Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:09:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1945059 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2009.12.01 kedd, 13:33:13 »

Helló!

Nagyon nagy gáz van! Beraktam a kocsiba a feltöltött aksit és elkezdett vészvillogózni. Gondoltam semmi gáz majd elalszik ha beindítom. De sajna nem aludt el beindítás után sem. Az óra melletti piros lámpa folyamatosan világít de kb 5 perc után elalszik és abbahadja a villogást is. Ha újra beindítom újrakezdi az egészet. A legnagyobb baj,hogy vinnem kellene a kocsit 15 órára vizsgáztatni! Így nem merek elindulni.

Tud vki gyorsan vmi helpet mondani vagy ez komolyabb probléma és irány a szerelő.
Immobilizer megőrült...  rinya Sajna házilag semmit sem tehetsz a mesterkulcs nélkül...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2009.12.01 kedd, 13:41:55 »

Azért köszönöm a fáradozásokat.
Megpróbálok szerezni valahonnan.
A cromax-nál elég drága ott nem hiszem hogy veszek.
vaterán láttam bontott td cuccokat v. szundit is kérdezd meg.
Naplózva
orc
Vendég
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2009.12.01 kedd, 13:45:21 »

Immobilizer megőrült...  rinya Sajna házilag semmit sem tehetsz a mesterkulcs nélkül...

Mesterkulcs az meg mi? Két kulcsom van, mind a kettő végében van piros betét. Vagy a mesterkulcsot honnan lehet felismerni? Ha beszart az immo akkor miért indul be? Nem az lenne a dolga hogy ezt meggátolja?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2009.12.01 kedd, 14:40:29 »

Mesterkulcs az meg mi? Két kulcsom van, mind a kettő végében van piros betét. Vagy a mesterkulcsot honnan lehet felismerni? Ha beszart az immo akkor miért indul be? Nem az lenne a dolga hogy ezt meggátolja?
A mesterkulcs a piros/barna.
Naplózva
orc
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2009.12.01 kedd, 14:44:55 »

A mesterkulcs a piros/barna.

Az nem lehet (én nem értek hozzá), hogy a riasztó jelez be. Kb 5-7 perc után nem villog tovább. A kürt meg azért nem szól mert lehúztam a kürtöt.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2009.12.02 szerda, 10:30:16 »

Sziasztok!
Minap szétszedtem a világítás kapcsoló burkolatot, mert a megvilágítás szabályzom nem müködött. Érdekesen tapasztaltam, hogy az elöző tulaj elcsípet két vezetéket egy pirosat és egy fehér pirosat. Dobtam egy linket hogy megnézzétek. (bocsi a kép minőségéért). Ez hülye kérdés lesz de megkérdezem  Wink Miért vághatta el? Lehet valami következménye ha én összeforrasztom?

http://kepfeltoltes.hu/view/091202/foglalat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2009.12.05 szombat, 14:23:49 »

 :integet2:Minden kedves klubbtársamnak megköszönöm a segitségét !sikerült vennem tegnap egy alapjárativákumszabályzót cseréje begyakorolva 10perc ecu ujratanit és láss csodát alapjárat tökéletes és az erő is visszaköltözött a motorba ! A cuccot a monorroncs bt -nél sikerült beszereznem a lőrinci utibontó tényleg nagy lehuzás egy barátom felhivta őket aztmondták 8000- mire odaértem hát ez hitacsiszelep és 15000-hát ennyit róluk ha valakinek alkatrészre vanszüksége kérdezzen maratt pár cuccom trafó . maff stb üdv mindenkinek laci
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2009.12.05 szombat, 20:54:20 »

Az nem lehet (én nem értek hozzá), hogy a riasztó jelez be. Kb 5-7 perc után nem villog tovább. A kürt meg azért nem szól mert lehúztam a kürtöt.

De. Ez normális. Ki kéne kapcsolni...
Azt nem tudom, hogy mindegyik, de én amelyikkel eddig találkoztam, az ezt csinálta.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 16:26:03 »

Sziasztok!

Tudja valaki a 327-es hibakód megszűntetésénak a módját? Emiatt lehet hogy hideg alapjáratom gyakorlatilag nincs és a melegen is befullad megálláskor a gép. benzines 2000ccm '93
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 16:36:40 »

Sziasztok!

Tudja valaki a 327-es hibakód megszűntetésénak a módját? Emiatt lehet hogy hideg alapjáratom gyakorlatilag nincs és a melegen is befullad megálláskor a gép. benzines 2000ccm '93
EGPD szelepet kell ellenőrizni
3. oldal alján találod meg az útmutatót
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 16:39:02 »

EGPD szelepet kell ellenőrizni
3. oldal alján találod meg az útmutatót
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf

Köszönöm. A cserét elvetném 40valahányezer a cromax szerint. Ki lehet mérni valahogy?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 16:44:21 »

Köszönöm. A cserét elvetném 40valahányezer a cromax szerint. Ki lehet mérni valahogy?
bontottra cserélj szerintem
esetleg Fusimot kérdezd meg, de szerintem mérni nem nagyon lehet
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 16:50:06 »

bontottra cserélj szerintem
esetleg Fusimot kérdezd meg, de szerintem mérni nem nagyon lehet

Köszönöm a segítséget.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 17:54:42 »

Köszönöm a segítséget.
Esetleg annyit tudsz csinálni,hogy telefújod wd 40-nel,motorblokk tisztítóval.Elég sok trutyit kihoz,de nem az igazi.Keress bontottat,mondjuk szundinál.
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 18:13:10 »

Esetleg annyit tudsz csinálni,hogy telefújod wd 40-nel,motorblokk tisztítóval.Elég sok trutyit kihoz,de nem az igazi.Keress bontottat,mondjuk szundinál.

CSere lesz ebből.  szomoru1 Utána kibelezem kiváncsi vagyok mit rejt a gyomra. Szedett már szét ilyet valaki?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 18:38:36 »

CSere lesz ebből.  szomoru1 Utána kibelezem kiváncsi vagyok mit rejt a gyomra. Szedett már szét ilyet valaki?
jó kérdés.Nálam volt egy pár darab,de sose szedtem szét,na majd legközelebb.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 18:47:13 »

CSere lesz ebből.  szomoru1 Utána kibelezem kiváncsi vagyok mit rejt a gyomra. Szedett már szét ilyet valaki?

Bontott jó lesz helyette - mérni nem nagyon lehet. Ha csak mk2 bontott van más a csatlakozó a dugaszt le kell vágni és felforrasztani egy kisebbet - a bontóba vágd le a csatit is hozzá.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 18:51:28 »

Bontott jó lesz helyette - mérni nem nagyon lehet. Ha csak mk2 bontott van más a csatlakozó a dugaszt le kell vágni és felforrasztani egy kisebbet - a bontóba vágd le a csatit is hozzá.
mi a véleményed a bontott alapjárati motorról?
az enyém nagyon elkezdett zakatolni, wd40 nem segít rajta
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 18:59:28 »

mi a véleményed a bontott alapjárati motorról?
az enyém nagyon elkezdett zakatolni, wd40 nem segít rajta
Sziasztok,nekem is azt a hiba kodot dobta ki meg a nyaron en 1 masik EGPD csereltem,de nem az volt a hiba hanem fusim szavara halgatva az alapjarati motora vezeto kabel volt elszakadva.udv;gyulaba
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:02:26 »

mi a véleményed a bontott alapjárati motorról?
az enyém nagyon elkezdett zakatolni, wd40 nem segít rajta

Alapjárati gondok is vannak vagy csak zajos? Sokat elmegy az alapmotor szóval egy bontott is beválhat, az új 18-20eFt körül van vagy több
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:10:22 »

Alapjárati gondok is vannak vagy csak zajos? Sokat elmegy az alapmotor szóval egy bontott is beválhat, az új 18-20eFt körül van vagy több
néha van, de abszolút random, hogy mitől, tehát nem mondom biztosra, hogy ez az oka
néha hidegen, néha melegen
csövek jók, t-elem jó, hőmérők jók elvileg (vízhőfok jó, levegőét nem tudom mihez mérni)
egyszer kigyorsításkor, máskor fékezésnél
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:18:06 »

Sziasztok,nekem is azt a hiba kodot dobta ki meg a nyaron en 1 masik EGPD csereltem,de nem az volt a hiba hanem fusim szavara halgatva az alapjarati motora vezeto kabel volt elszakadva.udv;gyulaba

Mármint a 327 volt a hibakód?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:29:02 »

Mármint a 327 volt a hibakód?
igen de volt meg mas hibakod is,mar pontossan nem emlekszek.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 19:35:01 »

mi a véleményed a bontott alapjárati motorról?
az enyém nagyon elkezdett zakatolni, wd40 nem segít rajta

Az alapjárati motort lehet tesztelni. Fel van rajta tűntetve a csatinál a + és a -. 12V ot bátran rá lehet engedni. kevesebbel nem nagyon mozdul. Ha tápegységről csinálod az áramkorlátozót jó magasra állítsd.
Naplózva
Szasza_8686
Vendég
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 22:21:42 »

Hello!

Nemrég lettem egy 1993 2.0 Giha felszeretségű mondeo büszke tulajdonosa. Olyan kérdésem lenne hogy a fedélzeti kompiuteren ahol az ajtók állapotát jelzi a jobb elsőnél folyamatosan azt jelzi hogy nyitva van. Próbáltam azt a kis fekete kapcsolót kiiktatni de sajna úgy is azt jelzi. Ha valakinek van valami ötlete vagy tippe azt szíves várom.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 22:57:21 »

Hello!

Nemrég lettem egy 1993 2.0 Giha felszeretségű mondeo büszke tulajdonosa. Olyan kérdésem lenne hogy a fedélzeti kompiuteren ahol az ajtók állapotát jelzi a jobb elsőnél folyamatosan azt jelzi hogy nyitva van. Próbáltam azt a kis fekete kapcsolót kiiktatni de sajna úgy is azt jelzi. Ha valakinek van valami ötlete vagy tippe azt szíves várom.

A zárban is van egy kapcsoló - door ayar sensor - az működteti a mikiegér képernyőn a fényeket, meg a riasztót. A fekete gomb csak a belső csillár világítást kapcsolja
Naplózva
Szasza_8686
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 23:08:21 »

Köszi!

Gondoltam hogy nem ilyen egyszerű csak nem tudtam merre induljak remélem így már sikerülni fog.   Grin
Naplózva
fordákos
Vendég
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 23:26:56 »

hello valaki tudna segíteni mi lehet olyankor a központi zárnak a baja  ha csak akkor tudom lezárni az autót ha beülök előre és egyszerre nyomom le a két első zárat és csak akkor zárja be mid a 4 ajtót ha a bal ajtót zárom be akkor vissza ki nyílik és ha a jobb oldalit zárom be akkor is vissza kinyílik de jobb oldal az egyszerre működik(a jobb első és jobb hátsó) meg a bal oldal is egyszerre működik (bal első és bal hátsó) vagyis külön külön működik a két oldal de nagyon ritkán ment rendesen de már nem megy egy ideje csak így
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2009.12.11 péntek, 08:13:26 »

hello valaki tudna segíteni mi lehet olyankor a központi zárnak a baja  ha csak akkor tudom lezárni az autót ha beülök előre és egyszerre nyomom le a két első zárat és csak akkor zárja be mid a 4 ajtót ha a bal ajtót zárom be akkor vissza ki nyílik és ha a jobb oldalit zárom be akkor is vissza kinyílik de jobb oldal az egyszerre működik(a jobb első és jobb hátsó) meg a bal oldal is egyszerre működik (bal első és bal hátsó) vagyis külön külön működik a két oldal de nagyon ritkán ment rendesen de már nem megy egy ideje csak így
cseréld ki a vezérlőt.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2009.12.11 péntek, 13:29:03 »

hello valaki tudna segíteni mi lehet olyankor a központi zárnak a baja  ha csak akkor tudom lezárni az autót ha beülök előre és egyszerre nyomom le a két első zárat és csak akkor zárja be mid a 4 ajtót ha a bal ajtót zárom be akkor vissza ki nyílik és ha a jobb oldalit zárom be akkor is vissza kinyílik de jobb oldal az egyszerre működik(a jobb első és jobb hátsó) meg a bal oldal is egyszerre működik (bal első és bal hátsó) vagyis külön külön működik a két oldal de nagyon ritkán ment rendesen de már nem megy egy ideje csak így

Beázást anyós oldalon a lábtérnél nem tapasztalsz? lehet a padlólemez köteg kezd eloxidálódni a forrasztásoknál
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2009.12.12 szombat, 16:19:26 »

nincs jobb dolgom, úgyhogy olvastam hibakódot
116 - Hűtővíz hőmérő szonda nem ad megfelelő jelet (motor túl hideg) - Ha meleg a motor, akkor alkatrészt ellenőrizni

ez a felső vagy az alsó?
40°C körüli motornál dobta
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2009.12.12 szombat, 17:39:05 »

nincs jobb dolgom, úgyhogy olvastam hibakódot
116 - Hűtővíz hőmérő szonda nem ad megfelelő jelet (motor túl hideg) - Ha meleg a motor, akkor alkatrészt ellenőrizni

ez a felső vagy az alsó?
40°C körüli motornál dobta

1értelműen a felső. Az alsó a műszerre megy.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2009.12.12 szombat, 19:11:11 »

1értelműen a felső. Az alsó a műszerre megy.
és ez most akkor rossz?
a 40°-os motor meleg vagy nem? Smiley
lehetséges, hogy kábelhiba?
megnéztem a csatit és a tetején kilátszik a vezeték a szigetelés alól
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2009.12.12 szombat, 19:33:45 »

és ez most akkor rossz?
a 40°-os motor meleg vagy nem? Smiley
lehetséges, hogy kábelhiba?
megnéztem a csatit és a tetején kilátszik a vezeték a szigetelés alól

40°C os motor még nagyon hideg. Mutató Normál tartományba kéne álljon és akkor nézni. Kábelhiba gyakran előfordul, meg kell nézni - ellenállásmérés az jelabó csati és az ECU megfelelő lábán. Jeladóból jó a Facet utángyártott Bárdiba kapni
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 01:59:02 »

Sziasztok! Központi zár javításban tudna valaki segíteni? Ha a jobb oldali ajtót zárom, működik rendesen. Ha baloldalt, akkor nem záródik a többi. Vagyis már kb. fél éve egyáltalán nem működött, de tegnap előtt teljesen váratlanul üzemelt... kb. 5 percig rendesen tette a dolgát. Tegnap azonban már újra halott volt. A biztosíték táblán csak egy biztosíték található, ami értelemszerűen jó. Mégis 2 körös lehet a rendszer, mert egyik oldalról működik, másikról nem. Hol keressem a hibát?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 09:09:49 »

Sziasztok! Központi zár javításban tudna valaki segíteni? Ha a jobb oldali ajtót zárom, működik rendesen. Ha baloldalt, akkor nem záródik a többi. Vagyis már kb. fél éve egyáltalán nem működött, de tegnap előtt teljesen váratlanul üzemelt... kb. 5 percig rendesen tette a dolgát. Tegnap azonban már újra halott volt. A biztosíték táblán csak egy biztosíték található, ami értelemszerűen jó. Mégis 2 körös lehet a rendszer, mert egyik oldalról működik, másikról nem. Hol keressem a hibát?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Nézdd meg a vezérlőt és a vezetékeket,nincs-e valamelyik oldal csatija, elszakadva v. kilazulva,.
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.13 vasárnap, 12:04:00 írta misi107 » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 13:11:57 »

Szia fusim!Örülök,hogy figyelmembe ajánlottad a wikit.A folytószelep jeladós dolognál megfogott,hogy egyenletes tempónál dadog,akadozik a motor ha rossz.Nekem van három,az alapérték 0.5 ohm jó is volt,de max.-ra 4.5-et mértem a 3.5 helyett kettőnél..Ami most benne van az se a legjobb (4 ohmos) de megszűnt ez a jelenség.Köszönet Neked mester!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 14:27:33 »

40°C os motor még nagyon hideg. Mutató Normál tartományba kéne álljon és akkor nézni. Kábelhiba gyakran előfordul, meg kell nézni - ellenállásmérés az jelabó csati és az ECU megfelelő lábán. Jeladóból jó a Facet utángyártott Bárdiba kapni
kimértem a jeladót hideg motornál, 30.8
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 15:19:24 »

Nézdd meg a vezérlőt és a vezetékeket,nincs-e valamelyik oldal csatija, elszakadva v. kilazulva,.

Az első ajtókban már átvizsgáltam a csatlakozásokat és a bal oldali vezérlőt is kicseréltem, de nem változott semmi. Esetleg valami rejtett biztosíték vagy relé??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 16:39:52 »

Az első ajtókban már átvizsgáltam a csatlakozásokat és a bal oldali vezérlőt is kicseréltem, de nem változott semmi. Esetleg valami rejtett biztosíték vagy relé??
Ha gyári,akkor nincs rejtett.Ha utólag beszerelt,akkor nem tudom.Engem is érnek meglepetések az utólag beszerelt dolgok miatt,amiket az előző "gondos" tulajdonosok szereltek be.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 19:20:26 »

Szia fusim!Örülök,hogy figyelmembe ajánlottad a wikit.A folytószelep jeladós dolognál megfogott,hogy egyenletes tempónál dadog,akadozik a motor ha rossz.Nekem van három,az alapérték 0.5 ohm jó is volt,de max.-ra 4.5-et mértem a 3.5 helyett kettőnél..Ami most benne van az se a legjobb (4 ohmos) de megszűnt ez a jelenség.Köszönet Neked mester!

Nem régi dolog, de a tudás gyűlik benne szépen Wink  A jeladós cikk univerzális minden fordnál alkalmazható SDS eljárás
(SDS=Sufni Diagnostics System by fusim)
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:18:22 »

Nem régi dolog, de a tudás gyűlik benne szépen Wink  A jeladós cikk univerzális minden fordnál alkalmazható SDS eljárás
(SDS=Sufni Diagnostics System by fusim)
SDS? nyes wave taps eljen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:27:09 »

SDS? nyes wave taps eljen
nekem is nagyon tetszik...
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 03:04:19 »

Ha gyári,akkor nincs rejtett.Ha utólag beszerelt,akkor nem tudom.Engem is érnek meglepetések az utólag beszerelt dolgok miatt,amiket az előző "gondos" tulajdonosok szereltek be.

Sajnos gyári....
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 10:07:15 »

Hol olvasható az sds?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 11:56:40 »

Sajnos gyári....
Ajánlom figyelmedbe az alábbi oldalt. Ha végig szöszölöd az egészet, biztos meglesz a bibi...
http://www.mirez.co.uk/AlarmProbs.htm
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2009.12.16 szerda, 03:33:07 »

Ajánlom figyelmedbe az alábbi oldalt. Ha végig szöszölöd az egészet, biztos meglesz a bibi...
http://www.mirez.co.uk/AlarmProbs.htm

Kösszzz!! A kesztyűtartó mögött tegnap fedeztem fel a riasztó elektronikáját. 7 éve megvan az autó, de nem tudtam, hogy ilyen is van benne. Elképzelhető, hogy ott lesz valami kontakthiba, mert némi csatimozgatás után újra működött.

A bontott mondid milyen színű? Kék motorháztetőt keresek!
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2009.12.16 szerda, 12:57:38 »

Kösszzz!! A kesztyűtartó mögött tegnap fedeztem fel a riasztó elektronikáját. 7 éve megvan az autó, de nem tudtam, hogy ilyen is van benne. Elképzelhető, hogy ott lesz valami kontakthiba, mert némi csatimozgatás után újra működött.

A bontott mondid milyen színű? Kék motorháztetőt keresek!
Toljál neki wd40-et  Wink

Olvasd el ezt a hozzászólásomat, érdemes ezt is megnézned:
 #255 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:13:24
A géptető Püspök lila, de majdnem teljesen matt. Lakk szinte egyáltalán nincsen rajta...
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.16 szerda, 13:00:24 írta astor72 » Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:05:46 »

Toljál neki wd40-et  Wink

Olvasd el ezt a hozzászólásomat, érdemes ezt is megnézned:
 #255 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:13:24
A géptető Püspök lila, de majdnem teljesen matt. Lakk szinte egyáltalán nincsen rajta...

Hmmm... Beázás?! A múltkor merni lehetett a vizet az anyós felőli szőnyegről!! Itt lesz a gond.... Csak ne lenne ilyen hideg, már neki is állnék átnézni az egészet! Amúgy, hol jön be ez a sok víz? Ezek szerint típushiba?

Géptető: hát szinte biztos, hogy sötétkéket pont nem találok. A fényezést szerettem volna megúszni. Az enyém már át van rozsdásodva. A tiéd milyen állapotú?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2009.12.16 szerda, 15:12:57 »

Hmmm... Beázás?! A múltkor merni lehetett a vizet az anyós felőli szőnyegről!! Itt lesz a gond.... Csak ne lenne ilyen hideg, már neki is állnék átnézni az egészet! Amúgy, hol jön be ez a sok víz? Ezek szerint típushiba?

Géptető: hát szinte biztos, hogy sötétkéket pont nem találok. A fényezést szerettem volna megúszni. Az enyém már át van rozsdásodva. A tiéd milyen állapotú?
kérdezd meg Sztrakit
két hete vettem tőle hátsó lökös, kék színűt
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.