Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569813 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 14:54:25 »

Normális, a gyárban kihagyták belőle a ködlámpát, a felszereltségi szinthez megfelelően, de a kábelköteget nem bántották. Ez Neked jó, mert csak ködlámpára lesz szükséged. A ködlámpát úgy lehet bekapcsolni, hogy a lámpakapcsolót eltekered mondjuk helyzetjelzőre és utána kifelé kell a gombot húzni. 1 kifelé katt az első ködlámpa, 2 kifelé katt az első ködlámpa és hátsó ködzárófény. Ha neked csak egyet kattan kifelé és az a hátsót kapcsolja, akkor egy megfelelő lámpakapcsolóra is szükséged lesz. Smiley

Így kellene működnie, nálam viszont egyet kattan és csak az elsőt kapcsolja fel. Valószínűleg lelkes barkácsoló volt az előző tulaj.. Szóval vagy utólagosak az első ködösök és átkábelezték, vagy kapcsolót cseréltek benne, és ilyen volt a polcon, Bár az első lámpák szerintem kb semmit sem érnek.. a hátsónak több értelmét látom (látnám).
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 15:06:38 »

Így kellene működnie, nálam viszont egyet kattan és csak az elsőt kapcsolja fel. Valószínűleg lelkes barkácsoló volt az előző tulaj.. Szóval vagy utólagosak az első ködösök és átkábelezték, vagy kapcsolót cseréltek benne, és ilyen volt a polcon, Bár az első lámpák szerintem kb semmit sem érnek.. a hátsónak több értelmét látom (látnám).
másik kapcsoló kell bele és jó lesz ...
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 15:39:53 »

Sziasztok! Volna egy kérésem:valaki megtudná irni nekem az előtöltés állító motor csatijának a kiosztását? 1.8 td lucas adagoló Előre is köszi!
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 20:17:17 »

Köszi a segítséget, megoldottam a kérdést:

Vettem egy riasztót és azt kötöttem be (még csak félig van kész de már nyitni tud  smile) A központizár vezérlő szerintem ***, mert folyamatos pozitívot ad és akkor veszi el ezt amikor megnyomom a távkapcs gombját. Holnap viszem vissza...
Naplózva
cx24gti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2012.05.06 vasárnap, 21:31:57 »

Sziasztok! Volna egy kérésem:valaki megtudná irni nekem az előtöltés állító motor csatijának a kiosztását? 1.8 td lucas adagoló Előre is köszi!

sima szürke megy közvetlen a motorra és  fekete szürke csíkkal két diódás végálláskapcsolón keresztül. maradék két zsinórt pedig az állítószerkezet végén lévő bütyök zárja-nyitja.

akkor ködlámpa-kapcsoló hiányzik még csak, mert nekem csak egy-kattanásos ami benne van.

előtöltésszab. motor vezérlése ügyében meg ha jobb nincs végigrágom a fellelhető kapcsolási rajzokat, hátha....
Naplózva
tibi65
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2012.05.07 hétfő, 16:57:25 »

Köszi de közben egy régebbi hozzászólásban megtaláltam a csati kiosztását taps
Naplózva
kikivelvan
Vendég
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2012.05.08 kedd, 18:18:17 »

hello
kis segítséget kérnék, valaki tudja, hogy miért nem világíthat a napellenzőben a lámpa. 2 kocsiba is ki lett cserélve 1ikben sem jó, beszerelés előtt meg lettek takarítva, kontakt spray stb. működnek, beszerelve semmi....
köszönöm
Naplózva
cx24gti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:57:37 »

előbb utóbb csak jó lesz minden de addig is Smiley

ajtónyitásra nem kellene bekapcsolódjon a villany belül? végülis a csomagtérajtó bekapcsolja a hátsót. de a belső világítást csak a saját kapcsolója kelti életre. biztosítékok jók. egyéb ötletetek van?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2012.05.08 kedd, 20:03:04 »

hello
kis segítséget kérnék, valaki tudja, hogy miért nem világíthat a napellenzőben a lámpa. 2 kocsiba is ki lett cserélve 1ikben sem jó, beszerelés előtt meg lettek takarítva, kontakt spray stb. működnek, beszerelve semmi....
köszönöm

Kint működnek, bent nem? Vagy az izzók haltak meg, vagy mindkét autóban rossz a vezeték, biztosíték, ilyesmi.
Vagy kontakt hiba, ha beszerelve nem jó, kiszerelve meg igen.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2012.05.08 kedd, 20:29:54 »

előbb utóbb csak jó lesz minden de addig is Smiley

ajtónyitásra nem kellene bekapcsolódjon a villany belül? végülis a csomagtérajtó bekapcsolja a hátsót. de a belső világítást csak a saját kapcsolója kelti életre. biztosítékok jók. egyéb ötletetek van?

van egy reléje a belső világításnak a belső biztosítéktábla egyik legelérhetetlenebb részén.
én kiszedtem, mert vmi gáz volt a körrel és ha sokáig állt az autó, leszívta az akkut így most ugyanazt a jelenséget állítottam elő ami nálad is van. még nem mértem ki mi a gond, szóval marad így. nézd meg a relét, asszem nagy narancssárga kocka, több ugyanilyen is van a kocsiban, próbáld ki egy másikkal. kezelési utmutatóban megtalálod, hogy pontosan melyik is az.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2012.05.08 kedd, 20:59:59 »



Üdv !   worship

Érdekes kérdés....

MK2 Fed. computer.... nem csipog a gombok nyomogatásánál ... ez normális ?  Huh?

Illetve az üzemanyag átfolyását nem tudom korrigálni. A teszt üzemben a FLOF nál nem tudok semmit állítani ... gun

Ha jól tudom 5 ös verzióval van a computer.

ÁKOS
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2012.05.08 kedd, 21:03:38 »


Üdv !   worship

Érdekes kérdés....

MK2 Fed. computer.... nem csipog a gombok nyomogatásánál ... ez normális ?  Huh?

Illetve az üzemanyag átfolyását nem tudom korrigálni. A teszt üzemben a FLOF nál nem tudok semmit állítani ... gun

Ha jól tudom 5 ös verzióval van a computer.

ÁKOS
mert annak egy spec menüje van, ahol állítani lehet ...
fenn van a programozás a cikkek között
Naplózva
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2012.05.08 kedd, 21:22:57 »

Üdv !


Nem az a menü ami úgy van hogy bal oldali nagy gombot tartom aztán abból ?

vagy másik is van azon kívül Huh?


Ákos
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2012.05.08 kedd, 21:28:59 »

Üdv !


Nem az a menü ami úgy van hogy bal oldali nagy gombot tartom aztán abból ?

vagy másik is van azon kívül Huh?


Ákos
mondtam, hogy keresd meg a cikket ....
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/fedcomp_programozas.pdf
Naplózva
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2012.05.08 kedd, 21:41:15 »


Ahha !  taps

Na meglássuk !

Csipogás témában szerinted ? kivették volna a csipogót vagy az roszz. esetleg kikapcsolták valahogy menüből azt is (ha van ilyen) ?

Ákos
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2012.05.08 kedd, 21:45:17 »

Ahha !  taps

Na meglássuk !

Csipogás témában szerinted ? kivették volna a csipogót vagy az roszz. esetleg kikapcsolták valahogy menüből azt is (ha van ilyen) ?

Ákos

A csipogást az IIM csinálja, a világításkapcsoló mögött van, barna kis doboz. Nem minden autóban van.
Naplózva
cx24gti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



E-mail
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2012.05.09 szerda, 12:23:11 »

van egy reléje a belső világításnak a belső biztosítéktábla egyik legelérhetetlenebb részén.
én kiszedtem, mert vmi gáz volt a körrel és ha sokáig állt az autó, leszívta az akkut így most ugyanazt a jelenséget állítottam elő ami nálad is van. még nem mértem ki mi a gond, szóval marad így. nézd meg a relét, asszem nagy narancssárga kocka, több ugyanilyen is van a kocsiban, próbáld ki egy másikkal. kezelési utmutatóban megtalálod, hogy pontosan melyik is az.

koszonom!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2012.05.09 szerda, 22:01:04 »

koszonom!

Fehér és téglalap, inkább. Smiley A biztikiszedő pöcök fölött. (R12)


Szerk.: hazudtam ! MK2-nél bordó !  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 16:48:33 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2012.05.09 szerda, 23:32:13 »

Fehér és téglalap, inkább. Smiley A biztikiszedő pöcök fölött. (R12)


Hmm. Elvileg ezt szedtem ki én is, de ilyen pirosas barnás bordós színű háza volt. Majd megnézem valamikor, ott van a kesztyűtartóban.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 10:06:18 »

Hmm. Elvileg ezt szedtem ki én is, de ilyen pirosas barnás bordós színű háza volt. Majd megnézem valamikor, ott van a kesztyűtartóban.

Bordó színű lesz az.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 12:25:55 »

Bordó színű lesz az.

Lehet, nekem a MK1-es kibontott biztidobozon fehér van. Smiley
Megnézem majd a jelenlegit is, milyen színű. Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 13:55:28 »

Lehet, nekem a MK1-es kibontott biztidobozon fehér van. Smiley
Megnézem majd a jelenlegit is, milyen színű. Cheesy

Én csak MKII-ről tudok nyilatkozni.
Azokba a gyári mindbe bordó.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 16:47:34 »

Én csak MKII-ről tudok nyilatkozni.
Azokba a gyári mindbe bordó.

Igen, igazad van, nálam is bordó lett már. Smiley Az MK1 kábelezésnél még fehér volt. Pedig ugyanaz... Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:35:53 »

szasztok!!98-as v6 mondeo manuális klimával van olyan gondom hogy nem hüt rendesen a klima.elvittem feltöltetni a gázt de az se sokat segitett a klimás azt mondta lehet rákeveri a meleg levegöt.az anyos oldalon jo a hütés a többi helyen nem.és azt hozzátenném hogy bár ez az én hülyeségem de közel 1évig be se kapcsoltam a klimát.lehet ez okozta a gondod.szerintetek mi lehet a baj?vagy hol?már csak azért mert ha elviszem olyan helyre ahol értenek hozzá ne nézzenek már hülyének mert nem akarok egy vagyont ott hagyni.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 23:48:20 »

szasztok!!98-as v6 mondeo manuális klimával van olyan gondom hogy nem hüt rendesen a klima.elvittem feltöltetni a gázt de az se sokat segitett a klimás azt mondta lehet rákeveri a meleg levegöt.az anyos oldalon jo a hütés a többi helyen nem.és azt hozzátenném hogy bár ez az én hülyeségem de közel 1évig be se kapcsoltam a klimát.lehet ez okozta a gondod.szerintetek mi lehet a baj?vagy hol?már csak azért mert ha elviszem olyan helyre ahol értenek hozzá ne nézzenek már hülyének mert nem akarok egy vagyont ott hagyni.

Ha azt mondja, hogy rákeveri a meleg levegőt akkor a bowdenes hőszabályzó tekerő nem dolgozik jól. Mikor tekergeted a hideg-meleg között koppig, akkor hallanod kéne amolyan tompa puffanást, amit az fűtőboxban az beresztőnyílás ajtaja ad ki.
A klíma nem használata ilyet tudtommal nem kéne, hogy okozzon, max, ha beragadt az a lap. De félig meg nem igen kéne beragadnia...
A belső keringetés működik rendesen? (zárja a hidraulika a csapóajtót?)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2012.05.11 péntek, 09:41:53 »

Ha azt mondja, hogy rákeveri a meleg levegőt akkor a bowdenes hőszabályzó tekerő nem dolgozik jól. Mikor tekergeted a hideg-meleg között koppig, akkor hallanod kéne amolyan tompa puffanást, amit az fűtőboxban az beresztőnyílás ajtaja ad ki.
A klíma nem használata ilyet tudtommal nem kéne, hogy okozzon, max, ha beragadt az a lap. De félig meg nem igen kéne beragadnia...
A belső keringetés működik rendesen? (zárja a hidraulika a csapóajtót?)
Levegő tehát pneumatika  wave  eplus2 , de az enyémbe pl. elvileg elektromos a hőszabályzó, mert vákuum nélkül is megy. Gyújtáson mikor tekergetem a hideg-meleg állítót, lehet hallani a motort. Nemtudom ez is változott-e az MK1 MK2 között
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.11 péntek, 09:47:30 írta Móki » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2012.05.11 péntek, 10:09:46 »

...
A belső keringetés működik rendesen? (zárja a hidraulika a csapóajtót?)
Huh?
Nem inkább pneumatika?
 Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2012.05.11 péntek, 16:35:33 »

Levegő tehát pneumatika  wave  eplus2 , de az enyémbe pl. elvileg elektromos a hőszabályzó, mert vákuum nélkül is megy. Gyújtáson mikor tekergetem a hideg-meleg állítót, lehet hallani a motort. Nemtudom ez is változott-e az MK1 MK2 között

Jóvanna'...  eplus2 pneumatika... Wink
Lehet, hogy fals tippet adtam, mert nekem MK1-esem van, MK1-es, klímás box volt benne, most MK2-es az egész rendszer, de digitális. Itt van infó, a fűtőboxot ami kikerül az enyémből, nem szereltem szét, nem is nézegettem sokat, az emlékeimre hagyatkoztam, bár úgy tűnik már akkor is hülye voltam... Grin Tehát a Flap motorrol Itt...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2012.05.11 péntek, 20:05:45 »

Ha azt mondja, hogy rákeveri a meleg levegőt akkor a bowdenes hőszabályzó tekerő nem dolgozik jól. Mikor tekergeted a hideg-meleg között koppig, akkor hallanod kéne amolyan tompa puffanást, amit az fűtőboxban az beresztőnyílás ajtaja ad ki.
A klíma nem használata ilyet tudtommal nem kéne, hogy okozzon, max, ha beragadt az a lap. De félig meg nem igen kéne beragadnia...
A belső keringetés működik rendesen? (zárja a hidraulika a csapóajtót?)
hogy most a belsö vagy külsö nem mükszik azt nem tudom de vmi lett vele csinálva mert csak az ablakra fujta a levegöt.valami csati le lett dugozva és azota jön a levegö minden állásbol.akkor lehet az lehet a gond?akkor viszont nem is érdemes vele foglalkozni nemde?mi lehet igy a megoldás?
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2012.05.11 péntek, 23:35:37 »

hogy most a belsö vagy külsö nem mükszik azt nem tudom de vmi lett vele csinálva mert csak az ablakra fujta a levegöt.valami csati le lett dugozva és azota jön a levegö minden állásbol.akkor lehet az lehet a gond?akkor viszont nem is érdemes vele foglalkozni nemde?mi lehet igy a megoldás?

A befújt levegő hőfokát ez nem befolyásolja a ledugózás (max kis mértékben, pl nagyon melegben, mivel nincs belső levegő keringetés lassabban hül le a beltér, nagyon hidegben pedig szintén e miatt lassabban melegszik fel.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 14:53:35 »

hogy most a belsö vagy külsö nem mükszik azt nem tudom de vmi lett vele csinálva mert csak az ablakra fujta a levegöt.valami csati le lett dugozva és azota jön a levegö minden állásbol.akkor lehet az lehet a gond?akkor viszont nem is érdemes vele foglalkozni nemde?mi lehet igy a megoldás?

akkor félmegoldást eszközöltek rajta... erről itt olvashatsz. by Pumukli Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 16:12:09 »

akkor félmegoldást eszközöltek rajta... erről itt olvashatsz. by Pumukli Grin

Jepp. Lehet keresni bontott panelt, de lehet, hogy az is rossz. Elvileg azt a zöld trutyit kéne pótolni, és akkor olyan mint az új.. csak nem tudom mi az a zöld trutyi.  Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 19:13:54 »


 conf

Bár nem tudom MK1 nél hogy van de az MK2 nél (man /dig) egy szervó motoros megoldással állítják a meleg/hideg arányt. Tehát az nem kapcsolódik a vákumos rendszerhez ami az irányokat állítja és a belső keringetést.

Szóval egy villanyos motor mozgatja a lapot amit ezért FLAP motor nak is hívnak.
Ahol bowdenes az lehet hogy bowdenes de nekem tutti motoros.

A man. és dig. nél természetesen nem 1 féle motor egység van hogy jól érezzük magunk.

Ákos
Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 20:21:12 »

akkor félmegoldást eszközöltek rajta... erről itt olvashatsz. by Pumukli Grin
félmegoldás vagy sem nem lettem okosabb.az biztos hogy már tavaly is dugozva volt és mégis nagyon jo volt a klimám.most meg már nem.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 22:09:34 »

félmegoldás vagy sem nem lettem okosabb.az biztos hogy már tavaly is dugozva volt és mégis nagyon jo volt a klimám.most meg már nem.

Amit [ Error ] kollega linkelt, azt megnézted? Nekem ezzel a résszel még nem volt gondom, így nem tudom pontosan hogyan működik, de talán lehetne ideiglenesen valamelyik végállásban rögzíteni az ajtót. Úgy, hogy csak a hideg állásban álljon. Ha ekkor hűt a klíma, akkor megvan a hiba. Ha nem, akkor valami más. Asszem a klímánál is lehet nyomást nézni, meg kell nézni, változott-e a feltöltés óta.
(Amúgy nálam - és még sokaknál - le van dugózva a 3as csati és hűt a klíma.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 12:26:25 »

Sziasztok!

Ha áll az autó 3-4 napot lemerül az akksim. Az akksi jó, merre és hogyan kezdjem a keresgélést? Nincs valami általános, rendszeres hiba, amit érdemes megnézni, mielőtt villanyászhoz fordulok?
Köszi
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 17:25:45 »

félmegoldás vagy sem nem lettem okosabb.az biztos hogy már tavaly is dugozva volt és mégis nagyon jo volt a klimám.most meg már nem.
én is javaslom a gáz lecsekkolását, valami komolyabb szakival is, mert amikor elereszti a gázt akkor gyengül a klíma hatásfoka...
tavaly óta bontották-e az autó fűtőboxát?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 17:27:49 »

Sziasztok!

Ha áll az autó 3-4 napot lemerül az akksim. Az akksi jó, merre és hogyan kezdjem a keresgélést? Nincs valami általános, rendszeres hiba, amit érdemes megnézni, mielőtt villanyászhoz fordulok?
Köszi

Szia !

Mi az ami nem gyári az autódban? Pl. parkradar, fejegység, riasztó, stb...
Továbbá a akku állapotát hogyan ellenőrizted, hogy tényleg jó?  wave
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 20:53:43 »

sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy tudja e valaki hogy hol van az mk2-nél az infra vevő? Mert nem müködik a központizáram a távirányitóval,és a riasztóm sem.Köszönöm
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 21:14:01 »

sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy tudja e valaki hogy hol van az mk2-nél az infra vevő? Mert nem müködik a központizáram a távirányitóval,és a riasztóm sem.Köszönöm

A műszerfal jobb felső szélén.
De szerintem próbáld meg újratanítani.
Nekem is eljátszotta pár hete. Levettem az aksisarut 2 órára és utána jó volt.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 21:59:18 »

Sziasztok!

Ha áll az autó 3-4 napot lemerül az akksim. Az akksi jó, merre és hogyan kezdjem a keresgélést? Nincs valami általános, rendszeres hiba, amit érdemes megnézni, mielőtt villanyászhoz fordulok?
Köszi

Szia!
Először vedd le az akksisarut a negatívról és egy multiméterrel mérd ki, hogy hány ampert fogyaszt a kocsid amikor nincs bekapcsolva semmi (kulcs ki, ajtók becsuk, stb.) Ha nincs multimétered meg tudod nézni egy izzóval is, de akkor csak azt látod, hogy van e áramfelvétel, azt nem, hogy mekkora. Egy 55Ah-s akku egy óra alatt merül le egy 55 amperos fogyasztótól. Ha valami 1 ampert fogyaszt az 55 óra alatt meríti le az akkut. Az akksi simán lehet cellazárlatos és akkor kisül magától. Ez azért is baj, mert kinyírhatja a generátort. Lehet, hogy hülyeségeket írtam, de majd kijavítanak  Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 23:19:59 »

A műszerfal jobb felső szélén.
De szerintem próbáld meg újratanítani.
Nekem is eljátszotta pár hete. Levettem az aksisarut 2 órára és utána jó volt.

Őőő, nem a napszenzorra gondolsz? Vagy annak helyére pakolták már az infra vevőt? MK1-nél a kilincsek mellett vannak a kis ablakok, mögöttük az infravevővel.

Én is azt tanácsolom, hogy tanítsd újra, de előtte szellőztesd ki a gép agyát egy fél-egy órás akkusaru levétellel. Smiley

Szerk.: nem olvastam, hogy Te is írtad az akkusarut Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 23:23:36 »

Szia!
Először vedd le az akksisarut a negatívról és egy multiméterrel mérd ki, hogy hány ampert fogyaszt a kocsid amikor nincs bekapcsolva semmi (kulcs ki, ajtók becsuk, stb.) Ha nincs multimétered meg tudod nézni egy izzóval is, de akkor csak azt látod, hogy van e áramfelvétel, azt nem, hogy mekkora. Egy 55Ah-s akku egy óra alatt merül le egy 55 amperos fogyasztótól. Ha valami 1 ampert fogyaszt az 55 óra alatt meríti le az akkut. Az akksi simán lehet cellazárlatos és akkor kisül magától. Ez azért is baj, mert kinyírhatja a generátort. Lehet, hogy hülyeségeket írtam, de majd kijavítanak  Wink

Teljesen okés szerintem is ez a játék. Smiley (de persze jöhet okosság, abból sosem elég Cheesy )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 23:24:14 »

Őőő, nem a napszenzorra gondolsz? Vagy annak helyére pakolták már az infra vevőt? MK1-nél a kilincsek mellett vannak a kis ablakok, mögöttük az infravevővel.

Én is azt tanácsolom, hogy tanítsd újra, de előtte szellőztesd ki a gép agyát egy fél-egy órás akkusaru levétellel. Smiley

Szerk.: nem olvastam, hogy Te is írtad az akkusarut Grin
szerintem mk2 már rádiós, nem infrás Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 23:29:29 »

szerintem mk2 már rádiós, nem infrás Roll Eyes

Nem mind, voltak még infrások is. De ez a napszenzor (digit-klímáshoz csak), nem az IR vevő :

Nekem itt volt MK1-nél:

« Utoljára szerkesztve: 2012.05.14 hétfő, 23:33:03 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2012.05.14 hétfő, 23:38:40 »

Szia!
Először vedd le az akksisarut a negatívról és egy multiméterrel mérd ki, hogy hány ampert fogyaszt a kocsid amikor nincs bekapcsolva semmi (kulcs ki, ajtók becsuk, stb.) Ha nincs multimétered meg tudod nézni egy izzóval is, de akkor csak azt látod, hogy van e áramfelvétel, azt nem, hogy mekkora. Egy 55Ah-s akku egy óra alatt merül le egy 55 amperos fogyasztótól. Ha valami 1 ampert fogyaszt az 55 óra alatt meríti le az akkut. Az akksi simán lehet cellazárlatos és akkor kisül magától. Ez azért is baj, mert kinyírhatja a generátort. Lehet, hogy hülyeségeket írtam, de majd kijavítanak  Wink

Kiegészítés: Ha mérsz áramot / világít a mérőizzó, akkor kezdd el kivenni a biztosítékokat. Amelyiknél kialszik / leesik 0 mA-ra (vagy drasztikusan csökken) abban a körben lesz a gond.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:19:02 »

Nem mind, voltak még infrások is. De ez a napszenzor (digit-klímáshoz csak), nem az IR vevő :

Nekem itt volt MK1-nél:



Igen igen. Én tévesztettem el.
És az is igaz, hogy MKII-nél még voltak infrások is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:42:07 »

Kiegészítés: Ha mérsz áramot / világít a mérőizzó, akkor kezdd el kivenni a biztosítékokat. Amelyiknél kialszik / leesik 0 mA-ra (vagy drasztikusan csökken) abban a körben lesz a gond.
Milyen igazad van! Erre nem is gondoltam  wow1 taps
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2012.05.15 kedd, 09:56:43 »

Igen igen. Én tévesztettem el.
És az is igaz, hogy MKII-nél még voltak infrások is.

Igen sajnos az enyém is infrás, utálom is. max 5 méterről működik és pontosan rá kell irányítani a kilincsre szemből, meg nyomkodni 1000-el.... mindegy lenne ha nem is lenne benne falbav
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2012.05.15 kedd, 11:49:28 »

Igen sajnos az enyém is infrás, utálom is. max 5 méterről működik és pontosan rá kell irányítani a kilincsre szemből, meg nyomkodni 1000-el.... mindegy lenne ha nem is lenne benne falbav

Nekem a régi elektronika infrás volt, hidd el, a jelenleg összeb@szott, nem működő rádiós központi rendszert szó nélkül visszacserélném a régire... Sad
Plusz autólopás tekintetében hatásosabb, mert a rádiójelet (ugrókód ide-oda) könnyebb befogni, mint az infrát. Egyszer rátanítottam a PDA-mat a kulcsra és zárt-nyitott, igaz azzal csak 2-5cmről Grin (de infrás mobilt is rá lehet, poén telóval nyitni a kocsit idiota )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.