Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:56:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Futómű
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
33
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 743541 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 13:13:03 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.02.21 hétfő, 13:03:50
sok gombócba lesz ez neked
ha megcsináljátok, kaptok is sok gombóc :hehe:ot
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 14:14:54 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.02.21 hétfő, 13:13:03
ha megcsináljátok, kaptok is sok gombóc :hehe:ot
tűzzed ki az alapot meg a dátumot, oszt megyünk
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 14:17:48 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.02.21 hétfő, 14:14:54
tűzzed ki az alapot meg a dátumot, oszt megyünk
Jó, de ásni te fogsz, mink meg majd művezetünk.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2011.02.21 hétfő, 14:22:25 »
Idézetet írta: drof - 2011.02.21 hétfő, 14:17:48
Jó, de ásni te fogsz, mink meg majd művezetünk.
én is így gondoltam, legalább nem rontjátok el
Naplózva
májki1982
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2011.02.26 szombat, 12:36:35 »
kérdésem lenne.nagyon zuhok kopog az első futomüvem.megnézte szerelő,lóg a lengőkargömbfej,és a kormányösszekötőgőmbfej mind2oldalon.azt mondja hogy többi/szilentek,stabpálca jók/kérdésem,hogy ha gömbfejek a rosszak akkor kopoghat a futomű?
?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2011.02.26 szombat, 12:38:06 »
Idézetet írta: májki1982 - 2011.02.26 szombat, 12:36:35
kérdésem lenne.nagyon zuhok kopog az első futomüvem.megnézte szerelő,lóg a lengőkargömbfej,és a kormányösszekötőgőmbfej mind2oldalon.azt mondja hogy többi/szilentek,stabpálca jók/kérdésem,hogy ha gömbfejek a rosszak akkor kopoghat a futomű?
?
igen.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2011.03.25 péntek, 12:10:01 »
Valaki meg tudja mondani, hogy mekkora a kerékagy peremének a külső átmérője (amire illeszkedik a felni közepe)? Mert kell gyártatnom központosító gyűrűket az alufelnibe.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2011.03.25 péntek, 12:31:18 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.03.25 péntek, 12:10:01
Valaki meg tudja mondani, hogy mekkora a kerékagy peremének a külső átmérője (amire illeszkedik a felni közepe)? Mert kell gyártatnom központosító gyűrűket az alufelnibe.
Szia!
Én 63,4 mm- t látok egy anyagban, minden Fordnál (Cougar, Fiesta, Mondeo, Galaxy, Escort, Orion, Focus, C-Max, Fusion, Ka, Maverick, Probe, Puma, Sierra, Scorpio)
Elküldtem az e-mail címedre
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.25 péntek, 12:34:52 írta V.Tamás
»
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2011.03.25 péntek, 12:40:56 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.25 péntek, 12:31:18
Szia!
Én 63,4 mm- t látok egy anyagban, minden Fordnál (Cougar, Fiesta, Mondeo, Galaxy, Escort, Orion, Focus, C-Max, Fusion, Ka, Maverick, Probe, Puma, Sierra, Scorpio)
Elküldtem az e-mail címedre
Köszi! Egy ilyen gyűrű volt az egyik felnimben, és annak is 63,4 a belső átmérője, úgyhogy mindenhogyan stimmel akkor, csak gondoltam mielőtt szerzek másik 3-at előtte rákérdezek, hátha ez nem pont akkora.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
EffEnnK
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2011.06.14 kedd, 17:14:28 »
Sziasztok!
Egy érdekes problémával állok szemben: tavaly februárban első 2 lengéscsillapító csere és csapágycsere volt a mondimon ('97, 1.8TD Turnier). Megtettem kb 2000km-t és elkezdett rázni az első futóművem fékezéskor olyan 60-80 között veszett módon. Szerelőm mondta tárcsa, oké tárcsacsere. Eltelt 2000km, újra ráz zsír új tárcsákkal. Azóta volt újabb csapágycsere, plusz kerékagy csere is, a rázás 2000km után újra és újra előjön, de csak fékezéskor.
Valaki találkozott már hasonló anomáliával? Szerelőm lassan agybajt kap tőlem, én viszont szeretek hozzá járni, mást is csinált már nekem, jól, pontosan, gyorsan, korrekten és olcsón dolgozik
Naplózva
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2011.06.14 kedd, 19:41:20 »
Szia!
Én is túlestem hasonló tortúrán.
A megoldás nálam:
Elől Textar tárcsák v. gyári Ford + Textar betétek semmi más utángyártott!
Hátul vadi új Brembo dob + betétek A dobot szabályozni kellett pár ezer után,m állítólag finom fékezgetésekkel kell
bejáratni az új alkatrészeket mind tárcsát mind dobot.
Remélem segítettem.
Gábor
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
EffEnnK
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2011.06.15 szerda, 11:20:21 »
Trextar tárcsám van, előtte pedig gyári volt, a gyári kb 50%-os volt amikor elkezdte ezt csinálni. Elöl hátul tárcsafékes az enyém, és hátul még gyári készlet van, elsőket cseréltül csak. Félek, hogy a lengéscsillapító csere okozott valamit, vagy azt nem szakszerűen csinálták meg, vagy nem tudom, másra egyszerűen nem tudok gondolni, reméltem hátha találkozott már ezzel valaki más is
Idézetet írta: gsziki - 2011.06.14 kedd, 19:41:20
Szia!
Én is túlestem hasonló tortúrán.
A megoldás nálam:
Elől Textar tárcsák v. gyári Ford + Textar betétek semmi más utángyártott!
Hátul vadi új Brembo dob + betétek A dobot szabályozni kellett pár ezer után,m állítólag finom fékezgetésekkel kell
bejáratni az új alkatrészeket mind tárcsát mind dobot.
Remélem segítettem.
Gábor
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2011.06.15 szerda, 11:23:06 »
Idézetet írta: EffEnnK - 2011.06.15 szerda, 11:20:21
Trextar tárcsám van, előtte pedig gyári volt, a gyári kb 50%-os volt amikor elkezdte ezt csinálni. Elöl hátul tárcsafékes az enyém, és hátul még gyári készlet van, elsőket cseréltül csak. Félek, hogy a lengéscsillapító csere okozott valamit, vagy azt nem szakszerűen csinálták meg, vagy nem tudom, másra egyszerűen nem tudok gondolni, reméltem hátha találkozott már ezzel valaki más is
inkább a futóműnek van valami baja
Naplózva
EffEnnK
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2011.06.15 szerda, 12:42:58 »
Addig eljutottunk már szerelővel, hogy a kerékagyon van egy lazás 15 százados nyolcas, ezért cseréltünk kerékagyat, de az nem oldotta meg, ugyanúgy ott van a 15 század. És akkor kezdi el a rázást, amikor a 15 századnyi nyolcas szépen belekopik a tárcsába is (szabályozás után). Ehhez kell az a kb 2000km
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.15 szerda, 11:23:06
inkább a futóműnek van valami baja
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2011.06.15 szerda, 12:50:44 »
Idézetet írta: EffEnnK - 2011.06.15 szerda, 12:42:58
Addig eljutottunk már szerelővel, hogy a kerékagyon van egy lazás 15 százados nyolcas, ezért cseréltünk kerékagyat, de az nem oldotta meg, ugyanúgy ott van a 15 század. És akkor kezdi el a rázást, amikor a 15 századnyi nyolcas szépen belekopik a tárcsába is (szabályozás után). Ehhez kell az a kb 2000km
valamiért odakerül az a 8-as továbbra is, tehát ott a csonkállvánnyal van baj, azt kellene cserélni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2011.06.18 szombat, 21:41:20 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.15 szerda, 12:50:44
valamiért odakerül az a 8-as továbbra is, tehát ott a csonkállvánnyal van baj, azt kellene cserélni
attól nem lehetne ilyen baja, nem forgórész. ha nem görbe a csonk vége, akkor *** a csapágy
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2011.06.18 szombat, 22:52:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.18 szombat, 21:41:20
attól nem lehetne ilyen baja, nem forgórész. ha nem görbe a csonk vége, akkor *** a csapágy
azért 2e alatt szerintem még gagyi csapágy se megy tönkre
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2011.06.18 szombat, 23:01:29 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.18 szombat, 22:52:34
azért 2e alatt szerintem még gagyi csapágy se megy tönkre
nem 2e alatt megy tönkre, hanem rossz is , csak addigra teszi tönkre a tárcsát. a csonkállvány bármilyen is, ha a csapágy és az agy egyenesen fut, akkor nem üt semmi. csak fizika
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2011.06.18 szombat, 23:08:59 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.18 szombat, 23:01:29
nem 2e alatt megy tönkre, hanem rossz is , csak addigra teszi tönkre a tárcsát. a csonkállvány bármilyen is, ha a csapágy és az agy egyenesen fut, akkor nem üt semmi. csak fizika
a fizika egy dolog
meg az is, amit a kolléga írt
"kerékagyon van egy lazás 15 százados nyolcas, ezért cseréltünk kerékagyat, de az nem oldotta meg, ugyanúgy ott van a 15 század."
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2011.06.18 szombat, 23:15:14 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.18 szombat, 23:08:59
"kerékagyon van egy lazás 15 százados nyolcas, ezért cseréltünk kerékagyat, de az nem oldotta meg, ugyanúgy ott van a 15 század."
és?
azért van, mert ugyanabban a csapágyban fut. ennyi
én is végigolvastam, hogy mit írt, csak értem is
vagy mégsem?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.18 szombat, 23:17:55 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2011.06.18 szombat, 23:16:25 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.18 szombat, 23:15:14
és?
azért van, mert ugyanabban a csapágyban fut. ennyi
én is végigolvastam, hogy mit írt, csak értem is
persze, kerékagyat cserél, csapágyat meg nem?
teljesen logikus
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2011.06.18 szombat, 23:21:29 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.18 szombat, 23:16:25
persze, kerékagyat cserél, csapágyat meg nem?
teljesen logikus
ja, minthogy az is logikus, hogy attól az alkatrésztől lett baj, ami csak egy darab vas, 10 éve ott van, és a többi alkatrész cseréjekor hirtelen ez romlott el. ez a tipikus tönkrement vasgolyó esete
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
EffEnnK
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2011.06.19 vasárnap, 11:14:46 »
Természetesen a csapágy cserélve volt a kerékagy cserekor, mivel a kerékagyat úgy tudod kiütni, hogy jön vele a csapágy. A csapágy pedig nem *** gagyi, gyári csapágy került bele mindkét alkalommal. Valahol beljebb lesz a gond ezek után, csak a csonk nem túl logikus, hogy összeszed ekkora kehét valamilyen úton-módon. De lehet hogy tévedek
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.18 szombat, 23:21:29
ja, minthogy az is logikus, hogy attól az alkatrésztől lett baj, ami csak egy darab vas, 10 éve ott van, és a többi alkatrész cseréjekor hirtelen ez romlott el. ez a tipikus tönkrement vasgolyó esete
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2011.06.20 hétfő, 18:52:20 »
Idézetet írta: EffEnnK - 2011.06.19 vasárnap, 11:14:46
Természetesen a csapágy cserélve volt a kerékagy cserekor, mivel a kerékagyat úgy tudod kiütni, hogy jön vele a csapágy. A csapágy pedig nem *** gagyi, gyári csapágy került bele mindkét alkalommal. Valahol beljebb lesz a gond ezek után, csak a csonk nem túl logikus, hogy összeszed ekkora kehét valamilyen úton-módon. De lehet hogy tévedek
és rendesen meg lett hózva az anya a tengely végén? ami természetesen új szintén ugye?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
EffEnnK
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2011.06.21 kedd, 08:33:10 »
Bezony új, és bezony meg lett húzva rendesen... Valami butaság lesz, ami a lengéscsillapító cserével kapcsolatos...
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.20 hétfő, 18:52:20
és rendesen meg lett hózva az anya a tengely végén? ami természetesen új szintén ugye?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2011.06.21 kedd, 20:17:20 »
Idézetet írta: EffEnnK - 2011.06.21 kedd, 08:33:10
Bezony új, és bezony meg lett húzva rendesen... Valami butaság lesz, ami a lengéscsillapító cserével kapcsolatos...
akkor ok. csak mert el szokták felejteni mi is a 340 Nm
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2011.06.21 kedd, 21:09:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.21 kedd, 20:17:20
akkor ok. csak mert el szokták felejteni mi is a 340 Nm
Az a kerékagyé, ugye?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2011.06.21 kedd, 21:14:51 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 21:09:35
Az a kerékagyé, ugye?
igen. és sajna le is lazul, ha nincs rendesen meghúzva
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2011.06.21 kedd, 21:16:24 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.21 kedd, 21:14:51
igen. és sajna le is lazul, ha nincs rendesen meghúzva
Tudom, múltkor nyomatékkulccsal és kézzel húztuk meg (210+x Nm) aztán másnapra lelazult.
Naplózva
EffEnnK
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2011.06.22 szerda, 09:22:01 »
És akkor még mindig lövésem sincs, miért rázhat 2000km után, ááá
Idézetet írta: drof - 2011.06.21 kedd, 21:16:24
Tudom, múltkor nyomatékkulccsal és kézzel húztuk meg (210+x Nm) aztán másnapra lelazult.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2011.06.22 szerda, 19:40:43 »
Idézetet írta: EffEnnK - 2011.06.22 szerda, 09:22:01
És akkor még mindig lövésem sincs, miért rázhat 2000km után, ááá
ez a kisebbik baj, de hogy az autószerelő sem tudja
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2011.06.22 szerda, 20:04:53 »
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.22 szerda, 19:40:43
ez a kisebbik baj, de hogy az autószerelő sem tudja
már csak az a kérdés, hogy hogy mérte a kerékagyon a 15 százados nyolcast
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2011.06.22 szerda, 20:54:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.22 szerda, 20:04:53
már csak az a kérdés, hogy hogy mérte a kerékagyon a 15 százados nyolcast
biztos a gyerek favonalzójával
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2011.06.22 szerda, 20:56:33 »
féknyereg csúszik rendesen?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
EffEnnK
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 10:41:11 »
Igen, azt néztük először.
Idézetet írta: GinJoy - 2011.06.22 szerda, 20:56:33
féknyereg csúszik rendesen?
Naplózva
gsziki
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 440
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2011.06.23 csütörtök, 19:39:21 »
Idézetet írta: EffEnnK - 2011.06.22 szerda, 09:22:01
És akkor még mindig lövésem sincs, miért rázhat 2000km után, ááá
Az új tárcsát óvatos fékezésekkel kell beedzeni,mert ha párszor besatuzol ez lesz az eredmény.
Naplózva
2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
EffEnnK
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2011.06.24 péntek, 09:37:18 »
Erre nem válaszoltam
Szóval gólyalábra erősített indikátor órával, de elég trükkös, mert alig van hely a kerékagyon a kerékcsavarok mellett, de lehetséges
A másik oldalon 5 század az ütés, azzal nincs is baj.
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.22 szerda, 20:04:53
már csak az a kérdés, hogy hogy mérte a kerékagyon a 15 százados nyolcast
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2011.06.29 szerda, 13:44:23 »
Senki nem tudja frankón a választ az alábbi hibajelenségre. Akárkit kérdeztem (szerelők is), mindneki mást mond
Úthibáknál oldalirányba berángat az autó hátulja. Mintha ki akarna törni a fara oldalra. Egyébként azóta csinálja, hogy a hátsó futómű szilentjei cserélve lettek és elhoztam a szerelőtől.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2011.06.29 szerda, 16:59:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.29 szerda, 13:44:23
Senki nem tudja frankón a választ az alábbi hibajelenségre. Akárkit kérdeztem (szerelők is), mindneki mást mond
Úthibáknál oldalirányba berángat az autó hátulja. Mintha ki akarna törni a fara oldalra. Egyébként azóta csinálja, hogy a hátsó futómű szilentjei cserélve lettek és elhoztam a szerelőtől.
valami ilyesmi volt kokaikoko kombijával is.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2011.06.29 szerda, 19:18:57 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.29 szerda, 13:44:23
Senki nem tudja frankón a választ az alábbi hibajelenségre. Akárkit kérdeztem (szerelők is), mindneki mást mond
Úthibáknál oldalirányba berángat az autó hátulja. Mintha ki akarna törni a fara oldalra. Egyébként azóta csinálja, hogy a hátsó futómű szilentjei cserélve lettek és elhoztam a szerelőtől.
Te voltál már úgy szerelőnél, hogy nem baxtak el valamit a kocsin? Mert hogy én (Yooccooval) itthob elbaxom a verdát az egy dolog, mert az ingyen van. De hogy te mindig elviszed valahova, ahol pénzért tönkreteszik, az valami skandallum.
A csavarok meg vannak húzva rendesen? Akkor kóvályog, ha valami laza, vagy a belevalónál keskenyebb szilent került bele.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2011.06.29 szerda, 19:25:49 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.29 szerda, 19:18:57
Te voltál már úgy szerelőnél, hogy nem baxtak el valamit a kocsin?
Nemnagyon
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2011.06.29 szerda, 21:14:39 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.29 szerda, 19:18:57
Te voltál már úgy szerelőnél, hogy nem baxtak el valamit a kocsin? Mert hogy én (Yooccooval) itthob elbaxom a verdát az egy dolog, mert az ingyen van. De hogy te mindig elviszed valahova, ahol pénzért tönkreteszik, az valami skandallum.
A csavarok meg vannak húzva rendesen? Akkor kóvályog, ha valami laza, vagy a belevalónál keskenyebb szilent került bele.
Erre gondoltam én is.Hátul több szilent van mint elöl és hogy mind passzoljon...
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 00:01:39 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.29 szerda, 21:14:39
Erre gondoltam én is.Hátul több szilent van mint elöl és hogy mind passzoljon...
Ha ez silent probléma, kikúrom a f@szba ezeket a puha selejtes gyári szilenteket és kemény poliuretánokat tetetek bele szépen
Nemsokkal drágább, ellenben még határozottabbá teszi az úttartást.
Az, ha kb minden kanyarodáskor csikorognak az első gumik, az futóműbeállítással orvosolható, mi? A gumik rendben vannak.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 08:09:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.30 csütörtök, 00:01:39
Ha ez silent probléma, kikúrom a f@szba ezeket a puha selejtes gyári szilenteket és kemény poliuretánokat tetetek bele szépen
Nemsokkal drágább, ellenben még határozottabbá teszi az úttartást.
Az, ha kb minden kanyarodáskor csikorognak az első gumik, az futóműbeállítással orvosolható, mi? A gumik rendben vannak.
Valószínű.Bár nekem például a goddyear téligumik a legenyhébb kanyarodásra is sírtak ezerrel.A gagyi kínai nem,meg a rendes nyáriak sem.De alapból utálom ezt a márkát a bridgestone-nal együtt.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 08:57:04 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.30 csütörtök, 00:01:39
Ha ez silent probléma, kikúrom a f@szba ezeket a puha selejtes gyári szilenteket és kemény poliuretánokat tetetek bele szépen
Nemsokkal drágább, ellenben még határozottabbá teszi az úttartást.
Az, ha kb minden kanyarodáskor csikorognak az első gumik, az futóműbeállítással orvosolható, mi? A gumik rendben vannak.
Első körben az is elég, ha a belevaló méretű szilentet teszel bele, az is sokat imprúvol az úttartáson.
Szerintem az nem futómű gond, hanem kemény gumi. A "minden rendben van a gumival" az mit jelent? Mert ha NCT5-ös van elől, akkor az mindig sikítani fog, mert qrvakemény komponensekből készült. Főleg, ha 5-6 éves, akkor aztán tud sírni. Nekem is volt 5 hónapig, ki is vágtam a kukába hamar.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 08:58:35 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.06.30 csütörtök, 08:09:25
Valószínű.Bár nekem például a goddyear téligumik a legenyhébb kanyarodásra is sírtak ezerrel.A gagyi kínai nem,meg a rendes nyáriak sem.De alapból utálom ezt a márkát a bridgestone-nal együtt.
A lassan kopós gumi átka, hogy sír, mert kemény, mint a fhaszom a lagziban.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 10:56:25 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.30 csütörtök, 08:57:04
Első körben az is elég, ha a belevaló méretű szilentet teszel bele, az is sokat imprúvol az úttartáson.
Szerintem az nem futómű gond, hanem kemény gumi. A "minden rendben van a gumival" az mit jelent? Mert ha NCT5-ös van elől, akkor az mindig sikítani fog, mert qrvakemény komponensekből készült. Főleg, ha 5-6 éves, akkor aztán tud sírni. Nekem is volt 5 hónapig, ki is vágtam a kukába hamar.
Te még azt is tudod milyen gumit használok az első kerekeken?
Jövő nyárra 100%, hogy oda is merev oldalfalú pacskerokat pattintok fel, nem ilyen sz@rt. Jó kis Eagle F1, vagy Potenza, vagy más ilyen kategóriásat.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 11:08:59 »
Idézetet írta: drof - 2011.06.30 csütörtök, 08:57:04
Első körben az is elég, ha a belevaló méretű szilentet teszel bele, az is sokat imprúvol az úttartáson.
Szerintem az nem futómű gond, hanem kemény gumi. A "minden rendben van a gumival" az mit jelent? Mert ha NCT5-ös van elől, akkor az mindig sikítani fog, mert qrvakemény komponensekből készült. Főleg, ha 5-6 éves, akkor aztán tud sírni. Nekem is volt 5 hónapig, ki is vágtam a kukába hamar.
az enyém egyedül körforgalomban sír, ott is csak akkor, ha komolyabb sebességgel érkezem, pedig azt tudod, hogy milyen vén szarjaim vannak
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 11:17:08 »
Idézetet írta: Rocco - 2011.06.30 csütörtök, 10:56:25
Te még azt is tudod milyen gumit használok az első kerekeken?
Jövő nyárra 100%, hogy oda is merev oldalfalú pacskerokat pattintok fel, nem ilyen sz@rt. Jó kis Eagle F1, vagy Potenza, vagy más ilyen kategóriásat.
Mindent tudok!
Nekem is peremvédős Conti van elöl-hátul, na azokat eddig csak egyszer sikerült megríkatnom, de akkor már az asszony is sziszegett és markolászott minden kiálló tárgyat.....
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2011.06.30 csütörtök, 11:18:55 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.06.30 csütörtök, 11:08:59
az enyém egyedül körforgalomban sír, ott is csak akkor, ha komolyabb sebességgel érkezem, pedig azt tudod, hogy milyen vén ***jaim vannak
Mert te olyan úriemberes vagy! Egyenesben száguldozol, kanyarban meg szép lassan mész. Kivéve, amikor nem.
Nekem 8 éves volt az NCT5, amikor kivágtam, akkor már a garázsban is sikított a legkisebb sebességnél is. Újonnan biztos jobb volt.
Akkor lett elegem belőle, amikor hátra raktam, hogy kussoljon, erre ott is sírt kanyarban.
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
33
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ