Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:56:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1939108 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2009.12.16 szerda, 17:31:57 »

Hmmm... Beázás?! A múltkor merni lehetett a vizet az anyós felőli szőnyegről!! Itt lesz a gond.... Csak ne lenne ilyen hideg, már neki is állnék átnézni az egészet! Amúgy, hol jön be ez a sok víz? Ezek szerint típushiba?

Géptető: hát szinte biztos, hogy sötétkéket pont nem találok. A fényezést szerettem volna megúszni. Az enyém már át van rozsdásodva. A tiéd milyen állapotú?
Állapotra nem olyan ***, de kellene fényezni. Várj vele egy kicsit, vagy kérdezz körül itt. Nem olyan nagyon extra szín a tied, szerintem találsz.
Beázásod több mint valószínú a pollenszűrő házán kersztül. Ki kell bontani az egészet és dúsan szilóval visszaragasztani. Ha beázik gyakran a vas, akkor jobb, ha megnézed a padló kábelkötegedet is, mielött szétrohadnak a vezetékeid...
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 00:06:13 »

Állapotra nem olyan ***, de kellene fényezni. Várj vele egy kicsit, vagy kérdezz körül itt. Nem olyan nagyon extra szín a tied, szerintem találsz.
Beázásod több mint valószínú a pollenszűrő házán kersztül. Ki kell bontani az egészet és dúsan szilóval vis***agasztani. Ha beázik gyakran a vas, akkor jobb, ha megnézed a padló kábelkötegedet is, mielött szétrohadnak a vezetékeid...

Nem gyakran, csak amikor esik, vagy lemosom :-) Kösz az ötletet, megnézem. Még próbálkozom géptető ügyben, de a legtöbbnek ugyanaz a baja, ennyi idős korára már majdnem mind rohad, mint az enyém.
Naplózva
retro78
Vendég
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 00:07:41 »

kérdezd meg Sztrakit
két hete vettem tőle hátsó lökös, kék színűt

Köszi! A vaterán megtaláltam...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #603 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:42:10 »

hmm....lehet,hogy benzinest kellett volna venni?  eplus2
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:43:13 »

hmm....lehet,hogy benzinest kellett volna venni?  eplus2
Igen, egy 2.5V6ot....  eplus2
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:58:23 »

hmm....lehet,hogy benzinest kellett volna venni?  eplus2
Nem lehet.... BIZTOS!  szomoru1
De hát ez van, mostmár megtartom, ilyen hű(lye)séges típus vok...  angel
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #606 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:31:25 »

Bp. 16. ker.-ben lakom és most a 9. ker Ferenc krt. közelében vagyok (munkahely) kb. du 4.-ig...
Előre is köszi!
 wave
segond,Tádé gyorsba felugrik! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #607 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:42:33 »

segond,Tádé gyorsba felugrik! nyes

Tádé bmeg, siess, hogy még a munkahelyén érd... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #608 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:47:34 »


Ne haragudj ránk!
Mi tudjuk hogy Tádé honnan indulna.Nem kicsit messze van tőled!
Nem akartunk piszkálni,bocsi! worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:48:04 »

Igen, egy 2.5V6ot....  eplus2

 rinya
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #610 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:51:24 »

Amíg nem volt ilyen hideg 24 órás állás után is elindult, 3-4 izzítás (relékattig) + 1-2 hosszabb önindítózás után...  Huh?
Kompresszió megfelelő?
Nekem egy másik dizel autónál ez volt a gond, a nem megfelelő nagyságú kompresszió.
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:52:30 »

Ne haragudj ránk!
Mi tudjuk hogy Tádé honnan indulna.Nem kicsit messze van tőled!
Nem akartunk piszkálni,bocsi! worship Wink wave

OK, vettem a lapot...  vigyor3
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #612 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:54:02 »

Kompresszió megfelelő?
Nekem egy másik dizel autónál ez volt a gond, a nem megfelelő nagyságú kompresszió.
Erre még gondolni sem merek...  rinya
Hol lehetne méretni egyet és mibe kerül?Huh?  Huh?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:54:57 »

Erre még gondolni sem merek...  rinya
Hol lehetne méretni egyet és mibe kerül?Huh?  Huh?
Inkább nyomásveszteséget kellene, dízelről lévén szó, sztem 5k körül lehet...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:21:25 »

Nem lehet.... BIZTOS!  szomoru1
De hát ez van, mostmár megtartom, ilyen hű(lye)séges típus vok...  angel
Erre mit mondjak...inkább semmit,mert még valaki(k) elátkoznak itt engem,hogy a dízelek ellen vagyok...ami végül is igaz... nyes
dehát csak három topicba vannak beírva a dizli kínjai...
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2009.12.18 péntek, 14:22:47 »

Erre mit mondjak...inkább semmit,mert még valaki(k) elátkoznak itt engem,hogy a dízelek ellen vagyok...ami végül is igaz... nyes
Na várjál csak, írok gyorsan 100 hozzászólást, hogy lerontsam a népszerűségedet....  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2009.12.18 péntek, 16:45:00 »

Na várjál csak, írok gyorsan 100 hozzászólást, hogy lerontsam a népszerűségedet....  eplus2
ez lesz a karácsonyi ajándék?  Sad
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #617 Dátum: 2009.12.19 szombat, 12:43:31 »

ez lesz a karácsonyi ajándék?  Sad
Uh, most mégsem fogok 100ig se eljutni, megint szó nélkül lefokoztak, mert megbántottam egy modi lelki világát...  levele
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2009.12.19 szombat, 17:42:52 »

Uh, most mégsem fogok 100ig se eljutni, megint szó nélkül lefokoztak, mert megbántottam egy modi lelki világát...  levele
kiét?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #619 Dátum: 2009.12.19 szombat, 19:24:49 »

Uh, most mégsem fogok 100ig se eljutni, megint szó nélkül lefokoztak, mert megbántottam egy modi lelki világát...  levele
szerintem szálljunk le a témáról, úgy sem kapsz hamarabb választ a kérdésre  szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #620 Dátum: 2009.12.19 szombat, 20:38:00 »

szerintem szálljunk le a témáról, úgy sem kapsz hamarabb választ a kérdésre  szomoru1
okéj...egyelőre nem találtam semmit 27-re...
Naplózva
maresz
Vendég
« Új hozzászólás #621 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:04:50 »

szép jo estét mesteremberek Tongue:) van egy kis gondom  el voltam kocsikázni (mamámnál szerencsére)  és mikor jöttem volna haza nem tuttam Cheesy immo nem engette nem alutt el az a  piros led Sad segítségeteket kérném  milehette oka??  help 
előre is köszönm kedvességetek
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #622 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:05:25 »

szép jo estét mesteremberek Tongue:) van egy kis gondom  el voltam kocsikázni (mamámnál szerencsére)  és mikor jöttem volna haza nem tuttam Cheesy immo nem engette nem alutt el az a  piros led Sad segítségeteket kérném  milehette oka??  help 
előre is köszönm kedvességetek
http://mondeotade.fanklub.hu/pats_kodok.pdf
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #623 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:07:26 »

Tádé! Te mi óta vagy kezdő? wow1
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:10:15 »

Tádé! Te mi óta vagy kezdő? wow1
Kb 1 hete...  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.19 szombat, 21:12:05 írta Tádé » Naplózva
maresz
Vendég
« Új hozzászólás #625 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:17:17 »

köszönöm nagyon szépen Cheesy
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #626 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:18:02 »

Kb 1 hete...  vigyor3
HÁT GRATULÁLOK HOZZÁ!!!!!!
nem neked, hanem annak, aki ezt a döntést hozta...
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #627 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:21:57 »

HÁT GRATULÁLOK HOZZÁ!!!!!!
nem neked, hanem annak, aki ezt a döntést hozta...
Én voltam...  vigyor3
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #628 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:25:27 »

Én voltam...  vigyor3
na ezt nem értem... de nem akarom szét offolni ezt a topicot...
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #629 Dátum: 2009.12.19 szombat, 21:30:51 »

na ezt nem értem... de nem akarom szét offolni ezt a topicot...
http://mondeo.hu/index.php?topic=26.msg483246#msg483246
Naplózva
tothárpi
Vendég
« Új hozzászólás #630 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 11:16:34 »

sziasztok! volna egy nagy problémám a fűtésemmel!(mk1) help ha a hideg levegőt betudom fujatni az utastérbe,akkor ha átcsavarom a fűtést,a meleg levegő miért nem jön ki a szellőzőkön!? Huh? Huh? tudna valaki segíteni? wilting hol keressem a hibát?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #631 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 10:18:56 »

Inkább nyomásveszteséget kellene, dízelről lévén szó, sztem 5k körül lehet...
Hali!

Akkor had tanuljak. Mert én úgy tudom, hogy a hengerekben mért kompresszió a benzines autóknál 8-10 (jól tudom, hogy bar?) körül kell lennie, a dizelekben meg jóval több, tudomásom szerint 20 körüli.
Ha nem jól tudom, mondjátok, had tanuljak.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 11:46:39 »

Hali!

Akkor had tanuljak. Mert én úgy tudom, hogy a hengerekben mért kompresszió a benzines autóknál 8-10 (jól tudom, hogy bar?) körül kell lennie, a dizelekben meg jóval több, tudomásom szerint 20 körüli.
Ha nem jól tudom, mondjátok, had tanuljak.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
az 5k az 5ezer akart lenni, a mérés ára  wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #633 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 13:34:57 »

Ezt benéztem.  wow1 worship
 smile
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #634 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 16:07:24 »

sziasztok! volna egy nagy problémám a fűtésemmel!(mk1) help ha a hideg levegőt betudom fujatni az utastérbe,akkor ha átcsavarom a fűtést,a meleg levegő miért nem jön ki a szellőzőkön!? Huh? Huh? tudna valaki segíteni? wilting hol keressem a hibát?

Klímás az autó vagy klíma nélkül? belső keringtetés állás van?
Klimásnál vagy ha van belső keringtetés a meleg-levegő ajtó motorja lehet beteg vagy a szabályzó
Simánál bowden rudazat esetleg műanyag rész törése is lehet a hiba oka.
Esetleg a termosztát nyitva van és kéne menni 50km-t hogy fűtsön.
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #635 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 17:38:41 »

Hali!

Akkor had tanuljak. Mert én úgy tudom, hogy a hengerekben mért kompresszió a benzines autóknál 8-10 (jól tudom, hogy bar?) körül kell lennie, a dizelekben meg jóval több, tudomásom szerint 20 körüli.
Ha nem jól tudom, mondjátok, had tanuljak.

Köszi, Üdv, HegeGabi.

A kompressziónak nincs mértékegysége. Az igazából egy sűrítési viszonyszám. Abból adódik, hogy a henger térfogatát osztjuk a dugattyú felső holtpontja fölötti "égéstér" térfogatával. Mivel két azonos mértékegységű dolgot osztunk egymással így a mértékegység kiesik a számításból és marad a számos része. A valóságban tulajdonképpen ez tényleg megadja megközelítőleg a BAR azaz légköri nyomás hányadosát. Ez pedig azért van, mert ideális állapotban a dugattyú lefelé mozgása beszívja a hengertérbe a tiszta levegőt majd elzár a szívó szelep és a benn maradó tiszta levegő nyomása gyakorlatilag a légköri nyomás amit a felső holtpontig sűrítünk. Esetünkben benzinesnél kb 8-10-akár12bar nyomás is kialakul. Dieselnél természetesen 20bar körül, de a VW konszern motorjai akár 30bar-ig is besűrítenek.

Ilyen formán tudunk egy kompressziómérővel következtetni a motor kopottságának állapotára. Ha egy adott motor sűrítési viszonyszáma 1:25 akkor az azt jelenti, hogy tökéletes motornál kb 25BAR nyomás fog kilakulni a dugattyú felső holtpontjában. Ha ennél lényegesen kevesebb akkor van baj. Olyankor lehet gyűrűkopás/hengerfalkopás/szelep nem zárás.
És erre találták ki a veszteségmérést. A főtengelyt kézzel hajtva a dugót felső holtpontig mozgatják és ott megállítják és megnézik hogy X-másodperc alatt mennyit veszít a kialakult maximális nyomásból. Szám szerint nem tudom mennyit eshet a nyomás és mennyi idő alatt, de az elméleti működése a veszteségmérésnek ez.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:06:35 »

...
És erre találták ki a veszteségmérést. A főtengelyt kézzel hajtva a dugót felső holtpontig mozgatják és ott megállítják és megnézik hogy X-másodperc alatt mennyit veszít a kialakult maximális nyomásból. Szám szerint nem tudom mennyit eshet a nyomás és mennyi idő alatt, de az elméleti működése a veszteségmérésnek ez.
Felső holtpontra forgatják, a megfelelő adapterrel feltöltik x bar nyomásra és adott idő alatt vizsgálják az elfogyott nyomást.. A többi jeles...
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:48:58 »

Felső holtpontra forgatják, a megfelelő adapterrel feltöltik x bar nyomásra és adott idő alatt vizsgálják az elfogyott nyomást.. A többi jeles...

1 piros pont! jól megtanúltad! wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:54:31 »

az OFF részt átraktam az OFF topicba
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #639 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 23:08:27 »

az OFF részt átraktam az OFF topicba
köszönjük szépen és bocsi worship Wink
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #640 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:41:08 »

Köszi az infót, rögzítettem.
Amúgy erről a veszteségméréses módszerről még nem hallottam, gondolom ez azért is lehet, mert csak maszekok környékén jártam, akiknek nincs anyagi lehetőségük és elég nagy telephelyük ilyen cuccok elhelyezésére/üzemeltetésére. Ők maradnak a gyertya helyére berakott nyomásmérő óránál.
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #641 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:47:51 »

Köszi az infót, rögzítettem.
Amúgy erről a veszteségméréses módszerről még nem hallottam, gondolom ez azért is lehet, mert csak maszekok környékén jártam, akiknek nincs anyagi lehetőségük és elég nagy telephelyük ilyen cuccok elhelyezésére/üzemeltetésére. Ők maradnak a gyertya helyére berakott nyomásmérő óránál.
Köszi, Üdv, HegeGabi.
A dízelnél fontos ez a nyomásveszteség, ahol nincs gyertya, ami robbant, dizileseknél meg ugye a nyomás gyújt. Benzineseknél nem annyira irányadó a jó kompresszió, azok kopottabb motorral is beindulnak, mennek...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:05:58 »

A dízelnél fontos ez a nyomásveszteség, ahol nincs gyertya, ami robbant, dizileseknél meg ugye a nyomás gyújt. Benzineseknél nem annyira irányadó a jó kompresszió, azok kopottabb motorral is beindulnak, mennek...
legfeljebb eregetik a kék füstöt...
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2009.12.22 kedd, 14:03:41 »

A dízelnél fontos ez a nyomásveszteség, ahol nincs gyertya, ami robbant, dizileseknél meg ugye a nyomás gyújt. Benzineseknél nem annyira irányadó a jó kompresszió, azok kopottabb motorral is beindulnak, mennek...

nemhiába mondom mindig, hogy amikor a diesel már nem indul mert annyira kevés a kompresszió akkor még szét kell faragni csinálni belőle egy atomvillanás jó benzinest 16-18as kompresszióval  nyes nyes
csak lehet nem lenne az a hengerfejcsavar ami azt kibírná hehe
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #644 Dátum: 2009.12.22 kedd, 14:06:30 »

nemhiába mondom mindig, hogy amikor a diesel már nem indul mert annyira kevés a kompresszió akkor még szét kell faragni csinálni belőle egy atomvillanás jó benzinest 16-18as kompresszióval  nyes nyes
csak lehet nem lenne az a hengerfejcsavar ami azt kibírná hehe
Lehet, hogy hidegben ezért kell benzint tankolni bele?  eplus2
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2009.12.22 kedd, 14:11:49 »

Lehet, hogy hidegben ezért kell benzint tankolni bele?  eplus2

némmááá Frédi Mercury ---> pedig téged már elembe sem raknak
mindig azt olvasom, hogy no Mercury
vagy csak az elemgyártók nem csípik a Queen-t?

egyébként én is próbáltam korábban a benzines mutatványt, de igazából jó a hideg indításnak csak sajna melegen is ott van az a fránya benya és akkor meg már nem ollan jó
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.22 kedd, 14:13:59 írta mittoodomain » Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #646 Dátum: 2009.12.22 kedd, 14:13:44 »

némmááá Frédi Mercury ---> pedig téged már elembe sem raknak
mindig azt olvasom, hogy no Mercury
vagy csak az elemgyártók nem csípik a Queen-t?
  uglystupid2
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2009.12.22 kedd, 14:15:07 »

  uglystupid2

remélem az elemes téma elfér az elektromos topikban  taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2009.12.22 kedd, 14:20:03 »

létezik olyan csomagtér-csillár, amiben nem ez a nagy bumszli izzó van, hanem mondjuk szofita?
jó lenne néha látni is, ha már ott van a lámpa

kezelési szerint oda is szofita meg, viszont Szundi azt mondja, hogy ő nem látott olyat még
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.22 kedd, 14:42:13 írta yooccoo » Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2009.12.22 kedd, 17:23:39 »

létezik olyan csomagtér-csillár, amiben nem ez a nagy bumszli izzó van, hanem mondjuk szofita?
jó lenne néha látni is, ha már ott van a lámpa

kezelési szerint oda is szofita meg, viszont Szundi azt mondja, hogy ő nem látott olyat még

Szia! Nekem szofitás a csomagtéri világítás. Egy a fő különbség: nekem lépcsőshátú van, neked kombi. a 4-5 ajtósoknál egy elég kicsi lámpa van, és abba megy szofita. A kombiknál az a nagy hátsólámpa van, ami még a régebbi Ford modellekből öröklődött utastéri világításként. Elvileg nekem ghia felszereltségnél az utastéri hátsólámpa lenne olyan, de én inkább kihagytam, mert nem tetszik, és a hátsó tetőmonitoron vannak kis olvasólámpák. Ha keveslem, majd rakok be hátulra is térképolvasós utastérit.  vigyor3 Szóval Szunditól kérd az épp lebontódott 4 ajtós csomagtéri lámpáját, és szofitás lesz, de nem tudom, hogy elég lesz-e neked a kombi csomagterébe... Én most tervezem a kalaptartó alatti lemez kivágását egy másiknak (4 ajtós csomagterébe csak egyik oldalt raktak), mivel én is keveslem a csomagtéri fényt.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.