Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:36:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3069185 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #700 Dátum:
2010.11.23 kedd, 18:43:40 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.23 kedd, 18:37:21
Vagy a tárcsa vagy a gumma ratyi.de lehet futómű gond is,pl szilent.....
vagy alászorult a tárcsának valami, vagy nem lett rendesen meghúzva a kerék
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #701 Dátum:
2010.11.23 kedd, 18:44:07 »
milyen fékfolyadék jár a kocsiba??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #702 Dátum:
2010.11.23 kedd, 19:04:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.23 kedd, 18:44:07
milyen fékfolyadék jár a kocsiba??
ide is,dot4es
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43112250&termek_al_id=1275&katnev=0,25
literes
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #703 Dátum:
2010.11.23 kedd, 19:06:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.23 kedd, 19:04:43
ide is,dot4es
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43112250&termek_al_id=1275&katnev=0,25
literes
és mennyi kell bele??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #704 Dátum:
2010.11.23 kedd, 19:15:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.23 kedd, 19:06:02
és mennyi kell bele??
egy fél literesből még marad is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #705 Dátum:
2010.11.23 kedd, 19:28:20 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.23 kedd, 19:15:13
egy fél literesből még marad is....
jó lesz a maradék a kormányműbe
ha úgyis cserélni kell a 2 hátsó fékcsövet, akkor ennyit megérdemel még. kormányműbe mennyi kell??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #706 Dátum:
2010.11.23 kedd, 19:40:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.23 kedd, 19:28:20
jó lesz a maradék a kormányműbe
ha úgyis cserélni kell a 2 hátsó fékcsövet, akkor ennyit megérdemel még. kormányműbe mennyi kell??
az attól függ mennyi hiányzik belőle.....
A cseréhez kb 8dl.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #707 Dátum:
2010.11.23 kedd, 19:52:12 »
Idézetet írta: alf - 2010.11.23 kedd, 19:40:43
az attól függ mennyi hiányzik belőle.....
A cseréhez kb 8dl.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanyszervo_olajcsere.pdf
hétvégén néztem min alatt volt, feltöltöttem olyannal, ami volt itthon, de elég barnés színe van, így tuti cserélni kell...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #708 Dátum:
2010.11.23 kedd, 20:55:30 »
Sziasztok!
Nekem is az a fajta mondim van aminek a hátsó féknyergén a kézifék kilincs be szeret ragadni (2002-es évjárat). (típushiba!) Olvastam a gyógymódokról az előzőekben. Nekem most sikeresen megoldották karbantartással, tehát nem kellett vennem egy új nyerget. Kérdéseim az alábbiak lennének. Írtátok, hogy sűrűn kell spray-zni féktisztítóval vagy wd-40-nel, ez oké, de szét is szedjem a nyerget, vagy csak a kilincs tövéhez sprézni is elég? A másik kérdés, hogy fékjavító szettet nem lehet hozzá venni, mint írjátok, de ez azt jelenti, hogy gumi alkatrész (porvédő hüvely, Ó gyűrű stb.) sincs hozzá ? Várom szakértő válaszaitokat. Köszönettel
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #709 Dátum:
2010.11.23 kedd, 20:56:35 »
Idézetet írta: sandoar - 2010.11.23 kedd, 20:55:30
(típushiba!)
még nálam nem következik be, addig nem
4 év alatt egyszer sem fordult elő, minden parkoláskor, garázsban használom a kéziféket!!!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.11.23 kedd, 20:59:31 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #710 Dátum:
2010.11.23 kedd, 21:30:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.23 kedd, 20:56:35
még nálam nem következik be, addig nem
4 év alatt egyszer sem fordult elő, minden parkoláskor, garázsban használom a kéziféket!!!
Én a garázsban nem szoktam behúzni, de máshol igen...
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #711 Dátum:
2010.11.24 szerda, 14:43:18 »
Tisztelt Fórumtárs! Az első és a hátsó féknyereghez kapható u.n féknyeregjavitó készlet. Ezekben a készletekben bennevan minden gumi alkatrész, a porvédötől a gumi fékdugattyugyürüig minden. Én a Bárdiéknél vettem egy-két ezer ft áron és kifogástalan. Valamint kapható még féknyereg vezető csavar is ha felakarod ujitani az egész nyerget. a hátsó nyereg egy kicsit macerás de türelemmel minden nehézségnélkül felujitható.Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
putyi
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #712 Dátum:
2010.11.26 péntek, 12:51:20 »
sziasztok!
azt vettem észre hogy nem nagyon fog a kézifékem.lehet azt állítani,ha igen hol kell?
mondeo 2 tdci 85 kW
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #713 Dátum:
2010.11.26 péntek, 13:23:19 »
Idézetet írta: sandoar - 2010.11.23 kedd, 20:55:30
Sziasztok!
Nekem is az a fajta mondim van aminek a hátsó féknyergén a kézifék kilincs be szeret ragadni (2002-es évjárat). (típushiba!) Olvastam a gyógymódokról az előzőekben. Nekem most sikeresen megoldották karbantartással, tehát nem kellett vennem egy új nyerget. Kérdéseim az alábbiak lennének. Írtátok, hogy sűrűn kell spray-zni féktisztítóval vagy wd-40-nel, ez oké, de szét is szedjem a nyerget, vagy csak a kilincs tövéhez sprézni is elég? A másik kérdés, hogy fékjavító szettet nem lehet hozzá venni, mint írjátok, de ez azt jelenti, hogy gumi alkatrész (porvédő hüvely, Ó gyűrű stb.) sincs hozzá ? Várom szakértő válaszaitokat. Köszönettel
H€át, én nem esküszöm a WD40-re, mert leginkább csak megköti a port, és jobban elszennyezi / koptatja a tengelyt, de lehet hogy ez csak az én hülyeségem.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #714 Dátum:
2010.11.26 péntek, 20:53:57 »
Idézetet írta: putyi - 2010.11.26 péntek, 12:51:20
sziasztok!
azt vettem észre hogy nem nagyon fog a kézifékem.lehet azt állítani,ha igen hol kell?
mondeo 2 tdci 85 kW
Ha facelift előtti, akkor nem, akkor ki kell szerelni a kézifékkart és a legközelebbi kukába belehelyezni....nem kell bedőlni a szerelőknek és egy régebbi autó áráért kicserélni a bowdent, betétet, tárcsákat, mert nem lesz jó!!! Csak a kézifékkar csere segít!!
Ha faceliftes, akkor a kipufogó feletti hővédőt lebontod, és előfeszítesz a bowdenen.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
putyi
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #715 Dátum:
2010.11.27 szombat, 07:53:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.11.26 péntek, 20:53:57
Ha facelift előtti, akkor nem, akkor ki kell szerelni a kézifékkart és a legközelebbi kukába belehelyezni....nem kell bedőlni a szerelőknek és egy régebbi autó áráért kicserélni a bowdent, betétet, tárcsákat, mert nem lesz jó!!! Csak a kézifékkar csere segít!!
Ha faceliftes, akkor a kipufogó feletti hővédőt lebontod, és előfeszítesz a bowdenen.
köszi a segitséget!
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #716 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 11:50:48 »
Idézetet írta: gabe - 2010.11.26 péntek, 13:23:19
H€át, én nem esküszöm a WD40-re, mert leginkább csak megköti a port, és jobban elszennyezi / koptatja a tengelyt, de lehet hogy ez csak az én hülyeségem.
Én jó szernek tartom a WD40-et, de pont a hátsó féknyeregnél tapasztaltam én is, hogy nem kell használni, jobb, tovább bírja anélkül a kis kar.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #717 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 19:37:04 »
Az én fékem már akkor fog amikor csak hozzáérintem a lábam a pedálhoz :O Igazából csak mostt jöttem rá hogy furcsa a dolog mert pl. skodát be kell nyomni negyedig hogy érezhető legyen a fékezés mondiba meg elég egy miliméter és már fog. Mindegyik ilyen vagy az enyém ***? Amúgy a tárcsák már elég csúnyák. Ja és a szerelő most zervizen azt monrdta hogy tárcsákat is kell cserélni ha féknyerget cserélünk. Azt minek együtt?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #718 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 19:41:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.11.29 hétfő, 19:37:04
Az én fékem már akkor fog amikor csak hozzáérintem a lábam a pedálhoz :O Igazából csak mostt jöttem rá hogy furcsa a dolog mert pl. skodát be kell nyomni negyedig hogy érezhető legyen a fékezés mondiba meg elég egy miliméter és már fog. Mindegyik ilyen vagy az enyém ***? Amúgy a tárcsák már elég csúnyák. Ja és a szerelő most zervizen azt monrdta hogy tárcsákat is kell cserélni ha féknyerget cserélünk. Azt minek együtt?
féknyerget
nem fékbetétet??
tárcsát akkor szoktak cserélni, ha el van véknyulva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #719 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 19:53:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.11.29 hétfő, 19:41:35
féknyerget
nem fékbetétet??
tárcsát akkor szoktak cserélni, ha el van véknyulva
Akkor lehet annyira vékony már
na de Neked is annyira érzékeny a féked?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #720 Dátum:
2010.11.29 hétfő, 19:54:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.11.29 hétfő, 19:53:41
Akkor lehet annyira vékony már
na de Neked is annyira érzékeny a féked?
vw-hez képest egyáltalán nem érzékeny,kb 2 cm után kezd nagyobbat fogni, off-on egyből nagyot fog
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G.Tamas
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #721 Dátum:
2010.11.30 kedd, 17:10:02 »
Hali !
A mai nap fékezéskor érdekes dologra lettem figyelmes mikor megnyomtam a pedált akkor a fék olyan volt mint ha darabosan fogna de utána a következő fékezéskor már jó volt de az ABS visszajelző lámpa már égett a műszerfalon
valakinek valami ötlete van hogy mi lehet a baj ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #722 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 08:07:29 »
Az ABS-rol telidoben:
Neha bizony jol jonne, ha nem lenne, mert a vekony hora fel tudja usztatni az autot, szepen forgatja a kereket alig tapadassal, kozben suhan lefele az auto a domboldalon. ABS nelkul meg blokkolna, egy pillanat alatt lekapar az aszfaltig es megall. Arrol nem is beszelve, hogy hoban-jegben akkor a legnagyobb az auto lassulasa, ha blokkolnak a kerekek - bar cserebe ezert nem iranyithato az auto, mint az ABS-es fekezesnel. Viszont 30-40-50-es temponal meg mindig tobb lehet a haszna (plane dombrol lefele jovet!), hogy rovid uton meg tud allni az ember, mint az ABS-nek, hogy kormanyozhato marad az auto.
Szoval van-e valami egyszeru, de nagyszeru modja annak, hogy az ember ugy hatastalanitsa az ABS-t, hogy kozben nem megy veszuzemmodba az auto, nem korlatozza le (lenyegesen) a teljesitmenyt? Egy S80 Volvo az ABS bizto kihuzasa utan kepes volt akar 60-70 km/h-ra is, 2500 max. fordulat, a D5-os motor 163 pacijabol akar 30-at is kepes volt kitermelni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #723 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 13:37:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.02 csütörtök, 08:07:29
Az ABS-rol telidoben:
Neha bizony jol jonne, ha nem lenne, mert a vekony hora fel tudja usztatni az autot, szepen forgatja a kereket alig tapadassal, kozben suhan lefele az auto a domboldalon. ABS nelkul meg blokkolna, egy pillanat alatt lekapar az aszfaltig es megall. Arrol nem is beszelve, hogy hoban-jegben akkor a legnagyobb az auto lassulasa, ha blokkolnak a kerekek - bar cserebe ezert nem iranyithato az auto, mint az ABS-es fekezesnel. Viszont 30-40-50-es temponal meg mindig tobb lehet a haszna (plane dombrol lefele jovet!), hogy rovid uton meg tud allni az ember, mint az ABS-nek, hogy kormanyozhato marad az auto.
Szoval van-e valami egyszeru, de nagyszeru modja annak, hogy az ember ugy hatastalanitsa az ABS-t, hogy kozben nem megy veszuzemmodba az auto, nem korlatozza le (lenyegesen) a teljesitmenyt? Egy S80 Volvo az ABS bizto kihuzasa utan kepes volt akar 60-70 km/h-ra is, 2500 max. fordulat, a D5-os motor 163 pacijabol akar 30-at is kepes volt kitermelni.
AndyA
en sem annyira szeretem az abs-t, es ugye a fektav no is, nemhogy csokken. pusztan kormanyozhato marad veszfekezeskor. a biztositek kivetele, es a nyaklap szetvagasa a visszajelzo lampanal a muszerfalon veglegesen elmulasztja az ilyen gondokat
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #724 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 14:20:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.02 csütörtök, 08:07:29
Az ABS-rol telidoben:
Neha bizony jol jonne, ha nem lenne, mert a vekony hora fel tudja usztatni az autot, szepen forgatja a kereket alig tapadassal, kozben suhan lefele az auto a domboldalon. ABS nelkul meg blokkolna, egy pillanat alatt lekapar az aszfaltig es megall. Arrol nem is beszelve, hogy hoban-jegben akkor a legnagyobb az auto lassulasa, ha blokkolnak a kerekek - bar cserebe ezert nem iranyithato az auto, mint az ABS-es fekezesnel. Viszont 30-40-50-es temponal meg mindig tobb lehet a haszna (plane dombrol lefele jovet!), hogy rovid uton meg tud allni az ember, mint az ABS-nek, hogy kormanyozhato marad az auto.
Szoval van-e valami egyszeru, de nagyszeru modja annak, hogy az ember ugy hatastalanitsa az ABS-t, hogy kozben nem megy veszuzemmodba az auto, nem korlatozza le (lenyegesen) a teljesitmenyt? Egy S80 Volvo az ABS bizto kihuzasa utan kepes volt akar 60-70 km/h-ra is, 2500 max. fordulat, a D5-os motor 163 pacijabol akar 30-at is kepes volt kitermelni.
AndyA
Szerintem, az fontosabb, hogy irányítható legyen az autó, mert akkor el/kikerülhető az akadály és nem irányítatatlanul csúszunk feléje imádkozva. Miért kéne megállni a domboldalon? Parlolni akarsz? Ezen a kis videón nagyon szépen látszik, hogy miről beszélek:
http://www.youtube.com/watch?v=Ezn6ZO99Qwc
Aki satuzik, az csúszik össze-vissza, padkázik. A többi meg simán legurul és még ki is tudják kerülni a bénázókat.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #725 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 14:31:18 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.02 csütörtök, 14:20:38
Szerintem, az fontosabb, hogy irányítható legyen az autó, mert akkor el/kikerülhető az akadály és nem irányítatatlanul csúszunk feléje imádkozva. Miért kéne megállni a domboldalon? Parlolni akarsz? Ezen a kis videón nagyon szépen látszik, hogy miről beszélek:
http://www.youtube.com/watch?v=Ezn6ZO99Qwc
Aki satuzik, az csúszik össze-vissza, padkázik. A többi meg simán legurul és még ki is tudják kerülni a bénázókat.
amugy ilyen helyzetben a motorfek a leghatatsosabb
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #726 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 14:34:03 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.02 csütörtök, 14:20:38
Szerintem, az fontosabb, hogy irányítható legyen az autó, mert akkor el/kikerülhető az akadály és nem irányítatatlanul csúszunk feléje imádkozva. Miért kéne megállni a domboldalon? Parlolni akarsz? Ezen a kis videón nagyon szépen látszik, hogy miről beszélek:
http://www.youtube.com/watch?v=Ezn6ZO99Qwc
Aki satuzik, az csúszik össze-vissza, padkázik. A többi meg simán legurul és még ki is tudják kerülni a bénázókat.
Ez ennyire nem egyertelmu. Siman elofordulhat olyan helyzet, amikor az ABS "felultet" a csuszos reteg tetejere, azon gurit kozel nulla tapadassal, pl. frissen hullott, par centis ho eseten, de meg egy eppen kezdodo onos esoben az 1-2 mm-es jeget is felkaparja siman a blokkolo kerek - az ABS meg gurit a tetejen annyi tapadassal, hogy mar kormanyozni sem tudsz.
Az pedig sima fizika, hogy negy blokkolo kerekkel (bar nyilvan iranykontroll nelkul) allsz meg a nagyoncsuszosban leghamarabb, de most nem keresem elo a levezeteset. Az pedig siman pech, ha nincs annyi tapadas a domboldalban, hogy megtartsa az autot. Olyan helyre nem kell menni, vagy elotte fel kell tenni a szoges gumit/holancot.
Szoval ki kell huzni az ABS biztositekat es akkor beke van? A muszerfali visszajelzon kivul csinal barmi mast az elektronikaval?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #727 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 15:41:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.02 csütörtök, 14:34:03
Ez ennyire nem egyertelmu. Siman elofordulhat olyan helyzet, amikor az ABS "felultet" a csuszos reteg tetejere, azon gurit kozel nulla tapadassal, pl. frissen hullott, par centis ho eseten, de meg egy eppen kezdodo onos esoben az 1-2 mm-es jeget is felkaparja siman a blokkolo kerek - az ABS meg gurit a tetejen annyi tapadassal, hogy mar kormanyozni sem tudsz.
Az pedig sima fizika, hogy negy blokkolo kerekkel (bar nyilvan iranykontroll nelkul) allsz meg a nagyoncsuszosban leghamarabb, de most nem keresem elo a levezeteset. Az pedig siman pech, ha nincs annyi tapadas a domboldalban, hogy megtartsa az autot. Olyan helyre nem kell menni, vagy elotte fel kell tenni a szoges gumit/holancot.
Szoval ki kell huzni az ABS biztositekat es akkor beke van? A muszerfali visszajelzon kivul csinal barmi mast az elektronikaval?
AndyA
Hát pedig matekozhatnál kicsit, mielőtt kihúzod a biztosítékot. Valóban rövidebb a fékút abs nélkül, de mennyit is nyersz ezzel? Néhány métert, viszont feláldozod az irányíthatóságot. Én inkább kikerülöm ( és közben fékezek is) az akadályt, azzal sokkal nagyobb teret és nagyobb biztonságot nyerek. Amiről te beszélsz az csak egyenes úton működik, ezt se feleltsd ki a képletből. Arra gondolok, amikor az ember abs nélkül, padlófékkel csúszik a kanyar felé és veszettül kormányoz, persze feleslegesen és kb. 15km/h-val belecsúszik az árokba. Én meg simán beveszem a kanyart.
A jégen meg tök mindegy mi van az autóban, mert azt a esp se tudja megfogni.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #728 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 16:43:40 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.02 csütörtök, 14:20:38
Szerintem, az fontosabb, hogy irányítható legyen az autó, mert akkor el/kikerülhető az akadály és nem irányítatatlanul csúszunk feléje imádkozva. Miért kéne megállni a domboldalon? Parlolni akarsz? Ezen a kis videón nagyon szépen látszik, hogy miről beszélek:
http://www.youtube.com/watch?v=Ezn6ZO99Qwc
Aki satuzik, az csúszik össze-vissza, padkázik. A többi meg simán legurul és még ki is tudják kerülni a bénázókat.
a videón szépen lehet látni, hogy nem szabad satufékezni, főleg jégen, gurulni, motorfékezni, gurulni, addig lehet autót irányítani...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #729 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 16:52:42 »
Idézetet írta: TZS - 2010.12.02 csütörtök, 15:41:15
Hát pedig matekozhatnál kicsit, mielőtt kihúzod a biztosítékot. Valóban rövidebb a fékút abs nélkül, de mennyit is nyersz ezzel? Néhány métert, viszont feláldozod az irányíthatóságot. Én inkább kikerülöm ( és közben fékezek is) az akadályt, azzal sokkal nagyobb teret és nagyobb biztonságot nyerek. Amiről te beszélsz az csak egyenes úton működik, ezt se feleltsd ki a képletből. Arra gondolok, amikor az ember abs nélkül, padlófékkel csúszik a kanyar felé és veszettül kormányoz, persze feleslegesen és kb. 15km/h-val belecsúszik az árokba. Én meg simán beveszem a kanyart.
A jégen meg tök mindegy mi van az autóban, mert azt a esp se tudja megfogni.
Nem akarom kihuzni, csak tudni akarom, hogy mit kell kihuzni, ha olyan szelsoseges korulmenyek koze kerulnek. Valamint azt, hogy az ABS kikapcsolasan kivul okoz-e barmi mast, ha kihuzom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #730 Dátum:
2010.12.02 csütörtök, 18:10:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.02 csütörtök, 16:52:42
Nem akarom kihuzni, csak tudni akarom, hogy mit kell kihuzni, ha olyan szelsoseges korulmenyek koze kerulnek. Valamint azt, hogy az ABS kikapcsolasan kivul okoz-e barmi mast, ha kihuzom.
AndyA
Szerintem, mély hóban ki lehet húzni, akkor érezhető a hó fékező ereje is amit a kerék maga előtt tol. Egyszer régen kipróbáltam ezt. Sőt elindulásnál a kikapcsolt kipörgésgátló is sokat segít, mert le tudja ásni magát a kerék a szilárd talajig. Mint azt említetted is.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #731 Dátum:
2010.12.03 péntek, 11:42:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2010.12.02 csütörtök, 16:52:42
Nem akarom kihuzni, csak tudni akarom, hogy mit kell kihuzni, ha olyan szelsoseges korulmenyek koze kerulnek. Valamint azt, hogy az ABS kikapcsolasan kivul okoz-e barmi mast, ha kihuzom.
AndyA
ugy tudom nem, de azert ne vegyel ra merget, en is csak ugy hallottam a sztorit
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #732 Dátum:
2010.12.08 szerda, 17:09:11 »
En kivettem a biztositekot egyszer. Az ABS ego maradt egve. Muuton mikor nem jott senki, 50-60 al nyomtam egy padlofeket es a kerekek egybol blokkoltak. Utana visszatettem es ment tovabb ABS el. De en sem mernem ezt meg egyszer plane nem hoba. Nem lessz iranyithato.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #733 Dátum:
2010.12.08 szerda, 17:12:29 »
Most hogy itt Gödöllőn leesett a hó és nyárikerekekkel jöttem még fel énmeg becsúsztam a HÉV sínre
még jó hogy lassan jött és vissza tudtam rakni magam, mert ugye itt sorompó nincsen
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
dave180
Vendég
Féktárcsa
«
Új hozzászólás #734 Dátum:
2011.01.04 kedd, 20:20:28 »
Hello!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha venni akarok a 2005-ös mondeora hátsóféktárcsát figyelembe kell.e vennem hogy acél, vagy alufelnihez való ugyanis nemtudom mi a különbség a kettő között és nekem mindkettő van.
Előre is köszönöm.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #735 Dátum:
2011.01.04 kedd, 20:48:52 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.12.02 csütörtök, 16:43:40
a videón szépen lehet látni, hogy nem szabad satufékezni, főleg jégen, gurulni, motorfékezni, gurulni, addig lehet autót irányítani...
No comment
http://www.youtube.com/watch?v=_Wyz7QvPhPA&NR=1
nézni is hajmeresztőőőő
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Féktárcsa
«
Új hozzászólás #736 Dátum:
2011.01.04 kedd, 20:53:54 »
Idézetet írta: dave180 - 2011.01.04 kedd, 20:20:28
Hello!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha venni akarok a 2005-ös mondeora hátsóféktárcsát figyelembe kell.e vennem hogy acél, vagy alufelnihez való ugyanis nemtudom mi a különbség a kettő között és nekem mindkettő van.
Előre is köszönöm.
Szia!
Nem kell figyelembe venni, semmi köze hozzá.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #737 Dátum:
2011.01.04 kedd, 22:04:50 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.01.04 kedd, 20:48:52
No comment
http://www.youtube.com/watch?v=_Wyz7QvPhPA&NR=1
nézni is hajmeresztőőőő
Ekkora nagyonbarmnokat... Mint a minapi beemves3,14csa a Totalcaron.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #738 Dátum:
2011.01.07 péntek, 18:04:09 »
Sziasztok!
Egy kis help kéne, hogy mit tegyek?! Azt vettem észre az F1-es Mondimon, hogy a kézifékem az első két kattanást kihagyja és csak a 3.-tól kezd el kattanni. Sőt mi több, fogni is ennyivel feljebb kezd. A kerekeim nem szorulnak, emelés után megforgattam őket. Vadi új fékem van elöl-hátul (tárcsák+betétek) kb 3000km-rel ezelőtt cseréltem mindent. Összerakáskor jó volt és mindeddig, pár napja figyeltem rá fel. Valakinek valami ötlet? Állítási lehetőség hol van?
Köszi! Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #739 Dátum:
2011.01.07 péntek, 20:31:50 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.01.07 péntek, 18:04:09
Sziasztok!
Egy kis help kéne, hogy mit tegyek?! Azt vettem észre az F1-es Mondimon, hogy a kézifékem az első két kattanást kihagyja és csak a 3.-tól kezd el kattanni. Sőt mi több, fogni is ennyivel feljebb kezd. A kerekeim nem szorulnak, emelés után megforgattam őket. Vadi új fékem van elöl-hátul (tárcsák+betétek) kb 3000km-rel ezelőtt cseréltem mindent. Összerakáskor jó volt és mindeddig, pár napja figyeltem rá fel. Valakinek valami ötlet? Állítási lehetőség hol van?
Köszi! Laci
automata utánállítós.lehet a kötél nyúlt el....Ervin írásaiban képeket is találsz a megoldásról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #740 Dátum:
2011.01.07 péntek, 20:38:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.07 péntek, 20:31:50
automata utánállítós.lehet a kötél nyúlt el....Ervin írásaiban képeket is találsz a megoldásról.
Az F1-esen már szerencsére állítható..(a faceliftesítés talán egyetlen normális vívmánya
)
Szét kell szedni középen a kipuffot, leengedni a középső csövet, hátsó hővédő aluminiumot leszedni, és hozzá is lehet férni az állító anyához.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #741 Dátum:
2011.01.07 péntek, 20:42:57 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.07 péntek, 20:38:46
Az F1-esen már szerencsére állítható..(a faceliftesítés talán egyetlen normális vívmánya
)
Szét kell szedni középen a kipuffot, leengedni a középső csövet, hátsó hővédő aluminiumot leszedni, és hozzá is lehet férni az állító anyához.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #742 Dátum:
2011.01.07 péntek, 20:47:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.07 péntek, 20:42:57
Azóta már nekem is bekerült egy f2-es bőrős kar kompletten, ez már állítható
Ez bónusz volt az ülésekhez..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #743 Dátum:
2011.01.07 péntek, 22:13:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.01.07 péntek, 20:31:50
automata utánállítós.lehet a kötél nyúlt el....Ervin írásaiban képeket is találsz a megoldásról.
eTIS szerint 2002/08-tol manualis a kezifek allitas.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #744 Dátum:
2011.01.07 péntek, 22:24:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.01.07 péntek, 22:13:22
eTIS szerint 2002/08-tol manualis a kezifek allitas.
AndyA
akkor elvileg nekem is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #745 Dátum:
2011.01.07 péntek, 22:53:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.07 péntek, 22:24:09
akkor elvileg nekem is
és mi van a 2001-es gépekkel? ott hogyan lehet állítani?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #746 Dátum:
2011.01.07 péntek, 22:56:22 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.01.07 péntek, 22:53:12
és mi van a 2001-es gépekkel? ott hogyan lehet állítani?
Sehogy, keresel egy kukát és belehelyezed az autódban található kézifékkart..
Majd helyette beszerelsz egy állíthatót...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #747 Dátum:
2011.01.07 péntek, 22:59:07 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.07 péntek, 22:56:22
Sehogy, keresel egy kukát és belehelyezed az autódban található kézifékkart..
Majd helyette beszerelsz egy állíthatót...
pontosan hogy állítható ez??
ki kell venni a közép boxot, vagy a kocsi alól??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #748 Dátum:
2011.01.07 péntek, 23:03:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.01.07 péntek, 22:59:07
pontosan hogy állítható ez??
ki kell venni a közép boxot, vagy a kocsi alól??
Az előbb írtam...
de a kocsi alól..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 3. kattanástól fog a kézifék
«
Új hozzászólás #749 Dátum:
2011.01.07 péntek, 23:05:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.01.07 péntek, 23:03:22
Az előbb írtam...
de a kocsi alól..
késő van már
valami kevésbé bonyolult bontás nélkül megtudható-e, hogy állítható-e??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
8
9
10
11
12
13
14
[
15
]
16
17
18
19
20
21
22
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ