Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:04:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2567155 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #3350 Dátum: 2012.05.23 szerda, 21:12:26 »

Sziasztok!

Km órával kapcsolatban kérnék segítséget! Egy V6-os Automata váltós gépem van és a km órája olyat csinál hogy amikor elindulok akkor kb 1 percig mér majd utánna megdöglik és lefekszik nullára. Ilyenkor a benzin jelző is megbolondul. Szétszedtem már 1x a sarukat meg a nyák lap csatiját megcsiszoltam, de a jelenség nem múlt el. Kérdés hogy a műszer egység lehet a rossz vagy ahonnan leveszi a km jelet? Mit nézzek meg hozzá?
Köszönöm előre is!!!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3351 Dátum: 2012.05.23 szerda, 22:08:47 »

Sziasztok!

Km órával kapcsolatban kérnék segítséget! Egy V6-os Automata váltós gépem van és a km órája olyat csinál hogy amikor elindulok akkor kb 1 percig mér majd utánna megdöglik és lefekszik nullára. Ilyenkor a benzin jelző is megbolondul. Szétszedtem már 1x a sarukat meg a nyák lap csatiját megcsiszoltam, de a jelenség nem múlt el. Kérdés hogy a műszer egység lehet a rossz vagy ahonnan leveszi a km jelet? Mit nézzek meg hozzá?
Köszönöm előre is!!!

Nekem az óracsere megoldotta a problémát, bár jött helyette másik. A szívást elkerülheted, ha megnézed a betű/számkódot az órán és ugyan olyat veszel bele. (de legalább az évjárat stimmeljen.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3352 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 04:35:43 »

Sziasztok!

Km órával kapcsolatban kérnék segítséget! Egy V6-os Automata váltós gépem van és a km órája olyat csinál hogy amikor elindulok akkor kb 1 percig mér majd utánna megdöglik és lefekszik nullára. Ilyenkor a benzin jelző is megbolondul. Szétszedtem már 1x a sarukat meg a nyák lap csatiját megcsiszoltam, de a jelenség nem múlt el. Kérdés hogy a műszer egység lehet a rossz vagy ahonnan leveszi a km jelet? Mit nézzek meg hozzá?
Köszönöm előre is!!!

Ha így egyszerre ugrottak be a problémák, akkor valószínűsítem én is, hogy a műszercsoportot kellene cserélni. Nem egy egetrengető összeg. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
« Új hozzászólás #3353 Dátum: 2012.05.25 péntek, 00:19:48 »

Sziasztok!

Km órával kapcsolatban kérnék segítséget! Egy V6-os Automata váltós gépem van és a km órája olyat csinál hogy amikor elindulok akkor kb 1 percig mér majd utánna megdöglik és lefekszik nullára. Ilyenkor a benzin jelző is megbolondul. Szétszedtem már 1x a sarukat meg a nyák lap csatiját megcsiszoltam, de a jelenség nem múlt el. Kérdés hogy a műszer egység lehet a rossz vagy ahonnan leveszi a km jelet? Mit nézzek meg hozzá?
Köszönöm előre is!!!
Fordulj hozzám. Nem kell műszeregységet cserélned, csak a km órád egyik érintkezője nem érintkezik stabilan, és a km óra nyákján van egy kicsi áramkör, amelyik a benzinben lebegő úszóról jövő jel alapján eldönti, hogy égjen-e a benzinhiány visszajelző, mert nincs külön vezeték a lámpácskának.
Teendők: műszercsoport kivesz, műszercsoport előlapja lepattint, torx kulccsal a km óra kivesz az óracsoportból, majd a felső 3 érintkező lábat, amelyet belecsúsznak a nyákba, megcsiszolni, esetleg egy kicsit meggörbíteni (max 1mm), majd visszatesz. A leírásod alapján a km óra/üzaszint-nyák közös test vagy 12V lába nem érintkezik.
Szívesen.
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #3354 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 10:15:33 »

Fordulj hozzám. Nem kell műszeregységet cserélned, csak a km órád egyik érintkezője nem érintkezik stabilan, és a km óra nyákján van egy kicsi áramkör, amelyik a benzinben lebegő úszóról jövő jel alapján eldönti, hogy égjen-e a benzinhiány visszajelző, mert nincs külön vezeték a lámpácskának.
Teendők: műszercsoport kivesz, műszercsoport előlapja lepattint, torx kulccsal a km óra kivesz az óracsoportból, majd a felső 3 érintkező lábat, amelyet belecsúsznak a nyákba, megcsiszolni, esetleg egy kicsit meggörbíteni (max 1mm), majd visszatesz. A leírásod alapján a km óra/üzaszint-nyák közös test vagy 12V lába nem érintkezik.
Szívesen.

Tyűűű, hálásan köszönöm a segítséget!! Ez jó hír hogy nem kell kicserélni az egészet, mert így ingyen is orvosolni tudom a problémát!! Ha valahol elakadok írok, köszi még1x, már neki is látok Smiley
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #3355 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 10:17:28 »

Ha így egyszerre ugrottak be a problémák, akkor valószínűsítem én is, hogy a műszercsoportot kellene cserélni. Nem egy egetrengető összeg. Smiley
Nekem az óracsere megoldotta a problémát, bár jött helyette másik. A szívást elkerülheted, ha megnézed a betű/számkódot az órán és ugyan olyat veszel bele. (de legalább az évjárat stimmeljen.)

Köszönöm nektek is a választ!! Ez abból jó hír hogy tudom hogy az óracsoportal van a gond nem peddig valami kábel vagy jeladó hiba!!
Naplózva
CsuTee
Vendég
« Új hozzászólás #3356 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 18:19:13 »

Fordulj hozzám. Nem kell műszeregységet cserélned, csak a km órád egyik érintkezője nem érintkezik stabilan, és a km óra nyákján van egy kicsi áramkör, amelyik a benzinben lebegő úszóról jövő jel alapján eldönti, hogy égjen-e a benzinhiány visszajelző, mert nincs külön vezeték a lámpácskának.
Teendők: műszercsoport kivesz, műszercsoport előlapja lepattint, torx kulccsal a km óra kivesz az óracsoportból, majd a felső 3 érintkező lábat, amelyet belecsúsznak a nyákba, megcsiszolni, esetleg egy kicsit meggörbíteni (max 1mm), majd visszatesz. A leírásod alapján a km óra/üzaszint-nyák közös test vagy 12V lába nem érintkezik.
Szívesen.

Köszönöm a segítséget még1x!! Ma szédszedtem újból, kiszedtem a kis fém pöcköket is majd megcsiszoltam a nyák azon pontjait ahol felfekszik a saru és összeraktam. Eddig szuperul mér, remélem így is marad Smiley Juhiii Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3357 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 20:39:23 »

Köszönöm nektek is a választ!! Ez abból jó hír hogy tudom hogy az óracsoportal van a gond nem peddig valami kábel vagy jeladó hiba!!
Igazán nincs mit, de svegáé az érdem, Ő mondta a legjobb megoldást. Smiley Én is azt kívánom, hogy maradjon jó ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3358 Dátum: 2012.05.31 csütörtök, 20:51:08 »

Igazán nincs mit, de svegáé az érdem, Ő mondta a legjobb megoldást. Smiley Én is azt kívánom, hogy maradjon jó ! Wink

Hmm hmm.. akkor már szétszedem a régi órát otthon és kipróbálom.  Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3359 Dátum: 2012.06.02 szombat, 20:26:40 »

Sziasztok!

1999-es 1,8-as zetec Mondeóm van, kikészít teljesen a klíma vagyis a fűtés állító motor. hidegen tökéletesen működik a klíma melegben elkezd fűteni akárhova állítom csak fűt. Klímás mondta, cseréljek vezérlő panelt megjavul, nem jött be falbav.... ha nincs az autóban 25foknál melegebb tökéletes minden, ha kint áll a tűző napon csak fűt . Kiszereltem a flap motort működik oda vissza szépen forog, mitől lehet ez a jelenség?Huh? Ja digitklímás a mondi.

Előre is köszönöm a válaszokat:simonaca
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3360 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:19:00 »

Sziasztok!

1999-es 1,8-as zetec Mondeóm van, kikészít teljesen a klíma vagyis a fűtés állító motor. hidegen tökéletesen működik a klíma melegben elkezd fűteni akárhova állítom csak fűt. Klímás mondta, cseréljek vezérlő panelt megjavul, nem jött be falbav.... ha nincs az autóban 25foknál melegebb tökéletes minden, ha kint áll a tűző napon csak fűt . Kiszereltem a flap motort működik oda vissza szépen forog, mitől lehet ez a jelenség?Huh? Ja digitklímás a mondi.

Előre is köszönöm a válaszokat:simonaca

Gondolom gáz van benne elég. Napszenzorod van? (műszerfal jobb felső sarok, kis lilás karika)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3361 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:20:35 »

Valakinél nincs egy MK2-es (TD) AWS lábkiosztás? nem találok a neten... (vagyis még nem sikerült)
(MK1-é nem jó!)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3362 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:34:59 »

Gondolom gáz van benne elég. Napszenzorod van? (műszerfal jobb felső sarok, kis lilás karika)

Jó kérdés holnap megnézem,bár nem rémlik hogy lenne. Gáz frissen töltve.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3363 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:23:37 »

Valakinél nincs egy MK2-es (TD) AWS lábkiosztás? nem találok a neten... (vagyis még nem sikerült)
(MK1-é nem jó!)
Mi kell? Melyik lábra milyen színű kábel megy, vagy melyik láb milyen másik alkatrészhez csatlakozik?
Ja, és írjál évjáratot, amiben van/lesz az AWS.
Holnap megnézem neked, ha addig nem kapsz mástól infót.
Naplózva
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3364 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 08:25:16 »

Jó kérdés holnap megnézem,bár nem rémlik hogy lenne. Gáz frissen töltve.

Van kis lila karika(napszenzor) mit lehet vele kezdeni vagy csak a csere jöhet szóba??
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3365 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 08:28:37 »

Mi kell? Melyik lábra milyen színű kábel megy, vagy melyik láb milyen másik alkatrészhez csatlakozik?
Ja, és írjál évjáratot, amiben van/lesz az AWS.
Holnap megnézem neked, ha addig nem kapsz mástól infót.

Köszönöm, 97-es TD (5 ajtós) a kábelköteg, AWS-sel, csak teszem be a fedkompot és jó lenne onnan levenni a hőmérő jeleit. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3366 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 08:31:30 »

Van kis lila karika(napszenzor) mit lehet vele kezdeni vagy csak a csere jöhet szóba??


Próbáld ki, hogy kipattintod és lehúzod a csatiját. Nélküle is mennie kéne rendesen a klímának, hátha befolyásolja.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3367 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 09:05:24 »

Próbáld ki, hogy kipattintod és lehúzod a csatiját. Nélküle is mennie kéne rendesen a klímának, hátha befolyásolja.

Lefuttattam a digitlíma tesztet 25-ös hibakód Heater flap motor control fault.
Van valami külön vezérlője is vagy csak a műszerfali klímavezérlő???
Nem értem én ezt, kipróbálom le húzom a csatiját a szenzornak (ha majd süt a nap,jelenleg nagyon kaka az idő).
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3368 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 11:35:32 »

Lefuttattam a digitlíma tesztet 25-ös hibakód Heater flap motor control fault.
Van valami külön vezérlője is vagy csak a műszerfali klímavezérlő???
Nem értem én ezt, kipróbálom le húzom a csatiját a szenzornak (ha majd süt a nap,jelenleg nagyon kaka az idő).

Ne, ne tedd, mert ezek szerint a flap mocit nem állítja rendesen. Nézd meg a wiki-ben a flap-motorral kapcsolatos dolgokat.
Tudomásom szerint nincsen más vezérlő. Lehet hogy az "új" is rossz? Bár nem hiszem. Flap-os gondnak kéne ott lennie.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3369 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 14:49:50 »

Lefuttattam a digitlíma tesztet 25-ös hibakód Heater flap motor control fault.
Van valami külön vezérlője is vagy csak a műszerfali klímavezérlő???
Nem értem én ezt, kipróbálom le húzom a csatiját a szenzornak (ha majd süt a nap,jelenleg nagyon kaka az idő).

Ha jól emlékszem ez a cucc van az anyós bal lábánál. Ha kinyitod és kihúzod a helyéről a kesztyűtartót látszik.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #3370 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 16:05:46 »

Nagylámpás mondeómon a fényszóró állító motorok nem működnek. Motorok rendben vannak, másikkal sem müxik.
Tudna valaki tippet adni, hogy hol keresgéljek?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3371 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 16:56:21 »

Nagylámpás mondeómon a fényszóró állító motorok nem működnek. Motorok rendben vannak, másikkal sem müxik.
Tudna valaki tippet adni, hogy hol keresgéljek?

1. Biztosítékok
2. A műszerfali magasság-állító gomb (görgő)
(szerintem az halt meg)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #3372 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 17:02:03 »

1. Biztosítékok
2. A műszerfali magasság-állító gomb (görgő)
(szerintem az halt meg)

Külön biztosítéka van a motornak?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3373 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 17:10:13 »

Külön biztosítéka van a motornak?


Tudomásom szerint nincsen. Nézd meg bent is a műszerfal alatt, meg a motortérben is őket. Ha jó mind, akkor a tekerentyű halt meg szerintem. (azt kellene kipróbálnod másik autóban, ha tudod)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #3374 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 17:12:27 »

Tudomásom szerint nincsen. Nézd meg bent is a műszerfal alatt, meg a motortérben is őket. Ha jó mind, akkor a tekerentyű halt meg szerintem. (azt kellene kipróbálnod másik autóban, ha tudod)

Köszönöm!
Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #3375 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:05:45 »

Tudomásom szerint nincsen. Nézd meg bent is a műszerfal alatt, meg a motortérben is őket. Ha jó mind, akkor a tekerentyű halt meg szerintem. (azt kellene kipróbálnod másik autóban, ha tudod)

Lebontottam a világításkapcsoló panelt, kivettem a tekerentyűt és ezt a lógó stekkert találtam a műszerfal alatt.
Nem tudod, hogy mihez tartozhat?

http://kepfeltoltes.hu/120603/1324444354stekker_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #3376 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:17:42 »

Lebontottam a világításkapcsoló panelt, kivettem a tekerentyűt és ezt a lógó stekkert találtam a műszerfal alatt.
Nem tudod, hogy mihez tartozhat?

http://kepfeltoltes.hu/120603/1324444354stekker_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Fűthető szélvédő esetleg? Nekem is megvan ez a csati..
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3377 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:22:15 »

Lebontottam a világításkapcsoló panelt, kivettem a tekerentyűt és ezt a lógó stekkert találtam a műszerfal alatt.
Nem tudod, hogy mihez tartozhat?

http://kepfeltoltes.hu/120603/1324444354stekker_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Igen, elvileg a fűtőszálas szélvédőé lehet. Nekem be van kötve, most nem szedem ki, hogy megnézzem. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3378 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:28:16 »

Ha jól emlékszem ez a cucc van az anyós bal lábánál. Ha kinyitod és kihúzod a helyéről a kesztyűtartót látszik.

Kiszedtem a motort tökéletesen működik,oda vissza szinte fokonkéntmegy a motor. Ezért nem értem mi lehet a hiba oka.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3379 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:30:08 »

Kiszedtem a motort tökéletesen működik,oda vissza szinte fokonkéntmegy a motor. Ezért nem értem mi lehet a hiba oka.

Nagy melegben is nézted?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #3380 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:30:51 »

Igen, elvileg a fűtőszálas szélvédőé lehet. Nekem be van kötve, most nem szedem ki, hogy megnézzem. Smiley

Köszönöm mindenkinek!
Naplózva
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3381 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 18:46:57 »

Nagy melegben is nézted?

Most néztem délután kb.35-fok volt az autóban. Természetesen most működik rendesen a klíma de tegnap 4indításból(nagy melegben)3-szor nem volt jó
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3382 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 19:44:05 »

Köszönöm mindenkinek!

Nincs mit !  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3383 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 19:49:40 »

Most néztem délután kb.35-fok volt az autóban. Természetesen most működik rendesen a klíma de tegnap 4indításból(nagy melegben)3-szor nem volt jó


Hmmm... Hát sajnos pontosat nem tudok mondani. Sad Vagy a flapot kéne cserélni vagy a vezérlőt. Jobb ötletem sajnos nincsen...  nemtudom
(gondolom a belső szenzor működik rendesen a műszfalkeretben, nyílván a többi alkatrész is jó)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3384 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 19:55:53 »

Hmmm... Hát sajnos pontosat nem tudok mondani. Sad Vagy a flapot kéne cserélni vagy a vezérlőt. Jobb ötletem sajnos nincsen...  nemtudom
(gondolom a belső szenzor működik rendesen a műszfalkeretben, nyílván a többi alkatrész is jó)

Vezérlőt már cseréltem 5napja , nem változott semmi. Az óra melletti szenzorra gondolsz??
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3385 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 20:06:49 »

Vezérlőt már cseréltem 5napja , nem változott semmi. Az óra melletti szenzorra gondolsz??

Órától balra a rács mögött.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #3386 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 20:07:33 »


Ahogy a többiek is mondták, az első fűthető szélvédő csatija.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3387 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 10:13:49 »

Lebontottam a világításkapcsoló panelt, kivettem a tekerentyűt és ezt a lógó stekkert találtam a műszerfal alatt.
Nem tudod, hogy mihez tartozhat?
http://kepfeltoltes.hu/120603/1324444354stekker_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Fűthető szélvédő esetleg? Nekem is megvan ez a csati..
Hogy van neked ilyen csatid, amikor ez Mk2-kben van jelen? Átépítetted a műszerfal keretet? Vagy nem jól tudom, hogy neked Mk1-ed van?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3388 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 10:21:52 »

Köszönöm, 97-es TD (5 ajtós) a kábelköteg, AWS-sel, csak teszem be a fedkompot és jó lenne onnan levenni a hőmérő jeleit. Smiley
A biztitábla feletti csatihalmaz kék (165) csatlakozójának 4-es lábáról (Barna/Sárga) megy az óra/fedkomp 13-as lábára az jég érzékelőről a jel. Ez van leágaztatva az AWS felé, annak is a nagyobbik csatlakozójának 1-es lábára, ugyanebben a színben.

Tehát, ha minden igaz, nem kell semmit kötögetned Smiley.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3389 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 13:45:09 »

Vezérlőt már cseréltem 5napja , nem változott semmi. Az óra melletti szenzorra gondolsz??

Igen, bár az mindössze a belső hőmérsékletet nézi és hozzá igazítja a fűtőmotor fordulatát, hogy kiegyenlítse az általad megadott xx fokot.
Egyébként "LO" módban sem dolgozik a hideg?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3390 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 13:52:08 »

A biztitábla feletti csatihalmaz kék (165) csatlakozójának 4-es lábáról (Barna/Sárga) megy az óra/fedkomp 13-as lábára az jég érzékelőről a jel. Ez van leágaztatva az AWS felé, annak is a nagyobbik csatlakozójának 1-es lábára, ugyanebben a színben.

Tehát, ha minden igaz, nem kell semmit kötögetned Smiley.

Értem és köszönöm, de a fedkomp lábkiosztásán úgy írja, hogy temp senzor "+" és "-". Meg ugye nekem TD-m van, nem benzines, tehát a fedkomp nincsen kiépítve és abból is az MK2-es megy bele.
Majd megnézem, ha lesz időm. Smiley
(kötögetnem kell szerintem, nem is keveset, mert óra helyett megy be a fedkomp és teljesen más a csati ugyebár, plusz egy VSS jelet is leveszek a km-óráról, hogy legalább átlag sebességet mutasson Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3391 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 13:53:22 »

Fűthető szélvédő esetleg? Nekem is megvan ez a csati..

Hogy van neked ilyen csatid, amikor ez Mk2-kben van jelen? Átépítetted a műszerfal keretet? Vagy nem jól tudom, hogy neked Mk1-ed van?

Neki MK2-je van. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #3392 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 20:11:37 »

Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy szerintetek  MK2 miondeoba 4x el. ablak kábel kötege(ami az ajtókba van) az első kettő két csatlakozós(ami a kaszniba megy) vagy létezik egy csatlakozós is, mert nekem 1 csatlakozós kéne

köszi
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #3393 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 20:28:18 »

Sziasztok!
'99-es évjáratú, 1.8-as, benzines, 4/5 ajtós MkII-es Mondiba milyen izzót tudnék belerakni, ami erősebb a mostaninál?
Éjszaka alig látok valamit, viszont fényszóróként remekül működnek!
Szóval milyen izzót ajánlotok?
Halogént nem szeretnék!!
Köszi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3394 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 20:59:35 »

...
(kötögetnem kell szerintem, nem is keveset, mert óra helyett megy be a fedkomp és teljesen más a csati ugyebár, plusz egy VSS jelet is leveszek a km-óráról, hogy legalább átlag sebességet mutasson Smiley )
Akkor inkább nem is tanácsolok semmit, mert alapból bele lehet nem kicsit kavarodni, ha magad csinálod, pláne, ha még más tanácsot is próbál adni, hogy mit, milyen színű madzagot hogyan és hova köss Cheesy.
Sok sikert.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3395 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 21:03:21 »

Sziasztok!
'99-es évjáratú, 1.8-as, benzines, 4/5 ajtós MkII-es Mondiba milyen izzót tudnék belerakni, ami erősebb a mostaninál?
Éjszaka alig látok valamit, viszont fényszóróként remekül működnek!
Szóval milyen izzót ajánlotok?
Halogént nem szeretnék!!
Köszi
Ezt most így nem értem. Alapból halogén izzó van benne, H1 (v. H7 Huh?).
Ha erősebbet akarsz, akkor +50%-ost v. +90%-ost próbálhatsz. Pont minap linkelt valamelyik topoikba valaki egy tesztet ezekről a plusszos izzókról.
Ez az "éjszaka alig látok de fényszóróként jól működik" mit takar? Most akkor jó vagy nem látsz vele?
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #3396 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 21:06:13 »

Ezt most így nem értem. Alapból halogén izzó van benne, H1 (v. H7 Huh?).
Ha erősebbet akarsz, akkor +50%-ost v. +90%-ost próbálhatsz. Pont minap linkelt valamelyik topoikba valaki egy tesztet ezekről a plusszos izzókról.
Ez az "éjszaka alig látok de fényszóróként jól működik" mit takar? Most akkor jó vagy nem látsz vele?

Haygományos izzó van benne, csak normál állásban elég gyenge a fénye!
Ezért szeretnék bele Xenon, halogén izzót!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3397 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 21:47:34 »

Értem és köszönöm, de a fedkomp lábkiosztásán úgy írja, hogy temp senzor "+" és "-". Meg ugye nekem TD-m van, nem benzines, tehát a fedkomp nincsen kiépítve és abból is az MK2-es megy bele.
Majd megnézem, ha lesz időm. Smiley
(kötögetnem kell szerintem, nem is keveset, mert óra helyett megy be a fedkomp és teljesen más a csati ugyebár, plusz egy VSS jelet is leveszek a km-óráról, hogy legalább átlag sebességet mutasson Smiley )
1-es, vagy 2-es trip-et raksz be?
megnézem majd a hőmérő kötését, mert nekem is csak aws volt bent, a trip-et utólag raktam be.
de van variáta így, hogy egy érzékelő van és aws-trip.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3398 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 22:00:20 »

Akkor inkább nem is tanácsolok semmit, mert alapból bele lehet nem kicsit kavarodni, ha magad csinálod, pláne, ha még más tanácsot is próbál adni, hogy mit, milyen színű madzagot hogyan és hova köss Cheesy.
Sok sikert.

Hehe, igazad lett, vagy legalábbis tényleg nem kellett kötögetnem, alapból trip-es csati volt az óra helyén, csak kivettem és beraktam, dolgozik rendesen. Smiley Még jó, hogy nem azzal kezdtem, hogy szétbontom a fél kocsit emiatt. Grin
Tehát köszi az infót, lényegében sikerült. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3399 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 22:02:12 »

1-es, vagy 2-es trip-et raksz be?
megnézem majd a hőmérő kötését, mert nekem is csak aws volt bent, a trip-et utólag raktam be.
de van variáta így, hogy egy érzékelő van és aws-trip.

Köszönöm, de ahogy olvashattad, megoldódott a probléma, igen egyszerűen. Grin
Azért köszönöm Neked is a segítséged felajánlását !  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.