Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:37:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566009 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #3650 Dátum: 2012.07.03 kedd, 22:26:37 »

+ az anyós bal lábánál
Megtaláltam szétszedtem megtisztítottam és működik köszönöm  worship
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3651 Dátum: 2012.07.04 szerda, 12:50:20 »

Na, megint sikerült segítened  smile Kivettem a biztijét és beraktam egy másikat és működik. Kíváncsiságból visszatettem a régit, és azzal is működik. Lehet, hogy volt valami kosz az érintkezőnél, de az is lehet, hogy a biztitáblánál a kábel van megtörve, és ahogy lenyitottam összeért rendesen. De ez maj úgyis kiderül. Mindenesetre köszönöm a tippet  worship

Nagyon szívesen, remélem csak ennyi volt a gond. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3652 Dátum: 2012.07.04 szerda, 16:22:46 »

A szivargyújtó nálatok is megy gyújtás nélkül?
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3653 Dátum: 2012.07.04 szerda, 16:43:53 »

A szivargyújtó nálatok is megy gyújtás nélkül?

 nàlam igen.
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3654 Dátum: 2012.07.04 szerda, 16:45:54 »


 nàlam igen.
ja és onan vetem le a delejt a magnohoz álandoan menyen
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3655 Dátum: 2012.07.04 szerda, 16:56:19 »


 nàlam igen.
Ha ez minden MKII-nél így van, akkor az enyém lesz az első akinél nem fog menni  wave
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3656 Dátum: 2012.07.04 szerda, 17:08:44 »

Ha ez minden MKII-nél így van, akkor az enyém lesz az első akinél nem fog menni  wave


nekem mindketőn megy gyujtás nélkül
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3657 Dátum: 2012.07.04 szerda, 18:12:23 »

A szivargyújtó nálatok is megy gyújtás nélkül?

Lényegében csak áramot ad, mozdulni nem mozdul.  eplus2
(tehát igen Wink )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3658 Dátum: 2012.07.04 szerda, 19:32:43 »

ja és onan vetem le a delejt a magnohoz álandoan menyen

Ha csak a gyújtáspozitívot cserélted ki a szivargyújtó fix tápjával, akkor oké. Ha viszont az egész magnót onnan akarod már megtápolni, akkor hamar meg fogsz ismerkedni az utastéri biztosítéktábla rejtelmeivel... eplus2
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3659 Dátum: 2012.07.04 szerda, 19:53:25 »

Ha csak a gyújtáspozitívot cserélted ki a szivargyújtó fix tápjával, akkor oké. Ha viszont az egész magnót onnan akarod már megtápolni, akkor hamar meg fogsz ismerkedni az utastéri biztosítéktábla rejtelmeivel... eplus2

kb 5 éve igyvan. bisztositék táblában a elektromos ablak bisztijét cserélgetem mert ki dörzsölte a ajto. azonkivül. müszer fal bisztijét cseréltem
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3660 Dátum: 2012.07.04 szerda, 21:33:11 »

Üdv!

Ma végre kicseréltem a belső hőfokmutatóhoz tartozó hőgombát, így végre látom a vizem hőfokát  smile a kérdésem a köv, hol célszerű állnia a mutatónak? Nekem városba az A betűn áll, országúton pedig M betű jobboldali végén. Ez így jó? csak azért kérdezem mert mióta megvettem szhar volt, és nem tudom mi az ideális.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3661 Dátum: 2012.07.04 szerda, 22:09:31 »

Üdv!

Ma végre kicseréltem a belső hőfokmutatóhoz tartozó hőgombát, így végre látom a vizem hőfokát  smile a kérdésem a köv, hol célszerű állnia a mutatónak? Nekem városba az A betűn áll, országúton pedig M betű jobboldali végén. Ez így jó? csak azért kérdezem mert mióta megvettem szhar volt, és nem tudom mi az ideális.

Tudomásom szerint a NORMAL felirat R-M közötti állása a kb. a 90 fok. (vagy legalábbis a normális Smiley ) "AL" felé már nem kellene mennie a mutatónak, nekem a legnagyobb melegben, alaposan megjáratva, max. az M-ig megy fel, utána csúszik vissza. Ha a "NORM" feliratban szaladgál akkor okés minden. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3662 Dátum: 2012.07.04 szerda, 23:38:10 »

Tudomásom szerint a NORMAL felirat R-M közötti állása a kb. a 90 fok. (vagy legalábbis a normális Smiley ) "AL" felé már nem kellene mennie a mutatónak, nekem a legnagyobb melegben, alaposan megjáratva, max. az M-ig megy fel, utána csúszik vissza. Ha a "NORM" feliratban szaladgál akkor okés minden. Smiley

L végén kapcsol a venti. Termosztát működik, vízpumpa még egy éve sincs hogy cserélve volt, nem vízköves... akkor vagy az új gomba nem a legjobb, vagy a hűtőmet nem ártana megpucolni  fejvakaras miaz
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3663 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 09:07:31 »

L végén kapcsol a venti. Termosztát működik, vízpumpa még egy éve sincs hogy cserélve volt, nem vízköves... akkor vagy az új gomba nem a legjobb, vagy a hűtőmet nem ártana megpucolni  fejvakaras miaz
Most már te vagy a harmadik fórumtárs akinek ez a gondja. Valaki igazán rájöhetne, hogy mitől van ez a jelenség  fejvakaras
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3664 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 09:12:22 »

L végén kapcsol a venti. Termosztát működik, vízpumpa még egy éve sincs hogy cserélve volt, nem vízköves... akkor vagy az új gomba nem a legjobb, vagy a hűtőmet nem ártana megpucolni  fejvakaras miaz
a tiéd működik jól ...

amúgy meg a normál tartományban bárhol jó
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3665 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 09:16:01 »

a tiéd működik jól ...

amúgy meg a normál tartományban bárhol jó
Az rendben van, hogy a NORMAL tartományban bárhol jó, de normál használat mellett úgy kéne állnia mint a cövek, 90 fokban fölfelé, ahogy az enyém is teszi.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #3666 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 09:51:23 »

a tiéd működik jól ...

amúgy meg a normál tartományban bárhol jó

Ennek örülök  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3667 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 10:26:13 »

Az rendben van, hogy a NORMAL tartományban bárhol jó, de normál használat mellett úgy kéne állnia mint a cövek, 90 fokban fölfelé, ahogy az enyém is teszi.

Nem. V6-é cövekel, Zetec-é mozog.

V6-on nem tudod megmondani a mutató alapján, hogy mikor nyitott a termosz, mikor ment a venti, stb. Mert folyton 89 fokon tartja magát a moci (az enyém 93-on, de az mindegy én akartam úgy.)
A 88 fokos termosszal középen áll a V6 mutatója, a 93 fokossal kicsit jobbra. De mindig ott áll, és a vízhőm sem változik, a diag progi 1 fok eltérést mutat csak venti előtt és venti után a V6-nál.

Zetec ehhez képest 88 és 100 között ingadozik, amit a mutató is szépen visszajelez, a diag progi is mutatja a 88-100-ig mozgást.
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3668 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 10:46:21 »

 Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy 16ker környékén van valami értelmes. diagnosztikás Huh??Tegnap hoztam el a kocsit a vilamoságitol mert nem megy a hütő ventim és aszt monta hogy mekéne nézetnem
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3669 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 11:55:32 »

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy 16ker környékén van valami értelmes. diagnosztikás Huh??Tegnap hoztam el a kocsit a vilamoságitol mert nem megy a hütő ventim és aszt monta hogy mekéne nézetnem

Előbb kicsit nézegesd meg te is. Csekkold le a ventiket. Adj nekik direktbe delejt. Ha beindulnak, akkor nézd meg a hőgombát, hogy ad-e jelet (zárd rövidre).

Lehet, hogy a ventimotor halt meg, lehet, hogy a hőbizti ment el a ventillátorkeret bal alsó sarkában. Ezekhez nem kell villamosságis, ha kicsit konyítasz az elektronok lelkivilágához.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3670 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 11:56:20 »

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy 16ker környékén van valami értelmes. diagnosztikás Huh??Tegnap hoztam el a kocsit a vilamoságitol mert nem megy a hütő ventim és aszt monta hogy mekéne nézetnem
Már nem azért, de ez nem pont a villamossági szerelő dolga lenne? Mármint, hogy megjavítsa a hűtőventit. Amúgy a kérdésedre válaszolva: nem  eplus2
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3671 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:12:41 »

Előbb kicsit nézegesd meg te is. Csekkold le a ventiket. Adj nekik direktbe delejt. Ha beindulnak, akkor nézd meg a hőgombát, hogy ad-e jelet (zárd rövidre).

Lehet, hogy a ventimotor halt meg, lehet, hogy a hőbizti ment el a ventillátorkeret bal alsó sarkában. Ezekhez nem kell villamosságis, ha kicsit konyítasz az elektronok lelkivilágához.
 

átt nézte ezeket minden megy ugy. inditom bentről. kapcsoloval. a termosztát tetejéröl
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3672 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:16:48 »

Már nem azért, de ez nem pont a villamossági szerelő dolga lenne? Mármint, hogy megjavítsa a hűtőventit. Amúgy a kérdésedre válaszolva: nem  eplus2

 Szerbusz uram de az lenne a dolga. de álitolag a komjutertől is kap jelet
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3673 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:28:55 »


 Szerbusz uram de az lenne a dolga. de álitolag a komjutertől is kap jelet
Igen, valóban kap onnan is, de ezt egy villanyásznak tudni kéne, hogy jön e jel mindenhonnan ahonnan kéne  wave Nem biztos, hogy a diagnosztikából ki fog derülni, hogy mi a hiba, mivel nem CAN BUS rendszerről beszélünk.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3674 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:45:42 »

Igen, valóban kap onnan is, de ezt egy villanyásznak tudni kéne, hogy jön e jel mindenhonnan ahonnan kéne  wave Nem biztos, hogy a diagnosztikából ki fog derülni, hogy mi a hiba, mivel nem CAN BUS rendszerről beszélünk.

Lehet, hogy neki ez bonyolultabb, mint holmi can bus rendszer...  falbav vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3675 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 12:51:13 »

Lehet, hogy neki ez bonyolultabb, mint holmi can bus rendszer...  falbav vigyor3

Ja, ott csak fel kell dugni a lapitopira és már mondja is, hogy mi fáj. ECU + GEM csere és már készen is vagyunk, 200e lesz kéremszépen.

Itt meg olyan bonyolult dolgokat kellene csinálni, hogy szakadásmérés, feszültségmérés, vezeték-szigeteléshiány keresés, rövidzárlat keresés. Á, ez bonyolult, időigényes és meg sem éri.

Egyszer nekem se ment a ventim az MK I-en. Egyik sem. Felhívtam a villamosságist, este 8-kor kijött, méregetett 10 percet, szétszedte az összeégett vezetéket, leszigetelte, bemutatta a ventillátort működés közben és elkért 5e forintot, mert az éjszakai kiszállás feláras.  Roll Eyes
Gondolom a kolléga is ilyen szakit keres. Na ilyet csak Pécsen tudok. integet2
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3676 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 13:23:00 »

 elmondom a nyügöm. koplet kábel csere volt a kocsiba giha kötegre rakktunk bele amibol ki let bontva minden ment rajta.  a donoron klima ,lasu ,gyors fokozat.  de a sajátomon. elötese ment egyikse
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3677 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 13:28:04 »

elmondom a nyügöm. koplet kábel csere volt a kocsiba giha kötegre rakktunk bele amibol ki let bontva minden ment rajta.  a donoron klima ,lasu ,gyors fokozat.  de a sajátomon. elötese ment egyikse

Akkor van egy olyan sejtésem, hogy nem a kábelekben kell keresni a hibát.  vigyor3
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3678 Dátum: 2012.07.05 csütörtök, 13:39:20 »

Akkor van egy olyan sejtésem, hogy nem a kábelekben kell keresni a hibát.  vigyor3
  hàt ezaz de mi lehet zel szopok másfél éve ha nem több már azon gondolkodok kicserélem a termoztátot meg högombát
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3679 Dátum: 2012.07.06 péntek, 12:36:45 »

  hàt ezaz de mi lehet zel szopok másfél éve ha nem több már azon gondolkodok kicserélem a termoztátot meg högombát

Azzal max csak az autódban található alkatrészek életkorának az átlagát javítod... vigyor3 Figy, hűtőventi viszonylag egyszerűen van bekötve. Van a termosztátház tetején egy hőmérőd a motorvezérlőnek (az alsó a műszerfali). Ha az be lenne szarva, akkor az alapjáratod 2000 környékén kezdene... Azt figyeli a motorvezérlő, és ahogy közeleg 100 fok felé a mutató, a motorvezérlő testet rak az egyik lábára, ami behúzza a venti reléjét, és ettől max fokozaton beindul (a lassú fokozatot a kílma indítja csak). Egy haveromnál is hasonló gond volt. Ott is úgy néztük meg, hogy végigmentünk az egész rendszeren. Először adtunk delejt a ventire direktbe. Ha attól beindult, akkor mentünk tovább. Rámértünk az ECU és a relé közti vezetékre, hogy nincs-e valami sérülés benne. Kiszedett relé helyét átkötöttük, úgy is behúztuk a ventit. Végül rápróbáltunk a relére is, és máris meglett a bűnös... Az ECU azért ezeknél elég masszív, ritkán hal meg (inkább a fekete szelepfedelestől már a *** trafó miatt tud megsülni), de ha gond lenne vele, akkor nem csak a hűtőventiddel lennének komoly gondok... Ha már idefordulsz segítségért, akkor hagyd ki a nagy villamosságis szakikat a képletből. Nemrég találkoztam egy Mondeo-n az egyik szakszerviz munkájával. A látottaktól legjobb esetben is a fejemet vakartam... de inkább sikítottam volna, hogy ilyen rombolásért még van pofájuk pénzt is elkérni.   wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3680 Dátum: 2012.07.06 péntek, 13:15:00 »

Azzal max csak az autódban található alkatrészek életkorának az átlagát javítod... vigyor3 Figy, hűtőventi viszonylag egyszerűen van bekötve. Van a termosztátház tetején egy hőmérőd a motorvezérlőnek (az alsó a műszerfali). Ha az be lenne szarva, akkor az alapjáratod 2000 környékén kezdene... Azt figyeli a motorvezérlő, és ahogy közeleg 100 fok felé a mutató, a motorvezérlő testet rak az egyik lábára, ami behúzza a venti reléjét, és ettől max fokozaton beindul (a lassú fokozatot a kílma indítja csak). Egy haveromnál is hasonló gond volt. Ott is úgy néztük meg, hogy végigmentünk az egész rendszeren. Először adtunk delejt a ventire direktbe. Ha attól beindult, akkor mentünk tovább. Rámértünk az ECU és a relé közti vezetékre, hogy nincs-e valami sérülés benne. Kiszedett relé helyét átkötöttük, úgy is behúztuk a ventit. Végül rápróbáltunk a relére is, és máris meglett a bűnös... Az ECU azért ezeknél elég masszív, ritkán hal meg (inkább a fekete szelepfedelestől már a *** trafó miatt tud megsülni), de ha gond lenne vele, akkor nem csak a hűtőventiddel lennének komoly gondok... Ha már idefordulsz segítségért, akkor hagyd ki a nagy villamosságis szakikat a képletből. Nemrég találkoztam egy Mondeo-n az egyik szakszerviz munkájával. A látottaktól legjobb esetben is a fejemet vakartam... de inkább sikítottam volna, hogy ilyen rombolásért még van pofájuk pénzt is elkérni.   wave
nyes
Naplózva
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3681 Dátum: 2012.07.06 péntek, 13:58:54 »

köszönöm DANJO-nak meg probálkozok vele de lehet egy sárvédöm bánja megint eplus2
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3682 Dátum: 2012.07.06 péntek, 14:07:24 »

köszönöm DANJO-nak meg probálkozok vele de lehet egy sárvédöm bánja megint eplus2

Az meg hogy kapcsolódik a ventihez??  wow1 nyes
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
fdgf1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


kék villám 06306357582

fdgf1@mailbox.hu
« Új hozzászólás #3683 Dátum: 2012.07.06 péntek, 14:12:28 »

Az meg hogy kapcsolódik a ventihez??  wow1 nyes
ugy hogy megint bele rugok Smiley
Naplózva

Mk2
        1996 glx 1.8 benzin
        1997 clx - Giha 1.8 benzin
  volt1996 clx 1.8 benzin
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #3684 Dátum: 2012.07.06 péntek, 18:53:16 »

Sziasztok!

Egy ideje a légkondim (digitális automata (a ventillátor fordulatszámát is szabályozza)) nem mindig indult el, illetve most már szinte egyáltalán nem akar. De az el nem indulást úgy értem, hogy az lcd kijelzőn SEMMI nem jelenik meg. LCD háttérvilágítása van (de mintha ilyenkor gyengébb lenne), de SEMMIRE nem reagál, a ventillátor sem indul be. Ami a legfurcsább, hogy azért NÉHA még életre lehet lehelni és ha a motor beindítása után működik, akkor egész addig nincsen vele gond, amíg le nem állítom az autót. Szóval, abban sem vagyok biztos, hogy szimpla érintkezési hibáról lenne szó.
Természetesen nem azt várom, hogy fórumon keresztül oldja meg valaki a problémámat, inkább csak az érdekelne, hogy ez esetleg valami típusprobléma, amire kapásból van válasz (mint a "csak a szélvédőre fúj" mese), vagy egyedi probléma lehet?

Gondolkoztam rajta, hogy végignézem, hogy hol veszik el a feszültség, de a Haynes féle könyvben nincs is ennyire modern légkondihoz kapcs rajz, illetve azt sem tudom, hogy fizikailag hol férek hozzá a mérési pontokhoz. (Gondolom le kéne bontani rádió fölötti részt...

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3685 Dátum: 2012.07.06 péntek, 21:14:51 »

Sziasztok!

Egy ideje a légkondim (digitális automata (a ventillátor fordulatszámát is szabályozza)) nem mindig indult el, illetve most már szinte egyáltalán nem akar. De az el nem indulást úgy értem, hogy az lcd kijelzőn SEMMI nem jelenik meg. LCD háttérvilágítása van (de mintha ilyenkor gyengébb lenne), de SEMMIRE nem reagál, a ventillátor sem indul be. Ami a legfurcsább, hogy azért NÉHA még életre lehet lehelni és ha a motor beindítása után működik, akkor egész addig nincsen vele gond, amíg le nem állítom az autót. Szóval, abban sem vagyok biztos, hogy szimpla érintkezési hibáról lenne szó.
Természetesen nem azt várom, hogy fórumon keresztül oldja meg valaki a problémámat, inkább csak az érdekelne, hogy ez esetleg valami típusprobléma, amire kapásból van válasz (mint a "csak a szélvédőre fúj" mese), vagy egyedi probléma lehet?

Gondolkoztam rajta, hogy végignézem, hogy hol veszik el a feszültség, de a Haynes féle könyvben nincs is ennyire modern légkondihoz kapcs rajz, illetve azt sem tudom, hogy fizikailag hol férek hozzá a mérési pontokhoz. (Gondolom le kéne bontani rádió fölötti részt...

Köszönöm!
ezt azért nem mondanám típushibának.nem lehet,hogy szimplán behalt a kapcsolód mindenestül?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3686 Dátum: 2012.07.07 szombat, 00:17:31 »

Sziasztok!

Egy ideje a légkondim (digitális automata (a ventillátor fordulatszámát is szabályozza)) nem mindig indult el, illetve most már szinte egyáltalán nem akar. De az el nem indulást úgy értem, hogy az lcd kijelzőn SEMMI nem jelenik meg. LCD háttérvilágítása van (de mintha ilyenkor gyengébb lenne), de SEMMIRE nem reagál, a ventillátor sem indul be. Ami a legfurcsább, hogy azért NÉHA még életre lehet lehelni és ha a motor beindítása után működik, akkor egész addig nincsen vele gond, amíg le nem állítom az autót. Szóval, abban sem vagyok biztos, hogy szimpla érintkezési hibáról lenne szó.
Természetesen nem azt várom, hogy fórumon keresztül oldja meg valaki a problémámat, inkább csak az érdekelne, hogy ez esetleg valami típusprobléma, amire kapásból van válasz (mint a "csak a szélvédőre fúj" mese), vagy egyedi probléma lehet?

Gondolkoztam rajta, hogy végignézem, hogy hol veszik el a feszültség, de a Haynes féle könyvben nincs is ennyire modern légkondihoz kapcs rajz, illetve azt sem tudom, hogy fizikailag hol férek hozzá a mérési pontokhoz. (Gondolom le kéne bontani rádió fölötti részt...

Köszönöm!

Egyedi a gond. Sad Ha tekergeted a légbefúvás irány állítót (mert ugye az kapcsolja le is) akkor sem változik semmi? (mert akkor lehetne csak a tekerőnél kontakt hiba)
Mindenképpen le ki kell szedned a középkonzolt, ha hozzá akarsz férni a klímavezérlőhöz. (rádió, ülésfűtés gombok, ASR, tükörállító, stb...)
Amikor "minden rendben van" akkor érdemes egy diagot lefuttatnod, de ha nem delej gond van, akkor 100%, hogy cserés a vezérlőpanel. (6-7 ezer forint körül mozog az itteni kolllllegáknál egy ilyen Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3687 Dátum: 2012.07.07 szombat, 12:07:51 »

Egyedi a gond. Sad Ha tekergeted a légbefúvás irány állítót (mert ugye az kapcsolja le is) akkor sem változik semmi? (mert akkor lehetne csak a tekerőnél kontakt hiba)
Mindenképpen le ki kell szedned a középkonzolt, ha hozzá akarsz férni a klímavezérlőhöz. (rádió, ülésfűtés gombok, ASR, tükörállító, stb...)
Amikor "minden rendben van" akkor érdemes egy diagot lefuttatnod, de ha nem delej gond van, akkor 100%, hogy cserés a vezérlőpanel. (6-7 ezer forint körül mozog az itteni kolllllegáknál egy ilyen Smiley )
Szerintem nem a delejjel lesz a gond, mert azt mondta, hogy ha egyszer járó motornál bekapcsol, akkor a következő leállításig működik. Szerintem vezérlő lesz  wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3688 Dátum: 2012.07.07 szombat, 18:15:03 »

Szerintem nem a delejjel lesz a gond, mert azt mondta, hogy ha egyszer járó motornál bekapcsol, akkor a következő leállításig működik. Szerintem vezérlő lesz  wave

Magam is azt tippelem, csak hátha a gyújtáskor kapott kraft nem elég neki... bár ennek sajnos kicsi az esélye...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #3689 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 07:59:45 »

Köszönöm szépen a segítséget, jövő héten lesz rá időm akkor nekiállok és megírom, hogy sikeres volt-e a műtét!
üdv!
Zoltán

Sziasztok!

Pénteken volt egy kis időm és szétszedtem a műszerfalat km óra hiba miatt. Az érintkezőkön nem látszott semi oxidáció, a panel jó állapotban van,a rézfólia elég fényes. Mindezek ellenére kontakt sprayvel lekezeltem a lábakat és a panelt, ügyelve, hogy ne tocsogjon az egész tőle. Visszaépítettem de sajnos ez nem segített rajta. falbav falbav falbav
Mi legyen most?
A jeladót hol találom, mert annak a kábelezését illetve csatlakozását megnézném?!
Órát kezdjek keresni?
VAgy keressek vmi értelmes szerelőt?
üdv.:Zoltán
Naplózva
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #3690 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 22:53:40 »

Sziasztok olyan gondom lenne hogy a hátsó ablaktörlőm folyamatosan megy. mikor megvettem nem működött leszedtem a burkolatot és le volt húzva a motor csatija,rádugtam és ha gyújtást adok rá azonnal beindul nem lehet sehogy leállítani csak ha lehúzom.
A másik gondom észrevételem hogy ha be van kapcsolva a klíma alapjáraton kikapcsol viszont 1200 körül meg bekapcsol és csodálatosan hűt mi lehet a gond?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3691 Dátum: 2012.07.09 hétfő, 22:54:32 »

Sziasztok olyan gondom lenne hogy a hátsó ablaktörlőm folyamatosan megy. mikor megvettem nem működött leszedtem a burkolatot és le volt húzva a motor csatija,rádugtam és ha gyújtást adok rá azonnal beindul nem lehet sehogy leállítani csak ha lehúzom.
A másik gondom észrevételem hogy ha be van kapcsolva a klíma alapjáraton kikapcsol viszont 1200 körül meg bekapcsol és csodálatosan hűt mi lehet a gond?
nyomd meg a kar végét befelé és leáll
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3692 Dátum: 2012.07.10 kedd, 08:26:42 »

nyomd meg a kar végét befelé és leáll
Nem hiszem, hogy ennyi lenne a "gond". Valószínűleg azért volt lehúzva a motor csatija, mert valahol zárlat van és attól megy  wave
Naplózva
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3693 Dátum: 2012.07.10 kedd, 14:27:20 »

Sziasztok!!

Megjártam Görögországot a mondeómmal(1999-1,8zetec) Már a határ után fel akartam gyujtani,addig semmi gond Novi Sad mellett kinyiffant a klíma (digit) indulás előtt szívtam vele de rendbe lett rakva tökéletesen működött,na most konkrétan ha bekapcsolom leállítja a motort. Mindeggy klíma nélkül lehet közlekedni (40 fok meleg 2kisgyerek gondolhatjátok).Aztán jött a többi Beográdnál kinyiffant a kilóméteróra +az üzemanyagszintjelző kissé ideges lettem,nembaj van GPs majd az megoldja. Oda is értünk minden klaffa, este autó pihen, reggel indítom minden működik kb.10 percig aztán újra kezdődik az egész (na ez mi lehet?) nem érdekelt próbáltam a nyaralásra öszpontosítani a családdal. Tegnap este elindultunk haza, klíma el sem indult kilóméteróra nem jó üzemanyagszint jelző sem jó. Elértünk Szerbiáig megjavult a kilóméteróra+az üzemanyagszintjelző. kinyiffant a GPS falbav falbav falbav falbav mindeggy hazahozott ,a fogyasztás nagyon jó 7liter alatt. Tudnátok egy jó autóvillamosságist szeged környékén?? vagy esetleg valami tipp mit nézzek meg?? Ja a garázsban állva az előbb kb 10-perce elindult a klíma is tök jól hűt de ahogy elindulok vele leállítja a motort, a ventillátor reléje kattog mint a fene,kicseréltem újra semmi változás,felcseréltem a két relét (alap és nagyfordulat) műkszik minden. na most mi a hiba?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3694 Dátum: 2012.07.10 kedd, 14:34:53 »

Sziasztok olyan gondom lenne hogy a hátsó ablaktörlőm folyamatosan megy. mikor megvettem nem működött leszedtem a burkolatot és le volt húzva a motor csatija,rádugtam és ha gyújtást adok rá azonnal beindul nem lehet sehogy leállítani csak ha lehúzom.
A másik gondom észrevételem hogy ha be van kapcsolva a klíma alapjáraton kikapcsol viszont 1200 körül meg bekapcsol és csodálatosan hűt mi lehet a gond?

Az aláírásodba írd bele, hogy milyen vasnak vagy a tulaja, úgy könnyebb segíteni. Smiley
Pl. ha 5 ajtós vagy kombi akkor más-más gond lehet az ablaktörlőddel. Kombinál van relé, hogy csak szakaszosan töröljön hátul, ne folyamatosan.
Az sem kizárt, hogy halott a karod és nem jó a kapcsolója. Ha megnyomod, finoman hallat hangot, hogy "kapcsol"? (amolyan "Cü-Cü" hangot ad Grin)

A klímád kompresszora áll le alapjáraton (nagy kattanással a motortérből) vagy bent is kialszik az AC lámpája?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #3695 Dátum: 2012.07.10 kedd, 18:43:56 »

Sziasztok!!

Megjártam Görögországot a mondeómmal(1999-1,8zetec) Már a határ után fel akartam gyujtani,addig semmi gond Novi Sad mellett kinyiffant a klíma (digit) indulás előtt szívtam vele de rendbe lett rakva tökéletesen működött,na most konkrétan ha bekapcsolom leállítja a motort. Mindeggy klíma nélkül lehet közlekedni (40 fok meleg 2kisgyerek gondolhatjátok).Aztán jött a többi Beográdnál kinyiffant a kilóméteróra +az üzemanyagszintjelző kissé ideges lettem,nembaj van GPs majd az megoldja. Oda is értünk minden klaffa, este autó pihen, reggel indítom minden működik kb.10 percig aztán újra kezdődik az egész (na ez mi lehet?) nem érdekelt próbáltam a nyaralásra öszpontosítani a családdal. Tegnap este elindultunk haza, klíma el sem indult kilóméteróra nem jó üzemanyagszint jelző sem jó. Elértünk Szerbiáig megjavult a kilóméteróra+az üzemanyagszintjelző. kinyiffant a GPS falbav falbav falbav falbav mindeggy hazahozott ,a fogyasztás nagyon jó 7liter alatt. Tudnátok egy jó autóvillamosságist szeged környékén?? vagy esetleg valami tipp mit nézzek meg?? Ja a garázsban állva az előbb kb 10-perce elindult a klíma is tök jól hűt de ahogy elindulok vele leállítja a motort, a ventillátor reléje kattog mint a fene,kicseréltem újra semmi változás,felcseréltem a két relét (alap és nagyfordulat) műkszik minden. na most mi a hiba?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

Nekem ugyanaz a gond a kilóméterórámmal+üzemanyagszintjelző.Azt mondták cseréljem ki az egész óracsoportot.Nem tudomm hogy az megoldja a problémámat de remélem igen.Ha esetleg valaki tud valami jobbat annak örülnék,ne keljen már kicserélnem feleslegesen az órát ha mégsem az a baj Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.10 kedd, 18:45:27 írta midas » Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #3696 Dátum: 2012.07.10 kedd, 18:57:49 »

Az aláírásodba írd bele, hogy milyen vasnak vagy a tulaja, úgy könnyebb segíteni. Smiley
Pl. ha 5 ajtós vagy kombi akkor más-más gond lehet az ablaktörlőddel. Kombinál van relé, hogy csak szakaszosan töröljön hátul, ne folyamatosan.
Az sem kizárt, hogy halott a karod és nem jó a kapcsolója. Ha megnyomod, finoman hallat hangot, hogy "kapcsol"? (amolyan "Cü-Cü" hangot ad Grin)

A klímád kompresszora áll le alapjáraton (nagy kattanással a motortérből) vagy bent is kialszik az AC lámpája?
Naszóval igazad van a kocsi mk2 1.8td kombi (ősöreg escortos vagyok és az escort klubbon már mindenki ismer nem kapcsoltam h itt még csibe vagyok  smile )
Az ablaktörlő kormányvezkart lekötöttem ráadtam agyújtást és ugyan úgy megy .
A klíma manuális és a visszajelző nem alszik ki csak a ventillátorát hallom hogy leáll és kattan a klímakompresszor is kis gázadásra viszzakapcsol
de ha alapjáraton állok nem megy.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3697 Dátum: 2012.07.10 kedd, 19:07:03 »

Sziasztok!
Kezd telel enni a hócipőm az autómmal, újabb hibát produkál, nem tudom mire vélni.
Az AWS visszajelzi a féklámpa hibát. Az elmúlt pár napban többször is előfordult, hogy menet közben láttam, hogy jelez, de amikor megálltam vagy újra eszembejutott már nem volt hiba. Ma végre volt alkalom és idő, közel tolattam egy falhoz, hogy lássam melyik lámpa a ludas, és semelyik!! Világít a két oldalsó, meg pótféklámpa mind az 5 izzója is. Na ilyenkor mivan?Huh?
Avagy a jelez-e mást ez a piktogramm? Lehet hogy a vonóhorog elektromos csatlakozójával van vmi zűr?
Mielőtt ráfutnánk, nem a helyzetjelző égett ki és nem annak a visszajelzése virít. Kikapcsolt lámpáknál is van jelzés, egyszerre mindkét oldalon.
Köszönettel, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3698 Dátum: 2012.07.10 kedd, 19:09:17 »

Sziasztok!
Kezd telel enni a hócipőm az autómmal, újabb hibát produkál, nem tudom mire vélni.
Az AWS visszajelzi a féklámpa hibát. Az elmúlt pár napban többször is előfordult, hogy menet közben láttam, hogy jelez, de amikor megálltam vagy újra eszembejutott már nem volt hiba. Ma végre volt alkalom és idő, közel tolattam egy falhoz, hogy lássam melyik lámpa a ludas, és semelyik!! Világít a két oldalsó, meg pótféklámpa mind az 5 izzója is. Na ilyenkor mivan?Huh?
Avagy a jelez-e mást ez a piktogramm? Lehet hogy a vonóhorog elektromos csatlakozójával van vmi zűr?
Mielőtt ráfutnánk, nem a helyzetjelző égett ki és nem annak a visszajelzése virít. Kikapcsolt lámpáknál is van jelzés, egyszerre mindkét oldalon.
Köszönettel, Ferqó

Kontakt hiba is lehet. Égőket (mindet) szedd ki, érintkezési pontokat tisztítsd-smirglizd-kontaktsprézd és utána tegyél be új égőket. Fél óra az egész és még meg is éri.
Naplózva
simonaca
Vendég
« Új hozzászólás #3699 Dátum: 2012.07.10 kedd, 19:17:57 »

Nekem ugyanaz a gond a kilóméterórámmal+üzemanyagszintjelző.Azt mondták cseréljem ki az egész óracsoportot.Nem tudomm hogy az megoldja a problémámat de remélem igen.Ha esetleg valaki tud valami jobbat annak örülnék,ne keljen már kicserélnem feleslegesen az órát ha mégsem az a baj Wink


Az óra csoport cere nem biztos hogy megoldás nekem van egy másik majd kipróbálom (azért cseréltem le mert angol autóból való mérföldes) de mintha azzal is jelentkezett volna ez a hiba régebben. A klímía megint nem indul el a biztosítéktábla kontakt hibájára saccolok holnap belevetem magam.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.