Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:58:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 24   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 527835 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 11:03:12 »

hogyha csak 3 évre tudja megcsinálni, akkor csináltasd mással. a lakatosnak tudnia kell mit csináljon vele. én most azon vagyok, hogy a javítólemezeket amit vettem, lehorganyoztatom, és utána kerül fel a helyére. 1-2 ezres plusz, de az ott nem fog elrohadni
ez igaz, de csak abban az esetben, ha a lakatos képben van a horganyzott lemez hegesztésével. alap esetben a hegesztés hatására egy intenzív savas reakció indul el a varratok környezetében, ami felgyorsitja a korróziót...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 11:06:09 »

Oké, ha így van akkor így van; bele kell törődni, hogy 12 év felett állandóan foltozni kell... (No de mit csinálnak a veteránosok???)
No és mi a helyzet a trafóolajos befúvással? Tényleg kitolja a rozsdásodást? És a Zn 95 alapozó hegesztés után?
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 11:07:21 »

Az én karosszérialakatosom is azt mondta küszöb cserénél, hogy ez sajnos ilyen dolog.. 3-4 évente ki fog jönni a rozsda.. Na de hát.. 3 évente 15.000 forint egy teljes küszöbcsere..
ez azért érdekes, mert a gyárban hibás tömítő anyaggal megtudták csinálni tizen évekre, akkor jó anyaggal miért nem lehet 3 évnél hoszabb idöre? falbav
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 11:38:07 »

ez azért érdekes, mert a gyárban hibás tömítő anyaggal megtudták csinálni tizen évekre, akkor jó anyaggal miért nem lehet 3 évnél hoszabb idöre? falbav

Az a lakatos még nem hallott az üregvédelemről  hehe ha azt megcsinálják a kocsit túl éli, nem hogy 3-4évet, keress másik karosszériást hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 18:06:15 »

ez azért érdekes, mert a gyárban hibás tömítő anyaggal megtudták csinálni tizen évekre, akkor jó anyaggal miért nem lehet 3 évnél hoszabb idöre? falbav
a gyárban komplett elemeket tesznek fel és ponthegesztik. mikor kész a kaszni belemártják mindenféle védőbevonatba, úgy, h a kaszni a - a festék meg a + .     így mindenhová kerül. mk2-nél még lehet csak simán mártották.
Mikor elkezd korhadni, akkor jön a javítóívcsere. Ezt is meglehet precízen csinálni, csak kevés az olyan lakatos és fényező.
Meg ugye 1 öreg kocsival kevesen állítanak úgy oda a szerelőhöz, h kifizetem a ráfordított időt csak hibátlan legyen.
Sziasztok! Legnagyobb szívfájdalmamra megjelent a jobb hátsó sárvédő szélén az első felpúposodás... Rögtön elrohantam egy festőhöz, hátha egy kis csiszolás-festéssel még eltüntethető, de azt mondja nem; hegeszteni kell.
Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes-e, vagy várjak amíg nagyobb javítást érdemes csinálni? Azt mondja a srác, hogy lakatolás-festés után három év és kezdhetem elölről... Mivel a kocsit nagyon hosszú távra tervezem, ezért ezt nem esett jól hallani.
Ha nemcsak egy eladás előtti "nézzen ki és vigyék" melót akarok, hanem "örök élet + egy nap" félét, akkor mire figyeljek? Nem akarok a szaki dolgába beledumálni, de biztosan van pár dolog, amire érdemes kuncsaftként is figyelnem.
ne várj vele, mert tavaszra sokkal rosszabb lesz. minél hamarabb van javítva, annál kisebb részt kell cserélni--> gyorsabb olcsóbb.
olyan lakatost keress akin és a környezetén-műhelyén is látszik, h precíz. Ez nyilván drága is lesz akkor, de hosszútávon nem!  Ha a sárvédő alatt a doblemez is lyukas vagy határeset akkor oda is javító ív, de végighegesztve azután frankón letisztítani és lekezelni mindkét oldalon. csak ezután jöhet a sárvédő ív, de előre lekezelni belülről! Ezt is végig kell hegeszteni, másképp nem lesz tartós! (az íves részét csak pontokban) a végén ezt is megtisztítani, alapozni. az íves részt a két perem találkozásánál végig kihúzni karosszériatömítővel, h ne menjen be a víz. A végén belülről üregvédővel gazdagon kifújni!  Ezt precízen megcsinálva, sok évig jónak kell lennie.    Persze utána kell 1 precíz festő is!   wave

olaj nem kell, a cinkspré mehet. De hegesztés után mert a cinkest nagyon rossz hegeszteni+leég róla.

azért jön ki hamar a rozsda javítás urán mert nincs végig hegesztve, vagy hibásan(sok lyuk van a hegesztésben). megy festőbe, megázik, vizet kap, bemegy a lemez alá és vége is...
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.02 vasárnap, 18:09:26 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 19:28:27 »

Húú! Köszönöm szépen a tanácsokat!
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 12:56:38 »

a gyárban komplett elemeket tesznek fel és ponthegesztik. mikor kész a kaszni belemártják mindenféle védőbevonatba, úgy, h a kaszni a - a festék meg a + .     így mindenhová kerül. mk2-nél még lehet csak simán mártották.

A KTL festés amiről beszélsz. Az már régi technológia, a katódot (negatív) a festendő fémre kötik.

Aztán kb. az ISO TS 16949 szabvány bevezetése környékén (~2002 körül) a járműgyártók elkezdtek áttérni az ATL fürdőre, ahol az anódot (azaz a pozitív elektródát) kapcsolják a festendő fémre, mert ez jobb felületvédelmet ad -> az ATL-nek köszönhetően kezdték el adni a 8+és átrozsdásodás elleni garanciát.

Szóval: a Ford is biztos, hogy használta az MK I és II gyártása során a KTL fürdőt.

Az én karosszérialakatosom is azt mondta küszöb cserénél, hogy ez sajnos ilyen dolog.. 3-4 évente ki fog jönni a rozsda.. Na de hát.. 3 évente 15.000 forint egy teljes küszöbcsere..
Nah igen. Nekem a 2 (külső) küszöb cserére, meg a két hátsó sárvédőív cserére mondtak első ránézésre 60-70-et, amennyit azt hiszem, egy ilyen autó már nem érdemel meg. Így maradt a felületi rozsdaeltüntetés, és a lyukak befoltozgatása 5000-ért. Kinézetre tök jó, le lett kenve ez a rész alvázvédővel, aztán remélem, 1-2 évet még kibír így az autó (végül is a nyúlványok meg egyéb teherviselő elemek nem rozsdásak).
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 12:59:20 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2012.09.04 kedd, 12:38:46 »

A KTL festés amiről beszélsz. Az már régi technológia, a katódot (negatív) a festendő fémre kötik.

Aztán kb. az ISO TS 16949 szabvány bevezetése környékén (~2002 körül) a járműgyártók elkezdtek áttérni az ATL fürdőre, ahol az anódot (azaz a pozitív elektródát) kapcsolják a festendő fémre, mert ez jobb felületvédelmet ad -> az ATL-nek köszönhetően kezdték el adni a 8+és átrozsdásodás elleni garanciát.

Szóval: a Ford is biztos, hogy használta az MK I és II gyártása során a KTL fürdőt.
Nah igen. Nekem a 2 (külső) küszöb cserére, meg a két hátsó sárvédőív cserére mondtak első ránézésre 60-70-et, amennyit azt hiszem, egy ilyen autó már nem érdemel meg. Így maradt a felületi rozsdaeltüntetés, és a lyukak befoltozgatása 5000-ért. Kinézetre tök jó, le lett kenve ez a rész alvázvédővel, aztán remélem, 1-2 évet még kibír így az autó (végül is a nyúlványok meg egyéb teherviselő elemek nem rozsdásak).

Én is nemrég csináltattam meg.
A két küszöb + két sárvédőív + lakatolás + fényezés megállt 50.000-be.
Annyit szerintem megérdemelt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2012.09.04 kedd, 12:54:59 »

A KTL festés amiről beszélsz. Az már régi technológia, a katódot (negatív) a festendő fémre kötik.

Aztán kb. az ISO TS 16949 szabvány bevezetése környékén (~2002 körül) a járműgyártók elkezdtek áttérni az ATL fürdőre, ahol az anódot (azaz a pozitív elektródát) kapcsolják a festendő fémre, mert ez jobb felületvédelmet ad -> az ATL-nek köszönhetően kezdték el adni a 8+és átrozsdásodás elleni garanciát.

Szóval: a Ford is biztos, hogy használta az MK I és II gyártása során a KTL fürdőt.
Nah igen. Nekem a 2 (külső) küszöb cserére, meg a két hátsó sárvédőív cserére mondtak első ránézésre 60-70-et, amennyit azt hiszem, egy ilyen autó már nem érdemel meg. Így maradt a felületi rozsdaeltüntetés, és a lyukak befoltozgatása 5000-ért. Kinézetre tök jó, le lett kenve ez a rész alvázvédővel, aztán remélem, 1-2 évet még kibír így az autó (végül is a nyúlványok meg egyéb teherviselő elemek nem rozsdásak).
és a festékre hogy kapcsolták bármelyik polaritást is?
Mindegyik festék porszemcsére kötöttek egy vezetéket, amiben folyt a polaritás?  vigyor3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
drof
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2012.09.04 kedd, 13:17:24 »

Én is nemrég csináltattam meg.
A két küszöb + két sárvédőív + lakatolás + fényezés megállt 50.000-be.
Annyit szerintem megérdemelt.

Az nagyon jó ár!

Szekszárdon csináltattad?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2012.09.04 kedd, 14:21:57 »

Az nagyon jó ár!

Szekszárdon csináltattad?

Igen, de haveri alapon volt a festés és a lakatolás.
Plusz kedvezménnyel vettem az alkatrészeket is.

Unokaöcsémé is tegnap lett kész.
Neki 100-ba állt meg.

Egy egyszeri embernek akinek sehol sincs ismeretsége és kedvezménye, annak kb 140 körül állna meg.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2012.09.04 kedd, 19:43:41 »

Igen, de haveri alapon volt a festés és a lakatolás.
Plusz kedvezménnyel vettem az alkatrészeket is.

Unokaöcsémé is tegnap lett kész.
Neki 100-ba állt meg.

Egy egyszeri embernek akinek sehol sincs ismeretsége és kedvezménye, annak kb 140 körül állna meg.

Na igen, ezért sok ez nekem. Smiley Javítóíveket én is meg tudom venni kedvezménnyel, de a lakatosmunka, alváz- és üregvédelem, ívek festése, plusz akkor az egyéb hólyagok (tetőn, D oszlopon, csomagtérajtón) eltüntetése, stb. Nem éri meg. Így is elgurul még pár évet, aztán vagy eladom, vagy kivonom és elbontom.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2012.09.04 kedd, 21:49:36 »

Na igen, ezért sok ez nekem. Smiley Javítóíveket én is meg tudom venni kedvezménnyel, de a lakatosmunka, alváz- és üregvédelem, ívek festése, plusz akkor az egyéb hólyagok (tetőn, D oszlopon, csomagtérajtón) eltüntetése, stb. Nem éri meg. Így is elgurul még pár évet, aztán vagy eladom, vagy kivonom és elbontom.

Hát azt mindenki maga dönti el, hogy mennyit szán a kocsijára.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2012.09.04 kedd, 23:31:29 »

Na igen, ezért sok ez nekem. Smiley Javítóíveket én is meg tudom venni kedvezménnyel, de a lakatosmunka, alváz- és üregvédelem, ívek festése, plusz akkor az egyéb hólyagok (tetőn, D oszlopon, csomagtérajtón) eltüntetése, stb. Nem éri meg. Így is elgurul még pár évet, aztán vagy eladom, vagy kivonom és elbontom.

Húhúú, én ilyet mondanék az öregre, helyben felrobbanna. Én pedig harakirit végeznék. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2012.09.05 szerda, 00:40:48 »

Húhúú, én ilyet mondanék az öregre, helyben felrobbanna. Én pedig harakirit végeznék. Cheesy

 hehe
 tankolj benzint, és nem lesznek ilyen gondjaid  beka3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 19:55:05 »

No, "megoldódott" a karosszériázási gondom...: megjött a 45ezres gyorshajtási csekk. Egy darabig halasztom a projektet...  falbav falbav rinya rinya
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2012.09.11 kedd, 09:13:16 »

No, "megoldódott" a karosszériázási gondom...: megjött a 45ezres gyorshajtási csekk. Egy darabig halasztom a projektet...  falbav falbav rinya rinya

Mennyivel lőttek le?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2012.09.11 kedd, 19:08:55 »

Mennyivel lőttek le?

123 90 helyett. (B@ssza meg, 120-ig "csak" 30ezer lett volna...) rinya rinya rinya
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2012.09.12 szerda, 08:06:58 »

123 90 helyett. (B@ssza meg, 120-ig "csak" 30ezer lett volna...) rinya rinya rinya

 szomoru1
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
don80
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2012.09.27 csütörtök, 10:43:25 »

sziasztok!!ötleteket kérnék hozzá hogyan nyissam ki a beszorult kesztyütartomat.ma csak ugy fogta magát és beragadt.tépjem ki és akkor annyi neki vagy van más megoldás?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:29:32 »

sziasztok!!ötleteket kérnék hozzá hogyan nyissam ki a beszorult kesztyütartomat.ma csak ugy fogta magát és beragadt.tépjem ki és akkor annyi neki vagy van más megoldás?

Hát nem tudom, hogy van-e más megoldás.
Max utána veszel egy zárat.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2012.10.06 szombat, 19:14:13 »

sziasztok!!ötleteket kérnék hozzá hogyan nyissam ki a beszorult kesztyütartomat.ma csak ugy fogta magát és beragadt.tépjem ki és akkor annyi neki vagy van más megoldás?
Szia!
Van megoldàs, remèlem mèg nem kèsô! Fogsz egy 1cm szèles 1es lemezcsíkot, meghajlítod a vègèt elöször 1cm re (màr nem emlèkszem, pontosan, hogy mennyire kell, kisèrletezz) de nem èlesen csak úgy kèzzel kb 60 fokban, ha nem jó akkor hosszabban hajlítod ès bedugod a fogantyú jobb szèle +1cm re a kesztyûtartó rèsèbe a hajlítàssal lefelè. Ha elèg hosszú a hajlítàs ès jó a szög akkor le tudod könnyen nyomni a nyelvet. Nekem mûködött.
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2012.11.17 szombat, 16:54:47 »

Sziasztok!
A jobb hátsó külső kilincsem nem nyitja az ajtót! Valószínű eltört a rugó! Valaki le tudná írni ennek a rugónak a paramétereit, mert nem akarnám szétszedni, csak ha már javítom!
Szóval: milyen hosszú, és milyen átmérőjű rugót kellene hozzá vennem?
Előre is köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2012.11.17 szombat, 20:35:40 »

Sziasztok!
A jobb hátsó külső kilincsem nem nyitja az ajtót! Valószínű eltört a rugó! Valaki le tudná írni ennek a rugónak a paramétereit, mert nem akarnám szétszedni, csak ha már javítom!
Szóval: milyen hosszú, és milyen átmérőjű rugót kellene hozzá vennem?
Előre is köszi
Milyen rugó törhetett el, amitől a kilincs nem nyitja a zárat? Az, ami visszahúzza a kilincset? Vagy az, ami a zárszerkezetben az emelő nyelvet húzza vissza? Nem hinném. Ott más lesz a gond, szerintem.
Keress rajzot róla, most hirtelen nem találtam neked.
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2012.11.17 szombat, 21:10:15 »

Milyen rugó törhetett el, amitől a kilincs nem nyitja a zárat? Az, ami visszahúzza a kilincset? Vagy az, ami a zárszerkezetben az emelő nyelvet húzza vissza? Nem hinném. Ott más lesz a gond, szerintem.
Keress rajzot róla, most hirtelen nem találtam neked.

igen, az a rugó, ami a kilincset visszahúzza!
Arról hol lehetne rajzot találni, vagy a rugó méreteit megnézni?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:18:34 »

igen, az a rugó, ami a kilincset visszahúzza!
Arról hol lehetne rajzot találni, vagy a rugó méreteit megnézni?
valószínű nem az tört el. az kilincs visszahúzó rugó törésétől még nyitná az ajtót...
valószínű a kilincs belső felén lévő szegecselés szakadt ki, amitől szétesett az egész. komplett kilincset keress, mert nem fogod tudni megjavítani normálisan...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:31:51 »

valószínű nem az tört el. az kilincs visszahúzó rugó törésétől még nyitná az ajtót...
valószínű a kilincs belső felén lévő szegecselés szakadt ki, amitől szétesett az egész. komplett kilincset keress, mert nem fogod tudni megjavítani normálisan...

Bocsi, rosszul írtam: nyitja az ajtót, csak a kilincs nem ugrik vissza a helyére!
Ezért gondoltam, hogy a visszahuzó rugó lehet a baj!
Elnézést!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:37:35 »

Bocsi, rosszul írtam: nyitja az ajtót, csak a kilincs nem ugrik vissza a helyére!
Ezért gondoltam, hogy a visszahuzó rugó lehet a baj!
Elnézést!

Nekem ugyanez a nyavajám van a 2 hátsó ajtónál, viszont én nem üldöztem rugót, vettem fillérekért 2 új kilincset, és majd egyszer talán be is rakom. A rugó méreteit nem hiszem, hogy ki tudod deríteni.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2012.11.17 szombat, 22:53:50 »

Nekem ugyanez a nyavajám van a 2 hátsó ajtónál, viszont én nem üldöztem rugót, vettem fillérekért 2 új kilincset, és majd egyszer talán be is rakom. A rugó méreteit nem hiszem, hogy ki tudod deríteni.
Lemérnéd nekem a te kilincseden lévő rugókat?
Köszi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 04:39:04 »

Nem lehetséges, hogy a rugó nem tört el, hanem csak szorul a kilincs?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #680 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 07:43:01 »

Nem lehetséges, hogy a rugó nem tört el, hanem csak szorul a kilincs?
de lehetséges, mert inkább össze szokott rohadni. rugó nélkül is visszamegy, ha nem szorul, csak lötyög
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #681 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 07:50:22 »

Lemérnéd nekem a te kilincseden lévő rugókat?
Köszi

Te arra is lusta vagy, hogy levedd a kárpitot 6 csavarral, és megnézd mi a baja. Szerinted ő szétszedi neked a kilincset megnézni a rugót, hogy milyen?  Wink
1000 ft-ért(de lehet, hogy 500-ért) kapsz egy kilincset. Minek kísérleteznél a rugókkal, amit egyébként irtó szhopás kicserélni?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 09:09:32 »

Lemérnéd nekem a te kilincseden lévő rugókat?
Köszi


Nem, mert nincs nálam a kilincs, plusz ha én azt szétszedem, soha nem tudom összerakni - mert ilyen vagyok Smiley

Te arra is lusta vagy, hogy levedd a kárpitot 6 csavarral, és megnézd mi a baja. Szerinted ő szétszedi neked a kilincset megnézni a rugót, hogy milyen?  Wink
1000 ft-ért(de lehet, hogy 500-ért) kapsz egy kilincset. Minek kísérleteznél a rugókkal, amit egyébként irtó szhopás kicserélni?

Na igen, erre céloztam korábban én is, hogy kb. egy új rugó árából megkaptam a komplett kilincset - és akkor nem áll fent az a veszély, hogy rossz rugót vettem/nem lehet beépíteni, stb. Ezen a pár forinton nem érdemes spórolni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.18 vasárnap, 10:05:11 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 10:37:20 »

Lemérnéd nekem a te kilincseden lévő rugókat?
Köszi
Ezzel csak az a probléma, hogy mi van akkor, ha mégsem tökéletes a készíttetett rugó? Vagy esetleg nem lehet roncsolás nélkül szétszedni? Akkor ott álsz kívülről nyithatatlan, kilincs nélküli ajtóval, és mégis vadászhatsz kilincset.
Egyszerűbb beszerezni egyet, aztán ~2 óra alatt kicserélni mindenféle gond nélkül.
Szerintem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 17:15:57 »

Bocsi, rosszul írtam: nyitja az ajtót, csak a kilincs nem ugrik vissza a helyére!
Ezért gondoltam, hogy a visszahuzó rugó lehet a baj!
Elnézést!
az nem rugó lesz. a kilincs tengelye be van rohadva és azért szorul. sajna elég necces javítani is, mert ha be akarod mozgatni, törik...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 17:24:28 »

Sziasztok!
Szeretnék az első fényszórókra ilyet:
http://www.google.hu/imgres?q=ford+mondeo+mk2+tuning&hl=hu&sa=X&biw=1366&bih=643&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=EQ0F_R3OJ6YvmM:&imgrefurl=http://www.essexracing.com/product_info.php%3Fproducts_id%3D188&docid=Mb3lrq8GGodgkM&imgurl=http://www.essexracing.com/images/streetfighter1.jpg&w=902&h=301&ei=dAupUI7xPMfSsgaxgYHgBQ&zoom=1&iact=rc&dur=323&sig=111258633028905078938&page=2&tbnh=83&tbnw=250&start=16&ndsp=23&ved=1t:429,r:36,s:0,i:180&tx=127&ty=32

Hol találok és mennyiért?
És mi a neve?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 17:41:49 »

ez komplett lámpa, nem csak maszk. morette a neve: http://www.morette.com/products/HEADLIGHTS/FORD/Mondeo/Mondeo%201997/HLMONDEO97.htm
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2012.11.18 vasárnap, 18:01:03 »


pl. itt tudsz venni:
http://www.ebay.com/itm/GENUINE-Morette-Twin-Headlights-Ford-Mondeo-MK2-Morrett-/220715463170?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3363aab202
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2012.11.20 kedd, 07:44:28 »

az nem rugó lesz. a kilincs tengelye be van rohadva és azért szorul. sajna elég necces javítani is, mert ha be akarod mozgatni, törik...
szerintem nem is kell javítani ...
2 éve befújtam zárolajzóval és azóta is tökéletesen működik
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2012.11.20 kedd, 12:42:38 »

szerintem nem is kell javítani ...
2 éve befújtam zárolajzóval és azóta is tökéletesen működik
működik a szhart! az anyós oldalit úgy kell visszataszigálni hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2012.11.20 kedd, 13:59:29 »

működik a szhart! az anyós oldalit úgy kell visszataszigálni hehe
ha figyelmes lennél, akkor tudnád, hogy ez a kocsi még meg sincs 2 éve ...  eplus2
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2012.11.26 hétfő, 16:34:58 »

Sziasztok! Bajban vagyok. Vettem egy ilyet:
http://www.ebay.de/itm/370684871935?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_1228wt_1271

Csak az a baj, hogy nem tudom beépíteni, mert a kaszni egész hátulját át kellene alakítani!
Mi a lóf..szt csináljak?
Naplózva
chungee
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2012.11.30 péntek, 15:36:19 »

Sziasztok!

Történt egy "kisnagy" balesetem. Keresek baloldali hátsó burkot. Nem baj, ha használt vagy bontott. Jönnek az ünnepek, szorulóban vagyok Sad  szomoru1

http://img171.imageshack.us/img171/6569/dscf3650l.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/4601/dscf3651x.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/4497/dscf3649n.jpg
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2012.11.30 péntek, 17:13:27 »

Mi a lóf..szt csináljak?

1: Tedd fel vaterára, és add  el.
2: Keres-kínál topikba tedd ki.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2012.12.14 péntek, 21:08:56 »

Sziasztok.Olyan problémám lenne,hogy valaki megrongálta a záramat és most alig tudom nyitni a vezető oldalit (a kis fém védőt letörte róla és gondolom a zárszekezet is sérült). Milyen alkatrészt kell ilyenkor kicserélni?
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2012.12.14 péntek, 21:11:25 »

Sziasztok.Olyan problémám lenne,hogy valaki megrongálta a záramat és most alig tudom nyitni a vezető oldalit (a kis fém védőt letörte róla és gondolom a zárszekezet is sérült). Milyen alkatrészt kell ilyenkor kicserélni?
a zárhengert. tűzoltásra jó, ha kicseréled a jobb oldalival...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2012.12.15 szombat, 16:05:40 »

a zárhengert. tűzoltásra jó, ha kicseréled a jobb oldalival...

Igen, csak picit faragni kell a kilincs belső oldalán, hogy a másik "pöcök" bemenjen... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2012.12.15 szombat, 19:12:31 »

Sziasztok.Olyan problémám lenne,hogy valaki megrongálta a záramat és most alig tudom nyitni a vezető oldalit (a kis fém védőt letörte róla és gondolom a zárszekezet is sérült). Milyen alkatrészt kell ilyenkor kicserélni?

Nekem is ilyen a vezető oldali, meg az előző Fordomon is ilyen volt a vezető oldali, hogy a kulcs nem nyitotta. Anyós oldalról általában tudom nyitni/zárni. Ha jön velem valami csaj, mindig azt hiszi, milyen kedves vagyok, hogy anyós oldalon nyitom a zárat, aztán egyszerre az ajtót is. Aztán kiszálláskor, amikor a kezébe nyomom a kulcsot, hogy zárja majd be maga után, akkor ráébred, hogy lehet nem azért nyitottam ott az ajtót beszálláskor, amire ő gondolt.  eplus2 )

Ahogy én tudom, a javítás menete a következő: veszel egy bontott b.e. zárat, az egyik pótkulccsal együtt beadod egy jobb kulcsmásolóba, hogy alakítsa át a zárat úgy, hogy a te kulcsod azt nyissa. Ha ezt megcsinálta, hazamész, és beépíted, és örülsz.
(Nekem már meg van véve a zár, de átállíttatva még nincs, szóval még nincs tapasztalatom a beépítésben, stb.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 00:18:36 »

Nekem is ilyen a vezető oldali, meg az előző Fordomon is ilyen volt a vezető oldali, hogy a kulcs nem nyitotta. Anyós oldalról általában tudom nyitni/zárni. Ha jön velem valami csaj, mindig azt hiszi, milyen kedves vagyok, hogy anyós oldalon nyitom a zárat, aztán egyszerre az ajtót is. Aztán kiszálláskor, amikor a kezébe nyomom a kulcsot, hogy zárja majd be maga után, akkor ráébred, hogy lehet nem azért nyitottam ott az ajtót beszálláskor, amire ő gondolt.  eplus2 )

Ahogy én tudom, a javítás menete a következő: veszel egy bontott b.e. zárat, az egyik pótkulccsal együtt beadod egy jobb kulcsmásolóba, hogy alakítsa át a zárat úgy, hogy a te kulcsod azt nyissa. Ha ezt megcsinálta, hazamész, és beépíted, és örülsz.
(Nekem már meg van véve a zár, de átállíttatva még nincs, szóval még nincs tapasztalatom a beépítésben, stb.)
az átalakítást otthon is meg lehet csinálni. nem mondom, hogy alap szintű feladat, de megoldható.
a lamellák számozottak. a jelenlegi sorrendbe kell átpakolni az újat.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 08:20:16 »

köszönöm a segitségeteket. Akkor megoldom ha találok valahol egy zárat. Köszönöm
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 24   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.