Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 14:10:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 670448 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2015.01.02 péntek, 16:34:52 »

Köszi a tippet! Még egy kérdés: az alsónál elég volt az egyik oldalit letekernem, a 18-as fejű átmenő csavart, a túloldali 21-es anya stabilan maradt a helyén. Az direkt rá van gyógyítva a konzolra és talán a felsőnél is úgy van megoldva, vagy csak ennyire rágyógyult az anya az idők során? Cheesy
Válaszolok helyette , mert úton van Angliába.Igen az alsó az átmenő csavar, a felső meg attól függ mikori az autó. MKI-nél két lap fejű anya lemezzel biztosítva,MKII-nél hatlapfejű önzáró anya, de ha kiveszik a futóművet az anyát oda szokták pöttyözni.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Team64
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 23:01:56 »

Üdv! Segítsetek légyszi! Az st200 futóműve (gátló+rugó+tornyok) beépíthető egy 2.0i mondiba? Köszi!
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 20:46:57 »


Segítséget szeretnék kérni.  1.8 td kombi 98-as mondim első kereke morog, gyorsításnál mintha rázná a kasznit.Csapágyat cseréltem de nem javult. Tavaly cseréltem benne motort váltót kivéve féltengelyt .Lehet féltengely hiba?? Kanyarba nem kattog nem recseg. Gyorsításnál lüktető hang a futóműből ami 90nél eltűnik és 100tól erőödik.
Köszönettel     Cini
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2015.03.17 kedd, 12:44:56 »

Segítséget szeretnék kérni.  1.8 td kombi 98-as mondim első kereke morog, gyorsításnál mintha rázná a kasznit.Csapágyat cseréltem de nem javult. Tavaly cseréltem benne motort váltót kivéve féltengelyt .Lehet féltengely hiba?? Kanyarba nem kattog nem recseg. Gyorsításnál lüktető hang a futóműből ami 90nél eltűnik és 100tól erőödik.
Köszönettel     Cini
Féktárcsa?
Csak mert többször olvastam, hogy márkatársaknak volt azzal is gond.
Egyébként a féltengely anya jól meg van húzva?
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2015.03.17 kedd, 14:48:02 »

Féktárcsa?
Csak mert többször olvastam, hogy márkatársaknak volt azzal is gond.
Egyébként a féltengely anya jól meg van húzva?
Szia.Nekem a hátuljánál csinálta ugyanezt,sőt még fékezésnél rázott is rendesen,ahogy kicseréltem megszünt a jelenség!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2015.03.17 kedd, 19:21:48 »

Féktárcsa?
Csak mert többször olvastam, hogy márkatársaknak volt azzal is gond.
Egyébként a féltengely anya jól meg van húzva?
  Tárca és betét is novicsentó. Azt cseréltem elsőre aztán csapágyat. A féltengő anya meghúzva
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2015.03.17 kedd, 20:22:28 »

  Tárca és betét is novicsentó. Azt cseréltem elsőre aztán csapágyat. A féltengő anya meghúzva
Talán még gumi?Nekem pl. a nyári michelinnek van hülye hangja bizonyos sebesség között.
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2015.03.22 vasárnap, 21:09:25 »

Üdv.

Hátsó kerékcsapágyat kell cserélnem. Mapco, Starline, Optimal, Nty : sajnos ezek a második vonalbéli márkák állnak a pénztárcámhoz közelebb. De vajon mit rejt a doboz ezeknél a brandoknál? Gagyi, indiai gyerekmunkások irdatlan vasreszelőinek nyomait hordozó, vagy bebukott gyártók levetett gépsorain izzadt kínai éjjeleken gyártott, igazira emlékeztető csapágyat és kerékagyat, vagy anonim FAG, SNR -t ? És az integrált ABS érzékelő az mennyire múlandó eme kisebb hírnévre szert tett gyártóknál. Lehet ezekre alapozni egy sokgyerekes vidéki család kényszerűen szükséges mobilitását? Kérnék jelezni rossz és jó tapasztalásokat ezügyben!
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.22 vasárnap, 21:31:07 írta deerman » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 11:25:16 »

Üdv.

Hátsó kerékcsapágyat kell cserélnem. Mapco, Starline, Optimal, Nty : sajnos ezek a második vonalbéli márkák állnak a pénztárcámhoz közelebb. De vajon mit rejt a doboz ezeknél a brandoknál? Gagyi, indiai gyerekmunkások irdatlan vasreszelőinek nyomait hordozó, vagy bebukott gyártók levetett gépsorain izzadt kínai éjjeleken gyártott, igazira emlékeztető csapágyat és kerékagyat, vagy anonim FAG, SNR -t ? És az integrált ABS érzékelő az mennyire múlandó eme kisebb hírnévre szert tett gyártóknál. Lehet ezekre alapozni egy sokgyerekes vidéki család kényszerűen szükséges mobilitását? Kérnék jelezni rossz és jó tapasztalásokat ezügyben!
jófélét akármilyen dobozban van, nem kapsz negyed áron. a ruville csomagol fag-ot pl, de ugyanannyiba is kerül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 13:25:26 »

Üdv.

Hátsó kerékcsapágyat kell cserélnem. Mapco, Starline, Optimal, Nty : sajnos ezek a második vonalbéli márkák állnak a pénztárcámhoz közelebb. De vajon mit rejt a doboz ezeknél a brandoknál? Gagyi, indiai gyerekmunkások irdatlan vasreszelőinek nyomait hordozó, vagy bebukott gyártók levetett gépsorain izzadt kínai éjjeleken gyártott, igazira emlékeztető csapágyat és kerékagyat, vagy anonim FAG, SNR -t ? És az integrált ABS érzékelő az mennyire múlandó eme kisebb hírnévre szert tett gyártóknál. Lehet ezekre alapozni egy sokgyerekes vidéki család kényszerűen szükséges mobilitását? Kérnék jelezni rossz és jó tapasztalásokat ezügyben!
Mi történt azzal a kombival, hogy hátul kell rajta csapágyat cserélni?
Tudtommal igen hosszú ideig jók azok a csapágyak.

Szétszedni nem lehet, hogy csak magát a csapágyat cseréld ki benne?
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 14:35:44 »

Mi történt azzal a kombival, hogy hátul kell rajta csapágyat cserélni?
Tudtommal igen hosszú ideig jók azok a csapágyak.

Szétszedni nem lehet, hogy csak magát a csapágyat cseréld ki benne?

Többtényzős a történet: Az autót nem rávaló alufelnikkel vettem, 7" os et20 as felni volt rajta, talán ez is közrejátszott. A hátsó fékeket kicsit elhanyagoltam, vagyis időhiány miatt nem szedtem darabokra, ahogy szoktam minden "új" autónál. (mentségemre szóljon, hogy elég tisztességgel karbantartott autó volt) Melegedés nyomait látom, kifolyt a zsír a csapágyból, a fék miatt is lehetett, bár annyira nem volt beállva.  Az utak mifelénk elég sz@rok, ámbár ez pont a balos kerék. Meg azért csak 286E van benne. A lengéscsillapítói például még eredetiek (állítólag, és működnek is) akár az is lehet, hogy a csapágy sem mai darab és csak eljárt felette az idő. Nem cuccoltam vele semmi extra nehezet, csak ami vidéken szokásos.  Wink

Szétszedni mindent szét lehet.....ezt még gyerekkoromból tudom    nyes   
(nem, ez az utolsó variáns 3az1-ben technika )
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2015.03.23 hétfő, 15:07:45 »

jófélét akármilyen dobozban van, nem kapsz negyed áron. a ruville csomagol fag-ot pl, de ugyanannyiba is kerül


Nézőpont kérdése! Nekem a FAG van négyszeres áron...  vigyor3 smile

Asszem kezdhetem félretenni a zsebpénzem...   A MAPCO is még alsó szegmens?
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2015.03.25 szerda, 20:30:17 »

Nézőpont kérdése! Nekem a FAG van négyszeres áron...  vigyor3 smile

Asszem kezdhetem félretenni a zsebpénzem...   A MAPCO is még alsó szegmens?


Üdv!

Kinek mi?! Én pl MAPCO féltengely csuklót vettem és bírja. A szegedi Kovács autónál szoktam rendelni motyót hozzá. Mindig valamit, ahogy pénzem van, így mindig van vele foglalkozva. Valamilyen quality-n át kellett menniük, hogy forgalomba legyenek.  Tudom, mert autóalkatrészeket gyártó cégnél vagyok mérőtechnikus. puszira nincs ISO engedély.   Olcsó kategóriával szemben is bizalommal kell fordulni. Nem biztos, hogy gagyi, lehet, hogy csak be szeretnének törni a piacra,ezért olcsóbb. Fabia-ba pl. drágább féltengely csuklót vett az ismerősöm augusztusban, azt már cserélni is kell. 
Féktárcsát és betéteket is Denkermann-t vettem és nicsak,nem nyikorog,fog,mint az állat és 14.000 Ft volt az egész szett (2db tárcsa+4db betét) és elégedett vagyok.
Naplózva
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2015.03.25 szerda, 21:21:39 »

Üdv!

Kinek mi?! Én pl MAPCO féltengely csuklót vettem és bírja. A szegedi Kovács autónál szoktam rendelni motyót hozzá. Mindig valamit, ahogy pénzem van, így mindig van vele foglalkozva. Valamilyen quality-n át kellett menniük, hogy forgalomba legyenek.  Tudom, mert autóalkatrészeket gyártó cégnél vagyok mérőtechnikus. puszira nincs ISO engedély.   Olcsó kategóriával szemben is bizalommal kell fordulni. Nem biztos, hogy gagyi, lehet, hogy csak be szeretnének törni a piacra,ezért olcsóbb. Fabia-ba pl. drágább féltengely csuklót vett az ismerősöm augusztusban, azt már cserélni is kell. 
Féktárcsát és betéteket is Denkermann-t vettem és nicsak,nem nyikorog,fog,mint az állat és 14.000 Ft volt az egész szett (2db tárcsa+4db betét) és elégedett vagyok.

Őőő....igen, csak csapágyat viszonylag kevesen gyártanak a Világban és Kínában. Egy ilyen speciális csapágy esetén mint ez is, sokszor megesik, hogy pl. az SKF dobozában is Schaeffler, Snr vagy Timken termék van (ezzel nagyjából ki is merült a minőségi gyártók köre), és sokszor még arra sem veszik a fáradságot, hogy levakarják (ne kérjék rá) a márkajelzést (meg aztán idővel úgyis felvásárolják egymást, és a végén csak egy maradhat Wink ) . Az OEM beszállítók is ebből a körből vásárolnak szabványos gépelemeket, és még az első vonalbeli utángyártók is a futó tipusokhoz, de ott már nem publikus az infó, hogy mi van a dobozban. Aztán ha már legyártották a kereskedelmi stratégia szerinti darabszámot, akkor eladják az egész hóbelevancot Kínába.Innentől már követhetetlen. És innentől jó tudni, mi van a festék alatt. Mert szabványoknak megfelelni az egy dolog, jót gyártani, az meg egy másik.  Vannak dolgok amiket én is gondolkodás nélkül meg merek venni, de vannak amiken heteket vacilálok, gyűjtöm az infót. Szerény kis hazánkban ha sz@rt vettél, mehetsz a sóhivatalba, addig vagy jó, amíg költöd a pénzed. Oda a bizalom, meg oda egy félhavi kereseted, ha valamit kétszer kell megvenni.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 07:58:16 »

Mi történt azzal a kombival, hogy hátul kell rajta csapágyat cserélni?
Tudtommal igen hosszú ideig jók azok a csapágyak.

Szétszedni nem lehet, hogy csak magát a csapágyat cseréld ki benne?
15 év felett van, meg 300ezer km felett Cheesy
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2015.03.26 csütörtök, 07:59:52 »

Nézőpont kérdése! Nekem a FAG van négyszeres áron...  vigyor3 smile

Asszem kezdhetem félretenni a zsebpénzem...   A MAPCO is még alsó szegmens?

nagyon alsó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2015.03.27 péntek, 10:00:02 »

15 év felett van, meg 300ezer km felett Cheesy



 worship Én képtelen vagyok ilyen röviden fogalmazni, de IGEN !    Wink
Naplózva
PeZo
Vendég
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 06:17:14 »

Sziasztok

Érdeklődnék nem -e tudja valaki hogy az mk1es kombi dobfékes mondeo hátsó bölcsőjét be tudom -e rakni mk2 alá ugy ,hogy tárcsaféket átraktnám??
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 08:05:18 »

Érdeklődnék nem -e tudja valaki hogy az mk1es kombi dobfékes mondeo hátsó bölcsőjét be tudom -e rakni mk2 alá ugy ,hogy tárcsaféket átraktnám??
ABS érzékelő csatlakozásával gondod adódhat.
Én biztos, hogy fordítva csinálnám, mert tudtommal az Mk2 esetében a hosszlengőkar már nem annyira kényes.
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 13:45:16 »

Sziasztok!Olyat kérdeznék,hogy a hátsó bölcső csavarok beszoktak rohadni,vagy általában ki szoktak jönni?Mert lengéscsillapítókat kellene cserélnem és egyszerüen nem lehet meglazítani így bent őket!Itt is megkérdzném,nem tud valaki hátsó tárcsafékes futóműhöz azt a vezetéket ami az abs jeladó csatijára megy,belül meg az ülés alatt levő csatiba?Köszi!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2015.05.15 péntek, 12:02:47 »

Sziasztok!Olyat kérdeznék,hogy a hátsó bölcső csavarok beszoktak rohadni,vagy általában ki szoktak jönni?

Itt is megkérdzném,nem tud valaki hátsó tárcsafékes futóműhöz azt a vezetéket ami az abs jeladó csatijára megy,belül meg az ülés alatt levő csatiba?Köszi!
Nekem nem volt berohadva.

Szerintem adok-veszek részben az Mk2 alkatrészeket hirdetőktől kérdezgesd.
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2015.05.15 péntek, 14:14:40 »

Nekem nem volt berohadva.

Szerintem adok-veszek részben az Mk2 alkatrészeket hirdetőktől kérdezgesd.
Köszi az infot!Egyébbként írtam én már mindenhova keres-kínál rovat stb. de sehol semmi válasz nem jött!Sajna még nem találtam alkatrész kereskedőknél sem se bárdi,unix,cromax!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2015.05.15 péntek, 14:23:15 »

Köszi az infot!Egyébbként írtam én már mindenhova keres-kínál rovat stb. de sehol semmi válasz nem jött!Sajna még nem találtam alkatrész kereskedőknél sem se bárdi,unix,cromax!
Neki sincs?
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2015.05.15 péntek, 20:36:34 »

Neki sincs?
Hát nem nagyon.
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 09:37:13 »

Hát nem nagyon.
Milyen karosszériájú az autód, és mikor évjárat?
(Ezt egyébként az aláírásodba is betehetnéd, és akkor nem lennének ebből adódó félreértések.)
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 12:22:19 »

Milyen karosszériájú az autód, és mikor évjárat?
(Ezt egyébként az aláírásodba is betehetnéd, és akkor nem lennének ebből adódó félreértések.)
98-as kombi,hátul is tárcsa fékes!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 12:47:19 »

98-as kombi,hátul is tárcsa fékes!
Akkor annak már tudtommal belső érzékelős az ABS-e, nem külső gyűrűs, mint a régebbiek.
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 13:35:03 »

Akkor annak már tudtommal belső érzékelős az ABS-e, nem külső gyűrűs, mint a régebbiek.
Igen ez belső érzékelős!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2015.05.26 kedd, 18:29:26 »

Sziasztok!Lassan ráveszem magam,hogy kicseréljem a hátsó lengéscsillapítókat,ami sajna ugy néz ki hogy csak a bölcső leengedésével fog menni.Szóval azt kérdezném hogy elég csak a 6 csavart kivenni ami a az alvázhoz rögzití,vagy ki kell venni azt is ami a hosszlengőkart rögzití?Jó lenne ha a szilentnél elfordulna és letudnám billenteni annyira a bölcsőt hogy kitudjam venni a felső csavart!Örülnék ha tudna valaki segiteni ebben!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2015.05.26 kedd, 20:09:41 »

Sziasztok!Lassan ráveszem magam,hogy kicseréljem a hátsó lengéscsillapítókat,ami sajna ugy néz ki hogy csak a bölcső leengedésével fog menni.Szóval azt kérdezném hogy elég csak a 6 csavart kivenni ami a az alvázhoz rögzití,vagy ki kell venni azt is ami a hosszlengőkart rögzití?Jó lenne ha a szilentnél elfordulna és letudnám billenteni annyira a bölcsőt hogy kitudjam venni a felső csavart!Örülnék ha tudna valaki segiteni ebben!
nem kell hozzá leszedni. rendesz szerszámmal egy óra alatt megvan
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2015.05.26 kedd, 22:05:06 »

nem kell hozzá leszedni. rendesz szerszámmal egy óra alatt megvan

Szia.Az a baj hogy sehogy sem lazul meg!Már cserélték és valószinű megtépték mint az állat!Próbáltam már leeszedni,csináltam rá szerszámot is,de nem tudok akkora erőt kifejteni így hogy meglazuljon!Még raktam egy kis csőhosszabbitást is,de nem lazul és nem akarom lecseszni a csavar sarkait,azért gondoltam hogy a bölcső leszedésével próbálkozom!Ezért kérdeztem hogy hogy szokott lejönni!Üdv
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2015.05.27 szerda, 08:57:24 »

Sziasztok!Lassan ráveszem magam,hogy kicseréljem a hátsó lengéscsillapítókat,ami sajna ugy néz ki hogy csak a bölcső leengedésével fog menni.Szóval azt kérdezném hogy elég csak a 6 csavart kivenni ami a az alvázhoz rögzití,vagy ki kell venni azt is ami a hosszlengőkart rögzití?Jó lenne ha a szilentnél elfordulna és letudnám billenteni annyira a bölcsőt hogy kitudjam venni a felső csavart!Örülnék ha tudna valaki segiteni ebben!
Leengedhető, de nem nagyon. Leginkább a fékcső határozza meg a leengedés mértékét - ha jól emlékszem.
De egyébként megoldható úgy is, ahogy GinJoy írja, csak x@r hozzáférni. Pláne, ha elforog az anya Smiley.
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2015.05.27 szerda, 09:24:37 »

Leengedhető, de nem nagyon. Leginkább a fékcső határozza meg a leengedés mértékét - ha jól emlékszem.
De egyébként megoldható úgy is, ahogy GinJoy írja, csak x@r hozzáférni. Pláne, ha elforog az anya Smiley.
Hát még nekifutok valahogy!Köszi az infot!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2015.05.27 szerda, 13:06:46 »

Szia.Az a baj hogy sehogy sem lazul meg!Már cserélték és valószinű megtépték mint az állat!Próbáltam már leeszedni,csináltam rá szerszámot is,de nem tudok akkora erőt kifejteni így hogy meglazuljon!Még raktam egy kis csőhosszabbitást is,de nem lazul és nem akarom lecseszni a csavar sarkait,azért gondoltam hogy a bölcső leszedésével próbálkozom!Ezért kérdeztem hogy hogy szokott lejönni!Üdv
miért, ha leszeded nem sarkazod le az anyát? valószínű hogy nem a megfelelő szerszámmal próbálkozol. normál 6 lap fejű dogókulcs, kardán hosszú hosszabbító, és egy hajtószár. nekem a beta kb 60 centi hosszú, azonnal megindult
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2015.05.27 szerda, 13:07:22 »

Leengedhető, de nem nagyon. Leginkább a fékcső határozza meg a leengedés mértékét - ha jól emlékszem.
De egyébként megoldható úgy is, ahogy GinJoy írja, csak x@r hozzáférni. Pláne, ha elforog az anya Smiley.
mk2-nél már rá lehet akasztani egy 19-est, és nem forog el
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2015.05.27 szerda, 13:23:43 »

mk2-nél már rá lehet akasztani egy 19-est, és nem forog el


Ha valaki ilyet művelne, és a felső csavarhoz rájön hogy kell hozzáférni úgy hogy még tekerni is lehessen, akkor lőjön róla plíz egy képet hogy hogy kell Cheesy Én nem találtam olyan zugot ahonnan rá lehetett volna rakni úgy a kulcsot hogy aztán tekerni is tudjam a csavart.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2015.05.27 szerda, 13:35:10 »

Ha valaki ilyet művelne, és a felső csavarhoz rájön hogy kell hozzáférni úgy hogy még tekerni is lehessen, akkor lőjön róla plíz egy képet hogy hogy kell Cheesy Én nem találtam olyan zugot ahonnan rá lehetett volna rakni úgy a kulcsot hogy aztán tekerni is tudjam a csavart.
az előbb írtam le hogy hogyan kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2015.05.27 szerda, 14:44:05 »

az előbb írtam le hogy hogyan kell


Az addig oké, meg is volt mindegyik, viszont nagyjából egyetlen pozícióban lehetett csak rárakni a dugót a karral együtt, ott meg alig 2-3 fokot lehetett csak tekerni. Kéne valami támpont, hogy merrefelé kéne állnia a dugókulcs karjának a sikerhez.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2015.05.27 szerda, 15:04:15 »

Az addig oké, meg is volt mindegyik, viszont nagyjából egyetlen pozícióban lehetett csak rárakni a dugót a karral együtt, ott meg alig 2-3 fokot lehetett csak tekerni. Kéne valami támpont, hogy merrefelé kéne állnia a dugókulcs karjának a sikerhez.
Most mondhatnám azt, hogy erre való a légkulcs!  Cheesy Grin
Csak viccezem.  Smiley
Igen, ez van. Alig mozog, ezért mondta a jó szerszámot, amin nem 36 ricni van, hanem mondjuk 72, ezért többet lehet hajtani vele. Szerintem.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2015.05.27 szerda, 15:36:00 »

Az addig oké, meg is volt mindegyik, viszont nagyjából egyetlen pozícióban lehetett csak rárakni a dugót a karral együtt, ott meg alig 2-3 fokot lehetett csak tekerni. Kéne valami támpont, hogy merrefelé kéne állnia a dugókulcs karjának a sikerhez.
azt is odaírtam hogy kardán, meg egy hosszú (50 centis) hosszabbító. akkor oda fordítod ahova akarod
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2015.05.27 szerda, 20:53:22 »

A bölcső leszedést azért gondoltam,mert ha le is sarkalom,ha van hozzá helyem akkor megoldom valahogy,és egyébbként próbáltam ahogy ginjoy javasolta,ja és pont 6 lapfejű krovám va. és a csuklóval-hosszúszárral próbáltam lazítani,de nem lazul,inkább le akar fordulni a csavarfejről,lesarkalni meg nem akarom ugye!Ugyanúgy nem jó sehogy mint ahogy thomyka írja!Szóval értem ahogy leírjátok,csak lehet a szerszám sem igazi,meg igencsak be van rohadva!Nagyon szeretem az autót,de sajna megtapasztalom azokat a dolgokat rajt,amit a tervezök elég érdekesen oldottak meg!Való igaz,van ökör dolog számtalan más autón,de megoldhatták volna hogy könnyebben hozzáférhető legyen!
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2015.05.29 péntek, 13:41:58 »

...,de megoldhatták volna hogy könnyebben hozzáférhető legyen!
Ez mondjuk igaz.  Cheesy
Nekem annyival volt könnyebb, hogy a fékcső le volt kötve, mert tárcsásra cseréltem, így nem okozott gondot a bölcső leeresztése a gátló cseréhez.
Naplózva
jozs79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 08:55:03 »

Sziasztok!

Van egy 98-as évjáratu II-es mondeom.
A problémám az hogy a bal oldalon hallani lehet menet közben szagatott búgó hangot,bármelyk sebesség tartományban megyek az autoval.
Mindeggy hogy jobbra-balra kanyarodok.
Tavaly lett cserélve csapágy MOOG márkáju.Milyen csapágyat érdemes bele tenni ami megfizethető??
Tavaly előtt lett cserélve féltengely.

A sebességet megtartva mindeggy milyen sebességet ,rángat (apro rángások) az auto.
Azt mondták hogy a váltónál van valami (baktato vagy buktato) gumibak és az okozhatja,mert kivan nyulva.
Én nemnagyon értek hozzá.

Szeretem ezt az autot és nemszivesen válnék meg tőle!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!!
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 13:58:38 »

Sziasztok!

Van egy 98-as évjáratu II-es mondeom.
A problémám az hogy a bal oldalon hallani lehet menet közben szagatott búgó hangot,bármelyk sebesség tartományban megyek az autoval.
Mindeggy hogy jobbra-balra kanyarodok.
Tavaly lett cserélve csapágy MOOG márkáju.Milyen csapágyat érdemes bele tenni ami megfizethető??
Tavaly előtt lett cserélve féltengely.

A sebességet megtartva mindeggy milyen sebességet ,rángat (apro rángások) az auto.
Azt mondták hogy a váltónál van valami (baktato vagy buktato) gumibak és az okozhatja,mert kivan nyulva.
Én nemnagyon értek hozzá.

Szeretem ezt az autot és nemszivesen válnék meg tőle!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!!

HÁt,először is nem ártana tudni,hogy a 98-as évjáratú II-es mondeodat benzin avagy dízel züzemanyag hajtja.A váltót elöl rögzíti egy darab bak (leömlő és hűtő között leledzik),de az ha még el is szakad benne a gumi,rángatni a motor nem fog.Ránt a kasztnin ez igaz,de menet közbeni rángatás hibái között lehet benzinesnél-gyertya-gyertyakábel-lambdaszonda-befecskendező rendszer-üa. szűrő dugulás vagy bármilyen vákumhiba.Ha dízel akkor majd a dízeldokik megírják ott mi lehet a bibi.Lehet venni bontottan,ha benzines az autód vegyél bele dízel bakot v. v6-ost (a kettő gyakorlatilag egyforma,nekem is dízel van a v6-ban).Annak vastagabb a gumija v. újíttasd fel.Érdemes a vezető alatti bakot is megnézni mert abban is el tud öregedni és szétszakadni a gumi.Pesten pl. a silentblock kft. csinál ilyet,én meg vagyok velük elégedve.Gyertyából érdemes ngk-t venni,gyertyakábelből meg pl. a kuglerkábel a gyárinál sokkal jobb minőségben olcsóbban készít mindenfélét.Nálam a kuglerkábel 10-ből 10 pont.De egyelőre elég lenne annyi,hogy benzin vagy dízel....a búgás érdekes dolog,de csinálhatja pl. rossz gumi is nem feltétlen kell hozzá csapágy.Bár nálam tört szét 200 km után zsírúj swag csapágy is.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 16:08:31 »

HÁt,először is nem ártana tudni,hogy a 98-as évjáratú II-es mondeodat benzin avagy dízel züzemanyag hajtja.A váltót elöl rögzíti egy darab bak (leömlő és hűtő között leledzik),de az ha még el is szakad benne a gumi,rángatni a motor nem fog.Ránt a kasztnin ez igaz,de menet közbeni rángatás hibái között lehet benzinesnél-gyertya-gyertyakábel-lambdaszonda-befecskendező rendszer-üa. szűrő dugulás vagy bármilyen vákumhiba.Ha dízel akkor majd a dízeldokik megírják ott mi lehet a bibi.Lehet venni bontottan,ha benzines az autód vegyél bele dízel bakot v. v6-ost (a kettő gyakorlatilag egyforma,nekem is dízel van a v6-ban).Annak vastagabb a gumija v. újíttasd fel.Érdemes a vezető alatti bakot is megnézni mert abban is el tud öregedni és szétszakadni a gumi.Pesten pl. a silentblock kft. csinál ilyet,én meg vagyok velük elégedve.Gyertyából érdemes ngk-t venni,gyertyakábelből meg pl. a kuglerkábel a gyárinál sokkal jobb minőségben olcsóbban készít mindenfélét.Nálam a kuglerkábel 10-ből 10 pont.De egyelőre elég lenne annyi,hogy benzin vagy dízel....a búgás érdekes dolog,de csinálhatja pl. rossz gumi is nem feltétlen kell hozzá csapágy.Bár nálam tört szét 200 km után zsírúj swag csapágy is.
Az a gyertyakábel engem érdekelne, újra rángat az autó kis sebességnél kicsi fokozatban. Egyszer már lettek takarítva, akkor meg is szűnt a rángatás, most újra kezdte. A neten a kuglerkábelra keresve megtalálom? Mindjárt kipróbálom.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 16:15:05 »

Az a gyertyakábel engem érdekelne, újra rángat az autó kis sebességnél kicsi fokozatban. Egyszer már lettek takarítva, akkor meg is szűnt a rángatás, most újra kezdte. A neten a kuglerkábelra keresve megtalálom? Mindjárt kipróbálom.
http://www.gyujtokabel.hu
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jozs79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2015.07.19 vasárnap, 19:31:06 »

Köszönöm szépen az utbaigazitast.
Benzines a mondeom.
Az nem semmi hogy olyan hamar szettörik a csapágy pedig az már minőség.
Naplózva
macilaci
Vendég
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 15:52:37 »

Köszönöm szépen az utbaigazitast.
Benzines a mondeom.
Az nem semmi hogy olyan hamar szettörik a csapágy pedig az már minőség.
Hát,ez van.Akár befeszülhetett cserekor is vagy simán gyári hibás volt.Utána vettem valami japán szettet a kovácsautónál (azt hiszem,az volt a legutolsó dolog,amit kaptam náluk.Utoljára kicsit elszabadultak az indulatok a nem megfelelő alkatrészek kiszállítása miatt...persze a felelősséget tovább pattintották volna csak épp ez nekik nem jött be.Nekem meg nem kell náluk rendelnem....) azóta nem volt gondom a csapágyakkal.Szóval,ha benzines akkor első körben megnézném a gyertyákat,trafót,gyertyakábeleket.Ha netalán tudod mikor volt cserélve,annál jobb egy hibalehetőség kilőve.Bár a kábelek érdekes dolgokat tudnak produkálni...én azért ajánlom az NGK gyertyákat mert-1.az ebayen olcsóbb (v6-hoz tuti....) mint itt az alap gyertyák 2. a szent motocraft után sutyiban kipróbáltam és kissé más lett a motor viselkedése pozitív irányban....azóta csak ezt használom...de ezt csakfélve mertem ide beírni.... pár éve megköveztek érte....
PL:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-I-II-2-0-ZETEC-03-93-10-00-NGK-PLATINUM-SPARK-PLUGS-x-4-PTR5A-10-/151352442555?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Model%3AMondeo|Plat_Gen%3AMK+II&hash=item233d4efebb
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.20 hétfő, 15:57:31 írta macilaci » Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2015.07.20 hétfő, 20:44:47 »

Köszönöm szépen az utbaigazitast.
Benzines a mondeom.
Az nem semmi hogy olyan hamar szettörik a csapágy pedig az már minőség.

Elsőre én is olcsóbb csapágyat vettem, de két hét múlva ugyanúgy elkezdett zúgni, kicseréltem SKF-re azóta eltelt kb 30000 km és nincs zúgás. Szétesett a régi csapágy kivételkor és az egyik golyósoron a zsír fehér volt mint a gyári a másik meg fekete mintha megégett volna.
Naplózva
ricsi4x
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2015.07.21 kedd, 19:12:15 »

Sziasztok,

98-as MK2-es kombi Mondeom van . Hátsó rugót szeretném kicserélni . Hogy kezdjek hozzá mi a legegyszerűbb módszer rá ?

És még egy másik problémám is van. Mikor bőgázzal gyorsítok akkor mintha rázna az eleje minimálisan és mikor már 110 fölött megyek és fékezek egy nagyot akkor is rázz elég rendesen ( de csak az elején a fékezésnek később nem ) új tárcsák betétek vannak elől, lengéscsillapító se régi. Mi okozhatja a problémát ha egy minimálisat lóg a stabilizátor  ( kutyacsont ) az okozhatja ezeket a problémákat ?

Előre is köszi
Üdv.
Ricsi
Naplózva
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.