derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2012.03.03 szombat, 14:04:20 » |
|
A motor nem indul!!! A gyújtáskapcsoló betét tesztelve, Jó! Indító motor tesztelve jó! Hol lehet a hiba? ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2012.03.03 szombat, 14:29:30 » |
|
A motor nem indul!!! A gyújtáskapcsoló betét tesztelve, Jó! Indító motor tesztelve jó! Hol lehet a hiba? ?? Mit csinál / nem csinál az autó amikor elfordítod a kulcsot?
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2012.03.03 szombat, 15:00:50 » |
|
A motor nem indul!!! A gyújtáskapcsoló betét tesztelve, Jó! Indító motor tesztelve jó! Hol lehet a hiba? ?? Immo??
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2012.03.03 szombat, 20:57:54 » |
|
A motor nem indul!!! A gyújtáskapcsoló betét tesztelve, Jó! Indító motor tesztelve jó! Hol lehet a hiba? ?? Nekem is volt pár napja hasonló gondom. Ha visszanézel az előző oldalra, akkor ott leírtam és képekkel illusztráltam a megoldást. Hátha neked is az a problémád. De lehet immo is ahogy Voto mondja. Amikor indítani akarsz sűrűn villog az óra melletti LED?
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
svega
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2012.03.03 szombat, 21:58:37 » |
|
Nekem is volt pár napja hasonló gondom. Ha visszanézel az előző oldalra, akkor ott leírtam és képekkel illusztráltam a megoldást. Hátha neked is az a problémád. De lehet immo is ahogy Voto mondja. Amikor indítani akarsz sűrűn villog az óra melletti LED?
Viló! Hogy szúrok be képet? Mi az hogy a linkjét beírom?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2012.03.03 szombat, 22:17:57 » |
|
Viló! Hogy szúrok be képet? Mi az hogy a linkjét beírom?
feltöltöd, mondjuk ide: http://www.kephost.com/ha megvan, akkor onnan bemásolod a kapott linket.
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 11:42:23 » |
|
Így ahogy a kolléga mondja. Vagy ahogy tegnap leírtam PÜ-ben.
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 13:40:46 » |
|
A következő történt tegnap délután. Megálltam a kocsival, tettem-vettem a garázsban és kb 20 perc után indulni akartam. Gyújtás --> aztán semmi. a kesztyűtartó mögötti egyik relé kattan és kész. Valamint az ora melletti piros led sűrűn villog. Ergo immo hiba. kb 15 próbálkozás után minden ok és indult. Egész máig. Gondoltam milyen jó idő van (épp szakad a hó) kicserélem az első féktárcsákat. Hipp hopp kicseréltem, akarok visszaállni a ház elé és megint ugyanaz a szitu mint tegnap. Most már fél órája küszködök vele és semmi. Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Az immora ami az adagolón volt rámértem és ahol 12V-nak kellene lenni ott most semmi sincs. elképzelhető, hogy megadta magát?
köszi megnéztem...a 20A b iszti jó......más ötlet http://www.kephost.com/view3.php?filename=n516fh29u4tcrkh0od1k.jpgígy néz ki a doboz a kábeles atkötés mi célt szolgál ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 14:25:00 » |
|
az az "R6" relé helye ami sárga... Pontos megnevezése: R6 - Indító motor (sárga)A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 15:27:17 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 15:58:33 » |
|
így vettem de mivel eddig nem volt baja....bele sem néztem A két kérdésem még fenn áll...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 18:00:03 » |
|
így vettem de mivel eddig nem volt baja....bele sem néztem A két kérdésem még fenn áll...
Test érintkezése van rendesen az önindítónak? Gyújtás ráadásakor a delej eljut az önindítóig?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
arnytech
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 20:24:57 » |
|
Sziasztok, bocsi, ha mar volt. Mi lehet az oka a pislakolo vilagitasnak? Kb 3000-es fordulatnal eszlelem, de par perc utan "megjavul", aztan ujra es ujra kezdi. Az akku saruk jol rogzitettek, a toltesjelzo lampa nem gyullad ki... Generator, fesz-szabalyzo, trafo vagy mindegyik?? Koszi, varom az otleteket. ('99 v6 175000 km)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 20:43:01 » |
|
Sziasztok, bocsi, ha mar volt. Mi lehet az oka a pislakolo vilagitasnak? Kb 3000-es fordulatnal eszlelem, de par perc utan "megjavul", aztan ujra es ujra kezdi. Az akku saruk jol rogzitettek, a toltesjelzo lampa nem gyullad ki... Generator, fesz-szabalyzo, trafo vagy mindegyik?? Koszi, varom az otleteket. ('99 v6 175000 km) Generator, fesz-szabalyzo, trafo vagy bármelyik.....
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
svega
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 21:10:15 » |
|
Sziasztok, bocsi, ha mar volt. Mi lehet az oka a pislakolo vilagitasnak? Kb 3000-es fordulatnal eszlelem, de par perc utan "megjavul", aztan ujra es ujra kezdi. Az akku saruk jol rogzitettek, a toltesjelzo lampa nem gyullad ki... Generator, fesz-szabalyzo, trafo vagy mindegyik?? Koszi, varom az otleteket. ('99 v6 175000 km) Világításkapcsolóval kezdjed. 99.999999999999999999 % hogy a kapcsolóra menő vezetékek fémcsatijai tágak. Igazitsd meg hamar, mert túlmelegedhet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 21:28:41 » |
|
Világításkapcsolóval kezdjed. 99.999999999999999999 % hogy a kapcsolóra menő vezetékek fémcsatijai tágak. Igazitsd meg hamar, mert túlmelegedhet!
De mielőtt nekiállna bontani, nézze meg, hogy működő generátornál csinálja csak, vagy leállított motornál is. Utóbbi esetben kezdheti bontani a kapcsolót, előbbi esetben kezdheti keresni a generátor felújító műhelyeket. Jó lenne tudni, hogy gázadásra abbahagyja-e és csak alapjáraton csinálja. Mert akkor tuti a generátor hiba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 21:31:32 » |
|
Jó lenne tudni, hogy gázadásra abbahagyja-e és csak alapjáraton csinálja. Mert akkor tuti a generátor hiba.
Kb 3000-es fordulatnal eszlelem, de par perc utan "megjavul", aztan ujra es ujra kezdi.
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
LogoutX
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
|
|
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 22:45:58 » |
|
Szerintem érdemes lenne ránézni az akkufeszre a jelenség ideje alatt. Nekem van egy kábelem egyik végén szivargyújtó csatlakozóval, másik végén két banándugóval. Egy ilyennel vígan el lehet egy multiméter az anyósülésen akár menet közben is. Ha az akkufesz nem esik le, akkor jó eséllyel a világításkapcsolóval vagy a csatlakozójával lesz a probléma, ahogy Svega is írta. (a fordulatszámfüggés lehet azért is mert pont 3000-nél rezonál együtt a motorral) Itt jegyezném meg, hogy a műszerfalvilágítás a hátsó pozíciólámpákkal egy körön van, szóval ha az éjszaka elmegy, érdemes azonnal ráhúzni a hátsó ködlámpát és megállni ellenőrizni (nálam másodszor hajnali ködben jött ez elő utánfutóval, kamionok által kedvelt úton). A hátsólámpa vezetéke a világításkapcsoló-stekker sarkánál van, én a kamionos "halálközeli élményem" után kisfűrésszel kivágtam a stekker ezen részét és egy új rátűzősarut raktam a kábelre, amit a stekker bedugása után szépen a helyére tudtam tenni. Azóta nincs vele gond. Bár nálad az első lámpákkal van a probléma, azok lehet hogy relézettek, nem?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.04 vasárnap, 22:52:24 írta LogoutX »
|
Naplózva
|
MK II 2.0 Zetec
|
|
|
arnytech
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 23:28:33 » |
|
Koszi szepen mindenkinek az otletekert. Holnap jobban utanajarok a jelensegnek. Remelem, akkor mar csak kapcsolo szetbuheralasi tanacsert jovok vissza
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
arnytech
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 23:35:15 » |
|
Bár nálad az első lámpákkal van a probléma, azok lehet hogy relézettek, nem? [/quote] A teljes fogyasztokor ingadozik, nem csak az elso lampak. Alapjaraton nem eszleltem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 18:50:35 » |
|
Test érintkezése van rendesen az önindítónak? Gyújtás ráadásakor a delej eljut az önindítóig?
......hogy a delej eljut-e??? Gondolom igen, mert egy darab vezetékkel összezárva beindul. Most is így működik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drWhite
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 19:09:04 » |
|
Segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni! Adagoló csere után nem indul a járgány. (Lucas) Az óra melletti piros kis led kb egy percig gyorsan villog majd a 32-es PATS kódot villantja. Van, vagy volna valami megoldás arra, hogy az immo-t "megtanítsam" az új adagolóra, vagy ez csak szervizben működik? Keresgéltem hátha van valami megoldás, de ha nem muszáj nem kerülném ki az immo-t.... Ötleteket várnék! Esetleg aki már járt hasonló cipőben...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 20:20:10 » |
|
Sziasztok, bocsi, ha mar volt. Mi lehet az oka a pislakolo vilagitasnak? Kb 3000-es fordulatnal eszlelem, de par perc utan "megjavul", aztan ujra es ujra kezdi. Az akku saruk jol rogzitettek, a toltesjelzo lampa nem gyullad ki... Generator, fesz-szabalyzo, trafo vagy mindegyik?? Koszi, varom az otleteket. ('99 v6 175000 km) Nem lehet ez szénkefe elkopás?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 20:46:34 » |
|
Segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni! Adagoló csere után nem indul a járgány. (Lucas) Az óra melletti piros kis led kb egy percig gyorsan villog majd a 32-es PATS kódot villantja. Van, vagy volna valami megoldás arra, hogy az immo-t "megtanítsam" az új adagolóra, vagy ez csak szervizben működik? Keresgéltem hátha van valami megoldás, de ha nem muszáj nem kerülném ki az immo-t.... Ötleteket várnék! Esetleg aki már járt hasonló cipőben... A szerelőnek ki kellett volna cserélnie az immot a tiedre. Vagy a kis lapos fektet dobozt vagy ha már újabb akkor a leállítószelepet. Ha ki akarod kerülni akkor abban tudok segíteni de amúgy nem tudom, hogy be lehet-e tanítani. Viszont akkor még nincs is kész az adagolócsere. Mivel még el sem indult a gép. Légteleníteni kell ill. előtöltést állítani stb...
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 20:57:03 » |
|
......hogy a delej eljut-e??? Gondolom igen, mert egy darab vezetékkel összezárva beindul. Most is így működik Mit zársz össze milyen vezetékkel? A delejt arra értettem, hogy indítózás kulcsállásban forog-e az önindító, vagy meg sem mukkan?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 21:16:53 » |
|
......hogy a delej eljut-e??? Gondolom igen, mert egy darab vezetékkel összezárva beindul. Most is így működik van a biztosítéktábla szélén egy 20A-s kék, nagyméretű biztosíték, az az önindítóé vagy az ment ki, vagy szénkefés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 21:17:34 » |
|
Mit zársz össze milyen vezetékkel? A delejt arra értettem, hogy indítózás kulcsállásban forog-e az önindító, vagy meg sem mukkan? mielőtt leírja, én már tudom, hogy meg sem makkan kvázi gyári fícsör, tavaly rövid időn belül több embernél is volt ilyen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 21:22:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2012.03.05 hétfő, 21:51:47 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2012.03.06 kedd, 08:36:03 » |
|
mielőtt leírja, én már tudom, hogy meg sem makkan kvázi gyári fícsör, tavaly rövid időn belül több embernél is volt ilyen
Tehát! Valóban meg sem makkan. De csak az indítókulcsra. Most két vezeték szál van behúzva azzal viszont indul. Pöccre!!! A biztosíték 20A jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2012.03.06 kedd, 08:41:54 » |
|
Tehát! Valóban meg sem makkan. De csak az indítókulcsra. Most két vezeték szál van behúzva azzal viszont indul. Pöccre!!! A biztosíték 20A jó.
én megnézetném autóvillamosságissal az önindítót van olyan, hogy kopott a szénkefe és emiatt nem húz be relén keresztül, direktbe kötve viszont igen a másik, kevéssé valószínű a relé hibája, azt cserével tudod megnézni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
svega
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:41:52 » |
|
Hozzáértő segítséget keresek: mennyi a műszervezérlő hőgomba ellenállása hidegen (kiakadva balra) és mennyi forrón (kiakadva jobbra) ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
svega
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:05:45 » |
|
Bocs, de nem értem. A műszerhez tartozó jeladó értékei, amikor beér a normál tartományba 255 Ohm, amikor üzemmeleg, 75 Ohm. Ez a műszert vezérli? 10°C 58 kΩ 30°C 24 kΩ 50°C 11 kΩ 80°C 4 kΩ És ez? Ez kétkapcsos, a műszervezérlő gomba meg 1 kapcsos? Azért kell ez, mert a tempomat-akkurátor meghúzási poziciójára kell építenem egy potit, amely az 5. műszer mutatóját mozgatja majd. Csúszó poti lesz majd, kettő egybecsinálva, s a párhuzamos-soros kötés variálásával fogom beállítani a pontos mutatómozgást. Ehhez kell kiszámolnom, hogy mekkora potit rendeljek. Szerintem 100 Ohmos lesz 2 darab, sorba 0-200, párhuzamosan 0-25 intervellummal. Vagy egy darab 0-100 ohm lehetőséggel. Vagy ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.06 kedd, 13:10:22 írta svega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:07:39 » |
|
Bocs, de nem értem. A műszerhez tartozó jeladó értékei, amikor beér a normál tartományba 255 Ohm, amikor üzemmeleg, 75 Ohm. Ez a műszert vezérli?
10°C 58 kΩ 30°C 24 kΩ 50°C 11 kΩ 80°C 4 kΩ
És ez? Ez kétkapcsos, a műszervezérlő gomba meg 1 kapcsos?
Nem tudom. Ezt találtam.
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
svega
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:11:34 » |
|
Nem tudom. Ezt találtam. Köszi. Most jön 8 óra meló, aztán éjjel tovább tervezek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drWhite
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:39:15 » |
|
A szerelőnek ki kellett volna cserélnie az immot a tiedre. Vagy a kis lapos fektet dobozt vagy ha már újabb akkor a leállítószelepet. Ha ki akarod kerülni akkor abban tudok segíteni de amúgy nem tudom, hogy be lehet-e tanítani. Viszont akkor még nincs is kész az adagolócsere. Mivel még el sem indult a gép. Légteleníteni kell ill. előtöltést állítani stb...
Aham... köszi a választ! A leállítószelep is rossz volt az eredetiben, ezért azt nem raktuk át. Kipróbáltunk minden variációt az összes elektromos kütyüt ide-oda pakoltuk de semmi, egyszerűen nem kap üzemanyagot az adagoló nyomócsőből a motor felé. Na gondolom az immo itt babrálhat valamivel... Már-már azon gondolkodtam, hogy a "donor-ból" átrakjuk a gyújtáskapcsolónál lévő immo gyűrűt meg a computert meg persze a kulcsot... Tényleg ilyen f***ul van ez kitalálva??? Na ez derék! Talán marad mégis az immo kiherélése! Arra mi lenne a megoldás? Upsz most láttam az általános kérdések topikban az immo-ra egy megoldást... ez jó lenne nekem is?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.06 kedd, 14:42:42 írta drWhite »
|
Naplózva
|
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:42:13 » |
|
Aham... köszi a választ! A leállítószelep is rossz volt az eredetiben, ezért azt nem raktuk át. Kipróbáltunk minden variációt az összes elektromos kütyüt ide-oda pakoltuk de semmi, egyszerűen nem kap üzemanyagot az adagoló nyomócsőből a motor felé. Na gondolom az immo itt babrálhat valamivel... Már-már azon gondolkodtam, hogy a "donor-ból" átrakjuk a gyújtáskapcsolónál lévő immo gyűrűt meg a computert meg persze a kulcsot... Tényleg ilyen f***ul van ez kitalálva??? Na ez derék! Talán marad mégis az immo kiherélése! Arra mi lenne a megoldás? Ha gyújtást adsz akkor kattan a leállítószelep? Ha a donor karikáját átrakod és beletekered a kulcsot megfelelő pozícióba az elég. Nem kell hozzá computert cserélni. Legalábbis nekem 3 éve volt ilyen akcióm és akkor ennyi elég volt.
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:44:45 » |
|
Talán marad mégis az immo kiherélése! Arra mi lenne a megoldás? a kulcsot nem kell cserélni, elég a piros kockát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drWhite
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:47:54 » |
|
Ha gyújtást adsz akkor kattan a leállítószelep? Ha a donor karikáját átrakod és beletekered a kulcsot megfelelő pozícióba az elég. Nem kell hozzá computert cserélni. Legalábbis nekem 3 éve volt ilyen akcióm és akkor ennyi elég volt.
Igen kattan... gyűrűt is cseréltük már de nem volt elegendő, azért kezdtem el gondolkodni talán a comp is kellene... De ha gyorsabban megy akkor kinyírom inkább az immo-t!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drWhite
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:49:07 » |
|
a kulcsot nem kell cserélni, elég a piros kockát Próba cseresznye! Köszi hátha...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:49:42 » |
|
Próba cseresznye! Köszi hátha... viszont az ecut ki kell ... mivel azok össze vannak párosítva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drWhite
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:12:18 » |
|
viszont az ecut ki kell ... mivel azok össze vannak párosítva
Igen gondoltam! És köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:28:27 » |
|
Aham... köszi a választ! A leállítószelep is rossz volt az eredetiben, ezért azt nem raktuk át. Kipróbáltunk minden variációt az összes elektromos kütyüt ide-oda pakoltuk de semmi, egyszerűen nem kap üzemanyagot az adagoló nyomócsőből a motor felé. Na gondolom az immo itt babrálhat valamivel... Már-már azon gondolkodtam, hogy a "donor-ból" átrakjuk a gyújtáskapcsolónál lévő immo gyűrűt meg a computert meg persze a kulcsot... Tényleg ilyen f***ul van ez kitalálva??? Na ez derék! Talán marad mégis az immo kiherélése! Arra mi lenne a megoldás? Upsz most láttam az általános kérdések topikban az immo-ra egy megoldást... ez jó lenne nekem is? De jó ám..... Na várjál csak... Ez a herélés csak akkor jó ha nem forgat az önindító... Adj direkt áramot a leállító szelenoidra meg a blendixre-is és nézd meg indul-e ha igen akkor neked is jó ez a monyák....
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
drWhite
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:43:46 » |
|
De jó ám..... Na várjál csak... Ez a herélés csak akkor jó ha nem forgat az önindító... Adj direkt áramot a leállító szelenoidra meg a blendixre-is és nézd meg indul-e ha igen akkor neked is jó ez a monyák....
Igen nem forgat az önindító. Direktbe meg indít csak az adagoló nem dolgozik az immo miatt. Na "asszem" ez lesz akkor a nyerő! ÓÓÓÓÓ
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2012.03.09 péntek, 08:46:38 » |
|
......hogy a delej eljut-e??? Gondolom igen, mert egy darab vezetékkel összezárva beindul. Most is így működik Azt valaki megtudná mondani, ha gyújtáskapcsolóban elfordítom a kulcsot az óra melletti lednek hogyan kell villognia? Most vagy 40mp sűrű villogás és aztán 3 majd 2, megint 3 megint kettő és ez a 3, 2 villanás kombó egészen az autó beindításáig tart!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2012.03.09 péntek, 08:52:02 » |
|
Azt valaki megtudná mondani, ha gyújtáskapcsolóban elfordítom a kulcsot az óra melletti lednek hogyan kell villognia? Most vagy 40mp sűrű villogás és aztán 3 majd 2, megint 3 megint kettő és ez a 3, 2 villanás kombó egészen az autó beindításáig tart!!!!! leállítószeleptől nem kap jelet az ecu
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
derrik
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2012.03.09 péntek, 10:36:50 » |
|
leállítószeleptől nem kap jelet az ecu
....és akkor mi a teendő Vagyis ez beleszólhat-e abba, hogy miért nem indul az autó kulcsról?? Csak a kényszer "vezeték összezárós" szisztémával???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2012.03.09 péntek, 11:00:25 » |
|
....és akkor mi a teendő Vagyis ez beleszólhat-e abba, hogy miért nem indul az autó kulcsról?? Csak a kényszer "vezeték összezárós" szisztémával??? szerintem ez kábel vagy kontakthiba lesz pláne hogy egyszer csak elkezdte ezt csinálni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
peesta.molnar
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2012.03.09 péntek, 11:18:08 » |
|
Szép Napot!
Nemrég vettem az MK2-es Mondeómat ( 1998-as; 2,0i szedán), a központi zár megadta magát. Először csak reteszelve zárt be, de most már úgy sem. A kulcson megnyomom a zárás gombot, lezár de azonnal ki is nyit, mintha valamelyik ajtó nyitva lenne, de nincs. Segítsen aki tud. Mi a gyógymód. Mind a két első ajtón van vezérlés? Mert kulccsal a jobb első ajtót le tudom zárni.
Köszönettel: István
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|