Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:40:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1939460 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 23:40:25 »

kitekered a csavarjait vigyor3
eplus2 nyes eplus2 nyes eplus2 nyes taps taps taps
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 23:44:41 »

Adok 1-2 tippet, úgy általánosságban - bár talán más már privátban megtette:
1: H.R. Etzold: Így csináld! (Ford Mondeo) (Van két verziója is, az egyiknek a borítóján egy MK1 van, a másikén MK2 - óvatosan küldözgesd, mert a kiadó rá van szállva a pdf vadászatra és büntiosztásra.)
2: Haynes: Mondeo. Angol nyelvű, viszont sokkal precízebb, pontosabb, Etzold könyvben sok adat hülyeség, Haynes pontosabb.
3: Vegyél egy fogorvosi tükröt (tudod, amit az arába tol az embernek). 1-200 Ft, és mindent megtalálsz vele a motor körül. Kb. 2000-ért lehet kapni autós/szerszám boltokban is, teleszkópos nyéllel, forgatható fejjel, meg minden, de a sima műanyag gyszerhasználatos egészségügyi tükör is elég 200-ért. Kényelmessen meg lehet látni vele a rejtett zugokban is az alkatrészeket.
4: kis ledes lámpa. Szintén 1-200 Ft, de a 3-as pontban említett eszközzel kombinálva a használatát simán megéri.
5: Féktisztító spray: vákuumcsövek vizsgálatára, tisztításra, olajlemosásra. Jól lehet használni.

6: van egy másik mondeo-val foglalkozó magyar oldal is. Linkelni ide nem tudom, guglin megtalálod. Van sok leírás ott is, meg itt wiki-n is.

7: nemzetközi Fordos közösség, a passionford.  integet2
Jó politikus lennél, én két szóval elintézném!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2013.04.23 kedd, 00:47:45 »

én ugy láttam,hogy alulról nézve jol fent van,talán fel sem ér a kezem..felülről meg lehetetlenség! azért kérdeztem,h van e trükkje,,felülről talán a csavarokat,,a csatija lehuzhatós,nem csavaros ugye??
ahogy szemben állsz a motortérrel, jobb oldalról tudod lecsavarozni a a 6-os és 8-as anyát (10-es és 13-as dugókulcs)
aksiról inkább vedd le a sarukat, az a biztos, ha bontás közben nem zársz rövidre semmit
célszerű lenne beszerezned a kis crova készletet, azzal nagyon sok mindent meg tudnál csinálni magad is
egyébként azon a környéken szereléshez célszerű kivenni a légszűrőházat, a levegőcsövet, hogy minél jobban elférj
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2013.04.23 kedd, 00:49:22 »

köszi,van könyvem is,és van ,már leirásom is... de az a probéma ami most van,tul nőtt rajtam! a motor nem akar meni,le áll...csak ha lehuzom a maf ot,akkor forog. ha visszadugom,el kezd ugrálni,ingadozni,,és le is áll! köszi
akkor ne dugd vissza ...
ki kell mérni az ellenállását és rögtön kiderül, ténylegesen a szenzor rossz-e
ha igen, akkor veszel egy bontottat, kb 5-8000 forintért
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2013.04.23 kedd, 06:59:42 »

ahogy szemben állsz a motortérrel, jobb oldalról tudod lecsavarozni a a 6-os és 8-as anyát (10-es és 13-as dugókulcs)
aksiról inkább vedd le a sarukat, az a biztos, ha bontás közben nem zársz rövidre semmit
célszerű lenne beszerezned a kis crova készletet, azzal nagyon sok mindent meg tudnál csinálni magad is
egyébként azon a környéken szereléshez célszerű kivenni a légszűrőházat, a levegőcsövet, hogy minél jobban elférj
kösz..szerszam van,igazt szerettem vna tudni h alulrol~felülről jobb szerelni,de boldogulok...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2013.04.23 kedd, 07:00:59 »

Jó politikus lennél, én két szóval elintézném!
  duhos2
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2013.04.23 kedd, 07:06:02 »

akkor ne dugd vissza ...
ki kell mérni az ellenállását és rögtön kiderül, ténylegesen a szenzor rossz-e
ha igen, akkor veszel egy bontottat, kb 5-8000 forintért
a villamossagis azt mondta,nem lehet kimerni!multiméterem van!hogy kell?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2013.04.23 kedd, 07:11:34 »

mivel nem megy a ventim,az is  bekavarhat,annak a biztijei elvileg oke,a relejen nem latoksemmit de van meg egy femhazas bizti szerű,az hol van?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2013.04.23 kedd, 10:37:08 »

  duhos2
Jelentkezz a Guinessnél( ha tudod mi az).Egy hónapja regisztráltál 600 hozzászólással törzstag vagy! VILÁGSZENZÁCIÓ. Ne priviben fenyegess! action action action
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2013.04.23 kedd, 10:59:08 »

Jelentkezz a Guinessnél( ha tudod mi az).Egy hónapja regisztráltál 600 hozzászólással törzstag vagy! VILÁGSZENZÁCIÓ. Ne priviben fenyegess! action action action
tisztelettel meg kérlek,h akadj le rólam,és felejts el! nem kell engem figyelni,ne kukucskáld a dolgaimat! ha nem akarsz segiteni,ne tedd! nem baj! szerencsére van itt olyan aki még az ezerszer elhangzott,leirt témában is türelmesen segit! és én nem fenyegettelek,csak meg kérdeztem h rám vagy állva! mert minden kérdésemre - HA ITT VAGY,valami megjegyzésed van! kösz nem kérek belőle! és pont azért irtam privibe,h kiméljem a topikot az efféle nem ide illő vitáktól! hadj kérlek,43 éves vagyok egy roncs autóval! van elég bajom nélküled is! csá. Ha ez neked nem elég-rád uszitom a feleségem... nyes
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2013.04.23 kedd, 11:45:31 »

tisztelettel meg kérlek,h akadj le rólam,és felejts el! nem kell engem figyelni,ne kukucskáld a dolgaimat! ha nem akarsz segiteni,ne tedd! nem baj! szerencsére van itt olyan aki még az ezerszer elhangzott,leirt témában is türelmesen segit! és én nem fenyegettelek,csak meg kérdeztem h rám vagy állva! mert minden kérdésemre - HA ITT VAGY,valami megjegyzésed van! kösz nem kérek belőle! és pont azért irtam privibe,h kiméljem a topikot az efféle nem ide illő vitáktól! hadj kérlek,43 éves vagyok egy roncs autóval! van elég bajom nélküled is! csá. Ha ez neked nem elég-rád uszitom a feleségem... nyes
szomoru1 szomoru1 szomoru1
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2013.04.23 kedd, 11:49:35 »

 Wink
szomoru1 szomoru1 szomoru1
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:06:19 »

mivel nem megy a ventim,az is  bekavarhat,annak a biztijei elvileg oke,a relejen nem latoksemmit de van meg egy femhazas bizti szerű,az hol van?

Ahol írtam. Egy hőbizti magán a hűtőventi műanyagján, lent. Ezt csak akkor látod, ha leveszed a hűtőventi paneljét. (a nagy fekete műanyagot, a ventivel együtt) Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:08:30 »

Ahol írtam. Egy hőbizti magán a hűtőventi műanyagján, lent. Ezt csak akkor látod, ha leveszed a hűtőventi paneljét. (a nagy fekete műanyagot, a ventivel együtt) Smiley
köszönöm. a termoház tetjén lévő catit lehuztam,és összezártam egy dróttal-és megy a venti! mostmár csak a jeladón mulik,h lessz e hűtés ha eljőő az ideje.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:12:14 »

köszönöm. a termoház tetjén lévő catit lehuztam,és összezártam egy dróttal-és megy a venti! mostmár csak a jeladón mulik,h lessz e hűtés ha eljőő az ideje.

Igen, akkor a hőbizti jó. Meg a többi is. Smiley (már ami a ventilátort érinti)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2013.04.24 szerda, 08:22:45 »

a villamossagis azt mondta,nem lehet kimerni!multiméterem van!hogy kell?
ki lehet mérni, csak tudni kell, hogy mit mérjen Cheesy

itt van a leírás
http://mondeo.hu/index.php?topic=1451.msg490138#msg490138
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.24 szerda, 08:26:31 írta yooccoo » Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2013.04.24 szerda, 08:47:15 »

ki lehet mérni, csak tudni kell, hogy mit mérjen Cheesy

itt van a leírás
http://mondeo.hu/index.php?topic=1451.msg490138#msg490138
Hogy én ezt mit kerestem Riconak... Kössz! Smiley
(Tudtam, hogy olvastam valahol.)
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.24 szerda, 08:49:05 írta speedtoto » Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2013.04.24 szerda, 10:17:34 »

Hogy én ezt mit kerestem Riconak... Kössz! Smiley
(Tudtam, hogy olvastam valahol.)

Megkönnyítem Neked, megy egy MAF neki, azt nem kell méregetnie, jó. Wink
(bár a hiba nem biztos, hogy az lesz...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2013.04.24 szerda, 11:23:27 »

ki lehet mérni, csak tudni kell, hogy mit mérjen Cheesy

itt van a leírás
http://mondeo.hu/index.php?topic=1451.msg490138#msg490138
na ez atnulságos.. ja az öninditó levételt nem tudtam,a felső csavarok olyan szinten be vannak állva,h akulcs ralulról egy olajemelőt tettem,és még azzal se lazult meg!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:44:29 »

na ez atnulságos.. ja az öninditó levételt nem tudtam,a felső csavarok olyan szinten be vannak állva,h akulcs ralulról egy olajemelőt tettem,és még azzal se lazult meg!

Azon az autón utoljára vagy 10 éve volt bármi is leszedve, ha minden csavar be van rohadva.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:54:21 »

Azon az autón utoljára vagy 10 éve volt bármi is leszedve, ha minden csavar be van rohadva.
kb...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:55:27 »

Azon az autón utoljára vagy 10 éve volt bármi is leszedve, ha minden csavar be van rohadva.
mondjuk ha nem volt baja, nincs is sok értelme szétszedni Cheesy
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:56:08 »

kb...

akár hiszitek,akár nem... ezen az autón minden ***! semmit nem tudok megbontani,cserélni,javitani. ennyi energiából már egy komplett generált lehetett volna csinálni! ki kéne venni a motrot,,de ahhoz már pláne nem értek..
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:56:35 »

kb...


Láttam a norautonál fagyasztó sprayt valami 1100 ft körüli áron. A leírása szerint -50 fokra hűti le azt, amit lefújsz vele. Csavarlazításra stb ajánlják. Azt még megpróbálhatod.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:57:36 »

mondjuk ha nem volt baja, nincs is sok értelme szétszedni Cheesy
amit meg kéne ejteni a termosztát csere,az öninditó javitása,mert nem indit,csak minden 3 dikra,,,az a szelep amit kalapur mondott,,stb-igy nem lehet!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:58:19 »

Láttam a norautonál fagyasztó sprayt valami 1100 ft körüli áron. A leírása szerint -50 fokra hűti le azt, amit lefújsz vele. Csavarlazításra stb ajánlják. Azt még megpróbálhatod.
ilyesmi nekem kellene,pl a sebeimre,meg az agyamra!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 09:10:13 »

srácok.. mivel ugye kicsivel késöbb  rendellenes alapjárat,és leállások után kiderült, zárlataim,össze ért vezetékeim voltak,ez okozhatott e valamelyik alkatrészben...maf,,vezérlő,,,maradandó károsodást? lehetséges e az,h a zárlatoknak nem voltak biztositékai,és ezért valami tönkre ment! pl az olajgomba vezetéke keresztben volt,szigetelés nélkül! az mit okozhatott? a termoszát ház alsó jeladoja is zárlatos volt! lehet e innen keresni a hibát? sajnos már nem tudok mire gondolni!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 09:49:55 »

srácok.. mivel ugye kicsivel késöbb  rendellenes alapjárat,és leállások után kiderült, zárlataim,össze ért vezetékeim voltak,ez okozhatott e valamelyik alkatrészben...maf,,vezérlő,,,maradandó károsodást? lehetséges e az,h a zárlatoknak nem voltak biztositékai,és ezért valami tönkre ment! pl az olajgomba vezetéke keresztben volt,szigetelés nélkül! az mit okozhatott? a termoszát ház alsó jeladoja is zárlatos volt! lehet e innen keresni a hibát? sajnos már nem tudok mire gondolni!
Ha most direkt erre az általad említett két ellenállás alapú jeladóra fókuszálok - olaj, termosztát -, akkor nem lehet gond belőle.
Ugyanis.
Az olajgomba (itt a 12-es alkatrész) egy kapcsoló alapú alkatrész, mint az ablakmosófolyadék szintérzékelő. Ha elégséges a szint zárva van a kapcsoló, mintha a két vezeték összeérne, ahogy nálad is volt. Ha nem elég a szint, akkor nyit a kapcsoló, felizzik az AWS-ben az ehhez a piktogramhoz tartozó világítótest. Tehát még ha kevés lett volna az olajad, akkor sem világít az izzó, mert összeért a két vezeték. Ennyi.
A termosztát gombája pedig ellenállás értékeket szolgáltat, amit a kompóter érzékel, és attól függően - is - állít be értékeket. Ha összeér a vezeték, akkor 0 az ellenállás, ezt az értéket kapja a kompóter, ehhez állít értéket - véleményem szerint kevesebb benzint, mert az alacsony ellenállásérték magas vízhőfokot jelent.


Mellesleg, nekem is volt problémám MAF-al, és semminek nem volt köze az elromlásához.
Az volt, hogy sokat evett a gép (13 liter). Szerelő, hibakódolvasás -> dús keveréket jelez a lambdaszonda, az a hibás, csere. Nem oldotta meg a gondot. Ez 1-2 hónapba telt, mire kiderült. Újból szerelő, másik, ugyanaz a mdszer, ugyanaz a megállapítás, ugyanaz a gyógymód. Közben sikeresen a gyertyákkal is gond lett, mint később kiderült, így a fogyi 15-16 lett. Gyertya és kábel csere, fogyi vissza 13-ra. Már kezdett idegesíteni a dolog, irány szakszerviz, motordiagnosztika. Mindez fél évvel a gond jelentkezése után.
Ott kiderült, hogy a MAF szenzor hibás. Nem rossz, hanem csak annyiban hibás, hogy 2300 rpm felett meghülyül, valamilyen fals értéket szolgáltat, és ezért a kompóter agyondúsítja a keveréket. Csere, lambda szonda is rögtön jó értékeket szolgáltatott.

Ettől ugyan a te MAF-od lehet hibás, és nyugodtan elromolhatott akár magától is.
De pontos diagnózist én nem tudok mondani a bajodra.
Annyit viszont fel tudok ajánlani, hogy a hibás MAF-ot felrakhatod a gépedre, és megnézed, hogy azzal mit csinál az alapjáratod. Azt viszont nem garantálom, hogy időközben a szerszámos dobozban teljesen épségben maradtak a szálai, de hátha Smiley.
Talán sikerül eljutnom Lurdytalira, ott megejthetjük, ha mástól nem kapsz addig.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 10:31:05 »

Ha most direkt erre az általad említett két ellenállás alapú jeladóra fókuszálok - olaj, termosztát -, akkor nem lehet gond belőle.
Ugyanis.
Az olajgomba (itt a 12-es alkatrész) egy kapcsoló alapú alkatrész, mint az ablakmosófolyadék szintérzékelő. Ha elégséges a szint zárva van a kapcsoló, mintha a két vezeték összeérne, ahogy nálad is volt. Ha nem elég a szint, akkor nyit a kapcsoló, felizzik az AWS-ben az ehhez a piktogramhoz tartozó világítótest. Tehát még ha kevés lett volna az olajad, akkor sem világít az izzó, mert összeért a két vezeték. Ennyi.
A termosztát gombája pedig ellenállás értékeket szolgáltat, amit a kompóter érzékel, és attól függően - is - állít be értékeket. Ha összeér a vezeték, akkor 0 az ellenállás, ezt az értéket kapja a kompóter, ehhez állít értéket - véleményem szerint kevesebb benzint, mert az alacsony ellenállásérték magas vízhőfokot jelent.


Mellesleg, nekem is volt problémám MAF-al, és semminek nem volt köze az elromlásához.
Az volt, hogy sokat evett a gép (13 liter). Szerelő, hibakódolvasás -> dús keveréket jelez a lambdaszonda, az a hibás, csere. Nem oldotta meg a gondot. Ez 1-2 hónapba telt, mire kiderült. Újból szerelő, másik, ugyanaz a mdszer, ugyanaz a megállapítás, ugyanaz a gyógymód. Közben sikeresen a gyertyákkal is gond lett, mint később kiderült, így a fogyi 15-16 lett. Gyertya és kábel csere, fogyi vissza 13-ra. Már kezdett idegesíteni a dolog, irány szakszerviz, motordiagnosztika. Mindez fél évvel a gond jelentkezése után.
Ott kiderült, hogy a MAF szenzor hibás. Nem rossz, hanem csak annyiban hibás, hogy 2300 rpm felett meghülyül, valamilyen fals értéket szolgáltat, és ezért a kompóter agyondúsítja a keveréket. Csere, lambda szonda is rögtön jó értékeket szolgáltatott.

Ettől ugyan a te MAF-od lehet hibás, és nyugodtan elromolhatott akár magától is.
De pontos diagnózist én nem tudok mondani a bajodra.
Annyit viszont fel tudok ajánlani, hogy a hibás MAF-ot felrakhatod a gépedre, és megnézed, hogy azzal mit csinál az alapjáratod. Azt viszont nem garantálom, hogy időközben a szerszámos dobozban teljesen épségben maradtak a szálai, de hátha Smiley.
Talán sikerül eljutnom Lurdytalira, ott megejthetjük, ha mástól nem kapsz addig.
köszi,,ez kimeritő volt.. és érdekes, azt had tegyem hozzá, csinált olyat a gép,h 70 nél leállt! a motor,igaz akkor már lehuzott csatival haladtam. csinált olyat,ha az alsó jeladorol lehuzom a csatit,le áll a motor,,ha a felsőt felpörög! ha az alsóra leáll,és ugyen végre müködik a hőmérőórám is,,akkor komoly jelentősége lehet annak a csatlakozásnak,nem? esetleg próbáld ki a tiedén.termoház alsó csatiját,alapjáraton huzd le!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 20:14:24 »

kivillogtatuk a hibalodokat.elvileg a maf es valami operacios rendszer hibat villogott ki.az mi?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 20:53:00 »

kivillogtatuk a hibalodokat.elvileg a maf es valami operacios rendszer hibat villogott ki.az mi?

Ha leírod a villogások számát, akkor könnyebben meg tudják mondani, hogy mi micsoda.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2013.04.26 péntek, 06:39:00 »

Idézetet írta: Lacika71 link=topic=1583.msg774253#msg774253 date=13 66915980
Ha leírod a villogások számát, akkor könnyebben meg tudják mondani, hogy mi micsoda.
mi is meg tudtuk szamolni,157~998 ami biztos!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2013.04.26 péntek, 06:43:26 »

mi is meg tudtuk szamolni,157~998 ami biztos!
az a baj h nem tudtam nullazni,mert ebben az allapotaban nem lehet tanitani! a jaromotoros teszt,is kidobta a 157 et,igaz nem tudtam melegiteni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2013.04.27 szombat, 15:28:37 »

hogy tisztán lássak, a blendix a fogaskerék,egy rugoval...a behuzó mágnes a motor tetjén  van! ugye? és nekem a blendix rossz? ezért nem ugrik be a fogaskerék a koszoruba,mikor elfordiom a kulcsot!?
jól gondolod. ugyan nem blendix, hanem bendix, de az a hiba. ha a behúzómágnes lenne, akkor nem is tekeri
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 08:50:33 »

jól gondolod. ugyan nem blendix, hanem bendix, de az a hiba. ha a behúzómágnes lenne, akkor nem is tekeri
köszi... figyu,valainek nincs egy két jo képe arrol h az inditót pontosan melyik csavarok fogják? mert nem birom levenni,bár én ugy látom jo csavart feszegettem! a bendixet kellene cserélni,zsirozni,,stb.. de nem birom le venni! fent van egy csavar,ami alatt egy vastag test kábel van,és az a csavar nem mozdul! nagyon durva!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 10:05:48 »

srácok. az éhes lámpa minden hiba ellenére kb 8 liternél gyullad fel? ha a mutató a fehérben van,az akkor is 8 liter ha az óra szerint üres? mert 12 litert tankoltam mikor a piros-fehér közt volt a mutató-és most a fehér ben van,de még csak most gyulladt ki az éhes lámpa..viszon összesen kb 70 km ert mentem! azt tudom h ugyan onnan kapja a jelet,de melyiknek lehet jobban hinni-a lámpának,vagy a mutatónak?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:35:38 »

srácok. az éhes lámpa minden hiba ellenére kb 8 liternél gyullad fel? ha a mutató a fehérben van,az akkor is 8 liter ha az óra szerint üres? mert 12 litert tankoltam mikor a piros-fehér közt volt a mutató-és most a fehér ben van,de még csak most gyulladt ki az éhes lámpa..viszon összesen kb 70 km ert mentem! azt tudom h ugyan onnan kapja a jelet,de melyiknek lehet jobban hinni-a lámpának,vagy a mutatónak?

A lámpának. Smiley (de 100%-ig egyiknek sem, csak ha majd' tökéletesre van cserélve az összes vezeték és műszer - tehát, ha csak 3-4 ezer forintos tankolásokat engedhetsz meg magadnak, akkor nem árt összekapni egy plusz kannára valót is, a csomagtartóban elfér és akkor biztos nem "nem ver át" a műszer)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:40:39 »

A lámpának. Smiley (de 100%-ig egyiknek sem, csak ha majd' tökéletesre van cserélve az összes vezeték és műszer - tehát, ha csak 3-4 ezer forintos tankolásokat engedhetsz meg magadnak, akkor nem árt összekapni egy plusz kannára valót is, a csomagtartóban elfér és akkor biztos nem "nem ver át" a műszer)
köszi..igaz most valahogy vagy a müszer ver át,agy rohadt sokat eszik mert akkor tankoltam mikor a piros,és a fehér közt volt,12 litert,,most meg a fehérben van és még csak 70 km ert mentem vele,ez sok.nagyon! nem?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:46:31 »

köszi..igaz most valahogy vagy a müszer ver át,agy rohadt sokat eszik mert akkor tankoltam mikor a piros,és a fehér közt volt,12 litert,,most meg a fehérben van és még csak 70 km ert mentem vele,ez sok.nagyon! nem?

Úgy tudod a legkönnyebben megállapítani, hogy mennyit eszik, hogy telerakod, napi számlálót lenullázod, majd mész vele. amikor újra tankolni kell, akkor megint telerakod és a tankolt üzemanyag mennyiséget elosztod a napi számláló állásával, megszorzod százzal és megkapod az átlagfogyit l/100 km-re.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 18:50:06 »

Úgy tudod a legkönnyebben megállapítani, hogy mennyit eszik, hogy telerakod, napi számlálót lenullázod, majd mész vele. amikor újra tankolni kell, akkor megint telerakod és a tankolt üzemanyag mennyiséget elosztod a napi számláló állásával, megszorzod százzal és megkapod az átlagfogyit l/100 km-re.
én ezt tudom,de ahhoz mennyi della kellene,,? mindegy,,,
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:10:51 »

én ezt tudom,de ahhoz mennyi della kellene,,? mindegy,,,

A másik verzió (ami nem javasolt), hogy hagyod kifogyni, teszel bele valamennyit (pl 10 lityit) azt kijárod belőle és úgy számolod ki.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 19:15:24 »

A másik verzió (ami nem javasolt), hogy hagyod kifogyni, teszel bele valamennyit (pl 10 lityit) azt kijárod belőle és úgy számolod ki.
értem,,köszi..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2013.04.30 kedd, 08:48:31 »

értem,,köszi..

A tuti verzió, meg ha mindig legalább negyedig van a tank. Wink (nyílván hosszú út előtt, min. 20 lityót pluszba beleküldeni)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2013.04.30 kedd, 09:08:40 »

én ezt tudom,de ahhoz mennyi della kellene,,? mindegy,,,

Kb 20 e. Egyébként nem mindegy, hogy 5 ezrenként rakod bele két hét alatt vagy egyszerre? Nem kell azt kijárni belőle azonnal.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2013.04.30 kedd, 09:09:10 »

A tuti verzió, meg ha mindig legalább negyedig van a tank. Wink (nyílván hosszú út előtt, min. 20 lityót pluszba beleküldeni)

Nálam mindig van egy 5 littyós kanna, néha tankolásnál csöpögtetek abba is. Ez a LEGJOBB módszer.
És tádámm, ma először be is kellett vetnem élesben, dombnak felfelé nem akart már húzni a ménes Cheesy A szintjelző meg elbóbiskolt a piros fölött jócskán. Gyanús is volt a mocsok! Shocked
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:44:34 »

valaki tudja hogyan jön le az öninditó? a felső csavar nagyon fix! létezne h van valami plusz rögzitése? már a csavarnak.. ha igaz felfelé lazul,de már a motorra feküdtem,és izomból huztam-semmi!
ha valaki járt már igy,és volt valami nyitja-ossza meg velem. köszönöm.
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:14:47 »

Sziasztok!

Pici segítséget kérnék!
Mondeo 1 kombimon első elektromos ablakok vannak. Eddig ha bezártam távirányítóval akkor az ablakok automatikusan felmentek. Ma észrevettem, hogy nem mennek fel!!!!
Majdnem otthagytam az autót nyitott alakokkal!

Tud valaki megoldást a problémára?

Előre is köszi!
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2013.05.01 szerda, 07:56:39 »

Sziasztok!

Pici segítséget kérnék!
Mondeo 1 kombimon első elektromos ablakok vannak. Eddig ha bezártam távirányítóval akkor az ablakok automatikusan felmentek. Ma észrevettem, hogy nem mennek fel!!!!
Majdnem otthagytam az autót nyitott alakokkal!

Tud valaki megoldást a problémára?

Előre is köszi!
Hi!
Mivel ez nem gyári fícsőr, így vagy az utólagos riasztó, vagy az utólagos ablakfelhúzó modul a bűnös. Mármint, hogy behalt vagy érintkezése hibás.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2013.05.01 szerda, 07:59:13 »

Sziasztok!

Pici segítséget kérnék!
Mondeo 1 kombimon első elektromos ablakok vannak. Eddig ha bezártam távirányítóval akkor az ablakok automatikusan felmentek. Ma észrevettem, hogy nem mennek fel!!!!
Majdnem otthagytam az autót nyitott alakokkal!

Tud valaki megoldást a problémára?

Előre is köszi!
en jartam mar igy hasonloan.keresd meg azt a kis dobozkat,amiben van a vezerlo.szedd le aburkolatot,zard magadra,,keress kontakt hibat,persze elobb a csatlakozasokat is nezd at.de valszinu,kontakthiba...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2013.05.01 szerda, 16:29:12 »

az mk1 benzines motorrol,hogyan jön le az injektori kábelköteg? azon vannak a jeladók,elöl,,az injektorszelepek,.,,és azugy egy vastag tömbben megy az ecu felé! ezeket szétlehet huzgálni valahol? csatlakozos? és igy ezen felül,,csereszabatos?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.