Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 02:32:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1923551 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Mormoghy
Vendég
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2010.01.23 szombat, 17:53:47 »

Hát, igazándiból egy egy Escort, csak Mondi szívósor és ECU van rajta, összedolgozva az Escort kötegével. Müködött is rendesen, csak a srác gondolta, hogy ettől a 12 érintkezős csatitól újracsinálja. Csak hát nem így kelett volna....
Haynes könyvem nincs, de a színek sem stimmelnek mert nem volt olyan színű kábele. Ha tudnám, hogy a nagy oválcsatiban ki kivel van akkor megtudnám csinálni. Mivel az autó nincs nálam, így a csati ellenrésze sincs itt, hogy visszamérjek. De be lesz bandázsolva rendesen! Olyan mint ha gyári lenne  Wink
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2010.01.23 szombat, 22:11:27 »

Hát, igazándiból egy egy Escort, csak Mondi szívósor és ECU van rajta, összedolgozva az Escort kötegével. Müködött is rendesen, csak a srác gondolta, hogy ettől a 12 érintkezős csatitól újracsinálja. Csak hát nem így kelett volna....
Haynes könyvem nincs, de a színek sem stimmelnek mert nem volt olyan színű kábele. Ha tudnám, hogy a nagy oválcsatiban ki kivel van akkor megtudnám csinálni. Mivel az autó nincs nálam, így a csati ellenrésze sincs itt, hogy visszamérjek. De be lesz bandázsolva rendesen! Olyan mint ha gyári lenne  Wink
Épp egy hete restauráltam a Mondimnak ezt a kábelkötegét, és mikor megláttam a képeidet, kicsit megállt bennem az ütő  vigyor3
Ez valami tuning dolg? Jobb az Escortra a Mondi szívósora, meg ECU-ja mint a sajátja?
Sajnos a csati lábkiosztását én is csak vezetékszínek alapján tudnám kisilabizálni. A csati tövénél sincsenek meg az eredeti vezetékek?
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.24 vasárnap, 10:41:10 írta TiriczSoft » Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
Mormoghy
Vendég
« Új hozzászólás #752 Dátum: 2010.01.23 szombat, 23:29:33 »

Épp egy hete restauráltam a Mondimnak ezt a kábelkötegét, és mikor megláttam a képeidet, kicsit megállt bennem az ütő  vigyor3
Ez valami tuning dolg? Jobb az Escortra a mondi szívodara, meg ECU-ja mint a sajátja?
Sajnos a csati lábkiosztását én is csak vezetékszínek alapján tudnám kisilabizálni. A csati tövénél sincsenek meg az eredeti vezetékek?

A Mondi szívosora műanyag, és szép sima belűl, és az ECU-jával plussz 10 LE. De megoldódott a dolog, sikerült szerezni egy gyárit. Köszi a segítséget.
Naplózva
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 22:59:29 »

Valaki esetleg nem tudja hogy lehet beadni a 2007 rds rádió naka kódot. Amikor bekapcsolom kiírja hogy CODE---- de nem villog meg semmi Huh?
Nem reagált eddig semmire szomoru1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 23:25:28 »

Valaki esetleg nem tudja hogy lehet beadni a 2007 rds rádió naka kódot. Amikor bekapcsolom kiírja hogy CODE---- de nem villog meg semmi Huh?
Nem reagált eddig semmire szomoru1
a számok adják meg a 4 helyiértéket, nyomogasd csak bátran őket
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 08:36:38 »

Valaki esetleg nem tudja hogy lehet beadni a 2007 rds rádió naka kódot. Amikor bekapcsolom kiírja hogy CODE---- de nem villog meg semmi Huh?
Nem reagált eddig semmire szomoru1

1-4-ig számokkal kell a kódot megadni, és ennél nem az 5-ös az ok, hanem talán az FM, vagy a select gomb.
Ha nem kéri a kódot, akkor csak hagyd 1-1,5h-ig bekapcsolva, és egyszer csak kérni fogja....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:27:47 »

Üdv!
Erről a csatlakozóról jut eszembe.
Miért van az, hogy a Haynes, meg amit eddig láttam leírást, egyik sem taglalja a kapcsolókat. Pl. azt mondja, hogy van az elektromos ülés magasságállító kapcsolója a kábel egyik végén, a másik végén meg van a belső biztitábla. Pedig ezen hosszúság alatt átmegy eddigi infóim alapján 2 csatlakozón. Ezek a csatik miért nincsenek jelölve? Előző autómon úgy volt megoldva a kapcsrajz, hogy volt a kábelköteg, abból ehhez ment csati, oda ment a csati, innen jött csati, és mindent szépen meg lehetett találni a kábelkötegben. De ez! Hát befontam a 2 centis hajam afróba, mire kibogarásztam, hogy az ülésfűtés kábelei honnan hova és min keresztül mennek, és mihez vannak még csatlakozva. Kész káosz számomra.

Másik téma.
Lehetséges az, hogy az MkI-esembe komplett műszerfalat cseréljek? Azzal a bonyolítással, hogy MkII-esét szeretném belerakni. Azt gondolom, hogy méretpontos, leginkább az elektromos rendszer azon része érdekelne, hogy a belső biztitábla, illetve a jobb lábtérben az A oszlopban levő csatlakozóhalmaznál (a képen mindkettő MkI-esé) mennyire kompatibilis a két típus egymással. Csereszabatos, vagy meg vannak variálva a csatlakozók és azok lábkiosztásai? Tud erről valaki valamit?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2010.01.26 kedd, 01:59:00 »

Üdv!
Erről a csatlakozóról jut eszembe.
Miért van az, hogy a Haynes, meg amit eddig láttam leírást, egyik sem taglalja a kapcsolókat. Pl. azt mondja, hogy van az elektromos ülés magasságállító kapcsolója a kábel egyik végén, a másik végén meg van a belső biztitábla. Pedig ezen hosszúság alatt átmegy eddigi infóim alapján 2 csatlakozón. Ezek a csatik miért nincsenek jelölve? Előző autómon úgy volt megoldva a kapcsrajz, hogy volt a kábelköteg, abból ehhez ment csati, oda ment a csati, innen jött csati, és mindent szépen meg lehetett találni a kábelkötegben. De ez! Hát befontam a 2 centis hajam afróba, mire kibogarásztam, hogy az ülésfűtés kábelei honnan hova és min keresztül mennek, és mihez vannak még csatlakozva. Kész káosz számomra.

Másik téma.
Lehetséges az, hogy az MkI-esembe komplett műszerfalat cseréljek? Azzal a bonyolítással, hogy MkII-esét szeretném belerakni. Azt gondolom, hogy méretpontos, leginkább az elektromos rendszer azon része érdekelne, hogy a belső biztitábla, illetve a jobb lábtérben az A oszlopban levő csatlakozóhalmaznál (a képen mindkettő MkI-esé) mennyire kompatibilis a két típus egymással. Csereszabatos, vagy meg vannak variálva a csatlakozók és azok lábkiosztásai? Tud erről valaki valamit?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
tudtommal a kettes műszerfala kicsit más mint az egyesé.Nem tartom lehetetlennek az átszerelést,de szerintem nem éri meg.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2010.01.26 kedd, 02:02:58 »

Amiben várnék ötletet:
a szombati napon ki lett cserélve a vezérlés kábelkötege.Leellenőrizve meg minden.Ennek ellenére a fordulatszámmérő és vízhőfok mutató ugyanúgy nem müxik....ami tuti jó és már cserés volt...jeladók-víz és fordulat-termosztát,műszerek....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2010.01.26 kedd, 08:25:43 »

Amiben várnék ötletet:
a szombati napon ki lett cserélve a vezérlés kábelkötege.Leellenőrizve meg minden.Ennek ellenére a fordulatszámmérő és vízhőfok mutató ugyanúgy nem müxik....ami tuti jó és már cserés volt...jeladók-víz és fordulat-termosztát,műszerek....
biztos jó a műszeregységed?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2010.01.26 kedd, 10:20:06 »

biztos jó a műszeregységed?
biztos,mert már raktam be helyette másikat is,de azzal is ugyanez volt...a ford. mérő is csak menet közben vacakol,üresben felpörgetve nem.Olyan mintha szorulna egy szelep v. injektor fúvóka.Ha kiforgatom kettesben 70-ig és előtte egy picivel elváltok,nyomok egy padlót elkezd rángatni,aztán hirtelen megindul.Ha nem váltok el,akkor 70-nél rángat,váltás és folytatódik.Ha nem padlózom,hanem mondjuk csak 3/4-ig nyomom váltás után a gázt,akkor nem rángat.Arra gondolok még,hogy az egr nyitott v. félig nyitott állapotban beragadt és símán beengedi nagy fordulaton a kipufgázt a szívóoldalra.Ez még a jövő titka.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2010.01.26 kedd, 14:37:04 »

biztos,mert már raktam be helyette másikat is,de azzal is ugyanez volt...a ford. mérő is csak menet közben vacakol,üresben felpörgetve nem.Olyan mintha szorulna egy szelep v. injektor fúvóka.Ha kiforgatom kettesben 70-ig és előtte egy picivel elváltok,nyomok egy padlót elkezd rángatni,aztán hirtelen megindul.Ha nem váltok el,akkor 70-nél rángat,váltás és folytatódik.Ha nem padlózom,hanem mondjuk csak 3/4-ig nyomom váltás után a gázt,akkor nem rángat.Arra gondolok még,hogy az egr nyitott v. félig nyitott állapotban beragadt és símán beengedi nagy fordulaton a kipufgázt a szívóoldalra.Ez még a jövő titka.

Ez lehet vmi komputer hiba is, azaz rossz értékeket ad, vmi jeladó miatt. Mintha még hideg motorral mennél, vagy dúsabbnak érezné a keveréket. Vmi hőfok jeladó(nem konkrétan a termosztát körüliekre gondolok!), vagy ilyesmi lesz ott a bibi sztem...
Ez aztán a mazsolázós, és rettentően idegesítő hiba... szomoru1
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2010.01.26 kedd, 15:56:15 »

Oké köszi, nekiállok majd összejátszani a két autót.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2010.01.27 szerda, 19:18:30 »

Hy all.  wave

A nagyauto.hu honlapján találtam gyári ford motocraft gyertát kemény 801 Ft-ért. A kérdésem: megéri?  Huh?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2010.01.27 szerda, 19:23:20 »

Hy all.  wave

A nagyauto.hu honlapján találtam gyári ford motocraft gyertát kemény 801 Ft-ért. A kérdésem: megéri?  Huh?
ha nem használt, akkor vegyél egy tucatot nyes
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2010.01.27 szerda, 19:26:25 »

ha nem használt, akkor vegyél egy tucatot nyes

Nem-nem. Zsír új.  nyes Akkor ezekszerint megéri.  Grin
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2010.01.27 szerda, 19:29:35 »

Nem-nem. Zsír új.  nyes Akkor ezekszerint megéri.  Grin
meg hát!
ennyiért viaszból sem kapsz gyertyát, nem ám motorcraftból nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2010.01.27 szerda, 21:10:19 »

Ez lehet vmi komputer hiba is, azaz rossz értékeket ad, vmi jeladó miatt. Mintha még hideg motorral mennél, vagy dúsabbnak érezné a keveréket. Vmi hőfok jeladó(nem konkrétan a termosztát körüliekre gondolok!), vagy ilyesmi lesz ott a bibi sztem...
Ez aztán a mazsolázós, és rettentően idegesítő hiba... szomoru1
az a furcsa,hogy időnként megszűnik,aztán újra előjön.hát,ha eljön a jó idő,akkor nekiállok és szétszedek mindent,ami arrafelé van.egyelőre csak azokra a dolgokra koncentrálok,amik nem lettek cserélve.az egr azért gyanús,mert egyáltalán nem dolgozik,viszont vákum meg van.esetleg lehet,hogy néha megmozdul,zár és akkor minden jó,aztán meg nyit megáll és minden rossz lesz.szerencse,hogy a régit odaadtam egy szegedinek,így kicserélni sem tudom,de lekötni igen,hála az itteni leírásnak.Joe,a konzervtető meddig bírja?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 10:30:00 »

az a furcsa,hogy időnként megszűnik,aztán újra előjön.hát,ha eljön a jó idő,akkor nekiállok és szétszedek mindent,ami arrafelé van.egyelőre csak azokra a dolgokra koncentrálok,amik nem lettek cserélve.az egr azért gyanús,mert egyáltalán nem dolgozik,viszont vákum meg van.esetleg lehet,hogy néha megmozdul,zár és akkor minden jó,aztán meg nyit megáll és minden rossz lesz.szerencse,hogy a régit odaadtam egy szegedinek,így kicserélni sem tudom,de lekötni igen,hála az itteni leírásnak.Joe,a konzervtető meddig bírja?

Én kb 2003 körül tettem be a Mondeomba. 2008-ban adtam el, és addig nyoma sem volt a koromnak a beömlőben...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 11:49:02 »

az EGR-dugózás nem ég el (még ha kartonpapírból lenne, akkor sem...), mert oda már csak egy kismennyiségű langyos füst megy
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 11:50:14 »

Én kb 2003 körül tettem be a Mondeomba. 2008-ban adtam el, és addig nyoma sem volt a koromnak a beömlőben...

és most milyen az autód? a szellőzős sárvédőt hogyan nélkülözöd?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #771 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 13:38:41 »

és most milyen az autód? a szellőzős sárvédőt hogyan nélkülözöd?

Nagyon jó! Mindenféle kényelem, és erő a helyén van. nyes
Ennek egyenlőre még! nem lyukas az oldala, de majd javítunk rajta. eplus2
A Galaxy már a torlónyomsásos technikával készült, csak azt nem értem, hogy miért raktak egy takaró műanyagot a levegő elé.. nekem már nincs ott! hehe
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2010.01.28 csütörtök, 19:32:06 »

az EGR-dugózás nem ég el (még ha kartonpapírból lenne, akkor sem...), mert oda már csak egy kismennyiségű langyos füst megy
értem.na,ha holnap lesz idő nekilátok...
Naplózva
Szasza_8686
Vendég
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2010.02.02 kedd, 16:57:40 »

Hello Kedves Mindenki!

Érdekes problémával fordulok hozzátok nem tudom ti már találkoztatok ilyennel. Van Egy 2.0-es 1993-as évjáratú Mondeóm digit. klímás. A pontos hiba leírás: akár hova állítom hogy fújjon mindig csak az ablakot fújja falbav .  Próbáltam utána járni a hibának de arra jutottam, hogy lövésem sincs mi a baja..Bárkinek bármi ötlete van pls. írjon

Köszi előre is
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2010.02.03 szerda, 08:48:40 »

Hello Kedves Mindenki!

Érdekes problémával fordulok hozzátok nem tudom ti már találkoztatok ilyennel. Van Egy 2.0-es 1993-as évjáratú Mondeóm digit. klímás. A pontos hiba leírás: akár hova állítom hogy fújjon mindig csak az ablakot fújja falbav .  Próbáltam utána járni a hibának de arra jutottam, hogy lövésem sincs mi a baja..Bárkinek bármi ötlete van pls. írjon

Köszi előre is

Szia!
Bár nem tudom, hogy a digit klíma hogy műxik, de én vákuum-gondra gyanakodnék.
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2010.02.03 szerda, 18:23:06 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék, furcsa dolog történt szeretett kocsikámmal.
Tegnap párom hazatért vele, minden oké. Kb. fél óra múlva elindulunk vele, és feltűnt, hogy a műszerfalvilágítás nem működik.  Huh?
Mindegy, menet közben nincs mit tenni. Megyünk, mendegélünk, majd egyik piros lámpánál a mögöttünk levő kedves úriember előrejőve figyelmeztetett minket, hogy nincs hátul világítás. Megérkeztünk a célállomáshoz, ahol utánanézve kiderült, nincs helyzetjelzőnk, se elöl, és hasonlóképpen hátul is setétség borítja a dolgokat. Minden más működik.
Teelfon, Fusim segítségével sikerült kideríteni, hogy biztihiba lehet, és melyiket kell megvizslatni. Ezúton is köszönöm neki az önzetlen segítséget.
Kisétál, és amennyire a körülmények és fényviszonyok engedték, megvizsgáltam a biztiket.
Tök jól sikerült, az összes 7,5 A-est megkukkoltam, elment az órám is, de egy rossz biztit sem találtam. Lehet, én láttam rosszul, és majd inkább ki is kéne méregetni őket szakadásra, de ha kiderül, hogy mégis jó mindegyik bizti, akkor ki mit tudna javasolni, merre és hovatovább keressem a baj forrását?
Annyit még sikerült otthon a könyvből kolvasni, hogy a 33-as és 35-ös bizti a felelős a hiányzó fényekért, ennek majd tüzetesebben utánanézek multiméterrel egy kicsit világosabb időben.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 19:42:36 »

Szia,nekem is kiment nem rég az ősszes müsszerfalvilágitásom ,de nállam a 33 bizti volt a bibi ,de nem látszott rosznak csak mikkor kicseréltem.Udv.gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2010.02.04 csütörtök, 19:45:18 »

Szia,nekem is kiment nem rég az ősszes müsszerfalvilágitásom ,de nállam a 33 bizti volt a bibi ,de nem látszott rosznak csak mikkor kicseréltem.Udv.gyulaba.
ott a pont,jópár autónál előfordult,hogy a jó biztosíték mégse volt jó,a világítás kapcsoló is ludas lehet a dologban.Fusim írta egyszer,hogy emiatt volt garis csere is (visszahívás...)
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2010.02.05 péntek, 08:23:44 »

Hali!

Köszi az infókat. Közben fejlemény. Tegnap ismét autóztunk vele, volt rnedesen világítás mindenhol. Megálltunk vele tankolni, lekapcsol minden. Fizetés után indulás, ismét nincs műszercsoport és tompított. Akkor feltételezem, hogy kapcsoló v. a csatlakozása probléma lesz, mert ezek szerint a biztik jók.
Majd referálok az eredményeket illetően.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2010.02.05 péntek, 10:25:01 »

Hali!

Köszi az infókat. Közben fejlemény. Tegnap ismét autóztunk vele, volt rnedesen világítás mindenhol. Megálltunk vele tankolni, lekapcsol minden. Fizetés után indulás, ismét nincs műszercsoport és tompított. Akkor feltételezem, hogy kapcsoló v. a csatlakozása probléma lesz, mert ezek szerint a biztik jók.
Majd referálok az eredményeket illetően.

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Szia!!!

Nekem is volt hasonló gondom. Nem volt műszer egység világításom, se hátsó. A csatlakozónál van a probléma, ahol lámpát kapcsolsz. Nekem elkormosodott már teljesen az egyik fő kábel. Ideiglenesen alulról "KÉZRÁTÉTELLEL" orvosolható, de inkább cseréld ki a kábelt.  integet2 integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2010.02.06 szombat, 12:54:55 »

Hali!

Na, délelőtt ideiglenesen sikerült orvosolni a problémát. Mint kiderült, a kapcsoló a hibás. Valami belső érintkezés nem klappol úg, ahogy kéne. Megpróbáltam szétszedni, de nem kellett volna, mint utóbb kiderült. Valahogy kívülről kellett volna megkínálni WD40-el, de most már mindegy. Megpróbáltam összerakni, de nem igazán jött össze. Majd talán bent a melegben  Smiley. Addig is beraktam egy másik kapcsolót, de azon nincs első ködlámpa rész, így kell majd szereznem egy másik kapcsolót, ha nem tudom megcsinálni az enyémet nyes.

Köszi minden segítséget, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2010.02.06 szombat, 15:02:25 »

Hali!

Na, délelőtt ideiglenesen sikerült orvosolni a problémát. Mint kiderült, a kapcsoló a hibás. Valami belső érintkezés nem klappol úg, ahogy kéne. Megpróbáltam szétszedni, de nem kellett volna, mint utóbb kiderült. Valahogy kívülről kellett volna megkínálni WD40-el, de most már mindegy. Megpróbáltam összerakni, de nem igazán jött össze. Majd talán bent a melegben  Smiley. Addig is beraktam egy másik kapcsolót, de azon nincs első ködlámpa rész, így kell majd szereznem egy másik kapcsolót, ha nem tudom megcsinálni az enyémet nyes.

Köszi minden segítséget, Üdv, HegeGabi.
Van ködlámpás kapcsolóm,ha kell...egyébként azt kell csinálni,hogy a sima kapcsoló ugye csak a hátsó ködfényt kapcsolja,arra rákötöd az elsőt is.Nálam is így van...igaz,így az első-hátsó egyszerre lesz felkapcsolva,külön nem lehet.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2010.02.06 szombat, 21:46:07 »

én egy olyan bajuszkapcsolót akartam szétszedni falbav, ami le-fel index, megnyomva duda, megtekerve helyzetjelző és tompított, kikapcsolt tompítottnál fénykürt, bekapcsolt tompítottnál refi állandó bekapcsolása, refihasználat után a visszatekeréskor automatikus kikapcsolás...szét is ugrott, új kapcsoló lett a dologból
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2010.02.06 szombat, 22:15:29 »

én egy olyan bajuszkapcsolót akartam szétszedni falbav, ami le-fel index, megnyomva duda, megtekerve helyzetjelző és tompított, kikapcsolt tompítottnál fénykürt, bekapcsolt tompítottnál refi állandó bekapcsolása, refihasználat után a visszatekeréskor automatikus kikapcsolás...szét is ugrott, új kapcsoló lett a dologból
kicsit sokat akarsz...mi a bajod a meglévővel?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 16:11:01 »

kicsit sokat akarsz...mi a bajod a meglévővel?

ez a PUG-ban volt...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2010.02.07 vasárnap, 17:37:51 »

ez a PUG-ban volt...
értem...akkor nem szóltam....
Naplózva
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2010.02.09 kedd, 08:48:56 »

Sziasztok!

Az aksim töltés visszajelzése napok óta felgyulladt alapjárat közelében, majd 3 ezres fordulat felett kialudt.
Jelenleg már folyamatosan halványan világít.

A tompítottam fényereje is ingadozik alapjáraton, meg fékezésnél is.

Ilyenkor mi szokott lenni általában a probléma:
akksi zárlatos?
generátor elégtelen töltés?

esetleg van valakinek hasonló tapasztalata?
melyik a valószínűbb?

Eddig még reggelente pöccre indult, tehát akksi nem merül le teljesen, vagyis töltés van, csak lehet hogy kevés.

Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2010.02.09 kedd, 08:59:12 »

Sziasztok!

Az aksim töltés visszajelzése napok óta felgyulladt alapjárat közelében, majd 3 ezres fordulat felett kialudt.
Jelenleg már folyamatosan halványan világít.

A tompítottam fényereje is ingadozik alapjáraton, meg fékezésnél is.

Ilyenkor mi szokott lenni általában a probléma:
akksi zárlatos?
generátor elégtelen töltés?

esetleg van valakinek hasonló tapasztalata?
melyik a valószínűbb?

Eddig még reggelente pöccre indult, tehát akksi nem merül le teljesen, vagyis töltés van, csak lehet hogy kevés.



Az is lehet, hogy csúszik az ékszíj...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2010.02.09 kedd, 09:14:26 »

Az is lehet, hogy csúszik az ékszíj...

azt nem hallanám?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2010.02.09 kedd, 10:14:51 »

azt nem hallanám?

Nem feltétlenül...
Csak egy lehetőség, könnyed tudod ellenőrizni, csak nézd meg a feszességét...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2010.02.09 kedd, 16:30:06 »

Visszaterve a multimeteres, meregotos temahoz, erdekes felfedezesre jutottam. Nem igazabol a Mondeoval kapcsolatos, lehet, hogy tudtatok, hogy van ilyen, de en csak most talaltam ra. Talaltam a MAXWELL kinalataban olyan digitmultit, amit a PC-hez lehet kotni, egyes modellek RS232-n keresztul, masokat USB-n. Konkretabb leirast nem talaltam, hogy miert is jo ez, milyen extra lehetosegeket kinal ez a dolog, ezert letoltottem a drivert, feltelepitettem. Igy, hogy nem volt csatlakoztatva cucc, nem sok minden derult ki, viszont a legfontosabb igen, hogy a driverben van olyan opcio, hogy Save Graph! szamomra ez azt jelenti, hogy fuggvenyt/grafikont is kepes kirajzolni (volt neki kulon ablak), ami pl. a lambda meresnel johet jol  eplus2 Innen jutott eszembe az egesz. Persze, az ember nem meregeti minden nap, gondoltam megosztom veletek, biztos sok minden masra is hasznos  vigyor3 (A ket legolcsobb modellt 12.000HUF-os aron talaltam!!!)
 wave
Naplózva
atti78
Vendég
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2010.02.10 szerda, 20:58:04 »

Nem feltétlenül...
Csak egy lehetőség, könnyed tudod ellenőrizni, csak nézd meg a feszességét...

Na meglett a probléma.
A generátor adta meg magát.
Szegény elkopott a 300 ezer km alatt Cheesy
fel kellett ujitani.
Naplózva
fmondejó
Vendég
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2010.02.12 péntek, 00:16:21 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy most vettem egy 93-as 1,6-os mondeo-t és az a bakija neki, hogy ha áram alatt van az autó akkor folyamatosan megy rajta az első világítás (tompított park országúti) és megy a benzin szivattyú is. Kerestem kapcsolási rajzot hozzá, de nem találtam, esetleg valaki nem tudja , hogy ezeket a hibákat hogyan lehetne orvoslni, vagy esteleg kapcsolási rajzot honnan lehet előkeríteni? Nagyon megköszönném ha valaki tudna adni valamilyen tippet hogy merre kezdjem a javítást.
Üdv mindenkinek!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2010.02.12 péntek, 10:08:51 »

Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy most vettem egy 93-as 1,6-os mondeo-t és az a bakija neki, hogy ha áram alatt van az autó akkor folyamatosan megy rajta az első világítás (tompított park országúti) és megy a benzin szivattyú is. Kerestem kapcsolási rajzot hozzá, de nem találtam, esetleg valaki nem tudja , hogy ezeket a hibákat hogyan lehetne orvoslni, vagy esteleg kapcsolási rajzot honnan lehet előkeríteni? Nagyon megköszönném ha valaki tudna adni valamilyen tippet hogy merre kezdjem a javítást.
Üdv mindenkinek!

Első ötlet, hogy a biztitábla alja vhogy összeégett, és az ezeket működtető relék állandóan behúzott állapotban vannak.
Nézz körül a lábtérnél lévő tábla körül, illetve az akksi mellettinél...
Az AC-nek pl: a motortérben van a biztije, lehet, hogy vhol ott a bibi.....
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zola2
Vendég
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2010.02.16 kedd, 06:17:38 »

Sziasztok! Van egy 2.5 v6-os mondeom kérdezném,hogy hol találom az automata szívatót benne?
Naplózva
TiriczSoft
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2010.02.16 kedd, 09:19:54 »

Sziasztok! Van egy 2.5 v6-os mondeom kérdezném,hogy hol találom az automata szívatót benne?

Szia!

Smiley
Ez egy kicsit kifinomultabb szerkezet. Smiley
Nincs szívató. Ahogy nincs karburátor sem. Az ECU a befecskendezendő benzinmennyiséget egy halom érzékelő jele alapján határozza meg, kükön-külön minden egyes szívóütemre. Pl.: ha még hideg a moci, akkor többet fecskendez be, ha meleg, akkor kevesebbet.

Nem műxik rendesen a kicsike?
Naplózva

'94, MK1, 1.6, CLX, ABS, AC, 2xlufi, Hatchback
zola2
Vendég
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2010.02.16 kedd, 18:02:09 »

Szia!

Smiley
Ez egy kicsit kifinomultabb szerkezet. Smiley
Nincs szívató. Ahogy nincs karburátor sem. Az ECU a befecskendezendő benzinmennyiséget egy halom érzékelő jele alapján határozza meg, kükön-külön minden egyes szívóütemre. Pl.: ha még hideg a moci, akkor többet fecskendez be, ha meleg, akkor kevesebbet.

Nem műxik rendesen a kicsike?


Szia!
Igen, rosszalkodik. Az a baj ,hogy nagyon pörög a motor.Van valami ötleted?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2010.02.16 kedd, 18:54:47 »


Szia!
Igen, rosszalkodik. Az a baj ,hogy nagyon pörög a motor.Van valami ötleted?
vedd le a lábad a gázról..az automata szívató itteni neve:alapjárati motor.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2010.02.16 kedd, 20:36:36 »

gondolom sokat fogyaszt a kicsike

amíg hideg a motor, bődületes nagy fogyasztások jöhetnek ki, rövid távokon használva a mondeok nem éppen gazdaságosak...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2010.02.16 kedd, 20:52:35 »

gondolom sokat fogyaszt a kicsike

amíg hideg a motor, bődületes nagy fogyasztások jöhetnek ki, rövid távokon használva a mondeok nem éppen gazdaságosak...
na iggen...saját tapasztalat...bár a múlt hónaphoz képest most +50km-rel jobb vagyok
Naplózva
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.