Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:49:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566750 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2012.07.10 kedd, 19:24:09 »

Kontakt hiba is lehet. Égőket (mindet) szedd ki, érintkezési pontokat tisztítsd-smirglizd-kontaktsprézd és utána tegyél be új égőket. Fél óra az egész és még meg is éri.
Hát vmi ilyesmitől tartok én is. De hogy egyszerre jelezze be mindkét oldalt, nem is értem.
Ha jól rémlik a pótféklámpa hibáját is csak az egyik oldali piktogrammal jelezte régebben, és ott úgy működött, hogy az első fékezésnél égve maradt, de néhány fékezés után azért csak kialudt, de újraindításánl ismét jelezte.
Itt most összevissza van. Csakúgy mint az indokolatlan ABS működésem+néha ABS hibalámpával tarkítva. (lassan felgyújtom, úgyis drágul az LPG  falbav)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2012.07.10 kedd, 19:25:43 »

Kontakt hiba is lehet. Égőket (mindet) szedd ki, érintkezési pontokat tisztítsd-smirglizd-kontaktsprézd és utána tegyél be új égőket. Fél óra az egész és még meg is éri.
jaja.na,ez engem is a végletekig idegesített.Első körben vettem a tecsóban izzókat.NEm jelzett-egy hétig.Minden izzó jó és mégis...végignéztem,újabb készlet,egy hét...végül berágtam,vettem rendes (osram) izzókat,kicseréltem újra mindet (a pótféklámpában is,oda tungsram ment) azóta nyugi van.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2012.07.10 kedd, 19:44:45 »

Nekem ugyanaz a gond a kilóméterórámmal+üzemanyagszintjelző.Azt mondták cseréljem ki az egész óracsoportot.Nem tudomm hogy az megoldja a problémámat de remélem igen.Ha esetleg valaki tud valami jobbat annak örülnék,ne keljen már kicserélnem feleslegesen az órát ha mégsem az a baj Wink

Itt inkább első körben az óra szétszedését, majd az érintkezők "feljavítását" javasolnám. Zsíroldó, finom dörzspapír, kontakspray, stb. Wink Sok esetben ez is elég. (svega mindig ezt javasolta - köszönjük neki Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2012.07.10 kedd, 19:59:41 »

Naszóval igazad van a kocsi mk2 1.8td kombi (ősöreg escortos vagyok és az escort klubbon már mindenki ismer nem kapcsoltam h itt még csibe vagyok  smile )
Az ablaktörlő kormányvezkart lekötöttem ráadtam agyújtást és ugyan úgy megy .
A klíma manuális és a visszajelző nem alszik ki csak a ventillátorát hallom hogy leáll és kattan a klímakompresszor is kis gázadásra viszzakapcsol
de ha alapjáraton állok nem megy.
Ford powaaa ! Wink

Akkor nagy valószínűség, hogy valami "okoskodást" míveltek szegény Mondeodon, mert eleve nem folyamatosan kéne törölnie, hanem csak kb. 5-7 mp-ként, csak mosásnál megy folyamatosan, de akkor is max. 4-5 törlést. A relét kellene megkeresned, különálló a tábláktól, a lábtéri biztosítéktábla közelében van, de nem rajta, egy nagy narancs színű tégla. Ő vezérli a törlést/mosást/szakaszos lapátolást hátul. Lehet, hogy áthidalták, kiiktatták, elvileg a foglalata is narancs színű, nem emlékszem pontosan de talán 6-7 lába van.

Hmmm... klíma. 2 dolgot tippelnék, vagy az R3-as relé (motortérben), ami azt szolgálja, hogy ha padlógázt adsz akkor lekapcsolja a klímakompresszort, hogy felszabadítson pár lovat, mondjuk előzéshez, vagy pedig valami delej gond. Ha alapjáraton nem ad elég feszkót a generátor, de gázt adva már igen, akkor feszültségszabályzó lehet, vagy maga a generátor. Természetesen lehet más is, de sajnos jobb ötletem nincs...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2012.07.10 kedd, 20:03:24 »

Sziasztok!
Kezd telel enni a hócipőm az autómmal, újabb hibát produkál, nem tudom mire vélni.
Az AWS visszajelzi a féklámpa hibát. Az elmúlt pár napban többször is előfordult, hogy menet közben láttam, hogy jelez, de amikor megálltam vagy újra eszembejutott már nem volt hiba. Ma végre volt alkalom és idő, közel tolattam egy falhoz, hogy lássam melyik lámpa a ludas, és semelyik!! Világít a két oldalsó, meg pótféklámpa mind az 5 izzója is. Na ilyenkor mivan?Huh?
Avagy a jelez-e mást ez a piktogramm? Lehet hogy a vonóhorog elektromos csatlakozójával van vmi zűr?
Mielőtt ráfutnánk, nem a helyzetjelző égett ki és nem annak a visszajelzése virít. Kikapcsolt lámpáknál is van jelzés, egyszerre mindkét oldalon.
Köszönettel, Ferqó
Valahol kontakt hibád van és azért jelez be, nem hiszem, hogy az izzók szarakodnak. Amikor megállsz azért nincs már hiba, mert ha épp van kontakt és fékezel akkor csekkolja az AWS és elmúlik a hiba (ugyebár a féklámpa visszajelző induláskor csak akkor alszik el, ha rálépsz a fékre).
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2012.07.10 kedd, 20:06:34 »

Sziasztok!
Kezd telel enni a hócipőm az autómmal, újabb hibát produkál, nem tudom mire vélni.
Az AWS visszajelzi a féklámpa hibát. Az elmúlt pár napban többször is előfordult, hogy menet közben láttam, hogy jelez, de amikor megálltam vagy újra eszembejutott már nem volt hiba. Ma végre volt alkalom és idő, közel tolattam egy falhoz, hogy lássam melyik lámpa a ludas, és semelyik!! Világít a két oldalsó, meg pótféklámpa mind az 5 izzója is. Na ilyenkor mivan?Huh?
Avagy a jelez-e mást ez a piktogramm? Lehet hogy a vonóhorog elektromos csatlakozójával van vmi zűr?
Mielőtt ráfutnánk, nem a helyzetjelző égett ki és nem annak a visszajelzése virít. Kikapcsolt lámpáknál is van jelzés, egyszerre mindkét oldalon.
Köszönettel, Ferqó

Nálam egy "finom" megoldás az volt, amikor 15x-re szedtem ki a jobb első lámpát, mert nem világított, hogy kivettem lámpaellenőrző modult (szürke doboz, made in france - no comment...) és szétkaptam, ellenőriztem a tekercseket, majd mikor láttam, hogy nincs gond/szakadás, egyéb, földhözvágtam. (persze nem erősen, csak elengedtem) Megjavult.  eplus2
(lehet, hogy kontakthiba volt a kábelkötegén, kiderülni már nem fog, de működik)
Másik amit drof is javasol, ill. a féklámpa összes izzójának cseréje újra, beleértve az 5db picit is, a 3. lámpában. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2012.07.10 kedd, 20:08:48 »

Valahol kontakt hibád van és azért jelez be, nem hiszem, hogy az izzók szarakodnak. Amikor megállsz azért nincs már hiba, mert ha épp van kontakt és fékezel akkor csekkolja az AWS és elmúlik a hiba (ugyebár a féklámpa visszajelző induláskor csak akkor alszik el, ha rálépsz a fékre).
Az AWS lámpaellenőrző modulját a Ford gonosz mérnökei találták ki...  nyes eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2012.07.10 kedd, 20:15:34 »

Hát vmi ilyesmitől tartok én is. De hogy egyszerre jelezze be mindkét oldalt, nem is értem.
Ha jól rémlik a pótféklámpa hibáját is csak az egyik oldali piktogrammal jelezte régebben, és ott úgy működött, hogy az első fékezésnél égve maradt, de néhány fékezés után azért csak kialudt, de újraindításánl ismét jelezte.
Itt most összevissza van. Csakúgy mint az indokolatlan ABS működésem+néha ABS hibalámpával tarkítva. (lassan felgyújtom, úgyis drágul az LPG  falbav)

NE TEDD !!  help

¤º°¨ ¸„ř¤º°¨°º¤ř„¸¨°º¤ř„
¨°º¤ř„ ¸In Ford We Trust.
¸„ř¤º°¨¸„ř¤º „¸¨°º¤ř„¸¸„ř¤º

 nyes Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2012.07.10 kedd, 21:54:36 »

NE TEDD !!  help
Á, kell az, de mostanság kicsit elég belőle, főleg abból, hogy nem jut időm megnézni pár dolgot rajta, és nap mint nap belefutok az apró hibákba.
-Az ABS valszeg a jobb első érzékelő/vagy annak kábele miatt huncutkodik, kb fél óra, ellenőrzés, ha xar csere
-Az AWS- kontakthibája is olyan, hogy egy szabad fél-egy óra és végig lehet csekkolni, de ehhez fejben ott kell lenni, mert ha közben a gyerek nyűgöl, apa gyere ide gyere oda, abból semmi nem lesz
- az első féktárcsám hullámos le kellene szedni, levinni ide sarokra az esztergályoshoz, meg venni bele másik betétet, ez se sok idő, de most erre sincs
-kaptam végre lökhárítót, kellene színt kevertetnem és egy szabad 7végén le kellene fényezni és felrakni

Ezek helyett marad a lüktetőfékpedálos-indokolatlanul működő ABS-es-valótlan AWSes-törött sarkú Mondeó(cska), de hát ez van, így megyünk nyaralni is, Balatonig csak elmegy, bár fontosabb lenne hogy meg is álljon.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2012.07.10 kedd, 22:23:23 »

Á, kell az, de mostanság kicsit elég belőle, főleg abból, hogy nem jut időm megnézni pár dolgot rajta, és nap mint nap belefutok az apró hibákba.
-Az ABS valszeg a jobb első érzékelő/vagy annak kábele miatt huncutkodik, kb fél óra, ellenőrzés, ha xar csere
-Az AWS- kontakthibája is olyan, hogy egy szabad fél-egy óra és végig lehet csekkolni, de ehhez fejben ott kell lenni, mert ha közben a gyerek nyűgöl, apa gyere ide gyere oda, abból semmi nem lesz
- az első féktárcsám hullámos le kellene szedni, levinni ide sarokra az esztergályoshoz, meg venni bele másik betétet, ez se sok idő, de most erre sincs
-kaptam végre lökhárítót, kellene színt kevertetnem és egy szabad 7végén le kellene fényezni és felrakni

Ezek helyett marad a lüktetőfékpedálos-indokolatlanul működő ABS-es-valótlan AWSes-törött sarkú Mondeó(cska), de hát ez van, így megyünk nyaralni is, Balatonig csak elmegy, bár fontosabb lenne hogy meg is álljon.

Akkor megnyugodtam. Smiley Persze nagyon zavaróak az apró hibák, nekem nincs gyerekem, mégsem csinálom meg felét sem annak, mint amit másoknak tanácsolok... haragszom is magamra, de ez van.
Balatonig csúnya lenne, ha nem jutnál el, meg az is ha nem tudnál megállni. Ezek inkább csak "zavaró" problémák, én spec. első fékek "nélkül" jöttem haza a donorral Ausztriából. (~600km) Egyben, pedig haladtam. Cheesy
Minden esetre ne hagyd, hogy ezek a hibák befolyásolják a pihenésedet ! Wink
(arra az időre próbálj úgy gondolni rá, hogy "csak egy autó..." Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2012.07.11 szerda, 09:14:44 »

Akkor megnyugodtam. Smiley Persze nagyon zavaróak az apró hibák, nekem nincs gyerekem, mégsem csinálom meg felét sem annak, mint amit másoknak tanácsolok... haragszom is magamra, de ez van.
Nekem se gyerekem, se apró hibáim  eplus2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2012.07.11 szerda, 12:35:04 »

Nekem se gyerekem, se apró hibáim  eplus2
Akkor te egy Boldog ember vagy! Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2012.07.11 szerda, 17:05:31 »

Itt inkább első körben az óra szétszedését, majd az érintkezők "feljavítását" javasolnám. Zsíroldó, finom dörzspapír, kontakspray, stb. Wink Sok esetben ez is elég. (svega mindig ezt javasolta - köszönjük neki Smiley )

Nos szétszedtem az órát és dörzsölgettem az érintkezőket,minden megvolt de sajna igy sem akar müködni. Esetleg valaki találkozott már hasonló problémával? Milyen hiba szokott még hasonló tüneteket produkálni? És hogy oldotta meg?K öszi
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2012.07.11 szerda, 18:57:07 »

Nekem se gyerekem, se apró hibáim  eplus2

Csak el ne szóld magad... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2012.07.11 szerda, 18:58:53 »

Csak el ne szóld magad... Wink
A gyerekkel kapcsolatban?  eplus2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2012.07.11 szerda, 19:01:46 »

A gyerekkel kapcsolatban?  eplus2
Abban az esetben, ha hamarabb szülsz gyereket, mint, hogy valami apró hibát eszközölne a masinád, igen ! Grin eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2012.07.11 szerda, 19:03:18 »

Nos szétszedtem az órát és dörzsölgettem az érintkezőket,minden megvolt de sajna igy sem akar müködni. Esetleg valaki találkozott már hasonló problémával? Milyen hiba szokott még hasonló tüneteket produkálni? És hogy oldotta meg?K öszi

Ebben az esetben jó lenne egy másikkal kipróbálni, majd ha az jó, csere.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2012.07.11 szerda, 19:17:32 »

Ebben az esetben jó lenne egy másikkal kipróbálni, majd ha az jó, csere.

Sajna nincs Mondeós ismerősöm úgyhogy  ebből csere lesz  Embarrassed  ,és akkor majd irok hogy sikerült vagy nem,persze ha találok egyet hétfőig.Ajánlottak is egyett de az V6-ból van,nem tudom jó e az enyémbe.
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2012.07.12 csütörtök, 22:47:50 »

Sajna nincs Mondeós ismerősöm úgyhogy  ebből csere lesz  Embarrassed  ,és akkor majd irok hogy sikerült vagy nem,persze ha találok egyet hétfőig.Ajánlottak is egyett de az V6-ból van,nem tudom jó e az enyémbe.

Elvileg jó, csak hülyén mutat a V6 szimbólum a fordulatszámmérőn, egy 1.6-osnál. Bár az óralapokat átcserélheted.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2012.07.13 péntek, 04:55:09 »

Akkor már csak annyit érdekességként ,hogy nekem mk1 órám van benne 97-es évjaratú,de elektromos és nem spirálos. Igényel valamilyen átalakitást?
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 02:09:18 »

Akkor már csak annyit érdekességként ,hogy nekem mk1 órám van benne 97-es évjaratú,de elektromos és nem spirálos. Igényel valamilyen átalakitást?

97-es MK1? Olyan nem sok van. MK2-es lesz az, ha 97-es. Smiley
Megegyező legyen, ha elektromos a Tied, az új is legyen az. (szerintem már 96-tól azok... szerintem Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 15:11:02 »

97-es MK1? Olyan nem sok van. MK2-es lesz az, ha 97-es. Smiley
Megegyező legyen, ha elektromos a Tied, az új is legyen az. (szerintem már 96-tól azok... szerintem Smiley )
igen...már 96-tól vannak mk2-ők eplus2
elektromos km óra viszont már 95-ben is volt. nekem eddig mindegyik 95-ös autómban ilyen volt, van...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 17:31:51 »


igy néz ki az enyém,a neten  úgy találtam rá mint "mk1 óracsoport"  Smiley

és ilyen az mk2-es Smiley
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 18:11:37 »

igen...már 96-tól vannak mk2-ők eplus2
elektromos km óra viszont már 95-ben is volt. nekem eddig mindegyik 95-ös autómban ilyen volt, van...
szerintem a 93-94-es széria lehetett spirálos, mert nálam is villany volt a 95-ös egységben is, meg a 97-es jelenlegiben is. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 18:21:29 »


igy néz ki az enyém,a neten  úgy találtam rá mint "mk1 óracsoport"  Smiley

és ilyen az mk2-es Smiley


Ez meg a 3. lehetőség :
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2012.07.16 hétfő, 18:25:21 »


igy néz ki az enyém,a neten  úgy találtam rá mint "mk1 óracsoport"  Smiley
 Smiley

Olyat vegyél mint a Tied, bár véleményem szerint mindkettő elektromos. Persze tévedhetek. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2012.07.27 péntek, 10:23:12 »

Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy van e valaki Baja közelében, aki tudna segíteni tempomatot applikálni az autómba? Sajnos nincs semmi előkészítés benne és egyedül erre nem vállalkoznék.
Köszi...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:25:01 »

Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék, hogy van e valaki Baja közelében, aki tudna segíteni tempomatot applikálni az autómba? Sajnos nincs semmi előkészítés benne és egyedül erre nem vállalkoznék.
Köszi...
wiki-ben van róla cikk.az alapján meg tudod csinálni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2012.07.27 péntek, 12:54:03 »

wiki-ben van róla cikk.az alapján meg tudod csinálni.

Üdv!
Néztem én azt, az alapján jöttem rá, hogy semmi előkészítésem nincs.
Anno a fedcompot be tudtam kötni, de azt hiszem ez egymagamnak sok lenne, ezért kellene egy hozzáértő segítsége, aki esetleg már csinált ilyent.
Nem akarom elrontani a kocsit, mert meg vagyok vele elégedve nagyon.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.27 péntek, 12:57:54 írta norbinet » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2012.07.27 péntek, 17:06:46 »

Üdv!
Néztem én azt, az alapján jöttem rá, hogy semmi előkészítésem nincs.
Anno a fedcompot be tudtam kötni, de azt hiszem ez egymagamnak sok lenne, ezért kellene egy hozzáértő segítsége, aki esetleg már csinált ilyent.
Nem akarom elrontani a kocsit, mert meg vagyok vele elégedve nagyon.

régiós topikba dobd be a kérdést...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2012.07.27 péntek, 19:15:06 »

régiós topikba dobd be a kérdést...

megprobálom, köszi...
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2012.07.28 szombat, 00:13:45 »

Üdv!
Néztem én azt, az alapján jöttem rá, hogy semmi előkészítésem nincs.
Anno a fedcompot be tudtam kötni, de azt hiszem ez egymagamnak sok lenne, ezért kellene egy hozzáértő segítsége, aki esetleg már csinált ilyent.
Nem akarom elrontani a kocsit, mert meg vagyok vele elégedve nagyon.


Hali.

Olyanba tudok segíteni, hogy beépítettet tudok mutatni Szekszárdon ha az segít.

Üdv.   wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2012.07.28 szombat, 01:00:14 »

Hali.

Olyanba tudok segíteni, hogy beépítettet tudok mutatni Szekszárdon ha az segít.

Üdv.   wave

Köszi, talán látszanak a dolgok.
Megnézném valamikor... worship
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 14:54:28 »

Sziasztok, AWS ben milyen izzók vannak? Pár kiégett, szétszedés előtt kegvenném, hohy ne kelljen kétszer szerelni.
Köszönöm
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 20:36:39 »

Sziasztok, AWS ben milyen izzók vannak? Pár kiégett, szétszedés előtt kegvenném, hohy ne kelljen kétszer szerelni.
Köszönöm
rizsszem
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2012.07.29 vasárnap, 22:59:35 »

rizsszem

Biztos? Én úgy emlékszem, hogy gumifoglalatba mennek az izzók és nincs "üveglábuk", hanem a két száluk van kihajtva a gumi széleire... (majd megnézem, van itt egy fölös AWS... Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 08:09:37 »

Biztos? Én úgy emlékszem, hogy gumifoglalatba mennek az izzók és nincs "üveglábuk", hanem a két száluk van kihajtva a gumi széleire... (majd megnézem, van itt egy fölös AWS... Smiley )

Rizsszem lesz az.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:19:36 »

Rizsszem lesz az.

Igen, tényleg az, én emlékeztem más kialakításra. (bezavart a gumi-tok) worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:22:08 »

Igen, tényleg az, én emlékeztem más kialakításra. (bezavart a gumi-tok) worship

 afro1
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2012.08.08 szerda, 21:39:44 »

Ma rendeset xoptam a 4 et villogó légzsákvisszajelzés-anyós oldali övfeszítő kombóval. Miután régóta villogott, és ma volt időm hát gondoltam megoldom. Ez olyannyira nem sikerült, hogy sokadszori szétszedés-tisztítás-csatlakozó rézlemezkék összenyomkodása-hajlítgatása után végül oda jutottam, hogy nemhogy 4-et villan, hanem folyamatosan világít a lámpa. Felszívtam magam, ülés rögzítő csavarokat kivettm, ülést ráborítottam a műszerfalra, és elkezdtem méricskélni. Csatlakozópáronkét megbonottam a szigetelést a be és az elmenő oldalon és rámértem, hogy a csatlakozókon valóban átmegy-e a delej. Oda jutottam, hogy bizony át, sőt rámértem a csatlakozók ellenállására, hátha túl nagy és azért van a hiba.gyakorlatilag minden cstlakozó 0,9-1 Ohm körül volt, vagy mindegyik rossz, vagy ez ennyi, tudván, hogy a műszer nem egy túl pontos berendezés. Végül már az övfeszítőre is rámértem ami 3 Ohm-ot mutatott, evvel nem tudtam igazán mit kezdeni. Végül 1,5 óra xarakodás után végre eljutottam, hogy már "csak" 4 et villan, és nem a folyamatosan világít állapot van. Aztán elmentem autót mosatni, és az azt követő beindításánál ismét égve maradt, majd pár méter után átváltott a 4-et a villanra. Na most akkor ilyenkor mivan?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2012.08.08 szerda, 22:58:09 »

Ma rendeset xoptam a 4 et villogó légzsákvisszajelzés-anyós oldali övfeszítő kombóval. Miután régóta villogott, és ma volt időm hát gondoltam megoldom. Ez olyannyira nem sikerült, hogy sokadszori szétszedés-tisztítás-csatlakozó rézlemezkék összenyomkodása-hajlítgatása után végül oda jutottam, hogy nemhogy 4-et villan, hanem folyamatosan világít a lámpa. Felszívtam magam, ülés rögzítő csavarokat kivettm, ülést ráborítottam a műszerfalra, és elkezdtem méricskélni. Csatlakozópáronkét megbonottam a szigetelést a be és az elmenő oldalon és rámértem, hogy a csatlakozókon valóban átmegy-e a delej. Oda jutottam, hogy bizony át, sőt rámértem a csatlakozók ellenállására, hátha túl nagy és azért van a hiba.gyakorlatilag minden cstlakozó 0,9-1 Ohm körül volt, vagy mindegyik rossz, vagy ez ennyi, tudván, hogy a műszer nem egy túl pontos berendezés. Végül már az övfeszítőre is rámértem ami 3 Ohm-ot mutatott, evvel nem tudtam igazán mit kezdeni. Végül 1,5 óra xarakodás után végre eljutottam, hogy már "csak" 4 et villan, és nem a folyamatosan világít állapot van. Aztán elmentem autót mosatni, és az azt követő beindításánál ismét égve maradt, majd pár méter után átváltott a 4-et a villanra. Na most akkor ilyenkor mivan?
Esetleg beruházni 2-3e ft-ot egy bontott feszítőbe?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 06:18:58 »

Ma rendeset xoptam a 4 et villogó légzsákvisszajelzés-anyós oldali övfeszítő kombóval. Miután régóta villogott, és ma volt időm hát gondoltam megoldom. Ez olyannyira nem sikerült, hogy sokadszori szétszedés-tisztítás-csatlakozó rézlemezkék összenyomkodása-hajlítgatása után végül oda jutottam, hogy nemhogy 4-et villan, hanem folyamatosan világít a lámpa. Felszívtam magam, ülés rögzítő csavarokat kivettm, ülést ráborítottam a műszerfalra, és elkezdtem méricskélni. Csatlakozópáronkét megbonottam a szigetelést a be és az elmenő oldalon és rámértem, hogy a csatlakozókon valóban átmegy-e a delej. Oda jutottam, hogy bizony át, sőt rámértem a csatlakozók ellenállására, hátha túl nagy és azért van a hiba.gyakorlatilag minden cstlakozó 0,9-1 Ohm körül volt, vagy mindegyik rossz, vagy ez ennyi, tudván, hogy a műszer nem egy túl pontos berendezés. Végül már az övfeszítőre is rámértem ami 3 Ohm-ot mutatott, evvel nem tudtam igazán mit kezdeni. Végül 1,5 óra xarakodás után végre eljutottam, hogy már "csak" 4 et villan, és nem a folyamatosan világít állapot van. Aztán elmentem autót mosatni, és az azt követő beindításánál ismét égve maradt, majd pár méter után átváltott a 4-et a villanra. Na most akkor ilyenkor mivan?

Nézd meg a biztosítékát is, be tud az is kavarni, ha nem jó minőségű. Viszont én is azt mondom, hogy maga az övfeszítő a cserés.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 13:21:08 »

Ma rendeset xoptam a 4 et villogó légzsákvisszajelzés-anyós oldali övfeszítő kombóval. Miután régóta villogott, és ma volt időm hát gondoltam megoldom. Ez olyannyira nem sikerült, hogy sokadszori szétszedés-tisztítás-csatlakozó rézlemezkék összenyomkodása-hajlítgatása után végül oda jutottam, hogy nemhogy 4-et villan, hanem folyamatosan világít a lámpa. Felszívtam magam, ülés rögzítő csavarokat kivettm, ülést ráborítottam a műszerfalra, és elkezdtem méricskélni. Csatlakozópáronkét megbonottam a szigetelést a be és az elmenő oldalon és rámértem, hogy a csatlakozókon valóban átmegy-e a delej. Oda jutottam, hogy bizony át, sőt rámértem a csatlakozók ellenállására, hátha túl nagy és azért van a hiba.gyakorlatilag minden cstlakozó 0,9-1 Ohm körül volt, vagy mindegyik rossz, vagy ez ennyi, tudván, hogy a műszer nem egy túl pontos berendezés. Végül már az övfeszítőre is rámértem ami 3 Ohm-ot mutatott, evvel nem tudtam igazán mit kezdeni. Végül 1,5 óra xarakodás után végre eljutottam, hogy már "csak" 4 et villan, és nem a folyamatosan világít állapot van. Aztán elmentem autót mosatni, és az azt követő beindításánál ismét égve maradt, majd pár méter után átváltott a 4-et a villanra. Na most akkor ilyenkor mivan?

A 4 villogás nem az anyós oldalit jelenti.
Egyik ismerősöm is szívott ezzel múlt héten.
Amikor mondtam neki, hogy az lehet a vezető oldali is.
Széthúzta, befújta összedugta és jó is lett.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:34:20 »

Valaki nem rendelkezik vééééletlenül egy MK2-es digitklíma kábelkiosztással?  vigyor3
(továbbá, ha esetleg, szintén véletlenül akadna egy MK2 szerelési útmutató... Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2012.08.10 péntek, 12:30:15 »

Valaki nem rendelkezik vééééletlenül egy MK2-es digitklíma kábelkiosztással?  vigyor3
Melyik csatlakozó a 3-ból?
Ja, és melyik évjárat?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2012.08.10 péntek, 13:18:24 »

Melyik csatlakozó a 3-ból?
Ja, és melyik évjárat?

97-es, ami az aláírásomban is szerepel, igaz csak mint motor, de az egész műszerfal és elektromos rendszer is át lett pakolva. Meg még sok minden... Smiley
Tehát 97. Csatlakozóból melyik? Őőő, mindhárom jó lenne, igazából a háttérvilágítása és annak fényerő szabályozás hiánya érdekelne, hátha valamit elkötött az paraszt villanyszerelő... (ha már a ködzárófény volt féklámpa és fordítva... a központizárról nem is beszélve... stb,stb... gun )
Jah és a napszenzor szálait is jó lenne tudni hova csatlakoznak, mert volt a donorban szenzor, csak "eltűnt" és amit vettem azt lenne jó ráapplikálni. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2012.08.10 péntek, 13:46:26 »

97-es, ...
Írtam emilt a profilos címedre.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2012.08.10 péntek, 17:03:02 »

Írtam emilt a profilos címedre.

Köszönöm, van benne sok hasznos infó, de ahogy nézem ez inkább maga a klímarendszer rajza, nem pedig a vezérlőé.  szomoru1
Nem baj, hálás vagyok a fáradozásodért, hátha sikerül "egyszerűbb" rajzot találnom.  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2012.08.10 péntek, 21:02:05 »

Köszönöm, van benne sok hasznos infó, de ahogy nézem ez inkább maga a klímarendszer rajza, nem pedig a vezérlőé.  szomoru1
Nem baj, hálás vagyok a fáradozásodért, hátha sikerül "egyszerűbb" rajzot találnom.  integet2
Neked akkor az SATC belső kapcsrajza kéne? Azt szerintem nem fogod megtalálni. De sok sikert hozzá.
Kell egy másik?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2012.08.11 szombat, 09:51:01 »

Neked akkor az SATC belső kapcsrajza kéne? Azt szerintem nem fogod megtalálni. De sok sikert hozzá.
Kell egy másik?

Nem a "belső", hanem lényegében olyan kép kellene, ahol a hátsó csatlakozó tüskék kiosztása van leírva. Kb. mint a fedkompnál, vagy az AWS-nél.
Amit küldtél, abból is gondolom ki lehet "legó"-zni a vezetékeket/tűket, csak kicsit kavart nekem. Smiley
Meg konkrétan (igaz, csak átfutottam), nem találtam a napszenzorral kapcsolatos infót.  email
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.