derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2250 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:23:20 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2251 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:34:26 » |
|
Amelyik pont nem látszik. Ott van az ülés alatti felpattintható tetejű dobozban. Sárga. (a keresztbe menő kábel köteg mögött 3 centivel)
Sejtettem hogy arra gondoltál köszönöm az infót! Azért nem látszik mert a csati stücnije bele van nyomva a dobozban lévő műanyag tartóba! Sajnos nem csináltam nyitott fedelű képeket ezt nézd el nekem mert még kezdő vagyok és nem gondoltam mindenre de majd a nyáron pótolni fogom mert a másik Mondim akkor kerül kosárba sőt ha minden igaz akkor lehet hogy egy minitali keretében csinálunk egy bontós napot mert már páran jelezték hogy szívesen részt vennének egy kis bontásban és továbbképzésben nem látható Mondicuccokból és összekötjük a kellemest a hasznossal!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2252 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:34:39 » |
|
Jó hogy csinálsz képeket de nem biztos hogy megvárom mert elég zavaró ahogy ott villog a képembe meg nem szeretem ha autón valami nem jól muzérol! De látod hogy hiába volt kosárban az egész verda és flottul összerakva mégsem lehet úgy összerakni hogy télen valami ne adja meg magát! hát...akkor ez van...bár állítólag már nagyon sok időd van... ráérsz keresgélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2253 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:38:20 » |
|
Van olyan, hogy hol csinálja, hol nem. Az enyém teljesen szabálytalan időközönként és teljesen szabálytalan ideig csinálta. (volt hogy napokig, volt hogy hetekig, de volt, hogy egy nap kétszer is abbahagyta) Bal1 alatti sárga csatit széthúzod, WD40 és összedugod. Általában ez a gyógymód, bár nekem nem segített. Egyszercsak magától abbahagyta és többé nem jött elő.
Kiégett az izzód? De köszi az infót bár nekem az a sejtésem hogy az oldalütköző csatija lesz inkább a kontaktos! De mivel most nem csinálja ezért nem tudom kideríteni és így muszály lesz majd mindent szétkötni és befújkálni az a biztos de ha utána is csinálni fogja akkor kiszedem az összes légzsákos-cuccost belőle ha nagyon felmérgesít az tutti!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2254 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 21:39:50 » |
|
hát...akkor ez van...bár állítólag már nagyon sok időd van... ráérsz keresgélni. Tévedés mert majd jövő hónaptól lesz sok időm mert csak éjjel fogok melózni!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2255 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:30:24 » |
|
Tévedés mert majd jövő hónaptól lesz sok időm mert csak éjjel fogok melózni! mikor is írtad utoljára...hogy "...két hét múlva rengeteg időm lesz..."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Black
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2256 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:31:05 » |
|
mikor is írtad utoljára...hogy "...két hét múlva rengeteg időm lesz..." Még az 1800-as évek végén.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2257 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:33:15 » |
|
mikor is írtad utoljára...hogy "...két hét múlva rengeteg időm lesz..." Már párszor írtam az is igaz!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2258 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 22:33:39 » |
|
Még az 1800-as évek végén. Ott a pont!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2259 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:22:59 » |
|
Ott a pont! Na,mindegy.Amíg nem cserélem ki a feszítőt érdemben nem tudok mit mondai.Egy biztos,a felhajtható dobozból kijövő kábelek cseréje nem oldotta meg a gondot,wd40 fújkálás dettó.Ha az övfeszítő csere után sem,akkor ráhagyom az egészet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2260 Dátum: 2011.11.22 kedd, 10:27:02 » |
|
Na,mindegy.Amíg nem cserélem ki a feszítőt érdemben nem tudok mit mondai.Egy biztos,a felhajtható dobozból kijövő kábelek cseréje nem oldotta meg a gondot,wd40 fújkálás dettó.Ha az övfeszítő csere után sem,akkor ráhagyom az egészet.
Asszem már tegnap írtam de én az oldalütköző szenzorra gyanaxom! A képen amit este belinkeltem azon láthatod hogy mire is gondolok ott van a küszöb mellett! Nézz rá te is hátha van ilyen neked is és talán az a kontaktos!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2261 Dátum: 2011.11.22 kedd, 11:56:13 » |
|
Asszem már tegnap írtam de én az oldalütköző szenzorra gyanaxom! A képen amit este belinkeltem azon láthatod hogy mire is gondolok ott van a küszöb mellett! Nézz rá te is hátha van ilyen neked is és talán az a kontaktos! majd megnézem,bár azzal sok mindent nem lehet csinálni (gondolom én)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #2262 Dátum: 2011.11.22 kedd, 20:08:16 » |
|
Asszem már tegnap írtam de én az oldalütköző szenzorra gyanaxom! A képen amit este belinkeltem azon láthatod hogy mire is gondolok ott van a küszöb mellett! Nézz rá te is hátha van ilyen neked is és talán az a kontaktos! Én egyszer úgy oldottam meg,hogy varrótűvel benyúltam a csatlakozóba és összébb hajlítottam benne az érintkezőket. Előtte wd40 nem segített. A művelet után 2 évig jaó volt, most megint villog, de nem igazán érdekel. Majd ha lesz időm megint hajlítgatok. Egyébként azt tapasztaltam, ha az ülést teljesen előre vagy hátra tolom (vmi szállítási, nagydarab beférési okból), akkor ezután rendre villog a lámpa, mintha a kábel lenne megtörve vhol. ui: nem az oldalütköző szenzor csatlakozójára gondoltam, hanem a szokásos "sárgára"
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
partygabesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 62
|
|
« Új hozzászólás #2263 Dátum: 2011.11.22 kedd, 21:36:30 » |
|
Sziasztok !
Volt már itt a fórumon olyan akinek ötször villogott a légzsák visszajelző ?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2264 Dátum: 2011.11.22 kedd, 21:37:05 » |
|
Sziasztok !
Volt már itt a fórumon olyan akinek ötször villogott a légzsák visszajelző ?
hát hogy a rákba ne...kormány átvezető szalag...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2265 Dátum: 2011.11.23 szerda, 05:56:54 » |
|
Sziasztok! A ventilátor/fűtőmotor csapágya cincog Hogyan lehet hozzáférni? Egy WD40 kezelés erejéig ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2266 Dátum: 2011.11.23 szerda, 10:13:54 » |
|
Sziasztok! A ventilátor/fűtőmotor csapágya cincog Hogyan lehet hozzáférni? Egy WD40 kezelés erejéig ?? Úgy hogy a kesztyűtartót kikapod!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2267 Dátum: 2011.11.23 szerda, 18:57:45 » |
|
Úgy hogy a kesztyűtartót kikapod! köszke..... annak amúgy van valami trükkje, mert én még csak láttam. Talán kiakasztották a két szélét és kibillentették az egészet. Vagy valami ilyesmi....nem szeretnék kárt csinálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2268 Dátum: 2011.11.23 szerda, 19:36:13 » |
|
köszke..... annak amúgy van valami trükkje, mert én még csak láttam. Talán kiakasztották a két szélét és kibillentették az egészet. Vagy valami ilyesmi....nem szeretnék kárt csinálni.
fogod és elkezded húzni magad felé.Nem kell semmit billenteni meg pöcköt nyomni.Akkor hamarabb törsz mintha alkalmazol némi fizikai erőt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2269 Dátum: 2011.11.23 szerda, 19:44:05 » |
|
köszke..... annak amúgy van valami trükkje, mert én még csak láttam. Talán kiakasztották a két szélét és kibillentették az egészet. Vagy valami ilyesmi....nem szeretnék kárt csinálni.
Csak meghúzod srégen fölfelé és ki kell annak jönnie! Sajnos ennél jobb képet nem tudok most róla mutatni: http://kepfeltoltes.hu/111123/P6180029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2270 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:27:48 » |
|
szép kesztyűtartó...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2271 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:37:27 » |
|
szép kesztyűtartó... Köszike!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2272 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:46:22 » |
|
Köszike! nincs mit...esetelg tegyél fel képet amin be van rakva a helyére...a köztes állapotot majd hozzágondoljuk...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2273 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:58:42 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2274 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:01:19 » |
|
ollé!gratulálok!a jutalmad egy pár frissen lecserélt hátsó függőleges stabilizátor gumi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2275 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:02:10 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2276 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:03:29 » |
|
nézzük...épp sült tököt ettem,van egy kis héj róla...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2277 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:03:33 » |
|
ollé!gratulálok!a jutalmad egy pár frissen lecserélt hátsó függőleges stabilizátor gumi! És mikor jössz nekem kicserélni?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2278 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:04:36 » |
|
nézzük...épp sült tököt ettem,van egy kis héj róla...
Amibe nincs hús az néköm nem kőőő!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2279 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:05:16 » |
|
És mikor jössz nekem kicserélni? mikor menjek?bár ez nem hiszem,hogy gondot okozna neked...de a gumikat felajánlom...alig használtak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2280 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:05:58 » |
|
Amibe nincs hús az néköm nem kőőő! fogyókúrában vagyok...ilyeneket eszek... már nem férek az autó alá és lusta vagyok állandóan emelőt tekerni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2281 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:10:53 » |
|
mikor menjek?bár ez nem hiszem,hogy gondot okozna neked...de a gumikat felajánlom...alig használtak...
Én 15 fok alatt nem szögelek semmit! De majd tavasszal megint megnézem őket és ha akkor már elég rossznak ítélem meg őket akkor örörmmrl elfogadom tőled a tárcsás futóművel együtt!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #2282 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:11:59 » |
|
Mostanában olyat tapasztalok, hogy a reggeli indítózásnal, annyira leesik a feszültség, hogy kikapcsol a gázvezérlő. Aztán magához tér. Az akku 4 éves, Ford ötvenvhány Ah, Calciumos talán A generátor tölt 14,4 V-ot mértem, alapjáraton Egyébként az indítózás nem nyögvenyelős, azaz forgatja a motort rendesen, nincs köszörülés, nincs szenvedés. Az a kérdés, okozhatja e indítómotor a galibát. pl megöregedett és nagyobb áramot vesz fel, oxidálódott csatlakozók (kivülről normálisnak látszik, néztük), vagy mittuodmén. Vagy csak ennyit bírt a 4 éves Ford akksi. Az indítómotorhoz csak alulról, vagy felülről vagy is lehet hozzáférni? Akna nélkül, emelőről cserélhető az indítómotor? Üdv
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2283 Dátum: 2011.11.23 szerda, 21:13:16 » |
|
Én 15 fok alatt nem szögelek semmit! De majd tavasszal megint megnézem őket és ha akkor már elég rossznak ítélem meg őket akkor örörmmrl elfogadom tőled a tárcsás futóművel együtt! de az nincs!!!amikor kérdeztem,hogy kinek mi kell senki nem jelentkezett!!!és te csak az első voltál a sorban..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2284 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 07:55:52 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2285 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 09:26:33 » |
|
....ismét köszi De végül is nem csináltam semmit. Mert a fűtőmotort azt látom. S gondolom a fekete rúgós patentok tartják fenn, amiből 3 látszik is. De abból kettő borzasztó rossz helyen van. Fogalmam nincs ha leszedem, hogyan tudom visszatenni. De legalább kitakarítottam a dobozt, és szétnéztem mögötte is ))))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2286 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 12:01:53 » |
|
Ha tegnap este írtad volna akkor ma délelőtt pár képet tudtam volna lőni neked mert van egy kiszedett motorom ami ugyan nincs szétkapva de azért pár dolog ott is látszott volna! Elég cumi munka ha a vezérlés felőlit kell kicserélni de azért nagy nehezen meg lehet oldani bár én egyedül nem állnék neki!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2287 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 12:05:47 » |
|
....ismét köszi De végül is nem csináltam semmit. Mert a fűtőmotort azt látom. S gondolom a fekete rúgós patentok tartják fenn, amiből 3 látszik is. De abból kettő borzasztó rossz helyen van. Fogalmam nincs ha leszedem, hogyan tudom visszatenni. De legalább kitakarítottam a dobozt, és szétnéztem mögötte is )))) Fogsz egy hidegindítós csövet kupakkal és ráteszed a spray-re a végit meg bedugod a ventibe oszt fújkálsz és akkor nem kell lekapni! Ha jól elkapod a helyet akkor el fog hallgatni de valami jó illatút válassz mert egy ideig érződni fog a fújkálás az utastérben! És a Würth-ös karbantartó spray-t merem ajánlani mert annak kimondottan jó illata van!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2288 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 12:18:37 » |
|
Ha tegnap este írtad volna akkor ma délelőtt pár képet tudtam volna lőni neked mert van egy kiszedett motorom ami ugyan nincs szétkapva de azért pár dolog ott is látszott volna! Elég cumi munka ha a vezérlés felőlit kell kicserélni de azért nagy nehezen meg lehet oldani bár én egyedül nem állnék neki!
.....én sem állok neki egyedül Tudom ócska volt, de csak poénnak szántam, mert olyan gyors választ kaptam a kesztyűtartóra. Gondoltam egy szimering cserét is csinálsz a kedvemért ))) Talán jövőhétre sikerült találnom valakit aki 20 rugó plusz alkatrész ár, megcsinálja. Mert aki vállalta, az nem tud műhelyt szerezni, as szerviz pedig 30E és egy kicsiért vállalná. Hetek múlva. Itt tartok. Közben meg bogarászok itt. Kotnyeleskedek, és ha van időm csinálom a verdát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2289 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 13:29:16 » |
|
....ismét köszi De végül is nem csináltam semmit. Mert a fűtőmotort azt látom. S gondolom a fekete rúgós patentok tartják fenn, amiből 3 látszik is. De abból kettő borzasztó rossz helyen van. Fogalmam nincs ha leszedem, hogyan tudom visszatenni. De legalább kitakarítottam a dobozt, és szétnéztem mögötte is )))) Nem jól gondolod. Ha fűtőmotor olyan, mint az Mk1-en, és miért is ne lenne ugyanolyan, nem változtattak meg mindent, akkor az alábbi a teendő. A motorközepét alulról megfogod, kissé megemeled (alulról tolod felfelé ), és elforgatod - sajna hirtelen nem tudom, hogy melyik irányba. Végütközés után engedd le a motort, a ventilátorával egyetemben ki fog jönni a házából. Nem kell semmit patentolni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2290 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 14:06:44 » |
|
Nem jól gondolod. Ha fűtőmotor olyan, mint az Mk1-en, és miért is ne lenne ugyanolyan, nem változtattak meg mindent, akkor az alábbi a teendő. A motorközepét alulról megfogod, kissé megemeled (alulról tolod felfelé ), és elforgatod - sajna hirtelen nem tudom, hogy melyik irányba. Végütközés után engedd le a motort, a ventilátorával egyetemben ki fog jönni a házából. Nem kell semmit patentolni. .....lehet benne valami valami. Ugyan is a motort megfogva, de nem megemelve! Érezhető volt a motortest kis holtjátéka! Megpróbálom ezt a módszert is! Szerintem igazad lesz. Mondjuk ha nem így lenne akkor sem fújkálnám tele az egész rendszert. Hanem egy bontott darab után megfelelő magasságban megfúrnám a ventilátor házat, és ott fújnék be némi anyagot. Majd ragasztópisztollyal ledugóznám.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #2291 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 14:10:38 » |
|
.....lehet benne valami valami. Ugyan is a motort megfogva, de nem megemelve! Érezhető volt a motortest kis holtjátéka! Megpróbálom ezt a módszert is! Szerintem igazad lesz. Mondjuk ha nem így lenne akkor sem fújkálnám tele az egész rendszert. Hanem egy bontott darab után megfelelő magasságban megfúrnám a ventilátor házat, és ott fújnék be némi anyagot. Majd ragasztópisztollyal ledugóznám.
maga a motor kijön ezzel a módszerrel. a csapágyakhoz hozzá fogsz férni... ha nem hallgat el utána sem, van motorom, ami jó. occo pénzért megszámolom neked...
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2292 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 14:29:23 » |
|
maga a motor kijön ezzel a módszerrel. a csapágyakhoz hozzá fogsz férni... ha nem hallgat el utána sem, van motorom, ami jó. occo pénzért megszámolom neked...
....oks! Eccer megpróbálom ezt, ha tartósan nem segít akkor jelzem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2293 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 14:41:42 » |
|
Nem jól gondolod. Ha fűtőmotor olyan, mint az Mk1-en, és miért is ne lenne ugyanolyan, nem változtattak meg mindent, akkor az alábbi a teendő. A motorközepét alulról megfogod, kissé megemeled (alulról tolod felfelé ), és elforgatod - sajna hirtelen nem tudom, hogy melyik irányba. Végütközés után engedd le a motort, a ventilátorával egyetemben ki fog jönni a házából. Nem kell semmit patentolni. azért nem árt benézni és a csatit lehúzni...mielőtt kitépi az egészet...egyébként ugyanolyan mint az mk1
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2294 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 14:52:13 » |
|
azért nem árt benézni és a csatit lehúzni...mielőtt kitépi az egészet...egyébként ugyanolyan mint az mk1 Jóvanna, mindenre én sem gondolhatok! Csak feltételeztem a delikvensről, hogy ha olyan ember, hogy ilyen műveletet bevállal, akkor fogja tudni, hogy az elektromotort áram hajtja, tehát ha nem enged, akkor nem tépni kell, hanem kábelcsatlakozást keresni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2295 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 14:59:12 » |
|
Jóvanna, mindenre én sem gondolhatok! Csak feltételeztem a delikvensről, hogy ha olyan ember, hogy ilyen műveletet bevállal, akkor fogja tudni, hogy az elektromotort áram hajtja, tehát ha nem enged, akkor nem tépni kell, hanem kábelcsatlakozást keresni. eee....elsőre mindenkinek el kell mondani...nekem se mindig jut az eszembe a szívósorról lecsavarozni az egr-t...és a qrva anyját,hát nem jön le!!!szórakozik velem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2296 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 15:07:32 » |
|
Jóvanna, mindenre én sem gondolhatok! Csak feltételeztem a delikvensről, hogy ha olyan ember, hogy ilyen műveletet bevállal, akkor fogja tudni, hogy az elektromotort áram hajtja, tehát ha nem enged, akkor nem tépni kell, hanem kábelcsatlakozást keresni. ...... nyugi tudom, hogy az van olyan elektromos szerkezet ami megy villany árammal is !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2297 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 15:46:57 » |
|
Nem jól gondolod. Ha fűtőmotor olyan, mint az Mk1-en, és miért is ne lenne ugyanolyan, nem változtattak meg mindent, akkor az alábbi a teendő. A motorközepét alulról megfogod, kissé megemeled (alulról tolod felfelé ), és elforgatod - sajna hirtelen nem tudom, hogy melyik irányba. Végütközés után engedd le a motort, a ventilátorával egyetemben ki fog jönni a házából. Nem kell semmit patentolni. Te nyerted meg ezt a kört Gabibácsi! A többieknek meg üzenem hogy mi lenne veletek nélkülünk??? Vilóbácsi utólagos engedelmével ismét mutatok nektek képet: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/hutes_futes/ford_mondeo_mki_es_mkii_futoventilator_1506582911.html
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2298 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 16:18:50 » |
|
Na,nézelődtem a képek között és SPANNER tegnapi felkérésére itt van egy.Aki kitalálja mi ez,kap egy kávékupont,amit Szegeden,a Mars téri Kávészöm kávézóban lekávézhat...b variációban kap egy nyalókát a lányom kedvenc nyalókatermő fájáról,az ízesítése legyen meglepetés.És aki kitalálja mi a hiba a képen szereplő alkatrészen,annak felajánlok pár daarab csavart,ami nekem nem kell:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #2299 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 16:21:46 » |
|
Lenne egy kérdésem csillár ügyben! Az ötéves tervben benne van egy hátsó csillár beépítés is és az a kérdésem hogy beszerelés, tartósság, működés, stb.. melyiket ajánljátok és melyik milyen Verdában van beszerelve gyárilag és akinek van az melyikkel és hogyan oldotta meg? A második képen középen van a lámpa amiről szó lenne: http://kepfeltoltes.hu/view/111124/P6180121_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/view/111124/P6180122_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
|