Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.30 kedd, 03:20:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2312407 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 22:38:21 »

Jó ideje nem megy a kilométer/sebesség mérő órám.
Első körben óraegységet cseréltem (kölcsön egy működő bontott).
Utána a kábelt mértem ki a jeladótól a műszerig.
Ezután a jeladót cseréltem, de semmi nem oldotta meg a problémát.
Az üzemanyagszint műszer sem működik, kb egy időben szálltak el.
Mit lehet még kezdeni?  Huh?

Ugyanilyen gondom van, még óracseréig nem jutottam el.
Arról van valami leírásod, doksid, hogy az óránál melyik lábon mit kellene mérni?

Egyébként a bontott óra ugyanolyan autóból volt (fekete/ezüst szelepfedeles, benzin/dízel/v6)?

Köszi szépen!
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2011.12.25 vasárnap, 21:23:53 »

Boldog karácsonyt mindenkinek.

A központi záram újabban azt csinálja, hogy kinyitom, beülök, beindítom, majd rá 10 másodperccel újra kinyit, hallom, ahogy kattan. Érdekes.

A szélvédőfűtésem sajna nem működik. Lebontottam a szellőzőrácsot, rámértem. A csatin van áram, van test. Levettem a szélvédő melletti borítást, ahol a fekete testvezeték felmegy az ablak tetejére és a vezetékben van test, a rácsatlakozásnál van, de az ablak felső élében már nincs. Ugyanakkor az ablak alsó élében mindenhol van +. Még annyit, hogy ahogy tapintottam, az ablak felső sarkának belsejéből hiányzik kb 1/2 cm2-nyi üvegsarok a belső rétegből. Lehet, hogy emiatt nincs test az ablak felső élében?

Öröm volt nézni az első fagyban, ahogy a többiek vakarják a jeget, én meg csak megnyomom a gombot. Aztán 5 perc után elkértem az egyiktől a jégvakarót én is. Hm.

Ötlet?
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 00:13:22 »

Annyit azért nem kell bontani, de vigyázni kell vele, mert a kis csavarhúzó nyomot hagy. És ugyan még nem láttam az Mk2 bal első lámpájának hátulját, de max az akksit kell kiszedni, hogy tudjál izzót cserélni, de még azt sem biztos. Mk1-nél is ugyan gumikéz kell hozzá, de meg lehet csinálni. Az új autóknál igen, ott szakszervíz kell és 3 munkaóra ahhoz, hogy akármelyik első izzót kicseréljék Smiley.

Szerintem hátul rozsdásodás lesz az izzótartópanelben. Vagy valami testzárlat. Le kell bontani a belső burkolatot, aztán kivenni belülről a panelt és szemrevételezni.

Testzárlat nincs ott, mert a testnek pont az a feladata, hogy zárlatot képezzen a kocsi karosszériája felé.

Az összevillogó lámpákat éppen a testvezeték szakadása okozza. Rém egyszerű kinyomozni és orvosolni: kiveszed a lámpatest betétjét (5 sec) majd a betét testjét (az ami minden égőhöz elvezet, ebben ülnek az izzók) egy darab dróttal összekötöd a kocsi fémrészével, akkor minden égőnek helyesen kell világítania. Vagy műszerrel szakadásvizsgálatot csinálsz a betét és a kocsi test között. A műszernek 0 értéket kell mutatni, ha jó, ha szakadt, akkor ettől eltérőt. Ha megvan a hiba, akkor vagy a csatlakozó testvezetéke nem vezet át, vagy leszakadt a testvezeték a csatiról valahol. Ilyenkor egy új testvezetéket kell csak bekötni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 08:59:37 »

Annyit azért nem kell bontani, de vigyázni kell vele, mert a kis csavarhúzó nyomot hagy. És ugyan még nem láttam az Mk2 bal első lámpájának hátulját, de max az akksit kell kiszedni, hogy tudjál izzót cserélni, de még azt sem biztos. Mk1-nél is ugyan gumikéz kell hozzá, de meg lehet csinálni. Az új autóknál igen, ott szakszervíz kell és 3 munkaóra ahhoz, hogy akármelyik első izzót kicseréljék Smiley.

Szerintem hátul rozsdásodás lesz az izzótartópanelben. Vagy valami testzárlat. Le kell bontani a belső burkolatot, aztán kivenni belülről a panelt és szemrevételezni.
hát,én még nem szedtem ki se mk1,se mk2 lámpát izzócseréhez,pedig elég hurkásak az ujjaim...Másrészt az mk2 lámpa kiszedéshez hűtőrács le (kettő csavar),felső légterelő le (patentok száma kiviteltől függő) és 3 db fényszórócsavar ki.Hát,én ezt nem nevezném szétbombázásnak kb. 10-15 perc a szét- és össze szerelés.
Naplózva
Rapture
Vendég
« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 15:00:54 »

Jól értelmezem? Izzócseréhez/igazításhoz lámpát kivenni? Ez ugye nem komoly? 187cm, 145 kg vagyok. Feltételezhető, hogy nem kicsi a kezem de akár meg is ujjazom a lámpát az izzó helyénél úgy, hogy minden a helyén van.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2011.12.26 hétfő, 15:22:34 »

Jól értelmezem? Izzócseréhez/igazításhoz lámpát kivenni? Ez ugye nem komoly? 187cm, 145 kg vagyok. Feltételezhető, hogy nem kicsi a kezem de akár meg is ujjazom a lámpát az izzó helyénél úgy, hogy minden a helyén van.
te kis perverz  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2011.12.27 kedd, 20:44:09 »



Egyébként a bontott óra ugyanolyan autóból volt (fekete/ezüst szelepfedeles, benzin/dízel/v6)?

Köszi szépen!
Az óra szintén MKII 1.8 TD-böl valósi volt.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Rapture
Vendég
« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2011.12.28 szerda, 11:42:56 »

Nyugdíjba vonult a világítás kapcsolóm. Csak a fényszórókat kapcsolja be. Se helyzetjelző, se műszerfal. Egyszer már volt ilyen, akkor vettem egy bontottat. 2 hónapig bírta. Most azon agyalok, hogy szétszedem és megfürdetem wd-40-ben. Valakinek valami tapasztalata erről?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2011.12.28 szerda, 14:26:10 »

Nyugdíjba vonult a világítás kapcsolóm. Csak a fényszórókat kapcsolja be. Se helyzetjelző, se műszerfal. Egyszer már volt ilyen, akkor vettem egy bontottat. 2 hónapig bírta. Most azon agyalok, hogy szétszedem és megfürdetem wd-40-ben. Valakinek valami tapasztalata erről?
Javaslom, hogy a kapcsoló csatlakozóját is nézd meg, nehogy valami érintkezőláb szétnyílva legyen, vagy megégve a folyamatos éppenhogy érintkezés miatt. Egy vizslatást megér, aztán lehet kapcsolót kutatni.

Nekem szintén hasonló probléma volt, néha még helyre is jött. Kapcsoló csere, szuper, hurrá, eredeti kapcsoló szétszed, megvizslat, időközben a cserekapcsolóval is huncutkodott a világítás, eredeti kapcsolót nem tudtam normálisan összetákolni (azóta is ott hever a polcon félig összerámolva), szerelőhöz elvisz, aki rávilágított, hogy a csatlakozóaljzat a bibis, helyre is rakta (lábak kicsit megcsiszol, visszahajtogat), azóta is szupi minden.
Naplózva
Rapture
Vendég
« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 12:26:32 »

Kösz HegeGabi, igazad volt. A kapcsolónak semmi baja. A csatlakozóban volt 2 láb kicsit szétnyílva és már kokszos is volt. Megigazítottam, megfürdettem kontakt spray-ben és csoda történt. Tökéletesen működik. Sőt a műszerfal és rendszám világításon észreveszem, hogy élénkebben világítanak mint eddig. Tehát az a 2 láb már nem vitte át rendesen az áramot ami meg is magyarázza az égést.
Köszi a segítséget, valóban kár lett volna szétszedni a kapcsolót.
Naplózva
Rapture
Vendég
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 12:36:05 »

Juteszembe, pár hónapja megígértem, hogy megosztom az immobiliseres ügy végkifejletét.
A probléma ugye az volt, hogy nem indult az autó és a led 32-es pats kódot villogott. Részben a ti segítségetekkel megtudtam, hogy a 32-es kód a leállító mágnesszelep hibáját jelzi. Elhúztuk az autót a környék legjobb hírű villanyászához akinek ezeket el is mondtam, hogy mit (nem) csinál az autó és a villogás mit jelent. Egy hétig volt nála mire rájött, hogy tényleg az a baj és vett egy mágnesszelepet. Az immo-t kivette mert állítása szerint azt fel kéne programozni a mágnesszelepre, aztán a gyújtás kapcsolót az immora, aztán a kulcsokat a gyújtáskapcsolóra. Ez márkaszervizes téma és kb 50 000 Ft. Na ez nekem kicsit sántít, de nem értek hozzá lehet, hogy így van. A lényeg, hogy működik minden rendesen csak nincs benne az immo és nem villog a led.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 15:40:51 »

Elírtam, jobb első izzó volt, az eget világította, ki kellett venni és megigazítva visszarakni.
Kézikönyv szerint csináltuk. Hűtőmaszk lecsavaroz, leszed (egyik patent eltör, pillanatragasztóval visszaragaszt:) lámpa csavarjai kicsavar, lámpa kibuktat, és utána a lámpa hátán lévő műanyag ajtó lebuktat. Így már hozzá lehet férni az izzók hátához. Szerintem ha a bal oldal lenne, akkut kivenném, az akksi tálcától még mindig nem tudnám a műanyag ajtót lebuktatni, hogy lássam az izzók farát. De mindegy is, remélem most egy darabig nem kell hozzányúlnom.
A hátsó lámpákat megnézem valamikor, csak tegnap is este 6kor értem haza melóból, akkor meg már kint az utcán hideg és sötét van a szerelgetéshez.  szomoru1

Köszi az infókat. Anyósülés alatt is matatok majd csatiért a héten, ezeket mindenképp meg akarom csinálni, mielőtt elviszem szervizbe kuplungot cseréltetni.  integet2

Köszönöm mindenkinek a segítséget.
A hátsó lámpák vacakolásának az oka azt volt, hogy a lámpára menő csatlakozón (mindkettőn) a test láb körül el volt égve minden, emiatt nem érintkezett rendesen. Kókány megoldás ugyan, de a test lábát a lámpában 45ban elforgattam (előtte persze megcsiszoltam rendesen a tüskét is meg a csatlakozó belsejét is), azóta minden jól világít, fékezéskor csak fék, ködlámpa esetén helyzetjelző erősebben világít, és az index sem villog gyorsabban fékezéskor. Tehát ez meggyógyult.
Ilyen a csatlakozó:



A légzsák villogása továbbra is idegesít. Mindkét első ülés alatti 2-2 csatlakozót széthúztam, WD40-el megfújtam, de nem látszik egy csepp korrózió sem, szépnek tűnik nekem. Már nem tudom mit csináljak vele hoyg ne villogjon.
Gondoltam megnézem a biztosítékokat... - Hát, ezt nem kellett volna Smiley
Biztosítékoknak semmi baja, azonban 3-4 kábel el van vágva a kábelkötegben, helyette viszont van olyan kábel, amelyikre szigetelőszalaggal rá van kötözve 3-4 szál is. Valamit nagyon kötögettek ott.
1-2 vágott kábelt le tudtam fotózni is:


És ha már itt vagyok, bal oldalt a légbefúvó alatt az a 2 led mi lenne? Néha a piros felvillan ha elfordítom a kulcsot, de általában egyik sem csinál semmit.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 15:54:51 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget.
A hátsó lámpák vacakolásának az oka azt volt, hogy a lámpára menő csatlakozón (mindkettőn) a test láb körül el volt égve minden, emiatt nem érintkezett rendesen. Kókány megoldás ugyan, de a test lábát a lámpában 45ban elforgattam (előtte persze megcsiszoltam rendesen a tüskét is meg a csatlakozó belsejét is), azóta minden jól világít, fékezéskor csak fék, ködlámpa esetén helyzetjelző erősebben világít, és az index sem villog gyorsabban fékezéskor. Tehát ez meggyógyult.



A légzsák villogása továbbra is idegesít. Mindkét első ülés alatti 2-2 csatlakozót széthúztam, WD40-el megfújtam, de nem látszik egy csepp korrózió sem, szépnek tűnik nekem. Már nem tudom mit csináljak vele hoyg ne villogjon.
Gondoltam megnézem a biztosítékokat... - Hát, ezt nem kellett volna Smiley
Biztosítékoknak semmi baja, azonban 3-4 kábel el van vágva a kábelkötegben, helyette viszont van olyan kábel, amelyikre szigetelőszalaggal rá van kötözve 3-4 szál is. Valamit nagyon kötögettek ott.

A két led valószínűleg az utólagos riasztóé és a vezetékek is azért voltak darabolva,átkötve.A légzsák mennyit villog?Mit jelez hibának?Én is végigcsináltam a fújkálós,vezetékcserélős mókát,végül az elsődleges forrás,a vezető övfeszítőjének a cseréje volt a megoldás.Azóta minden jó.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 16:57:28 »

A két led valószínűleg az utólagos riasztóé és a vezetékek is azért voltak darabolva,átkötve.A légzsák mennyit villog?Mit jelez hibának?Én is végigcsináltam a fújkálós,vezetékcserélős mókát,végül az elsődleges forrás,a vezető övfeszítőjének a cseréje volt a megoldás.Azóta minden jó.

A légzsák 4-et villog. Mindenhol azt olvastam, hogy a csatikat kell fújkálni, ezért fújkáltam. De öveket kell cserélnem, mert a két első öv nem tekeri vissza már, csak ha kézzel visszanyomogatom a B oszlop felé, meg amikor bekötöm akkor is kicsit mintha laza lenne, más autókban jobban szokott szorítani. Meg hátul a középső öv el van vágva, plusz hátul 4 helyett 3 öv csati van (amibe belemegy az öv). Szóval öveket körbe cserélnem kell jövőre, és akkor lehet ezzel meg is oldódik majd a problémám?
(Most kuplung csere elviszi a pénzem, de jövőre akarok donor autót beszerezni, mert öveket, lökhárítókat, zárszettet, ilyesmiket cserélni kell...)

Tehát azt mondod, az a két led egy riasztó lehetett? Mert egyszer felnyomták a kocsit (ezért kuka a bal ajtó zárja, a kulcs beleesik és nem fordul el, ahogy megpiszkálták), ezt mondta is a kereskedő amikor megvettem. De akkor lehet a riasztó is meg volt piszkálva, és annak a kábelei vannak elvágva - viszont akkor valahogy össze kéne raknom és rájönni, hogy is működik. Mert jelenleg is néha a kulcs elfordításakor felvillan, de azt hiszem csak akkor, ha pl. az index, vagy a refi rá van nyomva, tehát a bajuszkapcsoló nem középállásban maradt a kocsi leállításakor.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 17:09:03 »

A légzsák 4-et villog. Mindenhol azt olvastam, hogy a csatikat kell fújkálni, ezért fújkáltam. De öveket kell cserélnem, mert a két első öv nem tekeri vissza már, csak ha kézzel visszanyomogatom a B oszlop felé, meg amikor bekötöm akkor is kicsit mintha laza lenne, más autókban jobban szokott szorítani. Meg hátul a középső öv el van vágva, plusz hátul 4 helyett 3 öv csati van (amibe belemegy az öv). Szóval öveket körbe cserélnem kell jövőre, és akkor lehet ezzel meg is oldódik majd a problémám?
(Most kuplung csere elviszi a pénzem, de jövőre akarok donor autót beszerezni, mert öveket, lökhárítókat, zárszettet, ilyesmiket cserélni kell...)

Tehát azt mondod, az a két led egy riasztó lehetett? Mert egyszer felnyomták a kocsit (ezért kuka a bal ajtó zárja, a kulcs beleesik és nem fordul el, ahogy megpiszkálták), ezt mondta is a kereskedő amikor megvettem. De akkor lehet a riasztó is meg volt piszkálva, és annak a kábelei vannak elvágva - viszont akkor valahogy össze kéne raknom és rájönni, hogy is működik. Mert jelenleg is néha a kulcs elfordításakor felvillan, de azt hiszem csak akkor, ha pl. az index, vagy a refi rá van nyomva, tehát a bajuszkapcsoló nem középállásban maradt a kocsi leállításakor.
az övek vissza nem tekeredése nincs összefüggésben.Az ülést ki kell venned,mert az övfeszítőt csak úgy tudod cserélni.Azt is meg kell nézni,milyen,mert kétféle van.Az egyik anyás rögzítésű a másik sima csavaros.Azt,hogy melyik oldal rossz?Na,ezt nem tudom,mi alapján lehet kiszűrni.Nálam volt,hogy a négy mellett ötöt is villogott (csak néha...Ö,az meg egyértelműen vezetőoldali hiba.Azt kicseréltem,azóta nincs gond.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 17:20:04 »

Helló.

Eljött az ideje a hangszóró cseréjének mind a 4db-ott szeretném kicserélni.
De ennek van pár feltétele amit tudnom kellene.  Wink
Elöl avagy hátul mekkora méretű hangszórók vannak egy MKII 97-es 5 ajtós Mondiban.
És a másik amit még nem tudok hogy milyen márkájút lenne érdemes venni,
amit talán nem kell kiszerelnem félév múlva.  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 22:08:56 »

Helló.

Eljött az ideje a hangszóró cseréjének mind a 4db-ott szeretném kicserélni.
De ennek van pár feltétele amit tudnom kellene.  Wink
Elöl avagy hátul mekkora méretű hangszórók vannak egy MKII 97-es 5 ajtós Mondiban.
És a másik amit még nem tudok hogy milyen márkájút lenne érdemes venni,
amit talán nem kell kiszerelnem félév múlva.  eplus2

tök egyforma oválok vannak az ajtókban.Pénztárca és fülfüggő,milyet raksz bele...
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 22:50:15 »

tök egyforma oválok vannak az ajtókban.Pénztárca és fülfüggő,milyet raksz bele...

Oksa én azt értem hogy pénz meg fül függő de mi az a legnagyobb ami belefér :-) Grin
az ajtó burkolatba és semmibe nem ér belle.  eplus2 hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2011.12.29 csütörtök, 23:12:31 »

Oksa én azt értem hogy pénz meg fül függő de mi az a legnagyobb ami belefér :-) Grin
az ajtó burkolatba és semmibe nem ér belle.  eplus2 hehe
nekem 3 utas,165 mm-es kerek volt a legnagyobb,ami bekerült.De ennél szerintem nagyobb is belemegy.Ezt szerintem a hifi topikban is dobd fel,a nagy szakértők csak mondanak rá valamit.
Naplózva
Rapture
Vendég
« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2011.12.30 péntek, 12:33:48 »

6×9" ovál hangszóró való bele maximum 75 mm mélységgel, különben nem megy le az ablak. Nekem Alpine van 74 mm mélységgel. Ezek kiemelő kerettel passzoltak be a helyükre (boboz tartalmazza). Nem kell tőle megijedni, simán felmegy a kárpit, nem ér hozzá. Amire még figyelnék, hogy legalább 90-92 dB érzékenységű legyen, főleg ha gyári fejegységed van. A márkákról hosszantartó vitát lehetne nyitni, nekem bejött az Alpine, de ha most cserélném Blaupunkt kerülne bele. Persze ez szubjektív dolog, kinek milyen hangzás fekszik.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2011.12.30 péntek, 15:31:42 »

Helló.

Eljött az ideje a hangszóró cseréjének mind a 4db-ott szeretném kicserélni.
De ennek van pár feltétele amit tudnom kellene.  Wink
Elöl avagy hátul mekkora méretű hangszórók vannak egy MKII 97-es 5 ajtós Mondiban.
És a másik amit még nem tudok hogy milyen márkájút lenne érdemes venni,
amit talán nem kell kiszerelnem félév múlva.  eplus2


Én anno Hertz-re cseréltem mind a 4et. Szépen adta ki magából a magas hangokat, majd mikor az RDS5000-es rádiót kicseréltem egy gyárival megegyező méretű Blaupunkt/Ford CD/mp3-as fejegységre, akkor már a mély hangok is szépen szóltak. (Nekem nem volt külön mélynyomó és erősítő.)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2011.12.30 péntek, 16:48:43 »

Helló.

Eljött az ideje a hangszóró cseréjének mind a 4db-ott szeretném kicserélni.
De ennek van pár feltétele amit tudnom kellene.  Wink
Elöl avagy hátul mekkora méretű hangszórók vannak egy MKII 97-es 5 ajtós Mondiban.
És a másik amit még nem tudok hogy milyen márkájút lenne érdemes venni,
amit talán nem kell kiszerelnem félév múlva.  eplus2

nekem pioneer ts-h687 van. ez ovál hangszóró, 6*8 col, pont ebbe való. szépen és erősen is szól, viszont 20/pár körül van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rapture
Vendég
« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2011.12.30 péntek, 18:02:21 »

6×9 lesz az 6×8. A 20/pár pedig belépő kategóriának mondható, de már itt is lehet elég szépen szóló hangszórókat találni.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2011.12.30 péntek, 19:54:20 »

BUÉK !!
Kezd az agyamra menni a központi zár csattogása, már ha csak beülök az autóba zár vagy nyit mindegyik. Hogyan kezdjem a hibakeresését??? 
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2011.12.30 péntek, 20:51:19 »

BUÉK !!
Kezd az agyamra menni a központi zár csattogása, már ha csak beülök az autóba zár vagy nyit mindegyik. Hogyan kezdjem a hibakeresését??? 

BUÉK!!!

A jobb 1-el kezdd!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2011.12.30 péntek, 21:19:20 »

BUÉK!!!

A jobb 1-el kezdd!  wave
....de hogyan?? Kárpit le......csatlakozók wd40? Vagy Huh??
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2011.12.30 péntek, 21:29:22 »

ez a cucc jó a sima helyére??
http://www.jofogas.hu/csongrad/Ford_mondeo_mk_2_fedelzeti_computer_1962550.htm
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2011.12.30 péntek, 21:32:42 »

belemegy,de semmit nem fog csinálni az idő mutatásán kívül.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2011.12.31 szombat, 00:00:57 »

6×9 lesz az 6×8. A 20/pár pedig belépő kategóriának mondható, de már itt is lehet elég szépen szóló hangszórókat találni.

Az a 6x9 meg 5x7 lesz, mert az a Ford/Mazda gyári mérete. Belemegy a 6x9 is, de nem az való bele. smile
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2011.12.31 szombat, 00:06:16 »

Az a 6x9 meg 5x7 lesz, mert az a Ford/Mazda gyári mérete. Belemegy a 6x9 is, de nem az való bele. smile

 eljen 5x7
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Re-meKK
Vendég
« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2011.12.31 szombat, 01:46:46 »

Sziasztok.MKII-esesemben a hátsó elektromos ablakemelő gombok nem működnek,nem is világitanak.
Elölröl lehet mozgatni mind a kettőt,biztositékok lecsekkolva,mind jó!
Lehetséges hogy  az elsőajtóbóljövö pozitívnak lenne még egy plusz biztije valahol,az ajtókárpit allatt,vagy valahol máshol?Huh?
Kösz worship
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2011.12.31 szombat, 02:17:40 »

belemegy,de semmit nem fog csinálni az idő mutatásán kívül.

Helló.

Ezt a kérdést én is felteném.
Misi te gondolom akkor már probáltad.  rinya
Mert azt néztem hogy amikor kiszedtem (ki és szét esett  eplus2)
akkor egy csomo láb volt a csatlakozon és abból elég keveset használt maga a gyári óra.
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2011.12.31 szombat, 02:20:22 »

eljen 5x7

Akkor előre 6x9 az elólső ajtókba a hátulsókba meg 5x7  vigyor3
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2011.12.31 szombat, 08:33:01 »

belemegy,de semmit nem fog csinálni az idő mutatásán kívül.
...és rá sem lehet bírni valahogyan?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2011.12.31 szombat, 10:13:53 »

...és rá sem lehet bírni valahogyan?

Úgy emlékszem már játszott valaki így td-vel, de nem működött nála sem minden funkció. Hőmérőhöz kell két szenzor az első lökhárítónál. Többihez nem tudom. Benzinesnél megfelelő acpumpa kell, de gondolom valahonnan kap sebességjelet, esetleg infót a fordulatszámról.. majd a tapasztaltabbak megmondják, hogy miből számol.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2011.12.31 szombat, 11:40:13 »

Sziasztok.MKII-esesemben a hátsó elektromos ablakemelő gombok nem működnek,nem is világitanak.
Elölröl lehet mozgatni mind a kettőt,biztositékok lecsekkolva,mind jó!
Lehetséges hogy  az elsőajtóbóljövö pozitívnak lenne még egy plusz biztije valahol,az ajtókárpit allatt,vagy valahol máshol?Huh?
Kösz worship

Első körben nézd meg a vezetőoldali kapcsolón a gyerekzár gombot (oldalra lehet tologatni).

Ha az le van zárva, akkor nem megy delej a hátsó kapcsolókhoz, szándékosan. integet2
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:24:06 »

Első körben nézd meg a vezetőoldali kapcsolón a gyerekzár gombot (oldalra lehet tologatni).

Ha az le van zárva, akkor nem megy delej a hátsó kapcsolókhoz, szándékosan. integet2
Ehhez is szét kell szedni??? Mármint a gyerekzárhoz??
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:27:02 »

Ehhez is szét kell szedni??? Mármint a gyerekzárhoz??
nem.van a hátsó ablakok gombja alatt egy tolókapcsoló.Ha a hátsó ablakemelők kapcsolóit lezárod,nem világítanak hátul a fények és nem lehet a hátsó ajtókról az ablakemelőt működtetni.Hasznos dolog,nálunk sértődés a vége mindig,de inkább az mint a motorcsere...
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2011.12.31 szombat, 17:19:33 »

nem.van a hátsó ablakok gombja alatt egy tolókapcsoló.Ha a hátsó ablakemelők kapcsolóit lezárod,nem világítanak hátul a fények és nem lehet a hátsó ajtókról az ablakemelőt működtetni.Hasznos dolog,nálunk sértődés a vége mindig,de inkább az mint a motorcsere...

....nekem ilyen nincs, csak az első ablakok motorosak. A hátsóajtón van valami matrica, hogy hogyan kell a gyerekzárat működtetni, de én még nem csináltam. Valami indító kulcs van a matricán.
Tehát minden ajtó központi záras, de csak az elsők rendelkeznek ablak emelő motorral.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2011.12.31 szombat, 17:27:22 »

....nekem ilyen nincs, csak az első ablakok motorosak. A hátsóajtón van valami matrica, hogy hogyan kell a gyerekzárat működtetni, de én még nem csináltam. Valami indító kulcs van a matricán.
Tehát minden ajtó központi záras, de csak az elsők rendelkeznek ablak emelő motorral.
de ez nem neked szólt....hanem Re-mekk-nek...ha hátul nincs elektromos ablakod,akkor az ablakzár is felesleges.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2011.12.31 szombat, 17:27:58 »

....nekem ilyen nincs, csak az első ablakok motorosak. A hátsóajtón van valami matrica, hogy hogyan kell a gyerekzárat működtetni, de én még nem csináltam. Valami indító kulcs van a matricán.
Tehát minden ajtó központi záras, de csak az elsők rendelkeznek ablak emelő motorral.

Ha elektromos a hátsó is, akkor az ablakoknak is van gyerekzárja, hogy a hátul ülők ne azzal játszanak. Az ajtóba épített gyerekzár ettől független, az olyan, hogy a nyitott ajtón a matricánál bedugod a kulcsot és elfordítod. Ekkor belülről az ajtó nem nyitható.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2011.12.31 szombat, 19:58:23 »

Ha elektromos a hátsó is, akkor az ablakoknak is van gyerekzárja, hogy a hátul ülők ne azzal játszanak. Az ajtóba épített gyerekzár ettől független, az olyan, hogy a nyitott ajtón a matricánál bedugod a kulcsot és elfordítod. Ekkor belülről az ajtó nem nyitható.
Köszke...lassan összeáll ez a kép is Smiley
Még annyi .... kicserélték a hátsó váltó tartóbakot azóta alapjáraton remeg az autó! Mit szúrtak el?Huh?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2011.12.31 szombat, 20:05:40 »

Köszke...lassan összeáll ez a kép is Smiley
Még annyi .... kicserélték a hátsó váltó tartóbakot azóta alapjáraton remeg az autó! Mit szúrtak el?Huh?

Ha nem gyári akkor pár helyen meg szoktuk fúrkálni a gumibakot hogy kicsit gyengébb legyen és akkor nem ráz!


BUÉK!!!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 13:42:14 »

Ha nem gyári akkor pár helyen meg szoktuk fúrkálni a gumibakot hogy kicsit gyengébb legyen és akkor nem ráz!


BUÉK!!!
....ami most van benne az bontott....mert a szerelő azt mondta a réginek majd 1,5 centi lógása volt és kicserélte. A kiszerelt alkatrészt el is hozta. Csak így pont alapjáraton a kormány elzsibbasztja a kezeimet. Mikor megmelegszik kicsivel jobb a helyzet.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 15:35:03 »

Ha elektromos a hátsó is, akkor az ablakoknak is van gyerekzárja, hogy a hátul ülők ne azzal játszanak. Az ajtóba épített gyerekzár ettől független, az olyan, hogy a nyitott ajtón a matricánál bedugod a kulcsot és elfordítod. Ekkor belülről az ajtó nem nyitható.
fejvakaras
He? Ezt nem értem. A hátsó ajtón olyan gyerekzár van, hogy a zárszerkezet alatt egy fehér műanyag pöcköt elmozdítasz a másik irányba, és akkor a hátsó ajtót nem lehet belülről kinyitni, nehogy a gyermek véletlenül kinyissa az ajtót.
Nem tudom, hogy ezt a kulcsos megoldást mire és hogyan, honnan vetted.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 15:38:43 »

Ezt a kérdést én is felteném.
Misi te gondolom akkor már probáltad.  rinya
Mert azt néztem hogy amikor kiszedtem (ki és szét esett  eplus2)
akkor egy csomo láb volt a csatlakozon és abból elég keveset használt maga a gyári óra.
Az óra csak - emlékeim szerint - 5 kábelt használ. A fedélzeti kompóterhez jóval több kell. AC pumpát elvileg nem kell cserélni Mk2-ben, max. egy madzagot beleapplikálni a csatijába ami megy a fedkomphoz. Ezen kívül még pár madzagot be kell húzni a motortérből, hogy mutassa rendesen a fogyasztást, km-t, maradék üzemanyagot.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 15:57:16 »

fejvakaras
He? Ezt nem értem. A hátsó ajtón olyan gyerekzár van, hogy a zárszerkezet alatt egy fehér műanyag pöcköt elmozdítasz a másik irányba, és akkor a hátsó ajtót nem lehet belülről kinyitni, nehogy a gyermek véletlenül kinyissa az ajtót.
Nem tudom, hogy ezt a kulcsos megoldást mire és hogyan, honnan vetted.
He?

Azért nem érted, mert még nem gondoltál arra a nyilvánvaló tényre, hogy nem csak olyan gyerekzár van, amilyent te eddig láttál, hanem létezik másféle - jelen esetben kulcsos - is. Mert létezik.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 16:12:35 »

He?

Azért nem érted, mert még nem gondoltál arra a nyilvánvaló tényre, hogy nem csak olyan gyerekzár van, amilyent te eddig láttál, hanem létezik másféle - jelen esetben kulcsos - is. Mert létezik.
Vaó!
Köszönöm a felhomályosítást.
És Mondeon is létezik ilyesfajta megoldás?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 16:13:59 »

Vaó!
Köszönöm a felhomályosítást.
És Mondeon is létezik ilyesfajta megoldás?

MK3-asról találtam most csak képet, de úgy emlékszem h a miénken is ilyen.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 16:35:10 »

Vaó!
Köszönöm a felhomályosítást.
És Mondeon is létezik ilyesfajta megoldás?

Van. Nekem MK I-esen is ilyen volt és asszem most is ilyen van.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.