Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:47:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1939584 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2011.07.27 szerda, 19:52:58 »

cserélheted magát a plexit, ami jó lesz megint 4-5 évig
vagy cseréled a lámpát vésett üvegesre és akkor örök élet
lökhárító leszedése után tudod kivenni a lámpahidat
miért kellene leszedni a lököst?
nem voltál ott véletlenül, mikor sándornak cseréltem a lámpáit?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2011.07.27 szerda, 19:58:33 »

Sziasztok.

Levettem az akkuról a sarut 1 napra de nem oldódott meg a probléma szinte nem lehet menni az autóval mert rángat meg nem megy max 20a végsebessége hiába nyomom a gázpedált csak fullad!Ezelőtt nem volt semmi baja levettem a légszűrőt utána vis***aktam azóta ezt csinálja!
Tudna valaki segíteni?

Köszi
Üdv:Dani.
a levegő hőmérséklet érzékelőt visszadugtad?
a maf vezetékeit nézd meg. lehet, hogy a csati tövében rövidre zár, vagy elszakadt.
ha van annyi alapjáratod, hogy ne álljon le, akkor húzd le a maf csatiját. ha nem változik semmi az a hunyó.
de mint ha injektor tisztítást is említettél volna. na annak a kábelkötege még érzékenyebb...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2011.07.27 szerda, 19:59:57 »

Értem. Most beszéltem a tulajjal és azt mondta hogy 1-2 vezetéket kéneforrasztani,pontosabban ennyit irt a volt tulaj : "ki kell cserélni a légzsák vezetékét,duplalégzsákosé nem egyezik az egy légzsákossal"..na már most akkor tulajdonképpen milyen vezeték kell a mostani légzsákos helyére(ert akkor megveszem)  ? És hogy kéne meg csinálni,mert még pénzt is akar kérni ezért a volt tulaj,pedig ö rakta bele... ?Esetleg ha vannak képek erről megköszönném Smiley
Köszönöm ismét  a válaszotokat Smiley
na várjál!
ha eredetileg egy lufis volt a kocsi, akkor hiába raktak bele anyós oldalra lufit. másik vezérlő is kell.
nem dob most hibajelet a visszajelző?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:03:36 »

a levegő hőmérséklet érzékelőt visszadugtad?
a maf vezetékeit nézd meg. lehet, hogy a csati tövében rövidre zár, vagy elszakadt.
ha van annyi alapjáratod, hogy ne álljon le, akkor húzd le a maf csatiját. ha nem változik semmi az a hunyó.
de mint ha injektor tisztítást is említettél volna. na annak a kábelkötege még érzékenyebb...


Szia.

Lehúztam a maf csatit de nem reagál semmire tehát olyan mint ha benne se volna.A vezetékei épnek néznek ki.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:11:26 »


Szia.

Lehúztam a maf csatit de nem reagál semmire tehát olyan mint ha benne se volna.A vezetékei épnek néznek ki.
akkor viszont csak az maradt, hogy kinyírtad a maf-ot.
leejtés, szál szakadás tisztítás során....
keress a közeledben valakit, akivel be tudjátok próbálni az ő tuti jó maf-ját. ha az a hiba, akkor utána adj ki érte pénzt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Picur89
Vendég
« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:14:46 »

na várjál!
ha eredetileg egy lufis volt a kocsi, akkor hiába raktak bele anyós oldalra lufit. másik vezérlő is kell.
nem dob most hibajelet a visszajelző?

De igen jelez a visszajelző,de a vezető oldali rá van kötve.csak állítólag az anyós ülésnél ami van az mkII be való és h annak más a csatija....
Naplózva
Picur89
Vendég
« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:16:05 »

De én már nem értek semmit...:S:S
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:25:07 »

nah...akkor kezdjük előlről...
akkor most az ülés lett kicserélve, vagy az anyós légzsák? vagy mi lett kicserélve, miben mire?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:28:52 »

miért kellene leszedni a lököst?
nem voltál ott véletlenül, mikor sándornak cseréltem a lámpáit?
én se értem...én is cseréltem lökös levétel nélkül.Ha ki vannak tekerve a fényszórótartó csavarok ki lehet billenteni annyira,hogy a leszorító rugós vackok kipattinthatók,a csere után meg vissza.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:29:56 »

nah...akkor kezdjük előlről...
akkor most az ülés lett kicserélve, vagy az anyós légzsák? vagy mi lett kicserélve, miben mire?
ja,és a pirós övfesztítő hová lett akkor bekötve?Mert nálam például maradt az egy lufi,üléslégzsák,feszítő nem volt bekötve oszt jónapot.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:30:00 »

én se értem...én is cseréltem lökös levétel nélkül.Ha ki vannak tekerve a fényszórótartó csavarok ki lehet billenteni annyira,hogy a leszorító rugós vackok kipattinthatók,a csere után meg vissza.
ha meg középen el van vágva a lámpahíd, feszegetni sem kell...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:32:47 »

ha meg középen el van vágva a lámpahíd, feszegetni sem kell...
igaz.
Naplózva
Picur89
Vendég
« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:34:13 »

Annyi tudok hogy Rs fűthető első ülés van,és hogy az anyós ülés felöli légzsáknak ki kell cserélni a légzsák vezetékét,mert most ott duplalégzsák lett berakva vagy mi és nem egyezik az egy légzsákossal ezt irta a tulaj.Én ennyit tudok nem többet.
Naplózva
Picur89
Vendég
« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:36:10 »

A kocsi pedig 1993(06.23) as Ford Mondeo 1.6 clx benzines 66KW(90LE)
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:38:42 »

ja igen igy már jártam én is de én lehúztam a csatit és ment annélkül. jelenség melegen leált.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:46:12 »

Annyi tudok hogy Rs fűthető első ülés van,és hogy az anyós ülés felöli légzsáknak ki kell cserélni a légzsák vezetékét,mert most ott duplalégzsák lett berakva vagy mi és nem egyezik az egy légzsákossal ezt irta a tulaj.Én ennyit tudok nem többet.
fusim erre azt szokta mondani,hogy legyen visszaállítva gyári állapot.Légzsák vezetéket forrasztani meg olyan,mint forró piszkavasat dugni egy macska seggébe.szórakoztató de a testi épséged bánhatja.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:48:02 »

ja igen igy már jártam én is de én lehúztam a csatit és ment annélkül. jelenség melegen leált.
kedves kolléga! legyen oly kedves és idézze azt a hsz-t, amire válaszol, mert így csak nagy nyomozással lehet kisilabizálni, mire adott választ hehe
pl. most azon gondolkodtam, hogy mi a túróért állna le melegen a kocsi, ha le van húzva a légzsák csatia duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Picur89
Vendég
« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:48:42 »

fusim erre azt szokta mondani,hogy legyen visszaállítva gyári állapot.Légzsák vezetéket forrasztani meg olyan,mint forró piszkavasat dugni egy macska ***ébe.szórakoztató de a testi épséged bánhatja.

És tudja valaki,hogy honnan és mennyiért tudok szerezni akkor az anyós üléshez oda passzoló csatlakozójú nem nyílt légzsákot ?:S
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:49:32 »

fusim erre azt szokta mondani,hogy legyen visszaállítva gyári állapot.Légzsák vezetéket forrasztani meg olyan,mint forró piszkavasat dugni egy macska ***ébe.szórakoztató de a testi épséged bánhatja.
hát igen! fusim nem hiába a mondeók bölcse!
a lufiforrasztás meg valóban csak az adrenalin függőknek ajánlott eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:50:34 »

És tudja valaki,hogy honnan és mennyiért tudok szerezni akkor az anyós üléshez oda passzoló csatlakozójú nem nyílt légzsákot ?:S
szerintem meg szhard le!
az összes mk1 működött oldallégzsák nélkül...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:52:01 »

szerintem meg szhard le!
az összes mk1 működött oldallégzsák nélkül...
szerintem anyós légzsékról van szó, nem pedig oldallégzsákról... Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:53:50 »

szerintem anyós légzsékról van szó, nem pedig oldallégzsákról... Roll Eyes
annak az ülés alatt van a csatija?
mert akkor tényleg...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:54:40 »

De igen jelez a visszajelző,de a vezető oldali rá van kötve.csak állítólag az anyós ülésnél ami van az mkII be való és h annak más a csatija....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Picur89
Vendég
« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2011.07.27 szerda, 20:58:09 »

Mind1 srácok...majd beviszem egy auto elektronikáshoz azt majd meg mondja ö hogy mit javasol,mert lehet jó ez a légzsák is ahogy a tulaj akarta bekötni és működne is úgy ahogy kell nem ? x)
Amugy még azt kérdezném,hogy ha az elektromos ablak emelő kapcsolója az anyós felölinél zárlatos azt esetleg meglehet csinálni házilag vagy vegyek másikat ?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:04:04 »

minden esetre addig csak anyóst ültesd arról! eplus2
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:16:49 »

akkor viszont csak az maradt, hogy kinyírtad a maf-ot.
leejtés, szál szakadás tisztítás során....
keress a közeledben valakit, akivel be tudjátok próbálni az ő tuti jó maf-ját. ha az a hiba, akkor utána adj ki érte pénzt...

Na szétszedtem a mafot megtisztítottam nincs elszakadva!Most kerültem vele egy párat és azt vettem észre hogy csak hidegen csinálja.Ha elindulok vele akkor csinálja vagy 2-3kmer ig úgy hogy előtte melegítem a motort tehát annyira nem hideg aztán kb 3kmer múlva elmúlik hirtelen.Aztán bementem a boltba kb 15perc múlva kijöttem elindultam és megint ugyan azt csinálja egy bizonyos ideig.
Mi lehet ez?

Üdv:Dani.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:19:30 »

Amugy még azt kérdezném,hogy ha az elektromos ablak emelő kapcsolója az anyós felölinél zárlatos azt esetleg meglehet csinálni házilag vagy vegyek másikat ?
nem érdemes babrálni vele..gombokért kapsz másikat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:21:10 »

Na szétszedtem a mafot megtisztítottam nincs elszakadva!Most kerültem vele egy párat és azt vettem észre hogy csak hidegen csinálja.Ha elindulok vele akkor csinálja vagy 2-3kmer ig úgy hogy előtte melegítem a motort tehát annyira nem hideg aztán kb 3kmer múlva elmúlik hirtelen.Aztán bementem a boltba kb 15perc múlva kijöttem elindultam és megint ugyan azt csinálja egy bizonyos ideig.
Mi lehet ez?

Üdv:Dani.
valszeg, a vészprogi van még benne.
éjszakára kapd le a sarut és reggel programozással kezdj.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:22:43 »

valszeg, a vészprogi van még benne.
éjszakára kapd le a sarut és reggel programozással kezdj.

Milyen programozással?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:24:49 »

Milyen programozással?
Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2011.07.27 szerda, 21:31:59 »

Köszi a segítséget reggel kipróbálom.

Üdv:Dani.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 08:31:27 »

a szál nem biztos,hogy elszakad nálam sem szakadt el és mégis kakuk lett a fütőszál.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:14:44 »

Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)

a hideg motor sem szükségszerű,tapasztalatom szerint alacsonyabb lesz az alapjárat és némileg ingadozni fog kb. fél percig.Nem kell bekakálni tőle.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:30:56 »

Csak hideg motornál szabad újratanítani - egyébként nem lesz hidegindítási programrész! Akkusaru leszed 10 percre. Minden fogyasztó kikapcsolva - belső világítás, fűtés, hűtés, rádió. Akkusaru visszakötve. Indít és alapjáraton melegedjen be a víz a "NORMAL" tartományba - nem kell függőlegesig várni csak a normal jelek között legyen a mutató. Gázfröccs padlógáz egy pillanatra. Utána a fordulatot megtartani 1250 es fordulaton 3 percet. Irány egy 8km-es próbaút minden sebességbe megjáratva motorfék gyorsítás minden legyen benne.
(8km után lezáródik a program és azt használja az ECU)



Szia.
Kipróbáltam amit írtál de sajnos nem járt sikerrel ugyan azt a problémát produkálja továbbra is hogy rángat meg nem megy.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:38:34 »


Szia.
Kipróbáltam amit írtál de sajnos nem járt sikerrel ugyan azt a problémát produkálja továbbra is hogy rángat meg nem megy.

Abban a bizonyos 8km-ben is azt csinálta?

Egyébként az a "gázfröccs" nem kell, sőt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:40:09 »

a hideg motor sem szükségszerű,tapasztalatom szerint alacsonyabb lesz az alapjárat és némileg ingadozni fog kb. fél percig.Nem kell bekakálni tőle.

Sztem én még sosem csináltam hideg motornál, és mégis tuti lett mindig...
Egyszer hallottam, hogy a 8km Citrom egyik haverjának tötymörgősre sikeredett, és ellustult az autó, de újra nekiálltak, és jó lett. Azon kívül más hiba nem történt...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:41:24 »

Abban a bizonyos 8km-ben is azt csinálta?

Egyébként az a "gázfröccs" nem kell, sőt...

Abban a 8kmerben nem csinálta!Most sem csinálja csak indulásnál tehát beindítom rángat illetve szaggat a motor szinte alig megy kb 2-3kmerig utána mintha semmi nem lett volna hirtelen elmúlik aztán megállok valahol leállítom utána beindítom megint kezdi előröl.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:51:42 »

Kipróbáltam amit írtál de sajnos nem járt sikerrel ugyan azt a problémát produkálja továbbra is hogy rángat meg nem megy.
Hali!
Egy másik leírás (ha megnyitja) a betanításra.
Aztán itt egy kis olvasnivaló.
De amúgy nem lehet, hogy valamit nem jól raktál össze, miután levetted a levegőszűrőt, és ez miatt esetlegesen fals levegőt szívhat valahol?

Szerk.: Nem nyitja. Íme:
Az akkumulátor kiszerelésekor, vagy táplálás lekötésekor az elektromos rendszer memóriája törlődik. Elfelejtődnek az üzemeltetési beállítások, a hibatárolók (gyújtásra és befecskendezésre vonatkozók) és a rádió kód.
A "hivatalos" betanítás "sk" változata:
1)  Az akkumulátor sarut le kell venni legalább 3 percre, hogy �frissen� felejtsen.
2)  3 perc üresjárat  (azt feltételezve, hogy a motor már üzemi hőfokon van és ezt a hőmérő skála közepéhez gondolják. Gyakorlatilag mindenki örül, ha a középső mező alján van. Egyébként ott már fűt is rendesen, ez a termosztát hőfokától függ leginkább.)
3) 1200-as fordulatszámon járasd két percig,  (ha neked, már az alap is 950 felé járt, akkor inkább 1500 legyen)
4) 8 km próbaút, különböző sebességekkel ( Nem úgy hogy kihúzatod,  aztán ráfékezel és rálépsz a gázra.   Javaslom, hogy olyan útvonalat válasz, ahol tudsz is menni majd. Nehogy egy előtted totyogó trabihoz legyél kénytelen igazodni. Legyen egy stabil 50-es tempo, kihúzatás 90-ig nem teljes padló gázzal, 90 tempot tartani, 130-ra kihúzatni.)
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.28 csütörtök, 09:53:26 írta HegeGabi » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:57:29 »

Mind1 srácok...majd beviszem egy auto elektronikáshoz azt majd meg mondja ö hogy mit javasol,mert lehet jó ez a légzsák is ahogy a tulaj akarta bekötni és működne is úgy ahogy kell nem ? x)
Amugy még azt kérdezném,hogy ha az elektromos ablak emelő kapcsolója az anyós felölinél zárlatos azt esetleg meglehet csinálni házilag vagy vegyek másikat ?
Akkor ezek szerint műszerfal csere volt a kocsiban? És ennek köszönhetően bekerült egy anyós oldali légzsák is. De ez nincs bekötve, mert a vezérlő csak a kormányét vezérli.
Akkor az a helyes dolog, amit mondtak, kábelszett és vezérlő csere (ami nekem speciel pont van Smiley ). Ha ügyes vagy, nem kell leszedni a teljes műszerfalat Smiley.

Ablakemelő kapcsoló csere szerintem is. Próbáld megbeszélni az eladóval, hogy elvinnéd próbára, és ha azzal jó, akkor fizeted, ha azzal sem jó, akkor más a hiba.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 09:59:48 »

én se értem...én is cseréltem lökös levétel nélkül.Ha ki vannak tekerve a fényszórótartó csavarok ki lehet billenteni annyira,hogy a leszorító rugós vackok kipattinthatók,a csere után meg vissza.
Az alsó rögzítőket milyen módszerrel oldod, ha fent van a lökös? Praktikára van szükségem, hogy nekem se kelljen leszedni a lököst, és az ívek beállításához is jó lenne.
Köszi.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 10:48:01 »

Abban a 8kmerben nem csinálta!

Az azt jelenti, hogy vmely olyan alkatrész a hibás, ami demo üzemben működik a tanulás alatt. Tehát 8km után berak egy hibakódot, és attól kezdve jön a hibajelenség...
Kiolvasás után okosabb leszel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 10:54:28 »

Ezelőtt nem volt semmi baja levettem a légszűrőt utána vis***aktam azóta ezt csinálja!
Tudna valaki segíteni?

Köszi
Üdv:Dani.

De mindenek előtt szett szét újra, és figyelmesen rakd össze!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 11:20:47 »

Az alsó rögzítőket milyen módszerrel oldod, ha fent van a lökös? Praktikára van szükségem, hogy nekem se kelljen leszedni a lököst, és az ívek beállításához is jó lenne.
Köszi.
Van egy kedvenc,átlátszó piros nyelű hosszú de vékony viszont nem hajló csavarhúzóm.Egy szerelőtől örökeltem,aki bent felejtette réges-rég anyám kispókjában.A kereszt és sima csavarok 99%-át ki lehet vele tekerni az autóban,feszítésre is jó,mert nem hajlik.Azzal alányúltam a pöcöknek és kipattintottam.Bérbe adjam?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 11:20:52 »

Az alsó rögzítőket milyen módszerrel oldod, ha fent van a lökös? Praktikára van szükségem, hogy nekem se kelljen leszedni a lököst, és az ívek beállításához is jó lenne.
Köszi.

Én mindenképpen leszedtem a lököst, amikor a fényszóró üvegjét cseréltem vésettre, mert le tudtam szedni, csak két csavar tartja. De az enyém valszeg törött, mert a lökös hegesztett. Etzold szerint a lököst úgy lehet leszedni, hogy a fényszóró levétele után az alatta levő műanyag lemezt át kell törni, így lehet hozzáférni a felső csavarokhoz (amelyek nekem már hiányoztak).


És más: a vésett üveggel soha nem világított olyan jól a fényszóró, mint az eredeti, elsárgult prizmával (a fényerőt nem nézve). Most a műszaki vizsga előtt egy elektromos szerelő a helyes világításkép érdekében átforrasztotta a fényterelő kanalakat. Azóta még nem mentem vele sötétben.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 11:36:47 »

Én mindenképpen leszedtem a lököst, amikor a fényszóró üvegjét cseréltem vésettre, mert le tudtam szedni, csak két csavar tartja. De az enyém valszeg törött, mert a lökös hegesztett. Etzold szerint a lököst úgy lehet leszedni, hogy a fényszóró levétele után az alatta levő műanyag lemezt át kell törni, így lehet hozzáférni a felső csavarokhoz (amelyek nekem már hiányoztak).


És más: a vésett üveggel soha nem világított olyan jól a fényszóró, mint az eredeti, elsárgult prizmával (a fényerőt nem nézve). Most a műszaki vizsga előtt egy elektromos szerelő a helyes világításkép érdekében átforrasztotta a fényterelő kanalakat. Azóta még nem mentem vele sötétben.
Írták itt jópáran,hogy a foncsort is cserélni kell hozzá.Én nem cseréltem semmit csak az üveget és sokkal jobb volt mint a prizmával.
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 12:34:36 »

De azt nem értem,hogy egy szakadt szíj hogy nem tűnt fel?MErt arról megy a klíma,a szervó,a vízpumpa.Hmmm?

Egyszer csak elment a fordulatszámmérő, meg kigyulladt a töltésjelző. Szervóm az volt az tuti, klímát nem kapcsoltam mert hideg volt, a víz sem melegedett és éjjel volt korom sötét volt, csak a telefonom kijelzőjével tudtam valamicske fényt csinálni a motortérbe, reggel a garázsba normál fényviszonyok között láttuk meg hogy hiányzik a szíj.
Naplózva
Akiee
Vendég
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 12:36:24 »

nézz át az mk2 topikba...nekem az az autó (1.8b) óra szerint megfutotta a 200 feletti sebességet (kb.205-210 között) a valós kb. 190-200 között volt.A piros autómmal nem ment,igaz,az meg nehezebb volt de ugyanez a motor dolgozott benne (mert az lett átrakva)
http://mondeo.hu/index.php?topic=32.msg571149#msg571149

De nekünk '93-as 1,8 TD kombink van. Cheesy
Azok mennyit mennek???
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 13:46:22 »

Az alsó rögzítőket milyen módszerrel oldod, ha fent van a lökös? Praktikára van szükségem, hogy nekem se kelljen leszedni a lököst, és az ívek beállításához is jó lenne.
Köszi.
az irányjelzőket, ha kiszeded, van egy háromszögletű műanyag darab a kereten. ha azt egy fűrészlappal levágod, simán hozzá lehet férni a csavarhoz.
de egyébként nd tudástárában van is róla cikk...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 14:59:08 »

Van egy kedvenc,átlátszó piros nyelű hosszú de vékony viszont nem hajló csavarhúzóm.Egy szerelőtől örökeltem,aki bent felejtette réges-rég anyám kispókjában.A kereszt és sima csavarok 99%-át ki lehet vele tekerni az autóban,feszítésre is jó,mert nem hajlik.Azzal alányúltam a pöcöknek és kipattintottam.Bérbe adjam?
Nem az üvegodafogópatentokra gondoltam, hanem a lámpatest alsó rögzítésére.
De astor megadta a választ, vagy szenvedek a lökös leszedésével, vagy töröm a lámpakeretet Smiley.

Viszont Rob. A lököst alapból négy anya fogja, így ott nálad hiányzik kettő. És Etzold vagy nem jól tudja - amit kétlek -, vagy nem jól olvastad, mert hivatalosan - tudtommal - a lökös előbb, aztán a lámpa jön le.
És ha rendesen, "gyárilag" van fenn a lökös és a lámpa, akkor nem lehet kibuktatni a lámpát, mert a lökösön levő gumikéder nem engedi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 15:02:10 »

Nem az üvegodafogópatentokra gondoltam, hanem a lámpatest alsó rögzítésére.
De astor megadta a választ, vagy szenvedek a lökös leszedésével, vagy töröm a lámpakeretet Smiley.

Viszont Rob. A lököst alapból négy anya fogja, így ott nálad hiányzik kettő. És Etzold vagy nem jól tudja - amit kétlek -, vagy nem jól olvastad, mert hivatalosan - tudtommal - a lökös előbb, aztán a lámpa jön le.
És ha rendesen, "gyárilag" van fenn a lökös és a lámpa, akkor nem lehet kibuktatni a lámpát, mert a lökösön levő gumikéder nem engedi.
hosszúszárú L-torxal hozzá lehet férni, ha egy kicsit lejjebb feszíted vele a lököst, csak pár mm-ert kell
Naplózva
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.