Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:31:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566256 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2012.09.21 péntek, 08:14:16 »

eztetöt mondottam én is vala Cheesy (bár ezek már "spórólt" MK2-esek  eplus2 ) Lehet dobálni kővel... Grin

Más: Jössz okt 6-án? Nem lesz messze tőled!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2012.09.21 péntek, 15:54:44 »

nem biztos, hogy ki van húzva a csati a szőnyeg alól...
a sima glx mk1-ekben is benne van...
Ezt cáfolnám. Az én '96-os Mk1 GLX-emben sem volt benne az ülésfűtésnek a csatija a székek alatt.
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2012.09.21 péntek, 18:04:53 »

nem biztos, hogy ki van húzva a csati a szőnyeg alól...
a sima glx mk1-ekben is benne van...

Üdvözletem mindenkinek!
na szóval csináltam pár képet az ülés alatti dolgokrol mihelyst gépközelbe feldobom aztán értékeljétek ki őket! vigyor3  laugh
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2012.09.21 péntek, 21:32:18 »

Na itt vannak a képek 2 darab csati van az ülés alatt!

http://kepfeltoltes.hu/view/120921/20120921435_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120921/20120921437_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2012.09.22 szombat, 09:06:28 »


Hmm, ez érdekes. Kéne lennie egy másik sárgának is az üléslufi miatt. Legalábbis a Ghia felszereltségből kiindulva. Eldugva nincs több? A szőnyeg alatt. Smiley
Ebben az esetben, ha tényleg nincs több kábel és csati, akkor újra kell kábelezni az ülésfűtés miatt. (de ez akkor is érdekes... lehet, hogy CLX, Ghia-ásítva?  fejvakaras )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2012.09.22 szombat, 12:25:09 »

Hmm, ez érdekes. Kéne lennie egy másik sárgának is az üléslufi miatt. Legalábbis a Ghia felszereltségből kiindulva. Eldugva nincs több? A szőnyeg alatt. Smiley
Ebben az esetben, ha tényleg nincs több kábel és csati, akkor újra kell kábelezni az ülésfűtés miatt. (de ez akkor is érdekes... lehet, hogy CLX, Ghia-ásítva?  fejvakaras )

Hát én nem tudom hogy ghia vagy nem a hátsó ajtón rajta van a kis embléma meg elég jo felszerelt is egyébként van még egy kissebb csati ezeknél az ülés alatt közvetlen ami sárga hát hogy a szönyeg alatt miujság azt nem tudom lehet van alatta még valami Huh?

Egyébként azt honnan tudom meg hogy gyárilag ghia vagy nem??
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2012.09.22 szombat, 14:42:00 »


Hát én nem tudom hogy ghia vagy nem a hátsó ajtón rajta van a kis embléma meg elég jo felszerelt is egyébként van még egy kissebb csati ezeknél az ülés alatt közvetlen ami sárga hát hogy a szönyeg alatt miujság azt nem tudom lehet van alatta még valami Huh?

Egyébként azt honnan tudom meg hogy gyárilag ghia vagy nem??
ghia/nem: alvázszám alapján pl fordkereskedőnél, de van vmi hivatalos ford szervízoldal, ahol kb ugyanazt meg tudod nézni

a fűtéskálváriádat nem követtem pontosan végig, megnéztem az enyémet, azt nézd meg, az  anyós oldalon van-e fekete kocka alakú csatid? ha igen abban az van 2 szál vezetékkel, a vezető oldalon a feketébe hány vezeték megy be?, nem az ülés felől, hanem az autó felől, a szőnyeg alól?. ha onnan 4 jön, akkor be vagy kábelezve. Ha ezeket vki már írta, akkor sorry.
Én is utólag csináltam, ülést nem cseréltem, vettem 1-2 e Ft ért utólagos ülésre helyeztehtő kínai vackot, és a gyári csatlakozó elé ráforrasztottam egy-egy 12 voltos lengő aljzatot, így nyáron fogom kivszem az utólagosat, és nyárra van még 2db 12 voltos kapcsolható aljzatom, gpsnek, hűtőnek, töltőnek, télen meg használom az ülésfűtést. Igaz nekem van utólagos üléshuzatom, így alá be tudom tenni a kínai vackot,nem csúszkál, nem zavar.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2012.09.22 szombat, 14:43:33 »

wazz most nézem a képeket, ott van a fekete, hol itt a gond?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
david01
Vendég
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2012.09.22 szombat, 21:53:26 »

ghia/nem: alvázszám alapján pl fordkereskedőnél, de van vmi hivatalos ford szervízoldal, ahol kb ugyanazt meg tudod nézni

a fűtéskálváriádat nem követtem pontosan végig, megnéztem az enyémet, azt nézd meg, az  anyós oldalon van-e fekete kocka alakú csatid? ha igen abban az van 2 szál vezetékkel, a vezető oldalon a feketébe hány vezeték megy be?, nem az ülés felől, hanem az autó felől, a szőnyeg alól?. ha onnan 4 jön, akkor be vagy kábelezve. Ha ezeket vki már írta, akkor sorry.
Én is utólag csináltam, ülést nem cseréltem, vettem 1-2 e Ft ért utólagos ülésre helyeztehtő kínai vackot, és a gyári csatlakozó elé ráforrasztottam egy-egy 12 voltos lengő aljzatot, így nyáron fogom kivszem az utólagosat, és nyárra van még 2db 12 voltos kapcsolható aljzatom, gpsnek, hűtőnek, töltőnek, télen meg használom az ülésfűtést. Igaz nekem van utólagos üléshuzatom, így alá be tudom tenni a kínai vackot,nem csúszkál, nem zavar.
wazz most nézem a képeket, ott van a fekete, hol itt a gond?

Ezt az alvázszámos dolgot nem sikerült megkeresnem a neten nem leltem  Undecided
Az ülésekkel odáig jutottam hogy a sofőrülés alatt vannak ezek a csatik meg még egy feljebb egy sárga színű de az a légzsáké az anyósülés alatt még nem néztem a dolgokat majd valamikor ráállok! eplus2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 11:37:28 »

Ezt az alvázszámos dolgot nem sikerült megkeresnem a neten nem leltem  Undecided
Az ülésekkel odáig jutottam hogy a sofőrülés alatt vannak ezek a csatik meg még egy feljebb egy sárga színű de az a légzsáké az anyósülés alatt még nem néztem a dolgokat majd valamikor ráállok! eplus2
ehune:
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
a vin az az alvázszám
üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 13:18:44 »

Sziasztok!

Tegnap este kiment az összes féklámpám. A belső biztosítéktáblán nem találtam rossz biztosítékot, a  féké elvileg a 24-es 15A-es biztosíték, de én az összeset megnéztem a biztonság kedvéért, még a motortérben is. Egyik sincs kiégve, a fékpedálnál lévő kapcsoló is működik, és a csatlakozójában is van áram. Esetleg van máshol is biztosítéka vagy reléje?
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
siky
Vendég
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 15:33:32 »

Sziasztok!

Tegnap este kiment az összes féklámpám. A belső biztosítéktáblán nem találtam rossz biztosítékot, a  féké elvileg a 24-es 15A-es biztosíték, de én az összeset megnéztem a biztonság kedvéért, még a motortérben is. Egyik sincs kiégve, a fékpedálnál lévő kapcsoló is működik, és a csatlakozójában is van áram. Esetleg van máshol is biztosítéka vagy reléje?
Izzókat nézted? A foglalatoknál mértél feszültséget?
Naplózva
gyurikabmx
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 15:36:16 »

Izzókat nézted? A foglalatoknál mértél feszültséget?

igen azokkal kezdtem, eleg valoszinutlen hogy egyszerre kimegy a ket lampa meg a potfeklampa is. nem jut hatra aram
Naplózva

Mondeo MK2 '98 Ghia 1.8TD Turnier
david01
Vendég
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 19:48:51 »

ehune:
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
a vin az az alvázszám
üdv

Köszi a linket sikerült megkeresnem nagyon kemény még a holland rendszámát meg mindent megtudtam! smile gyári ghia a gép eljen laugh
 köszönöm a segítséget worship
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 19:55:31 »

Köszi a linket sikerült megkeresnem nagyon kemény még a holland rendszámát meg mindent megtudtam! smile gyári ghia a gép eljen laugh
 köszönöm a segítséget worship
szívesen, nincs mit
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
szuszlov
Vendég
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2012.09.23 vasárnap, 20:29:34 »

Helló mindenki!

Segítséget szeretnék kérni. A korábban leírt légkondi tesztet megcsináltam, de nem mutatott semmit, azaz nem írt ki semmit. A hiba a következő, ha be van kapcsolva a légkondi akkor kizárólag a leghidegebbet produkálja, ha a hőmérsékleten változtatok, 1 fokot emelek rajta (pl. 18-ra), akkor a lehető legmelegebb levegőt fújja be. Szóval csak a két véglet működik. Az autó egy '99-es sedan, 1.8-as digit légkondis autó. Aki már találkozott ilyen hibával, vagy tudja mi lehet a bibi, segítsen. Előre is köszönöm.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2012.09.24 hétfő, 08:03:49 »

Helló mindenki!

Segítséget szeretnék kérni. A korábban leírt légkondi tesztet megcsináltam, de nem mutatott semmit, azaz nem írt ki semmit. A hiba a következő, ha be van kapcsolva a légkondi akkor kizárólag a leghidegebbet produkálja, ha a hőmérsékleten változtatok, 1 fokot emelek rajta (pl. 18-ra), akkor a lehető legmelegebb levegőt fújja be. Szóval csak a két véglet működik. Az autó egy '99-es sedan, 1.8-as digit légkondis autó. Aki már találkozott ilyen hibával, vagy tudja mi lehet a bibi, segítsen. Előre is köszönöm.

Szerintem vezérlő hiba lesz. A flap ajtót szerintem nem fokozatosan mozgatja, hanem "faltól-falig". Meg kellene hallgatnod min. venti fordulaton, gyújtásnál, esetleg a fűtőventiről lehúzott csatival (hogy full csönd legyen), hogy "LO"-ra rakod, majd 18-ra téve mennyit dolgozik a flap-motor. (anyós oldalán van, a wikiben magáról a motorról is van cikk) Majd utána emelgetni a számokat, mert igazság szerint 1-2 fokonként, csak picit kellene mozognia az ajtónak. (hogy keverje a fűtőradiátort és a klímaradiátort/kinti levegőt)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fmarton
Vendég
« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2012.09.26 szerda, 15:30:50 »

Sziasztok!
Remélem tud valaki segíteni, 99-es 1.8-as benzines mondeom van már 100k km óta és nagyon szeretem, soha nem volt semmi baja.
Most viszont néha magától megszólal a riasztó (gyári dudás), teljesen hektikusan. Ha a távirányítóval nyitom, akkor elhallgat, és ha visszazárom, akkor néha csendben marad, de néha 5-10 perc után megint megszólalt.
A múltkor éjjel 1-kor kellett 3x egymás után lemennem kikapcsolni.
Marha bosszantó, igazából én szívesen ki is kapcsolnám, mert többet árt mint használ, de nem tudom ki lehet, a gyári könyv szerint nem.
Ki lehet valahogy kapcsolni?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2012.09.26 szerda, 20:39:03 »

Sziasztok!
Remélem tud valaki segíteni, 99-es 1.8-as benzines mondeom van már 100k km óta és nagyon szeretem, soha nem volt semmi baja.
Most viszont néha magától megszólal a riasztó (gyári dudás), teljesen hektikusan. Ha a távirányítóval nyitom, akkor elhallgat, és ha visszazárom, akkor néha csendben marad, de néha 5-10 perc után megint megszólalt.
A múltkor éjjel 1-kor kellett 3x egymás után lemennem kikapcsolni.
Marha bosszantó, igazából én szívesen ki is kapcsolnám, mert többet árt mint használ, de nem tudom ki lehet, a gyári könyv szerint nem.
Ki lehet valahogy kapcsolni?

Azt nem tudom, hogy ki lehet-e, de szerintem nem, egy egyszerűbb módszer, ha B-oszlopban lévő szenzorokat vagy lekötöd, vagy alaposan becsomagolod. Smiley Viszont az sem kizárt, hogy nem a szenzorok a rosszak, hanem a vezérlőegység kap "fals" infót és ezért gyújtja be a riasztót. A vezetékeket és magát vezérlőt is meg kellene nézetni egy riasztóval foglalkozó villanyásszal. (egy normálissal...  szomoru1)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2012.09.28 péntek, 10:38:49 »

A kesztyűtartó világítás erősen vibrál (a motor álló helyzetében is) ez gondolom, hogy kontakthiba miatt lehet. de hol kezdjem a hibás kontakt kiszűrését?
Huh?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2012.09.28 péntek, 10:43:57 »

A kesztyűtartó világítás erősen vibrál (a motor álló helyzetében is) ez gondolom, hogy kontakthiba miatt lehet. de hol kezdjem a hibás kontakt kiszűrését?
Huh?
Izzó és foglalata? Huh?
Naplózva
fmarton
Vendég
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2012.09.28 péntek, 11:23:19 »

Azt nem tudom, hogy ki lehet-e, de szerintem nem, egy egyszerűbb módszer, ha B-oszlopban lévő szenzorokat vagy lekötöd, vagy alaposan becsomagolod. Smiley Viszont az sem kizárt, hogy nem a szenzorok a rosszak, hanem a vezérlőegység kap "fals" infót és ezért gyújtja be a riasztót. A vezetékeket és magát vezérlőt is meg kellene nézetni egy riasztóval foglalkozó villanyásszal. (egy normálissal...  szomoru1)

Köszi szépen a választ!
Én a vezető oldali ajtóra gyanakszom.
Évek óta csinál olyat néha, hogy minden előjel nélkül kattog kicsit a centrálzár, olyan hangon, mint amikor a távirányítóval nyitnám ki úgy, hogy már nyitva van. Nem tudom, érthető-e... Smiley
Régebben volt, hogy néha magától be is zárt, de csak párszor, és már évek óta nem csinálja.
Szerelésben otthon vagyok, első körben az ajtót szedném szét, megnézném a zárat, illetve az ajtó-zár érzékelő kis fekete gombot.
Mondjuk valamelyik nap, mikor beriasztott, akkor lementem, és idegességemben összevissza nyomkodtam a távirányítót, gyújtással anélkül, ajtókat csuktam-nyitottam, a végén már mindenre csak pittyent egyet a dudával, és nem is lehetett bezárni, olyan volt, mintha valami programozó üzemmódba került volna. Smiley
Aztán valahogy visszaállt, és működik, azóta még nem riasztott be, bár még csak 2 nap telt el, úgyhogy simán lehet, hogy 10 perc múlva megteszi...
Amúgy az is fura, hogy mindig akkor jön elő, mikor kicsit hűvösebb az idő, nyáron soha.
Most, hogy kicsit melegebb van, sokkal jobban érzi magát.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2012.09.28 péntek, 11:30:31 »

....
Évek óta csinál olyat néha, hogy minden előjel nélkül kattog kicsit a centrálzár, olyan hangon, mint amikor a távirányítóval nyitnám ki úgy, hogy már nyitva van. Nem tudom, érthető-e... Smiley....

Kóbor jelet szed össze és azért kattog! Figyeld meg hogy az útvonaladon mindíg ugyanott csinálja!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2012.09.29 szombat, 21:14:16 »

Köszi szépen a választ!
Én a vezető oldali ajtóra gyanakszom.
Évek óta csinál olyat néha, hogy minden előjel nélkül kattog kicsit a centrálzár, olyan hangon, mint amikor a távirányítóval nyitnám ki úgy, hogy már nyitva van. Nem tudom, érthető-e... Smiley
Régebben volt, hogy néha magától be is zárt, de csak párszor, és már évek óta nem csinálja.
Szerelésben otthon vagyok, első körben az ajtót szedném szét, megnézném a zárat, illetve az ajtó-zár érzékelő kis fekete gombot.
Mondjuk valamelyik nap, mikor beriasztott, akkor lementem, és idegességemben összevissza nyomkodtam a távirányítót, gyújtással anélkül, ajtókat csuktam-nyitottam, a végén már mindenre csak pittyent egyet a dudával, és nem is lehetett bezárni, olyan volt, mintha valami programozó üzemmódba került volna. Smiley
Aztán valahogy visszaállt, és működik, azóta még nem riasztott be, bár még csak 2 nap telt el, úgyhogy simán lehet, hogy 10 perc múlva megteszi...
Amúgy az is fura, hogy mindig akkor jön elő, mikor kicsit hűvösebb az idő, nyáron soha.
Most, hogy kicsit melegebb van, sokkal jobban érzi magát.

Szerintem "vész-zárt" a sok nyomkodástól... Cheesy Hidegben/melegben más? Hmm... akkor ott a zárszerkezetben kell keresni a hibát, nem kizárt, hogy a tágulástól-zsugorodástól úgy érzékel, hogy nyitogatják az ajtót... Próbaképpen - tudom, kényelmetlen -, de pár napra kösd le az anyós ajtó zárszerkezetét és használd úgy az autót. (nyitni-zárni lehet, csak kézzel) Ha nem jelentkezik gond, akkor megvan a ludas. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 15:11:23 »

Üdv mindenkinek!
Nem tudtam eldönteni, hogy hova írjak, de végülis ez is elektronika. Kicsit utánajártam a neten a fogyasztáscsökkentő és teljesítménynövelő elektronikák között, hát elég drágák, ezért megpróbáltam magam is megcsinálni. Eddig úgy tűnik sikerült. Igazából a lambdaszonda jelét manipuláltam meg, aminek hatására a computer a megfelelő módon reagál. Most 3 funkció áll a rendelkezésemre. 1. normál gyári lambda jel, 2. takarékos jel, 3. többlet üzemanyag jel. 350 km-en teszteltem aminek fele olyan 110-es tempóban országúton volt, volt egy kis pesti forgalom, majd visszafelé országút, sok előzéssel 120-160 közötti tempóval. eddig egy ilyen körön 7,8 - 8,4 literes átlag jött ki. Most 6,8 liter.  Viccesen egyszerű, és az a szomorú, hogy hasonló dolgokért elkérnek 40-70e forint körüli összegeket. Akit érdekel esetleg privatba leírom mit mókeroltam Smiley. Ja és az egész előállítása nincs többe 3000 Ft-nál Smiley


« Utoljára szerkesztve: 2012.09.30 vasárnap, 15:13:51 írta norbinet » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 18:28:02 »

Üdv mindenkinek!
Nem tudtam eldönteni, hogy hova írjak, de végülis ez is elektronika. Kicsit utánajártam a neten a fogyasztáscsökkentő és teljesítménynövelő elektronikák között, hát elég drágák, ezért megpróbáltam magam is megcsinálni. Eddig úgy tűnik sikerült. Igazából a lambdaszonda jelét manipuláltam meg, aminek hatására a computer a megfelelő módon reagál. Most 3 funkció áll a rendelkezésemre. 1. normál gyári lambda jel, 2. takarékos jel, 3. többlet üzemanyag jel. 350 km-en teszteltem aminek fele olyan 110-es tempóban országúton volt, volt egy kis pesti forgalom, majd visszafelé országút, sok előzéssel 120-160 közötti tempóval. eddig egy ilyen körön 7,8 - 8,4 literes átlag jött ki. Most 6,8 liter.  Viccesen egyszerű, és az a szomorú, hogy hasonló dolgokért elkérnek 40-70e forint körüli összegeket. Akit érdekel esetleg privatba leírom mit mókeroltam Smiley. Ja és az egész előállítása nincs többe 3000 Ft-nál Smiley




Vajon V6-on is működne? Ha elküldenéd, lehet kipróbálnám.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 18:49:19 »

Vajon V6-on is működne? Ha elküldenéd, lehet kipróbálnám.
minden benzinesen működhet. valahol még ND fórumán is volt cikk ilyen jel átverésre a fogyi csökkenés érdekében
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 18:54:39 »

Üdv!
Minden benzinesben működhet elméletileg.
Ami nd honlapján fent van, az azért nem lehet túl jó, ugyanis feszültséget nem lehet ellenállással csökkenteni, továbbá túl sok az ampererősség az ecunak, ugyanis a fűtésvezetéken nagyobb az áramerősség.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 18:58:29 »

Üdv!
Minden benzinesben működhet elméletileg.
Ami nd honlapján fent van, az azért nem lehet túl jó, ugyanis feszültséget nem lehet ellenállással csökkenteni, továbbá túl sok az ampererősség az ecunak, ugyanis a fűtésvezetéken nagyobb az áramerősség.

nem tudom, én nem próbáltam ilyeneket, mert dízelem van, technikailag nem tudom mi lehet, csak azt mondták, hogy jó. Fügelaci biztosan tud a témában hozzászólni, ért valamicskét a vezetékekhez Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 19:02:47 »

Nálam eddig ez a megoldás müxik, obd hibakódot nem generált. További tesztelés folyamatban.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 19:03:54 »

Nálam eddig ez a megoldás müxik, obd hibakódot nem generált. További tesztelés folyamatban.

ügyes vagy, így tovább!  eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 19:10:32 »

ügyes vagy, így tovább!  eljen

Köszi. Próbálkozok. Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 19:15:14 »

tudja valaki a digitklímánál a 62-es hibakód valójában mit jelent, és hogy orvosolható?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:33:55 »

Üdv mindenkinek!
Nem tudtam eldönteni, hogy hova írjak, de végülis ez is elektronika. Kicsit utánajártam a neten a fogyasztáscsökkentő és teljesítménynövelő elektronikák között, hát elég drágák, ezért megpróbáltam magam is megcsinálni. Eddig úgy tűnik sikerült. Igazából a lambdaszonda jelét manipuláltam meg, aminek hatására a computer a megfelelő módon reagál. Most 3 funkció áll a rendelkezésemre. 1. normál gyári lambda jel, 2. takarékos jel, 3. többlet üzemanyag jel. 350 km-en teszteltem aminek fele olyan 110-es tempóban országúton volt, volt egy kis pesti forgalom, majd visszafelé országút, sok előzéssel 120-160 közötti tempóval. eddig egy ilyen körön 7,8 - 8,4 literes átlag jött ki. Most 6,8 liter.  Viccesen egyszerű, és az a szomorú, hogy hasonló dolgokért elkérnek 40-70e forint körüli összegeket. Akit érdekel esetleg privatba leírom mit mókeroltam Smiley. Ja és az egész előállítása nincs többe 3000 Ft-nál Smiley



Hali! Küldtem e-mailt. wave
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:43:30 »

Hali! Küldtem e-mailt. wave

megy a válasz Smiley
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 20:52:34 »

minden benzinesen működhet. valahol még ND fórumán is volt cikk ilyen jel átverésre a fogyi csökkenés érdekében
még mindig fenn van  Wink
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 21:03:35 »

még mindig fenn van  Wink

igen fent van, de én máshogy csináltam, mert valójába amit ő csinált az nem működhet. Ugyanis ha 1V megy a fűtésre és rárak egy ellenállást, az még 1V marad, továbbá hozzájön a lambdaszonda jele, ami szintén 0 és 1V közötti érték. Ez már több mint 1V, a computer hibásnak diagnosztikálja a lambdát és beáll biztonsági értékre. Abban az esetben, csak akkor lehet fogy. csökkenés, ha a lambdaszondája eleve rossz volt és nem ment 0,50V fölé. Akkor a biztonsági érték jobb mint a rossz szonda érték, tehát kevesebb a fogyi....
Bocsi, nem okoskodni akarok, csak eléggé a mélyére ástam a témának. Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:49:17 »

tudja valaki a digitklímánál a 62-es hibakód valójában mit jelent, és hogy orvosolható?
A belső hőmérő szenzor hibája. (vagy szakadás hibája, de előbbi a gyakori)
Ki kell venned a műszerfalkeretet és ott van benne egy cső alakú cuccos (kívülről a kis rács mögött, az óra mellett) az elején egy termisztorral és mögötte egy légkeringető ventilátorral. Ez szokott telemenni retekkel. Könnyen szétszedhető maga a szerkezet és orvosolható a probléma. Smiley (a ventilátor és a ház takarítása értelemszerű, a termisztort hasonlóan a MAF-okhoz, finoman ecsettel, majd alkohollal érdemes takarítani)
(kivenni úgy célszerű - ha rendesen fogja a műszerkeret és nem esik ki belőle - , hogy a vezetékét követve benyúlsz a pici lyukba és alul találod a csatikat, az anya fixen van a műszerfalon (patent fogja), arra/abba csúszik az apa és az anya alján van a motortér felé a pöcök amit be kell nyomni a lehúzáshoz)
Ha esetleg szakadt a termisztor, vagy megsült a motor akkor csere. (de elég jó kis motor, az enyém is és siky-é is full retek volt, alig bírt pörögni, mégis megjavultak Smiley)
Így néz ki, Neked persze érdemes nem így látni a vezetékeket Grin :
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 08:02:32 »

A belső hőmérő szenzor hibája. (vagy szakadás hibája, de előbbi a gyakori)
Ki kell venned a műszerfalkeretet és ott van benne egy cső alakú cuccos (kívülről a kis rács mögött, az óra mellett) az elején egy termisztorral és mögötte egy légkeringető ventilátorral. Ez szokott telemenni retekkel. Könnyen szétszedhető maga a szerkezet és orvosolható a probléma. Smiley (a ventilátor és a ház takarítása értelemszerű, a termisztort hasonlóan a MAF-okhoz, finoman ecsettel, majd alkohollal érdemes takarítani)
(kivenni úgy célszerű - ha rendesen fogja a műszerkeret és nem esik ki belőle - , hogy a vezetékét követve benyúlsz a pici lyukba és alul találod a csatikat, az anya fixen van a műszerfalon (patent fogja), arra/abba csúszik az apa és az anya alján van a motortér felé a pöcök amit be kell nyomni a lehúzáshoz)
Ha esetleg szakadt a termisztor, vagy megsült a motor akkor csere. (de elég jó kis motor, az enyém is és siky-é is full retek volt, alig bírt pörögni, mégis megjavultak Smiley)
Így néz ki, Neked persze érdemes nem így látni a vezetékeket Grin :


Elsőként érdemes sűrített levegővel (flakonos, vagy kompresszoros porpisztoly alkalmazásával) kifújni belőle a retket. Többnyire attól is megjavul, tud utána forogni a venti. Így nem kell első körben szétszedni a műszerfalat.

Javasolt egyébként 2-3 havonta tisztítani, mert hamar telemegy porral. Egy sima belefújás is elég tisztítás gyanánt.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 11:25:57 »

megy a válasz Smiley

Köszi. wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 17:22:35 »

Elsőként érdemes sűrített levegővel (flakonos, vagy kompresszoros porpisztoly alkalmazásával) kifújni belőle a retket. Többnyire attól is megjavul, tud utána forogni a venti. Így nem kell első körben szétszedni a műszerfalat.

Javasolt egyébként 2-3 havonta tisztítani, mert hamar telemegy porral. Egy sima belefújás is elég tisztítás gyanánt.

Igen, bár nálam a 3 báros kompresszor sem vitte ki a dzsuvát... Én nem tudom, hogy az a paraszt osztrák hogy használta a donort...  szomoru1
(jah és egy kis WD40, ill. műszerolaj a tengelyre is csodát tud művelni, nekem kerregett, aztán már nem Grin )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 17:40:35 »

(jah és egy kis WD40, ill. műszerolaj a tengelyre is csodát tud művelni, nekem kerregett, aztán már nem Grin )

 taps eljen
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2012.10.02 kedd, 18:32:17 »

taps eljen
worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2012.10.03 szerda, 16:38:10 »

Sziasztok! 2000 gyártású mondejo kombim van (egy hete nyes) navis cd-táras hifi van benne, ezt a navit lehet használni valahogy itthon?
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2012.10.03 szerda, 16:49:37 »

sziasztok!!hogyan lehet orvosolni azt ha a bal ajtot kulcsal nem tudom nyitni csak zárni?zárat meglehet mokolni vagy újat kell venni??ma szétkaptam az ajtot elég macerás müveletnek tünt a dolog.a zárat kis se tudtam venni.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2012.10.03 szerda, 17:40:31 »

sziasztok!!hogyan lehet orvosolni azt ha a bal ajtot kulcsal nem tudom nyitni csak zárni?zárat meglehet mokolni vagy újat kell venni??ma szétkaptam az ajtot elég macerás müveletnek tünt a dolog.a zárat kis se tudtam venni.

vegyél egy jó állapotú bontott zárat, vidd be egy kulcsoshoz, add oda neki a zárat meg a kulcsodat, hogy állítsa be a kulcsodhoz a zárat. Aztán az új zárat szereld be.
Típushiba ezenél a drótkulcsoknál, hogy elkopik a zár. A kulcsot időnként le tudod másoltatni, így a kopást kiküszöbölöd, de a zárnál nem olyan egyszerű művelet.

OFF?
Nekem a Mondeom is ilyen, meg az Escortom is ilyen volt, az előző tulajok szerint mindkettőnél amikor feltörték a kocsit hogy kivegyenek belőle valamit, akkor szállt el a zár. Azóta csak zár bal1-nél, nyitni nem nyit. gun Kretén tolvajok, gondolom nem vettek 30-40eur-ért állítható tolvajkulcsot ezekhez a drótkulcsos Fordokhoz, hanem feszegették valamivel. Sad  gun
Idióta, hozzá nem értő alakok. falbav Ha csinál valamit, legalább a megfelelő célszerszámmal tegye.  Angry
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2012.10.03 szerda, 17:46:01 »

Sziasztok! 2000 gyártású mondejo kombim van (egy hete nyes) navis cd-táras hifi van benne, ezt a navit lehet használni valahogy itthon?

Papírnehezéknek például kiváló, de kocsmai összetűzések esetén is remek eszköz.

Navigációra nem, mivel sohasem volt hozzá Mo. térkép.  szomoru1 Feltéve, hogy gyári Mk2 Ford navi. Milyen típus? Ford VNR9000?
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2012.10.03 szerda, 19:34:25 »

vegyél egy jó állapotú bontott zárat, vidd be egy kulcsoshoz, add oda neki a zárat meg a kulcsodat, hogy állítsa be a kulcsodhoz a zárat. Aztán az új zárat szereld be.
Típushiba ezenél a drótkulcsoknál, hogy elkopik a zár. A kulcsot időnként le tudod másoltatni, így a kopást kiküszöbölöd, de a zárnál nem olyan egyszerű művelet.

OFF?
Nekem a Mondeom is ilyen, meg az Escortom is ilyen volt, az előző tulajok szerint mindkettőnél amikor feltörték a kocsit hogy kivegyenek belőle valamit, akkor szállt el a zár. Azóta csak zár bal1-nél, nyitni nem nyit. gun Kretén tolvajok, gondolom nem vettek 30-40eur-ért állítható tolvajkulcsot ezekhez a drótkulcsos Fordokhoz, hanem feszegették valamivel. Sad  gun
Idióta, hozzá nem értő alakok. falbav Ha csinál valamit, legalább a megfelelő célszerszámmal tegye.  Angry
aham.értem.akkor lehet ezt meghagyom a következö tulajnak majd kinlodjon az vele.azért köszi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2012.10.03 szerda, 20:34:32 »

aham.értem.akkor lehet ezt meghagyom a következö tulajnak majd kinlodjon az vele.azért köszi.

Esetleg még kényszermegoldásnak jó, ha megcseréled a jobbos és balos zárhengert (amibe a kulcs megy) a kilincsben. Reszelni kell a műanyag tartójából, hogy belemenjen, de megoldható. Magam is így tudtam rábírni a vezető ajtót a nyitásra, kulccsal. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2012.10.03 szerda, 21:34:35 »

Papírnehezéknek például kiváló, de kocsmai összetűzések esetén is remek eszköz.

Navigációra nem, mivel sohasem volt hozzá Mo. térkép.  szomoru1 Feltéve, hogy gyári Mk2 Ford navi. Milyen típus? Ford VNR9000?
Ezt most nem tóm megmondani, lefotózom pénteken.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.