Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:15:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2565818 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #3050 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:01:35 »

Köszi!

Nálam a 97esben az ABS piktogramja mögött egy sima izzó van. A 98asban (amiről rajzot küldtél) pedig dióda. Ha azt kiveszem, akkor a fék visszajelző sem világít folyamatosan, az indítás után kialszik ahogy kell, és ha behúzom a kéziféket, akkor is világít. (Ha lehúzom a csatit a fékfolyadék tartályról, akkor is világít.) Szóval így a kézifék/fék visszajelző úgy viselkedik ahogy kell, viszont nincs ABS lámpám.
Az ABS modult hol találom? Kicsit gyanús egy ideje, hogy nem teszi mindig a dolgát..
(Viszont ha az nem jó, akkor se kellene világítania a féknek is mint egy karácsonyfa.. csak az abs-nek.)

Ja még valami: nekem két fekete-sárga kábelem van...

nálam mikor rossz volt az egyik abs jeladóm akkor mind a kettő visszajelző világított.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3051 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:15:29 »

nálam mikor rossz volt az egyik abs jeladóm akkor mind a kettő visszajelző világított.

Köszi, ez akkor ad egy irányt a hibakeresés felé.
Holnap teszek egy kört pár intenzív fékezéssel laza talajon, hogy wáccáp az abs-szel.
Ha rosszalkodik, akkor merre kezdjem keresni a hibát? A jeladót gondolom a keréknél a fogazott bizgerentye környékén találom.. Vannak olyan csatlakozók, amik esetleg szeretik megadni magukat, vagy pl egy szerelésnél elfelejtettek visszadugni? Még nem volt dolgom sose abs-szel, elnézést az amatőr kérdésekért.
Köszi!

szerk: viszont a régi órával eddig sem és most sem mutat hibát  Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.08 vasárnap, 22:22:23 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
svega
Vendég
« Új hozzászólás #3052 Dátum: 2012.04.08 vasárnap, 22:23:45 »

Igen érdekel, köszönöm.
Nézem, pont itt van egy műszerfal mellettem:

Szemből nézve a kocsiban a műszerfal helyén a jobb oldali csatlakozó felülről a 7. lába. Ez az üzi. jeladóhoz megy. Pattintsd ki egy pici csavarhúzóval.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3053 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 11:53:29 »

Köszi, ez akkor ad egy irányt a hibakeresés felé.
Holnap teszek egy kört pár intenzív fékezéssel laza talajon, hogy wáccáp az abs-szel.
Ha rosszalkodik, akkor merre kezdjem keresni a hibát? A jeladót gondolom a keréknél a fogazott bizgerentye környékén találom.. Vannak olyan csatlakozók, amik esetleg szeretik megadni magukat, vagy pl egy szerelésnél elfelejtettek visszadugni? Még nem volt dolgom sose abs-szel, elnézést az amatőr kérdésekért.
Köszi!

szerk: viszont a régi órával eddig sem és most sem mutat hibát  Undecided

Először próbáld ki, hogy működik-e az ABS.
Lehet, hogy a számlapod xar.
Amúgy a jeladó vége a csonkállványra van felcsavarozva.
Onnan bemegy a dobbetét mögé és egy csatiba végződik.
Az pedig becsatlakozik a motortéri kábelkötegbe ami bemegy a műszerfal alá.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.09 hétfő, 11:55:03 írta Viló » Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3054 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:02:09 »

Először próbáld ki, hogy működik-e az ABS.
Lehet, hogy a számlapod xar.
Amúgy a jeladó vége a csonkállványra van felcsavarozva.
Onnan bemegy a dobbetét mögé és egy csatiba végződik.
Az pedig becsatlakozik a motortéri kábelkötegbe ami bemegy a műszerfal alá.

Köszi!
Ma megnéztem földúton, néha fékezésnél mintha kicsit szaggatott volna, de volt hogy szó nélkül csíkot szántottam. Úgy emlékszem jobban kellene rugdosnia a lábam a pedálnak..
A dobbetétek mögött (majd ha eláll a hóesés vigyor3) megnézem a csatikat, hátha ott van a gond.
üdv  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3055 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:06:03 »

Köszi!
Ma megnéztem földúton, néha fékezésnél mintha kicsit szaggatott volna, de volt hogy szó nélkül csíkot szántottam. Úgy emlékszem jobban kellene rugdosnia a lábam a pedálnak..
A dobbetétek mögött (majd ha eláll a hóesés vigyor3) megnézem a csatikat, hátha ott van a gond.
üdv  integet2

Próbáld ki aszfalton. Ott nem lenne szabad csíkot húznod.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3056 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:08:29 »

Próbáld ki aszfalton. Ott nem lenne szabad csíkot húznod.

Ha elmúlik a hóvihar megnézem  vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3057 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:15:30 »

Ha elmúlik a hóvihar megnézem  vigyor3

Hóvihar? Az szép.
Mondjuk reggel nálam is volt egy kis hó a kocsin, de ezek szerint nálatok "rosszabb" a helyzet.

 

 vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3058 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 13:29:39 »

Hóvihar? Az szép.
Mondjuk reggel nálam is volt egy kis hó a kocsin, de ezek szerint nálatok "rosszabb" a helyzet.
 vigyor3

Ki kéne ásni a kocsit a hó alól..  vigyor3
Szóval mára már szimplán csak lusta vagyok.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3059 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 21:45:05 »

Köszi, ez akkor ad egy irányt a hibakeresés felé.
...
szerk: viszont a régi órával eddig sem és most sem mutat hibát  Undecided
Szerintem nincs semmi baja az ABS-ednek, ahogy a régi műszercsoportoddal nem is jelez hibát (hacsak nem abban ki van égve az ABS izzója, vagy nincs is benne).
Az a tippem, hogy az újabbik műszercsoportnak más nem csak a lábkiosztása, de a belső huzalozása is.
Tisokosban kéne megnézni.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3060 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 22:14:33 »

Szerintem nincs semmi baja az ABS-ednek, ahogy a régi műszercsoportoddal nem is jelez hibát (hacsak nem abban ki van égve az ABS izzója, vagy nincs is benne).
Az a tippem, hogy az újabbik műszercsoportnak más nem csak a lábkiosztása, de a belső huzalozása is.
Tisokosban kéne megnézni.

Az előző műszeregységben gyújtásnál felvillant az abs lámpa (ellenőrzésre) ahogy kell. Utána kialudt. (Tehát az izzó ott van, működik. Az újban egyébként dióda van, kis világos barna foglalattal.)
Itt egy videó a jelenségről.
(Pár villanás után folyamatosan ég a kézifék visszajelzővel együtt. Ha behúzom a kéziféket, akkor elhalványul, a kéziféké pedig erősebben világít. A videó második felében ez látszik, ahogy többször kicsit behúzom a kéziféket majd kiengedem.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3061 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 22:29:44 »

Az előző műszeregységben gyújtásnál felvillant az abs lámpa (ellenőrzésre) ahogy kell. Utána kialudt. (Tehát az izzó ott van, működik. Az újban egyébként dióda van, kis világos barna foglalattal.)
Itt egy videó a jelenségről.
(Pár villanás után folyamatosan ég a kézifék visszajelzővel együtt. Ha behúzom a kéziféket, akkor elhalványul, a kéziféké pedig erősebben világít. A videó második felében ez látszik, ahogy többször kicsit behúzom a kéziféket majd kiengedem.)
nekem elsőre is valami test hibának tűnt, de most is csak ez jut eszembe...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3062 Dátum: 2012.04.10 kedd, 11:49:45 »

Na, megnéztem.
Kissé bonyoláltabb, mint hittem, nem oldható meg két képből. Pláne, hogy két fajta ABS is van a kocsihoz, és mindkettőhöz más bekötés tartozik, de hogy mennyire tér el, abba nem mélyedtem bele igazán.

Annyit azért sikerült kivennem, hogy nekem nagyon úgy tűnik, hogy a '98-as műszercsoportban az ABS piktogram izzója az már Led. A '97-es műszercsoportban még sima izzó.

PDF-ben átküldhetem a dolgokat, és majd kiokoskodod belőle azt, ami neked kell, de én nem vállalkozom rá.
Egyébként te voltál az, akinek rossz volt az üzanyagszint mutatója, és ezért cseréltél egész műszercsoportot? Nem lenne egyszerűbb csak a mutatós műszert cserélni a régi csoportodban?

Üdv, HegeGabi.

Én pedig még mindig a két műszercsoport eltérő belső kiépítésének tudom be a hibát. Van egy kis különbség a két évjárat között, ahogy itt is látszik (egyelőre csak egy ilyen picit tudok, valami adatbázis hiba miatt nem nyílik meg teljes nagyságában).

Szerk.: Upsz, ezt benéztem. Nem jó autótípust néztem, bocsi. Mindjárt javítom.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.10 kedd, 12:24:38 írta HegeGabi » Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3063 Dátum: 2012.04.10 kedd, 13:18:15 »

Na, megnéztem.
Kissé bonyoláltabb, mint hittem, nem oldható meg két képből. Pláne, hogy két fajta ABS is van a kocsihoz, és mindkettőhöz más bekötés tartozik, de hogy mennyire tér el, abba nem mélyedtem bele igazán.

Annyit azért sikerült kivennem, hogy nekem nagyon úgy tűnik, hogy a '98-as műszercsoportban az ABS piktogram izzója az már Led. A '97-es műszercsoportban még sima izzó.

PDF-ben átküldhetem a dolgokat, és majd kiokoskodod belőle azt, ami neked kell, de én nem vállalkozom rá.
Egyébként te voltál az, akinek rossz volt az üzanyagszint mutatója, és ezért cseréltél egész műszercsoportot? Nem lenne egyszerűbb csak a mutatós műszert cserélni a régi csoportodban?

Üdv, HegeGabi.

Én pedig még mindig a két műszercsoport eltérő belső kiépítésének tudom be a hibát. Van egy kis különbség a két évjárat között, ahogy itt is látszik (egyelőre csak egy ilyen picit tudok, valami adatbázis hiba miatt nem nyílik meg teljes nagyságában).

Szerk.: Upsz, ezt benéztem. Nem jó autótípust néztem, bocsi. Mindjárt javítom.


Szia!

Ha átküldöd a pdf-eket azt megköszönöm! A profilomnál megadott mail cím az él.
Óracsoportot azért cseréltem, mert nem mutatott semmit a kmórám valamint az üzemanyagszint jelző is bohóckodott. (Talán a motorhőfok mérő is.. ez majd kiderül, hogy javul-e.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3064 Dátum: 2012.04.10 kedd, 22:21:30 »

Szeretném 1.8 MKII 98-as TD kombim zárját (kulcsát) lecserélni simáról távkapcsolósra 2 vagy 3 gombosra.ez a projekt kivitelezhető vagy nem és ha igen hogyan?Köszönettel varom az ötleteket.  wave
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #3065 Dátum: 2012.04.11 szerda, 16:59:30 »

Szeretném 1.8 MKII 98-as TD kombim zárját (kulcsát) lecserélni simáról távkapcsolósra 2 vagy 3 gombosra.ez a projekt kivitelezhető vagy nem és ha igen hogyan?Köszönettel varom az ötleteket.  wave
Veszel egy távos kulcsot, szerzel hozzá egy nyers kulcsszárat, és rámaratod a mintát, utána betanítod az autót a kulcsra.(Cromax Budapest, VIII. Asztalos S. utca) Itt mindent megcsinálnak ha viszed a távos régi kulcsot.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3066 Dátum: 2012.04.11 szerda, 21:44:30 »

Veszel egy távos kulcsot, szerzel hozzá egy nyers kulcsszárat, és rámaratod a mintát, utána betanítod az autót a kulcsra.(Cromax Budapest, VIII. Asztalos S. utca) Itt mindent megcsinálnak ha viszed a távos régi kulcsot.

Akkor ezek szerint vehet 2 és 3 gombos kulcsot is nemde?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
das
Vendég
« Új hozzászólás #3067 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 17:33:27 »

Sziasztok!

1998-as 1.8 td Mondeo kombim van és hosszú probléma keresés próbálgatás után kiderült hogy a fordulatszámmérő nem rendes működése miatt az autó szinte egyfolytában utóizzít, ergo nagyon gyorsan ellövi a gyertyákat. Kerestem az interneten és sehol sem találtam hozzá alkatrészt, sőt azt sem tudom hogy van valami jeladó vagy csak az egész műszert egybe lehet cserélni ...   Undecided
Esetleg van valakinek erről valami infoja, ötlete? Smiley

Köszi előre is a segítséget !!!

üdv: Balázs
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3068 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 19:02:00 »

Sziasztok!

1998-as 1.8 td Mondeo kombim van és hosszú probléma keresés próbálgatás után kiderült hogy a fordulatszámmérő nem rendes működése miatt az autó szinte egyfolytában utóizzít, ergo nagyon gyorsan ellövi a gyertyákat. Kerestem az interneten és sehol sem találtam hozzá alkatrészt, sőt azt sem tudom hogy van valami jeladó vagy csak az egész műszert egybe lehet cserélni ...   Undecided
Esetleg van valakinek erről valami infoja, ötlete? Smiley

Köszi előre is a segítséget !!!

üdv: Balázs
  Keresd viló kolegát  wave
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #3069 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:26:00 »

Akkor ezek szerint vehet 2 és 3 gombos kulcsot is nemde?
A 3 gombosnál a plusz, a csomiajtó nyitás.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #3070 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:19:45 »

Sziasztok!

Lehet egy hülye kérdésem?
ha a mondeomon nincs alapból (gyári) hátsó ablaktörlő, tudok beápíteni egyet? lehetséges? vagy van valami hátulütője?
Előre is köszi

Pepe
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3071 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:22:39 »

Sziasztok!

Lehet egy hülye kérdésem?
ha a mondeomon nincs alapból (gyári) hátsó ablaktörlő, tudok beápíteni egyet? lehetséges? vagy van valami hátulütője?
Előre is köszi

Pepe

Milyen autód van?
(Célszerű az adatait beírni a profilodba aláírásként, így minden hozzászólás alján megjelenik, könnyebb segíteni.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3072 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:22:50 »

Sziasztok!

Lehet egy hülye kérdésem?
ha a mondeomon nincs alapból (gyári) hátsó ablaktörlő, tudok beápíteni egyet? lehetséges? vagy van valami hátulütője?
Előre is köszi

Pepe
ha az aláírásodba beírod, milyen autód van, akkor nem jönnek olyan hülye visszakérdezések, hogy milyen autóba akarod beépíteni... wave
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3073 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:23:06 »

Milyen autód van?
(Célszerű az adatait beírni a profilodba aláírásként, így minden hozzászólás alján megjelenik, könnyebb segíteni.)
taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
mk2
Vendég
« Új hozzászólás #3074 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:26:33 »

Írta,hogy milyen a mondeoja "99-es Ghia-t, 1.8, benzines". wave
Hát minek az a sok csillag ha nem tudjátok használni a fórumot. vigyor3

Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3075 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:41:31 »

Írta,hogy milyen a mondeoja "99-es Ghia-t, 1.8, benzines". wave
Hát minek az a sok csillag ha nem tudjátok használni a fórumot. vigyor3

3 hozzászólás esetén még könnyű megnézni, de 300-nál már kevésbé.  vigyor3
Meg ami most fontos, hogy 4/5 ajtós/kombi?
(Bár úgy tudom kombit nem szereltek hátsó ablaktörlő nélkül, én 4 ajtósra tippelnék.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3076 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:46:09 »

3 hozzászólás esetén még könnyű megnézni, de 300-nál már kevésbé.  vigyor3
Meg ami most fontos, hogy 4/5 ajtós/kombi?
(Bár úgy tudom kombit nem szereltek hátsó ablaktörlő nélkül, én 4 ajtósra tippelnék.)

Én 5 ajtóson is mindig látok.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3077 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 23:54:33 »

Én 5 ajtóson is mindig látok.

Akkor egyezzünk ki a 4 ajtósban Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3078 Dátum: 2012.04.13 péntek, 02:20:27 »

Akkor egyezzünk ki a 4 ajtósban Smiley
4 ajtósról valaki dobott fel múltkor képet, amin volt hátsó ablaktörlő. de ha nem lenne kuriózum, nem is került volna fel róla kép...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #3079 Dátum: 2012.04.13 péntek, 04:51:39 »

4 ajtósról valaki dobott fel múltkor képet, amin volt hátsó ablaktörlő. de ha nem lenne kuriózum, nem is került volna fel róla kép...
Az olyan Quazimodó típusú autó lehet. Négyajtós sedánon még láttam ablaktörlőt, de még elképzelni is nehéz, hová lehet rakni a motort, meg a mechanikát, hogy ne legyen útba, nyíljon a csomi ajtó, stb. Bár az emberi leleményesség nem ismer határokat! vigyor3
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #3080 Dátum: 2012.04.13 péntek, 10:03:22 »

Sziasztok!
Köszönöm a sok választ! Kicsit tényleg bamba vagyok, hogy a profilomban nem jelöltem meg, hogy milyen kocsim van:
Mondeo II, 1999.09. havi, 1.8i, benzines, 4/5 ajtós (sedan).
Szóval meg lehet oldani az ablaktörlő motor beszerelését hátsó ablakhoz?
Egyébként nem értem, miért nincs alapból benne! 
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3081 Dátum: 2012.04.13 péntek, 10:08:02 »

Mondeo II, 1999.09. havi, 1.8i, benzines, 4/5 ajtós (sedan).

Közelít .... egyezzünk ki 4 ajtósban! Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3082 Dátum: 2012.04.13 péntek, 10:38:29 »

Sziasztok!
Köszönöm a sok választ! Kicsit tényleg bamba vagyok, hogy a profilomban nem jelöltem meg, hogy milyen kocsim van:
Mondeo II, 1999.09. havi, 1.8i, benzines, 4/5 ajtós (sedan).
Szóval meg lehet oldani az ablaktörlő motor beszerelését hátsó ablakhoz?
Egyébként nem értem, miért nincs alapból benne! 

Nem is értem nekem egyáltalán nem hiányzik rá, nem kombi ez  hehe sosem koszolódik úgy be a hátsó szélvédő hogy törölni keljen vagy ha igen akkor már rég lemostam a kocsit... az én autóm mindig patyolat, tegnap sárba parkoltam mert nem volt más lehetőség, és el is vittem rögtön a kútra magasnyomásúval körbe csapatni pedig esett az eső  vigyor3 de sáros akkor se legyen már  nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3083 Dátum: 2012.04.13 péntek, 12:41:39 »

Nem is értem nekem egyáltalán nem hiányzik rá, nem kombi ez  hehe sosem koszolódik úgy be a hátsó szélvédő hogy törölni keljen vagy ha igen akkor már rég lemostam a kocsit... az én autóm mindig patyolat, tegnap sárba parkoltam mert nem volt más lehetőség, és el is vittem rögtön a kútra magasnyomásúval körbe csapatni pedig esett az eső  vigyor3 de sáros akkor se legyen már  nyes

Yepp, a sár amúgy is gonosz... Én sem szeretem, ha koszos az autó. Csak a kib@szott garázsunk műhelyként funkcionál, ezért egyik Ford sem fér be.  falbav(télen néha, felváltva...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3084 Dátum: 2012.04.13 péntek, 12:49:12 »

Sziasztok!
Köszönöm a sok választ! Kicsit tényleg bamba vagyok, hogy a profilomban nem jelöltem meg, hogy milyen kocsim van:
Mondeo II, 1999.09. havi, 1.8i, benzines, 4/5 ajtós (sedan).
Szóval meg lehet oldani az ablaktörlő motor beszerelését hátsó ablakhoz?
Egyébként nem értem, miért nincs alapból benne! 

A sedanokban (lépcsőshátú-, limuzin-) legtöbbször nincsen hátsó ablaktörlő. Mármint a "nem Ford"-okban sincs. Smiley Ártani nem árt, de nem szükséges, mivel kicsi a felülete az üvegnek és a lejtése is olyan. A ferdehátúhoz és kombihoz képest. Én is alig-alig használom a hátsó lapátot, pedig kombim van, max. hosszú, esős úton, mikor felveri a vizet hátra. (igaz van szárnyacskám, ez sokat segít pl. városban, kisebb esőknél) De a lépcsőshátúnak ugye van kinyúló feneke, ezért a vízfelverés elenyésző. Elviekben. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
peesta.molnar
Vendég
« Új hozzászólás #3085 Dátum: 2012.04.13 péntek, 13:49:20 »

Sziasztok!
Tud-e valaki segíteni, hogy a műszeregység( km óra, időmérő, rádió) háttérfényt hogy tudnám megváltoztatni az mk2-es Mondeómon. Most zöld én kéket szeretnék.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #3086 Dátum: 2012.04.13 péntek, 13:53:03 »

Sziasztok!
Tud-e valaki segíteni, hogy a műszeregység( km óra, időmérő, rádió) háttérfényt hogy tudnám megváltoztatni az mk2-es Mondeómon. Most zöld én kéket szeretnék.

(Azért gondold meg ezt még egyszer ... a kéktől ki fog folyni a szemed ...)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3087 Dátum: 2012.04.13 péntek, 14:07:24 »

(Azért gondold meg ezt még egyszer ... a kéktől ki fog folyni a szemed ...)

Lúfaxt. Azért van a dimmer, hogy vaksötétben lejjebb vedd.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3088 Dátum: 2012.04.13 péntek, 14:14:31 »

Sziasztok!
Tud-e valaki segíteni, hogy a műszeregység( km óra, időmérő, rádió) háttérfényt hogy tudnám megváltoztatni az mk2-es Mondeómon. Most zöld én kéket szeretnék.

Nem egyszerű a téma mivel a számlap fonákján zöld bevonat van! amit le kell kaparni amihez nem kicsi türelem kell hogy nézzen is ki valahogy "megoldható" a másik dolog az akkor minden kapcsolót is át kell ledezni (már ha rendes össz képet akarsz látni  hehe nagy munka, és türelem kell hozzá. ha sikerül is a számlap hátuljáról lekaparni szépen a zöld bevonatot kevés a gyári izzó foglalatok hzelyére ledet tenni mert nem lesz egyenletes a megvilágítás, én smd ledekkel oldanám meg + a gyári fényerő szabájzó után még tennék külön egy potmétert amivel még plusszban lehetne állítani a fényerőt hogy ne verje ki a szemed a fényt. Javaslom vegyél egy kilométer órát és azon gyakorolj 3000-4000 ft lehet kapni bontottan  Wink így át tudod tanulmányozni is hogy mik lehetnek a buktatók. Meglehet csinálni és már meg is csinálták páran de én amiket eddig láttam nekem egy sem jött be. ha egyszerübb megoldást akarsz vegyél plazma számlapot 15000ft már lehet kapni itthon is  
http://autohifi-tuning.shp.hu/hpc/kepgaleria/autohifi-tuning/autohifi-tuning_1235573932_ford_focus_mondeo_escort_plazmaszamlap_kepek_QUO_NAGYKEP.gif
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 14:18:00 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3089 Dátum: 2012.04.13 péntek, 14:20:15 »

A sedanokban (lépcsőshátú-, limuzin-) legtöbbször nincsen hátsó ablaktörlő. Mármint a "nem Ford"-okban sincs. Smiley Ártani nem árt, de nem szükséges, mivel kicsi a felülete az üvegnek és a lejtése is olyan. A ferdehátúhoz és kombihoz képest. Én is alig-alig használom a hátsó lapátot, pedig kombim van, max. hosszú, esős úton, mikor felveri a vizet hátra. (igaz van szárnyacskám, ez sokat segít pl. városban, kisebb esőknél) De a lépcsőshátúnak ugye van kinyúló feneke, ezért a vízfelverés elenyésző. Elviekben. Smiley

Én is csak akkor szoktam kombin használni a hátsó ablaktörlőt, ha erdőben járva felveri a sarat még oda is. Grin Nem értem a mikéntjét, de simán felveri a sok-sok sarat oda. Majd egyszer csinálok fotót róla... Tető még jó, hogy sáros, na de a csomagtér ajtó...
(Jó, meg nagy esőben, meg amikor nagyon sok hó esik rá és lusta vagyok letakarítani.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #3090 Dátum: 2012.04.13 péntek, 14:35:32 »

Nagyon szépen köszönöm a sok választ!
Úgy döntöttem, nem verem magam felesleges költségbe, nem is beszélve a munkaóráról!
Elég a ti véleményetek és tapasztalatotok!
ha gondom van, még jelentkezem!
"Mondd, de jó a MONDEO"
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #3091 Dátum: 2012.04.13 péntek, 21:20:03 »

Én is csak akkor szoktam kombin használni a hátsó ablaktörlőt, ha erdőben járva felveri a sarat még oda is. Grin Nem értem a mikéntjét, de simán felveri a sok-sok sarat oda. Majd egyszer csinálok fotót róla... Tető még jó, hogy sáros, na de a csomagtér ajtó...
(Jó, meg nagy esőben, meg amikor nagyon sok hó esik rá és lusta vagyok letakarítani.)

Én csak érdeklődni szeretnék hogy a mondeó futóműve mennyire bírja a sáros erdei utakat. Tudom hogy ezt egyik autó sem igazán kedveli, de nekem még mondival nincs tapasztalatom. Eddig japán autóim voltak, na azok nem bírták.
Nekem még most fog következni az utánfutós föld utas szezon.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3092 Dátum: 2012.04.13 péntek, 21:25:46 »

Én csak érdeklődni szeretnék hogy a mondeó futóműve mennyire bírja a sáros erdei utakat. Tudom hogy ezt egyik autó sem igazán kedveli, de nekem még mondival nincs tapasztalatom. Eddig japán autóim voltak, na azok nem bírták.
Nekem még most fog következni az utánfutós föld utas szezon.
őszintén? semennyire. nehéz és a futómű az itthoni szilárd burkolatnak csúfolt kátyúhalmazt sem bírja....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #3093 Dátum: 2012.04.13 péntek, 21:29:50 »

őszintén? semennyire. nehéz és a futómű az itthoni szilárd burkolatnak csúfolt kátyúhalmazt sem bírja....

Az átlagos autók futóművéhez hasonlítva is gyenge?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3094 Dátum: 2012.04.13 péntek, 21:38:22 »

Az átlagos autók futóművéhez hasonlítva is gyenge?
nem tudom. több mint 10 éve van mondeóm. de nem használnám homokos karban tartott dülő úton sem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #3095 Dátum: 2012.04.13 péntek, 21:46:00 »


nem tudom. több mint 10 éve van mondeóm. de nem használnám homokos karban tartott dülő úton sem.

Nem nagyon van más választásom.  rinya Sajnálom is szegényt.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #3096 Dátum: 2012.04.13 péntek, 21:53:04 »

Sziasztok!

1998-as 1.8 td Mondeo kombim van és hosszú probléma keresés próbálgatás után kiderült hogy a fordulatszámmérő nem rendes működése miatt az autó szinte egyfolytában utóizzít, ergo nagyon gyorsan ellövi a gyertyákat. Kerestem az interneten és sehol sem találtam hozzá alkatrészt, sőt azt sem tudom hogy van valami jeladó vagy csak az egész műszert egybe lehet cserélni ...   Undecided
Esetleg van valakinek erről valami infoja, ötlete? Smiley

Köszi előre is a segítséget !!!

üdv: Balázs

Üdv!

Bátran elmondom magamról, hogy eléggé otthon vagyok az autóelektronikában, ezért:

Aki azt mondta, hogy a fordulatszámlálód hibája miatt van utóizzítás, az egy hozzá nem értő. Ha rokonod, akkor nem mondok semmit, de ha csak egy "barát" vagy egy szerelő, akkor egy barom, aki le akar nyúlni.
A fordulatszámláló 3 drótból (plusz, minusz, generátorból hullámos jel) csinál egy analóg jelet, s az mozgatja a mutatót. Semmiféle kimenete nincs, tehát nem befolyásol, vagy vezérel semmit.
A másik: az utóizzítást két dolog szabályozza: egy hűtőfolyadékhő jelző és egy egyszerű időrelé. Én tettem a kocsimba egy relét, amelyik akkor húz be, ha megy az izzítás, tehát nem akkor, amikor a spirál bent jelez, hanem ténylegesen az izzítógyertyákra van kötve. Ha izzít, akkor kigyullad nekem egy visszajelző, ami egyébként kihasználatlan volt. Innen látom, hogy meddig izzít (egyébként elég sokáig), és a te általad jelzett hibát is jelezné, ha lenne, de nincs.
Az állandó izzítás kb. 60 A áramot vesz fel, vagyis előbb döglik meg az akksi, és a generátor. Ha ezek jók, és nincs indítási gondod a leszopott akksi miatt, akkor máshol van a baj.
Lehet a baj oka rossz minőségű, ócsó gyertya, sok városi használat sok indítással. Lehet törött belső részű izzító reléd, ahol eltört a műanyag és néha összeér a fém érintkező akkor is, ha nem kell.
Nagyon egyszerű a gondot kiszűrni. Indítsd be, járasd 5 percig, vagy legyen meleg a motor, majd mérj rá az izzítógyertyákra, vagy próbalámpázd meg. Nem lehet benne áram.
Egyébként én néha megyek úgy, hogy nincs is benn a műszerfalam, mert éppen fejlesztés alatt áll, s mégis rendben az izzítás.

A fordulatszámos megoldást felejtsd el.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3097 Dátum: 2012.04.15 vasárnap, 17:24:42 »

Üdv!

Bátran elmondom magamról, hogy eléggé otthon vagyok az autóelektronikában, ezért:

Aki azt mondta, hogy a fordulatszámlálód hibája miatt van utóizzítás, az egy hozzá nem értő. Ha rokonod, akkor nem mondok semmit, de ha csak egy "barát" vagy egy szerelő, akkor egy barom, aki le akar nyúlni.
A fordulatszámláló 3 drótból (plusz, minusz, generátorból hullámos jel) csinál egy analóg jelet, s az mozgatja a mutatót. Semmiféle kimenete nincs, tehát nem befolyásol, vagy vezérel semmit.
A másik: az utóizzítást két dolog szabályozza: egy hűtőfolyadékhő jelző és egy egyszerű időrelé. Én tettem a kocsimba egy relét, amelyik akkor húz be, ha megy az izzítás, tehát nem akkor, amikor a spirál bent jelez, hanem ténylegesen az izzítógyertyákra van kötve. Ha izzít, akkor kigyullad nekem egy visszajelző, ami egyébként kihasználatlan volt. Innen látom, hogy meddig izzít (egyébként elég sokáig), és a te általad jelzett hibát is jelezné, ha lenne, de nincs.
Az állandó izzítás kb. 60 A áramot vesz fel, vagyis előbb döglik meg az akksi, és a generátor. Ha ezek jók, és nincs indítási gondod a leszopott akksi miatt, akkor máshol van a baj.
Lehet a baj oka rossz minőségű, ócsó gyertya, sok városi használat sok indítással. Lehet törött belső részű izzító reléd, ahol eltört a műanyag és néha összeér a fém érintkező akkor is, ha nem kell.
Nagyon egyszerű a gondot kiszűrni. Indítsd be, járasd 5 percig, vagy legyen meleg a motor, majd mérj rá az izzítógyertyákra, vagy próbalámpázd meg. Nem lehet benne áram.
Egyébként én néha megyek úgy, hogy nincs is benn a műszerfalam, mert éppen fejlesztés alatt áll, s mégis rendben az izzítás.

A fordulatszámos megoldást felejtsd el.

Egyetértek. Az izzítást is akkor hagyja abba mikor kattan a relé, nem akkor mikor kialszik a lámpa. Persze én nem értek ilyen szinten hozzá, mint svega, de szerintem is baromság a fordulatszámmérős dolog... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
bocika1987
Vendég
« Új hozzászólás #3098 Dátum: 2012.04.16 hétfő, 13:41:16 »

Sziasztok!

Kaptam ajándékba egy fehérített index búrát, de nekem sajnos  nem jó mert 2-es Mondeom van. A netten nem volt jól feltüntetve az évjárat. Ha esetleg van valakinek 2-es mondeohoz fehérített index búra a csere is érdekelne. Bontatlan csomagolásban van! Képet e-mailon tudok küldeni!

Ára: 3500.- a pár

E-mail: kiszabina@gmail.com
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #3099 Dátum: 2012.04.17 kedd, 00:59:32 »

Jelentem, elkészült az új okosságom a Mondiba.
A dolog alapjáraton annyi, hogy a B és C oszlopokba, a biztonsági övek csatija fölé bekerült 4 db. kiegészítő utastér lámpácska, amelyeket Ford Galaxy-ból bontottam. Határozottan sokkal jobb lett a láthatóság. De tettem bele egy trükköt is.
Gyakran használom a kocsit teherautó módban, vagyis lehajtott ülésekkel cuccolok vele. (zárójelben, örök vita nálunk, hogy minek nekünk kombi kocsi, csúnya és nagy. Hiába mondom, hogy pont akkora hosszra, mint a normál, meg szerintem a Mondeo kombija határozottan szép, és hetente kétszer biztos dugig rakjuk. Ma pl. kombi hűtőt vittünk vele, a múlt héten meg egy hatalmas ágymatracot. De a duma a régi, minek nekünk kombi... Az előző kocsim egy Opel Omega kombi volt, és a következő is kombi lesz, tuti.) Szóval szerettem volna, ha a csomagtérbe is kerül kicsi oldalsó lámpácska, majd rádöbbentem, hogy a hátsó utastérlámpa jó lenne, ha kigyulladna, ha le van hajtva az ülés. Nosza, betettem egy relét, amelyik akkor kapcsol, ha felnyitom a csomagtérajtót, s a relé felgyújtja a hátsó belső villanyt is. És honnan tudja, hogy le van hajtva az ülés? Hát onnan, hogy betettem a dupla hátsó ülés mellé a bal burkolatba egy mikrokapcsolót, vagyis a kocsi tudja, hogy személyautó vagy teherautó módban van-e. Ha az ülés nincs lehajtva, akkor a hátsó belső lámpa együtt gyullad a többi utastér-lámpával, ha viszont lehajtom az üléssort, akkor a csomagtér-világítással is felgyullad. Apróság, de nekem tetszik. (ha valaki kombis megcsinálná, adok kapcs. rajzot. 1 relé meg 1m vezeték kell hozzá csak.)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.