Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:14:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1940593 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1900 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 15:10:44 »

nálam is lökös szereléssel fértem hozzá a láma alsó bilincseihez. és igen 4 csavaros azelső lökös rögzitése.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1901 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 17:50:09 »

Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
NACSA13
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Hogy mik vannak,az agyam elhagyom!


« Új hozzászólás #1902 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 18:56:14 »

az irányjelzőket, ha kiszeded, van egy háromszögletű műanyag darab a kereten. ha azt egy fűrészlappal levágod, simán hozzá lehet férni a csavarhoz.
de egyébként nd tudástárában van is róla cikk...
Hol vetted olyan olcsón a lapokat?És a tudástárban lévő cikkhez hogy tudok hozzáférni?Esetleg nincs egy linked?
Naplózva

Nacsa13
 Mondeo1/1995/1,6/ZETEC/combi
A NAGY KÉK BÁLNA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1903 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:38:16 »

Hol vetted olyan olcsón a lapokat?És a tudástárban lévő cikkhez hogy tudok hozzáférni?Esetleg nincs egy linked?
nem t'om milyen lapokra gondolsz.
link lenne, ha nem lenne letiltva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1904 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:57:44 »

gondolom a lámpa fénytörő müanyagokra gondolt a kollega nyes
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1905 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 19:58:44 »

astor sikerült megnézni a lököst?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1906 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:01:58 »

Nem az üvegodafogópatentokra gondoltam, hanem a lámpatest alsó rögzítésére.
De astor megadta a választ, vagy szenvedek a lökös leszedésével, vagy töröm a lámpakeretet Smiley.

Viszont Rob. A lököst alapból négy anya fogja, így ott nálad hiányzik kettő. És Etzold vagy nem jól tudja - amit kétlek -, vagy nem jól olvastad, mert hivatalosan - tudtommal - a lökös előbb, aztán a lámpa jön le.
És ha rendesen, "gyárilag" van fenn a lökös és a lámpa, akkor nem lehet kibuktatni a lámpát, mert a lökösön levő gumikéder nem engedi.
van egy olyan találmány,hogy a bitfejre ráhúzva minden irányban el tudod forgatni.Tuti befér,mert azokat a csavarokat azzal tekertem ki.Kb. 500 ft/db,de holnap felrakom,hogy képileg előtted legyen.Én a büdös életben nem törtem ki lámpából műanyagot csavar miatt,de máshonnan sem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1907 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 21:44:45 »

astor sikerült megnézni a lököst?
nyem sajna szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1908 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:07:52 »

Sziasztok.

Megpróbáltam újraprogramozni de sajnos nem segített ez sem.Már szinte mindent átnéztem de egyszerűen nem jövök rá hogy miért rángat hidegen.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1909 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:17:21 »

Sziasztok.

Megpróbáltam újraprogramozni de sajnos nem segített ez sem.Már szinte mindent átnéztem de egyszerűen nem jövök rá hogy miért rángat hidegen.
merre laksz?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1910 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:19:02 »

merre laksz?

Törökszentmiklós.Szolnok mellett.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1911 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:19:50 »

merre laksz?

Sajnos messze vagyok tőled.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1912 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:21:26 »

Törökszentmiklós.Szolnok mellett.
asszem ez a távgyógyítás így zsákutca...
a környéken jó volna egy tapasztaltabb klubtag, aki tudná diagnosztizálni a gondodat. mert szerintem, valami apróság hibádzik...
csak így nehéz kitalálni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1913 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:22:45 »

Gondolkozok hogy mi lehet a baj de nem jövök rá.Volt már jó pár autóm de eddig csak ezzel nem boldogultam.Tényleg semmit nem csináltam csak leszedtemk a légszűrőt meg visszaraktam.(Gázzal szépen megy)Benzinnel szarakodik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1914 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:53:38 »

Gondolkozok hogy mi lehet a baj de nem jövök rá.Volt már jó pár autóm de eddig csak ezzel nem boldogultam.Tényleg semmit nem csináltam csak leszedtemk a légszűrőt meg vis***aktam.(Gázzal szépen megy)Benzinnel ***akodik.
áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá falbav
ismét egy apróság, amire eddig nem derült fény.
látod, ilyen apróságokon múlik a dolog.
eddig egy szóval sem mondtad, hogy gáz is van a kocsiban....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1915 Dátum: 2011.07.28 csütörtök, 23:56:44 »

gázos felülvizsgálaton mikor volt a kocsi?
lehet átereszt a rendszer és a benya mellé kap egy kis gázt is, amit nem tud elégetni rendesen. ettől rángathat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1916 Dátum: 2011.07.29 péntek, 16:17:20 »

gázos felülvizsgálaton mikor volt a kocsi?
lehet átereszt a rendszer és a benya mellé kap egy kis gázt is, amit nem tud elégetni rendesen. ettől rángathat...

Kb 1 éve volt.De azért nem hinném mert előtte soha nem csinálta csak miután levettem a légszűrőt.
Ma megint levettem hogy hátha nincs bedugva valami vagy ilyesmi de minden rendben van.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1917 Dátum: 2011.07.29 péntek, 21:15:36 »

Gyujtótrarfó vagy gyertya kábel nem okozhatja?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1918 Dátum: 2011.07.29 péntek, 22:33:43 »

Gyujtótrarfó vagy gyertya kábel nem okozhatja?
gázzal és melegen nincs tünet...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tegi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #1919 Dátum: 2011.07.30 szombat, 02:30:19 »

egyszerűbb lenne, ha elgurulnál fagyizni.... hehe
worship A BENZIN PUMPA MÉG MINDIG JÓÓÓÓÓ =>RELÉ GOODDDD  Wink
Egyértelműnek tűnik mert hát finomítani kell itt egykét dolgot!!! Csak ez az állandó éjszakázás ki készít azért sem kerestelek még fel mert a nappalokkal folyamat meg vagyok csúszva !!!! Smiley...!:) Meg kell ismerkednünk! !Kell az információ erről is arról is!:) De csak most kapcsoltam hogy melyik is az a fagyizó nem egyszer voltam én ott a asszonykámmal:) Jó a Fagyi Tényleg jó!:)Smiley  finom

ADDIG IS ÜDV:)

GONDOLOM ILYENKOR MINDENKI ALSZIK NAH HÁT AKKOR HELYETTEM IS!!!!!!:D Köszi srácok!:)
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1920 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:18:21 »

Sziasztok.

Olvastam itt az oldalon illetve máshol is hogy ki lehet házilag olvasni a hibakódot az ecuból csak azt nem értettem hogy hogy kell kiszámolni a villanásokból hogy milyen hibakód.Olan hibakódok vannak hogy pl 0-998-ig.Ha pl hűtővíz hőmérő rossz akkor 338as hibakódot küldi.A villanásokból hogy számolom ki?
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1921 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:34:12 »

Sziasztok.

Olvastam itt az oldalon illetve máshol is hogy ki lehet házilag olvasni a hibakódot az ecuból csak azt nem értettem hogy hogy kell kiszámolni a villanásokból hogy milyen hibakód.Olan hibakódok vannak hogy pl 0-998-ig.Ha pl hűtővíz hőmérő rossz akkor 338as hibakódot küldi.A villanásokból hogy számolom ki?
a vilanásokat számold ösze a számok között rövid vill.szünet van. a másik hibakód kezdése között pedig hosszú.és a rövid szünetü villogásokat pedig össze adod.PL:3vill kis szün 2vill kis szün 1vill=321-es hiba kód. és itt jön a hosszabb szünet.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1922 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:37:41 »

Gondolkozok hogy mi lehet a baj de nem jövök rá.Volt már jó pár autóm de eddig csak ezzel nem boldogultam.Tényleg semmit nem csináltam csak leszedtemk a légszűrőt meg vis***aktam.(Gázzal szépen megy)Benzinnel ***akodik.

Jól tudom, hogy oda van bevezetve a gáz, amit szétszedtél?
(beömlő...)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1923 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:38:06 »

a vilanásokat számold ösze a számok között rövid vill.szünet van. a másik hibakód kezdése között pedig hosszú.és a rövid szünetü villogásokat pedig össze adod.PL:3vill kis szün 2vill kis szün 1vill=321-es hiba kód. és itt jön a hosszabb szünet.

Már értem, köszi az infót.

Üdv:Dani.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1924 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 15:47:25 »

Már értem, köszi az infót.

Üdv:Dani.
taps
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1925 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 16:21:19 »

Jól tudom, hogy oda van bevezetve a gáz, amit szétszedtél?
(beömlő...)

Igen.
Naplózva
danifender1
Vendég
« Új hozzászólás #1926 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:01:10 »

Na rájöttem hogy miért rángat az autó!!!

Ma mondom megnézem a lambdaszondát meg kimérem de addig nem jutottam el mivel szét volt szakadva a 4vezetékből 2ő.Összeforrasztottam és azóta teljesen jól működik.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1927 Dátum: 2011.08.02 kedd, 05:35:15 »

Sziasztok! Valaki tudja, hogy miért kezdett el világitani az órám melletti kis piros led, ha leállitom a kocsit? Eddig nem csinálta. Az mit jelent?

Szép napot: Pocska
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1928 Dátum: 2011.08.02 kedd, 07:54:11 »

Üdv Néktek Márkatársak!

Nem találtam jobb helyet neki, így ide írom az élményemet.
A hétvégén kicsit ügyködtem/tünk a barátommal a kocsin. Ugyan végül is még jó, hogy nem találtam műszerfalat, mert akkor azt feleslegesen cuccoltam volna magammal, mert annak a kicserélésére már nem jutott volna idő.
Kb. 12-13 órába került az, hogy ketten cseréltük a négy ajtó kábelkötegét, zárszerkezetét, kilincsét, ezen kívül a hátsókban az ablakemelő is elektromos lett. Illetve a jobb első is kapott egy One Touch Down relét. Gondolkodtam olyanon, hogy felhúzásra is be kéne iktatni egy ilyen relét, csak hirtelen nem tudom, hogy hol lenne neki hely, hol tudnám a fémhez rögzíteni (talán valahol az alsó nagy luknál, vagy a zárszerkezet alatt).
Mivel ez nem volt elég a 4 ablak elektromos működtetéséhez, így kénytelenek voltunk kirámolni a kocsi belsejét, hogy aztán kiszabadítsuk a bent lévő kábelköteget, és kicseréljük egy Ghia felszereltségűből származóra. Ez már előre meg volt kicsit hekkelve, ugyanis idővel majd az ajtókárpitokba be fog kerülni egy kilépő világítás, és az elsőkbe egy zárófény is (hátsókban nem találtam akkor sík helyet, ahova elfért volna a Scorpióból származó piros lámpatest). Ezen világítások huzalozásai vannak előkészítve, illetve ezen felül még a hátsólábtér világítást is előhuzaloztam, az is fog idővel bekerülni (valamilyen ledes megoldáson ötletelek, amit könnyen fel lehet ragasztani akár az első ülés alsó vasára is valahova - amúgy van egy hasonló módon előkészített padlókábelkötegem eladó, ami '93-'94-es autókba való Smiley ).
Összepakolva a gépet minden patent, egy dolgot kivéve, a bal hátsó ajtó zárszerkezete vezérelve nem záródik be. A központi nyitja, kézzel záródik, csak be nem tudja zárni a központi. Valami mechanikus hiba lehet, mert a vezérlő tuti, hogy jó, ennek kell majd valamelyik este még utánanéznem.
Szóval mozgalmas volt a hétvégém, és sikeres is. Fülig ért a szám, mikor kipróbáltuk az ablakok működését  Cheesy  Cheesy .

A következő hétvégi program a műszerfal és a benzinszintmérő és kábelkötegeik cseréje, hogy a fedkomp és az AWS is működjön beszerelés után. Aztán már csak a motortérből kell kábeleket behúzni, vagy azt is cserélni kompletten. Ez utóbbitól fázok egyelőre.

Szóval most vigyor van, és egy kis pihi, előveszem az autópályaindex melót, megpróbálom befejezni.

Üdv mindenkinek, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1929 Dátum: 2011.08.02 kedd, 08:08:12 »

Sziasztok! Valaki tudja, hogy miért kezdett el világitani az órám melletti kis piros led, ha leállitom a kocsit? Eddig nem csinálta. Az mit jelent?

Szép napot: Pocska
hát,alapból kellene világítania,ha leállítod a motort.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1930 Dátum: 2011.08.02 kedd, 08:09:08 »

Üdv Néktek Márkatársak!

Nem találtam jobb helyet neki, így ide írom az élményemet.
A hétvégén kicsit ügyködtem/tünk a barátommal a kocsin. Ugyan végül is még jó, hogy nem találtam műszerfalat, mert akkor azt feleslegesen cuccoltam volna magammal, mert annak a kicserélésére már nem jutott volna idő.
Kb. 12-13 órába került az, hogy ketten cseréltük a négy ajtó kábelkötegét, zárszerkezetét, kilincsét, ezen kívül a hátsókban az ablakemelő is elektromos lett. Illetve a jobb első is kapott egy One Touch Down relét. Gondolkodtam olyanon, hogy felhúzásra is be kéne iktatni egy ilyen relét, csak hirtelen nem tudom, hogy hol lenne neki hely, hol tudnám a fémhez rögzíteni (talán valahol az alsó nagy luknál, vagy a zárszerkezet alatt).
Mivel ez nem volt elég a 4 ablak elektromos működtetéséhez, így kénytelenek voltunk kirámolni a kocsi belsejét, hogy aztán kiszabadítsuk a bent lévő kábelköteget, és kicseréljük egy Ghia felszereltségűből származóra. Ez már előre meg volt kicsit hekkelve, ugyanis idővel majd az ajtókárpitokba be fog kerülni egy kilépő világítás, és az elsőkbe egy zárófény is (hátsókban nem találtam akkor sík helyet, ahova elfért volna a Scorpióból származó piros lámpatest). Ezen világítások huzalozásai vannak előkészítve, illetve ezen felül még a hátsólábtér világítást is előhuzaloztam, az is fog idővel bekerülni (valamilyen ledes megoldáson ötletelek, amit könnyen fel lehet ragasztani akár az első ülés alsó vasára is valahova - amúgy van egy hasonló módon előkészített padlókábelkötegem eladó, ami '93-'94-es autókba való Smiley ).
Összepakolva a gépet minden patent, egy dolgot kivéve, a bal hátsó ajtó zárszerkezete vezérelve nem záródik be. A központi nyitja, kézzel záródik, csak be nem tudja zárni a központi. Valami mechanikus hiba lehet, mert a vezérlő tuti, hogy jó, ennek kell majd valamelyik este még utánanéznem.
Szóval mozgalmas volt a hétvégém, és sikeres is. Fülig ért a szám, mikor kipróbáltuk az ablakok működését  Cheesy  Cheesy .

A következő hétvégi program a műszerfal és a benzinszintmérő és kábelkötegeik cseréje, hogy a fedkomp és az AWS is működjön beszerelés után. Aztán már csak a motortérből kell kábeleket behúzni, vagy azt is cserélni kompletten. Ez utóbbitól fázok egyelőre.

Szóval most vigyor van, és egy kis pihi, előveszem az autópályaindex melót, megpróbálom befejezni.

Üdv mindenkinek, HegeGabi.
wave wave wave
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1931 Dátum: 2011.08.02 kedd, 08:44:09 »

hát,alapból kellene világítania,ha leállítod a motort.


Akkor az a kis piros LED folyamatosan világít? Mi értelme van? Nem szívja le az aksit ha mondjuk 1 hétre magára hagyom a kocsit?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1932 Dátum: 2011.08.02 kedd, 09:22:13 »

Akkor az a kis piros LED folyamatosan világít? Mi értelme van? Nem szívja le az aksit ha mondjuk 1 hétre magára hagyom a kocsit?

Az az immo visszajelzője, folyamatosan megy elvileg, ha nincs gyújtáson. Egy led hogyan szívna már le egy gépjármű akksit? Akksi nagyságtól függően 1-2 év lenne, mire leszívná.... hehe
Naplózva
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #1933 Dátum: 2011.08.02 kedd, 09:43:32 »

Akkor az a kis piros LED folyamatosan világít? Mi értelme van? Nem szívja le az aksit ha mondjuk 1 hétre magára hagyom a kocsit?

Immo, ahogy mások is mondták. A világító vagy villogó piros fény valamennyire riasztólag hat az amatőr tolvajokra is. Még a '80-as '90-es évek környékén árultak is ilyen riasztó-imitátorokat pár forintért. Ha leveszed a gombsort a gyári rádióról elvileg ott is van egy villogó led.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1934 Dátum: 2011.08.02 kedd, 12:07:12 »

Akkor az a kis piros LED folyamatosan világít? Mi értelme van? Nem szívja le az aksit ha mondjuk 1 hétre magára hagyom a kocsit?
szerinted a riasztók,rádiók meg egyéb szirszarok ledje egy hét alatt leszívna egy akkut?Ja,ha már maga az akksi is rossz.Az immóé villog,ha bezártad az autót,világít ha leállítottad a motort de kulcs vagy a jeladó még a közelében van.Ha nincs immód,de van gyári riasztód,akkor azt szokták rákötni.Vagy mind a kettőt.A lényeg,hogy ha hol megy,hol nem megy akkor valami gubanc van.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1935 Dátum: 2011.08.02 kedd, 16:12:03 »

észrevételem ezzel a témával,nálam ha valami kavar van akkor villágit folyamatosan ,egyébként motor járásnál kialszik. mármint ha minden okés. ezt most éppen az öninditó néhai begajdulásánál csinálja.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1936 Dátum: 2011.08.02 kedd, 20:49:17 »

Szép estét!
Nemrégiben kaptam egy ilyen bonyolított órát kocsiba, ami mutatja átlag fogyasztást meg egyébb ilyen dolgokat...
Azt be lehet szerkeszteni a kocsiba ha nekem csak az egyszerű sima óra van?
Tegnap találtam rá és elkezdtem gondolkodni rajta  vigyor3
További szép estét ! integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1937 Dátum: 2011.08.02 kedd, 20:52:11 »

Szép estét!
Nemrégiben kaptam egy ilyen bonyolított órát kocsiba, ami mutatja átlag fogyasztást meg egyébb ilyen dolgokat...
Azt be lehet szerkeszteni a kocsiba ha nekem csak az egyszerű sima óra van?
Tegnap találtam rá és elkezdtem gondolkodni rajta  vigyor3
További szép estét ! integet2
ha meg vannak a vezetékek és szögletes az óra, akkor könnyen berakható
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1938 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:26:26 »

ha meg vannak a vezetékek és szögletes az óra, akkor könnyen berakható

Az óra van csak meg, kábelek nincsenek hozzá :S
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1939 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:38:09 »

Az óra van csak meg, kábelek nincsenek hozzá :S

a műszerfalban gondoltam
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1940 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:39:13 »

annyi kábel van amennyi a sima órához van, de sztem az nem elég
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1941 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:44:58 »

a műszerfalban gondoltam

én is a műszerfalban gondoltam, de nincs ott se csak a sima. de ha segittenél hogy kinek lehet esetleg ilyen kábele hozzá meg hogy hova vannak bekötögetve akkor azt nagyon megköszönném!!  smile
Addig is szép estét meg napot  integet2
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1942 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:01:44 »

észrevételem ezzel a témával,nálam ha valami kavar van akkor villágit folyamatosan ,egyébként motor járásnál kialszik. mármint ha minden okés. ezt most éppen az öninditó néhai begajdulásánál csinálja.

Nekem meg egyetlen esetben aludt el, ha csak gyújtás volt ráadva és még nem járt a motor. Ha ment a motor akkor halványabb ha minden le volt kapcsolva akkor meg elég erős. De most abbahagyta, most megint nem világít. A kocsiban nincs sem riasztó, sem imo, bár utobbi nem tudom pontosan mi. Azaz ha van benne, nem működik egyik sem.
Naplózva
Tegi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #1943 Dátum: 2011.08.03 szerda, 01:11:31 »

Üdv Néktek Márkatársak!

Nem találtam jobb helyet neki, így ide írom az élményemet.
A hétvégén kicsit ügyködtem/tünk a barátommal a kocsin. Ugyan végül is még jó, hogy nem találtam műszerfalat, mert akkor azt feleslegesen cuccoltam volna magammal, mert annak a kicserélésére már nem jutott volna idő.
Kb. 12-13 órába került az, hogy ketten cseréltük a négy ajtó kábelkötegét, zárszerkezetét, kilincsét, ezen kívül a hátsókban az ablakemelő is elektromos lett. Illetve a jobb első is kapott egy One Touch Down relét. Gondolkodtam olyanon, hogy felhúzásra is be kéne iktatni egy ilyen relét, csak hirtelen nem tudom, hogy hol lenne neki hely, hol tudnám a fémhez rögzíteni (talán valahol az alsó nagy luknál, vagy a zárszerkezet alatt).
Mivel ez nem volt elég a 4 ablak elektromos működtetéséhez, így kénytelenek voltunk kirámolni a kocsi belsejét, hogy aztán kiszabadítsuk a bent lévő kábelköteget, és kicseréljük egy Ghia felszereltségűből származóra. Ez már előre meg volt kicsit hekkelve, ugyanis idővel majd az ajtókárpitokba be fog kerülni egy kilépő világítás, és az elsőkbe egy zárófény is (hátsókban nem találtam akkor sík helyet, ahova elfért volna a Scorpióból származó piros lámpatest). Ezen világítások huzalozásai vannak előkészítve, illetve ezen felül még a hátsólábtér világítást is előhuzaloztam, az is fog idővel bekerülni (valamilyen ledes megoldáson ötletelek, amit könnyen fel lehet ragasztani akár az első ülés alsó vasára is valahova - amúgy van egy hasonló módon előkészített padlókábelkötegem eladó, ami '93-'94-es autókba való Smiley ).
Összepakolva a gépet minden patent, egy dolgot kivéve, a bal hátsó ajtó zárszerkezete vezérelve nem záródik be. A központi nyitja, kézzel záródik, csak be nem tudja zárni a központi. Valami mechanikus hiba lehet, mert a vezérlő tuti, hogy jó, ennek kell majd valamelyik este még utánanéznem.
Szóval mozgalmas volt a hétvégém, és sikeres is. Fülig ért a szám, mikor kipróbáltuk az ablakok működését  Cheesy  Cheesy .

A következő hétvégi program a műszerfal és a benzinszintmérő és kábelkötegeik cseréje, hogy a fedkomp és az AWS is működjön beszerelés után. Aztán már csak a motortérből kell kábeleket behúzni, vagy azt is cserélni kompletten. Ez utóbbitól fázok egyelőre.

Szóval most vigyor van, és egy kis pihi, előveszem az autópályaindex melót, megpróbálom befejezni.

Üdv mindenkinek, HegeGabi.



 taps worship pias
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1944 Dátum: 2011.08.03 szerda, 08:16:59 »

Szép estét!
Nemrégiben kaptam egy ilyen bonyolított órát kocsiba, ami mutatja átlag fogyasztást meg egyébb ilyen dolgokat...
Azt be lehet szerkeszteni a kocsiba ha nekem csak az egyszerű sima óra van?
Tegnap találtam rá és elkezdtem gondolkodni rajta  vigyor3
További szép estét ! integet2
Ezt a "bonyolított órát" hívják/juk úgy, hogy fedélzeti kompóter (FedKomp). Nem egyszerű játék a beszerelése, ha minden funkcióját akarod használni. Nekem talán van hozzá pár centis kábeldarab a csatival feleslegbe, de úgy látom elég messze lakol tőlem.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1945 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:51:31 »

Nekem meg egyetlen esetben aludt el, ha csak gyújtás volt ráadva és még nem járt a motor. Ha ment a motor akkor halványabb ha minden le volt kapcsolva akkor meg elég erős. De most abbahagyta, most megint nem világít. A kocsiban nincs sem riasztó, sem imo, bár utobbi nem tudom pontosan mi. Azaz ha van benne, nem működik egyik sem.

imo = immo = immobilizer, azaz indításgátló. A kulcsban van egy, csak az autóval programozható chip, ezt érzékeli a kormányoszlopban elhelyezett vevőegység és csak akkor engedi a motort elindulni, ha a kulcs eredeti. Ha a kulcs másolt, vagy csak egy másik Ford kulcsa (majdnem egyformák a mintázatok...), akkor letilt. A Te kocsidban van ilyen rendszer, mert visszajelzője az van, és be is van kötve.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #1946 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:46:09 »

imo = immo = immobilizer, azaz indításgátló. A kulcsban van egy, csak az autóval programozható chip, ezt érzékeli a kormányoszlopban elhelyezett vevőegység és csak akkor engedi a motort elindulni, ha a kulcs eredeti. Ha a kulcs másolt, vagy csak egy másik Ford kulcsa (majdnem egyformák a mintázatok...), akkor letilt. A Te kocsidban van ilyen rendszer, mert visszajelzője az van, és be is van kötve.

Ok, erre gondoltam immo alatt én is. A kulcsomban nincs semmi elektronika az tuti. Ettől még lehet persze, de ezt a 1,5 napos világítást nem értem. Minden stimmelt a kocsival, indult meg minden, csak világított a led. Most csak akkor világít ha ráadom a gyújtást, de el is alszik kb 5mp alatt.
Naplózva
szellemlovas75
Vendég
« Új hozzászólás #1947 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:56:37 »

akkor annak semmi baja, nálam is igy mükszik!!!
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1948 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:54:31 »

Ezt a "bonyolított órát" hívják/juk úgy, hogy fedélzeti kompóter (FedKomp). Nem egyszerű játék a beszerelése, ha minden funkcióját akarod használni. Nekem talán van hozzá pár centis kábeldarab a csatival feleslegbe, de úgy látom elég messze lakol tőlem.

Szeretném ha minden funkció működne, csak bekötéssel meg kábel hiánnyal van probléma. Nincs itt véletlenül valakinek ilyen kábele egészben??
Kösszi helpet Gabi!  integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1949 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:47:49 »

Szeretném ha minden funkció működne, csak bekötéssel meg kábel hiánnyal van probléma. Nincs itt véletlenül valakinek ilyen kábele egészben??
Kösszi helpet Gabi!  integet2
a dolog ennél kicsit bonyolultabb.
nem csak kábelek kellenek és csatlakozó, hanem egy rakás jeladó, vagy azzal felszerelt eszköz.
ha ezek nincsenek a kocsiban, akkor drága mulatság tud lenni a dolog....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.