Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 04:17:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3074734 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8400 Dátum: 2021.03.21 vasárnap, 20:41:33 »

Sokat megérne nekem ha valaki rendbe rakná, vagy van egy eladó autóm, mert nagyon nem szeretem így vezetni  rinya
fel kéne keresned egy fordos szerelőt.merre laksz?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
VargaLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #8401 Dátum: 2021.03.21 vasárnap, 20:53:56 »

fel kéne keresned egy fordos szerelőt.merre laksz?

az se lenne baj, ha az ország másik végére kellene menni, ha nem kell ott hagyni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8402 Dátum: 2021.03.21 vasárnap, 21:32:14 »

az se lenne baj, ha az ország másik végére kellene menni, ha nem kell ott hagyni
Bp-en keresd Németh Viktort az Autofortnál a Lurdyval szemben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
VargaLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #8403 Dátum: 2021.03.22 hétfő, 12:44:29 »

Bp-en keresd Németh Viktort az Autofortnál a Lurdyval szemben.

én nagyon szeretném megkeresni, de vajon ő is szeretné? Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8404 Dátum: 2021.03.22 hétfő, 13:06:06 »

én nagyon szeretném megkeresni, de vajon ő is szeretné? Cheesy
jobb lenne ha eladnád egy fék hiba miatt...? Roll Eyes Nem lehet mindenkinek segíteni,hanem akarja azt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8405 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 14:51:07 »

Sziasztok!

SOS!!!

Vizsga előtti felméréskor derült ki, hogy a hátsó jobb féknyeregnél folyik az olaj.
Kaptam egy 115.000 ft-os ajánlatot, (a két nyereg 2x41000, fékfolyadék 2000, munkadíj=30 000).
Kicsit soknak tűnik, de nem tudom felmérni.
Segítsetek, keressek mást, vagy elfogadható az ár?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8406 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 16:24:33 »

Sziasztok!

SOS!!!

Vizsga előtti felméréskor derült ki, hogy a hátsó jobb féknyeregnél folyik az olaj.
Kaptam egy 115.000 ft-os ajánlatot, (a két nyereg 2x41000, fékfolyadék 2000, munkadíj=30 000).
Kicsit soknak tűnik, de nem tudom felmérni.
Segítsetek, keressek mást, vagy elfogadható az ár?

Szerintem teljesen normális ár, ha rendes számlás műhelyről van szó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8407 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 16:45:59 »

Sziasztok!

SOS!!!

Vizsga előtti felméréskor derült ki, hogy a hátsó jobb féknyeregnél folyik az olaj.
Kaptam egy 115.000 ft-os ajánlatot, (a két nyereg 2x41000, fékfolyadék 2000, munkadíj=30 000).
Kicsit soknak tűnik, de nem tudom felmérni.
Segítsetek, keressek mást, vagy elfogadható az ár?

Hol folyik pontosan? Amúgy a féknyereg felújítható, nem is istentől-embertől elrugaszkodott meló, és valami 1500 Ft hozzá a felújítókészlet a Bárdiban.

ebay.de-n meg kapsz vadiúj utángyártott féknyerget fele ennyiért.

15-30 Euro között kapsz bontottat, amúgy meg 105 Euro párban az új utángyártott magyar postával együtt. Az kevesebb, mint amennyiért a fél párat akarták rád sózni.

https://www.ebay.de/itm/184119601127?hash=item2ade6227e7:g:ANgAAOSwxJ9c7nIm

Át kell tenni a fékbetétek tartóját a régiről, és csók.

Bárdiból vevőkóddal tudsz venni olcsón csövet hozzá, csak ne a sajátmárkásukat, az eléggé csapnivaló. Nem érdemes a régivel kísérletezni, még ha látszólag jónak tűnnek is, hacsak nem mostanában cserélted.

A munkadíjat is sokallom egy kicsit, de ha hivatalos Ford kereskedés ár, akkor akár még olcsó is lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8408 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 20:36:44 »

Szerintem teljesen normális ár, ha rendes számlás műhelyről van szó.
Nem is a munkadíjat sokallom, inkább az alkatrészt érzem soknak, úgy, hogy mezei vásárlóként is olcsóbban lehet venni. Ők, mint szervizes vásárlók jelentős kedvezménnyel bírnak és ezt eszükbe nem jut érvényesíteni, legalább egy részét. De ezek az ők feltételeik, vagy elfogadom, vagy nem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8409 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 20:40:14 »

Nem is a munkadíjat sokallom, inkább az alkatrészt érzem soknak, úgy, hogy mezei vásárlóként is olcsóbban lehet venni. Ők, mint szervizes vásárlók jelentős kedvezménnyel bírnak és ezt eszükbe nem jut érvényesíteni, legalább egy részét. De ezek az ők feltételeik, vagy elfogadom, vagy nem.
a pék se érvényesít feléd semmit, mert kamionszámra veszi a lisztet Wink de azokon a helyeken árulnak szerszámot is az alkatrészhez vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8410 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 20:48:37 »

Hol folyik pontosan? Amúgy a féknyereg felújítható, nem is istentől-embertől elrugaszkodott meló, és valami 1500 Ft hozzá a felújítókészlet a Bárdiban.

ebay.de-n meg kapsz vadiúj utángyártott féknyerget fele ennyiért.

15-30 Euro között kapsz bontottat, amúgy meg 105 Euro párban az új utángyártott magyar postával együtt. Az kevesebb, mint amennyiért a fél párat akarták rád sózni.

https://www.ebay.de/itm/184119601127?hash=item2ade6227e7:g:ANgAAOSwxJ9c7nIm

Át kell tenni a fékbetétek tartóját a régiről, és csók.

Bárdiból vevőkóddal tudsz venni olcsón csövet hozzá, csak ne a sajátmárkásukat, az eléggé csapnivaló. Nem érdemes a régivel kísérletezni, még ha látszólag jónak tűnnek is, hacsak nem mostanában cserélted.J

A munkadíjat is sokallom egy kicsit, de ha hivatalos Ford kereskedés ár, akkor akár még olcsó is lehet.

AndyA


Befeküdtem neki, és a folyást túlzónak érzem. Van fékfolyadéknyom ott ahol a rugó ráakaszkodik a fülre, de sem a felnin, sem máshol nincsen nyom, az a fül és környéke nedves. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy ez nem hiba.
Aztán nagy gyorsan megrendeltem a kromaksztól, Bosch-t 28000 ft-ért, remélem nem nyúltam mellé.
Javaslatod szerint kell még két fékcső is. Tárcsát, betétet egy éve cseréltem, nincs bennük 10 000 km.
Jól sejtem, hogy kell ilyenkor csavart is cserélni? Azt vajon adnak a betéthez nyereghez?
« Utoljára szerkesztve: 2021.06.21 hétfő, 21:00:09 írta legyozo » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8411 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 20:53:12 »

a pék se érvényesít feléd semmit, mert kamionszámra veszi a lisztet Wink de azokon a helyeken árulnak szerszámot is az alkatrészhez vigyor3
OK, ezt elfogadom, azt azonban nem értem (azaz értem én, a pénz), hogy miért nem fogadja el a szerviz, ha számlával (olcsóbban) ugyanazt az alkatrészt viszem én neki. De nem akarok ezen rugózni. Ő szolgáltat, én fizetek. Ha akarom igénybe veszem, ha akarom nem. Vagy megfelel az ajánlata, vagy nem. Nincs ezzel gond
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8412 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 21:01:11 »

OK, ezt elfogadom, azt azonban nem értem (azaz értem én, a pénz), hogy miért nem fogadja el a szerviz, ha számlával (olcsóbban) ugyanazt az alkatrészt viszem én neki. De nem akarok ezen rugózni. Ő szolgáltat, én fizetek. Ha akarom igénybe veszem, ha akarom nem. Vagy megfelel az ajánlata, vagy nem. Nincs ezzel gond
nem jót hozol(minőségben, beszerelhetőségben, stb), mondjuk olyankor megy a fejvakarás, hogy akkor napi 25 a bérleti díj az emelőn... neked se jó, nem lesz garancia, magasabb óradíj stb. csirkét se viszel az étterembe, hogy ebből kéne az a faxa rántotthús. vagy bohóckodsz vele otthon, vagy keresel valami bohócot aki kicseréli 3000ft-ért (pl csak egy normális emelő drágább mint jelenleg egy kiemelkedő mk3as mondeo)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8413 Dátum: 2021.06.21 hétfő, 21:08:55 »

nem jót hozol(minőségben, beszerelhetőségben, stb), mondjuk olyankor megy a fejvakarás, hogy akkor napi 25 a bérleti díj az emelőn... neked se jó, nem lesz garancia, magasabb óradíj stb. csirkét se viszel az étterembe, hogy ebből kéne az a faxa rántotthús. vagy bohóckodsz vele otthon, vagy keresel valami bohócot aki kicseréli 3000ft-ért (pl csak egy normális emelő drágább mint jelenleg egy kiemelkedő mk3as mondeo)
Mondtam, nem akarok ezen rugózni. Tudunk érveket pro és kontra, mindenhol van igazság.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8414 Dátum: 2021.06.22 kedd, 08:14:23 »

a pék se érvényesít feléd semmit, mert kamionszámra veszi a lisztet Wink de azokon a helyeken árulnak szerszámot is az alkatrészhez vigyor3
hogyne érvényesítene, nem tudna kenyeret eladni, ha a listaáron számolná a lisztet, de szerintem más szakmák sem listaáron számolnak.
Végül a termék/szolgáltatás ára ugyanaz, a benne foglalt részek összege ugyanaz, a részek összetevőben van eltérés, hogy az alkatrész kedvezményes árára rakódó munkadíj, nyereség hányadot az alkatrészhez, vagy a munkadíjhoz írod.
 
A boltban a kenyér ára nem úgy van kiírva, hogy (anyag+mdíj)+áfa, és ha nem kérsz számlát, akkor mdíj mehet nettóban

Én egy kalkulációnál azon az áron számolom az anyagot, amennyiért kapom, nem a listaáron. A munkadíjba meg belekerülnek az anyagbeszerzés járulékos költségei, ha nem jó és vissza kell menni stb.
A kutya ott van elásva az autószerelőiparban, hogy boldog boldogtalan vehet olcsón alkatrészt, pl bútoriparban a Demos-tól olyan áron kapok vasalatot, amennyiért földi halandó nem tudja megvenni.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8415 Dátum: 2021.06.22 kedd, 10:33:18 »

Végülis egyszerű, ha valaki azt akarja, hogy garancia legyen a munkára, az anyagra, és ha valami probléma van, akkor ne egymásra mutogasson a szerviz és az alkatrészkereskedő, és addig álljon az autó, akkor azért szerintem hajlandó fizetni. A potenciálisan elvesztett hajszálak, meg az autó kiesése szerintem nem éri meg a ~20kFt-ot amit megspórolna az ember egy ilyen munkán. Persze megint más, ha maga szereli, mert akkor aztán olyan áron veszi, onnan, ahonnan akarja.

Igen, lehetne mozgalom, hogy az autószerviz beszerzési áron adja neked az alkatrészt, csak akkor meg azon menne a siránkozás, hogy miért ilyen magas az óradíj.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8416 Dátum: 2021.06.22 kedd, 11:20:20 »

...kutya ott van elásva az autószerelőiparban, hogy boldog boldogtalan vehet olcsón ....

Ennek másik megfogalmazása, hogy a kereskedők olyan haszonnal adják az alkatrészt, hogy még bőven megéri nekik a mezei vásárlók számára is kedvezményeket adni. Smiley
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8417 Dátum: 2021.06.22 kedd, 11:36:54 »

... garancia legyen a munkára, az anyagra, és ha valami probléma van, akkor ne egymásra mutogasson a szerviz és az alkatrészkereskedő,...
A garancia? Meddig, kinél?

Évek hosszú során, megfelelően meg nem húzott vagy túlhúzott csavarok tömege, rosszul beállított futóművek garmada, elcseszett csavarfejek, szerelés után  csöpögő folyadékok, márka és nem márka szervizeknél szerzett tapasztalat vezetett ide (ez nekünk otthon bohóckodóknak plusz idő és költség, és még mi érezzük magunkat rosszul, mert morog a mester). Talán addig terjed ki a garancia, hogy ezt kijavítják. De, ha nem ellenőrzöm én le, (egy nem megfelelő habitusú-képességű embernek eszébe sem jutna) akkor nem is tudok róla, csak használom aztán jön a baj.

Kíváncsi lennék, hogy komolyabb hiba esetén ki vállalná fel a hibáját. Még az új autónál is az asztalra kell csapni ha akarsz valamit.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8418 Dátum: 2021.06.22 kedd, 12:32:03 »


Igen, lehetne mozgalom, hogy az autószerviz beszerzési áron adja neked az alkatrészt, csak akkor meg azon menne a siránkozás, hogy miért ilyen magas az óradíj.
lehetne sok mindenre mozgalom, meg árkorlát, stb, volt már, nem működött, úgy hívták, hogy kádár rendszer.

bevételi oldal mellett van azért bőven kiadás is, nyílván azt nem látják kívülről. van fent 1-2 cikk, hogy 8000ft/órából nem tudsz kijönni hónap végére. javítottam pl unixnak 8000/óra díj-al. 3 autó után elengedtem. dacia dokkert 2x szedtem szét teljesen, mert amit hoztak 3adjára alkatrészt majd az lett jó bele. 2 hétig lógott az emelőn stb. ha nekik nem megy, akkor bélabácsi biztos el fogja találni mi kell hozzá.

és nem is igazán értem, hogy miként kellene ezt olcsóban adni, amikor a kőműves, szobafestő, burkoló, asztalos stb. olyan árakat mond, hogy nem tudod máshogy kifizetni. másfelöl beletolsz pár 10mft-ot, felelősséget, kockázatot vállalsz és ha ezek mellett te keresni is szeretnél vele, nem csak nullára kijönni akkor már egy 2lábon járó kocsog vagy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8419 Dátum: 2021.06.22 kedd, 12:32:50 »

A garancia? Meddig, kinél?

Évek hosszú során, megfelelően meg nem húzott vagy túlhúzott csavarok tömege, rosszul beállított futóművek garmada, elcseszett csavarfejek, szerelés után  csöpögő folyadékok, márka és nem márka szervizeknél szerzett tapasztalat vezetett ide (ez nekünk otthon bohóckodóknak plusz idő és költség, és még mi érezzük magunkat rosszul, mert morog a mester). Talán addig terjed ki a garancia, hogy ezt kijavítják. De, ha nem ellenőrzöm én le, (egy nem megfelelő habitusú-képességű embernek eszébe sem jutna) akkor nem is tudok róla, csak használom aztán jön a baj.

Kíváncsi lennék, hogy komolyabb hiba esetén ki vállalná fel a hibáját. Még az új autónál is az asztalra kell csapni ha akarsz valamit.
pest az ilyen, elmondod tíz embernek, hogy ne menjen oda, de a maradék 1-2millióból úgyis beesik mindig valaki.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8420 Dátum: 2021.06.22 kedd, 12:48:42 »

lehetne sok mindenre mozgalom, meg árkorlát, stb, volt már, nem működött, úgy hívták, hogy kádár rendszer.

bevételi oldal mellett van azért bőven kiadás is, nyílván azt nem látják kívülről. van fent 1-2 cikk, hogy 8000ft/órából nem tudsz kijönni hónap végére. javítottam pl unixnak 8000/óra díj-al. 3 autó után elengedtem. dacia dokkert 2x szedtem szét teljesen, mert amit hoztak 3adjára alkatrészt majd az lett jó bele. 2 hétig lógott az emelőn stb. ha nekik nem megy, akkor bélabácsi biztos el fogja találni mi kell hozzá.

és nem is igazán értem, hogy miként kellene ezt olcsóban adni, amikor a kőműves, szobafestő, burkoló, asztalos stb. olyan árakat mond, hogy nem tudod máshogy kifizetni. másfelöl beletolsz pár 10mft-ot, felelősséget, kockázatot vállalsz és ha ezek mellett te keresni is szeretnél vele, nem csak nullára kijönni akkor már egy 2lábon járó kocsog vagy
Elmentek egymás mellet a bérek. Mi, akik bérből élünk, több heti - havi fizetésünket nehezen nyögjük ki egy-két napos munkákért.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8421 Dátum: 2021.06.22 kedd, 12:51:50 »

pest az ilyen, elmondod tíz embernek, hogy ne menjen oda, de a maradék 1-2millióból úgyis beesik mindig valaki.
Ja, sok autószerelőnél jártam, egyszer, majd vissza a korrekcióért, keresek egy megbízhatót még mindig.

Itt sok segítőkész klubtárs van, de ők is mindig el vannak havazva, vagy az ország másik felében vannak, pedig sokszor jeleztem már, hogy jó lenne egy megbízható, mert én hűséges vagyok, ha valakivel meg vagyok elégedve, akkor az örök élet.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8422 Dátum: 2021.06.22 kedd, 13:23:38 »

A garancia? Meddig, kinél?

Évek hosszú során, megfelelően meg nem húzott vagy túlhúzott csavarok tömege, rosszul beállított futóművek garmada, elcseszett csavarfejek, szerelés után  csöpögő folyadékok, márka és nem márka szervizeknél szerzett tapasztalat vezetett ide (ez nekünk otthon bohóckodóknak plusz idő és költség, és még mi érezzük magunkat rosszul, mert morog a mester). Talán addig terjed ki a garancia, hogy ezt kijavítják. De, ha nem ellenőrzöm én le, (egy nem megfelelő habitusú-képességű embernek eszébe sem jutna) akkor nem is tudok róla, csak használom aztán jön a baj.

Kíváncsi lennék, hogy komolyabb hiba esetén ki vállalná fel a hibáját. Még az új autónál is az asztalra kell csapni ha akarsz valamit.

Ja hát normális helyet kell találni, ami az autótulajdonlás második legnagyobb kihívása.  vigyor3 Márkaszerviz témát én is elengedtem, mert a legutolsó lelopott fényszóró mosó fedél és a beleszakított, majd úgyhagyott csavar betette az ajtót nálam is.
De pl. ha szakad egy vezérműszíj hozott anyagnál, akkor sokkal nagyobb szopás, ha te vitted az alkarészt. Ha nem te vitted, akkor nem neked kell boxolni a szervizzel, hanem ők lerendezik a beszállítóval (igazságügyi szakértő jön, megállapítja, hogy ki volt a f@sz, az fizet stb.).

lehetne sok mindenre mozgalom, meg árkorlát, stb, volt már, nem működött, úgy hívták, hogy kádár rendszer.

bevételi oldal mellett van azért bőven kiadás is, nyílván azt nem látják kívülről. van fent 1-2 cikk, hogy 8000ft/órából nem tudsz kijönni hónap végére. javítottam pl unixnak 8000/óra díj-al. 3 autó után elengedtem. dacia dokkert 2x szedtem szét teljesen, mert amit hoztak 3adjára alkatrészt majd az lett jó bele. 2 hétig lógott az emelőn stb. ha nekik nem megy, akkor bélabácsi biztos el fogja találni mi kell hozzá.

és nem is igazán értem, hogy miként kellene ezt olcsóban adni, amikor a kőműves, szobafestő, burkoló, asztalos stb. olyan árakat mond, hogy nem tudod máshogy kifizetni. másfelöl beletolsz pár 10mft-ot, felelősséget, kockázatot vállalsz és ha ezek mellett te keresni is szeretnél vele, nem csak nullára kijönni akkor már egy 2lábon járó kocsog vagy

 eljen
Nem az a korszak, amikor egy akna mellett egy villáskulcs és dugókulcs készlettel műhelyt lehet üzemeltetni Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8423 Dátum: 2021.06.22 kedd, 14:04:52 »

Ja hát normális helyet kell találni, ami az autótulajdonlás második legnagyobb kihívása.  vigyor3 Márkaszerviz témát én is elengedtem, mert a legutolsó lelopott fényszóró mosó fedél és a beleszakított, majd úgyhagyott csavar betette az ajtót nálam is.
De pl. ha szakad egy vezérműszíj hozott anyagnál, akkor sokkal nagyobb szopás, ha te vitted az alkarészt. Ha nem te vitted, akkor nem neked kell boxolni a szervizzel, hanem ők lerendezik a beszállítóval (igazságügyi szakértő jön, megállapítja, hogy ki volt a f@sz, az fizet stb.).


ott nem boxol semmit a szervíz. hozott anyagra nincs garancia. annyi van, hogy meg kell bizonyosodni, hogy az autóba való-e. majd aki vette az leboxolja azzal akitől vette
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8424 Dátum: 2021.06.22 kedd, 15:50:56 »

Elmentek egymás mellet a bérek. Mi, akik bérből élünk, több heti - havi fizetésünket nehezen nyögjük ki egy-két napos munkákért.
akkor váltani kell és kockáztatni, ami majd vagy bejön vagy nem. vagy marad minden így, de ezért kár a rendszert szidni. senki se dolgozik ingyen munkavállalóként sem, pedig oda saját magadon más befektetés nem nagyon kell. nekem is van több ismerősöm aki nem mer/akar változtatni, kockázatatni, belekezedeni valami sajátba, jó nekik a max 10-edikén csippan a számlán a fizetés rendszer wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8425 Dátum: 2021.06.22 kedd, 16:28:21 »

Nem is a munkadíjat sokallom, inkább az alkatrészt érzem soknak, úgy, hogy mezei vásárlóként is olcsóbban lehet venni. Ők, mint szervizes vásárlók jelentős kedvezménnyel bírnak és ezt eszükbe nem jut érvényesíteni, legalább egy részét. De ezek az ők feltételeik, vagy elfogadom, vagy nem.

A sarki szerviz is olyan, hogy Bárdi-Unix listaárat mondanak akatrészre, és hozottból nem dolgoznak. Persze ők nem ennyiért kapják. Ez is része a bevételüknek, előre tervezetten. Ezért van az, hogy fele vagy kétharmada az óradíj, mint a Ford szervizben...

Oda viszont mindig tudtam úgy menni, hogy én vittem a hozzávalót, szó nélkül dolgoztak vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8426 Dátum: 2021.06.22 kedd, 16:59:54 »

ott nem boxol semmit a szervíz. hozott anyagra nincs garancia. annyi van, hogy meg kell bizonyosodni, hogy az autóba való-e. majd aki vette az leboxolja azzal akitől vette

Jogilag sajnos ez nem teljesen pontos, ha elvállalod a hozott anyaggal a munkát, akkor a munkáért így is te felelsz. Az alkatrészért meg ahonnan való. És akkor jön, hogy kedves kuncsaft fogadhatja a szakértőt, aki majd eldönti, hogy a munka vagy az alkatrész volt a probléma, nyilván ezt nem kötelező elfogadni, mehet perre a dolog, új igazságügyi szakértő, és a magyar jogrendszer általánosan csiga haladása mellett pár év múlva talán autó is lesz belőle.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8427 Dátum: 2021.06.22 kedd, 22:26:44 »

Jogilag sajnos ez nem teljesen pontos, ha elvállalod a hozott anyaggal a munkát, akkor a munkáért így is te felelsz. Az alkatrészért meg ahonnan való. És akkor jön, hogy kedves kuncsaft fogadhatja a szakértőt, aki majd eldönti, hogy a munka vagy az alkatrész volt a probléma, nyilván ezt nem kötelező elfogadni, mehet perre a dolog, új igazságügyi szakértő, és a magyar jogrendszer általánosan csiga haladása mellett pár év múlva talán autó is lesz belőle.
ezt mondom. ott nem boxol semmit a szervíz hátradől aztán majd lesz valami utólag ha nem vízpumpafogóval szerelte, akkor úgyse állapítható meg semmi sem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8428 Dátum: 2021.06.23 szerda, 11:35:41 »

akkor váltani kell és kockáztatni, ami majd vagy bejön vagy nem. vagy marad minden így, de ezért kár a rendszert szidni. senki se dolgozik ingyen munkavállalóként sem, pedig oda saját magadon más befektetés nem nagyon kell. nekem is van több ismerősöm aki nem mer/akar változtatni, kockázatatni, belekezedeni valami sajátba, jó nekik a max 10-edikén csippan a számlán a fizetés rendszer wave
Sok alkalommal, sokfajta döntést hoztam már meg, ennél nagyobb kailberűeket és általában ellenszélben, de vagyunk olyanok páran, akik számára nem adatott meg a lehetőség, hogy most már kockáztassunk. Rajtunk kívűl álló okokból kötve van a kezünk.
De, nem is kell mindekinek vállakozónak lennie, valakinek tüzet is kell oltania, buszt is kell vezetnie. Mindkét oldalra szükség van. Az a gond, hogy amíg a szolgáltatások árai közelítik azt a szintet, amiből szolgáltatóként meg lehet élni tisztességesen, addig sok olyan munkavállaló van, aki ugyanúgy felelősségteljes munkakörben tisztességesen, kiemelkedően dolgozik és ennek ellenére nem kap  érte olyan bért, amiből tisztességesen meg tudna élni.  wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8429 Dátum: 2021.06.23 szerda, 11:48:11 »

Sok alkalommal, sokfajta döntést hoztam már meg, ennél nagyobb kailberűeket és általában ellenszélben, de vagyunk olyanok páran, akik számára nem adatott meg a lehetőség, hogy most már kockáztassunk. Rajtunk kívűl álló okokból kötve van a kezünk.
De, nem is kell mindekinek vállakozónak lennie, valakinek tüzet is kell oltania, buszt is kell vezetnie. Mindkét oldalra szükség van. Az a gond, hogy amíg a szolgáltatások árai közelítik azt a szintet, amiből szolgáltatóként meg lehet élni tisztességesen, addig sok olyan munkavállaló van, aki ugyanúgy felelősségteljes munkakörben tisztességesen, kiemelkedően dolgozik és ennek ellenére nem kap  érte olyan bért, amiből tisztességesen meg tudna élni.  wave

Pl. a tűzoltók sem, ha már említetted őket. De a tanárok is mesélhetnének éppen, hogy mi felelősség van a nyakukban, és ezt hogyan "hálálják meg" nekik... Itd, itd, itd, a sor a végtelenségig folytatható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #8430 Dátum: 2021.07.09 péntek, 20:34:14 »

Sziasztok!
Mi okozhatja azt, hogy járó motornál a fékpedál, ha lenyomva tartom,  bemegy lassan padlóig?
Leallítva a motort kemény merad.
Fékfolyadék nem folyik el.
Korábban a fék jól harapott.
Válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8431 Dátum: 2021.07.09 péntek, 22:35:23 »

Sziasztok!
Mi okozhatja azt, hogy járó motornál a fékpedál, ha lenyomva tartom,  bemegy lassan padlóig?
Leallítva a motort kemény merad.
Fékfolyadék nem folyik el.
Korábban a fék jól harapott.
Válaszokat előre is köszönöm.

Pl. döglődő tömítések a főfékhengerben.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #8432 Dátum: 2021.07.10 szombat, 06:32:58 »

Sziasztok!
Mi okozhatja azt, hogy járó motornál a fékpedál, ha lenyomva tartom,  bemegy lassan padlóig?
Leallítva a motort kemény merad.
Fékfolyadék nem folyik el.
Korábban a fék jól harapott.
Válaszokat előre is köszönöm.

Ilyen mindenkié, ez normális jelenség
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8433 Dátum: 2021.07.10 szombat, 07:19:24 »

Ilyen mindenkié, ez normális jelenség

Tényleg? Sosem ültem olyan autóban, aminek besüllyedt volna a pedál padlóig attól, hogy nyomva tartja az ember.
Naplózva
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #8434 Dátum: 2021.07.10 szombat, 18:29:08 »

Pl. döglődő tömítések a főfékhengerben.
A főfékhengert javítani érdemes vagy bontoottra cserélni?
Esetleg magam is megtudom szerelni?
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #8435 Dátum: 2021.07.10 szombat, 18:40:12 »

Ilyen mindenkié, ez normális jelenség
Mikor 6 éve megvettem veszedelmesen jól fogott a fék.
Az ABS folyton dolgozott. Azóta történt néhány vadgázolás, vészfékezés.
Most nagyon lágy, a fékút sokkal hosszabb. Tárcsákat, betéteket elöl hátul cseréltettem, a hátsó beragadós féknyergek is újak,  de semmivel nem lett jobb a fék.
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8436 Dátum: 2021.07.10 szombat, 18:41:30 »

Tényleg? Sosem ültem olyan autóban, aminek besüllyedt volna a pedál padlóig attól, hogy nyomva tartja az ember.
Az enyém is ilyen volt.
Ha csak benyomva tartod, akkor nem érzed, h süllyed. Ha nyomod izomból, koppan a padlólemezen.
De nem gurul el, fog a fék, csak furcsa érzés.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8437 Dátum: 2021.07.10 szombat, 18:44:55 »

Mikor 6 éve megvettem veszedelmesen jól fogott a fék.
Az ABS folyton dolgozott. Azóta történt néhány vadgázolás, vészfékezés.
Most nagyon lágy, a fékút sokkal hosszabb. Tárcsákat, betéteket elöl hátul cseréltettem, a hátsó beragadós féknyergek is újak,  de semmivel nem lett jobb a fék.
Kérdés milyen tárcsa, betét kombó volt rajta 6 éve.
Ezek a sport betét, tárcsa (EBC, “szinestuff” betétek) cuccok tudnak erőset fékezni, a gyárihoz képest.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8438 Dátum: 2021.07.11 vasárnap, 07:33:42 »

A főfékhengert javítani érdemes vagy bontoottra cserélni?
Esetleg magam is megtudom szerelni?

Van hozzá tömítéskészlet, de én otthon nem szöszmötölnék vele. Otthon szerelés is olyan, hogy én nem állnék neki. Szívás lelégteleníteni, szívás, ha az ABS kockába levegő jut. Szóval úgy szívás mindenképpen.
De azért mielőtt ilyen drasztikus dolgokban gondolkozol, érdemes lehet gumicsövek állapotát ellenőrizni, cserélni fékfolyadékot, úgy, hogy az ABS is meg van járatva az új folyadékkal, mégegyszer légteleníteni egyet a rendszeren.

Az enyém is ilyen volt.
Ha csak benyomva tartod, akkor nem érzed, h süllyed. Ha nyomod izomból, koppan a padlólemezen.
De nem gurul el, fog a fék, csak furcsa érzés.


Szerintem egy zárt hidraulikus rendszerben ilyen nincs, hogy nyomom, és szépen lassan lesüllyed. De ha legközelebb az MK3-ban ülök, akkor próbálgatni fogom.

Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8439 Dátum: 2021.07.11 vasárnap, 13:45:04 »

Szerintem egy zárt hidraulikus rendszerben ilyen nincs, hogy nyomom, és szépen lassan lesüllyed. De ha legközelebb az MK3-ban ülök, akkor próbálgatni fogom.
Én itt a fórumon olvastam erről először.
Pont azt gondoltam, amit te.
Aztán beültem, benyomtam a pedált, és lesüllyedt.
De mivel, nem volt bajom a fékkel, nem foglalkoztam vele.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8440 Dátum: 2021.07.11 vasárnap, 16:09:55 »

Ilyen mindenkié, ez normális jelenség

Be is baxna...  szomoru1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8441 Dátum: 2021.07.11 vasárnap, 16:10:43 »

A főfékhengert javítani érdemes vagy bontoottra cserélni?
Esetleg magam is megtudom szerelni?

Szerinted mi az esélye, hogy egy ugyanannyi idős bontott lényegesen jobb állapotban lesz? Persze meg lehet kockáztatni, de pár tömítés cseréje nem agyműtét ám.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #8442 Dátum: 2021.07.11 vasárnap, 21:05:21 »

Szerinted mi az esélye, hogy egy ugyanannyi idős bontott lényegesen jobb állapotban lesz? Persze meg lehet kockáztatni, de pár tömítés cseréje nem agyműtét ám.

AndyA
Köszönöm a hozzászólásokat.
A főfékhenger tömítéseinek felújítása remélem megoldja majd a problémát.
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #8443 Dátum: 2021.07.19 hétfő, 18:00:12 »

Üdv!
 Adjatok tanácsot...
A bal első kerékcsapágyat cseréltük, annak rendje-módja szerint kiszereltük az ABS érzékelőt....
majd mindent vissza,ABS érzékelő is megtisztítva vissza,a csatlakozó rádugva..... ezután meglepetésre a kocsi felhuzta az ablakait,minden ajtót lezárt.. szerencse,hogy a kulcs a zsebemben volt..
Indítás után tapasztaltam,hogy a müszerfalon az ABS + a mellette lévő visszajelző nem alszik el, folyamatosan világít.
Mit tanácsoltok, hogyan javitsam , mi lehet a probléma ?


Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8444 Dátum: 2021.07.19 hétfő, 19:15:29 »

Üdv!
 Adjatok tanácsot...
A bal első kerékcsapágyat cseréltük, annak rendje-módja szerint kiszereltük az ABS érzékelőt....
majd mindent vissza,ABS érzékelő is megtisztítva vissza,a csatlakozó rádugva..... ezután meglepetésre a kocsi felhuzta az ablakait,minden ajtót lezárt.. szerencse,hogy a kulcs a zsebemben volt..
Indítás után tapasztaltam,hogy a müszerfalon az ABS + a mellette lévő visszajelző nem alszik el, folyamatosan világít.
Mit tanácsoltok, hogyan javitsam , mi lehet a probléma ?




Ha világít, akkor van hibakód. Azt ki kéne olvasni.
Tippek:
- nem megfelelő csapágy (egyik fele mágneses kell hogy legyen)
- rossz irányban bepréselt csapágy, az érzékelő felé kell néznie a mágneses felének
- megsérült szenzor
- megsérült csatlakozó, vezeték.

A hibakód megmondja merre kell indulni.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8445 Dátum: 2021.07.21 szerda, 07:44:36 »

Köszönöm a hozzászólásokat.
A főfékhenger tömítéseinek felújítása remélem megoldja majd a problémát.
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt megbontanád a fékrendszert ellenőrizd le a vákuumszivattyúdat. Ha állómotornál a fékpedál kemény marad nyomott állapotban, akkor a hidraulikus rendszer rendben van. A vákumos fékrásegítőnél lehet probléma. 15 éve vettem a mondeómat. Nekem is feltűnt hogy állóhelyzetben járómotor mellett lassan besüllyed a fékpedál folyamatos nyomás alatt. A fékhatás viszont soha nem szűnt meg. Nekem a problémát megoldotta egy kiegészítő vákuumtartály beépítése, kb 8 éve. azóta sincs problémám a fékkel.
Tisztelettel László! 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #8446 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 11:16:56 »

Ha világít, akkor van hibakód. Azt ki kéne olvasni.
Tippek:
- nem megfelelő csapágy (egyik fele mágneses kell hogy legyen)
- rossz irányban bepréselt csapágy, az érzékelő felé kell néznie a mágneses felének
- megsérült szenzor
- megsérült csatlakozó, vezeték.

A hibakód megmondja merre kell indulni.
Ha világít, akkor van hibakód. Azt ki kéne olvasni.
Tippek:
- nem megfelelő csapágy (egyik fele mágneses kell hogy legyen)
- rossz irányban bepréselt csapágy, az érzékelő felé kell néznie a mágneses felének
- megsérült szenzor
- megsérült csatlakozó, vezeték.

A hibakód megmondja merre kell indulni.

A hibakód szerint, szenzor hiba......
kicseréltem, de világitnak a visszajelzők   :-(

AUTOMATIKUSAN KITÖRLI,VAGY  KI KELL TÖRÖLTETNI??
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8447 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 11:49:54 »

A hibakód szerint, szenzor hiba......
kicseréltem, de világitnak a visszajelzők   :-(

AUTOMATIKUSAN KITÖRLI,VAGY  KI KELL TÖRÖLTETNI??
az autó nem tudja,hogy a csapágyon rossz a jeladó felület,vagy az érzékelő ment tönkre. Egy hiba társul hozzá.
Törölni akkor lehet,ha a hiba nem áll fenn.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8448 Dátum: 2021.07.22 csütörtök, 20:19:31 »

A hibakód szerint, szenzor hiba......
kicseréltem, de világitnak a visszajelzők   :-(

AUTOMATIKUSAN KITÖRLI,VAGY  KI KELL TÖRÖLTETNI??

Szenzor hibakód sok féle van. Az is szenzor hiba, ha nem lát sebesség jelet (rossz csapágy, rosszul berakott csapágy, rossz szenzor), és az is, ha áramköri hiba (máshogy rossz szenzor, vagy érintkezés, kábel). A pontos, nem félrefordított hibakód leírás és/vagy hibakód kell a meghatározáshoz. Ha nincs aktív hibakód, akkor nem világít a hibalámpa a műszerfalon.
Naplózva
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #8449 Dátum: 2021.07.27 kedd, 16:27:04 »

Szenzor hibakód sok féle van. Az is szenzor hiba, ha nem lát sebesség jelet (rossz csapágy, rosszul berakott csapágy, rossz szenzor), és az is, ha áramköri hiba (máshogy rossz szenzor, vagy érintkezés, kábel). A pontos, nem félrefordított hibakód leírás és/vagy hibakód kell a meghatározáshoz. Ha nincs aktív hibakód, akkor nem világít a hibalámpa a műszerfalon.

...sajnos még mindíg , a  baloldali kerékre azt írja, hogy "nincs jel"  már több szenzort, érintkezőt  cseréltünk, de még mindíg "nincs jel".
A szerelő azt mondja, a csapágy jól van berakva..... szerinte a féltengej külső része van el korrodálva....,vagy .....
Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.