Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:51:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo I.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 636428 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Pocska
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 19:50:54 »
Idézetet írta: Lacasa - 2011.09.18 vasárnap, 19:36:51
Üdv!
Örömmel olvasom , hogy jó a cuccos amit küldtem..
A féltengely és a kerékcsapágy jól szuperál! Sajnos a Kormányművet most tudom berakatni. Most értem vissza a szerelőtől, azt mondta szerdára kész van. Olajcsere és még pár apróság is most lett aktuális.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2011.09.24 szombat, 22:05:30 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.17 szombat, 20:58:45
Ha nem a futómű valamely problémája okozza gyorsításkor a rángatást, akkor mi lehet még?
Újra végig gondoltam a decemberi javítás után történteket. Miután elhoztam a szerelőtől nem tűnt fel a rángatás. A futóművet beállíttattam, a futóműves szerelő sem jelezte, hogy gond lenne a futóművel. Az első tünetek kb. 400 km után jelentkeztek, vagy csak akkor vettem észre. A motor által okozott rángatást már ismerem, ez nem olyan. Télen javították többek között a kuplungot is. Lehet a kuplung összerakásánál elrontani valamit ami ilyen rángatást okoz? Nyaralás előtt átnézettem az autót. Ott sem jeleztek semmi futómű gondot, pedig ott átnézték alaposan.
Olvasgatok-keresgetek. Több forrásból is érkezett olyan infó, hogy a féltengely okozhatja ezt a jelenséget. Szűkítve a kört, a keresztidom hibája a legesélyesebb. Valakinek ilyen irányú tapasztalata vagy információja van esetleg?
Továbbá keresek a 16. ker környékén olyan szakembert aki ezt megerősítené, vagy cáfolná és ez esetben felderítené a rázkódás okát.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2011.09.24 szombat, 22:59:55 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.24 szombat, 22:05:30
Olvasgatok-keresgetek. Több forrásból is érkezett olyan infó, hogy a féltengely okozhatja ezt a jelenséget. Szűkítve a kört, a keresztidom hibája a legesélyesebb. Valakinek ilyen irányú tapasztalata vagy információja van esetleg?
Továbbá keresek a 16. ker környékén olyan szakembert aki ezt megerősítené, vagy cáfolná és ez esetben felderítené a rázkódás okát.
lehet nálad is a féltengely anya nyavaja ütötte fel a fejét.
szerezz egy nyomatékkulcsot és ellenőrizd le az anyákat.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2011.09.24 szombat, 23:13:48 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.24 szombat, 22:59:55
lehet nálad is a féltengely anya nyavaja ütötte fel a fejét.
szerezz egy nyomatékkulcsot és ellenőrizd le az anyákat.
Az anya nyavaja a tengely anya nyavajája?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2011.09.24 szombat, 23:28:06 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.24 szombat, 23:13:48
Az anya nyavaja a tengely anya nyavajája?
igen. nem te lennél az első, akit megszívat...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2011.09.24 szombat, 23:48:34 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.24 szombat, 23:28:06
igen. nem te lennél az első, akit megszívat...
Köszi az infót, holnap ellenőrzöm. A túlhúzás is probléma, vagy a kevesebb?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2011.09.24 szombat, 23:53:05 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.09.24 szombat, 23:48:34
Köszi az infót, holnap ellenőrzöm. A túlhúzás is probléma, vagy a kevesebb?
a túlhúzás miatt még senkinek nem verődött szét a csonkállványa.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:25:19 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.24 szombat, 23:53:05
a túlhúzás miatt még senkinek nem verődött szét a csonkállványa.
Nem tudtam meglazítani a csavart. Azt hiszem szerviz lesz.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:31:04 »
szerintetek a 2,3-as guminyomás ette meg jobban belülről a kerekeimet? volt állítva a futómű korábban, akkor is azért vittem, mert rágta a belsejét. most viszont már brutálisan elfogyott a gumiprofilom belül.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Black
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:35:29 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.25 vasárnap, 20:31:04
szerintetek a 2,3-as guminyomás ette meg jobban belülről a kerekeimet? volt állítva a futómű korábban, akkor is azért vittem, mert rágta a belsejét. most viszont már brutálisan elfogyott a gumiprofilom belül.
Semmiképpen nem a 2.3-as nyomás az oka. Ez tök normális nyomás. Ha puha gumikkal jársz, akkor mindkét szélét eszi a guminak.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:36:06 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.25 vasárnap, 20:31:04
szerintetek a 2,3-as guminyomás ette meg jobban belülről a kerekeimet? volt állítva a futómű korábban, akkor is azért vittem, mert rágta a belsejét. most viszont már brutálisan elfogyott a gumiprofilom belül.
a növelt gumiabroncs nyomástól az abroncs közepe kopna jobban tehát a gyári 2,1 nálad 2,3 nem attól
inkább:kerékösszetartás,kerékfelfüggesztés gömbcsukló lehet a ludas
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:38:53 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.09.25 vasárnap, 20:35:29
Semmiképpen nem a 2.3-as nyomás az oka. Ez tök normális nyomás. Ha puha gumikkal jársz, akkor mindkét szélét eszi a guminak.
én is így tanultam az oviban, csak kezdek tanácstalanná válni. esetleg lehet köze annak a hibához, hogy a más méretű téli kerekeimmel állíttattam be a futóművet tavasszal?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:40:16 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.25 vasárnap, 20:38:53
én is így tanultam az oviban, csak kezdek tanácstalanná válni. esetleg lehet köze annak a hibához, hogy a más méretű téli kerekeimmel állíttattam be a futóművet tavasszal?
ha teljes átmérőben más (nem váltóméret) akkor igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:46:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.25 vasárnap, 20:40:16
ha teljes átmérőben más (nem váltóméret) akkor igen
hm. nyárim /55-ös, télim /60-as.
ez már okozhatja?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 21:45:50 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.25 vasárnap, 20:46:24
hm. nyárim /55-ös, télim /60-as.
ez már okozhatja?
egy futóművest kellene megkérdzni róla, de szerintem igen. más a kerék átmérője -> másképp áll a geometria.
ui.: miért mk1-nél vagyunk??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 21:53:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.25 vasárnap, 21:45:50
egy futóművest kellene megkérdzni róla, de szerintem igen. más a kerék átmérője -> másképp áll a geometria.
ui.: miért mk1-nél vagyunk??
azért kéremalássan, mert benéztem
itt volt mocorgás és belekotnyeleskedtem
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2011.09.26 hétfő, 14:08:39 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.25 vasárnap, 21:53:47
itt volt mocorgás és belekotnyeleskedtem
Ejnye-bejnye!
Naplózva
Boreas81
Vendég
Futómű
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 11:06:23 »
Sziasztok!
Érdeklődnék van e valakinek ötlete..
Ha parkolok és betekerem a kormányt ill hirtelen fékezéskor valami nagyot kattan az autó bal elejében. szilentek cserélve,rugó törött volt,cserélve..stab rud gömb csuklok újak...ötletem nincs.
Köszi elöre is minden lehetőséget várok.
1996 1.8 TD kombi
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.06 csütörtök, 11:08:35 írta Boreas81
»
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 11:26:36 »
Idézetet írta: Boreas81 - 2011.10.06 csütörtök, 11:06:23
Sziasztok!
Érdeklődnék van e valakinek ötlete..
Ha parkolok és betekerem a kormányt ill hirtelen fékezéskor valami nagyot kattan az autó bal elejében. szilentek cserélve,rugó törött volt,cserélve..stab rud gömb csuklok újak...ötletem nincs.
Köszi elöre is minden lehetőséget várok.
1996 1.8 TD kombi
lehet még váltótartó bak,főleg az első (hűtő mögött) az sajnos képes szétszakadni és "bólint" a motor.De a középső tartó (jobb toronynál,a levegőszűrő alatt,azon van a szűrőház konzolja) ha elkopik vagy eltörik a csavarja alul,akkor bukkanónál,fékezésnél veri magát hozzá.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 12:12:11 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.10.06 csütörtök, 11:26:36
lehet még váltótartó bak,főleg az első (hűtő mögött) az sajnos képes szétszakadni és "bólint" a motor.De a középső tartó (jobb toronynál,a levegőszűrő alatt,azon van a szűrőház konzolja) ha elkopik vagy eltörik a csavarja alul,akkor bukkanónál,fékezésnél veri magát hozzá.
Ez mind igaz, de: ez féltengely lesz. Nálam pont ez van éppen, szombaton csere.
Az első tartóbak ilyet nem csinál, 2 hónapja cseréltem a szakadtat, de az nem kopogott, csak átvette a bódé a motor mozgását. Hátsó tartóbak esetleg lehet, de én biztos vagyok a féltengelyben, főleg, hogy már megvettem a cseredarabokat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 12:15:39 »
féltengelyre szavazok én is...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Boreas81
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2011.10.07 péntek, 12:45:48 »
Köszönöm a válaszokat. Még egy kb árat tudnátok írni féltengelyre? Csak h mire számítsak.
köszi
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2011.10.07 péntek, 12:58:44 »
Idézetet írta: Boreas81 - 2011.10.07 péntek, 12:45:48
Köszönöm a válaszokat. Még egy kb árat tudnátok írni féltengelyre? Csak h mire számítsak.
köszi
8e / oldal.
Naplózva
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2011.10.07 péntek, 16:20:21 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.06 csütörtök, 12:12:11
Ez mind igaz, de: ez féltengely lesz. Nálam pont ez van éppen, szombaton csere.
Az első tartóbak ilyet nem csinál, 2 hónapja cseréltem a szakadtat, de az nem kopogott, csak átvette a bódé a motor mozgását. Hátsó tartóbak esetleg lehet, de én biztos vagyok a féltengelyben, főleg, hogy már megvettem a cseredarabokat.
nekem még hátravan...nálam csak szimplán nyikorog,de azt egyre jobban...hiába,a hülyegyerek stílus megteszi a hatását...
Naplózva
Boreas81
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2011.10.11 kedd, 13:02:00 »
Bakker...lengőkar nem volt meghuzva rendesen az kattogott.. szuper
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2011.10.11 kedd, 13:03:27 »
Idézetet írta: Boreas81 - 2011.10.11 kedd, 13:02:00
Bakker...lengőkar nem volt meghuzva rendesen az kattogott.. szuper
az szép....sűrgősen felejtsd el a "szerelő" elérhetőségeit!
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2011.10.11 kedd, 13:35:16 »
Idézetet írta: Boreas81 - 2011.10.11 kedd, 13:02:00
Bakker...lengőkar nem volt meghuzva rendesen az kattogott.. szuper
Melyik csavar? 6 db
(5+1)
is kötődik hozzá.
Naplózva
Boreas81
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2011.10.12 szerda, 17:14:49 »
Passssz
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 02:51:53 »
Idézetet írta: Boreas81 - 2011.10.11 kedd, 13:02:00
Bakker...lengőkar nem volt meghuzva rendesen az kattogott.. szuper
szerintem meg vágd el a torkát... elegem van már a kontárokból...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2011.10.22 szombat, 21:14:56 »
Sziasztok!
Szükségem van egy hozzáértő és megbízható szakira, aki megnézné a kocsi féltengelyeit, hogy azok okozzák-e a gyorsításkori rázkódásos tüneteket. Hasznos lenne a 16. kerület, a környéke, de ha másképp nem megy akkor távolabb is jó.
Üdv
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2011.10.22 szombat, 21:59:18 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 21:14:56
Sziasztok!
Szükségem van egy hozzáértő és megbízható szakira, aki megnézné a kocsi féltengelyeit, hogy azok okozzák-e a gyorsításkori rázkódásos tüneteket. Hasznos lenne a 16. kerület, a környéke, de ha másképp nem megy akkor távolabb is jó.
Üdv
mi a tünet?
a gyorsításnál ráz-t olvastam.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Pocska
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:07:00 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 21:14:56
Sziasztok!
Szükségem van egy hozzáértő és megbízható szakira, aki megnézné a kocsi féltengelyeit, hogy azok okozzák-e a gyorsításkori rázkódásos tüneteket. Hasznos lenne a 16. kerület, a környéke, de ha másképp nem megy akkor távolabb is jó.
Üdv
Ha rájössz a megoldásra engem is nagyon érdekel. Vagy a kerékcsapágy vagy a féltengely a hibás szerintem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:10:28 »
Idézetet írta: Pocska - 2011.10.22 szombat, 22:07:00
Ha rájössz a megoldásra engem is nagyon érdekel. Vagy a kerékcsapágy vagy a féltengely a hibás szerintem.
ha rázkódásért a kerékcsapágy a hibás, akkor az már nagyon lóg. ha megemeled a kocsit a kereket meg lehet "kotyogtatni".
az enyém annyira szét volt, hogy egy kerékcserénél azt hittem, nem húztam meg a kereket.
a csonkállványt is cseréltem...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:19:12 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.22 szombat, 21:59:18
mi a tünet?
a gyorsításnál ráz-t olvastam.
Gyorsításkor, emelkedőn ráz. Kiszámíthatatlan, van amikor megszűnik, máskor meg előjön. Fékezéskor nem ráz, kormány szélső állásnál nem kattog. Csak ráz ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:21:35 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 22:19:12
Gyorsításkor, emelkedőn ráz. Kiszámíthatatlan, van amikor megszűnik, máskor meg előjön. Fékezéskor nem ráz, kormány szélső állásnál nem kattog. Csak ráz ...
motorféknél van valami tünet?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:22:58 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.22 szombat, 22:21:35
motorféknél van valami tünet?
nem észleltem
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:26:39 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 22:22:58
nem észleltem
szilentek, motortartó bakok hogy vannak?
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:27:53 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.22 szombat, 22:26:39
szilentek, motortartó bakok hogy vannak?
Szilenetek jók, motortartó bakokat nem ellenöriztem.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:28:50 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 22:27:53
Szilenetek jók, motortartó bakokat nem ellenöriztem.
esetleg vezetés technikai hiba,túl korai felváltás
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:30:43 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 22:27:53
Szilenetek jók, motortartó bakokat nem ellenöriztem.
mert inkább arra gyanakszom.
ha a féltengely belső csuklója lenne elkopva, a motorfék belépésénél rántana egyet.
a hátsó váltó tartó bak hajlamos szétszakadásra.
ha már nagyon kivan, indulásnál is képes berázni az egész elejét...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:31:43 »
Idézetet írta: Ragasits - 2011.10.22 szombat, 22:28:50
esetleg vezetés technikai hiba,túl korai felváltás
2.0-esnél elég nehéz ezzel előhozni ilyen tünetet..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:43:24 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.22 szombat, 22:30:43
mert inkább arra gyanakszom.
ha a féltengely belső csuklója lenne elkopva, a motorfék belépésénél rántana egyet.
a hátsó váltó tartó bak hajlamos szétszakadásra.
ha már nagyon kivan, indulásnál is képes berázni az egész elejét...
Most, hogy említetted a motorfék belépésénél ránt jelenséget, van ilyen is. Én a folyamatos motorfék folyamatára gondoltam, ott nincs rázás.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.22 szombat, 22:45:42 írta legyozo
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:49:20 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 22:43:24
Most, hogy említetted a motorfék belépésénél ránt jelenséget, van ilyen is. Én a folyamatos motorfék folyamatára gondoltam, ott nincs rázás.
akkor viszont nem tudok jobbat tanácsolni, mint aknára állni és megnézni a bakokat.
ha már ott az ember gyereke, rá lehet nézni a féltengelyekre is. megemelt állapotban a megfogod a féltengelyt és fordítasz rajta, nem szabad holtjátékának lenni, nem kottyanhat.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:53:52 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.22 szombat, 22:49:20
akkor viszont nem tudok jobbat tanácsolni, mint aknára állni és megnézni a bakokat.
ha már ott az ember gyereke, rá lehet nézni a féltengelyekre is. megemelt állapotban a megfogod a féltengelyt és fordítasz rajta, nem szabad holtjátékának lenni, nem kottyanhat.
Kösz a tanácsot, holnap meg is nézem.
Mindkét oldala fel kell legyen emelve a kocsinak a féltengely ellenőrzésekor?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2011.10.22 szombat, 22:59:09 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 22:53:52
Kösz a tanácsot, holnap meg is nézem.
Mindkét oldala fel kell legyen emelve a kocsinak a féltengely ellenőrzésekor?
úgy a legegyszerűbb, csak akkor arra ügyelj, hogy át ne vágjon. mert ha egyik oldali féltengelyt mozgatod, a másik is elforog. meg ugye a difinél is van egy kicsi holtjáték.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2011.10.22 szombat, 23:04:19 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.22 szombat, 22:59:09
úgy a legegyszerűbb, csak akkor arra ügyelj, hogy át ne vágjon. mert ha egyik oldali féltengelyt mozgatod, a másik is elforog. meg ugye a difinél is van egy kicsi holtjáték.
Akkor most megint gondban vagyok, a difi holtjátékától mi különbözteti meg a csukló holtjátékát?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2011.10.22 szombat, 23:10:46 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 23:04:19
Akkor most megint gondban vagyok, a difi holtjátékától mi különbözteti meg a csukló holtjátékát?
egyik oldalt emeld. ha ott leszel és van egy cseppnyi műszaki érzéked, észre fogod venni, ha gubanc van.
először a jobbossal kezd. ott van egy toldás a féltengelyben, köztük egy csukló, gumiharanggal. a két oldalánál tekerd ellenkező irányba.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2011.10.22 szombat, 23:17:42 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.22 szombat, 23:10:46
egyik oldalt emeld. ha ott leszel és van egy cseppnyi műszaki érzéked, észre fogod venni, ha gubanc van.
először a jobbossal kezd. ott van egy toldás a féltengelyben, köztük egy csukló, gumiharanggal. a két oldalánál tekerd ellenkező irányba.
OK, holnap megvizslatom.
A Wiki-ben a csuklócserét nem javasolják otthon elvégezni. Ilyen problémás a csere?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2011.10.22 szombat, 23:33:51 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.10.22 szombat, 23:17:42
OK, holnap megvizslatom.
A Wiki-ben a csuklócserét nem javasolják otthon elvégezni. Ilyen problémás a csere?
a csuklóé igen.
komplett féltengely cseréje valamivel egyszerűbb, de némi rutin és jó szerszámok nem ártanak hozzá. a sarkalatos pont az a féltengely anya. combosan van meghúzva és úgy is kell meghúzni az újat.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2011.10.22 szombat, 23:44:13 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.22 szombat, 23:33:51
a csuklóé igen.
komplett féltengely cseréje valamivel egyszerűbb, de némi rutin és jó szerszámok nem ártanak hozzá. a sarkalatos pont az a féltengely anya. combosan van meghúzva és úgy is kell meghúzni az újat.
A féltengely anya a kerékagy anya?
Naplózva
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ