Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:34:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3069149 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #500 Dátum:
2010.04.23 péntek, 09:23:19 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.04.23 péntek, 07:40:17
Tisztelt fékproblémás Mondeosok,
Elolvastam a kocsihoz mellékelt kézikönyvecskét. Azt írja, hogy taposd be a féket és húzd be a kézifék kart.
Ott lehet a titok a sorokban. Ne berántsátok, hanem a lábfék mellet húzzátok rá. Ki tudja, talán segít. Én mindig úgy húzom be, mert automata, az igényli a féket amúgy is.
Érdekes. Kipróbálom.
De mire lehet ez megoldás?
Csak ez van a kezelésiben:
"A kéziféket könnyebb behúzni, ha közben a lábféket benyomja."
Azért mi csak bebírjuk húzni
.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.04.23 péntek, 11:27:48 írta ultio
»
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #501 Dátum:
2010.04.23 péntek, 13:34:51 »
Nem tudom, hogy a kéziféket működtető menetes belső résznek nem könnyebb-e úgy mozogni, ha a fékdugattyú ki van nyomatva a pedállal.
Igaziból nem nagy kihívás benyomott fékkel behúzni, ha jobb neki, ám legyen!
Berohadás ellen nem segít, az biztos...
Idézetet írta: ultio - 2010.04.23 péntek, 09:23:19
Érdekes. Kipróbálom.
De mire lehet ez megoldás?
Csak ez van a kezelésiben:
"A kéziféket könnyebb behúzni, ha közben a lábféket benyomja."
Azért mi csak bebírjuk húzni
.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #502 Dátum:
2010.04.23 péntek, 22:35:06 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.04.23 péntek, 13:34:51
Nem tudom, hogy a kéziféket működtető menetes belső résznek nem könnyebb-e úgy mozogni, ha a fékdugattyú ki van nyomatva a pedállal.
Igaziból nem nagy kihívás benyomott fékkel behúzni, ha jobb neki, ám legyen!
Berohadás ellen nem segít, az biztos...
Kipróbáltam, de én nem érzek különbséget. Most jó az enyém még mindig.
A kézifékkar egyből húzza a bowdent, ami meg csak később magát a kis kart. Gondolom megnyúlt a bowden, vagy nem tudom. Ezen lehet állítani, vagy csere segít? Illetve korábban mintha olvastam volna, hogy magánál a kézifékkarnál is lehet valami gond.
Annyira nem zavar, csak kíváncsi vagyok.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #503 Dátum:
2010.04.24 szombat, 07:20:29 »
Autószerelő ismerős mondta a nagyon vájtfülű kocsitulajdonosoknak, hogy: Nem hallgatni, nem piszkálni! Vezetni!
Ha nem zavar, akkor nem érdemes hozzányúlni. Ha szorul, melegszik, kopik, akkor érdemes kicsit körbe nézni, mert talán akkor nem olyan könnyen vezet meg a szerelő...
Idézetet írta: ultio - 2010.04.23 péntek, 22:35:06
Kipróbáltam, de én nem érzek különbséget. Most jó az enyém még mindig.
A kézifékkar egyből húzza a bowdent, ami meg csak később magát a kis kart. Gondolom megnyúlt a bowden, vagy nem tudom. Ezen lehet állítani, vagy csere segít? Illetve korábban mintha olvastam volna, hogy magánál a kézifékkarnál is lehet valami gond.
Annyira nem zavar, csak kíváncsi vagyok.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #504 Dátum:
2010.04.24 szombat, 13:19:06 »
Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és
olcsóbb
!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #505 Dátum:
2010.04.24 szombat, 13:34:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 13:19:06
Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és
olcsóbb
!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
előre vagy hátra?? jó a mondi tárcsáira?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #506 Dátum:
2010.04.24 szombat, 14:34:24 »
előre elsőként....az egyik tranzit ugyanakkora,de a felfogatás és a hely ilnkább a kérdéses...egy féktárcsa meg nem vág a földhöz akkor már...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #507 Dátum:
2010.04.24 szombat, 14:42:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 14:34:24
előre elsőként....az egyik tranzit ugyanakkora,de a felfogatás és a hely ilnkább a kérdéses...egy féktárcsa meg nem vág a földhöz akkor már...
nyílván, főleg ha csere előtt áll.
a plussz fékerő mindig jól jön, de ha baleseted van (nem feltétlenül neked kell a hibásnak lenned), akkor van olyan, hogy átnézik a kocsit és ha valami ilyen módosítás történt rajta, akkor egyből te vagy a hibás. legalábbis én így tudom.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #508 Dátum:
2010.04.24 szombat, 20:26:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 13:19:06
Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és
olcsóbb
!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
Addig építgeted át a cuccokat az autódba,hogy lassan már egy transitba fogsz ülni.
Az amúgy hogy lehet hogy a két hengeres nyereg olcsóbb mint az egy?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #509 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:36:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.24 szombat, 14:42:24
nyílván, főleg ha csere előtt áll.
a plussz fékerő mindig jól jön, de ha baleseted van (nem feltétlenül neked kell a hibásnak lenned), akkor van olyan, hogy átnézik a kocsit és ha valami ilyen módosítás történt rajta, akkor egyből te vagy a hibás. legalábbis én így tudom.
hát nyilván ugy lessz megcsinálva hogy jó lessz és padon is meglessz mérve a fékhatás....de egy balesenél sem halottam még hogy a féknyerget vizsgálták volna milyen van rajta.....hanem a fékhatást nézték....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #510 Dátum:
2010.04.24 szombat, 22:37:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 22:36:39
hát nyilván ugy lessz megcsinálva hogy jó lessz és padon is meglessz mérve a fékhatás....de egy balesenél sem halottam még hogy a féknyerget vizsgálták volna milyen van rajta.....hanem a fékhatást nézték....
ilyenkor a nem bejegyzett átalakításokat azokták nézni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #511 Dátum:
2010.04.25 vasárnap, 13:34:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 13:19:06
Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és
olcsóbb
!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
am miért nem valami hasonlóval próbálkozol??
http://racing-bazar.hu/versenyautoalkatresz/egyeb/brembo_fek
http://racing-bazar.hu/versenyautoalkatresz/egyeb/brembo_4-dugatyus_feknyereg
http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/fiat_coupe_brembo_elso_fekrendszer
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #512 Dátum:
2010.04.30 péntek, 16:58:25 »
Szevasztok!
Én meg azon töröm a fejem, hogy simán egy sportféktárcsa megfelelő fékpofákkal vajon megnövelné-e a fékerőt. Lassan megérett a cserére a féktárcsa, és nem nagy az árkülönbözet a normál és a sportféktársa között. Speciell egy Zimmermann tárcsát szeretnék előre rakni. Van valami tapasztalatotok ezzel? Mert ha nem ér semmit, akkor azért nem dobom ki rá a lóvét...
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #513 Dátum:
2010.04.30 péntek, 21:09:32 »
Idézetet írta: gabe - 2010.04.30 péntek, 16:58:25
Szevasztok!
Én meg azon töröm a fejem, hogy simán egy sportféktárcsa megfelelő fékpofákkal vajon megnövelné-e a fékerőt. Lassan megérett a cserére a féktárcsa, és nem nagy az árkülönbözet a normál és a sportféktársa között. Speciell egy Zimmermann tárcsát szeretnék előre rakni. Van valami tapasztalatotok ezzel? Mert ha nem ér semmit, akkor azért nem dobom ki rá a lóvét...
Gabe
ilyenen én is gondolkodom. fúrt tárcsák előre, hátra és valami jobb minőségű fékbetét
lehet valami fékerő\hatás növekedés??
vagy
cseszegetés??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #514 Dátum:
2010.05.01 szombat, 01:02:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.30 péntek, 21:09:32
ilyenen én is gondolkodom. fúrt tárcsák előre, hátra és valami jobb minőségű fékbetét
lehet valami fékerő\hatás növekedés??
vagy
cseszegetés??
Nemtom. Szerinted tipizálni kell a szabványtól eltérő féktárcsát?
De mivel az árkülömbözet kb. 6-7e Forint a tárcsákra, asszem Pünkösdkor felkerülnek a szép új sportféktárcsák. Rendőrék meg vadásszák inkább az Audisokat!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #515 Dátum:
2010.05.01 szombat, 12:14:42 »
haverom 530d-vel többször elfékezte a tárcsákat(elvetemedett) és áttért másra....
Én Steinhof sport tárcsákat fogok feltenni,kiváncsi vagyok és jókat mondtak róla....csak még nyereg projeckt van agyalás alatt...
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #516 Dátum:
2010.05.04 kedd, 18:05:26 »
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne.
Valami nem ok a féknél.
Olyan mintha nem fogna rendesen,nehéz lenyomni és pár pumpálás után
felkeményedik és akkor nagyon kicsi a fékhatás.
Nem tudom mi a gond.Fékolajat most cseréltem le.
Köszi.
Üdv
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #517 Dátum:
2010.05.04 kedd, 18:07:37 »
Idézetet írta: atadzso - 2010.05.04 kedd, 18:05:26
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne.
Valami nem ok a féknél.
Olyan mintha nem fogna rendesen,nehéz lenyomni és pár pumpálás után
felkeményedik és akkor nagyon kicsi a fékhatás.
Nem tudom mi a gond.Fékolajat most cseréltem le.
Köszi.
Üdv
Elszökik a vákum... valamelyik cső eltört/repedt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #518 Dátum:
2010.05.04 kedd, 21:47:50 »
Idézetet írta: Angel - 2010.05.04 kedd, 18:07:37
Elszökik a vákum... valamelyik cső eltört/repedt.
Értem.Köszi.
Ezt hogy tudom ellenörizni?
Hol nézzem?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
skorpio79
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #519 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 18:47:23 »
Sziasztok SOS kéressem lenne!
Tönkre ment a jobb hátsó fék munkahengerem
Ha valaki tudna segíteni megköszönném
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #520 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 18:50:35 »
nézd meg a cromax-ot,vagy a raching-bazart,ott jó cuccok szoktak lenni.
no de a f.munkahenger nemolyan gáz$(?)
Naplózva
skorpio79
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #521 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 20:02:12 »
Köszi már vettem össze is raktam 20000ft bontva, újan 50.000ft lett volna.
A cromaxnál csak új volt
Naplózva
rizsa83
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #522 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 20:35:47 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.05.09 vasárnap, 20:02:12
Köszi már vettem össze is raktam 20000ft bontva, újan 50.000ft lett volna.
A cromaxnál csak új volt
[/
]
ÚH akkor ez nemigazán fincsi
mármint a gyári új fékmh. én ennek töredékére saccoltam
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #523 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 07:29:34 »
Idézetet írta: skorpio79 - 2010.05.09 vasárnap, 20:02:12
Köszi már vettem össze is raktam 20000ft bontva, újan 50.000ft lett volna.
A cromaxnál csak új volt
Akkor ez komplett féknyereg, nemde? Egy munkahenger ennek a tizede.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #524 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 09:33:32 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.10 hétfő, 07:29:34
Akkor ez komplett féknyereg, nemde? Egy munkahenger ennek a tizede.
ez hátsó!Egyben van a kézifékkel,kompletten.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #525 Dátum:
2010.05.15 szombat, 11:15:45 »
Sziasztok.Megmondaná valaki , hogy hogyan van a hátsó fékmunka henger felújítása.
Valami leírásra gondolok.A porvédő gumim teljesen elszállt róla.
mennyibe kerül egy uj munkahenger??
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #526 Dátum:
2010.05.15 szombat, 14:50:52 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.05.15 szombat, 11:15:45
Sziasztok.Megmondaná valaki , hogy hogyan van a hátsó fékmunka henger felújítása.
Valami leírásra gondolok.A porvédő gumim teljesen elszállt róla.
mennyibe kerül egy uj munkahenger??
Akkor az MKIII hátsó féknyeregről beszélünk, ugye? A javító készlet 2-3 ezer forint, Abban benne van minden gumi. A csere egyszerű, ha kezedben a nyereg, kipiszkálod a régi porvédőt, és berakod az újat. Az állványon lévő két porvédő gumi is kézzel cserélhető.
Felújított féknyeret én 28-ért kaptam, a régi leadásával.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #527 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 03:52:33 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.15 szombat, 14:50:52
Akkor az MKIII hátsó féknyeregről beszélünk, ugye? A javító készlet 2-3 ezer forint, Abban benne van minden gumi. A csere egyszerű, ha kezedben a nyereg, kipiszkálod a régi porvédőt, és berakod az újat. Az állványon lévő két porvédő gumi is kézzel cserélhető.
Felújított féknyeret én 28-ért kaptam, a régi leadásával.
Köszönöm szépen.Tehát nem kell lebontanom a féknyerget, hanem csak kifordítom és kitudom cserélni a porvédőt!Jól értettem?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #528 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 10:37:59 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.05.16 vasárnap, 03:52:33
Köszönöm szépen.Tehát nem kell lebontanom a féknyerget, hanem csak kifordítom és kitudom cserélni a porvédőt!Jól értettem?
A hidraulikát nem kell megbontani.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #529 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 04:29:42 »
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem a hátsó fékhenger pórvédőjének a méreteit???
Ma akarnak adni igen drágán egyet és azt mondják, hogy nem biztos hogy jó rá.
Lehet hogy GALAXié!
Tehát a méretei alapján talán megtudnám úszni hogy ki..szanak velem.
Várom a válaszokat
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #530 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 08:29:49 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.05.24 hétfő, 04:29:42
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem a hátsó fékhenger pórvédőjének a méreteit???
Ma akarnak adni igen drágán egyet és azt mondják, hogy nem biztos hogy jó rá.
Lehet hogy GALAXié!
Tehát a méretei alapján talán megtudnám úszni hogy ki..szanak velem.
Várom a válaszokat
Nem értem a problémát. Venni kell egy javító készletet Mondeohoz. 2300 forint.
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szilo
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #531 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 08:45:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.24 hétfő, 08:29:49
Nem értem a problémát. Venni kell egy javító készletet Mondeohoz. 2300 forint.
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Nézd meg a profilját, szerintem az a baja, hogy a legközelebbi Cromax kereskedéstől vagy 3000 km-re lakik.
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #532 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 12:00:27 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.24 hétfő, 08:45:10
Nézd meg a profilját, szerintem az a baja, hogy a legközelebbi Cromax kereskedéstől vagy 3000 km-re lakik.
Köszi a hozzászólást!Igen kicsit messze lakok tőletek!Itt nem úgy működik a dolog mint otthon!
Tehát a méretek kellenének!!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #533 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 13:32:47 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.24 hétfő, 08:45:10
Nézd meg a profilját, szerintem az a baja, hogy a legközelebbi Cromax kereskedéstől vagy 3000 km-re lakik.
Atya-gatya
Postázni nem lehet?
Én a méretet meg nem mondom. 38-as a dugattyú(?)
Itt van két kép, az egyik a galaxy, a másik a mondi. Össze kell vetni.
http://www.cromax.hu/?katid=37862724&termek_al_id=13793&katnev=F%E9knyereg%20dugatty%FAhoz%20karmanty%FA
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #534 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 15:09:38 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.24 hétfő, 13:32:47
Atya-gatya
Postázni nem lehet?
Én a méretet meg nem mondom. 38-as a dugattyú(?)
Itt van két kép, az egyik a galaxy, a másik a mondi. Össze kell vetni.
http://www.cromax.hu/?katid=37862724&termek_al_id=13793&katnev=F%E9knyereg%20dugatty%FAhoz%20karmanty%FA
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Nem tudom, hogy ide ki postáznák e!!
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #535 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 15:14:22 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.24 hétfő, 13:32:47
Atya-gatya
Postázni nem lehet?
Én a méretet meg nem mondom. 38-as a dugattyú(?)
Itt van két kép, az egyik a galaxy, a másik a mondi. Össze kell vetni.
http://www.cromax.hu/?katid=37862724&termek_al_id=13793&katnev=F%E9knyereg%20dugatty%FAhoz%20karmanty%FA
http://www.cromax.hu/?katid=37876973&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Sajnos ide nem postázzák ki!!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #536 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 16:44:15 »
Idézetet írta: zoltabencsik - 2010.05.24 hétfő, 15:14:22
Sajnos ide nem postázzák ki!!
Bárki megveheti és feladhatja.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zoltabencsik
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #537 Dátum:
2010.05.24 hétfő, 19:16:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.24 hétfő, 16:44:15
Bárki megveheti és feladhatja.
Az egyik kollégám jön vissza a hetekben már intézi a dolgot!Köszi mindenkinek!!
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #538 Dátum:
2010.05.25 kedd, 22:55:51 »
Lehet kopott/csereérett a betét/tárcsa annak ellenére, hogy a fékhatás mérésen bőven határértéken belül volt?
Naplózva
babapa
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #539 Dátum:
2010.05.26 szerda, 11:47:05 »
Üdv mindenkinek!
Az a kérdésem, hogy normális jelenség-e az, hogy komplett fékcsere (tárcsa, betét, olaj) után némiképp szorul a fék. Nem vészes a dolog, de pl. araszolásnál zavar, hogy gurulnia kellene még, ehelyett megáll.
A csere óta kb. 700 km-t mentem, igaz, ebből 500-at pályán, nem sok fékezéssel, viszont megálltam többször is megnézni, nem melegszik különösebben.
Mit gondoltok, bekopik vagy vigyem vissza a szervízbe?
Köszi előre is!
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #540 Dátum:
2010.05.26 szerda, 12:39:37 »
Idézetet írta: babapa - 2010.05.26 szerda, 11:47:05
Üdv mindenkinek!
Az a kérdésem, hogy normális jelenség-e az, hogy komplett fékcsere (tárcsa, betét, olaj) után némiképp szorul a fék. Nem vészes a dolog, de pl. araszolásnál zavar, hogy gurulnia kellene még, ehelyett megáll.
A csere óta kb. 700 km-t mentem, igaz, ebből 500-at pályán, nem sok fékezéssel, viszont megálltam többször is megnézni, nem melegszik különösebben.
Mit gondoltok, bekopik vagy vigyem vissza a szervízbe?
Köszi előre is!
Kézifék rendben van?
Mivel 2002-es az autód, jó esély van rá, hogy a féknyergen lévő kis kar (ezt húzza a kézifékkötél) ragad be. Nézd meg, így van-e!
Ha igen, akkor járatással ideig-óráig rendbe lehet tenni, de előbb-utóbb újra beragad. Az igazi megoldás valszeg a teljes féknyereg cseréje.
Egyébként én Ford szervizben hallottam, hogy a facelift előtti 3-as Mondeok hátsó betétei mindig súrolnak kicsit. Körbeforog a kerék rendben, de lehet hallani, hogy kissé hozzáér a betét a tárcsához..
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #541 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:36:37 »
Idézetet írta: seekay - 2010.05.25 kedd, 22:55:51
Lehet kopott/csereérett a betét/tárcsa annak ellenére, hogy a fékhatás mérésen bőven határértéken belül volt?
Igen.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #542 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:43:23 »
Féktárcsa problémám van...
Kb 40ezer km-t mentem Ford(motorcraft) tárcsa, Ford(motorcraft) betét kombóval, és ráz a kormány erősebb fékezéskor. Ez ugye nagy valószínűséggel tárcsadeformálódás? Pár ezer km-el ezelőtt is csinálta, felszabályoztattam, ezer km-t elmentem vele, de most megint előjött a dolog.
Az előző Meyle szettel is ugyanez volt, ottis 40ezer km környékén jött elő a gond. Mi a franc lehet hogy 40ezret tudok elmenni egy tárcsával és hullámosodik? Ráadásul most Ford cuccok, szal a rossz anyagminőségre se nagyon lehetne fogni...
Mit tudnátok ajánlani, melyik tárcsa "strapabíró"?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #543 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:47:33 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.26 szerda, 13:43:23
Féktárcsa problémám van...
Kb 40ezer km-t mentem Ford(motorcraft) tárcsa, Ford(motorcraft) betét kombóval, és ráz a kormány erősebb fékezéskor. Ez ugye nagy valószínűséggel tárcsadeformálódás? Pár ezer km-el ezelőtt is csinálta, felszabályoztattam, ezer km-t elmentem vele, de most megint előjött a dolog.
Az előző Meyle szettel is ugyanez volt, ottis 40ezer km környékén jött elő a gond. Mi a franc lehet hogy 40ezret tudok elmenni egy tárcsával és hullámosodik? Ráadásul most Ford cuccok, szal a rossz anyagminőségre se nagyon lehetne fogni...
Mit tudnátok ajánlani, melyik tárcsa "strapabíró"?
Most állok első tárcsa és betét vásárlás előtt, ez Engem is érdekelne!
És nekem is rázza a kormányt, tehát akkor akut a csere...?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #544 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:51:08 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.26 szerda, 13:47:33
Most állok első tárcsa és betét vásárlás előtt, ez Engem is érdekelne!
És nekem is rázza a kormányt, tehát akkor akut a csere...?
Ha fékezésnél rázza, akkor több mint valószínű hogy tárcsa. Én mást azért zárok ki, mert felszabályozás után elmúlt a jelenség.
Azért kezdem unni hogy 40ezrenként tárcsát kell cserélni.
Viszont ak(k)ut szerintem ne cserélj.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.26 szerda, 13:52:42 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #545 Dátum:
2010.05.26 szerda, 13:55:33 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.26 szerda, 13:51:08
Ha fékezésnél rázza, akkor több mint valószínű hogy tárcsa. Én mást azért zárok ki, mert felszabályozás után elmúlt a jelenség.
Azért kezdem unni hogy 40ezrenként tárcsát kell cserélni.
Viszont ak(k)ut szerintem ne cserélj.
Jó poén volt!
Én óra szerint 69400km-el vettem a gépet, most van benne 111500km! Ez sem sokkal több a 40000km-nél, de ki tudja előtte mennyivel volt cserélve, vagy volt-e egyáltalán.
Vik azt mondta rá tavaly szeptemberben, hogy elmegy még 10000km-t, azóta mentem vele 13000-et, szal valszeg kuka!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #546 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:02:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.26 szerda, 13:43:23
Féktárcsa problémám van...
Kb 40ezer km-t mentem Ford(motorcraft) tárcsa, Ford(motorcraft) betét kombóval, és ráz a kormány erősebb fékezéskor. Ez ugye nagy valószínűséggel tárcsadeformálódás? Pár ezer km-el ezelőtt is csinálta, felszabályoztattam, ezer km-t elmentem vele, de most megint előjött a dolog.
Most láttam a lángnál Brembo tárcsát 13966,-/darabért.
Nem rossz ár, én a nevet ismerem, de milyen ez a tárcsa?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #547 Dátum:
2010.05.26 szerda, 14:04:31 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.26 szerda, 14:02:09
Most láttam a lángnál Brembo tárcsát 13966,-/darabért.
Nem rossz ár, én a nevet ismerem, de milyen ez a tárcsa?
Attól asszem olcsóbban is van Brembo. Aztmondják az okosok, hogy a Brembo a beszállítója a Fordnak. Bár nekem most ugye pont az Ba..ódott el.
De olyan nagy mellényúlás gondolom nem lehet...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
babapa
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #548 Dátum:
2010.05.26 szerda, 15:41:42 »
Idézetet írta: ultio - 2010.05.26 szerda, 12:39:37
Kézifék rendben van?
Mivel 2002-es az autód, jó esély van rá, hogy a féknyergen lévő kis kar (ezt húzza a kézifékkötél) ragad be. Nézd meg, így van-e!
Ha igen, akkor járatással ideig-óráig rendbe lehet tenni, de előbb-utóbb újra beragad. Az igazi megoldás valszeg a teljes féknyereg cseréje.
Egyébként én Ford szervizben hallottam, hogy a facelift előtti 3-as Mondeok hátsó betétei mindig súrolnak kicsit. Körbeforog a kerék rendben, de lehet hallani, hogy kissé hozzáér a betét a tárcsához..
Crazyfék rendben, legalábbis a csere előtt teljesen rendben volt minden.
Meg önszorgalomból felemeltem mind a 4 keréknél az autót (a gyári emelővel, a testmozgás jegyében), és mindegyik fogott egy kicsit.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #549 Dátum:
2010.05.26 szerda, 16:58:55 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.26 szerda, 13:43:23
Féktárcsa problémám van...
Kb 40ezer km-t mentem Ford(motorcraft) tárcsa, Ford(motorcraft) betét kombóval, és ráz a kormány erősebb fékezéskor. Ez ugye nagy valószínűséggel tárcsadeformálódás? Pár ezer km-el ezelőtt is csinálta, felszabályoztattam, ezer km-t elmentem vele, de most megint előjött a dolog.
Az előző Meyle szettel is ugyanez volt, ottis 40ezer km környékén jött elő a gond. Mi a franc lehet hogy 40ezret tudok elmenni egy tárcsával és hullámosodik? Ráadásul most Ford cuccok, szal a rossz anyagminőségre se nagyon lehetne fogni...
Mit tudnátok ajánlani, melyik tárcsa "strapabíró"?
Ezt hogy csinálod? Autopályás használatnál pl. Kb 160-200ekm-et ki kell bírnia a ford tárcsáknak és kb 80-100ekm-et a betéteknek
Naplózva
Oldalak:
1
...
4
5
6
7
8
9
10
[
11
]
12
13
14
15
16
17
18
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ