Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:42:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 29   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 635499 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 19:50:54 »

Üdv!
Örömmel olvasom , hogy jó a cuccos amit küldtem..
 wave

A féltengely és a kerékcsapágy jól szuperál! Sajnos a Kormányművet most tudom berakatni. Most értem vissza a szerelőtől, azt mondta szerdára kész van. Olajcsere és még pár apróság is most lett aktuális.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2011.09.24 szombat, 22:05:30 »

Ha nem a futómű valamely problémája okozza gyorsításkor a rángatást, akkor mi lehet még?

Újra végig gondoltam a decemberi javítás után történteket. Miután elhoztam a szerelőtől nem tűnt fel a rángatás. A futóművet beállíttattam, a futóműves szerelő sem jelezte, hogy gond lenne a futóművel. Az első tünetek kb. 400 km után jelentkeztek, vagy csak akkor vettem észre. A motor által okozott rángatást már ismerem, ez nem olyan. Télen javították többek között a kuplungot is. Lehet a kuplung összerakásánál elrontani valamit ami ilyen rángatást okoz? Nyaralás előtt átnézettem az autót. Ott sem jeleztek semmi futómű gondot, pedig ott átnézték alaposan.
Olvasgatok-keresgetek. Több forrásból is érkezett olyan infó, hogy a féltengely okozhatja ezt a jelenséget. Szűkítve a kört, a keresztidom hibája a legesélyesebb. Valakinek ilyen irányú tapasztalata vagy információja van esetleg?

Továbbá keresek a 16. ker környékén olyan szakembert aki ezt megerősítené, vagy cáfolná és ez esetben felderítené a rázkódás okát.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2011.09.24 szombat, 22:59:55 »

Olvasgatok-keresgetek. Több forrásból is érkezett olyan infó, hogy a féltengely okozhatja ezt a jelenséget. Szűkítve a kört, a keresztidom hibája a legesélyesebb. Valakinek ilyen irányú tapasztalata vagy információja van esetleg?

Továbbá keresek a 16. ker környékén olyan szakembert aki ezt megerősítené, vagy cáfolná és ez esetben felderítené a rázkódás okát.
lehet nálad is a féltengely anya nyavaja ütötte fel a fejét.
szerezz egy nyomatékkulcsot és ellenőrizd le az anyákat.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2011.09.24 szombat, 23:13:48 »

lehet nálad is a féltengely anya nyavaja ütötte fel a fejét.
szerezz egy nyomatékkulcsot és ellenőrizd le az anyákat.
Az anya nyavaja a tengely anya nyavajája?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2011.09.24 szombat, 23:28:06 »

Az anya nyavaja a tengely anya nyavajája?
igen. nem te lennél az első, akit megszívat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2011.09.24 szombat, 23:48:34 »

igen. nem te lennél az első, akit megszívat...
Köszi az infót, holnap ellenőrzöm. A túlhúzás is probléma, vagy a kevesebb?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2011.09.24 szombat, 23:53:05 »

Köszi az infót, holnap ellenőrzöm. A túlhúzás is probléma, vagy a kevesebb?
a túlhúzás miatt még senkinek nem verődött szét a csonkállványa.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:25:19 »

a túlhúzás miatt még senkinek nem verődött szét a csonkállványa.
Nem tudtam meglazítani a csavart. Azt hiszem szerviz lesz.  szomoru1
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:31:04 »

szerintetek a 2,3-as guminyomás ette meg jobban belülről a kerekeimet? volt állítva a futómű korábban, akkor is azért vittem, mert rágta a belsejét. most viszont már brutálisan elfogyott a gumiprofilom belül.

 Huh? Huh? Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:35:29 »

szerintetek a 2,3-as guminyomás ette meg jobban belülről a kerekeimet? volt állítva a futómű korábban, akkor is azért vittem, mert rágta a belsejét. most viszont már brutálisan elfogyott a gumiprofilom belül.

 Huh? Huh? Huh?
Semmiképpen nem a 2.3-as nyomás az oka. Ez tök normális nyomás. Ha puha gumikkal jársz, akkor mindkét szélét eszi a guminak.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #460 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:36:06 »

szerintetek a 2,3-as guminyomás ette meg jobban belülről a kerekeimet? volt állítva a futómű korábban, akkor is azért vittem, mert rágta a belsejét. most viszont már brutálisan elfogyott a gumiprofilom belül.

 Huh? Huh? Huh?
a növelt gumiabroncs nyomástól az abroncs közepe kopna jobban tehát a gyári 2,1 nálad 2,3 nem attól
inkább:kerékösszetartás,kerékfelfüggesztés gömbcsukló lehet a ludas
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:38:53 »

Semmiképpen nem a 2.3-as nyomás az oka. Ez tök normális nyomás. Ha puha gumikkal jársz, akkor mindkét szélét eszi a guminak.
én is így tanultam az oviban, csak kezdek tanácstalanná válni. esetleg lehet köze annak a hibához, hogy a más méretű téli kerekeimmel állíttattam be a futóművet tavasszal?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:40:16 »

én is így tanultam az oviban, csak kezdek tanácstalanná válni. esetleg lehet köze annak a hibához, hogy a más méretű téli kerekeimmel állíttattam be a futóművet tavasszal?
ha teljes átmérőben más (nem váltóméret) akkor igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:46:24 »

ha teljes átmérőben más (nem váltóméret) akkor igen
hm. nyárim /55-ös, télim /60-as.
ez már okozhatja?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 21:45:50 »

hm. nyárim /55-ös, télim /60-as.
ez már okozhatja?
egy futóművest kellene megkérdzni róla, de szerintem igen. más a kerék átmérője -> másképp áll a geometria.

ui.: miért mk1-nél vagyunk?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 21:53:47 »

egy futóművest kellene megkérdzni róla, de szerintem igen. más a kerék átmérője -> másképp áll a geometria.

ui.: miért mk1-nél vagyunk?? vigyor3
azért kéremalássan, mert benéztem Smiley
itt volt mocorgás és belekotnyeleskedtem Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 14:08:39 »

itt volt mocorgás és belekotnyeleskedtem Smiley
Ejnye-bejnye!  Cheesy
Naplózva
Boreas81
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 11:06:23 »

Sziasztok!

Érdeklődnék van e valakinek ötlete..

Ha parkolok és betekerem a kormányt ill hirtelen fékezéskor valami nagyot kattan az autó bal elejében. szilentek cserélve,rugó törött volt,cserélve..stab rud gömb csuklok újak...ötletem nincs.

Köszi elöre is minden lehetőséget várok.

1996 1.8 TD kombi

« Utoljára szerkesztve: 2011.10.06 csütörtök, 11:08:35 írta Boreas81 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 11:26:36 »

Sziasztok!

Érdeklődnék van e valakinek ötlete..

Ha parkolok és betekerem a kormányt ill hirtelen fékezéskor valami nagyot kattan az autó bal elejében. szilentek cserélve,rugó törött volt,cserélve..stab rud gömb csuklok újak...ötletem nincs.

Köszi elöre is minden lehetőséget várok.

1996 1.8 TD kombi


lehet még váltótartó bak,főleg az első (hűtő mögött) az sajnos képes szétszakadni és "bólint" a motor.De a középső tartó (jobb toronynál,a levegőszűrő alatt,azon van a szűrőház konzolja) ha elkopik vagy eltörik a csavarja alul,akkor bukkanónál,fékezésnél veri magát hozzá.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 12:12:11 »

lehet még váltótartó bak,főleg az első (hűtő mögött) az sajnos képes szétszakadni és "bólint" a motor.De a középső tartó (jobb toronynál,a levegőszűrő alatt,azon van a szűrőház konzolja) ha elkopik vagy eltörik a csavarja alul,akkor bukkanónál,fékezésnél veri magát hozzá.

Ez mind igaz, de: ez féltengely lesz. Nálam pont ez van éppen, szombaton csere.

Az első tartóbak ilyet nem csinál, 2 hónapja cseréltem a szakadtat, de az nem kopogott, csak átvette a bódé a motor mozgását. Hátsó tartóbak esetleg lehet, de én biztos vagyok a féltengelyben, főleg, hogy már megvettem a cseredarabokat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 12:15:39 »

féltengelyre szavazok én is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Boreas81
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2011.10.07 péntek, 12:45:48 »

Köszönöm a válaszokat. Még egy kb árat tudnátok írni féltengelyre? Csak h mire számítsak. 
köszi
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2011.10.07 péntek, 12:58:44 »

Köszönöm a válaszokat. Még egy kb árat tudnátok írni féltengelyre? Csak h mire számítsak. 
köszi

8e / oldal.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2011.10.07 péntek, 16:20:21 »

Ez mind igaz, de: ez féltengely lesz. Nálam pont ez van éppen, szombaton csere.

Az első tartóbak ilyet nem csinál, 2 hónapja cseréltem a szakadtat, de az nem kopogott, csak átvette a bódé a motor mozgását. Hátsó tartóbak esetleg lehet, de én biztos vagyok a féltengelyben, főleg, hogy már megvettem a cseredarabokat.
nekem még hátravan...nálam csak szimplán nyikorog,de azt egyre jobban...hiába,a hülyegyerek stílus megteszi a hatását...
Naplózva
Boreas81
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2011.10.11 kedd, 13:02:00 »

Bakker...lengőkar nem volt meghuzva rendesen az kattogott.. szuper
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2011.10.11 kedd, 13:03:27 »

Bakker...lengőkar nem volt meghuzva rendesen az kattogott.. szuper
az szép....sűrgősen felejtsd el a "szerelő" elérhetőségeit!
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2011.10.11 kedd, 13:35:16 »

Bakker...lengőkar nem volt meghuzva rendesen az kattogott.. szuper
Melyik csavar? 6 db (5+1) is kötődik hozzá.
Naplózva
Boreas81
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2011.10.12 szerda, 17:14:49 »

Passssz
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 02:51:53 »

Bakker...lengőkar nem volt meghuzva rendesen az kattogott.. szuper

szerintem meg vágd el a torkát... elegem van már a kontárokból...  szomoru1 falbav
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2011.10.22 szombat, 21:14:56 »

Sziasztok!

Szükségem van egy hozzáértő és megbízható szakira, aki megnézné a kocsi féltengelyeit, hogy azok okozzák-e a gyorsításkori rázkódásos tüneteket. Hasznos lenne a 16. kerület, a környéke, de ha másképp nem megy akkor távolabb is jó.

Üdv
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2011.10.22 szombat, 21:59:18 »

Sziasztok!

Szükségem van egy hozzáértő és megbízható szakira, aki megnézné a kocsi féltengelyeit, hogy azok okozzák-e a gyorsításkori rázkódásos tüneteket. Hasznos lenne a 16. kerület, a környéke, de ha másképp nem megy akkor távolabb is jó.

Üdv
mi a tünet?
a gyorsításnál ráz-t olvastam.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:07:00 »

Sziasztok!

Szükségem van egy hozzáértő és megbízható szakira, aki megnézné a kocsi féltengelyeit, hogy azok okozzák-e a gyorsításkori rázkódásos tüneteket. Hasznos lenne a 16. kerület, a környéke, de ha másképp nem megy akkor távolabb is jó.

Üdv

Ha rájössz a megoldásra engem is nagyon érdekel. Vagy a kerékcsapágy vagy a féltengely a hibás szerintem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:10:28 »

Ha rájössz a megoldásra engem is nagyon érdekel. Vagy a kerékcsapágy vagy a féltengely a hibás szerintem.
ha rázkódásért a kerékcsapágy a hibás, akkor az már nagyon lóg. ha megemeled a kocsit a kereket meg lehet "kotyogtatni".
az enyém annyira szét volt, hogy egy kerékcserénél azt hittem, nem húztam meg a kereket.
a csonkállványt is cseréltem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:19:12 »

mi a tünet?
a gyorsításnál ráz-t olvastam.

Gyorsításkor, emelkedőn ráz. Kiszámíthatatlan, van amikor megszűnik, máskor meg előjön. Fékezéskor nem ráz, kormány szélső állásnál nem kattog. Csak ráz ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:21:35 »

Gyorsításkor, emelkedőn ráz. Kiszámíthatatlan, van amikor megszűnik, máskor meg előjön. Fékezéskor nem ráz, kormány szélső állásnál nem kattog. Csak ráz ...

motorféknél van valami tünet?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:22:58 »

motorféknél van valami tünet?

nem észleltem
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:26:39 »

nem észleltem
szilentek, motortartó bakok hogy vannak?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:27:53 »

szilentek, motortartó bakok hogy vannak?
Szilenetek jók, motortartó bakokat nem ellenöriztem.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #488 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:28:50 »

Szilenetek jók, motortartó bakokat nem ellenöriztem.
esetleg vezetés technikai hiba,túl korai felváltás Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:30:43 »

Szilenetek jók, motortartó bakokat nem ellenöriztem.
mert inkább arra gyanakszom.
ha a féltengely belső csuklója lenne elkopva, a motorfék belépésénél rántana egyet.
a hátsó váltó tartó bak hajlamos szétszakadásra.
ha már nagyon kivan, indulásnál is képes berázni az egész elejét...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:31:43 »

esetleg vezetés technikai hiba,túl korai felváltás Huh?
2.0-esnél elég nehéz ezzel előhozni ilyen tünetet..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:43:24 »

mert inkább arra gyanakszom.
ha a féltengely belső csuklója lenne elkopva, a motorfék belépésénél rántana egyet.
a hátsó váltó tartó bak hajlamos szétszakadásra.
ha már nagyon kivan, indulásnál is képes berázni az egész elejét...
Most, hogy említetted  a motorfék belépésénél ránt jelenséget, van ilyen is. Én a folyamatos motorfék folyamatára gondoltam, ott nincs rázás.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.22 szombat, 22:45:42 írta legyozo » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:49:20 »

Most, hogy említetted  a motorfék belépésénél ránt jelenséget, van ilyen is. Én a folyamatos motorfék folyamatára gondoltam, ott nincs rázás.
akkor viszont nem tudok jobbat tanácsolni, mint aknára állni és megnézni a bakokat.
ha már ott az ember gyereke, rá lehet nézni a féltengelyekre is. megemelt állapotban a megfogod a féltengelyt és fordítasz rajta, nem szabad holtjátékának lenni, nem kottyanhat.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:53:52 »

akkor viszont nem tudok jobbat tanácsolni, mint aknára állni és megnézni a bakokat.
ha már ott az ember gyereke, rá lehet nézni a féltengelyekre is. megemelt állapotban a megfogod a féltengelyt és fordítasz rajta, nem szabad holtjátékának lenni, nem kottyanhat.
Kösz a tanácsot, holnap meg is nézem.
Mindkét oldala fel kell legyen emelve a kocsinak a féltengely ellenőrzésekor?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:59:09 »

Kösz a tanácsot, holnap meg is nézem.
Mindkét oldala fel kell legyen emelve a kocsinak a féltengely ellenőrzésekor?
úgy a legegyszerűbb, csak akkor arra ügyelj, hogy át ne vágjon. mert ha egyik oldali féltengelyt mozgatod, a másik is elforog. meg ugye a difinél is van egy kicsi holtjáték.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:04:19 »

úgy a legegyszerűbb, csak akkor arra ügyelj, hogy át ne vágjon. mert ha egyik oldali féltengelyt mozgatod, a másik is elforog. meg ugye a difinél is van egy kicsi holtjáték.
Akkor most megint gondban vagyok, a difi holtjátékától mi különbözteti meg a csukló holtjátékát?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:10:46 »

Akkor most megint gondban vagyok, a difi holtjátékától mi különbözteti meg a csukló holtjátékát?
egyik oldalt emeld. ha ott leszel és van egy cseppnyi műszaki érzéked, észre fogod venni, ha gubanc van.
először a jobbossal kezd. ott van egy toldás a féltengelyben, köztük egy csukló, gumiharanggal. a két oldalánál tekerd ellenkező irányba.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:17:42 »

egyik oldalt emeld. ha ott leszel és van egy cseppnyi műszaki érzéked, észre fogod venni, ha gubanc van.
először a jobbossal kezd. ott van egy toldás a féltengelyben, köztük egy csukló, gumiharanggal. a két oldalánál tekerd ellenkező irányba.
OK, holnap megvizslatom.
A Wiki-ben a csuklócserét nem javasolják otthon elvégezni. Ilyen problémás a csere?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:33:51 »

OK, holnap megvizslatom.
A Wiki-ben a csuklócserét nem javasolják otthon elvégezni. Ilyen problémás a csere?
a csuklóé igen.
komplett féltengely cseréje valamivel egyszerűbb, de némi rutin és jó szerszámok nem ártanak hozzá. a sarkalatos pont az a féltengely anya. combosan van meghúzva és úgy is kell meghúzni az újat.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:44:13 »

a csuklóé igen.
komplett féltengely cseréje valamivel egyszerűbb, de némi rutin és jó szerszámok nem ártanak hozzá. a sarkalatos pont az a féltengely anya. combosan van meghúzva és úgy is kell meghúzni az újat.
A féltengely anya a kerékagy anya?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 29   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.032 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.