. Van esetleg itt valakinek képe vagy információja méretbeli különbségről az Mk2-éhez képest?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
mi a kérdés lényege?
lengőkar egyforma, teló különbözik
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #412 Dátum:
2011.09.06 kedd, 14:25:43 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.06 kedd, 14:06:54
mi a kérdés lényege?
Mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között?
Berakhatok-e Mk2 csonkállványt Mk1-be? Beletört a gátló rögzítő csavar.
Vagy esetleg van-e valakinek eladó bal első Mk1 csonkállvány? Szombaton átvenném a találkozón baráti árért
(vállveregetés/kézfogás
)
cserébe.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #413 Dátum:
2011.09.06 kedd, 14:28:40 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.06 kedd, 14:25:43
Mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között?
Berakhatok-e Mk2 csonkállványt Mk1-be? Beletört a gátló rögzítő csavar.
Vagy esetleg van-e valakinek eladó bal első Mk1 csonkállvány? Szombaton átvenném a találkozón baráti árért
(vállveregetés/kézfogás
)
cserébe.
ki kellene inkább szedni
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #414 Dátum:
2011.09.06 kedd, 15:18:07 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.06 kedd, 14:28:40
ki kellene inkább szedni
Miért?
Van egy csonkállványom tarcsiban, amiben van a beletört csavar. Van a kocsiban egy igencsak sz@r kerékcsapágy. Gondoltam, mivel nem akarom a menetet elqrni, így beszerzek egy másik csonkállványt, amit lefestek, majd rakok/rakatok egy jó csapágyat, egy f@szányosan új gátlót rugóval, új toronyszilenttel és csapággyal. Detto a másik oldal. Aztán kocsi megemel, és egyszerűen kicserél a teljes gólyaláb.
Vagy nem jó a gondolatmenetem?
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #415 Dátum:
2011.09.06 kedd, 15:39:53 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.06 kedd, 15:18:07
Miért?
Van egy csonkállványom tarcsiban, amiben van a beletört csavar. Van a kocsiban egy igencsak sz@r kerékcsapágy. Gondoltam, mivel nem akarom a menetet elqrni, így beszerzek egy másik csonkállványt, amit lefestek, majd rakok/rakatok egy jó csapágyat, egy f@szányosan új gátlót rugóval, új toronyszilenttel és csapággyal. Detto a másik oldal. Aztán kocsi megemel, és egyszerűen kicserél a teljes gólyaláb.
Vagy nem jó a gondolatmenetem?
én kiszedném belőle, nem nehéz dolog
viszont ha te így gondolod jónak ..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #416 Dátum:
2011.09.07 szerda, 08:21:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.06 kedd, 15:39:53
én kiszedném belőle, nem nehéz dolog
Mesélj.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #417 Dátum:
2011.09.07 szerda, 08:28:02 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.06 kedd, 14:25:43
Mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között?
Berakhatok-e Mk2 csonkállványt Mk1-be? Beletört a gátló rögzítő csavar.
Vagy esetleg van-e valakinek eladó bal első Mk1 csonkállvány? Szombaton átvenném a találkozón baráti árért
(vállveregetés/kézfogás
)
cserébe.
nekem van egy mk1 baloldali állvány.Tán még a csapágy is jó benne,ha be nem rohadt.Kell?Kokaikokoval még elküldeni is el tudom.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.07 szerda, 08:29:38 írta misi107
»
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #418 Dátum:
2011.09.07 szerda, 08:29:51 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.09.07 szerda, 08:28:02
nekem van egy mk1 baloldali állvány.Tán még a csapágy is jó benne,ha be nem rohadt.Kell?
Mennyi?
Még azért várok, hogy mit mond Yooccoo, hátha könnyen megoldható a buli. De ha állványos fúró meg mittoménmilyen extra szerszám kell hozzá, akkor kelleni fog.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #419 Dátum:
2011.09.07 szerda, 08:31:12 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.07 szerda, 08:29:51
Mennyi?
Még azért várok, hogy mit mond Yooccoo, hátha könnyen megoldható a buli. De ha állványos fúró meg mittoménmilyen extra szerszám kell hozzá, akkor kelleni fog.
hát,nekem az mk2-be a jobb oldali állvány volt összerohadva a teleszkóppal.A csavarok kijöttek,a többi egy egységet képezve úgy maradt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #420 Dátum:
2011.09.07 szerda, 08:45:43 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.07 szerda, 08:29:51
Mennyi?
Még azért várok, hogy mit mond Yooccoo, hátha könnyen megoldható a buli. De ha állványos fúró meg mittoménmilyen extra szerszám kell hozzá, akkor kelleni fog.
drótkorong, csavarlazító/fékolaj
mennyire áll ki a csavarcsonk?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #421 Dátum:
2011.09.07 szerda, 09:02:59 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.07 szerda, 08:45:43
drótkorong, csavarlazító/fékolaj
mennyire áll ki a csavarcsonk?
-1,5 cm.
Légkulccsal lett megpróbálva a letekerés, ami letekerte a csavar fejét és még másfél centit vele - a csavar nem menetes részét.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #422 Dátum:
2011.09.07 szerda, 09:21:50 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.07 szerda, 09:02:59
-1,5 cm.
Légkulccsal lett megpróbálva a letekerés, ami letekerte a csavar fejét és még másfél centit vele - a csavar nem menetes részét.
ha eléggé kilóg, akkor vágni kell rá egy nútot és megfelelő áztatás után erős csavarhúzóval meg kell próbálni kitekerni
ha nem megy, akkor fúrás
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #423 Dátum:
2011.09.07 szerda, 09:22:19 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.07 szerda, 09:02:59
-1,5 cm.
Légkulccsal lett megpróbálva a letekerés, ami letekerte a csavar fejét és még másfél centit vele - a csavar nem menetes részét.
nekem a szívósorba szakadt bele az egr csavarja.Annak a vége fúrás lett és még így is maradt benne kb. fél centi.Nem merték átfúrni mert féltek,hogy széttörik az öntvény.Mindegy,rövid csavarral jó arra,hogy a helyén tartsa a szelepet.Ha meg lesz hengerfejezés leoperálom az egész egr-s miskulanciát.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #424 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 01:43:30 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.07 szerda, 09:21:50
ha eléggé kilóg, akkor vágni kell rá egy nútot és megfelelő áztatás után erős csavarhúzóval meg kell próbálni kitekerni
ha nem megy, akkor fúrás
Ráhegesztés és kitekerés nem jáccik?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #425 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 09:04:52 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.07 szerda, 09:21:50
ha eléggé kilóg, akkor vágni kell rá egy nútot és megfelelő áztatás után erős csavarhúzóval meg kell próbálni kitekerni
ha nem megy, akkor fúrás
Idézetet írta: drof - 2011.09.08 csütörtök, 01:43:30
Ráhegesztés és kitekerés nem jáccik?
Én írtam, hogy -1,5 centit lóg ki, ami - lehet, hogy csak az én meglátásomban - azt jelenti, hogy nem kilóg, hanem ennyivel bentebb van a csavar vége, ennyi tört le belőle. Így ráhegeszteni nem megoldható az én ismereteim szerint, és a nút belevágás sem kivitelezhető. Ergo, marad a fúrás. Na ez a művelet, amit nem igazán tudok és akarok kivitelezni, mert nincs állványos fúróm és menetfúróm se. Szerelőhöz elvinni nem akarom, mert az valószínűleg annyiba kerülne, mint egy másik bontott
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #426 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 09:13:22 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.08 csütörtök, 09:04:52
Én írtam, hogy -1,5 centit lóg ki, ami - lehet, hogy csak az én meglátásomban - azt jelenti, hogy nem kilóg, hanem ennyivel bentebb van a csavar vége, ennyi tört le belőle. Így ráhegeszteni nem megoldható az én ismereteim szerint, és a nút belevágás sem kivitelezhető. Ergo, marad a fúrás. Na ez a művelet, amit nem igazán tudok és akarok kivitelezni, mert nincs állványos fúróm és menetfúróm se. Szerelőhöz elvinni nem akarom, mert az valószínűleg annyiba kerülne, mint egy másik bontott
Köszi, Üdv, HegeGabi.
ha valamikor el tudod hozni melóhelyemre (XIV), akkor megoldjuk neked
Naplózva
BluElite
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #427 Dátum:
2011.09.09 péntek, 14:01:12 »
Sziasztok!
képzeljétek, gondom van a gumikkal. Két éve, amikor a kocsit vettem, téli kerekekkel kaptam, szóval nyár közepén kapott 4 új nyárit. Gond semmi nem volt. Aztán amikor idén tavasszal feltettem őket, akkor csináltam úgy hogy ami hátul volt az ment előre, az elsők meg hátra, mert az elsők kicsit kopottabbak voltak. Aztán észrevettem hogy kezdett az autó balra húzni. Futóműbeállítás ok, guminyomás ok, mégis elhúz. Rendesen... Szerelő ismerős annyit tett, hogy a két elsőt megcserélte (a gumiknál nincs előírva a forgásirány).
Aztán eleinte nem tűnt fel hogy hangja van úgy 90-nél. Most már viszont egyre erősebb, sőt, zavaró az állandó morajlás.
Bár a gumikon kívülről nem látható, nem tapintható semmi anyaghiba, ilyenek, de ha jól sejtem cserés a történet, ugye?
Köszönettel: BluElite
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #428 Dátum:
2011.09.09 péntek, 14:28:01 »
Idézetet írta: BluElite - 2011.09.09 péntek, 14:01:12
Sziasztok!
képzeljétek, gondom van a gumikkal. Két éve, amikor a kocsit vettem, téli kerekekkel kaptam, szóval nyár közepén kapott 4 új nyárit. Gond semmi nem volt. Aztán amikor idén tavasszal feltettem őket, akkor csináltam úgy hogy ami hátul volt az ment előre, az elsők meg hátra, mert az elsők kicsit kopottabbak voltak. Aztán észrevettem hogy kezdett az autó balra húzni. Futóműbeállítás ok, guminyomás ok, mégis elhúz. Rendesen... Szerelő ismerős annyit tett, hogy a két elsőt megcserélte (a gumiknál nincs előírva a forgásirány).
Aztán eleinte nem tűnt fel hogy hangja van úgy 90-nél. Most már viszont egyre erősebb, sőt, zavaró az állandó morajlás.
Bár a gumikon kívülről nem látható, nem tapintható semmi anyaghiba, ilyenek, de ha jól sejtem cserés a történet, ugye?
Köszönettel: BluElite
Nekem is zúgott az egyik. Én semmit nem láttam, éreztem, de a gumis azonnal megmondta, hogy kicsit "kagylós"-ra van kopva.
Nem forgásirányos guminál sem szabad megfordítani, ha már egyszer valamelyik irányba használtad. Csak az első fölrakásnál mindegy az irány.
Naplózva
BluElite
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #429 Dátum:
2011.09.09 péntek, 17:01:04 »
Idézetet írta: Black - 2011.09.09 péntek, 14:28:01
Nekem is zúgott az egyik. Én semmit nem láttam, éreztem, de a gumis azonnal megmondta, hogy kicsit "kagylós"-ra van kopva.
Nem forgásirányos guminál sem szabad megfordítani, ha már egyszer valamelyik irányba használtad. Csak az első fölrakásnál mindegy az irány.
Mondasz valamit.... Lehet hogy visszarakom bal hátulra, ott futott tavaly-tavalyelőtt.
Köszönöm.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #430 Dátum:
2011.09.17 szombat, 13:31:27 »
Sziasztok!
Milyen tüneteket produkál az első lengőkar szilentjeinek a döglődése?
Üdv
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #431 Dátum:
2011.09.17 szombat, 14:54:39 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 13:31:27
Sziasztok!
Milyen tüneteket produkál az első lengőkar szilentjeinek a döglődése?
Üdv
Üdv!
Zörgés bizonytalan úttartás nyikorgás nagy vonalakban.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #432 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:07:55 »
Idézetet írta: Lacasa - 2011.09.17 szombat, 14:54:39
Üdv!
Zörgés bizonytalan úttartás nyikorgás nagy vonalakban.
Köszi a választ.
A leírtak alapján más lesz akkor nálam a gond. 70-80 km/h-nál ill. nagyobb sebességnél gyorsításkor ráz az eleje. Néha megszűnik, de legtöbbször ráz (mintha valamilyen alkatrész kiugrana a helyéről-ráz ill. vissza nem ráz ...). Lengőkar szilentre gyanakodtam, de elbizonytalanodtam, mert a leírásokban inkább a fékezéskori rázkódáshoz rendelik hozzá a szilent problémát.
Hogy lehet megállapítani a szilentről, hogy rossz? Feszegetem, ahogy láttam, de okosabb attól nem lettem...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #433 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:09:41 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 15:07:55
Köszi a választ.
A leírtak alapján más lesz akkor nálam a gond. 70-80 km/h-nál ill. nagyobb sebességnél gyorsításkor ráz az eleje. Néha megszűnik, de legtöbbször ráz (mintha valamilyen alkatrész kiugrana a helyéről-ráz ill. vissza nem ráz ...). Lengőkar szilentre gyanakodtam, de elbizonytalanodtam, mert a leírásokban inkább a fékezéskori rázkódáshoz rendelik hozzá a szilent problémát.
Hogy lehet megállapítani a szilentről, hogy rossz? Feszegetem, ahogy láttam, de okosabb attól nem lettem...
állíttasd be a futóművet rendesen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #434 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:11:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.09.17 szombat, 15:09:41
állíttasd be a futóművet rendesen
Beállíttattam és utána is csinálja.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #435 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:16:57 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 15:11:19
Beállíttattam és utána is csinálja.
ha baja lenne a szilenteknek, akkor meg nem tudja beállítani, csak elkérte a pénzt. amíg nem jó a futómű, addig nem lehet rendesen beállítani. nézd meg a kormányösszekötő gömbfejeket, meg a talpas gömbfejeket
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #436 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:34:00 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.09.17 szombat, 15:16:57
ha baja lenne a szilenteknek, akkor meg nem tudja beállítani, csak elkérte a pénzt. amíg nem jó a futómű, addig nem lehet rendesen beállítani. nézd meg a kormányösszekötő gömbfejeket, meg a talpas gömbfejeket
Talpas gömbfejek szilárdan állnak, már ha jó volt a vizsgálati módszerem, a kormányösszekötő göbfejek közül az egyik mozdíthatatlan, a másik, az összekötő hossztengelye körül mozgatható. A futőműves munkájának minőségérő nem tudok mit mondani, először voltam ott (lehet, hogy utoljára), szabadságolás miatt nem a szokásos helyre vittem.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #437 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:41:38 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 15:34:00
Talpas gömbfejek szilárdan állnak, már ha jó volt a vizsgálati módszerem, a kormányösszekötő göbfejek közül az egyik mozdíthatatlan, a másik, az összekötő hossztengelye körül mozgatható. A futőműves munkájának minőségérő nem tudok mit mondani, először voltam ott (lehet, hogy utoljára), szabadságolás miatt nem a szokásos helyre vittem.
talpas gömbfejet csak ha kiszeded a csonkból, akkor tudod megnézni, kormányösszekötőnek forognia kell, ahogy mondod, de nem túl könnyen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #438 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:49:02 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.09.17 szombat, 15:41:38
talpas gömbfejet csak ha kiszeded a csonkból, akkor tudod megnézni, kormányösszekötőnek forognia kell, ahogy mondod, de nem túl könnyen
A gömbfejek kiszedéséhez a lengőkart is le kell szedjem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #439 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:51:13 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 15:49:02
A gömbfejek kiszedéséhez a lengőkart is le kell szedjem?
csak a csonkból kell kivenni a csavart, és lengőkarral együtt kitolni lefelé. utána hozzáférsz a gömbfejhez. nagyon nehezen szabadna csak mozdítani kézzel
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #440 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:54:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.09.17 szombat, 15:51:13
csak a csonkból kell kivenni a csavart, és lengőkarral együtt kitolni lefelé. utána hozzáférsz a gömbfejhez. nagyon nehezen szabadna csak mozdítani kézzel
Köszi a válaszokat mindenkinek, nekiugrom, hátha nem pattanok le róla mint vak ló a kerítésről.... Ha kijött, beszámolok
Nos, kijött. Sőt, kiszedtem a lengőkarokat is. A gömbfejek mozgathatóak, nem túl nehezen, de csak körkörösen. Sugárirányban nem és kotyogást nem érzékeltem. Az egyik szilenten látok felszíni töréseket, mozgathatóak, de nem kotyognak. Ezzel a tudományom megállt. Nem tudom eldönteni, hogy jók vagy cserére szorulnak.
Ha 16. kerületben vagy környékén lenne valaki akihez elvihetném , hogy megnézze, annak nagyon örülnék...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.17 szombat, 18:10:09 írta legyozo
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #441 Dátum:
2011.09.17 szombat, 18:28:50 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 15:54:35
Köszi a válaszokat mindenkinek, nekiugrom, hátha nem pattanok le róla mint vak ló a kerítésről.... Ha kijött, beszámolok
Nos, kijött. Sőt, kiszedtem a lengőkarokat is. A gömbfejek mozgathatóak, nem túl nehezen, de csak körkörösen. Sugárirányban nem és kotyogást nem érzékeltem. Az egyik szilenten látok felszíni töréseket, mozgathatóak, de nem kotyognak. Ezzel a tudományom megállt. Nem tudom eldönteni, hogy jók vagy cserére szorulnak.
Ha 16. kerületben vagy környékén lenne valaki akihez elvihetném , hogy megnézze, annak nagyon örülnék...
a gömbfejek mozoghatnak, de a szilentek olyan kemény gumiból vannak, hogy azt kézzel nem kéne, hogy tudd
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #442 Dátum:
2011.09.17 szombat, 18:33:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.09.17 szombat, 18:28:50
a gömbfejek mozoghatnak, de a szilentek olyan kemény gumiból vannak, hogy azt kézzel nem kéne, hogy tudd
Beledugtam egy hosszabbítót és úgy sikerült megmozdítani.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #443 Dátum:
2011.09.17 szombat, 20:58:45 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 18:33:09
Beledugtam egy hosszabbítót és úgy sikerült megmozdítani.
Ha nem a futómű valamely problémája okozza gyorsításkor a rángatást, akkor mi lehet még?
Újra végig gondoltam a decemberi javítás után történteket. Miután elhoztam a szerelőtől nem tűnt fel a rángatás. A futóművet beállíttattam, a futóműves szerelő sem jelezte, hogy gond lenne a futóművel. Az első tünetek kb. 400 km után jelentkeztek, vagy csak akkor vettem észre. A motor által okozott rángatást már ismerem, ez nem olyan. Télen javították többek között a kuplungot is. Lehet a kuplung összerakásánál elrontani valamit ami ilyen rángatást okoz? Nyaralás előtt átnézettem az autót. Ott sem jeleztek semmi futómű gondot, pedig ott átnézték alaposan.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #444 Dátum:
2011.09.17 szombat, 21:47:28 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 20:58:45
Ha nem a futómű valamely problémája okozza gyorsításkor a rángatást, akkor mi lehet még?
Újra végig gondoltam a decemberi javítás után történteket. Miután elhoztam a szerelőtől nem tűnt fel a rángatás. A futóművet beállíttattam, a futóműves szerelő sem jelezte, hogy gond lenne a futóművel. Az első tünetek kb. 400 km után jelentkeztek, vagy csak akkor vettem észre. A motor által okozott rángatást már ismerem, ez nem olyan. Télen javították többek között a kuplungot is. Lehet a kuplung összerakásánál elrontani valamit ami ilyen rángatást okoz? Nyaralás előtt átnézettem az autót. Ott sem jeleztek semmi futómű gondot, pedig ott átnézték alaposan.
Nekem is volt most ilyen problémám! Gyorsításnál vagy emelkedőn amikor nyomnom kellett remegett a futómű. Féltengelyt mondott a szerelő, amit ki is cseréltem. Sajnos a csere kompletten azzal az alkatrésszel történt amibe belemegy a féltengely (kerékagy). Nem tudom melyik lehetett a probléma, de megszűnt az biztos! Én inkább a kerékagyra tippelnék...
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #445 Dátum:
2011.09.17 szombat, 21:50:34 »
Idézetet írta: Pocska - 2011.09.17 szombat, 21:47:28
Nekem is volt most ilyen problémám! Gyorsításnál vagy emelkedőn amikor nyomnom kellett remegett a futómű. Féltengelyt mondott a szerelő, amit ki is cseréltem. Sajnos a csere kompletten azzal az alkatrésszel történt amibe belemegy a féltengely (kerékagy). Nem tudom melyik lehetett a probléma, de megszűnt az biztos! Én inkább a kerékagyra tippelnék...
Köszi a választ! Valami más tünete esetleg volt? Nálam nincs más tünet, csak ez.
Naplózva
Pocska
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #446 Dátum:
2011.09.17 szombat, 22:42:55 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 21:50:34
Köszi a választ! Valami más tünete esetleg volt? Nálam nincs más tünet, csak ez.
Nekem is ennyi volt. 10ezerért vettem kompletten a két kerékagyat és a féltengelyt itt a fórumon. Bár ez biztos nagyon alkalmi ár volt:)
Naplózva
Black
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #447 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 18:07:22 »
Idézetet írta: Pocska - 2011.09.17 szombat, 22:42:55
Nekem is ennyi volt. 10ezerért vettem kompletten a két kerékagyat és a féltengelyt itt a fórumon. Bár ez biztos nagyon alkalmi ár volt:)
Biztos is, mert MK2 18-ért adja párban a bontott féltengelyeket.
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #448 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:36:51 »
Idézetet írta: Pocska - 2011.09.17 szombat, 21:47:28
Nekem is volt most ilyen problémám! Gyorsításnál vagy emelkedőn amikor nyomnom kellett remegett a futómű. Féltengelyt mondott a szerelő, amit ki is cseréltem. Sajnos a csere kompletten azzal az alkatrésszel történt amibe belemegy a féltengely (kerékagy). Nem tudom melyik lehetett a probléma, de megszűnt az biztos! Én inkább a kerékagyra tippelnék...
Üdv!
Örömmel olvasom , hogy jó a cuccos amit küldtem..
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #449 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:44:39 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.09.18 vasárnap, 18:07:22
Biztos is, mert MK2 18-ért adja párban a bontott féltengelyeket.
lehet annál olcsóbban is vásárolni
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9
]
10
11
12
13
14
15
16
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ