Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:14:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2567463 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:20:38 »

sziasztok, van egy kis problémám. A hátsó ablakemelők a hátsó kapcsolókkal nem irányithatóak csak a vezetőoldali kobinált kapcsolóval. Ötletet tudnátok adni hogy induljak el. Ja az autó 2000 ghia, ha ez számit. Köszi előre is . kovaimi.
a vezető oldali kapcsolón kell legyen alul egy kapcsoló keresztben. arra szolgál, hogy ne működjenek a hátsó ablakok hátulról. kapcsold ki.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
kovaimi
Vendég
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:41:38 »

a vezető oldali kapcsolón kell legyen alul egy kapcsoló keresztben. arra szolgál, hogy ne működjenek a hátsó ablakok hátulról. kapcsold ki.
Akkor valószinű az a kapcsoló rossz,mert ide-oda lötyög.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:46:24 »

Akkor valószinű az a kapcsoló rossz,mert ide-oda lötyög.
akkor vagy cseréld ki a komplett kapcsolót, vagy azokat a vezetékeket hekkeled meg, amik a lötyögőre mennek...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2012.12.04 kedd, 23:49:39 »

akkor vagy cseréld ki a komplett kapcsolót, vagy azokat a vezetékeket hekkeled meg, amik a lötyögőre mennek...

Ez is meglehet. Nalam az anyos oldali kapcsolo szokta bemondani az unalmast, szetszedem es kap kontakt spret, ossze rak es ujra muxik. Magat a kilincs takarot megszivta a nap, es agyon kell nyomnom szilikonnal, hogy ismet fekkete legyen. Miota ugyelek ra a kapcsoloba ne jusson, azota nincs ilyen gondom. Lehet itt is csak ennyi gond......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2012.12.05 szerda, 03:39:33 »

Akkor valószinű az a kapcsoló rossz,mert ide-oda lötyög.

Meg lehet csinálni, ha van hozzá türelmed. 2 lehetőség van. Vagy törött, akkor cserés, vagy pedig kiakadt a csúszkán lévő rugós szerkezet, ami egy érintkezőt pattint rá egy másikra. Szétveszed a kapcsolót és látni fogod. 10 összepattintás után 1x sikerül a helyére tenni. Cheesy
Kicsit ideg munka, türelem kell hozzá. Smiley
Jah a 3., hogy ha nem sikerül, akkor azt a kis fémlapot amit a rugós lap nyomna az érintkezőhöz, összekötöd fixre. Viszont akkor nem lehet majd visszakapcsolni a gyerekzárat/hülyegyerek-zárat. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.05 szerda, 03:43:07 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Topford
Vendég
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 11:01:51 »

Sziasztok,

Egy jó ideje kb 3 hónapja minden inditás után a az inditó motor kereplő hangot ad egy pillanatra. ( Gondolom amikor a fogaskerekes tengely visszahúzódik ). Kérdésem az lenne, hogy szerinttek várható hogy hamarosan elhalálozik??? Jobban tnném ha most szétszedetném?

Köszi,  worship

L
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 11:12:20 »

Sziasztok,

Egy jó ideje kb 3 hónapja minden inditás után a az inditó motor kereplő hangot ad egy pillanatra. ( Gondolom amikor a fogaskerekes tengely visszahúzódik ). Kérdésem az lenne, hogy szerinttek várható hogy hamarosan elhalálozik??? Jobban tnném ha most szétszedetném?

Köszi,  worship

L
tudsz mindent Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2012.12.13 csütörtök, 15:47:57 »

Sziasztok,

Egy jó ideje kb 3 hónapja minden inditás után a az inditó motor kereplő hangot ad egy pillanatra. ( Gondolom amikor a fogaskerekes tengely visszahúzódik ). Kérdésem az lenne, hogy szerinttek várható hogy hamarosan elhalálozik??? Jobban tnném ha most szétszedetném?

Köszi,  worship

L

Mihamarabb, igen. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 13:31:20 »

Sziasztok! Segítséget kérnék abban, hogy az autóm jobb oldali ajtókat nyitva az utastér világítás nem világít de az AWS kijelzőn jelzi, hogy nyitva van. Hol keressem a problémát ?
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2012.12.16 vasárnap, 18:12:44 »

Sziasztok! Segítséget kérnék abban, hogy az autóm jobb oldali ajtókat nyitva az utastér világítás nem világít de az AWS kijelzőn jelzi, hogy nyitva van. Hol keressem a problémát ?

Szerintem a kasztnin lévő kapcsoló lehet koszos/fagyott. Nem a zárhüvely kapcsolójára gondolok, hanem ami az A oszlop alján van. (már ha van, sajnos nem emlékszem...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2012.12.21 péntek, 11:28:19 »

Segítséget kérnék riasztó utólagos beépítésére vagy szakit keresek aki ezt a manővert elintézi . 
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
viktor76
Vendég
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2012.12.21 péntek, 13:54:50 »

Sziasztok! segítséget szeretnék kérni,van egy 97' 1.6 16v kombi mondeom télen hidegben beindul de egy idő után visszaesik a fordulat és leáll.Már mindenen végigmentünk ami a hidegindításhoz kapcsolódik,alapjárati motor,légtőmegmérő,vízhőfok jeladó(újra lett cserélve) hibakód olvasás sem mutatott semmit, már csak a motorvezérlő maradt,/bár azt is újra programoztam/.ha valakinek van ötlete hogyan oldható meg a probléma vagy esetleg van egy bontott/ 97BB-AAB /motorvezérlője kérem segítsen.Sokat költöttem már rá mivel 2 kisgyermekem van de ezt a problémát 2 éve nem tudjuk megoldani.Köszönöm Viktor
Naplózva
viktor76
Vendég
« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2012.12.21 péntek, 14:22:19 »

annyival bővült a hiba történet hogy ameddig nem melegszik be rendesen a motorvezérlő felő kattogásokat hallani segggíítsetek!!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2012.12.21 péntek, 16:31:10 »

Segítséget kérnék riasztó utólagos beépítésére vagy szakit keresek aki ezt a manővert elintézi . 


Alaposan gondold át milyet. Azt meg végképp, hogy kivel pakoltatod bele. Aki azt mondja, hogy -Hú, Ford? már hagyd is ott. Aki azt mondja, hogy -Ó, 2 óra és bentvan, lehet érte jönni... , azt is hagyd ott. Nagyon kevés normális villanyász van, legjobb ha magad csinálod. (vagy meg kell fenyegetni Grin)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2012.12.21 péntek, 18:26:33 »

Alaposan gondold át milyet. Azt meg végképp, hogy kivel pakoltatod bele. Aki azt mondja, hogy -Hú, Ford? már hagyd is ott. Aki azt mondja, hogy -Ó, 2 óra és bentvan, lehet érte jönni... , azt is hagyd ott. Nagyon kevés normális villanyász van, legjobb ha magad csinálod. (vagy meg kell fenyegetni Grin)
  Van ismerősöd aki foglalkozik vele és megbízható??
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2012.12.21 péntek, 19:54:15 »

Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem abban, hogy miért nem húzza be a központi zár az ajtót? Tehát gombnyomásra csak pittyen, nem húzza be. Kinyílik rendesen, csak éppen nem akarja bezárni az ajtókat.  Vajon mi lehet a probléma?  Előre is köszi! Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2012.12.22 szombat, 00:20:09 »

  Van ismerősöd aki foglalkozik vele és megbízható??


Sajnos távolról sincs. A "legmegbízhatóbb" ismerős villanyász úgy szétbarmolta az én drágámat, hogy azóta (kb. 1 éve) is javítgatom... Sad
Csak magamra bízom már a szereléseket. Mondjuk a riasztót nem kötném be. Cheesy (mármint én)
Lényegében az a fontos, hogy elmond kb. 10x-er, hogy ha eltör valamit oké, de szóljon !! Vagy ha találsz egyet, előtte Te magad szedd le az összes kárpitot/műanyagot/egyebet amit esetleg le kellene. Utána legalább látod, hogy mit hogyan kötött be, meg mivel és tudsz rajta finomítani. Smiley

Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem abban, hogy miért nem húzza be a központi zár az ajtót? Tehát gombnyomásra csak pittyen, nem húzza be. Kinyílik rendesen, csak éppen nem akarja bezárni az ajtókat.  Vajon mi lehet a probléma?  Előre is köszi! Smiley

Kulccsal megy a központi zár?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2012.12.22 szombat, 06:50:47 »

Sajnos távolról sincs. A "legmegbízhatóbb" ismerős villanyász úgy szétbarmolta az én drágámat, hogy azóta (kb. 1 éve) is javítgatom... Sad
Csak magamra bízom már a szereléseket. Mondjuk a riasztót nem kötném be. Cheesy (mármint én)
Lényegében az a fontos, hogy elmond kb. 10x-er, hogy ha eltör valamit oké, de szóljon !! Vagy ha találsz egyet, előtte Te magad szedd le az összes kárpitot/műanyagot/egyebet amit esetleg le kellene. Utána legalább látod, hogy mit hogyan kötött be, meg mivel és tudsz rajta finomítani. Smiley

Kulccsal megy a központi zár?
Igen ,most kulcsos.
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:29:28 »

Igen ,most kulcsos.
pilisen Bazsó Gabit keresd meg
nem a legolcsóbb, de minőségi munkát végez eljen
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:16:16 »

Helo.
Van egy nagy problémám. Mentem az autóval, megáltam, és mikor újra menni készültem észre vettem hogy nem működik a műszerfal világítás. Biztosítékok rendben vannak, a külső világítás rendben. Multiméterrel kimértem a óracsoportnál, a háttérvilágítás nem kap áramot, és egyúttal nem működik a lámpa magasság állító motor sem. Ez a kettő egyszerre ment el. Az óracsoport többi része működik. Mi lehet a probléma???
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:29:29 »

Alaposan gondold át milyet. Azt meg végképp, hogy kivel pakoltatod bele. Aki azt mondja, hogy -Hú, Ford? már hagyd is ott. Aki azt mondja, hogy -Ó, 2 óra és bentvan, lehet érte jönni... , azt is hagyd ott. Nagyon kevés normális villanyász van, legjobb ha magad csinálod. (vagy meg kell fenyegetni Grin)
Micsoda rossz tapasztalatok!
Én elmentem a riasztshoz, előre egyeztetett időpontra, beszerelték, meg is vártam helyben, túl sokáig nem tartott, nem is nyavalyogtak, azóta is szépen működik, semmi bajom vele. Én lettem volna szerencsés? Cheesy

Helo.
Van egy nagy problémám. Mentem az autóval, megáltam, és mikor újra menni készültem észre vettem hogy nem működik a műszerfal világítás. Biztosítékok rendben vannak, a külső világítás rendben. Multiméterrel kimértem a óracsoportnál, a háttérvilágítás nem kap áramot, és egyúttal nem működik a lámpa magasság állító motor sem. Ez a kettő egyszerre ment el. Az óracsoport többi része működik. Mi lehet a probléma???
Helyzetjelzők sem vilgáítanak? Ha nem, akkor a lámpakapcsolóban egyik kábal csatlakozója kontaktos. Igyekezz vele, hogy megjavítsad, szikrahiba lehet belőle.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:25:04 »

Micsoda rossz tapasztalatok!
Én elmentem a riasztshoz, előre egyeztetett időpontra, beszerelték, meg is vártam helyben, túl sokáig nem tartott, nem is nyavalyogtak, azóta is szépen működik, semmi bajom vele. Én lettem volna szerencsés? Cheesy
Helyzetjelzők sem vilgáítanak? Ha nem, akkor a lámpakapcsolóban egyik kábal csatlakozója kontaktos. Igyekezz vele, hogy megjavítsad, szikrahiba lehet belőle.
Igen, Te voltál a szerencsés. Smiley Vagy Kecskeméten nincsen normális villanyász... Sad (se szerelő... karosszériás/fényező van. Meg autókárpitos is!! Grin)

Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:30:46 »

 Wink
Igen, Te voltál a szerencsés. Smiley Vagy Kecskeméten nincsen normális villanyász... Sad (se szerelő... karosszériás/fényező van. Meg autókárpitos is!! Grin)


Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 14:24:33 »

Helyzetjelzők sem vilgáítanak? Ha nem, akkor a lámpakapcsolóban egyik kábal csatlakozója kontaktos. Igyekezz vele, hogy megjavítsad, szikrahiba lehet belőle.
De igen a helyzetjelző és világítás működik, csak az óracsoport háttérvilágítása nem. Nem ott van a hiba mert ledes és teszteltem, kimértem, nincs áram a csatiban sem, max 3volt amit mutat..... a lámpa motor, állítójánál normális ha csak 3-4 volt van a kábelen?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 22:58:26 »

De igen a helyzetjelző és világítás működik, csak az óracsoport háttérvilágítása nem. Nem ott van a hiba mert ledes és teszteltem, kimértem, nincs áram a csatiban sem, max 3volt amit mutat..... a lámpa motor, állítójánál normális ha csak 3-4 volt van a kábelen?

Ha jól emlékszem normális a 3-4 volt a motorok vez.csatiján. (nálam is ilyesmi érték volt, ha nem lágyult meg az agyam fullra) De nem mondom tutira. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 11:07:12 »

Sziasztok! Néhány hete vásároltam egy '98-as MK2 Turnier Ghia-t (2.0 16V) (NGA motorkódos) A szokásos cseréken már túl vagyok, szépen megy is a gép. De sajnálatos módon az előző gazdája iszonyatosan elhanyagolta, a használaton -és talán a rendszeres olajcserén kívül- más nem nagyon jutott szegénynek. Sok mindent átnéztem már az autón, szerencsére túlnyomórészt minden elektromos rendszere jól működik. A fennálló problémáim is részben elektromosak részben mechanikusak. -avagy vákuumosak-. Az 5 ajtóból a központizár vezérlő csak 2 ajtót vezérel, többet nem. Kezdeném a B1-es ajtóval: kulccsal és belülről zárva vezérli a B2-es ajtót, és a csomagtér ajtót. A J1 és a J2 nem megy. Tehát a B1-es ajtó kapcsolója a vezérlőt működteti. A J1-es ajtót belülről zárva megy a B1-es ajtó és a B2-es és a csomagtér. A kapcsoló erről is működik. A motorok hangja sem hallatszik a hibás ajtók felöl. (Ezek már a gyorsabb mechanikás ajtózárak, nem a lassabbak mint amik az előző '96-os MK2-mben voltak) Távirányítóval a helyzet annyiban változik hogy bezárja az ajtókat, de a zárt pozícióvisszajelzés hiánya miatt vissza is nyit. Kulccsal a B1 felöl próbálva a kettős zár tökéletesen működik, ha a hibásan működő ajtókat manuálisan zárom be belülről. Az ajtókapcsolókat szétszedtem, kitisztítottam és WD40-nel befújtam, hogy ne oxidálódjon le. Azok már jók. Szerintetek az ajtózárakban van leoxidálódva minden érintkező és ki kell vennem mindet vagy lehet esetleg más probléma is? A zárakat egyébként is terveztem kiszedni és kitakarítani, csak a kérdés az hogy a gond ott lehet-e? A csomagtér zárat csak kulccsal tudom nyitni, a gombot hiába nyomom meg a motor megy is, de az ajtó továbbra sem nyitható. Mire számíthatok ebben az esetben? A másik probléma a levegő irányszabályzása. Csak a szélvédő/lábtér állás megy, más nem. Pontosabban a többi állásban nem történik semmi, max sziszeg. A kapcsoló elektromosan kapcsolja is a ventilátort, és a klímát is (kapcsolná) szélvédőre tekerve. A vákuumszabályzás lehet baj a kapcsolóban vagy esetleg komolyabb lehet? Nem tudom hogy a belső/küső levegő irányváltója jó-e, lehet hogy az is hibás. Ezeket a kapcsolókat ki lehet takarítani? Milyennek kell lennie a vákuumos résznél? Csak hogy mire számítsak. A klímakompresszor minden hőmérsékleten elindul páramentesíteni? Vagy van olyan hőfok ami alatt nem megy (lefagyás miatt)? Úgy általánosságban tudok valami típushibát ami erre a szériára nagyjából jellemző lehet? Nagyon Köszönöm a segítséget! Kellemes Ünnepeket!
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 21:59:08 »

Sziasztok! Néhány hete vásároltam egy '98-as MK2 Turnier Ghia-t (2.0 16V) (NGA motorkódos) A szokásos cseréken már túl vagyok, szépen megy is a gép. De sajnálatos módon az előző gazdája iszonyatosan elhanyagolta, a használaton -és talán a rendszeres olajcserén kívül- más nem nagyon jutott szegénynek. Sok mindent átnéztem már az autón, szerencsére túlnyomórészt minden elektromos rendszere jól működik. A fennálló problémáim is részben elektromosak részben mechanikusak. -avagy vákuumosak-. Az 5 ajtóból a központizár vezérlő csak 2 ajtót vezérel, többet nem. Kezdeném a B1-es ajtóval: kulccsal és belülről zárva vezérli a B2-es ajtót, és a csomagtér ajtót. A J1 és a J2 nem megy. Tehát a B1-es ajtó kapcsolója a vezérlőt működteti. A J1-es ajtót belülről zárva megy a B1-es ajtó és a B2-es és a csomagtér. A kapcsoló erről is működik. A motorok hangja sem hallatszik a hibás ajtók felöl. (Ezek már a gyorsabb mechanikás ajtózárak, nem a lassabbak mint amik az előző '96-os MK2-mben voltak) Távirányítóval a helyzet annyiban változik hogy bezárja az ajtókat, de a zárt pozícióvisszajelzés hiánya miatt vissza is nyit. Kulccsal a B1 felöl próbálva a kettős zár tökéletesen működik, ha a hibásan működő ajtókat manuálisan zárom be belülről. Az ajtókapcsolókat szétszedtem, kitisztítottam és WD40-nel befújtam, hogy ne oxidálódjon le. Azok már jók. Szerintetek az ajtózárakban van leoxidálódva minden érintkező és ki kell vennem mindet vagy lehet esetleg más probléma is? A zárakat egyébként is terveztem kiszedni és kitakarítani, csak a kérdés az hogy a gond ott lehet-e? A csomagtér zárat csak kulccsal tudom nyitni, a gombot hiába nyomom meg a motor megy is, de az ajtó továbbra sem nyitható. Mire számíthatok ebben az esetben? A másik probléma a levegő irányszabályzása. Csak a szélvédő/lábtér állás megy, más nem. Pontosabban a többi állásban nem történik semmi, max sziszeg. A kapcsoló elektromosan kapcsolja is a ventilátort, és a klímát is (kapcsolná) szélvédőre tekerve. A vákuumszabályzás lehet baj a kapcsolóban vagy esetleg komolyabb lehet? Nem tudom hogy a belső/küső levegő irányváltója jó-e, lehet hogy az is hibás. Ezeket a kapcsolókat ki lehet takarítani? Milyennek kell lennie a vákuumos résznél? Csak hogy mire számítsak. A klímakompresszor minden hőmérsékleten elindul páramentesíteni? Vagy van olyan hőfok ami alatt nem megy (lefagyás miatt)? Úgy általánosságban tudok valami típushibát ami erre a szériára nagyjából jellemző lehet? Nagyon Köszönöm a segítséget! Kellemes Ünnepeket!
Sajnos a zárproblémája a hideg miatt van, tavasszal ha megjön a jóidő, vagy ha annyit mész vele, hogy felmelegszik a karosszéria, akkor magától megjavul és rendesen nyit zár. Állítólag ez az MK-2-eseknél tipushiba, én is szenvedek vele. Az enyémnél ez még annyival rosszab, hogy a csomagtér ajtóm sem nyílik és az utastér felől pakolom, az ülések ledöntésével.(kombi)
Ja itt szeretném megkérdezni a hozzáértőktől, hogy hol van a központizár vezérlője, mert ha ki tudom okoskodni, akkor megpróbálok valami  belső nyomógombos csomagtérnyitást kieszközölni, olyat mint ami a Focusokban van.
Mindenkinek boldog karácsonyt !!!
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 23:34:42 »

Nekem írtad a kulccsal megy a központi zárat nem ? Smiley Mertha igen, akkor megy. Csak a riasztóval nem akarja behúzni. Csak pittyen, de nem húzza be. Sad
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:52:50 »

Nekem írtad a kulccsal megy a központi zárat nem ? Smiley Mertha igen, akkor megy. Csak a riasztóval nem akarja behúzni. Csak pittyen, de nem húzza be. Sad

Akkor vagy a zárhelyzet-érzékelő halt meg, vagy elég egy újratanítás. Smiley
(de nem kizárt a bekrepált távirányító/riasztó vezérlő egység sem)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2012.12.25 kedd, 17:14:00 »

Ha jól emlékszem normális a 3-4 volt a motorok vez.csatiján. (nálam is ilyesmi érték volt, ha nem lágyult meg az agyam fullra) De nem mondom tutira. Smiley
Köszi megoldódott a probléma. Tudod mi volt a gond? Ugye vannak a biztosítékok. Hát én szépen multiméterrel csipogóval néztem hogy mindegyik jó, ez eddig normális ugye mert ha nem jó akk nem csipog. De fogtam magam és kiszedegettem egyesével mindet, hátha..... ilyet nem láttál szerintem. A biztosítéknak a lába le volt törve Smiley hogy hogyan sikerült nem tudom. A szál ami elszáll mikor kisül, az megvolt és alatta volt eltörve a láb. Kiszedtem és bennt maradt a csatiban. megértem kiszedni Smiley Most jó kicseréltem Tongue
Naplózva
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2012.12.25 kedd, 17:34:57 »

Akkor vagy a zárhelyzet-érzékelő halt meg, vagy elég egy újratanítás. Smiley
(de nem kizárt a bekrepált távirányító/riasztó vezérlő egység sem)

Megpróbáltam másik távirányítóval, ott is ugyan az a helyzet. Ám ENFORCER van a távirányítóra írva ha az valamit segít. Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2012.12.26 szerda, 09:13:13 »

Köszi megoldódott a probléma. Tudod mi volt a gond? Ugye vannak a biztosítékok. Hát én szépen multiméterrel csipogóval néztem hogy mindegyik jó, ez eddig normális ugye mert ha nem jó akk nem csipog. De fogtam magam és kiszedegettem egyesével mindet, hátha..... ilyet nem láttál szerintem. A biztosítéknak a lába le volt törve Smiley hogy hogyan sikerült nem tudom. A szál ami elszáll mikor kisül, az megvolt és alatta volt eltörve a láb. Kiszedtem és bennt maradt a csatiban. megértem kiszedni Smiley Most jó kicseréltem Tongue

Hehe, igen, sajnos vannak pocsék minőségű biztosítékok, olyanok is amit írtál, meg olyanok is amik nem égnek el, csak elvékonyodnak és engedik a delejt, de gyéren. Csak, hogy szívassanak minket... Cheesy Legalább sikerült. Wink

Megpróbáltam másik távirányítóval, ott is ugyan az a helyzet. Ám ENFORCER van a távirányítóra írva ha az valamit segít. Smiley

Őőő, igen, sokat segít, mert nem gyári, hanem (utólagosan beleszerelt) Enforcer márkájú a riasztóegység az autódban. Ezekhez nem értek (már talán nem árulják), szerintem érdemes egy új szett beszerzése. Smiley Esetleg bontott gyári Ford riasztó...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:20:23 »

Megpróbáltam másik távirányítóval, ott is ugyan az a helyzet. Ám ENFORCER van a távirányítóra írva ha az valamit segít. Smiley
keresd meg a vezérlőjét. elvileg az a oszlop aljában kell lennie. vagy el van kötve valami, vagy nincs rákötve a vezérlő szálakra, stb...
nekem is enforcer volt bent. mivel nem működött (a gyári központi sem) a redbe rakást úgy kezdtem, hogy minden nem gyárit kibaxtam a kocsiból... Végül kiderült, hogy nem az volt a baj, de eszembe sem jutott utána már visszarakni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
viktor76
Vendég
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:46:07 »

sziasztok! 97' 1.6 16v mondeohoz keresek motorvezérlőt  kódja 97 BB-AAB  vagy olyat aki bp. javítani tudja esetleg megfizethető áron.Az enyém ugyanis hidegben indítás után nem sokkal leáll.
köszönöm viktor

mobilon is elértek: 06 30 914 48 28  vagy email:gyorgyvikthor@ gmail.com
Naplózva
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2012.12.26 szerda, 17:21:18 »

Sziasztok!

Miért lehet az, hogy kikapcsol a hátsószélvédő fűtésem? Kb 10-15 után. Vagy esetleg ez "szériahiba"? Smiley
Naplózva
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2012.12.26 szerda, 17:21:59 »

10-15 perc
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2012.12.26 szerda, 18:23:18 »

Sziasztok!

Miért lehet az, hogy kikapcsol a hátsószélvédő fűtésem? Kb 10-15 után. Vagy esetleg ez "szériahiba"? Smiley
mert az a dolga. valami hőrelé vezérli
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2012.12.26 szerda, 18:58:04 »

Sziasztok!

Miért lehet az, hogy kikapcsol a hátsószélvédő fűtésem? Kb 10-15 után. Vagy esetleg ez "szériahiba"? Smiley

Örülj neki, hogy kikapcsol, úgy dolgozik az normálisan. Smiley Se nem ég szét a fűtőszál, se nem szívja le az akkut/terheli a generátort... ha 15 perc működés nem elég Nálad akkor ott már más gond van...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2012.12.26 szerda, 21:48:09 »

Örülj neki, hogy kikapcsol, úgy dolgozik az normálisan. Smiley Se nem ég szét a fűtőszál, se nem szívja le az akkut/terheli a generátort... ha 15 perc működés nem elég Nálad akkor ott már más gond van...
Igen más gond is van. Úgy párásodik az ablak, mintha belül is esne az eső. Olyan szépen csorog le a víz belül... Valamelyik nap ha nem lesz hideg, szétszedem a fűtést, mert nem tetszik az sem.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 11:36:10 »

Igen más gond is van. Úgy párásodik az ablak, mintha belül is esne az eső. Olyan szépen csorog le a víz belül... Valamelyik nap ha nem lesz hideg, szétszedem a fűtést, mert nem tetszik az sem.
Csak egy megfigyelés, igaz Mk1-ben. A beülés után a venti fokozatait belső keringetésen kezdem, így hamarabb felmelegszik a belső levegő, viszont az a hátránya, hogy el is kezdenek párásodni az oldalablakok. Ha már kellő meleg van, és a párásodás is előjött, áttekerem külső levegőforrás irányba, az idővel leszedi a párát.
Szokták azt is mondani/írni, hogy be kell kapcsolni a klímát egy kis időre, az pik-pak leszedi a párát az ablakokról.
Az nem lehet, hogy rosszak a hátsó szélvédőn a szálaid (nekem csak a legfölső volt ép Smiley )?
Naplózva
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 15:14:30 »

Csak egy megfigyelés, igaz Mk1-ben. A beülés után a venti fokozatait belső keringetésen kezdem, így hamarabb felmelegszik a belső levegő, viszont az a hátránya, hogy el is kezdenek párásodni az oldalablakok. Ha már kellő meleg van, és a párásodás is előjött, áttekerem külső levegőforrás irányba, az idővel leszedi a párát.
Szokták azt is mondani/írni, hogy be kell kapcsolni a klímát egy kis időre, az pik-pak leszedi a párát az ablakokról.
Az nem lehet, hogy rosszak a hátsó szélvédőn a szálaid (nekem csak a legfölső volt ép Smiley )?
Jók a szálak, szinte teljesen leszárad a hátsó ablak. A klímám nem jó, és az oldalsó ablakokra se megy a levegő valamiért. Most néztem meg, ha kinyitom az ajtót, a műszerfal oldalából dől a levegő. Ha becsukom az ajtót, a visszapillantóállítónál az ablakra már alig lehel valamit. Megnéztem, de nincs dugulás. Raktam egy réteg szigetelést az oldalsó szellőzőlyukra, de nem éreztem a kezemmel számottevő változást. Egyszerűen nem értem. Majd kiderül értem-e el vele valamit. Bár a ventillátorkapcsoló 2-es fokozata se jó, de nem hiszem, hogy ez nagyon befolyásolná a dolgokat.A szélvédőre frankón fújja, de oldalra semmi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 19:05:41 »

Jók a szálak, szinte teljesen leszárad a hátsó ablak. A klímám nem jó, és az oldalsó ablakokra se megy a levegő valamiért. Most néztem meg, ha kinyitom az ajtót, a műszerfal oldalából dől a levegő. Ha becsukom az ajtót, a visszapillantóállítónál az ablakra már alig lehel valamit. Megnéztem, de nincs dugulás. Raktam egy réteg szigetelést az oldalsó szellőzőlyukra, de nem éreztem a kezemmel számottevő változást. Egyszerűen nem értem. Majd kiderül értem-e el vele valamit. Bár a ventillátorkapcsoló 2-es fokozata se jó, de nem hiszem, hogy ez nagyon befolyásolná a dolgokat.A szélvédőre frankón fújja, de oldalra semmi.

Oldalra sajnos elég gyéren fúj amúgy is. Kb. az ablak felét párátlanítja. Hatásosabb a szellőzőnyílásokat teljesen az ablakok felé állítani. Viszont elsőre a pollenszűrődet cseréld ki. A 2-es fokozat hiánya pedig az ventilátor ellenálláscsoport hibája lesz, nagy valószínűséggel. Az kesztyűtartó alatt, a kardán felé találod, egy fekete bakelit szerű műanyag a ventilátor felé menő légjáratban, olyan 7x3 cm-s egy szép nagy csatival. Javítható is, de olcsón beszerezhető egy bontott darab is. (1-2 ropi max)
Első szélvédő fűtésed nincsen?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 19:11:35 »

Csak egy megfigyelés, igaz Mk1-ben. A beülés után a venti fokozatait belső keringetésen kezdem, így hamarabb felmelegszik a belső levegő, viszont az a hátránya, hogy el is kezdenek párásodni az oldalablakok. Ha már kellő meleg van, és a párásodás is előjött, áttekerem külső levegőforrás irányba, az idővel leszedi a párát.
Szokták azt is mondani/írni, hogy be kell kapcsolni a klímát egy kis időre, az pik-pak leszedi a párát az ablakokról.
Az nem lehet, hogy rosszak a hátsó szélvédőn a szálaid (nekem csak a legfölső volt ép Smiley )?

Én speciel még cserélek egy pollenszűrőt, meg egy lyukacsos fedőműanyagot (olyan volt eredetileg, csak eltört). Ha tovább párásodik és folyamatosan klímáznom kell, mint most (digitklíma), akkor azt mondom, hogy az MK2-es fűtése egy szemétrakás. (a digitklímásé legalábbis)
A régi fűtőboxommal/szellőzőimmel nem párásodtam 10ed ennyit sem, pedig a klíma nem volt jó...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 20:48:17 »

nem értem ám ezt a rohadt nagy kínlódást a párával...
tiszta pollenszűrő jó vízlehúzó tömített kaszni mellett egyrészt nem szabad, hogy brutál módon párásodjon.
persze ez alól vannak kivételek. pl. mikor 100%-os páratartalom van. alapból picit lehúzott vezető ablakkal járok télen-nyáron. soha nem párásodik. de ki lehet próbálni. ha be vagy párásodva(főleg kombinál) a hátsó ablakokat résnyire lehúzod, 2 perc alatt kirántja a párát...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 22:21:29 »

Oldalra sajnos elég gyéren fúj amúgy is. Kb. az ablak felét párátlanítja. Hatásosabb a szellőzőnyílásokat teljesen az ablakok felé állítani. Viszont elsőre a pollenszűrődet cseréld ki. A 2-es fokozat hiánya pedig az ventilátor ellenálláscsoport hibája lesz, nagy valószínűséggel. Az kesztyűtartó alatt, a kardán felé találod, egy fekete bakelit szerű műanyag a ventilátor felé menő légjáratban, olyan 7x3 cm-s egy szép nagy csatival. Javítható is, de olcsón beszerezhető egy bontott darab is. (1-2 ropi max)
Első szélvédő fűtésed nincsen?
A pollenszűröm elég ramaty állapotban van. Úgyis tervben volt egy csere, nem gondoltam volna, hogy befolyásolja. Első szélvédő fűtésem nincsen.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2012.12.28 péntek, 08:17:20 »

nem értem ám ezt a rohadt nagy kínlódást a párával...
tiszta pollenszűrő jó vízlehúzó tömített kaszni mellett egyrészt nem szabad, hogy brutál módon párásodjon.
persze ez alól vannak kivételek. pl. mikor 100%-os páratartalom van. alapból picit lehúzott vezető ablakkal járok télen-nyáron. soha nem párásodik. de ki lehet próbálni. ha be vagy párásodva(főleg kombinál) a hátsó ablakokat résnyire lehúzod, 2 perc alatt kirántja a párát...

Igen, bár én inkább nem látok, mintsem, hogy huzat legyen. Cheesy Gyenge a szemem, azonnal bedurran, hegesztőpajzsban meg viccesen nézek ki... idiota
Egyébként amíg nem volt megbuherálva az öreg, addig nekem sem volt sosem gondom a párával... Sad

A pollenszűröm elég ramaty állapotban van. Úgyis tervben volt egy csere, nem gondoltam volna, hogy befolyásolja. Első szélvédő fűtésem nincsen.

Húhúú, az az alap ! Azon át jön a levegő, amit fúj a venti. (hidegben-melegben) Ha kicsit nedves a szűrő, akkor még csontszáraz időben is szaunát csinál a beltérben... Legelőször azt cseréld ki. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2012.12.28 péntek, 09:26:24 »

Igen, bár én inkább nem látok, mintsem, hogy huzat legyen. Cheesy Gyenge a szemem, azonnal bedurran, hegesztőpajzsban meg viccesen nézek ki... idiota
Egyébként amíg nem volt megbuherálva az öreg, addig nekem sem volt sosem gondom a párával... Sad

Húhúú, az az alap ! Azon át jön a levegő, amit fúj a venti. (hidegben-melegben) Ha kicsit nedves a szűrő, akkor még csontszáraz időben is szaunát csinál a beltérben... Legelőször azt cseréld ki. Smiley
Rajta leszek, köszi laugh
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2012.12.28 péntek, 10:02:24 »

Rajta leszek, köszi laugh
Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2012.12.28 péntek, 22:04:30 »

Én speciel még cserélek egy pollenszűrőt, meg egy lyukacsos fedőműanyagot (olyan volt eredetileg, csak eltört). Ha tovább párásodik és folyamatosan klímáznom kell, mint most (digitklíma), akkor azt mondom, hogy az MK2-es fűtése egy szemétrakás. (a digitklímásé legalábbis)
A régi fűtőboxommal/szellőzőimmel nem párásodtam 10ed ennyit sem, pedig a klíma nem volt jó...
hahaha.....véhatot kell venni....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2012.12.28 péntek, 23:23:31 »

hahaha.....véhatot kell venni....
az mondjuk igaz, hogy fergeteges a fűtés(is) a v(6)asban eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.