Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:24:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1941644 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:51:02 »

1996
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:52:29 »

1996
most ez mi?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:55:24 »

1996 os zetekh motort épitetem be  az eredeti tulaj állitása hogy müködött még pedig  nagyon jol
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2011.03.04 péntek, 20:03:01 »

1996 os zetekh motort épitetem be  az eredeti tulaj állitása hogy müködött még pedig  nagyon jol

okéj.közelítsünk máshogy.milyen volt benne (évjárat,köbcenti) és milyen került bele (évjárat,köbcenti)?
Naplózva
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2011.03.04 péntek, 20:07:59 »

1993 as év járat 1,8 doch benzines volt benne
1996 os év járat 1,6 zetech benzines került bele
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2011.03.04 péntek, 20:12:50 »

1993 as év járat 1,8 doch benzines volt benne
1996 os év járat 1,6 zetech benzines került bele
na,akkor az eec csere jogos felvetés.Tekintettel arra,hogy ez motorfüggő.Cseréltetek?A 96-os motoroknak az impulzus üzeme más mint a 93-as.Nincs benne a tűzfalon levő 3 kütyüből csak kettő,hiányzik a szűrő a kipufogó leömlőnél.Kevesebb a vákumcső.Nálam 1.8-1.8 csere volt (93-95.12.hó) és a szerelőm ezekkel nem tudott mihez kezdeni.EEC-t nem cserélt,nem is kellett.Szóval,nálad mi a helyzet?
Ja,a dohc-zetec ne tévesszen meg.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.04 péntek, 20:18:30 írta misi107 » Naplózva
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2011.03.04 péntek, 20:25:05 »

 a helyzet az hogy  minden vezeték és vákun csö pontosan helyezkedett el ebböl adodik hogy minden pontosan került a helyére felesleges vákun csövet nem találok
a gyujtás elosztoig van is áram de a gyertya kábeleknél nincs szikra egyáltalán a gyujtás és a kábeleket egy éve vettem az én motorommal tökéletesen müködtek még be nem állt a motor. nem lehet hogy a vezérlés mem jo a beépitet motornál
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2011.03.04 péntek, 20:29:33 »

a helyzet az hogy  minden vezeték és vákun csö pontosan helyezkedett el ebböl adodik hogy minden pontosan került a helyére felesleges vákun csövet nem találok
a gyujtás elosztoig van is áram de a gyertya kábeleknél nincs szikra egyáltalán a gyujtás és a kábeleket egy éve vettem az én motorommal tökéletesen müködtek még be nem állt a motor. nem lehet hogy a vezérlés mem jo a beépitet motornál
épp ez volt a kérdés.amit leírtam a csövekkel,az saját tapasztalat,az 1.6 mondjuk eltér.De,az még mindig nem derült ki,hogy motorvezérlő csere volt vagy nem?A kábel,trafó másodlagos,mert az ugyanaz a négyhengeresekben.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2011.03.04 péntek, 20:32:26 »

a helyzet az hogy  minden vezeték és vákun csö pontosan helyezkedett el ebböl adodik hogy minden pontosan került a helyére felesleges vákun csövet nem találok
a gyujtás elosztoig van is áram de a gyertya kábeleknél nincs szikra egyáltalán a gyujtás és a kábeleket egy éve vettem az én motorommal tökéletesen müködtek még be nem állt a motor. nem lehet hogy a vezérlés mem jo a beépitet motornál
na akkor mondom még egyszer.
menj el a madárhoz, akitől a motort vetted. az általam említett motor vezérlő elektronikát (ecu, eec) is kérd el tőle. a motor tartozéka, ezért nem kell ráfizetned. ezen kívül még egy alkatrészt el kell hozzál. a gyújtáskapcsoló mellett van az indításgátló vevő egysége. meg a kulcsból a chipet. ha ezeket beépítetted, akkor menni fog.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2011.03.04 péntek, 20:39:56 »

nagyon szépen kösszönöm a segitségeteket ,motor vezérlö nem volt cserélve,most megyek szét szedem a ......... falbav
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2011.03.04 péntek, 20:44:49 »

nagyon szépen kösszönöm a segitségeteket ,motor vezérlö nem volt cserélve,most megyek szét szedem a ......... falbav
akkor olvass utána előbb!!!!
elmondom még egyszer.
a kesztyűtartó mögött van egy fém színű doboz. erre csatlakozik a motortérben a motortéri kábelköteg. onnan kell oldani a csavart, utána lehet kikapni belőle azt a fém dobozt. írd is rá rögtön filcel, hogy a régi kocsidé.
ha elhoztad a másik dobozt a berakott motor tulajától, ennek a helyére kell berakni.
viszont az indításgátló problémáját is meg kell oldanod!!!!!! mert a 96-os kompjúter le fogja tiltani, ha nem kapja meg a hozzá való kódot.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2011.03.04 péntek, 21:02:43 »

akkor olvass utána előbb!!!!
elmondom még egyszer.
a kesztyűtartó mögött van egy fém színű doboz. erre csatlakozik a motortérben a motortéri kábelköteg. onnan kell oldani a csavart, utána lehet kikapni belőle azt a fém dobozt. írd is rá rögtön filcel, hogy a régi kocsidé.
ha elhoztad a másik dobozt a berakott motor tulajától, ennek a helyére kell berakni.
viszont az indításgátló problémáját is meg kell oldanod!!!!!! mert a 96-os kompjúter le fogja tiltani, ha nem kapja meg a hozzá való kódot.
de az se biztos,hogy az az...talán az eladónál rá kellene kérdeznie...de ha a vezérlőt nem adta...
Naplózva
nowan
Vendég
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2011.03.05 szombat, 18:06:42 »

Sziasztok!

Újonc vagyok. 1 hónapja tulaja egy 1994-es 1.8 td-nek.
Úgy néz ki kifogtam mert a fűtéskapcsolót rögtön az első héten nulláztam,
 tegnap pedig égve maradt a töltésjelző. Mérés, 12,5 V, magyarul semmi.
A generátor "felújítás" alternatíváit kérdezném.

A szervíz 15k alatt meg se nézi, de após szerint a feszszabályzó csere az esetek 90%-ában segít és ez egy alkatrész csere gyakorlatilag.

Itt a fórumon viszont láttam használt generátort, kérdés mely típusok közül válogathatok?
Csak az MKI td jó hozzá?  Undecided

Tanácsokat kérek!


Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 14:02:26 »

Kedves Márkatársak!

Egy kérdésem lenne: Szerintetek mibe kerülhet a motortér kábelezését kicseréltetni? Most nem az anyagárra gondolok, hanem  munkadíjra. Egy szakértő villamossági szerelő barátom árat ugyan nem mondott, de röviden ecsetelte hogy elég nagy munka visszabontani az egészet a biztosíték tábláig, emiatt mocskos húzós lenne.

Köszönettel: BluElite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 15:02:57 »

Kedves Márkatársak!

Egy kérdésem lenne: Szerintetek mibe kerülhet a motortér kábelezését kicseréltetni? Most nem az anyagárra gondolok, hanem  munkadíjra. Egy szakértő villamossági szerelő barátom árat ugyan nem mondott, de röviden ecsetelte hogy elég nagy munka visszabontani az egészet a biztosíték tábláig, emiatt mocskos húzós lenne.

Köszönettel: BluElite
Őszintén,ha kapsz bontott kábelt,azt a biztosíték dobozzal együtt adják,mert baromság külön kibontani.Én is azzal vettem és nem tűnik különösebben nagy mókának cserélni.Például a hűtőre menő ág külön van,a vezérléshez menő ág szintén külön van,az utastéri ág szintén külön van.Ha a három oválcsatlakozósból kell,az még nekem is megvan kompletten,mert nem kérte a csóka az autóhoz,amikor eladtam.Gyakorlatilag az egészet külön ki tudod fűzni és az újat behúzni.Gond akkor van,ha olyan vezeték hiányzik,ami mondjuk nálad van,de a cserére szánt darabban nincs.Ilyen lehet például a ködlámpa,jobb oldali duda,tempomat,abs (bár abs nélküli autó sokkal kevesebb van mint azzal szerelt) stb.Akkor ezeket kell behúzni külön,de a biztosíték dobozban az összesnek megvan a helye csak be kell kötni.
Mindenesetre 1-2 napot símán rá lehet szánni.A szerelők meg alapból nehezebbnek állítanak be mindent,mint a valóság.
Naplózva
toba
Vendég
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 19:57:00 »

Sziasztok!

Újonc vagyok. 1 hónapja tulaja egy 1994-es 1.8 td-nek.
Úgy néz ki kifogtam mert a fűtéskapcsolót rögtön az első héten nulláztam,
 tegnap pedig égve maradt a töltésjelző. Mérés, 12,5 V, magyarul semmi.
A generátor "felújítás" alternatíváit kérdezném.

A szervíz 15k alatt meg se nézi, de após szerint a feszszabályzó csere az esetek 90%-ában segít és ez egy alkatrész csere gyakorlatilag.

Itt a fórumon viszont láttam használt generátort, kérdés mely típusok közül válogathatok?
Csak az MKI td jó hozzá?  Undecided

Tanácsokat kérek!

 Szia én a saját autóimon tapasztaltam,hogy a feszültség szabályzó csere nem elég most egy kis csapágy előre most hátra egy kicsi komunátor ,ja meg dióda híd ez össze vissza 20-30 ezer ha teljes felújítás. fater golfjához vettünk egy bontottat  5e-ért már két éve használja semmi baja de amit levettünk rola azt pedig felújítottam. Mindenkor nézd meg a gyártmányát (magnetik,bosch,vagy valeo) meg a teljesítményét 70-120 ig szokták kalibrálni ez attól függ mijen felszereltségű az autód menyi elektromos kütyü van beépítve.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.07 hétfő, 08:30:12 írta Joe » Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 12:43:51 »

Mindenesetre 1-2 napot símán rá lehet szánni.A szerelők meg alapból nehezebbnek állítanak be mindent,mint a valóság.

Szia!

Köszönöm!

Sajnos ennek a témának nem vagyok szakértője, ezért kérdeztem. Egy biztos, '93-as MK1 modell révén az elektromos hálózat finoman szólva is vacak, törnek porladnak a szigetelések, rövidzárlatok keletkeznek, legutóbb két kábel égett szarrá, ha nincs ködlámpa ott maradok a sötétben tompított nélkül, előtte a hűtőventillátor nem indult el, ott is kábelcsere lett. Remélem több kaland nem lesz mostanában. Kicsit sokba kerülnek az ilyen mókák....  falbav

Egyébként mibe fáj egy ilyen kábelköteg a biztosíték táblával?

Üdv: BluELite
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 13:40:59 »

Merre laksz? Milyen felszereltségű az autód?
Nekem van egy donorom, ami szintén '93-as, GLX, és még benne van a motortéri kábelköteg.
Sajnos valószínűleg ugyanaz lesz a bibi vele, mint a tieddel most, de az legalább kint van, át lehet nézni, és esetleg szigszalagot/zsugorcsövet ráhúzni, végső esetben kábeldarabot cserélni.
Sokan mondják, hogy az újabb verziók ('95-'96-os Mk1) jobb minőségű kábellel lettek szerelve, cseréld ki arra. Ennek én csak abban látom hátrányát, hogy az egyes kábelkötegek összecsatlakozásánál a csatik mások, vagy más a lábkiosztásuk. Legnagyobb eltérés, hogy a 3db ovális helyett 1db négyszög alakú csatlakozó van a bal gátló elött-melett a motortérben.

Egyébként én is hasonló műveletre készülök, de egyelőre nem merek nekiállni, egyrészt a hideg miatt, másrészt a meló nagysága miatt.

Ha érdekel, akkor az én donorom a XVI. kerületben van.

Sok sikert, ha nekiállsz bárminemű műveletnek, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 16:47:53 »

Egyébként én is hasonló műveletre készülök, de egyelőre nem merek nekiállni, egyrészt a hideg miatt, másrészt a meló nagysága miatt.

Ha érdekel, akkor az én donorom a XVI. kerületben van.

Sok sikert, ha nekiállsz bárminemű műveletnek, Üdv, HegeGabi.

Szia!

Kaposváron lakom. Egyébként engem is inkább az újabb modellek kábelkötege érdekelne, másik hasonló minőségűre nem látom értelmét cserélni. Még én sem merek nekiállni a cserének őszintén szólva, de igen csak foglalkozom a gondolattal. A legfontosabb most a másik topicban megírt beázás megszüntetése lesz, mielőtt kirohad a lemez az anyósülés előtt.

Tisztelettel: BluElite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 16:51:25 »

Merre laksz? Milyen felszereltségű az autód?
Nekem van egy donorom, ami szintén '93-as, GLX, és még benne van a motortéri kábelköteg.
Sajnos valószínűleg ugyanaz lesz a bibi vele, mint a tieddel most, de az legalább kint van, át lehet nézni, és esetleg szigszalagot/zsugorcsövet ráhúzni, végső esetben kábeldarabot cserélni.
Sokan mondják, hogy az újabb verziók ('95-'96-os Mk1) jobb minőségű kábellel lettek szerelve, cseréld ki arra. Ennek én csak abban látom hátrányát, hogy az egyes kábelkötegek összecsatlakozásánál a csatik mások, vagy más a lábkiosztásuk. Legnagyobb eltérés, hogy a 3db ovális helyett 1db négyszög alakú csatlakozó van a bal gátló elött-melett a motortérben.

Egyébként én is hasonló műveletre készülök, de egyelőre nem merek nekiállni, egyrészt a hideg miatt, másrészt a meló nagysága miatt.

Ha érdekel, akkor az én donorom a XVI. kerületben van.

Sok sikert, ha nekiállsz bárminemű műveletnek, Üdv, HegeGabi.
A zsugorcsövezést még én is elkezdtem...és feladtam.Aztán vettem helyette egy komplett köteget egy korai 95-ösből,aminek még három oválcsatis volt a csatlakozója,nem a nagy kocka.Én azt kemény 8e ft-ért vettem+1000 ft volt a postája.Azóta is lent áll a garázsban,betenni már nem tudom hova.Ha esetleg érdekel küldj egy privátot.Ránézek milyen állapotban van,bár sok gondja nemhiszem,hogy lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.07 hétfő, 16:53:43 írta misi107 » Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2011.03.09 szerda, 17:15:51 »

Sziasztok!  Az volna a kérdésem valaki tapasztalt -e már olyat,hogy késve kapcsol be az egyik henger? mondeo-1  esen 1.8 benzines motornál.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2011.03.09 szerda, 17:49:12 »

Sziasztok!  Az volna a kérdésem valaki tapasztalt -e már olyat,hogy késve kapcsol be az egyik henger? mondeo-1  esen 1.8 benzines motornál.
öööö....ezt nem értem.Ha kihagy a gyújtás,az lehet kábel,trafó,gyertya.Mérd ki és kiderül.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2011.03.09 szerda, 22:21:17 »

 hehe
öööö....ezt nem értem.Ha kihagy a gyújtás,az lehet kábel,trafó,gyertya.Mérd ki és kiderül.
ja ja cserélj gyertyát és  önt olajat a motorba mert valószinüleg szelepszár szimeringes pias
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 17:36:12 »

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok!
Az a problémám, hogy állandóan világít a légzsákvisszajelzőm!
Mióta visszajött a kasznistól azóta csinálja!(légzsák a helyén van!)
A bal eleje volt javítva...Ja és kormánykerék is volt cserélve,
de visszatettem az eredetit azzal sem működik...(kopott volt...)
MK1 mondeo 2.0 dohc 16v
Néztem már az autodata-ban is, de nem ír semmi hasonlót...sajnos!
Előre is köszi ha segítetek,üdv:Jenő.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.10 csütörtök, 17:43:13 írta Apanya » Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 18:16:28 »

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok!
Az a problémám, hogy állandóan világít a légzsákvisszajelzőm!
Mióta visszajött a kasznistól azóta csinálja!(légzsák a helyén van!)
A bal eleje volt javítva...Ja és kormánykerék is volt cserélve,
de visszatettem az eredetit azzal sem működik...(kopott volt...)
MK1 mondeo 2.0 dohc 16v
Néztem már az autodata-ban is, de nem ír semmi hasonlót...sajnos!
Előre is köszi ha segítetek,üdv:Jenő.

Vmi nem lett összedugva a helyére...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 18:20:14 »

Vmi nem lett összedugva a helyére...
Elől a kábelkötegben?Mert nem tudom mit szedett szét a szerelő... falbav gun
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
nowan
Vendég
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 18:53:43 »

Szia én a saját autóimon tapasztaltam,hogy a feszültség szabályzó csere nem elég most egy kis csapágy előre most hátra egy kicsi komunátor ,ja meg dióda híd ez össze vissza 20-30 ezer ha teljes felújítás. fater golfjához vettünk egy bontottat  5e-ért már két éve használja semmi baja de amit levettünk rola azt pedig felújítottam. Mindenkor nézd meg a gyártmányát (magnetik,bosch,vagy valeo) meg a teljesítményét 70-120 ig szokták kalibrálni ez attól függ mijen felszereltségű az autód menyi elektromos kütyü van beépítve.

Lakik valaki Nagykáta felé? Aki jön a hétvégén BP-re... Ott találtam egy generátort.
Ha nem jön össze marad a meglévő felújítása.
Róla tud valaki valamit?: http://www.generator-felujitas.com/
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 20:41:51 »

Szia én a saját autóimon tapasztaltam,hogy a feszültség szabályzó csere nem elég most egy kis csapágy előre most hátra egy kicsi komunátor ,ja meg dióda híd ez össze vissza 20-30 ezer ha teljes felújítás. fater golfjához vettünk egy bontottat  5e-ért már két éve használja semmi baja de amit levettünk rola azt pedig felújítottam. Mindenkor nézd meg a gyártmányát (magnetik,bosch,vagy valeo) meg a teljesítményét 70-120 ig szokták kalibrálni ez attól függ mijen felszereltségű az autód menyi elektromos kütyü van beépítve.
az elég durva ár anyagra, ha meg ronggyá van használva, akkor inkább bontottra csere
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 20:42:36 »

Lakik valaki Nagykáta felé? Aki jön a hétvégén BP-re... Ott találtam egy generátort.
Ha nem jön össze marad a meglévő felújítása.
Róla tud valaki valamit?: http://www.generator-felujitas.com/
gyál-némediszőlőben van Szundinak bontója, mk1-eket bont főleg
vagy a sztárai téren mk2, lehet hogy van nála elfekvő generátor
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2011.03.11 péntek, 08:56:53 »

az elég durva ár anyagra, ha meg ronggyá van használva, akkor inkább bontottra csere

Sziasztok!

Bocs, de biztos hogy ennyibe kell kerülnie egy generátor felújításnak? Az enyém tavaly lett felújítva ha jól emlékszem, valami elektronikai rész szállt el bent, de ha már bontva lett, cseréltük a csapágyakat is. És nem fizettem sokat érte... és azóta sincs baja...

Üdv: BluElite
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2011.03.11 péntek, 10:17:07 »

Sziasztok!
Remélem jó helyre írok!
Az a problémám, hogy állandóan világít a légzsákvisszajelzőm!
Mióta visszajött a kasznistól azóta csinálja!(légzsák a helyén van!)
A bal eleje volt javítva...Ja és kormánykerék is volt cserélve,
de visszatettem az eredetit azzal sem működik...(kopott volt...)
MK1 mondeo 2.0 dohc 16v
Néztem már az autodata-ban is, de nem ír semmi hasonlót...sajnos!
Előre is köszi ha segítetek,üdv:Jenő.
ja,van egy légzsák csati,ami meg a kormány közepén a légzsákra.Alatta van az átvezető,az hajlamos törni,főleg ha sokat van (meg) mozgatva.Azt nem tudom,biztosítékra rá van-e kötve.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2011.03.11 péntek, 11:15:32 »

Sziasztok!
Bocs, de biztos hogy ennyibe kell kerülnie egy generátor felújításnak? Az enyém tavaly lett felújítva ha jól emlékszem, valami elektronikai rész szállt el bent, de ha már bontva lett, cseréltük a csapágyakat is. És nem fizettem sokat érte... és azóta sincs baja...
Üdv: BluElite

mennyi volt?
nekem pont ősszel kellett javíttatni (fesszab, csapágy ésatöbbi), ki-be szereléssel együtt volt 35 barátilag. ez melyik véglet?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2011.03.11 péntek, 12:32:23 »

mennyi volt?
nekem pont ősszel kellett javíttatni (fesszab, csapágy ésatöbbi), ki-be szereléssel együtt volt 35 barátilag. ez melyik véglet?

Szia!

Már nem tudom pontosan, de közel sem ennyi, arra emlékeznék. Wink Olyan 10-15 között lehetett talán.... és SKF csapágyakkal... munkadíjjal (bár baráti áron az tény), tokkal-vonóval-nádihegedűvel. De mondom, már nem emlékszem pontosan.

Üdv: BluElite

 
Naplózva
Házi Nyúl
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 22:35:28 »

Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a mai naptól vagyok mondeo tulajdonos. Olyan problémám lenne, hogy amikor megy a fűtés vagy klíma, hiába tekergetem, hogy merre fújja a levegőt, csak a szélvédőnél fúj. Természetesen a lamellák nyitva vannak, ennek ellenére még egy lehelet sem jön ki. Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 00:23:31 »

Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a mai naptól vagyok mondeo tulajdonos. Olyan problémám lenne, hogy amikor megy a fűtés vagy klíma, hiába tekergetem, hogy merre fújja a levegőt, csak a szélvédőnél fúj. Természetesen a lamellák nyitva vannak, ennek ellenére még egy lehelet sem jön ki. Segítségeteket előre is köszönöm.

Ez egy visszatérő téma, ma is adtak tanácsot, ebben az MKI is hasonló
http://mondeo.hu/index.php?topic=1587.msg546678#msg546678
Naplózva
nowan
Vendég
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 18:22:17 »

Sziasztok!

Mai naptól ketyeg a cseredarab. 5e Ft Nagykátáról, + beszerelés.
Remélem sokáig bírja....
A régi csapágyából -egy híján -az összes csapágygolyó hiányzott  Shocked  nem csoda hogy feladta.
270000 km, az azért sok.
Ugyanolyan Motorcraft generátor egy Dudás nevű bontó embertől - ezúton is köszi.

Valami azt súgja ez a tétel egy hosszú lista eleje.  vigyor3

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:24:01 »

Sziasztok!

Mai naptól ketyeg a cseredarab. 5e Ft Nagykátáról, + beszerelés.
Remélem sokáig bírja....
A régi csapágyából -egy híján -az összes csapágygolyó hiányzott  Shocked  nem csoda hogy feladta.
270000 km, az azért sok.
Ugyanolyan Motorcraft generátor egy Dudás nevű bontó embertől - ezúton is köszi.

Valami azt súgja ez a tétel egy hosszú lista eleje.  vigyor3


Ne add fel!Isten hozott a világomban!  integet2
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2011.03.15 kedd, 12:19:07 »

Sziasztok!

Ha jól emlékszem néhány hónapja volt már egy hasonló kérdés, csak most nem találom, a válasz sem.

A pollenszűrő házának rendbe rakása közben "találtam" a pollenszűrő háza fölött egy elektromos csatlakozót, amiről nem tudom mire jó. Van tippetek? (Tehát nem a motortérben a tűzfal mellett lévő diagnosztikai csatlakozókra gondolok..) Formára hasonlít pl. a maf szenzor csatlakozójára. Mia túrót lehet ide kötni?

És volna még egy kérdésem, remélem tudtok megoldást. Nálam úgy működik az ablaktörlő, hogy ha vizet spriccelek a szélvédőre, akkor késleltetés nélkül, rögtön elkezd "lapátolni", mihelyt meghúzom a kart. Viszont jobban szeretem az olyan megoldásokat, mint ami pl.a toyota yarisban van, hogy ha húzom a kart, spricceli a vizet, de csak 2-3 másodperc múlva kezd el törölni a lapát. Lehet ezt a mondeóban szabályozni, állítani valahogy?

Na, és még valami eszembe jutott: az ablaktörlő karokat hogy lehet levenni a helyükről? Azon kívül, hogy a rögzítési pontoknál lévő tizenakárhányas anyát le kell venni. Azokat letekertem, a kar meg sem mozdult. Le szeretzném venni őket, hogy hozzáférjek az alatta lévő részhez. Ki akarom takarítani a koszt....

MKI, 1.6B, '93 a cél objektum  help


Köszönettel: BluElite
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2011.03.15 kedd, 12:59:49 »

Hali!

Formára hasonlít pl. a maf szenzor csatlakozójára. Mia túrót lehet ide kötni? >> az valoszinuleg az elso szelvedo futesenek a csatija, mar a futheto szelvedoe.

Lehet ezt a mondeóban szabályozni, állítani valahogy? >> nem nagyon, max ha bekotsz egy relet, de ez csak egy kosza otlet, nem lattam meg egy MKI-ben sem es nem is hallottam ilyenrol...

Na, és még valami eszembe jutott: az ablaktörlő karokat hogy lehet levenni a helyükről? >> kupos csonkon vannak a karok, az anya eltavolitasa a legkonnyebb feladat, a kuprol lehuzni mar igen emberes feladat lesz.

Udv

Csocso

Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2011.03.15 kedd, 13:32:00 »

kupos csonkon vannak a karok, az anya eltavolitasa a legkonnyebb feladat, a kuprol lehuzni mar igen emberes feladat lesz.


Ennek van valami trükkje? próbáltam alulról megfeszegetni egy csavarhúzóval, de nem jött össze. Csak van valami mesterfogás....

Köszönettel: BluELite
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2011.03.15 kedd, 13:35:33 »

Ennek van valami trükkje? próbáltam alulról megfeszegetni egy csavarhúzóval, de nem jött össze. Csak van valami mesterfogás....

Köszönettel: BluELite
van hozzá spec szerszám, én kacsafogóval szoktam, az anyát nem tekerem le teljesen, hanem abba akasztom bele
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2011.03.15 kedd, 14:34:09 »

Ennek van valami trükkje? próbáltam alulról megfeszegetni egy csavarhúzóval, de nem jött össze. Csak van valami mesterfogás....

Köszönettel: BluELite
Nálam az alábbi vált be:
csavar leteker,törlő felhajt.Mivel szorul,óvatosan mozgatni kell jobbra-balra és előbb utóbb megmozdul.
A spricniről is volt szó,annál azt csinálom,hogy ha kart kicsit lefelé is húzod,akkor nem indul el az ablaktörlés csak a spriccelés,ahogy elengeded a kart beindul a törlés is.Egy kis gyakorlással rá lehet jönni a trükkjére.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2011.03.15 kedd, 22:00:30 »


És volna még egy kérdésem, remélem tudtok megoldást. Nálam úgy működik az ablaktörlő, hogy ha vizet spriccelek a szélvédőre, akkor késleltetés nélkül, rögtön elkezd "lapátolni", mihelyt meghúzom a kart. Viszont jobban szeretem az olyan megoldásokat, mint ami pl.a toyota yarisban van, hogy ha húzom a kart, spricceli a vizet, de csak 2-3 másodperc múlva kezd el törölni a lapát. Lehet ezt a mondeóban szabályozni, állítani valahogy?

nagyon egyszerűen megoldható és nem kell hozzá elektronika sem, csak álló helyzetben gyakorolj egy kicsit. az eljárás a következő:
ablaktörlő kar meghúz, denem simán magad felé, hanem egy kicsit ferdén lefelé így addig spriccel, míg vissza nem engeded és a lapát csak a visszaengedés után indul el...
ennyi az egész vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2011.03.15 kedd, 22:01:10 »

Nálam az alábbi vált be:
csavar leteker,törlő felhajt.Mivel szorul,óvatosan mozgatni kell jobbra-balra és előbb utóbb megmozdul.
A spricniről is volt szó,annál azt csinálom,hogy ha kart kicsit lefelé is húzod,akkor nem indul el az ablaktörlés csak a spriccelés,ahogy elengeded a kart beindul a törlés is.Egy kis gyakorlással rá lehet jönni a trükkjére.
taps taps taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2011.03.16 szerda, 12:39:47 »

Na, és még valami eszembe jutott: az ablaktörlő karokat hogy lehet levenni a helyükről? >> kupos csonkon vannak a karok, az anya eltavolitasa a legkonnyebb feladat, a kuprol lehuzni mar igen emberes feladat lesz.
Ötlet: Kicsi csapágylehúzó. Már persze ha akad a szerszámos ládában.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2011.03.16 szerda, 18:35:17 »

misi-vel nagyon egy húron pendülünk, mert a spricnit is egyformán működtetjük, meg az ablaktörlőlapátot is így szoktam levenni. még nem volt vele gondom így soha.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:04:21 »

misi-vel nagyon egy húron pendülünk, mert a spricnit is egyformán működtetjük, meg az ablaktörlőlapátot is így szoktam levenni. még nem volt vele gondom így soha.
smile
előbb-utóbb mindenki rájön erre.Máshogy nemigen megy.Az ablaktörlőt pont kialakítása miatt nemigen lehet máshogy levenni.Normál helyzetben befeszül a helyére felhajtottan csak mozgatni kell és lejön.
Naplózva
nOrBe
Vendég
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2011.03.19 szombat, 06:32:39 »

Hello!
Tegnap olajszint ellenörzésnél vettem észre hogy a légtömegmérő nincs bekötve. A kocsi 2 hete volt kuplung cserén. valószinüleg akkor köthették ki...(hogy száradna le a szerelő keze) a gond az hogy a csatlakozót amit rá kéne kötni nem is találom. honnan kellene kiindulnia?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2011.03.19 szombat, 08:55:16 »

Hello!
Tegnap olajszint ellenörzésnél vettem észre hogy a légtömegmérő nincs bekötve. A kocsi 2 hete volt kuplung cserén. valószinüleg akkor köthették ki...(hogy száradna le a szerelő keze) a gond az hogy a csatlakozót amit rá kéne kötni nem is találom. honnan kellene kiindulnia?
ott kell annak lennie a váltónál vagy a levegőszűrőház alatt.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2011.03.19 szombat, 09:46:33 »

Hello!
Tegnap olajszint ellenörzésnél vettem észre hogy a légtömegmérő nincs bekötve. A kocsi 2 hete volt kuplung cserén. valószinüleg akkor köthették ki...(hogy száradna le a szerelő keze) a gond az hogy a csatlakozót amit rá kéne kötni nem is találom. honnan kellene kiindulnia?
Ott kell lógnia annak valahol, vagy akkor a másik részét sem dugták vissza. Ugyanis a légcsövön - a MAF szenzortól kb. 6-8 centire, a cső alján van még egy érzékelő, arra is kéne, hogy legyen csatlakoztatva kábel. Ez a két csati 1 kötegben van, tehát ha az egyik megvan, akkor ott lóg a másik is valahol.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.