Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:01:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3069773 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2010.04.23 péntek, 09:23:19 »

Tisztelt fékproblémás Mondeosok,

Elolvastam a kocsihoz mellékelt kézikönyvecskét. Azt írja, hogy taposd be a féket és húzd be a kézifék kart.

Ott lehet a titok a sorokban. Ne berántsátok, hanem a lábfék mellet húzzátok rá. Ki tudja, talán segít. Én mindig úgy húzom be, mert automata, az igényli a féket amúgy is.

Érdekes. Kipróbálom.
De mire lehet ez megoldás?

Csak ez van a kezelésiben: "A kéziféket könnyebb behúzni, ha közben a lábféket benyomja."
Azért mi csak bebírjuk húzni  vigyor3.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.23 péntek, 11:27:48 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2010.04.23 péntek, 13:34:51 »

Nem tudom, hogy a kéziféket működtető menetes belső résznek nem könnyebb-e úgy mozogni, ha a fékdugattyú ki van nyomatva a pedállal.
Igaziból nem nagy kihívás benyomott fékkel behúzni, ha jobb neki, ám legyen!  Cool
Berohadás ellen nem segít, az biztos...

Érdekes. Kipróbálom.
De mire lehet ez megoldás?

Csak ez van a kezelésiben: "A kéziféket könnyebb behúzni, ha közben a lábféket benyomja."
Azért mi csak bebírjuk húzni  vigyor3.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2010.04.23 péntek, 22:35:06 »

Nem tudom, hogy a kéziféket működtető menetes belső résznek nem könnyebb-e úgy mozogni, ha a fékdugattyú ki van nyomatva a pedállal.
Igaziból nem nagy kihívás benyomott fékkel behúzni, ha jobb neki, ám legyen!  Cool
Berohadás ellen nem segít, az biztos...


Kipróbáltam, de én nem érzek különbséget. Most jó az enyém még mindig.

A kézifékkar egyből húzza a bowdent, ami meg csak később magát a kis kart. Gondolom megnyúlt a bowden, vagy nem tudom. Ezen lehet állítani, vagy csere segít? Illetve korábban mintha olvastam volna, hogy magánál a kézifékkarnál is lehet valami gond.
Annyira nem zavar, csak kíváncsi vagyok.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2010.04.24 szombat, 07:20:29 »

Autószerelő ismerős mondta a nagyon vájtfülű kocsitulajdonosoknak, hogy: Nem hallgatni, nem piszkálni! Vezetni! laugh

Ha nem zavar, akkor nem érdemes hozzányúlni. Ha szorul, melegszik, kopik, akkor érdemes kicsit körbe nézni, mert talán akkor nem olyan könnyen vezet meg a szerelő...

Kipróbáltam, de én nem érzek különbséget. Most jó az enyém még mindig.

A kézifékkar egyből húzza a bowdent, ami meg csak később magát a kis kart. Gondolom megnyúlt a bowden, vagy nem tudom. Ezen lehet állítani, vagy csere segít? Illetve korábban mintha olvastam volna, hogy magánál a kézifékkarnál is lehet valami gond.
Annyira nem zavar, csak kíváncsi vagyok.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2010.04.24 szombat, 13:19:06 »

Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és olcsóbb!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2010.04.24 szombat, 13:34:42 »

Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és olcsóbb!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
előre vagy hátra?? jó a mondi tárcsáira?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2010.04.24 szombat, 14:34:24 »

előre elsőként....az egyik tranzit ugyanakkora,de a felfogatás és a hely ilnkább a kérdéses...egy féktárcsa meg nem vág a földhöz akkor már...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2010.04.24 szombat, 14:42:24 »

előre elsőként....az egyik tranzit ugyanakkora,de a felfogatás és a hely ilnkább a kérdéses...egy féktárcsa meg nem vág a földhöz akkor már...
nyílván, főleg ha csere előtt áll.
a plussz fékerő mindig jól jön, de ha baleseted van (nem feltétlenül neked kell a hibásnak lenned), akkor van olyan, hogy átnézik a kocsit és ha valami ilyen módosítás történt rajta, akkor egyből te vagy a hibás. legalábbis én így tudom.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2010.04.24 szombat, 20:26:34 »

Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és olcsóbb!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
Addig építgeted át a cuccokat az autódba,hogy lassan már egy transitba fogsz ülni. vigyor3
Az amúgy hogy lehet hogy a két hengeres nyereg olcsóbb mint az egy?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:36:39 »

nyílván, főleg ha csere előtt áll.
a plussz fékerő mindig jól jön, de ha baleseted van (nem feltétlenül neked kell a hibásnak lenned), akkor van olyan, hogy átnézik a kocsit és ha valami ilyen módosítás történt rajta, akkor egyből te vagy a hibás. legalábbis én így tudom.

hát nyilván ugy lessz megcsinálva hogy jó lessz és padon is meglessz mérve a fékhatás....de egy balesenél sem halottam még hogy a féknyerget vizsgálták volna milyen van rajta.....hanem a fékhatást nézték....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:37:51 »

hát nyilván ugy lessz megcsinálva hogy jó lessz és padon is meglessz mérve a fékhatás....de egy balesenél sem halottam még hogy a féknyerget vizsgálták volna milyen van rajta.....hanem a fékhatást nézték....
ilyenkor a nem bejegyzett átalakításokat azokták nézni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2010.04.25 vasárnap, 13:34:44 »

Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és olcsóbb!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
am miért nem valami hasonlóval próbálkozol??
http://racing-bazar.hu/versenyautoalkatresz/egyeb/brembo_fek
http://racing-bazar.hu/versenyautoalkatresz/egyeb/brembo_4-dugatyus_feknyereg
http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/fiat_coupe_brembo_elso_fekrendszer
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2010.04.30 péntek, 16:58:25 »

Szevasztok!  worship  worship

Én meg azon töröm a fejem, hogy simán egy sportféktárcsa megfelelő fékpofákkal vajon megnövelné-e a fékerőt. Lassan megérett a cserére a féktárcsa, és nem nagy az árkülönbözet a normál és a sportféktársa között. Speciell egy Zimmermann tárcsát szeretnék előre rakni. Van valami tapasztalatotok ezzel? Mert ha nem ér semmit, akkor azért nem dobom ki rá a lóvét...

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:09:32 »

Szevasztok!  worship  worship

Én meg azon töröm a fejem, hogy simán egy sportféktárcsa megfelelő fékpofákkal vajon megnövelné-e a fékerőt. Lassan megérett a cserére a féktárcsa, és nem nagy az árkülönbözet a normál és a sportféktársa között. Speciell egy Zimmermann tárcsát szeretnék előre rakni. Van valami tapasztalatotok ezzel? Mert ha nem ér semmit, akkor azért nem dobom ki rá a lóvét...

Gabe

ilyenen én is gondolkodom. fúrt tárcsák előre, hátra és valami jobb minőségű fékbetét
lehet valami fékerő\hatás növekedés??
vagy  police cseszegetés??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2010.05.01 szombat, 01:02:54 »

ilyenen én is gondolkodom. fúrt tárcsák előre, hátra és valami jobb minőségű fékbetét
lehet valami fékerő\hatás növekedés??
vagy  police cseszegetés??

Nemtom. Szerinted tipizálni kell a szabványtól eltérő féktárcsát?  szomoru1 De mivel az árkülömbözet kb. 6-7e Forint a tárcsákra, asszem Pünkösdkor felkerülnek a szép új sportféktárcsák. Rendőrék meg vadásszák inkább az Audisokat! nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2010.05.01 szombat, 12:14:42 »

haverom 530d-vel többször elfékezte a tárcsákat(elvetemedett) és áttért másra....
Én Steinhof sport tárcsákat fogok feltenni,kiváncsi vagyok és jókat mondtak róla....csak még nyereg projeckt van agyalás alatt...
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2010.05.04 kedd, 18:05:26 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kéne.
Valami nem ok a féknél.
Olyan mintha nem fogna rendesen,nehéz lenyomni és pár pumpálás után
felkeményedik és akkor nagyon kicsi a fékhatás.
Nem tudom mi a gond.Fékolajat most cseréltem le.
Köszi.

Üdv
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2010.05.04 kedd, 18:07:37 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kéne.
Valami nem ok a féknél.
Olyan mintha nem fogna rendesen,nehéz lenyomni és pár pumpálás után
felkeményedik és akkor nagyon kicsi a fékhatás.
Nem tudom mi a gond.Fékolajat most cseréltem le.
Köszi.

Üdv

Elszökik a vákum... valamelyik cső eltört/repedt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2010.05.04 kedd, 21:47:50 »

Elszökik a vákum... valamelyik cső eltört/repedt.

Értem.Köszi.
Ezt hogy tudom ellenörizni?
Hol nézzem?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 18:47:23 »

Sziasztok SOS kéressem lenne!

Tönkre ment a jobb hátsó fék munkahengerem
Ha valaki tudna segíteni megköszönném
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 18:50:35 »

nézd meg a cromax-ot,vagy a raching-bazart,ott jó cuccok szoktak lenni.
no de a f.munkahenger nemolyan gáz$(?) wave
Naplózva
skorpio79
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 20:02:12 »

Köszi már vettem össze is raktam 20000ft bontva, újan 50.000ft lett volna.
A cromaxnál csak új volt
Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 20:35:47 »

Köszi már vettem össze is raktam 20000ft bontva, újan 50.000ft lett volna.
A cromaxnál csak új volt
[/
]
ÚH akkor ez nemigazán fincsi Wink
mármint a gyári új fékmh. én ennek töredékére saccoltam
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 07:29:34 »

Köszi már vettem össze is raktam 20000ft bontva, újan 50.000ft lett volna.
A cromaxnál csak új volt
Akkor ez komplett féknyereg, nemde? Egy munkahenger ennek a tizede.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #524 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 09:33:32 »

Akkor ez komplett féknyereg, nemde? Egy munkahenger ennek a tizede.
ez hátsó!Egyben van a kézifékkel,kompletten. pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2010.05.15 szombat, 11:15:45 »

Sziasztok.Megmondaná valaki , hogy hogyan van a hátsó fékmunka henger felújítása.
Valami leírásra gondolok.A porvédő gumim teljesen elszállt róla.
mennyibe kerül egy uj munkahenger?? wow1
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2010.05.15 szombat, 14:50:52 »

Sziasztok.Megmondaná valaki , hogy hogyan van a hátsó fékmunka henger felújítása.
Valami leírásra gondolok.A porvédő gumim teljesen elszállt róla.
mennyibe kerül egy uj munkahenger?? wow1
Akkor az MKIII hátsó féknyeregről beszélünk, ugye? A javító készlet 2-3 ezer forint, Abban benne van minden gumi. A csere egyszerű, ha kezedben a nyereg, kipiszkálod a régi porvédőt, és berakod az újat. Az állványon lévő két porvédő gumi is kézzel cserélhető.
Felújított féknyeret én 28-ért kaptam, a régi leadásával.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 03:52:33 »

Akkor az MKIII hátsó féknyeregről beszélünk, ugye? A javító készlet 2-3 ezer forint, Abban benne van minden gumi. A csere egyszerű, ha kezedben a nyereg, kipiszkálod a régi porvédőt, és berakod az újat. Az állványon lévő két porvédő gumi is kézzel cserélhető.
Felújított féknyeret én 28-ért kaptam, a régi leadásával.
worship Köszönöm szépen.Tehát nem kell lebontanom a féknyerget, hanem csak kifordítom és kitudom cserélni a porvédőt!Jól értettem? wave
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2010.05.16 vasárnap, 10:37:59 »

worship Köszönöm szépen.Tehát nem kell lebontanom a féknyerget, hanem csak kifordítom és kitudom cserélni a porvédőt!Jól értettem? wave
A hidraulikát nem kell megbontani.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 04:29:42 »

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem a hátsó fékhenger pórvédőjének a méreteit???
Ma akarnak adni igen drágán egyet és azt mondják, hogy nem biztos hogy jó rá.
Lehet hogy GALAXié!
Tehát a méretei alapján talán megtudnám úszni hogy ki..szanak velem. gun
Várom a válaszokat  worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 08:29:49 »

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem a hátsó fékhenger pórvédőjének a méreteit???
Ma akarnak adni igen drágán egyet és azt mondják, hogy nem biztos hogy jó rá.
Lehet hogy GALAXié!
Tehát a méretei alapján talán megtudnám úszni hogy ki..szanak velem. gun
Várom a válaszokat  worship
Nem értem a problémát. Venni kell egy javító készletet Mondeohoz. 2300 forint.
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 08:45:10 »

Nem értem a problémát. Venni kell egy javító készletet Mondeohoz. 2300 forint.
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Nézd meg a profilját, szerintem az a baja, hogy a legközelebbi Cromax kereskedéstől vagy 3000 km-re lakik.  vigyor3
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 12:00:27 »

Nézd meg a profilját, szerintem az a baja, hogy a legközelebbi Cromax kereskedéstől vagy 3000 km-re lakik.  vigyor3
Köszi a hozzászólást!Igen kicsit messze lakok tőletek!Itt nem úgy működik a dolog mint otthon!
Tehát a méretek kellenének!! worship
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 13:32:47 »

Nézd meg a profilját, szerintem az a baja, hogy a legközelebbi Cromax kereskedéstől vagy 3000 km-re lakik.  vigyor3
Atya-gatya  wow1 Postázni nem lehet?
Én a méretet meg nem mondom. 38-as a dugattyú(?)
Itt van két kép, az egyik a galaxy, a másik a mondi. Össze kell vetni.
http://www.cromax.hu/?katid=37862724&termek_al_id=13793&katnev=F%E9knyereg%20dugatty%FAhoz%20karmanty%FA
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 15:09:38 »

Atya-gatya  wow1 Postázni nem lehet?
Én a méretet meg nem mondom. 38-as a dugattyú(?)
Itt van két kép, az egyik a galaxy, a másik a mondi. Össze kell vetni.
http://www.cromax.hu/?katid=37862724&termek_al_id=13793&katnev=F%E9knyereg%20dugatty%FAhoz%20karmanty%FA
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Nem tudom, hogy ide ki postáznák e!!
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 15:14:22 »

Atya-gatya  wow1 Postázni nem lehet?
Én a méretet meg nem mondom. 38-as a dugattyú(?)
Itt van két kép, az egyik a galaxy, a másik a mondi. Össze kell vetni.
http://www.cromax.hu/?katid=37862724&termek_al_id=13793&katnev=F%E9knyereg%20dugatty%FAhoz%20karmanty%FA
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Sajnos ide nem postázzák ki!! rinya
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 16:44:15 »

Sajnos ide nem postázzák ki!! rinya
Bárki megveheti és feladhatja.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2010.05.24 hétfő, 19:16:45 »

Bárki megveheti és feladhatja.
Az egyik kollégám jön vissza a hetekben már intézi a dolgot!Köszi mindenkinek!! worship
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2010.05.25 kedd, 22:55:51 »

Lehet kopott/csereérett a betét/tárcsa annak ellenére, hogy a fékhatás mérésen bőven határértéken belül volt?
Naplózva
babapa
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2010.05.26 szerda, 11:47:05 »

Üdv mindenkinek!

Az a kérdésem, hogy normális jelenség-e az, hogy komplett fékcsere (tárcsa, betét, olaj) után némiképp szorul a fék. Nem vészes a dolog, de pl. araszolásnál zavar, hogy gurulnia kellene még, ehelyett megáll.

A csere óta kb. 700 km-t mentem, igaz, ebből 500-at pályán, nem sok fékezéssel, viszont megálltam többször is megnézni, nem melegszik különösebben.

Mit gondoltok, bekopik vagy vigyem vissza a szervízbe?

Köszi előre is!
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2010.05.26 szerda, 12:39:37 »

Üdv mindenkinek!

Az a kérdésem, hogy normális jelenség-e az, hogy komplett fékcsere (tárcsa, betét, olaj) után némiképp szorul a fék. Nem vészes a dolog, de pl. araszolásnál zavar, hogy gurulnia kellene még, ehelyett megáll.

A csere óta kb. 700 km-t mentem, igaz, ebből 500-at pályán, nem sok fékezéssel, viszont megálltam többször is megnézni, nem melegszik különösebben.

Mit gondoltok, bekopik vagy vigyem vissza a szervízbe?

Köszi előre is!

Kézifék rendben van?
Mivel 2002-es az autód, jó esély van rá, hogy a féknyergen lévő kis kar (ezt húzza a kézifékkötél) ragad be. Nézd meg, így van-e!
Ha igen, akkor járatással ideig-óráig rendbe lehet tenni, de előbb-utóbb újra beragad. Az igazi megoldás valszeg a teljes féknyereg cseréje.

Egyébként én Ford szervizben hallottam, hogy a facelift előtti 3-as Mondeok hátsó betétei mindig súrolnak kicsit. Körbeforog a kerék rendben, de lehet hallani, hogy kissé hozzáér a betét a tárcsához..
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #541 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:36:37 »

Lehet kopott/csereérett a betét/tárcsa annak ellenére, hogy a fékhatás mérésen bőven határértéken belül volt?

Igen.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #542 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:43:23 »

Féktárcsa problémám van...

Kb 40ezer km-t mentem Ford(motorcraft) tárcsa, Ford(motorcraft) betét kombóval, és ráz a kormány erősebb fékezéskor. Ez ugye nagy valószínűséggel tárcsadeformálódás? Pár ezer km-el ezelőtt is csinálta, felszabályoztattam, ezer km-t elmentem vele, de most megint előjött a dolog.

Az előző Meyle szettel is ugyanez volt, ottis 40ezer km környékén jött elő a gond. Mi a franc lehet hogy 40ezret tudok elmenni egy tárcsával és hullámosodik? Ráadásul most Ford cuccok, szal a rossz anyagminőségre se nagyon lehetne fogni...

Mit tudnátok ajánlani, melyik tárcsa "strapabíró"?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:47:33 »

Féktárcsa problémám van...

Kb 40ezer km-t mentem Ford(motorcraft) tárcsa, Ford(motorcraft) betét kombóval, és ráz a kormány erősebb fékezéskor. Ez ugye nagy valószínűséggel tárcsadeformálódás? Pár ezer km-el ezelőtt is csinálta, felszabályoztattam, ezer km-t elmentem vele, de most megint előjött a dolog.

Az előző Meyle szettel is ugyanez volt, ottis 40ezer km környékén jött elő a gond. Mi a franc lehet hogy 40ezret tudok elmenni egy tárcsával és hullámosodik? Ráadásul most Ford cuccok, szal a rossz anyagminőségre se nagyon lehetne fogni...

Mit tudnátok ajánlani, melyik tárcsa "strapabíró"?

Most állok első tárcsa és betét vásárlás előtt, ez Engem is érdekelne!  eljen
És nekem is rázza a kormányt, tehát akkor akut a csere...?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #544 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:51:08 »

Most állok első tárcsa és betét vásárlás előtt, ez Engem is érdekelne!  eljen
És nekem is rázza a kormányt, tehát akkor akut a csere...?

Ha fékezésnél rázza, akkor több mint valószínű hogy tárcsa. Én mást azért zárok ki, mert felszabályozás után elmúlt a jelenség.

Azért kezdem unni hogy 40ezrenként tárcsát kell cserélni. vigyor3

Viszont ak(k)ut szerintem ne cserélj. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.26 szerda, 13:52:42 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2010.05.26 szerda, 13:55:33 »

Ha fékezésnél rázza, akkor több mint valószínű hogy tárcsa. Én mást azért zárok ki, mert felszabályozás után elmúlt a jelenség.

Azért kezdem unni hogy 40ezrenként tárcsát kell cserélni. vigyor3

Viszont ak(k)ut szerintem ne cserélj. eplus2

Jó poén volt!  taps eljen
Én óra szerint 69400km-el vettem a gépet, most van benne 111500km! Ez sem sokkal több a 40000km-nél, de ki tudja előtte mennyivel volt cserélve, vagy volt-e egyáltalán.
Vik azt mondta rá tavaly szeptemberben, hogy elmegy még 10000km-t, azóta mentem vele 13000-et, szal valszeg kuka!  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:02:09 »

Féktárcsa problémám van...
Kb 40ezer km-t mentem Ford(motorcraft) tárcsa, Ford(motorcraft) betét kombóval, és ráz a kormány erősebb fékezéskor. Ez ugye nagy valószínűséggel tárcsadeformálódás? Pár ezer km-el ezelőtt is csinálta, felszabályoztattam, ezer km-t elmentem vele, de most megint előjött a dolog.

Most láttam a lángnál Brembo tárcsát 13966,-/darabért.
Nem rossz ár, én a nevet ismerem, de milyen ez a tárcsa?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #547 Dátum: 2010.05.26 szerda, 14:04:31 »

Most láttam a lángnál Brembo tárcsát 13966,-/darabért.
Nem rossz ár, én a nevet ismerem, de milyen ez a tárcsa?

Attól asszem olcsóbban is van Brembo. Aztmondják az okosok, hogy a Brembo a beszállítója a Fordnak. Bár nekem most ugye pont az Ba..ódott el. vigyor3 De olyan nagy mellényúlás gondolom nem lehet...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
babapa
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2010.05.26 szerda, 15:41:42 »

Kézifék rendben van?
Mivel 2002-es az autód, jó esély van rá, hogy a féknyergen lévő kis kar (ezt húzza a kézifékkötél) ragad be. Nézd meg, így van-e!
Ha igen, akkor járatással ideig-óráig rendbe lehet tenni, de előbb-utóbb újra beragad. Az igazi megoldás valszeg a teljes féknyereg cseréje.

Egyébként én Ford szervizben hallottam, hogy a facelift előtti 3-as Mondeok hátsó betétei mindig súrolnak kicsit. Körbeforog a kerék rendben, de lehet hallani, hogy kissé hozzáér a betét a tárcsához..

Crazyfék rendben, legalábbis a csere előtt teljesen rendben volt minden.

Meg önszorgalomból felemeltem mind a 4 keréknél az autót (a gyári emelővel, a testmozgás jegyében), és mindegyik fogott egy kicsit.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2010.05.26 szerda, 16:58:55 »

Féktárcsa problémám van...

Kb 40ezer km-t mentem Ford(motorcraft) tárcsa, Ford(motorcraft) betét kombóval, és ráz a kormány erősebb fékezéskor. Ez ugye nagy valószínűséggel tárcsadeformálódás? Pár ezer km-el ezelőtt is csinálta, felszabályoztattam, ezer km-t elmentem vele, de most megint előjött a dolog.

Az előző Meyle szettel is ugyanez volt, ottis 40ezer km környékén jött elő a gond. Mi a franc lehet hogy 40ezret tudok elmenni egy tárcsával és hullámosodik? Ráadásul most Ford cuccok, szal a rossz anyagminőségre se nagyon lehetne fogni...

Mit tudnátok ajánlani, melyik tárcsa "strapabíró"?
Ezt hogy csinálod? Autopályás használatnál pl. Kb 160-200ekm-et ki kell bírnia a ford tárcsáknak és kb 80-100ekm-et a betéteknek
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.