Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:31:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2565949 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 13:06:41 »

nálam a padlókábel köteg volt elrohadva az anyós oldali fotel alatti átvezetőben. azóta nincsen gondom vele...

Konkrétan hogy lehet az elrohadva? A csatlakozónál? Továbbá ebből kifolyólag milyen hibajelenségek jöhetnek elő, ha még egy ideig nem csinálom meg?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 13:32:48 »

Konkrétan hogy lehet az elrohadva? A csatlakozónál? Továbbá ebből kifolyólag milyen hibajelenségek jöhetnek elő, ha még egy ideig nem csinálom meg?
sajnos ott nincsen csatlakozó (legalább is mk1-nél) viszont a kábelek ott vannak összetoldva. ezért a páralecsapódástól, meg esetleges beázások miatt elkorrodál a vezeték. mirez oldalán van egy kép, ami pont ezt a részt mutatja és kitér a problémára. nekem anno fusim hívta fel a figyelmem erre, mert totál hulla volt a központi záram...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 18:51:10 »

Köszönöm szépen a segitséget. worship elsőre nem jött össze de második próbálkozásra minden jó lett.Pont ugy csináltam ahogy leirtátok!
Tehát köszönöm szépen,még egyszer !
Ja és ezúton üzenem a mestereimnek hogy menjenek inkább fát vágni  nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2011.03.03 csütörtök, 19:13:24 »

Köszönöm szépen a segitséget. worship elsőre nem jött össze de második próbálkozásra minden jó lett.Pont ugy csináltam ahogy leirtátok!
Tehát köszönöm szépen,még egyszer !
Ja és ezúton üzenem a mestereimnek hogy menjenek inkább fát vágni  nyes
Csak óvatosan,az enyém sem tudta,attól még szerelt....
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2011.03.04 péntek, 10:54:48 »

Sziasztok !

Át tudom a szivargyújtót úgy kötni valahova, hogy csak akkor legyen rajt feszültség ha a gyújtás  van ?
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2011.03.04 péntek, 11:10:25 »

Sziasztok !

Át tudom a szivargyújtót úgy kötni valahova, hogy csak akkor legyen rajt feszültség ha a gyújtás  van ?

Át. A gyújtáskapcsoló száljára tedd rá.
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2011.03.04 péntek, 11:59:34 »

Át. A gyújtáskapcsoló száljára tedd rá.

Szia !

Merre találom meg ? Köszönöm a választ :-)
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2011.03.04 péntek, 13:14:45 »

Szia !

Merre találom meg ? Köszönöm a választ :-)

Vagy a lábtéri biztitáblán, vagy a kapcsoló mögött tudod levenni a jelet.

Küldök pü-t.
Naplózva
bezso80
Vendég
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:30:32 »

 Sziasztok! Szeretném a segítségetek kérni.M II. 1,6-om van. A vizhőfokmérőm nem megy fel normál szintre,még50 km után sem. Van mikor kicsit felmegy de az utóbbi időben szinte semmi mozgása.Jön a meleg hamar ahogy szokot de nem mutat az óra változást. Keveset használom,esetleg ez is gond oka lehet? Előre is köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:32:44 »

Sziasztok! Szeretném a segítségetek kérni.M II. 1,6-om van. A vizhőfokmérőm nem megy fel normál szintre,még50 km után sem. Van mikor kicsit felmegy de az utóbbi időben szinte semmi mozgása.Jön a meleg hamar ahogy szokot de nem mutat az óra változást. Keveset használom,esetleg ez is gond oka lehet? Előre is köszi.
Jeladó,termosztát,műszer,vezeték/csatlakozó hiba.
Naplózva
bezso80
Vendég
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2011.03.05 szombat, 20:50:58 »

Azt tudom ,hogy vannak ilyen alkatrészek,de konkrétan hol? És hol,hogyan kezdjem a hiba felderítését? Vagy egyenest egy szakihoz?És ha így használom nem lesz baja?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2011.03.05 szombat, 21:16:38 »

Azt tudom ,hogy vannak ilyen alkatrészek,de konkrétan hol? És hol,hogyan kezdjem a hiba felderítését? Vagy egyenest egy szakihoz?És ha így használom nem lesz baja?
Hát,a műszer helye adott,de az a legutolsó.A jeladó a termosztátházban van a termosztáttal együtt.A ki-be rakásról van jópár hsz.A csatlakozó th. alatt van.A jeladót ki lehet mérni,adat van fent hozzá (tudom mert én is felraktam meg más is) Termosztát ellenőrzés:kiveszed,majdnem forró vízbe beledob.Ha nyit jó.Ha nem nyit,nem jó.Csatlakozó ellenőrzés macerásabb,de a a fojtószelepnél van a nagy csatlakozó.Széthúz,jeladóról csati lehúz (alsó) és lehet nézni szálszakadást.Ha retkes a jeladónál a csatlakozó wd40-nel le lehet fújni és visszadugni.Ha a műszer nem jó,ahhoz ki kell venni a műszerfalat és cserélni,tesztelni nem tudom,hogy lehet,mert én csak cseréltem,nem szenvedtem vele.
Naplózva
bezso80
Vendég
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2011.03.05 szombat, 21:22:02 »

Köszi a segítséget!
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 11:08:44 »

Vagy a lábtéri biztitáblán, vagy a kapcsoló mögött tudod levenni a jelet.

Küldök pü-t.

A lábtéri biztitáblán tudod melyikről kell levenni a jelet mert nekem csak az van meg hogy melyik bizti vagy relé mihez van és biztosra akarok menni. Előre is köszi !
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 11:11:36 »

Vagy a lábtéri biztitáblán, vagy a kapcsoló mögött tudod levenni a jelet.

Küldök pü-t.
Kicsillagozta a privátot is mindkét helyen.
email címeme : delicsg@freemail.hu
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 13:09:58 »

Kicsillagozta a privátot is mindkét helyen.
email címeme : delicsg@freemail.hu

Ment mél!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 15:34:04 »

Sziasztok! Szeretném a segítségetek kérni.M II. 1,6-om van. A vizhőfokmérőm nem megy fel normál szintre,még50 km után sem. Van mikor kicsit felmegy de az utóbbi időben szinte semmi mozgása.Jön a meleg hamar ahogy szokot de nem mutat az óra változást. Keveset használom,esetleg ez is gond oka lehet? Előre is köszi.

Én első lépésben termosztátot cserélnék...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 16:24:04 »

Az normális, hogy nem járó motornál, ha ég a tömpított, akkor enyhén vibrálnak a lámpák a műszerfalfénnyel egyetemben? És közben ilyen zezegő hang hallatszik mind2 lámpából. Azt hiszem járó motor mellett nincs ez, vagy legalábbis akkor nem tűnt fel.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 16:30:10 »

Az normális, hogy nem járó motornál, ha ég a tömpított, akkor enyhén vibrálnak a lámpák a műszerfalfénnyel egyetemben? És közben ilyen zezegő hang hallatszik mind2 lámpából. Azt hiszem járó motor mellett nincs ez, vagy legalábbis akkor nem tűnt fel.

Nagyon nem... Szerintem ott valami kontankthiba lesz ami miatt rohadtul melegszik valami kábeled. Sad
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 16:48:43 »

Az normális, hogy nem járó motornál, ha ég a tömpított, akkor enyhén vibrálnak a lámpák a műszerfalfénnyel egyetemben? És közben ilyen zezegő hang hallatszik mind2 lámpából. Azt hiszem járó motor mellett nincs ez, vagy legalábbis akkor nem tűnt fel.
ránk jár a rúd?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 16:53:47 »

ránk jár a rúd?

Hát nálam remélem nem jön elő semmi komoly Smiley  Hacsak ki nem ég az autó zárlat miatt Cheesy
De ezek csak a szokásos apróságok, csak most hogy jön a tavasz, megcsinálgatom ami nem az igazi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.10 csütörtök, 16:55:43 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 16:54:20 »

Nagyon nem... Szerintem ott valami kontankthiba lesz ami miatt rohadtul melegszik valami kábeled. Sad

Hmm, és ilyenkor hol kell keresgélni?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 17:01:27 »

Hát nálam remélem nem jön elő semmi komoly Smiley  Hacsak ki nem ég az autó zárlat miatt Cheesy
De ezek csak a szokásos apróságok, csak most hogy jön a tavasz, megcsinálgatom ami nem az igazi.
nekem ma kellett egy új főtengely szimmering+kuplungtárcsa.A cromaxnál kapott szimmering kicsi (na,ezen meg nem csodálkozok,az utóbbi időben belefutottam náluk cikkszámtól eltérő alkatrészekbe...) a kuplungot meg valóban kicserélték csak épp nem ehhez valóra...be***ás,most lerakom a nagyesküt,ha kész lesz az autó elmegyek az öreghez beszélgetni.Vajh,mit is csináltak meg neki az autón szervíz címen?Még csak nem is hibáztatom,mert ő se tudhatta mit raktak bele.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.10 csütörtök, 17:03:18 írta misi107 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2011.03.10 csütörtök, 20:43:58 »

Rocco: lámpaállító motor?
Naplózva
Csortos István
Vendég
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2011.03.11 péntek, 10:57:27 »

Miért felejti el állandóan az infrás kulcsot a rendszer?! Utálom hogy nem nyíilik és újból játszhatom végig azt az idióta felprogramozósdit...
Szia nekem sem müködik a távirányitóm de én sajnos nem ismerem a hogyan kell tanitani a távirányítót ha tudnál ebben segiteni
köszönöm szia
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2011.03.11 péntek, 11:36:28 »

Szia nekem sem müködik a távirányitóm de én sajnos nem ismerem a hogyan kell tanitani a távirányítót ha tudnál ebben segiteni
köszönöm szia

Infrás vagy rádiós rendszered van? (Az infrásnál van egy led a kulcs szára mellett)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2011.03.11 péntek, 11:37:41 »

Rocco: lámpaállító motor?

Mármint hogy azt vizsgáljam meg? Működni jól működik azt tudom.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2011.03.11 péntek, 11:42:15 »

Mármint hogy azt vizsgáljam meg? Működni jól működik azt tudom.
a zizegő hang miatt gondoltam, hátha annak van nyűgje
bár akkor egy idő után szerintem már besült volna
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2011.03.11 péntek, 11:47:09 »

a zizegő hang miatt gondoltam, hátha annak van nyűgje
bár akkor egy idő után szerintem már besült volna

Hm, mondasz valamit, megvizsgálom ma.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Csortos István
Vendég
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2011.03.11 péntek, 15:03:06 »

Infrás vagy rádiós rendszered van? (Az infrásnál van egy led a kulcs szára mellett)
Szia nekem rádiós van szerintem mert nekem egy piros led van a távirányítón
köszi
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2011.03.11 péntek, 21:53:02 »

Szia nekem rádiós van szerintem mert nekem egy piros led van a távirányítón
köszi

Az a piros kis led rajtavan az infráson is, a nagy különbség a nagy led a szár tövénél. Na meg hogy csak úgy működik ha konkrétan rávilágítsz vele a zár melletti jeladóra.

Van pár verzió, de rádiósból csak az alábbi van meg nekem, nem biztos, h bejön, de próbáld meg.

1.Fordítsd a kulcsot „II” pozícióba (gyújtás van, visszajelzők égnek, de NEM indítózol), majd ebből vissza „I” pozícióba (nincs kormányzár, rádió szól (?), a kulcsot ebben a pozícióban NEM tudod kivenni, tehát nem  a „0” állapot), na ezt ismételed 4-szer 3 másodpercen belül
2.A Pats led folyamatosan világítani fog, ez a led (piros) van az óra mellett, ez villog ha működik az Immo, stb.
3.Kulcsot visszafordítod „0”-ba, és megnyomod a távon a nyitó gombot, addig tartod nyomva, amíg a led 4-et nem villan
4.Kulcsot II-be majd „0” ba fordítod, ezzel kilépsz a programozási módból

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2011.03.11 péntek, 22:05:31 »

a zizegő hang miatt gondoltam, hátha annak van nyűgje
bár akkor egy idő után szerintem már besült volna

Na b@sztattam kicsit. Közlekedés után leálláskor lehetett hallani, és tényleg a motorok csinálják ezt a fura szakaszos zsizsegő hangot. De főleg a jobb oldali (ez amugy régebbi lámpa mint a balos). Mind a kettő rendesen működik, viszont a jobbos miután megállt, még halkan tovább jár a motor pár másodpercig, aztán elkezd zsizsegni jol hallhatóan. Fura, de működés közben is halk, az újabb jobbos viszont igen hangosan berreg állítás közben.
Aztán kis idő múlva már sehogysem adták ki ezt a zizegő hangot maguktól, csak leállítás után figyelhető meg.
A lámpába menő kábelek egyike sem melegszik.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.11 péntek, 22:07:30 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2011.03.12 szombat, 08:36:00 »

Na b@sztattam kicsit. Közlekedés után leálláskor lehetett hallani, és tényleg a motorok csinálják ezt a fura szakaszos zsizsegő hangot. De főleg a jobb oldali (ez amugy régebbi lámpa mint a balos). Mind a kettő rendesen működik, viszont a jobbos miután megállt, még halkan tovább jár a motor pár másodpercig, aztán elkezd zsizsegni jol hallhatóan. Fura, de működés közben is halk, az újabb jobbos viszont igen hangosan berreg állítás közben.
Aztán kis idő múlva már sehogysem adták ki ezt a zizegő hangot maguktól, csak leállítás után figyelhető meg.
A lámpába menő kábelek egyike sem melegszik.
hát,lehet,hogy be fog halni?esetleg elkophattak a műanyag fogaskerekek?Ha ráérsz kapd ki és pattintsd le a hátlapot,minden kiderül.
Naplózva
makelele
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 14:59:31 »

Sziasztok Mondeósok!Mk2-esem van tavaly Decemberben vettem.Így a klímát még nem volt lehetőségem kipróbálni.Két probléma zavar.Az egyik,hogy a belső levegőkeringetést nem tudom állítani.Csak jobbra tudom forgatni a szabályzót a bal oldali négy állást nem tudom szabályozni.Ezt fűtésnél sem .A másik.Manuális klímám van.Ha a klímát bekapcsolom hiába állítom az irányokat csak a szélvédőre hajlandó tolni a hideget.Eddig a leghosszabb próba olyan 15 perc volt menet közben.Lehetséges,hogy valami tiltja vagy valami dugulás esetleg?Előre is köszönöm a segítségeteket. worship
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 19:46:21 »

Sziasztok Mondeósok!Mk2-esem van tavaly Decemberben vettem.Így a klímát még nem volt lehetőségem kipróbálni.Két probléma zavar.Az egyik,hogy a belső levegőkeringetést nem tudom állítani.Csak jobbra tudom forgatni a szabályzót a bal oldali négy állást nem tudom szabályozni.Ezt fűtésnél sem .A másik.Manuális klímám van.Ha a klímát bekapcsolom hiába állítom az irányokat csak a szélvédőre hajlandó tolni a hideget.Eddig a leghosszabb próba olyan 15 perc volt menet közben.Lehetséges,hogy valami tiltja vagy valami dugulás esetleg?Előre is köszönöm a segítségeteket. worship
sok sikert a visszakereséshez.Ez nem igaz,hogy minden héten legalább kétszer beírja valaki ezt az istenverte levegőfújást.Ott van az a szájbatekert kereső csak használni kellene!
Naplózva
makelele
Vendég
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 20:22:37 »

sok sikert a visszakereséshez.Ez nem igaz,hogy minden héten legalább kétszer beírja valaki ezt az istenverte levegőfújást.Ott van az a szájbatekert kereső csak használni kellene!
Már meg ne haragudj de ez szerintem nem segítség!!Képzeld nem ezen a fórumon töltöm az életem hanem nevelem a gyermekeimet és reggeltől estig dolgozom.Mert kell az a szájbatekert pénz.Elnézést,hogy kérdeztem holnap elmegyek egy szervízbe mert ott ha fizetek legalább nem küldenek el a jó büdös p.....a.  Huh?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 20:31:24 »

Már meg ne haragudj de ez szerintem nem segítség!!Képzeld nem ezen a fórumon töltöm az életem hanem nevelem a gyermekeimet és reggeltől estig dolgozom.Mert kell az a szájbatekert pénz.Elnézést,hogy kérdeztem holnap elmegyek egy szervízbe mert ott ha fizetek legalább nem küldenek el a jó büdös p.....a.  Huh?
upsz!!!!
figy, kicsit harapós a srác, de nem degecen született.
a kérdésedre a válasz:
gugliba beírod: szélvédőre fúj.
az első találat alatt találsz egy wikipedia cikket a problémád megoldására és pénzedbe sem fog kerülni. azon az oldalon még sok hasznos infót találsz a mondihoz.
ne kapd fel a vizet. ha segítség kell, keress pü-ben.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
makelele
Vendég
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 20:40:29 »

upsz!!!!
figy, kicsit harapós a srác, de nem degecen született.
a kérdésedre a válasz:
gugliba beírod: szélvédőre fúj.
az első találat alatt találsz egy wikipedia cikket a problémád megoldására és pénzedbe sem fog kerülni. azon az oldalon még sok hasznos infót találsz a mondihoz.
ne kapd fel a vizet. ha segítség kell, keress pü-ben.
Békésebb vízekre eveznék ahogy te is tetted.Azt már olvasgattam itt ott,hogy vákuumcső dugulás lehet.De csak a klímánál éreztem azt,hogy csak szélvédőre megy.A fűtés mindenhol jó!Viszont a belső levegőt sem klíma sem fűtés állapotában nem tudom állítani.Nem megy balra a forgatókapcsoló csak jobbra.Igazán ezt nem értem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2011.03.13 vasárnap, 21:17:54 »

Békésebb vízekre eveznék ahogy te is tetted.Azt már olvasgattam itt ott,hogy vákuumcső dugulás lehet.De csak a klímánál éreztem azt,hogy csak szélvédőre megy.A fűtés mindenhol jó!Viszont a belső levegőt sem klíma sem fűtés állapotában nem tudom állítani.Nem megy balra a forgatókapcsoló csak jobbra.Igazán ezt nem értem.
gyere át valamikor lellére, van kapcsolóm, kicseréljük.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 07:13:41 »

gyere át valamikor lellére, van kapcsolóm, kicseréljük.
Nézz be az mk1 topikba.Szerinted mi a ló*** van beírva?Nem a kedves kollega ellen irányult,de ebből most már tényleg rohadtul elegem lett.Van egy fórumhasználati leírás vagy ott a kereső.Én is használom mert van amikor olyan dolog leírása kell,amit elfelejtettem.Ennek ellenére mi van?rángat az autóm,mit csináljak?levegő csak üvegre megy,mit csináljak?kopog a futómű mit csináljak?jobbra/balra húz,ráz a kormány,zörög a hátulja...ba...meg ezerszer lerágott csontok,de ennek ellenére szó szerint hetente kétszer valami ifjú titán inkább beírja,aztán várja a csodát.Kedves felettes vezetők!Tegyetek már ki egy piros betűs feliratot,hogy kérdés előtt vissza lehet keresni!Érdekes módon az elmúlt fél év során kb. 2-3 olyan tag volt,aki már úgy jött ide,hogy "visszaolvastam de nem találtam választ a hiba okára".És mivel fel nem tételezem,hogy linkelnek,ez van,mindenki hozzátesz egy kicsit a tudásából.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 07:16:23 írta misi107 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 08:53:17 »

Nézz be az mk1 topikba.Szerinted mi a ló*** van beírva?Nem a kedves kollega ellen irányult,de ebből most már tényleg rohadtul elegem lett.Van egy fórumhasználati leírás vagy ott a kereső.Én is használom mert van amikor olyan dolog leírása kell,amit elfelejtettem.Ennek ellenére mi van?rángat az autóm,mit csináljak?levegő csak üvegre megy,mit csináljak?kopog a futómű mit csináljak?jobbra/balra húz,ráz a kormány,zörög a hátulja...ba...meg ezerszer lerágott csontok,de ennek ellenére szó szerint hetente kétszer valami ifjú titán inkább beírja,aztán várja a csodát.Kedves felettes vezetők!Tegyetek már ki egy piros betűs feliratot,hogy kérdés előtt vissza lehet keresni!Érdekes módon az elmúlt fél év során kb. 2-3 olyan tag volt,aki már úgy jött ide,hogy "visszaolvastam de nem találtam választ a hiba okára".És mivel fel nem tételezem,hogy linkelnek,ez van,mindenki hozzátesz egy kicsit a tudásából.
ezért kértelek meg, hogy segíts az új rész kialakításában, az ilyen problémákról lehetne írni oda, és akkor lehetne arra hivatkozni, linkelni, stb...
csak én hiába olvasom el, mivel mk1-mk2-őt nem ismerem, így nem vagyok benne biztos, hogy helytálló az amit oda leírnék.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
makelele
Vendég
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 08:58:25 »

Nézz be az mk1 topikba.Szerinted mi a ló*** van beírva?Nem a kedves kollega ellen irányult,de ebből most már tényleg rohadtul elegem lett.Van egy fórumhasználati leírás vagy ott a kereső.Én is használom mert van amikor olyan dolog leírása kell,amit elfelejtettem.Ennek ellenére mi van?rángat az autóm,mit csináljak?levegő csak üvegre megy,mit csináljak?kopog a futómű mit csináljak?jobbra/balra húz,ráz a kormány,zörög a hátulja...ba...meg ezerszer lerágott csontok,de ennek ellenére szó szerint hetente kétszer valami ifjú titán inkább beírja,aztán várja a csodát.Kedves felettes vezetők!Tegyetek már ki egy piros betűs feliratot,hogy kérdés előtt vissza lehet keresni!Érdekes módon az elmúlt fél év során kb. 2-3 olyan tag volt,aki már úgy jött ide,hogy "visszaolvastam de nem találtam választ a hiba okára".És mivel fel nem tételezem,hogy linkelnek,ez van,mindenki hozzátesz egy kicsit a tudásából.

Ígérem nem kérdezek többet!Valahogy megoldom a problémát ha törik ha szakad. Wink De egyvalamit megjegyeznék.Imádom a MONDEÓMAT.Talán az eddigi legjobb autóm.Sőt biztosan az.A fűtése hűtése lenyűgözően pazar csak kicsit túl van bonyolítva vezérelve szerintem.És bizony rengeteg hiba forrása van de leginkább már-már szerelhetetlen kategória.Ha a zöld kenőcs elfolyik dugózd le és jó lesz.Ez igaz csak éppen megszűnik a belső keringetés ami viszont egy klímatisztításnál elengedhetetlen funkció.Tehát ez nem megoldás szerintem.Tudom legegyszerűbb egy komplett csere csak az kb 50-60000.-FT Lehet,hogy keveset mondtam mert ugye ezt otthon nem egyszerű feladat fabrikálni.Szóval a lényeg amit akartam mondani.Én a helyetekben csinálnék egy leírást ide,hogy a sok LÁMA ne írkáljon be minden marhaságot ezzel kapcsolatban.Egyébként a keresés sem olyan célravezető itt az oldalon.De ez az SMF fórum sajátossága sajnos.Nem megbántásból írtam de nem esik jól,hogy a bennetek felgyülemlett mérget rászórjátok néhány bamba emberre.Ha pedig nem kérdeznek az emberek akkor csak a fórum fog laposodni. Végeztem köszönöm,hogy elolvastad. wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 09:10:30 írta makelele » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 09:55:17 »

Ígérem nem kérdezek többet!Valahogy megoldom a problémát ha törik ha szakad. Wink De egyvalamit megjegyeznék.Imádom a MONDEÓMAT.Talán az eddigi legjobb autóm.Sőt biztosan az.A fűtése hűtése lenyűgözően pazar csak kicsit túl van bonyolítva vezérelve szerintem.És bizony rengeteg hiba forrása van de leginkább már-már szerelhetetlen kategória.Ha a zöld kenőcs elfolyik dugózd le és jó lesz.Ez igaz csak éppen megszűnik a belső keringetés ami viszont egy klímatisztításnál elengedhetetlen funkció.Tehát ez nem megoldás szerintem.Tudom legegyszerűbb egy komplett csere csak az kb 50-60000.-FT Lehet,hogy keveset mondtam mert ugye ezt otthon nem egyszerű feladat fabrikálni.Szóval a lényeg amit akartam mondani.Én a helyetekben csinálnék egy leírást ide,hogy a sok LÁMA ne írkáljon be minden marhaságot ezzel kapcsolatban.Egyébként a keresés sem olyan célravezető itt az oldalon.De ez az SMF fórum sajátossága sajnos.Nem megbántásból írtam de nem esik jól,hogy a bennetek felgyülemlett mérget rászórjátok néhány bamba emberre.Ha pedig nem kérdeznek az emberek akkor csak a fórum fog laposodni. Végeztem köszönöm,hogy elolvastad. wave
ha nem tudod, hogy mi a problémád, valóban nem célszerű használni a keresőt
szal ne írd be, hogy mi kell a gulyáslevesbe, mert annak nincs köze a belső keringetéshez
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 15:15:59 »

Ígérem nem kérdezek többet!Valahogy megoldom a problémát ha törik ha szakad. Wink De egyvalamit megjegyeznék.Imádom a MONDEÓMAT.Talán az eddigi legjobb autóm.Sőt biztosan az.A fűtése hűtése lenyűgözően pazar csak kicsit túl van bonyolítva vezérelve szerintem.És bizony rengeteg hiba forrása van de leginkább már-már szerelhetetlen kategória.Ha a zöld kenőcs elfolyik dugózd le és jó lesz.Ez igaz csak éppen megszűnik a belső keringetés ami viszont egy klímatisztításnál elengedhetetlen funkció.Tehát ez nem megoldás szerintem.Tudom legegyszerűbb egy komplett csere csak az kb 50-60000.-FT Lehet,hogy keveset mondtam mert ugye ezt otthon nem egyszerű feladat fabrikálni.Szóval a lényeg amit akartam mondani.Én a helyetekben csinálnék egy leírást ide,hogy a sok LÁMA ne írkáljon be minden marhaságot ezzel kapcsolatban.Egyébként a keresés sem olyan célravezető itt az oldalon.De ez az SMF fórum sajátossága sajnos.Nem megbántásból írtam de nem esik jól,hogy a bennetek felgyülemlett mérget rászórjátok néhány bamba emberre.Ha pedig nem kérdeznek az emberek akkor csak a fórum fog laposodni. Végeztem köszönöm,hogy elolvastad. wave

Látom olvastad a cikkem. A megoldás az lenne, ha találnánk hasonló "zöld trutyit", mivel a kapcsolóval magával semmi gond nincsen.
Esetleg vehetsz bontóban 2-6ezer forintért, de az is ugyanúgy "tökremehet", gondolom ezt a "kenőanyagot" nem ~15 évre tervezték.
A fokozatkapcsoló nekem is csak jobbra volt hajlandó működni, balra volt hogy egyáltalán nem, vagy csak nehezen váltott.
Szétszedtem, kapott egy kis kenést, összeraktam, azóta vajpuha  Wink Igaz a ledugózás miatt sok értelme nincsen hehe
Tudom, hogy a ledugózás nem a legjobb, viszont a leggyorsabb és a legolcsóbb megoldás. Nyáron idegesített, hogy nem tudom bárhova állítani a klímát, télen meg zavart, hogy lefagy a lábam.. Vicces volt egy éjszakai bécs-bp út amikor hazafelé már égett az arcom, de a lábam majd lefagyott nyes
Egyébként üdv a fórumban, és grat az autóhoz  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
makelele
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 17:46:49 »

Látom olvastad a cikkem. A megoldás az lenne, ha találnánk hasonló "zöld trutyit", mivel a kapcsolóval magával semmi gond nincsen.
Esetleg vehetsz bontóban 2-6ezer forintért, de az is ugyanúgy "tökremehet", gondolom ezt a "kenőanyagot" nem ~15 évre tervezték.
A fokozatkapcsoló nekem is csak jobbra volt hajlandó működni, balra volt hogy egyáltalán nem, vagy csak nehezen váltott.
Szétszedtem, kapott egy kis kenést, összeraktam, azóta vajpuha  Wink Igaz a ledugózás miatt sok értelme nincsen hehe
Tudom, hogy a ledugózás nem a legjobb, viszont a leggyorsabb és a legolcsóbb megoldás. Nyáron idegesített, hogy nem tudom bárhova állítani a klímát, télen meg zavart, hogy lefagy a lábam.. Vicces volt egy éjszakai bécs-bp út amikor hazafelé már égett az arcom, de a lábam majd lefagyott nyes
Egyébként üdv a fórumban, és grat az autóhoz  integet2

Az előzmények már a múlt dolgai....

Üdv Pumukli.Ma szétszedtem a kapcsolókat.A ventillátor sebbeségszabályzóval kezdtem.Gondoltam megnézem nincs-e dugulás illetve a zöld "trutyit".Hát valaki megelőzött... wave Ledugózta a 3 Db vákuumcsövet a kis ganaj nyes Úgyhogy kidugóztam próba semmi.. Aztán kapcsoló ki de akkor már gondoltam a másikat is kiveszem ami kiválasztja az irányokat.Bevittem a lakásba.Először a fokozatszabályzót szedtem szét.Hááááát...A zöld trutyi megkövesedett sajnos.Kitisztítottam minden mocskot belőle az érintkezőket is kitisztítottam majd összeraktam.Azért szólok minden kísérletezőnek,hogy jól nézze meg mit honnan húzkod ki mert azért bele lehet zavarodni.Kínomban a vákuum szabályzóhoz kentem egy kis adag sűrű gépzsírt.Hátha.A másik kapcsolót azért gondoltam,hogy szétszedem mert hiába dugóztam le mielőtt kivettem a kapcsolókat a sebességszabályzóhoz menő csöveket ugyanúgy csak szélvédőre fújt ezért gondoltam,hogy az irányváltó lehet a rossz.Úgyhogy nekiálltam.Viszont az szerintem nem bontható!!Vagy vállalni kell a kockázatot.Akinek nincs gyakorlata az inkább vegyen egy újat szerintem.Sajnos itt ott repedt de azért szétjött.Viszont összerakni már nagyon nehéz.Szerintem egy kicsit bután van megoldva.Persze nem arra van tervezve,hogy szétszedjék.Ez tisztán látszik.Viszont a vákuumszabályzója...Hát az fantasztikusan egyszerű és tökéletes is egyben.Semmi zöld trutyi!!Egy szilikonalapú forma 5-6 lyuk/nem tudom pontosan és egy műanyag fogaskerék tologatja ide-oda ahogy tekergetem.Ha ez ilyen egyszerű kérdem én egy kapcsolóval arrébb miért kell ez a trutymós *** megoldás?Minimális szilikon mellékelve a szabályzóhoz és nagyon jól működik.Pontos és megbízható.És 14 évesen is mintha új lenne a belseje.Semmi kopás kosz egyebek.Megnéztem a dátumokat belül ezért tudom ,hogy eredetiek.Ha meg szétszedi valaki az tisztán látható lenne rajta mert mindenképp sérül.Na tovább..Kivittem a kapcsolókat behelyeztem a helyükre indítás állítás a reakció a régi..Csak szélvédőre fúúúúúújj.Ezután ismét megpróbáltam ledugózni/Mert kivettem ami volt benne/ a sebességszabályzó csöveit és...Egyszer csak irányt váltott.Végre megy és működik és tényleg jó,hogy nem fagy vagy sül le a fejem.Úgyhogy elnézést ha azt mondtam ez nem megoldás mert jobb mint a semmi.De fogok venni 2 kapcsolót mert azért a belső levegőkeringetés is fontos dolog.Üdv .

UI:és érdekes módon megjavult a kapcsoló immáron jobbra balra viszi a négy sebességi fokozatot.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 17:51:03 írta makelele » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 18:44:50 »

Nézz be az mk1 topikba.Szerinted mi a ló*** van beírva?Nem a kedves kollega ellen irányult,de ebből most már tényleg rohadtul elegem lett.Van egy fórumhasználati leírás vagy ott a kereső.Én is használom mert van amikor olyan dolog leírása kell,amit elfelejtettem.Ennek ellenére mi van?rángat az autóm,mit csináljak?levegő csak üvegre megy,mit csináljak?kopog a futómű mit csináljak?jobbra/balra húz,ráz a kormány,zörög a hátulja...ba...meg ezerszer lerágott csontok,de ennek ellenére szó szerint hetente kétszer valami ifjú titán inkább beírja,aztán várja a csodát.Kedves felettes vezetők!Tegyetek már ki egy piros betűs feliratot,hogy kérdés előtt vissza lehet keresni!Érdekes módon az elmúlt fél év során kb. 2-3 olyan tag volt,aki már úgy jött ide,hogy "visszaolvastam de nem találtam választ a hiba okára".És mivel fel nem tételezem,hogy linkelnek,ez van,mindenki hozzátesz egy kicsit a tudásából.
én ezt mind értem, de akkor minek veszed fel? ha ilyennel találkozol, lépj tovább. vagy nem válaszol rá senki és magától is rájön, hogy keresnie kell, vagy lesz olyan majom, mint én, aki válaszol. de az idegsejtjeidet ne erre pazarold! van neked elég dolgod ezen kívül is vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:15:25 »

Sziasztok

Meg tudná valaki mondani, ha a bal hátsó ajtó nem nyílik se kulccsal, se manuálisan akkor hogyan lehet kinyitni?
Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 19:17:51 írta Gravity » Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:20:51 »

Sziasztok

Meg tudná valaki mondani, ha a bal hátsó ajtó nem nyílik se kulccsal, se manuálisan akkor hogyan lehet kinyitni?
Köszönöm
bal hátsó kulccsal?
max franciakulccsal  eplus2

viccet félretéve, gondolom a gyerekzár be volt kapcsolva
nekem is volt ilyen, belül kell a kárpitot lebontani, a csavarok miatt ez sajnos minimális roncsolással jár
utána az ajtón benyúlva kell kézzel átbillenteni a kapcsolót
Naplózva
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:30:49 »

Úgy értetem, hogy távkapcsolóval. vigyor3
A gyerek zár nem volt bekapcsolva, eddig a másik három ajtóban -5 év alatt - is meg halt a központízár, de azokat eddig bentről kilehetett nyitni.
Ezt nem
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:31:06 »

Az előzmények már a múlt dolgai....

Üdv Pumukli.Ma szétszedtem a kapcsolókat.A ventillátor sebbeségszabályzóval kezdtem.Gondoltam megnézem nincs-e dugulás illetve a zöld "trutyit".Hát valaki megelőzött... wave Ledugózta a 3 Db vákuumcsövet a kis ganaj nyes Úgyhogy kidugóztam próba semmi.. Aztán kapcsoló ki de akkor már gondoltam a másikat is kiveszem ami kiválasztja az irányokat.Bevittem a lakásba.Először a fokozatszabályzót szedtem szét.Hááááát...A zöld trutyi megkövesedett sajnos.Kitisztítottam minden mocskot belőle az érintkezőket is kitisztítottam majd összeraktam.Azért szólok minden kísérletezőnek,hogy jól nézze meg mit honnan húzkod ki mert azért bele lehet zavarodni.Kínomban a vákuum szabályzóhoz kentem egy kis adag sűrű gépzsírt.Hátha.A másik kapcsolót azért gondoltam,hogy szétszedem mert hiába dugóztam le mielőtt kivettem a kapcsolókat a sebességszabályzóhoz menő csöveket ugyanúgy csak szélvédőre fújt ezért gondoltam,hogy az irányváltó lehet a rossz.Úgyhogy nekiálltam.Viszont az szerintem nem bontható!!Vagy vállalni kell a kockázatot.Akinek nincs gyakorlata az inkább vegyen egy újat szerintem.Sajnos itt ott repedt de azért szétjött.Viszont összerakni már nagyon nehéz.Szerintem egy kicsit bután van megoldva.Persze nem arra van tervezve,hogy szétszedjék.Ez tisztán látszik.Viszont a vákuumszabályzója...Hát az fantasztikusan egyszerű és tökéletes is egyben.Semmi zöld trutyi!!Egy szilikonalapú forma 5-6 lyuk/nem tudom pontosan és egy műanyag fogaskerék tologatja ide-oda ahogy tekergetem.Ha ez ilyen egyszerű kérdem én egy kapcsolóval arrébb miért kell ez a trutymós *** megoldás?Minimális szilikon mellékelve a szabályzóhoz és nagyon jól működik.Pontos és megbízható.És 14 évesen is mintha új lenne a belseje.Semmi kopás kosz egyebek.Megnéztem a dátumokat belül ezért tudom ,hogy eredetiek.Ha meg szétszedi valaki az tisztán látható lenne rajta mert mindenképp sérül.Na tovább..Kivittem a kapcsolókat behelyeztem a helyükre indítás állítás a reakció a régi..Csak szélvédőre fúúúúúújj.Ezután ismét megpróbáltam ledugózni/Mert kivettem ami volt benne/ a sebességszabályzó csöveit és...Egyszer csak irányt váltott.Végre megy és működik és tényleg jó,hogy nem fagy vagy sül le a fejem.Úgyhogy elnézést ha azt mondtam ez nem megoldás mert jobb mint a semmi.De fogok venni 2 kapcsolót mert azért a belső levegőkeringetés is fontos dolog.Üdv .

UI:és érdekes módon megjavult a kapcsoló immáron jobbra balra viszi a négy sebességi fokozatot.


Lehet, hogy az előző tulaj már olvasta anno a cikket nyes
Feljebb kicsit kavartam a kapcsolók elhelyezkedését, szóval elvileg elég cserélned a fokozatkapcsolót, amire a 3 vákuumcső megy.
Az a kis csúszkáló fehér mütyür a kapcsoló állásától függően zár össze a 3-ból két csövet, így vált a külső/belső keringetés között.

Örülök, hogy sikerült (igaz egy kis kompromisszummal) megcsinálni.
üdv wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.