Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:15:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
33
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 742785 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
avibus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #450 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:44:57 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.08.28 vasárnap, 18:27:59
szeva!
a történet nem egyszerű, de megoldható.
kocsi megemel, kormányoszlop leköt (persze mindez elött akksi leköt)
ha a bölcső hátsó 2 csavarját lelazítod, jobban hozzáférsz a kormányműhöz, viszont a motort alá kell bakolni. ebben az esetben a hátsó váltóbakot is le tudod szedni.
körmány gömbfejeket lekötöd, hidreolika csöveket lekötöd, a maradék olajat felfogod. 6 db csavar fogja a kormányművet a bölcsőhöz felülről.
nagyjából ennyi.
kis rutinnal, egy óra alatt kint van.
Még 1: nekem 2 db csavarral van megoldva nem 6-al.
?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #451 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 22:17:20 »
Idézetet írta: avibus - 2011.08.28 vasárnap, 20:44:57
Még 1: nekem 2 db csavarral van megoldva nem 6-al.
?
őőő izé...igazad van....
a 6 az azért volt bennem, mert nálam van egy védőburkolat felette...bocsi a félrevezetésért.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
t.jános
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #452 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 08:31:14 »
Sziasztok szeretnék egy kis segítséget lengéscsillapítót akarok cserélni 1.8 td kombi milyen méret milliméterben a csillapító első hátsó hossza
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #453 Dátum:
2011.09.06 kedd, 13:29:54 »
Üdv Néktek!
Érdeklődnék, hogy tudja-e valaki, hogy mi a különbség az Mk2 és Mk1 csonkállványa (első) között? Mert külön cikkszámot ír rájuk.
Az Mk1-é
ilyen
, meg
ilyen
, és
ilyen
. Van valakinek képe az Mk2-éről?
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #454 Dátum:
2011.09.17 szombat, 15:11:34 »
Sziasztok!
Nagyobb bukkanóknál, ahol rendesebben be tud rugózni a kocsi hátulja, nyikkan egy nagyot. Nemrég alámásztam és azt vettem észre, hogy hátul a jobb oldali hosszlengőkar el van görbülve és a szilentje is szakadtnak tűnt. Mivel 'kifelé' görbült, így ha berugózik a hátulja, beleér a kaszniba, valahol a küszöb végénél.
Ahogy néztem a keréknél belülről 3 torx csavar tartja, ezeket kivéve és a szilentes oldalt kicsavarva elvileg le tudom venni.
Szóval gondoltam leveszem, "kiskalapáccsal" kiegyengetem és kicserélem a szilentet, de bele valót nem találtam cromaxnál (meg még néztem 1-2 webshopot).
Ebben a folyamatban mivel tudom megszívatni magam? Mire kell figyelni? Köszi szépen!
üdv
közben találtam képet róla itt a fórumon Styv kollegánál :
http://funkyimg.com/u2/479/892/tn_1K__p002.jpg
...meg gondolom utána egy futóműállítás is jót tenne. Tudtok ajánlani olcsó és megbízható helyet?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.17 szombat, 15:28:47 írta Pumukli23
»
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #455 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 09:36:36 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.09.17 szombat, 15:11:34
Nagyobb bukkanóknál, ahol rendesebben be tud rugózni a kocsi hátulja, nyikkan egy nagyot. Nemrég alámásztam és azt vettem észre, hogy hátul a jobb oldali hosszlengőkar el van görbülve és a szilentje is szakadtnak tűnt. Mivel 'kifelé' görbült, így ha berugózik a hátulja, beleér a kaszniba, valahol a küszöb végénél.
Ahogy néztem a keréknél belülről 3 torx csavar tartja, ezeket kivéve és a szilentes oldalt kicsavarva elvileg le tudom venni.
Szóval gondoltam leveszem, "kiskalapáccsal" kiegyengetem és kicserélem a szilentet, de bele valót nem találtam cromaxnál (meg még néztem 1-2 webshopot).
Ebben a folyamatban mivel tudom megszívatni magam? Mire kell figyelni? Köszi szépen!
üdv
közben találtam képet róla itt a fórumon Styv kollegánál :
http://funkyimg.com/u2/479/892/tn_1K__p002.jpg
...meg gondolom utána egy futóműállítás is jót tenne. Tudtok ajánlani olcsó és megbízható helyet?
Hi!
Cromaxnál
itt
vannak szilentek hátra kombihoz, hirtelen nem tudom, hogy melyik is való oda, amit te keresel.
A 3 torxal lesz cumi, q nehéz megindítani - nekem legalábbis nem volt egyszerű kivenni a donorból.
A másik végét pedig a tartókonzollal együtt tudod levenni, utána lehet kiszedni belőle a szilentes részt a csere miatt.
Szerintem hátsó futóművet nem tudják állítgatni, de lehet, nálam okosabbak meg fognak cáfolni.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #456 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 09:41:17 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.19 hétfő, 09:36:36
Hi!
Cromaxnál
itt
vannak szilentek hátra kombihoz, hirtelen nem tudom, hogy melyik is való oda, amit te keresel.
A 3 torxal lesz cumi, q nehéz megindítani - nekem legalábbis nem volt egyszerű kivenni a donorból.
A másik végét pedig a tartókonzollal együtt tudod levenni, utána lehet kiszedni belőle a szilentes részt a csere miatt.
Szerintem hátsó futóművet nem tudják állítgatni, de lehet, nálam okosabbak meg fognak cáfolni.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
de-de. a mondeó futó azon kevesek egyike, amit lehet állítani.
a melegítés sok berohadt csavarnál megoldás lehet, csak meg kell várni, míg egy kicsit hül az anyag, mert különben a szerszámmal elkenheti az ember a "kapaszkodó" felületet..
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.19 hétfő, 09:43:09 írta astor72
»
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #457 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 09:44:46 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.19 hétfő, 09:36:36
Hi!
Cromaxnál
itt
vannak szilentek hátra kombihoz, hirtelen nem tudom, hogy melyik is való oda, amit te keresel.
A 3 torxal lesz cumi, q nehéz megindítani - nekem legalábbis nem volt egyszerű kivenni a donorból.
A másik végét pedig a tartókonzollal együtt tudod levenni, utána lehet kiszedni belőle a szilentes részt a csere miatt.
Szerintem hátsó futóművet nem tudják állítgatni, de lehet, nálam okosabbak meg fognak cáfolni.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
excenteres csavar van hozzá, a híd közepén
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #458 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 12:53:28 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.19 hétfő, 09:44:46
excenteres csavar van hozzá, a híd közepén
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.19 hétfő, 09:41:17
de-de. a mondeó futó azon kevesek egyike, amit lehet állítani.
Köszike!
Akkor majd szólok a szerelőknek, mikor állítják a futót, hogy hátul is ránézhetnek
.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #459 Dátum:
2011.09.20 kedd, 11:48:16 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.09.19 hétfő, 09:36:36
Hi!
Cromaxnál
itt
vannak szilentek hátra kombihoz, hirtelen nem tudom, hogy melyik is való oda, amit te keresel.
A 3 torxal lesz cumi, q nehéz megindítani - nekem legalábbis nem volt egyszerű kivenni a donorból.
A másik végét pedig a tartókonzollal együtt tudod levenni, utána lehet kiszedni belőle a szilentes részt a csere miatt.
Szerintem hátsó futóművet nem tudják állítgatni, de lehet, nálam okosabbak meg fognak cáfolni.
Sok sikert, Üdv, HegeGabi.
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.19 hétfő, 09:41:17
de-de. a mondeó futó azon kevesek egyike, amit lehet állítani.
a melegítés sok berohadt csavarnál megoldás lehet, csak meg kell várni, míg egy kicsit hül az anyag, mert különben a szerszámmal elkenheti az ember a "kapaszkodó" felületet..
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.19 hétfő, 09:44:46
excenteres csavar van hozzá, a híd közepén
Köszönöm a válaszokat!
Torxszal gondoltam, hogy lesz szívás, ami szerszámom van hozzá, az valszeg hamar megadná magát..
Még arra gondoltam, ha már le van szedve, lehetne ráheggesztni valami merevítést, hogy hossz irányba ne csak egy "laposvas" legyen.
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #460 Dátum:
2011.09.20 kedd, 22:23:31 »
Nagy gondom van
Hetek óta rázkódik és nyöszörög a bal eleje a kocsinak, de rohanás van, nem érek rá megnézni.
Ma volt időm, és felemeltem...
Az egész kerék lötyög
Mintha nem lenne meghúzva a 4 csavar.Persze megvan.
Széteshetett a kerékagycsapágy?
Vagy a féltengely a beteg?
A gumikat is megviselte: olyanok, minthaapró darabokat kiszakítottak volna a futófelületből.
A hiba összefüggésben lehet a kuplungcserével? Merthogy ahhoz meg kell bontani azt a részét a kocsinak.
Ha igen, hogy tudom ráverni a szerelőre?Gondolom sehogy.
Ha csapágy, azt mekkora meló cserélni?
Mert mennem kell, mint a mérgezett egérnek, meló van
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #461 Dátum:
2011.09.20 kedd, 22:33:13 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.20 kedd, 22:23:31
Nagy gondom van
Hetek óta rázkódik és nyöszörög a bal eleje a kocsinak, de rohanás van, nem érek rá megnézni.
Ma volt időm, és felemeltem...
Az egész kerék lötyög
Mintha nem lenne meghúzva a 4 csavar.Persze megvan.
Széteshetett a kerékagycsapágy?
Vagy a féltengely a beteg?
A gumikat is megviselte: olyanok, minthaapró darabokat kiszakítottak volna a futófelületből.
A hiba összefüggésben lehet a kuplungcserével? Merthogy ahhoz meg kell bontani azt a részét a kocsinak.
Ha igen, hogy tudom ráverni a szerelőre?Gondolom sehogy.
Ha csapágy, azt mekkora meló cserélni?
Mert mennem kell, mint a mérgezett egérnek, meló van
Huh ez elég szarul hangzik.
Nálam egyszer így szerelés után nem húzták meg a kormányösszekötő önzáró anyáját, ami le is esett, no akkor igen érdekesen kezdett mászkálni a kocsi.
Mézd meg szerintem a tengelycsonk anyát is a kerékagy közepén.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #462 Dátum:
2011.09.20 kedd, 22:36:15 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.09.20 kedd, 22:33:13
Mézd meg szerintem a tengelycsonk anyát is a kerékagy közepén.
Az rendben, sértetlenül a helyén van, a záró lapok is érintetlenek
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Pumukli23
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1689
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #463 Dátum:
2011.09.20 kedd, 22:50:37 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.20 kedd, 22:36:15
Az rendben, sértetlenül a helyén van, a záró lapok is érintetlenek
Nekem a kutyacsont egyik csavarját nem húzták meg, bár nálad szinte biztos, hogy nem ez a gond.
Kuplung cserénél levették az egész bölcsőt?
Naplózva
MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #464 Dátum:
2011.09.20 kedd, 22:54:05 »
Idézetet írta: Pumukli23 - 2011.09.20 kedd, 22:50:37
Nekem a kutyacsont egyik csavarját nem húzták meg, bár nálad szinte biztos, hogy nem ez a gond.
Kuplung cserénél levették az egész bölcsőt?
Az a baj, hogy nem voltam ott, mert dolgoznom kellett.Reggel leraktam, másnap reggel mentem érte.Faxom se tudja, mit csináltak, csak sürgős volt, ők voltak közel.Tököm tele van az összes szerelővel és műhellyel.Sehol sem tudják lekiismeretesen megcsinálni a kért munkát.
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #465 Dátum:
2011.09.20 kedd, 23:11:21 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.20 kedd, 22:54:05
Az a baj, hogy nem voltam ott, mert dolgoznom kellett.Reggel leraktam, másnap reggel mentem érte.Faxom se tudja, mit csináltak, csak sürgős volt, ők voltak közel.Tököm tele van az összes szerelővel és műhellyel.Sehol sem tudják lekiismeretesen megcsinálni a kért munkát.
gyere hozzánk, mi megcsináljuk, olcsón, gyorsan vagy jól, de csak kettőt választhatsz
holnap délután lesz egy 10 percem, ha ott nálad fel tudjuk emelni az elejit, akkor ránézhetek ...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #466 Dátum:
2011.09.20 kedd, 23:22:08 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.20 kedd, 23:11:21
gyere hozzánk, mi megcsináljuk, olcsón, gyorsan vagy jól, de csak kettőt választhatsz
holnap délután lesz egy 10 percem, ha ott nálad fel tudjuk emelni az elejit, akkor ránézhetek ...
Akkor szerintem még dolgozni fogok a XI.kerben.
Reggel megnézetem azzal a szerelővel, akinél volt utoljára, csak hogy mit mond.
Ha csapágy, akkor lehet vakvéletlen, hogy most jött ki, ha féltengely, akkor ...passz
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #467 Dátum:
2011.09.20 kedd, 23:28:20 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.20 kedd, 23:22:08
Akkor szerintem még dolgozni fogok a XI.kerben.
Reggel megnézetem azzal a szerelővel, akinél volt utoljára, csak hogy mit mond.
Ha csapágy, akkor lehet vakvéletlen, hogy most jött ki, ha féltengely, akkor ...passz
rendben
később a mammutnál leszek, aztán még később meg zuglóba megyek vissza a vonathoz
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #468 Dátum:
2011.09.21 szerda, 08:23:37 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.20 kedd, 23:11:21
gyere hozzánk, mi megcsináljuk, olcsón, gyorsan vagy jól, de csak kettőt választhatsz
Szerintem nekem jó lesz a gyors + jó kombó, de kiegyeznék az olcsó + jó megoldással is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #469 Dátum:
2011.09.21 szerda, 15:24:52 »
Oké, hogy sértetlen, de meg is van húzva rendesen az az anya? 340 nm az nem kevés. Fél méteres csövel izombol kb
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #470 Dátum:
2011.09.21 szerda, 21:40:17 »
két dolog lehet.
az előzőekben felsorolt kettő.
vagy csapágy hullott szét, de annak lett volna előjele. azt hallottad volna. ezért sajna a záróanyára tippelek.
viszont ha így van, simán rá htk-zhatod a szerelőre.
kérdezd csak meg takee-t mennyire zavaró tud lenni, ha nem tökéletes nyomatékkal van meghúzva.
ha meg nincs meghúzva, szétveri az egész retket...
ezzel csak az a baj, hogy akkor kukás a csonkállványod a gumid és a féktárcsád is....
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #471 Dátum:
2011.09.21 szerda, 22:51:08 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.21 szerda, 21:40:17
két dolog lehet.
az előzőekben felsorolt kettő.
vagy csapágy hullott szét, de annak lett volna előjele. azt hallottad volna. ezért sajna a záróanyára tippelek.
viszont ha így van, simán rá htk-zhatod a szerelőre.
kérdezd csak meg takee-t mennyire zavaró tud lenni, ha nem tökéletes nyomatékkal van meghúzva.
ha meg nincs meghúzva, szétveri az egész retket...
ezzel csak az a baj, hogy akkor kukás a csonkállványod a gumid és a féktárcsád is....
Te láttad a kocsimat most
?Pont ez a helyzet: csonkállvány csere, mert a csapágy már megette az agy belsejét, nem cserélhető,a betétek elkoptak az állandó súrlódástól, a gumikból apró darabkák vannak kiszakadva
A szerelő itt(sajnos) nem hibázott, mert az anya érintetlen.
Egyszerűen egyik baj hozza a másikat.Pechem van.Valószínűleg a sok szétszedéstől (motorcsere, majd kuplungcsere) besokallt az agy, és elengedte magát.IJ
Ha minden igaz, akkor Krisztián holnap bont két csonkállványt nekem, amit délután be is építenek.
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #472 Dátum:
2011.09.21 szerda, 22:55:52 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.21 szerda, 22:51:08
Te láttad a kocsimat most
?Pont ez a helyzet: csonkállvány csere, mert a csapágy már megette az agy belsejét, nem cserélhető,a betétek elkoptak az állandó súrlódástól, a gumikból apró darabkák vannak kiszakadva
A szerelő itt(sajnos) nem hibázott, mert az anya érintetlen.
Egyszerűen egyik baj hozza a másikat.Pechem van.Valószínűleg a sok szétszedéstől (motorcsere, majd kuplungcsere) besokallt az agy, és elengedte magát.IJ
Ha minden igaz, akkor Krisztián holnap bont két csonkállványt nekem, amit délután be is építenek.
ezt ki mondta neked?
ha nem húzta meg az előírt nyomatékkal, akkor ez van...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #473 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:04:29 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.21 szerda, 22:55:52
ezt ki mondta neked?
ha nem húzta meg az előírt nyomatékkal, akkor ez van...
1. Szerintem ahhoz, hogy a váltót leválassza a motorról hogy kicserélje amit ki kell, ahhoz nem kell leszedni ezt az anyát.Max a féltengelyt húzza ki(talán). Minek csinálna magának plusz munkát?
2.láttam az anyát, semmi piszkálás nyom nincs rajta, a záró lapka is gyárinak tűnik.Ahhoz, hogy kicsavarja az anyát, 2 lapot kell róla lefeszíteni, majd visszahajtani, ha jól láttam.Semmi karcolás nincs rajta.
Ami nekem fura volt, hogy olajsáros az anya és környéke
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #474 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:08:17 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.21 szerda, 23:04:29
1. Szerintem ahhoz, hogy a váltót leválassza a motorról hogy kicserélje amit ki kell, ahhoz nem kell leszedni ezt az anyát.Max a féltengelyt húzza ki(talán). Minek csinálna magának plusz munkát?
2.láttam az anyát, semmi piszkálás nyom nincs rajta, a záró lapka is gyárinak tűnik.Ahhoz, hogy kicsavarja az anyát, 2 lapot kell róla lefeszíteni, majd visszahajtani, ha jól láttam.Semmi karcolás nincs rajta.
Ami nekem fura volt, hogy olajsáros az anya és környéke
1. féltengelyt a csonkállványból csak az anya levételéve lehet
2. nem kell kihajtani a füleket ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #475 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:10:43 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.21 szerda, 23:04:29
1. Szerintem ahhoz, hogy a váltót leválassza a motorról hogy kicserélje amit ki kell, ahhoz nem kell leszedni ezt az anyát.Max a féltengelyt húzza ki(talán). Minek csinálna magának plusz munkát?
2.láttam az anyát, semmi piszkálás nyom nincs rajta, a záró lapka is gyárinak tűnik.Ahhoz, hogy kicsavarja az anyát, 2 lapot kell róla lefeszíteni, majd visszahajtani, ha jól láttam.Semmi karcolás nincs rajta.
Ami nekem fura volt, hogy olajsáros az anya és környéke
1.a féltengelyt nem tudja máshogy kihúzni..ja és a váltót sem, ha bent van a féltengely...
2. elvileg bontás után mindig újat kellene tegyen...
az olajsár valószínű a szétvert csapágyakból származik..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #476 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:11:32 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.21 szerda, 23:10:43
1.a féltengelyt nem tudja máshogy kihúzni..ja és a váltót sem, ha bent van a féltengely...
2. elvileg bontás után mindig újat kellene tegyen...
az olajsár valószínű a szétvert csapágyakból származik..
pár felrakást ki kell bírnia
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #477 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:13:00 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.21 szerda, 23:08:17
1. féltengelyt a csonkállványból csak az anya levételéve lehet
2. nem kell kihajtani a füleket ...
Akkor nem tudom...
Kuplungcseréhez ezt a csavart meg kell bontani?
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #478 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:15:30 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.21 szerda, 23:10:43
1.a féltengelyt nem tudja máshogy kihúzni..ja és a váltót sem, ha bent van a féltengely...
sGabóval, amikor cseréltük a motort, ezt a csavart nem bántottuk, hanem valahogy ott mindent elhajtottunk
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #479 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:15:47 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.21 szerda, 23:13:00
Akkor nem tudom...
Kuplungcseréhez ezt a csavart meg kell bontani?
az a szét- és összeszerelési technikától függ, nem szükségszerű
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #480 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:27:29 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.21 szerda, 23:15:30
sGabóval, amikor cseréltük a motort, ezt a csavart nem bántottuk, hanem valahogy ott mindent elhajtottunk
motorcserénél más, ha csak a motort emelitek ki. a váltót meg lehet dönteni annyira.
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #481 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:29:29 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.21 szerda, 23:11:32
pár felrakást ki kell bírnia
ki is bír.
de mint ahogy a kormánygömbfej önzárós anyukáját is illene mindig újra cserélni, az is kibír jó néhány le-fel tekerést...
csakhát?!..
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #482 Dátum:
2011.09.21 szerda, 23:32:54 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.09.21 szerda, 23:27:29
motorcserénél más, ha csak a motort emelitek ki. a váltót meg lehet dönteni annyira.
a végén csak kijött az is, mert sehogy nem akart anélkül sikerülni
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #483 Dátum:
2011.09.22 csütörtök, 00:55:53 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.21 szerda, 23:11:32
pár felrakást ki kell bírnia
Nevezetesen 5-öt. De kibír az 15-öt is, ezt már tudjuk.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #484 Dátum:
2011.09.23 péntek, 20:03:50 »
Azt hiszem, megerősítést nyert bennem, hogy a k..va annnnyát a szerelőnek!!
Nevezetesen S zarka Gábornak hívják, a Hungária krt-n van, az Egressy és Mogyoródi között.
A kuplungcsere után nem húzta meg teljesen a nagy féltengely-anyát.Pedis saját bevallása szerint 3x-os utánellenőrzésen esik át a kocsi
Yooccoonál megemeltük, és ott derült ki a helyzet.Raszta ráhúzta a kellő nyomatékkal, most nem lötyög, nem zörög.Legalábbis nem az
A kormánymű már régóta lóg, érződik is menet közben, ezért nem tűnt fel a kerék rázása
* * * amindenit az auto moderátornak, még egy normális negatív reklámot sem tudok rendesen megírni
***
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.23 péntek, 20:27:03 írta Fürge Teknős
»
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
yooccoo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #485 Dátum:
2011.09.23 péntek, 20:18:43 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.23 péntek, 20:03:50
Azt hiszem, megerősítést nyert bennem, hogy a k..va annnnyát a szerelőnek!!
Nevezetesen ***ka Gábornak hívják, a Hungária krt-n van, az Egressy és Mogyoródi között.
A kuplungcsere után nem húzta meg teljesen a nagy féltengely-anyát.Pedis saját bevallása szerint 3x-os utánellenőrzésen esik át a kocsi
Yooccoonál megemeltük, és ott derült ki a helyzet.Raszta ráhúzta a kellő nyomatékkal, most nem lötyög, nem zörög.Legalábbis nem az
A kormánymű már régóta lóg, érződik is menet közben, ezért nem tűnt fel a kerék rázása
hogy érzékeltessük egy kicsit: több mint 360°-ot húztam rá a racsnival csuklóból mindenféle megerőltetés nélkül ..
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #486 Dátum:
2011.09.23 péntek, 20:25:03 »
Idézetet írta: yooccoo - 2011.09.23 péntek, 20:18:43
hogy érzékeltessük egy kicsit: több mint 360°-ot húztam rá a racsnival csuklóból mindenféle megerőltetés nélkül ..
jó, hogy szét nem esett. ráadásul a csapágynak sem tesz jót
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #487 Dátum:
2011.09.23 péntek, 23:37:16 »
Idézetet írta: Fürge Teknős - 2011.09.23 péntek, 20:03:50
Azt hiszem, megerősítést nyert bennem, hogy a k..va annnnyát a szerelőnek!!
Nevezetesen S zarka Gábornak hívják, a Hungária krt-n van, az Egressy és Mogyoródi között.
A kuplungcsere után nem húzta meg teljesen a nagy féltengely-anyát.Pedis saját bevallása szerint 3x-os utánellenőrzésen esik át a kocsi
Yooccoonál megemeltük, és ott derült ki a helyzet.Raszta ráhúzta a kellő nyomatékkal, most nem lötyög, nem zörög.Legalábbis nem az
A kormánymű már régóta lóg, érződik is menet közben, ezért nem tűnt fel a kerék rázása
* * * amindenit az auto moderátornak, még egy normális negatív reklámot sem tudok rendesen megírni
***
annyira utálom mondani, hogy annyira utálom, ha igazam van...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #488 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 19:46:43 »
Bal hátsó futómű minden kirugózáskor csattanó hangot ad. Kanyarban, rossz úton elpattog a segge.
Szilentek szemre jónak tűnnek, rugók 1.5 évesek.
Én szilentre tippelek, de melyik a sok közül?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #489 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 09:00:58 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.16 vasárnap, 19:46:43
Bal hátsó futómű minden kirugózáskor csattanó hangot ad. Kanyarban, rossz úton elpattog a ***e.
Szilentek szemre jónak tűnnek, rugók 1.5 évesek.
Én szilentre tippelek, de melyik a sok közül?
Gátló?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #490 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 09:22:56 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2011.10.17 hétfő, 09:00:58
Gátló?
nekem is ez volt az első gondolatom.
de ahogy takee-t ismerem, az is lehet, nincs meghúzva rendesen egy csavar
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #491 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 09:40:36 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.10.17 hétfő, 09:22:56
nekem is ez volt az első gondolatom.
de ahogy takee-t ismerem, az is lehet, nincs meghúzva rendesen egy csavar
Vagy nem zsíroztad be rendesen!
Egyébként meg apád fhaszát.
Új fejlemény, hogy hidegben (<3 fok) nem csinálja. Este mentem vele, 20km alatt bemelegedett és hazafelé (utolsó 3-4 km) már csinálta.
Ma reggel 11km alatt nem csinálta 1x sem.
Ez lehet a gátló?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #492 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 09:43:21 »
Idézetet írta: drof - 2011.10.17 hétfő, 09:40:36
Vagy nem zsíroztad be rendesen!
Egyébként meg apád fhaszát.
Új fejlemény, hogy hidegben (<3 fok) nem csinálja. Este mentem vele, 20km alatt bemelegedett és hazafelé (utolsó 3-4 km) már csinálta.
Ma reggel 11km alatt nem csinálta 1x sem.
Ez lehet a gátló?
csak a tárcsáidat zsíroztam, de azokat is csak elől....
egyre inkább gátló gyanús...
vagy elköltözöl kövérmadár után és ott nem lesz gond vele, mert elég hideg lesz az olajnak, vagy cserebere
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
derrik
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #493 Dátum:
2011.11.08 kedd, 08:15:45 »
97' 1.8 TD-hez első stabilizátor pálcákat, hol lehet jó áron megfelelő minőségben beszerezni??? Kinek mi a tapasztalata
Naplózva
sebifater
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #494 Dátum:
2011.11.10 csütörtök, 13:17:12 »
Sziasztok!
Volt egy kis időm a munkahelyemen és gondoltam kicserélem a kormányszervo olajat.
Régebben letöltöttem a pdf-et amiben benne volt a leírás.
Autó fel,kerék le de az a cső sehol nem volt amit szét kéne szedni és leengedni az olajat...
Most én vagyok a hülye vagy mi van?
Mondeo MK2 97.
A leírás lehet mk1-hez volt abban így van?
Tudna valaki segíteni, hogy hol kell leengedni a régi olajat?
Kössz előre is!
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #495 Dátum:
2011.11.12 szombat, 16:31:35 »
Idézetet írta: sebifater - 2011.11.10 csütörtök, 13:17:12
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy hol kell leengedni a régi olajat?
Kössz előre is!
Keresd meg az olajhűtőt,(elöl a hűtő aljánál) ott bontsd meg valamelyik csatlakozást.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
drof
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #496 Dátum:
2011.11.12 szombat, 16:38:51 »
Idézetet írta: Mobidik - 2011.11.12 szombat, 16:31:35
Keresd meg az olajhűtőt,(elöl a hűtő aljánál) ott bontsd meg valamelyik csatlakozást.
Nagyon jó tanács ez, csak éppen azt írja, hogy neki nincsen olajhűtője. Van ilyen széria is, nem mindbe raktak.
Hosszú vékony csővel ki kell szívni a tartályból és a csőből az olajat.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #497 Dátum:
2011.11.12 szombat, 16:40:16 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.12 szombat, 16:38:51
Nagyon jó tanács ez, csak éppen azt írja, hogy neki nincsen olajhűtője. Van ilyen széria is, nem mindbe raktak.
Hosszú vékony csővel ki kell szívni a tartályból és a csőből az olajat.
Akkor a kormányműnél kell keresgélni.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
misi107
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #498 Dátum:
2011.11.12 szombat, 17:24:33 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.12 szombat, 16:38:51
Nagyon jó tanács ez, csak éppen azt írja, hogy neki nincsen olajhűtője. Van ilyen széria is, nem mindbe raktak.
Hosszú vékony csővel ki kell szívni a tartályból és a csőből az olajat.
ott a pont.irány a gyógyszertár,fecskendő,gumicső (de kisállat kereskedésben is adnak) és le lehet szívni vele.A szokásos megszívom és majd folyik nem ajánlom.MArha rossz íze van...
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #499 Dátum:
2011.11.12 szombat, 17:26:11 »
Idézetet írta: misi107 - 2011.11.12 szombat, 17:24:33
A szokásos megszívom és majd folyik nem ajánlom.
Az bornál beválik.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
8
9
[
10
]
11
12
13
14
15
16
17
...
33
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ