Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:41:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3069309 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2010.09.06 hétfő, 23:10:46 »

fékfolyadék mikor volt cserélve?
Lesűlyed a padlóig a pedál, ha nyomod sokáig, de pumpálásra keményednie kell.

Ja Ja! Ennek így kéne lennie, ahogy írod, de nem igazán így volt... A fékfolyadék tavaly novemberben volt cserélve, de most megnézem, hogy jó-e még.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #651 Dátum: 2010.09.15 szerda, 09:04:23 »

Tegnap hazafelé nagyot kellett fékeznem, úgy kb. 100 km/óráról majdnem nullára, egy őz miatt. A kocsi jobb eleje lenyomódott, és jobbra húzott lassulás közben. Utána semleges helyzetben újra rápróbáltam: vészfékezésnél megint jobbra tartott, nem kicsit. Jobb eleje le, bal hátulja fel,  a bal hátsó kerék tengelynyomása lecsökkent annyira, hogy majdnem keresztbement.
Vészfékezésnél gyakorlatilag jobb térdre bukik az autó.
A fékezőhatás jó, egyenletes volt eddig, betétek és fékfolyadék nemrég volt cserélve.
Mi történhetett az elmúlt két napban?
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.15 szerda, 09:06:57 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #652 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:32:33 »

Tegnap hazafelé nagyot kellett fékeznem, úgy kb. 100 km/óráról majdnem nullára, egy őz miatt. A kocsi jobb eleje lenyomódott, és jobbra húzott lassulás közben. Utána semleges helyzetben újra rápróbáltam: vészfékezésnél megint jobbra tartott, nem kicsit. Jobb eleje le, bal hátulja fel,  a bal hátsó kerék tengelynyomása lecsökkent annyira, hogy majdnem keresztbement.
Vészfékezésnél gyakorlatilag jobb térdre bukik az autó.
A fékezőhatás jó, egyenletes volt eddig, betétek és fékfolyadék nemrég volt cserélve.
Mi történhetett az elmúlt két napban?
rugótörés,lengéscsillapítóhalál...... Roll Eyes  esetleg szilent...... Roll Eyes futóműves.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 22:14:38 »

Hali,

tudom volt már róla szó de mivel most féktárcsa csere előtt állok véleményeket szeretnék kérni gyári vagy pl. Brembo?
kb. ugyanabban az árban vannak +-1500ft
köszi
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2010.09.21 kedd, 09:17:57 »

Hali,

tudom volt már róla szó de mivel most féktárcsa csere előtt állok véleményeket szeretnék kérni gyári vagy pl. Brembo?
kb. ugyanabban az árban vannak +-1500ft
köszi

Nekem a gyári tárcsa/betét elöl/hátul csere után is párezer km után elkezdett rázni, pedig már kinőtem a ralizásból.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2010.09.21 kedd, 17:20:15 »

Hali,

tudom volt már róla szó de mivel most féktárcsa csere előtt állok véleményeket szeretnék kérni gyári vagy pl. Brembo?
kb. ugyanabban az árban vannak +-1500ft
köszi
kb. ugyanazok is, ha nem teljesen ugyanazok.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2010.09.21 kedd, 21:58:29 »

milyen az amikor bekapcsol a vészfék asszisztens?
valaki tudja,mert ma volt egy éles helyzetem és érdekelne, mert nem tudom mitől álltam meg....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2010.09.21 kedd, 22:04:52 »

milyen az amikor bekapcsol a vészfék asszisztens?
valaki tudja,mert ma volt egy éles helyzetem és érdekelne, mert nem tudom mitől álltam meg....

Ha hirtelen jol ra lepsz a fekpedalra, akkor full erovel fekez.

Talan azert alltal meg, mert fekeztel nem ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2010.09.21 kedd, 22:12:15 »

Ha hirtelen jol ra lepsz a fekpedalra, akkor full erovel fekez.


meg talán bekapcsolja az elakadásjelzőt is, legalábbis nekem ez rémlik innen a fórumról, volt már ez itt téma olvass vissza, nem egy pörgös topic vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2010.09.21 kedd, 22:15:11 »

meg talán bekapcsolja az elakadásjelzőt is, legalábbis nekem ez rémlik innen a fórumról, volt már ez itt téma olvass vissza, nem egy pörgös topic vigyor3

azt egy masik tipusu auto csinazza  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2010.09.22 szerda, 08:09:44 »

Ha hirtelen jol ra lepsz a fekpedalra, akkor full erovel fekez.

Talan azert alltal meg, mert fekeztel nem ?  vigyor3

hát az oké hogy fékeztem,szinte a padlólemezt is átnyomtam,de egy ponton satu közben bólintott egyet a kocsi és megállt mint a szög...
kiszálltunk az előttem lévővel megbeszélni a dolgot meg elnézést kértem,és mondta őis hogy már látta hogy lebombázom hátulról, de kb 1,5 méterre úgy megálltam hogy őse értette....de örült neki velem együtt... eljen
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2010.09.22 szerda, 08:15:42 »

hát az oké hogy fékeztem,szinte a padlólemezt is átnyomtam,de egy ponton satu közben bólintott egyet a kocsi és megállt mint a szög...
kiszálltunk az előttem lévővel megbeszélni a dolgot meg elnézést kértem,és mondta őis hogy már látta hogy lebombázom hátulról, de kb 1,5 méterre úgy megálltam hogy őse értette....de örült neki velem együtt... eljen
Ezt a gumidnak köszönd, ne a vészfék asszisztensnek.
Utóbbi azért kell, mert nagyon sokan nem tudnak rendesen fékezni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2010.09.22 szerda, 10:22:54 »

Ezt a gumidnak köszönd, ne a vészfék asszisztensnek.
Utóbbi azért kell, mert nagyon sokan nem tudnak rendesen fékezni.

Most őszintén...
Ha vészfékezned kell, akkor taposd, ahogy bírod! A többi az ABS dolga. Amíg nem volt az autókban ABS, addig számított, hogy valaki hogy fékez, de most már csak legyen elég erő a lábadban.
A vészfék asszisztens meg csak plusz rásegít, ha mégis elgyengülnének a térdeid...  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #663 Dátum: 2010.09.22 szerda, 12:06:17 »

hát az oké hogy fékeztem,szinte a padlólemezt is átnyomtam,de egy ponton satu közben bólintott egyet a kocsi és megállt mint a szög...
kiszálltunk az előttem lévővel megbeszélni a dolgot meg elnézést kértem,és mondta őis hogy már látta hogy lebombázom hátulról, de kb 1,5 méterre úgy megálltam hogy őse értette....de örült neki velem együtt... eljen
Az asszisztens azonnal bekapcsol ha hirtelen viszonylag nagy erővel lépsz a fékre...fékezés közben már vagy működött és akkor fogtál nagyobb tapadású talajt(durva bitumen)ezért érezted hogy más a fékerő....vagy be sem kapcsolt.
Nálam már párszor bekapcsolt...hát 1-2 szer jól jött, de többször meg majdnem eldobtam a vasat miatta...én az ABS-t sem szeretem. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2010.09.22 szerda, 14:22:20 »

Hali!
Valaki megtudná nézni nekem ezeket?
Előre is köszi.

DYNAMIC STABILITY CONTROL :
BRAKE EMERGENCY ASSIST  :
BLOKKOLÁSGÁTLÓ RENDSZER :
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER :

WF0WXXGBBW6A56225
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2010.09.22 szerda, 14:29:28 »

Most őszintén...
Ha vészfékezned kell, akkor taposd, ahogy bírod!
Na ezt nem tudják sokan, taposni tiszta erőből. Ezért kell az asszisztens.
Olyanról is hallottam, aki azért nem tudott megállni, mert életében először fékezett nagyobbat, és amikor megérezte az ABS dobolását, megijedt  falbav
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2010.09.22 szerda, 18:44:52 »

Tehát akkor nem vészfék volt.....de majd kiprobálom valahol milyen is az mert mostmár érdekel....
De furcsa dolgok vannak ezzel mostanában,múltkor 4 méter vizenfutásom volt ugyanezekkel a gumikkal azon is meglepődtem és megis fostam egyúttal...mondjuk akkor sem tudom mitől álltam meg a kocsi mellett,mert félre kellett rántanom ugye...
furcsa ez a két story azért nem értem, átlag havi 15.000-et megyek szal nem keveset de egyik kocsival sem volt még ilyen és ezzel sem, azért kérdeztem...
Naplózva
zolyy
Vendég
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:56:36 »

jóestét,
kézifék berohadás a kérdés, réggeben már volt téma de hiába olvastam vissza nem találom lényegett.
a féknyereg kézifék rudjának a berohadása, és valami nyomórugó beépités volt a megoldás ha valaki tudná a méretét a rugónak
vagy típus beszerzési lehetőséget megköszöném. esetleg képet is tudna az is jól jönne köszi előre
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2010.10.12 kedd, 12:28:00 »

jóestét,
kézifék berohadás a kérdés, réggeben már volt téma de hiába olvastam vissza nem találom lényegett.
a féknyereg kézifék rudjának a berohadása, és valami nyomórugó beépités volt a megoldás ha valaki tudná a méretét a rugónak
vagy típus beszerzési lehetőséget megköszöném. esetleg képet is tudna az is jól jönne köszi előre

Vedd le a féknyerget, csavarlazítóval, WD-40-nel áztasd be a kar tövénél. Mozgasd sokszor egymás után. Ha könnyedén jár, tedd vissza! Ezután gyakran fújj be neki zsírspray-vel (én minden olajcserénél adok neki, és ha eszembejut közbe egyszer-kétszer).
Ja és használd a kéziféket!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2010.10.13 szerda, 16:06:05 »

jóestét,
kézifék berohadás a kérdés, réggeben már volt téma de hiába olvastam vissza nem találom lényegett.
a féknyereg kézifék rudjának a berohadása, és valami nyomórugó beépités volt a megoldás ha valaki tudná a méretét a rugónak
vagy típus beszerzési lehetőséget megköszöném. esetleg képet is tudna az is jól jönne köszi előre

Szia!

A betett rugó paraméterei: hossz: 7,6 cm, átmérő: 1,2 cm. Az átmérő lehetne nagyobb is, mert alig ment rá a gumi védőcuccra, szerintem inkább 1,5 cm jobb lett volna.
De így se rossz, csak nagyon passzentos.

Az én tapasztalatom az, hogy semmilyen kenőcuccal nem szabad befújkálni a féknyerget, mert előbb-utóbb maga a kenőanyag viszi be a koszt a féknyeregbe és ragad be a kis kar.
2010. június 6-án csináltam meg a kéziféket a bejáratós módszerrel, azóta jó és nem is használom minden nap.
Csak féktisztítóval kell fújkálni alaposan és járatni a kis kart, amit 2 csavarhúzóval egyedül is meg lehet tenni.

u.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #670 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 10:47:58 »

pontosan eljen
ha van, akkor elveszi a gázt, addig, még nem kezd el tapadni a kerék, és utána fokozatosan addja vissza

Helló!

Enyimben van mindkettő Smiley, de azt vettem észre h ha nyikorogva akarok indulni annyi, h nem szabad teljesen felengedni a kuplungot, h ne adjon jelet a pedál szenzor és akkor nem szól bele a számítógép.... kipróbálva Cheesy ....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 17:51:35 »

Helló!

Enyimben van mindkettő Smiley, de azt vettem észre h ha nyikorogva akarok indulni annyi, h nem szabad teljesen felengedni a kuplungot, h ne adjon jelet a pedál szenzor és akkor nem szól bele a számítógép.... kipróbálva Cheesy ....
lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 23:25:05 »

van valamelyikőtöknek valami ötlete, hogy mi lehet ez? Ha fékezés után elindulok, valami nyikorog a jobb oldali kerekek felől. Mi a fene lehet ez???
 falbav
Idegesítő!!!

Vazze, nem volt rendesen meghúzva a kerékanya!!! Most meg lett húzva rendesen, nyomatékkulccsal, oszt most hallgat. Nem volt laza, csak egy kicsit lazább... Erre érdemes odafigyelni!  wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2010.10.26 kedd, 07:40:11 »

Vazze, nem volt rendesen meghúzva a kerékanya!!! Most meg lett húzva rendesen, nyomatékkulccsal, oszt most hallgat. Nem volt laza, csak egy kicsit lazább... Erre érdemes odafigyelni!  wave
Hi,

Mekkora nyomatékkal húztad meg?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2010.11.02 kedd, 14:15:37 »

Kezdődik a szívás....
Egy ideje már hallgattam, hogy veri a jobb hátsó lengőkart az elszabadult kézifék bowden. A hétvégén végre nem felejtettem el levinni a kötegelőt, így végre sikerült is felkötözni a helyére (majdnem).
Persze mostanra kidörzsölődött a bowden gumi borítása, látszik a fém spirálház.  gun Ez egyet jelent a beázással és a berohadással. Várhatóan tavasszal ismét kézifék bowdeneket cserélek.  szomoru1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #675 Dátum: 2010.11.02 kedd, 19:38:30 »

Kezdődik a szívás....
Egy ideje már hallgattam, hogy veri a jobb hátsó lengőkart az elszabadult kézifék bowden. A hétvégén végre nem felejtettem el levinni a kötegelőt, így végre sikerült is felkötözni a helyére (majdnem).
Persze mostanra kidörzsölődött a bowden gumi borítása, látszik a fém spirálház.  gun Ez egyet jelent a beázással és a berohadással. Várhatóan tavasszal ismét kézifék bowdeneket cserélek.  szomoru1
Szia!
Nyersgumival betekered, 100%-ban vízálló, csak mielőbb csináld meg, akkor még van esélyed hogy megúszod a berohadást....villamos boltban kapsz ilyen cuccot.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2010.11.02 kedd, 19:46:34 »

Szia!
Nyersgumival betekered, 100%-ban vízálló, csak mielőbb csináld meg, akkor még van esélyed hogy megúszod a berohadást....villamos boltban kapsz ilyen cuccot.

Nekem úgy néz ki a féknyereg állt be. 1 éve cseréltem bowdeneket. Pár hete észrevettem, hogy nem fog az egyik fele. megpiszkáltam ... most meg nem enged ki.  vigyor3 Bowden nélkül bejárattam, de a bowdent már nem húzza vissza a rúgó, gondolom sok neki már. Lehet felújítni a féknyerget vagy újat kell vennem?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #677 Dátum: 2010.11.02 kedd, 20:17:58 »

Nekem úgy néz ki a féknyereg állt be. 1 éve cseréltem bowdeneket. Pár hete észrevettem, hogy nem fog az egyik fele. megpiszkáltam ... most meg nem enged ki.  vigyor3 Bowden nélkül bejárattam, de a bowdent már nem húzza vissza a rúgó, gondolom sok neki már. Lehet felújítni a féknyerget vagy újat kell vennem?
Én először mindenképp megpróbálnám felújítani, mert vagy 55 az új darabja (még jó hogy lehet kapni)
Ha leveszed a nyerget, kihajtod belőle a munkahengert, utána elég jól meg tudod járatni a kar tengelyét, közben csavarlazítóval adsz neki gazdagon, miután kihordta a dzsuvát adsz neki friss fékolajat, és ha minden jó, akkor műkszik  nyes
Van aki plussz rugó beépítésével oldotta meg és működik, de azt mondom inkább ne szoruljon a tengely és akkor működik minden segítség nélkül is.
Még valami,   normális kéziféked addíg nem lesz amíg nem cseréled ki a kart fix bowdenesre.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2010.11.02 kedd, 20:29:44 »

Szia!
Nyersgumival betekered, 100%-ban vízálló, csak mielőbb csináld meg, akkor még van esélyed hogy megúszod a berohadást....villamos boltban kapsz ilyen cuccot.
hogy néz ki? villanyszerelőben nézzem vagy mikroelektronikában?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #679 Dátum: 2010.11.02 kedd, 20:37:08 »

hogy néz ki? villanyszerelőben nézzem vagy mikroelektronikában?
Olyan tekercsben van mint a szigszalag, csak vastagabbak a rétegek, kábelek víz alatti szigetelésére is alkalmas, tehát 1000%-ban vízálló és tartós is. Villanyszerelő boltban keresd.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #680 Dátum: 2010.11.03 szerda, 19:06:20 »

hogy néz ki? villanyszerelőben nézzem vagy mikroelektronikában?
zsugorszalagnak keresd!
Úgy kell használni,hogy amikor letekered -egyszerre kb 20-30 cm-t kell letépni-,le kell választani róla a csomagolási szalagot(olyan mintha "matrica" lenne).Majd a gumiszalagot kb 30%-nyit megkell nyújtani,és úgy feltekerni,hogy a rétegek egymásra fedjenek.Rövid idő után a rétegek "összevulkanizálódnak" és akát vízmentesen lezárja a felületet.Elektromosan szigetel,és kb 90fokig hőálló is.
A reca árulja pl sajátjaként is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2010.11.03 szerda, 20:28:24 »

zsugorszalagnak keresd!
Úgy kell használni,hogy amikor letekered -egyszerre kb 20-30 cm-t kell letépni-,le kell választani róla a csomagolási szalagot(olyan mintha "matrica" lenne).Majd a gumiszalagot kb 30%-nyit megkell nyújtani,és úgy feltekerni,hogy a rétegek egymásra fedjenek.Rövid idő után a rétegek "összevulkanizálódnak" és akát vízmentesen lezárja a felületet.Elektromosan szigetel,és kb 90fokig hőálló is.
A reca árulja pl sajátjaként is....
kösz az infót mindenkinek. rajta vagyok. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 07:41:22 »

Pár hónapja elkezdett furán viselkedni a fék. Ritkán száguldozok, de egy ilyen alkalommal nagy sebességről fékezve zúgott, morgott mindenki. A fék patentül fogott, csak a zaj volt. Mostanra megérett a tárcsa szabályozás. Lekaptam, eszterga mester feltúrta, kb 0.2mm ütés volt bennük.
Nem tűnik soknak, de az érzés amit okoz elég nyamvadt.
Megmaradt az elsőkből 22,5-22,6mm a hátsóból 10,5-10,6mm. Nem sok a katalógus szerint, de ha kiszolgál 5ekm-t, akkor addig is zsebben marad a pénz.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #683 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 19:55:34 »

kösz az infót mindenkinek. rajta vagyok. Smiley
ha jkössz a minire , viszek neked! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 20:14:07 »

ha jkössz a minire , viszek neked! Wink
igyekszem 6 körülre ott lenni. Meglátjuk. A Ficsórnál lesz előtte az autó az Örs Vezér térnél (téli gumi, futómű, lengéscsillapító mérés), így muszály vagyok emberi időben érte menni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cibere11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 14:46:01 »

Üdv!

Meg tudnád nekem nézni ezt az alvázszámot:WF04XXGBB43L66430

Köszi
Naplózva

2003/05 2.0 TDCI 130 Le Ghia Limusin M6 160.000 km
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 22:11:00 »

Sziasztok!

Téli kerékcsere, gyors vizsgálat a fékek körül és láss wow1 csodát! Vason az egyik hátsó betétem.  rinya
A komplett első fékemet 1 hónapja cseréltem, hétvégén cserélem a hátsót. (Brembo tárcsák, Textar betétekkel)
A kérdésem az lenne, hogy amint megfigyeltem, a hátsó fék nem valami hatékony, legalábbis a kopás nyomai alapján. A tárcsa vállaitól kb 1centire kezdődik a "fényes rész" ami amúgy totál egyenletlen. Lehet, hogy a hátsó féknyergemet illene megjáratni? Egyébként jól fog a fék, csak hát az 1540kg...
Külön hangsúlyoznám, hogy használom a kézifékemet, kivéve a téli éjszakákon -> a fűtetlen garázsom miatt.
A fékbetétcserés rovatban nem látom a fotókat, nem jeleníti meg a böngészőm. Akinek megvan esetleg megtenné, hogy átímélezi: sv1000k5@windowslive.com, tudom mi a pálya, de biztos ami hótziher. hehe

Előre is köszi, Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2010.11.12 péntek, 20:59:04 »

ma volt átvizsgáláson a kocsi, és xar a hátsófékcsövem, kívülről el van repedve szomoru1
milyen néven kéne ilyet keresnem?? flexibilis/gumi fékcső, vagy hasonló??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #688 Dátum: 2010.11.12 péntek, 21:09:27 »

ma volt átvizsgáláson a kocsi, és xar a hátsófékcsövem, kívülről el van repedve szomoru1
milyen néven kéne ilyet keresnem?? flexibilis/gumi fékcső, vagy hasonló??

Igen, gumi fékcső. Amugy probalta mar valaki a fem fekcsovet? (fem szalas, nem gumi, de flexibilis)
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2010.11.12 péntek, 21:10:49 »

ma volt átvizsgáláson a kocsi, és xar a hátsófékcsövem, kívülről el van repedve szomoru1
milyen néven kéne ilyet keresnem?? flexibilis/gumi fékcső, vagy hasonló??
http://www.cromax.hu/?katid=42187383&termek_al_id=15137&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.12 péntek, 21:12:30 írta astor72 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2010.11.12 péntek, 21:46:26 »

magyar utángyártott milyen minőségű lehet ~0,2x-es áron a gyárihoz képest??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2010.11.12 péntek, 21:48:49 »

magyar utángyártott milyen minőségű lehet ~0,2x-es áron a gyárihoz képest??
na erre passzolok, de szerintem sok szervizben szerelik be, gyári áron...
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2010.11.13 szombat, 00:52:16 »

Sziasztok!
Találtam jó beszerzési forrást fék alkatrészekre. Első tárcsák+betét 27.500, hátsó tárcsák+betét 26.000.- Brembo a tárcsa, Textar a betét.
A sajátomon ma cseréltem ki, korrekt a cucc. Ha kell valakinek, írjon pü-t.
Üdv, Laci.

u.i.: A hátsó fék dugattyújának visszanyomása nem egyszerű mutatvány. Kb. a sírógörcs kerülgetett mire rájöttem, hogy az ellenkező irányba kell tekerni hogy bemenjen, a fórumon leírtakkal ellentétben...  falbav
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
plukacs
Vendég
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2010.11.20 szombat, 08:15:45 »

Sziasztok!

2 hete vásároltam egy 2004-es faceliftes mondeot. Egyetlen baj van vele, mégpedig, hogy egy 10 kilóméter megtétele után iszonyatos sípolás, sírás jön a futómű felől. Nem állandó, hanem szaggatott és leginkább egyenes kormányállásnál erősödik fel. Én fékkel kapcsolatos hibára tippeltem, mivel a fék minimális lenyomására a hang megszűnik, majd ha felengedem, újra előjön. Kipróbáltam a kézifék minimális felhúzását is, a hang ekkor is megszűnt. A fékbetétek elől hátul most voltak cserélve, még az előző tulajnál. A szerelő haverom szerint még nem koptak be a fékbetétek, és ezért lehet. Szerintetek is ez az oka? Kicsit aggaszt a dolog, mert annyira hangos, hogy szinte látványosságszámba megy ahogy elgurulok egy egy forgalmasabb helyen, illetve félek hogy nehogy valami komolyabb gond előjele legyen.
Vélemények, tippek, tanácsok jöhetnek minden mennyiségben. Előre is köszi: Lucas
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #694 Dátum: 2010.11.20 szombat, 08:33:34 »

Sziasztok!

2 hete vásároltam egy 2004-es faceliftes mondeot. Egyetlen baj van vele, mégpedig, hogy egy 10 kilóméter megtétele után iszonyatos sípolás, sírás jön a futómű felől. Nem állandó, hanem szaggatott és leginkább egyenes kormányállásnál erősödik fel. Én fékkel kapcsolatos hibára tippeltem, mivel a fék minimális lenyomására a hang megszűnik, majd ha felengedem, újra előjön. Kipróbáltam a kézifék minimális felhúzását is, a hang ekkor is megszűnt. A fékbetétek elől hátul most voltak cserélve, még az előző tulajnál. A szerelő haverom szerint még nem koptak be a fékbetétek, és ezért lehet. Szerintetek is ez az oka? Kicsit aggaszt a dolog, mert annyira hangos, hogy szinte látványosságszámba megy ahogy elgurulok egy egy forgalmasabb helyen, illetve félek hogy nehogy valami komolyabb gond előjele legyen.
Vélemények, tippek, tanácsok jöhetnek minden mennyiségben. Előre is köszi: Lucas
Szereld ki a betéteket, és tisztítsd ki a betétek felfekvő helyeit..nem tisztították ki betét cserekor ezért szorulnak a betétek és nem tudnak eléggé eltávolodni a tárcsától...ezért sípol. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
plukacs
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 10:32:32 »

Köszi, meg fogom mondani a haveromnak. Én ilyennek nem merek nekiállni Smiley

Szereld ki a betéteket, és tisztítsd ki a betétek felfekvő helyeit..nem tisztították ki betét cserekor ezért szorulnak a betétek és nem tudnak eléggé eltávolodni a tárcsától...ezért sípol. wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 10:59:23 »

Köszi, meg fogom mondani a haveromnak. Én ilyennek nem merek nekiállni Smiley


Egy keresztkulcs kell a kerek leszedesehez, meg egy dugokulcs, hogy kinyisd a feknyerget. Utana a ket betetet egy csavarhuzoval ki tudod tolni a helyebol, smirgli a felfekvesi feluleteken, esetleg a sorjat a fekbetet szelerol is leszedni, vissza az egesz. 5+1 csavar kerekenkent. Ha nagyon igenyes megoldast akarsz, veszel fekzsirt, apro kis lehegsztett zacsiban adjak, valami ezust szinu trutymo. Arra valo, hogy a fekbetetek es a fenyereg talalkozasanal a csuszo feluletet bekend vele. Ennyi a nagy mutet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
putyi
Vendég
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2010.11.23 kedd, 15:25:25 »

sziasztok!
most cseréltem az első féktárcsákat és a fékpofákat is és azt vettem észre hogy fékezéskor rázkódik az egész autó(csak nagy sebességnél)!?
mi lehet a gond?
mit szóltok a FEBI féktárcsákhoz mert most akarom lecserélni a másik fordon is?
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2010.11.23 kedd, 18:05:23 »

sziasztok!
most cseréltem az első féktárcsákat és a fékpofákat is és azt vettem észre hogy fékezéskor rázkódik az egész autó(csak nagy sebességnél)!?
mi lehet a gond?
mit szóltok a FEBI féktárcsákhoz mert most akarom lecserélni a másik fordon is?

Vagy a tárcsa üt, vagy alászorult valami rozsda a tárcsa és az agy köztti felfekvő felületen. Nekem egyszer egy pár QH tárcsát küldött vissza a szerelő a Bárdihoz, mert ütött.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #699 Dátum: 2010.11.23 kedd, 18:37:21 »

sziasztok!
most cseréltem az első féktárcsákat és a fékpofákat is és azt vettem észre hogy fékezéskor rázkódik az egész autó(csak nagy sebességnél)!?
mi lehet a gond?
mit szóltok a FEBI féktárcsákhoz mert most akarom lecserélni a másik fordon is?
Vagy a tárcsa vagy a gumma ratyi.de lehet futómű gond is,pl szilent.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.