Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:05:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569729 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2012.03.09 péntek, 12:23:53 »

Szép Napot!

Nemrég vettem az MK2-es Mondeómat ( 1998-as; 2,0i szedán), a központi zár megadta magát. Először csak reteszelve zárt be, de most már úgy sem. A kulcson megnyomom a zárás gombot, lezár de azonnal ki is nyit, mintha valamelyik ajtó nyitva lenne, de nincs. Segítsen aki tud. Mi a gyógymód. Mind a két első ajtón van vezérlés? Mert kulccsal a jobb első ajtót le tudom zárni.

Köszönettel: István   
mindkét első ajtó vezérlős.
valamelyik zárad a retektől beállt ezért nem működik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
peesta.molnar
Vendég
« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2012.03.09 péntek, 13:18:09 »

mindkét első ajtó vezérlős.
valamelyik zárad a retektől beállt ezért nem működik.

De minden zár könnyen csukódik.
Naplózva
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2012.03.09 péntek, 18:04:34 »

szerintem ez kábel vagy kontakthiba lesz
pláne hogy egyszer csak elkezdte ezt csinálni
Tehát....a dolog úgy kezdődött hogy 1x kulcsra nem indult aztán mintha késett volna az indítás /kulcs elfordít majd 1 hosszú másodperc és indul/ majd leállítottam és többet kulcsról nem indult csak rövidre zárva, de úgy pöccre! Aztán tegnap este beültem és akkor tűnt fel ez a csuda villogás. 
Naplózva
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:04:23 »

De minden zár könnyen csukódik.

Nálam beszokott válni egy kis erőszak, és hülyítés.

Becsapok lendületből minden ajtót, befúlyogatom öket wd 40 el,
utána féktísztitóval utána zárolajzóval, ha még mindig okoskodik,
akkor a kulcsal öszevissza nyitogatom a vezető ajtó zárját.  eplus2

Nálam beszokott válni, amikor félévente meghülyül.   nyes


 
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:04:46 »

A zár problémák témakörében én is kérnék egy pici segítséget.

A probléma összetett és sokrétű, és nem is nagyon tudom hol induljak el.
Kezdésképp, a bal 1 ajtó zárja kuka, a kulcsot körbe tudom tekerni benne, mert a korábbi tulajnál feltörték a kocsit, és elég rondán hazavágta a zárat. Namost, a jobb1-ből tudom nyitni/zárni a kp. zárat alapesetben.

- Azonban, ha bent a kilincset benyomva zárom, a bal1-ből akkor sem működteti a központi zárat, a többiből viszont simán. Ez nem hiszem hogy a kulcsos zár elhasználódása miatt lenne, hisz ha benyomom, akkor bezár, csak a kp-t nem vezérli. De ha jobb1-nek a kilincsét nyomom be, akkor a kp. zár behúzza a bal1-et is.

- Néha előfordul, hogy jobb1-ből sem tudom zárni/nyitni az autót. Rendszerint egy nagyobb lendületes vezetés után hirtelen leállítva a kocsit, zárhatom, nem megy. Vagy körben belülről benyomom a zárakat, vagy újra beindítom a kocsit 1 percre, majd leállítom a motort és akkor újból próbálva csodásan működik a kp. zár. (Hidegebb időben erősebben érezhető volt a jelenség.)

- Az előző ponthoz kötődik a következő anomália. Ha nem megy a kp. zár, behajolok, és benyomogatom a kilincseket, majd a jobb1-ben elfordítom a kulcsot, akkor a 4 ajtó bezáródik, azonban a csomagtér ajtón a "kulcslyukat" megnyomva nyílik, mintha nyitva lenne az ajtó - pedig hát ugye nincs nyitva, hisz be van zárva -, és a csomagtérnél nincs semmi zárféleség, amit rá tudnék zárni.

- Ha a bal oldali ajtókat kinyitom, akkor felkapcsol a beltér világítás, de ha a két jobb oldalit nyitom, akkor már nem hajlandó a lámpa felkapcsolni. 1 hete hétvégén megfújkodtam körbe a rárakat és a B ill. C oszlopon lévő kis kapcsolókat WD-40-el hátha segít, majd megpróbáltam belemászni a kapcsoló rejtelmébe (a jobb hátsóé a C oszlopról simán leesett, mintha az a kis átmenő stift eltűnt volna valahova), és elnézve az csak egy kis full műanyag cucc, nem is értem mit/hogy kapcsol az, vagy mi a szerepe. Szóval nem jövök rá, hogy tudnék ott világítást csiholni, mert elég *** magyarázkodni az anyósülésen ülőnek, hoyg miért sötétben kell kiszállnia a kocsiból.


Ezen néhány apróbb anomáliára van valakinek tippje hol keressem a bajt?  vigyor3


Mér 1 grátisz kérdés a szétszakadt zárhoz. Azt hallottam, van valahol olyan csodaember, akinek ha viszek egy hasonló zárat plusz odaadom a kulcsot, meg tudja oldani hogy a kulcshoz igazítja a zár lamelláit. Ismer valaki erre egy olcsó embert vagy más megoldást? (Csóró vagyok, ezért vettem Mondeot... Cool )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2012.03.10 szombat, 06:25:43 »




Ezen néhány apróbb anomáliára van valakinek tippje hol keressem a bajt?  vigyor3


 

Igen van!!
A két rendszám között... vigyor3


Mér 1 grátisz kérdés a szétszakadt zárhoz. Azt hallottam, van valahol olyan csodaember, akinek ha viszek egy hasonló zárat plusz odaadom a kulcsot, meg tudja oldani hogy a kulcshoz igazítja a zár lamelláit. Ismer valaki erre egy olcsó embert vagy más megoldást? (Csóró vagyok, ezért vettem Mondeot... Cool )



Szombathelyen tudok 4000-et kért egy hasonló akcióért a csomagtérzárnál...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2012.03.10 szombat, 10:32:37 »

Igen van!!
A két rendszám között... vigyor3
Valahogy éreztem hogy ott kell keresnem a hibát  taps

Szombathelyen tudok 4000-et kért egy hasonló akcióért a csomagtérzárnál...

Köszi, akkor elkezdek gyűjtögetni rá, meg egy zárra amit át lehet állíttatni, aztán megkereslek az elérhetőségéért.
(Most először övszettet kell vennem mert az eldurrant övfeszítő nem biztonságos, meg a lyukas kipufogó sem épp a legjobb.  nyes )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:14:34 »

Valahogy éreztem hogy ott kell keresnem a hibát  taps

Köszi, akkor elkezdek gyűjtögetni rá, meg egy zárra amit át lehet állíttatni, aztán megkereslek az elérhetőségéért.
(Most először övszettet kell vennem mert az eldurrant övfeszítő nem biztonságos, meg a lyukas kipufogó sem épp a legjobb.  nyes )

övfeszítőPatront kb 2 honap múlva tudok adni 2 db aprópénzért....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2012.03.10 szombat, 15:21:43 »

övfeszítőPatront kb 2 honap múlva tudok adni 2 db aprópénzért....

Köszi, de a komplett övszettem halott.
Bal első övfeszítő biztos el van durranva, de talán a másik is. A két első öv nem húz vissza, és mindig elakadok benne. Hátul a középső öv ami az ülésből jön ki el van vágva, meg a vége amibe becsatolod, abból is csak 1 van meg, a másik eltűnt (még nem szedtem fel az ülést, lehet alatta megtalálom).
Szóval komplett övszettet kell valahonnan valami olcsó bontottat szereznem. Ha esetleg lesz ilyened, annak örülnék. Az előző tulaj nem bánt túl szépen szegény autóval...
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2012.03.10 szombat, 15:52:46 »

Köszi, de a komplett övszettem halott.
Bal első övfeszítő biztos el van durranva, de talán a másik is. A két első öv nem húz vissza, és mindig elakadok benne. Hátul a középső öv ami az ülésből jön ki el van vágva, meg a vége amibe becsatolod, abból is csak 1 van meg, a másik eltűnt (még nem szedtem fel az ülést, lehet alatta megtalálom).
Szóval komplett övszettet kell valahonnan valami olcsó bontottat szereznem. Ha esetleg lesz ilyened, annak örülnék. Az előző tulaj nem bánt túl szépen szegény autóval...

Azta mindenit kitől vetted te azt az autót  szomoru1
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2012.03.10 szombat, 16:06:40 »

Azta mindenit kitől vetted te azt az autót  szomoru1

Egy kedves drága budapesti hölgy adta be kereskedőhöz. (Egy Galaxy-ba számították be 270-ért, végül a kereskedőtől 230-ért hoztam el.)
Megvásárláskor még nem gondoltam, hogy még az övet is cserélnem kell, nem tudtam, hogy az is el tud durranni. Piros lámpánál egyszer belekoccantak hátulról, a vonóhorgot belehajtogatták a lökősbe, és annyira megnyomták, hogy ezáltal ő is nekiment az előtte levőnek. Légzsákot néztük vásárláskor, nem úgy tűnt, hogy el lenne durranva, így bíztam benne, hogy egy első-hátsó lökős és vonóhorog cserével megúszom (meg kuplung csere, mert csúszó kuplunggal vettem).
Aztán kiderült, hogy övszett, hátsó lökős csere, vonóhorog csere, első lökős szürke alapozott, szóval vagy festés vagy csere, csöpög a szervópumpa, generátorszíj és az egyik szíjfeszítő csúnyán néz ki, zárszett is vacakol (ahogy azt kicsit feljebb ecseteltem).
Extraként otthon vettük észre, hogy a jobb első téli gumit szétpadkázta, és felrakta helyette az 1"-al kisebb (14-es) nyári gumit. Difi biztos örült neki, minden esetre jobbos trapézgömbfej halott volt, már kis is cserélték, meg mindkét kormánygömbfejet műszaki előtt érdemes lenne cserélni...
És végül: bal hátsó kerékjárati ívet kicserélték, viszont még alapozó festékre sem futotta, ott virít simán a behegesztett lemez (most ha tartósan jobb idő lesz lekenem valamivel), a jobb oldali kerékjárati ív és a két küszöb még cserés lesz.

Szóval megint sikerült kifognom egy szuper, balesetmentes, gondozásra nem szoruló autót Smiley (Minden esetre nyugtat a tudat, hogy ennyi pénzből sokkal jobbat nem kaphattam volna, több pénzem meg nem volt, erre is alig bírtam összekaparni a hiteleket hogy mindent kifizessek, de legalább van valami, amíg bírom a benzint fizetni...)
Viszont pozitívum, hogy órája szerint 145e km-el vettem, ami nem tudom mennyire hihető. A szervízkönyvét 2001-ig vezették Svájcban, az utolsó szervíznél behozás előtt 51 ezret írtak bele. Ha elhiszem ami benne van, akkor évi 10ezer km futást kapott, ami talán még hihető lenne, hisz tartósan Budapesten használva nem a nagy távolságok miatt hullik szét az autó...
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 16:09:53 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:44:09 »

Köszi, de a komplett övszettem halott.
Bal első övfeszítő biztos el van durranva, de talán a másik is. A két első öv nem húz vissza, és mindig elakadok benne. Hátul a középső öv ami az ülésből jön ki el van vágva, meg a vége amibe becsatolod, abból is csak 1 van meg, a másik eltűnt (még nem szedtem fel az ülést, lehet alatta megtalálom).
Szóval komplett övszettet kell valahonnan valami olcsó bontottat szereznem. Ha esetleg lesz ilyened, annak örülnék. Az előző tulaj nem bánt túl szépen szegény autóval...

Szia !

Fölösben van nekem 2db első övtekercsem, 2db hátsó -"-, illetve övcsatlakozók hátra, meg egy támla is benne az övtekerccsel. (igaz 5 ajtós, ferdehátúból)
Az övfeszítőim nincsenek meg. (ill. van, de MK1-es, az pedig nem elektromos, hanem mechanikus) Ha ezek közül kellene valami írj nyugodtan. Hogy hátra mi passzol, mi nem a kombihoz azt sajnos nem tudom.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 21:44:36 »

Sziasztok!

Kicseréltem az izzókat a műszerfalban, aztán pár megjavult kijelző kivételével még mindig töksötét minden. Panelhibára gyanakszom, lehet ezzel valamit kezdeni, vagy jó messzire dobjam el?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 22:14:24 »

van kevesett futott jó műszeregység panelem. 115ekm van benne, 3eft Wink

Ha a kollegának nem kell, akkor lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban  vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 22:16:47 »

Ha a kollegának nem kell, akkor lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban  vigyor3
áá, bocs, benéztem, mk3-hoz van vagy 3 is vigyor3 sztornó worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 22:17:36 »

van kevesett futott jó műszeregység panelem. 115ekm van benne, 3eft Wink

kérdés hogy jó e az enyémbe. 96-os benzines második szériás .a másik kérdés hogy azt í
gy házilag mennyire bonyolult kicserélni?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 22:24:12 »

áá, bocs, benéztem, mk3-hoz van vagy 3 is vigyor3 sztornó worship

Kis fűrészelés és belemegy. Valszeg az se működne, ahogy a mostani se működik  vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 22:24:26 »

kérdés hogy jó e az enyémbe. 96-os benzines második szériás .a másik kérdés hogy azt í
gy házilag mennyire bonyolult kicserélni?
elnéztem, bocs, mk3-hoz van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 22:24:38 »

Kis fűrészelés és belemegy. Valszeg az se működne, ahogy a mostani se működik  vigyor3
meg lehet oldani Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 22:26:20 »

kérdés hogy jó e az enyémbe. 96-os benzines második szériás .a másik kérdés hogy azt í
gy házilag mennyire bonyolult kicserélni?

Ha találsz belevalót, akkor ha jól emlékszem 2-2 csavart kell kiszedni az óra és a szélvédőfűtés kapcsolója alól, valamint a műszeregység körül még párat. Csatikat lehúzod és kijön. Kormányt célszerű teljesen kihúzni és a legalsó állásba tenni.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2012.03.17 szombat, 11:34:42 »

Tedd be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba.
Kapcsold 4x a 0 és II állás között 3 másodpercen belül. Az időmérő órában lévő LED folyamatosan világít, ha sikerült.
Nyomd meg bármelyik gombot a távirányítón. Ha sikerül az autónak venni a jeleket, rövid ideig villog az órában lévő LED
20másodperc múlva a programozási mód véget ér autómatikusan, vagy tedd II állásba a gyújtáskapcsolót a programozás befejezéséhez.
egyébként mielőtt ezt megcsinálod, ellenőrizd le, hogy az anyós oldali szőnyeg nem vizes-e. ha elfelejti a progit, az általában beázás következménye. az anyós ülés első keresztmerevítőjénél van egy kábelátvezető, amiben gyárilag vannak forrasztva a vezetékek. ezek idővel korrodálnak.
ha van ott víz, akkor a pollenszűrő tömítését kell feljavítanod sziloplaszttal...
....nekem vizes ott az anyós ülésnél! És most hol nyit távirányítóval hol nem, de inkább hol nem! Ezt a pollenszűrő feljavítást hogyan kell csinálni? SOS lenne mert a vezető oldali ajtóm kulccsal nem nyílik csak táviránnyal és most a másik oldalról kell bemásznom!!!
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2012.03.17 szombat, 11:49:18 »

Nálam beszokott válni egy kis erőszak, és hülyítés.

Becsapok lendületből minden ajtót, befúlyogatom öket wd 40 el,
utána féktísztitóval utána zárolajzóval, ha még mindig okoskodik,
akkor a kulcsal öszevissza nyitogatom a vezető ajtó zárját.  eplus2

Nálam beszokott válni, amikor félévente meghülyül.   nyes

Ha még aktuális a probléma, én ugyanezzel küzdöttem a legnagyobb fagyokban: Ha hidegen bezártam, rögtön ki is nyitott. Érdekes, hogy ha bemelegedett az utastér, utána nem csinálta, kihűlve megint. Éjjel szakadó hóban egy plaza mélygarázsba menekültem be szerszámoskészlettel Smiley Érdemes belülről bezárni a kilinccsel. Nekem a jobb oldalit erősen benyomva nem nyitott vissza, innen tudtam hogy ezzel lesz a gond. Lebontottam a kárpitot, megmozgattam a csatlakozót, beáztattam WD40-nel a zárat, utána tökéletesen működött. Összeraktam, elpakoltam, indulás előtti főpróba, naná hogy megint visszanyitott. Fellazítottam a zárszerkezet csavarjait, kicsit igazítottam a zárpozícióján, azóta semmi gond vele.

Naplózva

MK II 2.0 Zetec
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:34:20 »

Mitől ragad be a jobb hátsó elektromos ablak? Már a 4. Mondeon látom, hogy a jobb hátsó nem reagál a gombnyomásra, megmozdul, de semmi több. Néha egy erőteljesebb ajtóbecsapás után megindul, néha kézzel rá kell segíteni, hogy jó legyen. Utána egy darabig jó.

A sajátomon nem használom azt az ablakot, 3-4 havonta engedem csak le, átmozgatás céljából. Eddig jó volt, másik MK2-eseken láttam beragadva, az utóbbi 2 átmozgatásánál viszont már az enyém is beragadt.

Mitől van ez?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:48:08 »

Mitől ragad be a jobb hátsó elektromos ablak? Már a 4. Mondeon látom, hogy a jobb hátsó nem reagál a gombnyomásra, megmozdul, de semmi több. Néha egy erőteljesebb ajtóbecsapás után megindul, néha kézzel rá kell segíteni, hogy jó legyen. Utána egy darabig jó.

A sajátomon nem használom azt az ablakot, 3-4 havonta engedem csak le, átmozgatás céljából. Eddig jó volt, másik MK2-eseken láttam beragadva, az utóbbi 2 átmozgatásánál viszont már az enyém is beragadt.

Mitől van ez?
nekem volt, hogy megszorult a sínben. letekertem teljesen, kipucoltam amennyire tudtam, aztán szilikonos ecsettel a sín belsejét bekentem(gyak. körbe az ablak gumiját) egy-két letekerés után le kell törölni az üveg szélét, aztán már nem keni össze
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:49:32 »

Mitől van ez?

Én a vezetőoldalinál észleltem. A relé rendben volt, kapcsolata a tápot mindkét irányba, a csatlakozó sem volt kontaktos. A motort megkocogtatva elindult, szerencsére nem kellett szétszednem. Szerintem a szénkefékkel lehet gond.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
derrik
Vendég
« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2012.03.17 szombat, 12:58:37 »

Ha még aktuális a probléma, én ugyanezzel küzdöttem a legnagyobb fagyokban: Ha hidegen bezártam, rögtön ki is nyitott. Érdekes, hogy ha bemelegedett az utastér, utána nem csinálta, kihűlve megint. Éjjel szakadó hóban egy plaza mélygarázsba menekültem be szerszámoskészlettel Smiley Érdemes belülről bezárni a kilinccsel. Nekem a jobb oldalit erősen benyomva nem nyitott vissza, innen tudtam hogy ezzel lesz a gond. Lebontottam a kárpitot, megmozgattam a csatlakozót, beáztattam WD40-nel a zárat, utána tökéletesen működött. Összeraktam, elpakoltam, indulás előtti főpróba, naná hogy megint visszanyitott. Fellazítottam a zárszerkezet csavarjait, kicsit igazítottam a zárpozícióján, azóta semmi gond vele.
Továbbá. Továbbra sem indul kulcsról az autó! Az előzményeket már leírtam. Most nézegettem a vasat és akkumulátor környékén sok a fehér por, főleg a test kábelek lefogató csavarjain, és még a fényszóró fémfüles csavarján is! Ez mitől van???

...a probléma úgy néz ki kulcs elem cserével megoldódott. Én kb. 1 hónapja szedtem le minden kárpitot és fújtam át a csatikat. Vissza ugyan nem nyitott, de menet közben így is néha kattog. Viszont a múltkor sikerült a kulcsot becsuknom, vagyis becsukta magát. Idegen kulcsokkal próbáltam kinyitni sikertelenül. Most már viszont a sajátja sem nyitja a vezető oldalit.
Kérdésem! Az anyós oldali zár átszerelhető-e a vezető oldalára, hogy legalább mechanikusan nyíljon arról az oldalról, ha gáz lenne a távirányítóval?Huh?    
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.17 szombat, 13:01:39 írta derrik » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:02:57 »

Mitől ragad be a jobb hátsó elektromos ablak? Már a 4. Mondeon látom, hogy a jobb hátsó nem reagál a gombnyomásra, megmozdul, de semmi több. Néha egy erőteljesebb ajtóbecsapás után megindul, néha kézzel rá kell segíteni, hogy jó legyen. Utána egy darabig jó.

A sajátomon nem használom azt az ablakot, 3-4 havonta engedem csak le, átmozgatás céljából. Eddig jó volt, másik MK2-eseken láttam beragadva, az utóbbi 2 átmozgatásánál viszont már az enyém is beragadt.

Mitől van ez?
talán ezért...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:09:08 »

talán ezért...

Azt gondoltam, hogy a nemhasználattól áll be. De a szerkezet rohad be, a motor áll be, vagy a csúszkák koszolódnak el?

És a bal oldali miért nem? Az is a jobbossal együtt van használva, vagyis soha. Van oka annak, hogy a jobbos beáll sok Mk2-esen a balos meg nem?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:14:29 »

Azt gondoltam, hogy a nemhasználattól áll be. De a szerkezet rohad be, a motor áll be, vagy a csúszkák koszolódnak el?

És a bal oldali miért nem? Az is a jobbossal együtt van használva, vagyis soha. Van oka annak, hogy a jobbos beáll sok Mk2-esen a balos meg nem?

a bal oldalon vagdosod az ajtót, a jobb oldalon nem. ha pakolsz a kocsi hátsó ülésére, akkor bal oldalról pakolsz be...stb.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2012.03.17 szombat, 21:15:12 »

a bal oldalon vagdosod az ajtót, a jobb oldalon nem. ha pakolsz a kocsi hátsó ülésére, akkor bal oldalról pakolsz be...stb.

És megvan a válasz. nyes
Naplózva
kimo
Vendég
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 14:46:24 »

Hello!

98as mondeomban (5 ajtós) a csomagtartó nyitó gomb (külsö) már régóta meg sem nyikkant nyomásra. Ma szétszedtem, kiszedtem a motoros dobozt azt is szétszedtem összeraktam és most működik de nagyon csúnya hangja van.. Kattog 5-6ot. Igaz kinyílik az ajtó de emlékszem hogy se nem ilyen hangos se nem ilyen sokáig nem szolt. Felvettem a hangját ha valakinek van ötlete hogy hogy tudok megmutatni egy wav filet akkor belinkelem azt is. Köszönöm előre az ötleteket
Naplózva
kimo
Vendég
« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 15:25:46 »

sikerült feltöltenem. A bizonyos hang:
http://soundcloud.com/dani-1-3/z-r-1#
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2012.03.20 kedd, 21:22:32 »

sikerült feltöltenem. A bizonyos hang:
http://soundcloud.com/dani-1-3/z-r-1#


én nem látok itt semmit.... be kell jelentkezni.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kimo
Vendég
« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2012.03.20 kedd, 22:08:58 »


én nem látok itt semmit.... be kell jelentkezni.

ja bocsi akkor nem tudom megosztani, de amúgy mindegy mert ma már megint meg se szólalt.. valószínüleg szétugtiik a motoros szerkezet=(
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2012.03.21 szerda, 21:46:54 »

Sziasztok!

Olyanok segítségét kérném, akik cseréltek műszeregységet a kocsiban. Állítólag van különbség a fekete szelepfedeles és a korábbi, ezüst szelepfedeles motorral szereltek között. Kérdés, hogy mi ez a különbség, miként befolyásolja az egység működését, esetleg "javítható-e" (pl lábak sorrendjét megcserélték az újabbnál.. stb). Egy fekete szelepfedeles benzines sor 4-es autóból ('98) szerelném át az egységet.
A segítséget előre is kösz!  integet2
üdv

Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2012.03.24 szombat, 19:44:21 »

Az autómhoz két gombos kulcs van.
Szeretném kicserélni a kulcsot 3 gombosra, hogy tudjam vele nyitni a csomagtérajtót.
Csinált már ilyet valaki?
Elég ha csak a kulcsot kicserélem vagy van neki valami vevője/vezérlője is?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2012.03.24 szombat, 20:16:39 »

Az autómhoz két gombos kulcs van.
Szeretném kicserélni a kulcsot 3 gombosra, hogy tudjam vele nyitni a csomagtérajtót.
Csinált már ilyet valaki?
Elég ha csak a kulcsot kicserélem vagy van neki valami vevője/vezérlője is?

elég.
csak fel kell programozni
(persze ha rádiós a 2 gombos is)
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.24 szombat, 20:19:10 írta Tomo7 » Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2012.03.24 szombat, 20:28:06 »

Az autómhoz két gombos kulcs van.
Szeretném kicserélni a kulcsot 3 gombosra, hogy tudjam vele nyitni a csomagtérajtót.
Csinált már ilyet valaki?
Elég ha csak a kulcsot kicserélem vagy van neki valami vevője/vezérlője is?

csak nézd meg a kulcsot alaposan, meg nyomkodd is meg, mert a "tojás"-kulcsok mind 3 gombosak, de csak 2 alatt van (általában) mikrokapcsoló... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2012.03.24 szombat, 21:04:44 »

csak nézd meg a kulcsot alaposan, meg nyomkodd is meg, mert a "tojás"-kulcsok mind 3 gombosak, de csak 2 alatt van (általában) mikrokapcsoló... Smiley

Ma hoztam egy újabb autót bontani és abba volt a kulcs.
Kipróbáltam és nyit meg zár mindent.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2012.03.24 szombat, 21:05:44 »

elég.
csak fel kell programozni
(persze ha rádiós a 2 gombos is)


Köszi. Az a két gombos is.
Na akkor majd jövő héten zárbetét csere.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2012.03.24 szombat, 22:34:54 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a fűtéskonzolban milyen fajta a megvilágosítást biztosító 4 db izzó?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2012.03.24 szombat, 22:41:12 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a fűtéskonzolban milyen fajta a megvilágosítást biztosító 4 db izzó?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
t6,5 ugyanúgy mint a műszeregységnél
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2012.03.24 szombat, 22:56:18 »

Köszi. Az a két gombos is.
Na akkor majd jövő héten zárbetét csere.

He?

A szár cserélhető, át tudod tenni a régi szárat az új kulcsra.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2012.03.24 szombat, 23:00:57 »

t6,5 ugyanúgy mint a műszeregységnél
Köszi! worship
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2012.03.24 szombat, 23:13:10 »

He?

A szár cserélhető, át tudod tenni a régi szárat az új kulcsra.

És hogy?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2012.03.24 szombat, 23:19:08 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a fűtéskonzolban milyen fajta a megvilágosítást biztosító 4 db izzó?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Ilyen, szerintem ez kisebb mint ami a műszeregységbe való.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2012.03.24 szombat, 23:43:36 »

És hogy?

Kis lapos csavarnyúzó beledug a kulcs hátulján lévő résbe és simán leválaszt.

Ha kell, holnap csinálok róla videót. wave
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2012.03.24 szombat, 23:48:18 »

Kis lapos csavarnyúzó beledug a kulcs hátulján lévő résbe és simán leválaszt.

Ha kell, holnap csinálok róla videót. wave

Azt tudom hogy így ki lehet csinálni két kulcsszárat, de itt az egyik két gombos a másik pedig 3 gombos.
Nem egyforma a kettőnek a háza. Ergo nem tudom összerakni őket.
Illetve ha valahogy ki tudnám feszegetni a szárat a ház maradékából akkor sem vagyok előrébb mert a szár végén lévő műanyag rész sem egyforma.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2012.03.24 szombat, 23:52:22 »

Azt tudom hogy így ki lehet csinálni két kulcsszárat, de itt az egyik két gombos a másik pedig 3 gombos.
Nem egyforma a kettőnek a háza. Ergo nem tudom összerakni őket.
Illetve ha valahogy ki tudnám feszegetni a szárat a ház maradékából akkor sem vagyok előrébb mert a szár végén lévő műanyag rész sem egyforma.

Akkor félreértettem valamit. Nem azt írtad, hogy mindkettő tojás kulcsházas, csak az egyik 2 a másik 3 gombos?

Most akkor az egyik téglalap alakú, a másik meg tojás? Az szívás..... szomoru1
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2012.03.24 szombat, 23:58:28 »

Akkor félreértettem valamit. Nem azt írtad, hogy mindkettő tojás kulcsházas, csak az egyik 2 a másik 3 gombos?

Most akkor az egyik téglalap alakú, a másik meg tojás? Az szívás..... szomoru1

Így van. Az egyik téglalap a másik meg tojás.

Ezért mondtam, hogy zárbetétcsere. 

Viló vagyok! Nem hülye!   Cool
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.