Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:59:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075192 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #750 Dátum: 2011.01.07 péntek, 23:34:23 »

késő van már beka3

valami kevésbé bonyolult bontás nélkül megtudható-e, hogy állítható-e??
Ha meg tudod csúsztatni száraz úton a kerekeket, akkor biztosan állítható, mert azzal az automata utánállítós sz@rral nem kellett ilyentől tartani, a kardánboxot leemelhettem a karral, akkor sem fogott... Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2011.01.08 szombat, 10:01:40 »

Ha meg tudod csúsztatni száraz úton a kerekeket, akkor biztosan állítható, mert azzal az automata utánállítós sz@rral nem kellett ilyentől tartani, a kardánboxot leemelhettem a karral, akkor sem fogott... Undecided

Sziasztok!

Változott a szitu, reggel ferrodor szagot éreztem a keréktől. Szerintem a kézifék kötél rohadt be és nem tud visszamenni teljesen.
A kérdés az, hogy a fékmunkahengeren a kézifék-kilincset lehet-e takarítani illetve valamit csinálni vele, ha ne adj' isten az nem megy vissza?!
A dugattyúim szépen járnak az biztos, legalábbis kb 1 hónappal ezelőtt cseréltem a féket és akkor még hibátlannak voltak mondhatók.
Üdv: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #752 Dátum: 2011.01.08 szombat, 12:25:24 »

eTIS szerint 2002/08-tol manualis a kezifek allitas.

AndyA

Igen, kezzel felhuzod (esetleg) fog, ha leengeded(esetleg) nem fog a fek vigyor3 Ettol manualis  Wink
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2011.01.08 szombat, 12:28:13 »

Sziasztok!

Változott a szitu, reggel ferrodor szagot éreztem a keréktől. Szerintem a kézifék kötél rohadt be és nem tud visszamenni teljesen.
A kérdés az, hogy a fékmunkahengeren a kézifék-kilincset lehet-e takarítani illetve valamit csinálni vele, ha ne adj' isten az nem megy vissza?!
A dugattyúim szépen járnak az biztos, legalábbis kb 1 hónappal ezelőtt cseréltem a féket és akkor még hibátlannak voltak mondhatók.
Üdv: Laci

fek kotel, es vagy feknyereg berohadt. Javithatatlan, csere.
Es igen, az ***, ahogy az alairasodban irtad...jo dolog am otopalyan 130al berohadt fekkel szaladni a feny fele  szomoru1 levele
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.08 szombat, 12:47:30 írta Scratch » Naplózva

blah blah blah
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 13:20:45 »

fek kotel, es vagy feknyereg berohadt. Javithatatlan, csere.
Es igen, az ***, ahogy az alairasodban irtad...jo dolog am otopalyan 130al berohadt fekkel szaladni a feny fele  szomoru1 levele

Eltört és elhagytam a rugót, ami visszahúzta a fékkilincset, emiatt nem ment vissza az eredeti állásába a kar. 2db új horganyzott rugó (kicseréltem a másik oldalon is) és minden ok! Occsón megúsztam a fékjavítást! :-)

u.i: Kedves Kolléga! Ha Mondeod van, akkor ezek szerint te is a fény felé mész fék nélkül! Ha nincs Mondeod, akkor meg ne szójáá be! action
Amúgy meg 440nm-el, 168LE-vel szaggatom az aszfaltot, úgyhogy jöhetsz!!!
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 16:23:09 »

Hitvita indul: Mire ill. mennyire jo egy furt-mart fektarcsa a sima hutott helyett, esetleg hozza keramia fekbetet?

A kopasjelzo hasznalatban van a fekbetetekben az Mk3-nal, lehet/erdemes kopasjelzos betetet rakni bele?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #756 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 16:33:49 »

Hitvita indul: Mire ill. mennyire jo egy furt-mart fektarcsa a sima hutott helyett, esetleg hozza keramia fekbetet?

A kopasjelzo hasznalatban van a fekbetetekben az Mk3-nal, lehet/erdemes kopasjelzos betetet rakni bele?

AndyA
Én most legutóbb azt hallottam, hogy egyikben sincsen kopásjelző, csak a helye  nemtudom
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #757 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 21:05:50 »

Hitvita indul: Mire ill. mennyire jo egy furt-mart fektarcsa a sima hutott helyett, esetleg hozza keramia fekbetet?

A kopasjelzo hasznalatban van a fekbetetekben az Mk3-nal, lehet/erdemes kopasjelzos betetet rakni bele?

AndyA
Kopás jelző  Huh? kitekerem a kormányt és figyelek...a betét jelzi, hogy kopott (látszik rajta  hehe)
Hátul, meg szintén jelzi, mert belátni... wave pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 21:37:36 »

Hitvita indul: Mire ill. mennyire jo egy furt-mart fektarcsa a sima hutott helyett, esetleg hozza keramia fekbetet?

A kopasjelzo hasznalatban van a fekbetetekben az Mk3-nal, lehet/erdemes kopasjelzos betetet rakni bele?

AndyA

A hitvitara meg senki nem csapott ra. Szoval furt-mart fektarcsa + keramia betet? :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 21:57:22 »

A hitvitara meg senki nem csapott ra. Szoval furt-mart fektarcsa + keramia betet? :-)

AndyA
csodákra ne számíts tőle, nagyobb fékerőhöz nagyobb tárcsa és több dugattyús nyereg kell. én is gondolkodtam ezen, de csak felesleges pénzkidobás...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #760 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:19:43 »

csodákra ne számíts tőle, nagyobb fékerőhöz nagyobb tárcsa és több dugattyús nyereg kell. én is gondolkodtam ezen, de csak felesleges pénzkidobás...
Egyetértek! eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:30:15 »

csodákra ne számíts tőle, nagyobb fékerőhöz nagyobb tárcsa és több dugattyús nyereg kell. én is gondolkodtam ezen, de csak felesleges pénzkidobás...

Nem kell nagyobb fekero, igy is blokkol (ABS kattog) kulonosebb erofeszites nelkul.

Amit nekem errol mondtak, hogy a viz, sar, fekpor konnyebben tavozik furt-mart tarcsanal es a hutese is jobb kicsivel, a keramia betet meg sokkal jobban birja a melegedest fekhatascsokkenes nelkul es a kopasa is alacsonyabb (cserebe a tarcsae nagyobb, nyilvan). Ezt viszont azzal halalja meg, hogy sokkal szelsosegesebb viszonyok kozott ad jo fekhatas egy sima betethez kepest. Angol eBay-rol annyiert meglenne a furt-mart tarcsa + az EBC Redstuff utcai keramia betet, mint a sima gyari a Nagyautotol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:31:21 »

Nem kell nagyobb fekero, igy is blokkol (ABS kattog) kulonosebb erofeszites nelkul.

Amit nekem errol mondtak, hogy a viz, sar, fekpor konnyebben tavozik furt-mart tarcsanal es a hutese is jobb kicsivel, a keramia betet meg sokkal jobban birja a melegedest fekhatascsokkenes nelkul es a kopasa is alacsonyabb (cserebe a tarcsae nagyobb, nyilvan). Ezt viszont azzal halalja meg, hogy sokkal szelsosegesebb viszonyok kozott ad jo fekhatas egy sima betethez kepest. Angol eBay-rol annyiert meglenne a furt-mart tarcsa + az EBC Redstuff utcai keramia betet, mint a sima gyari a Nagyautotol.

AndyA
én küldtem már meg rendesen szerpentinen a kocsit, de nem éreztem fékgyengülést. pontosan miket néztél ki??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #763 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 23:15:56 »

ennek akkor van kb ertelme, ha 3-4x egymas utan akarsz 180-200 korulrol megallni. Ne probaljatok ki, mert a szantasban kottok ki  hehe
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #764 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 23:21:34 »

ennek akkor van kb ertelme, ha 3-4x egymas utan akarsz 180-200 korulrol megallni. Ne probaljatok ki, mert a szantasban kottok ki  hehe
0-ra megállásra gondolsz 200-ról? Azért énis meghajtottam már szerpentinen és ennek ugyan nem csökkent a fékhatása, viszont ugyanott az új octavia már nem fékezett olyan frankón  eplus2 eplus2
Azon gondolkoztam, be tudnék e tekerni olyan kanyarokat ahol más kocsikon már ESP dolgozik? Eddig csak körforgalommal próbálkoztam mintha négykerékhajtásúban ültem volna eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2011.01.11 kedd, 07:18:50 »

Ha nem számit a féktárcsa meg fékbetét,akkor mérnem veszitek a legolcsóbbat, nem mindegy?
Persze hogy számit, és jobb fékhatást érsz el minőségi és fúrt/mart tárcsával, ugyanannál az autónál is, mint ahogy különbség van féktárcsa és féktárcsa között is ugyanazon az autón....nem véletlen hogy elvetemedik,elég,stb egy gyengébb akkor a fékerő is gyengébb egy minőségihez képest nem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2011.01.11 kedd, 08:49:46 »

én küldtem már meg rendesen szerpentinen a kocsit, de nem éreztem fékgyengülést. pontosan miket néztél ki??

Ott van, EBC Redstuff. Utcai, tehat nem versenycelra valo, keramia betet. Tarcsa van kismilliom, majd nezek azt is valamit. Ott nem annyira jellemzo, hogy gyartot irnanak, aminek utana lehet keresni, ugyhogy az kicsit melosabb lesz.

A masik verzio viszonylag fillerekert a Mintex. 2 x elso tarcsa + 4 x betet 80 font, vagy valami hasonlo.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #767 Dátum: 2011.01.11 kedd, 11:17:27 »

0-ra megállásra gondolsz 200-ról? Azért énis meghajtottam már szerpentinen és ennek ugyan nem csökkent a fékhatása, viszont ugyanott az új octavia már nem fékezett olyan frankón  eplus2 eplus2
Azon gondolkoztam, be tudnék e tekerni olyan kanyarokat ahol más kocsikon már ESP dolgozik? Eddig csak körforgalommal próbálkoztam mintha négykerékhajtásúban ültem volna eplus2 eplus2 eplus2

pedig, ha 3-4x eljatszod, hidd el, hogy pislogni fogsz, mikor az arokba mesz  hehe
raadasul a tapasztalat kunmadarasrol van, igaz nem mondeoval, de sokkal erosebb fekrendszerrel megaldott autoval. (audi rs 2.2 20VT Quattro)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2011.01.11 kedd, 11:50:34 »

Eltört és elhagytam a rugót, ami visszahúzta a fékkilincset, emiatt nem ment vissza az eredeti állásába a kar. 2db új horganyzott rugó (kicseréltem a másik oldalon is) és minden ok! Occsón megúsztam a fékjavítást! :-)

u.i: Kedves Kolléga! Ha Mondeod van, akkor ezek szerint te is a fény felé mész fék nélkül! Ha nincs Mondeod, akkor meg ne szójáá be! action
Amúgy meg 440nm-el, 168LE-vel szaggatom az aszfaltot, úgyhogy jöhetsz!!!

Kossz, de valahogy nem erdekel, hogy mekkora a micsodad  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2011.01.11 kedd, 13:09:04 »

pedig, ha 3-4x eljatszod, hidd el, hogy pislogni fogsz, mikor az arokba mesz  hehe
raadasul a tapasztalat kunmadarasrol van, igaz nem mondeoval, de sokkal erosebb fekrendszerrel megaldott autoval. (audi rs 2.2 20VT Quattro)

ezt énsem értem fejtsd ki légyszives ezt az árok dolgot... nemtudom
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #770 Dátum: 2011.01.11 kedd, 14:21:47 »

ezt énsem értem fejtsd ki légyszives ezt az árok dolgot... nemtudom


ok, csak a lenyeg: 3x allora fekezes (kb 200rol) utan annyira elmelegedett a fek, hogy a sprint vegen nem lehetett vele megallni, es szepen bementunk a szantasba  eplus2
de hogy visszacsatoljak a temahoz, nyilvanvaloan szerintem is erdemesebb jobb feket hasznalni, mert igen nagy a kulonbseg, foleg extrem igenybevetelek mellett.
Az MK3 fekjeivel amugy nem annyira vagyok kibekulve, nem valami jok szvsz. Nekem most brembo tarcsak vannak textar betetekkel, elotte gyari tarcsa volt nem tudom milyen betettel, de multkor pl mentem egy mk1-gyel, es valahogy sokkal jobban fogott a fekje "erzesre". Miutan visszaultem a sajatomba, 3 erzes fogott el: Hu de megy, hu de kenyelmes, es hu nem tudok megallni vele  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.11 kedd, 14:25:00 írta Mad-V » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #771 Dátum: 2011.01.11 kedd, 15:20:59 »

ok, csak a lenyeg: 3x allora fekezes (kb 200rol) utan annyira elmelegedett a fek, hogy a sprint vegen nem lehetett vele megallni, es szepen bementunk a szantasba  eplus2
de hogy visszacsatoljak a temahoz, nyilvanvaloan szerintem is erdemesebb jobb feket hasznalni, mert igen nagy a kulonbseg, foleg extrem igenybevetelek mellett.
Az MK3 fekjeivel amugy nem annyira vagyok kibekulve, nem valami jok szvsz. Nekem most brembo tarcsak vannak textar betetekkel, elotte gyari tarcsa volt nem tudom milyen betettel, de multkor pl mentem egy mk1-gyel, es valahogy sokkal jobban fogott a fekje "erzesre". Miutan visszaultem a sajatomba, 3 erzes fogott el: Hu de megy, hu de kenyelmes, es hu nem tudok megallni vele  Grin
Én meg vagyok elégedve a fékemmel, pedig gondolom mocskosul el vannak már kopva, ami persze nem jó, csak még így vagyok  vigyor3
Nekem az abs nem tetszik valahogyan, mert mondeoban valahogyan nagyon sokszor sikerül akkorát fékezzek hogy már daráljon az abs, viszont a skoda ami 300kilóval könyebb csak, azon nagyritkán tudtam csak elérni azt hogy az abs működésbe lépjen Grin természetesen most száraz utakról beszélek
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2011.01.11 kedd, 16:52:47 »

Ha nem számit a féktárcsa meg fékbetét,akkor mérnem veszitek a legolcsóbbat, nem mindegy?
Persze hogy számit, és jobb fékhatást érsz el minőségi és fúrt/mart tárcsával, ugyanannál az autónál is, mint ahogy különbség van féktárcsa és féktárcsa között is ugyanazon az autón....nem véletlen hogy elvetemedik,elég,stb egy gyengébb akkor a fékerő is gyengébb egy minőségihez képest nem?
a féken az életed múlhat, ez nem az a kategória, ahol megéri az olcsóbb. ezek az ebc-k már minőségiek, de itthon rohadt drágák. ha lesz olcsóbb forrás, nyílván én is azt fogom választani. de ha nem lesz, akkor sem xart fogok rárakni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2011.01.11 kedd, 19:16:10 »

Az én fékem szerintem elég jól fog,párszor elfékeztem már és többször föladtam már hogy most lebombázok valamit,de akkor mindig hirtelen akkorát fog mégjobban mint egy állat,nemis értem soha hogy most miez..már gyakorlatilag átnyomom a padlólemezt és nincs tovább, már látom ahogy repkednek szét a motordarabok és akkor egyszercsak bólint egyet és mint egy állat megáll azonnal. Nemtudom másé milyen ezt nem tudom hovatenni ennél a kocsinál. ABS egy hurkalé benne...mintha éphogy ütögetné, Opelen meg mint egy állat..mondjuk jobb is a fék rajta az autóhoz képest az tény és sokkal jobban adagolható is szerintem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2011.01.11 kedd, 19:51:16 »

Az én fékem szerintem elég jól fog,párszor elfékeztem már és többször föladtam már hogy most lebombázok valamit,de akkor mindig hirtelen akkorát fog mégjobban mint egy állat,nemis értem soha hogy most miez..már gyakorlatilag átnyomom a padlólemezt és nincs tovább, már látom ahogy repkednek szét a motordarabok és akkor egyszercsak bólint egyet és mint egy állat megáll azonnal. Nemtudom másé milyen ezt nem tudom hovatenni ennél a kocsinál. ABS egy hurkalé benne...mintha éphogy ütögetné, Opelen meg mint egy állat..mondjuk jobb is a fék rajta az autóhoz képest az tény és sokkal jobban adagolható is szerintem.

ha jössz debrecenbe, akkor lehet, hogy ki tudod próbálni másikon is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:08:53 »

Az én fékem szerintem elég jól fog,párszor elfékeztem már és többször föladtam már hogy most lebombázok valamit,de akkor mindig hirtelen akkorát fog mégjobban mint egy állat,nemis értem soha hogy most miez..már gyakorlatilag átnyomom a padlólemezt és nincs tovább, már látom ahogy repkednek szét a motordarabok és akkor egyszercsak bólint egyet és mint egy állat megáll azonnal. Nemtudom másé milyen ezt nem tudom hovatenni ennél a kocsinál. ABS egy hurkalé benne...mintha éphogy ütögetné, Opelen meg mint egy állat..mondjuk jobb is a fék rajta az autóhoz képest az tény és sokkal jobban adagolható is szerintem.


Nálam reszel az ABS rendesen. Ha hirtelen lépek rá, akkor nagyobbakat fog a fék, mintha finoman, de erősebben nyomnám.
De gyakrabban csúszik meg a kerék gyorsításkor, mint fékezéskor!  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:10:12 »

Nálam reszel az ABS rendesen. Ha hirtelen lépek rá, akkor nagyobbakat fog a fék, mintha finoman, de erősebben nyomnám.
De gyakrabban csúszik meg a kerék gyorsításkor, mint fékezéskor!  eplus2
nekem inkább csak gyorsításokkor. pl ma 2-esben padlózva eltekerte a kereket wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:18:48 »

nekem inkább csak gyorsításokkor. pl ma 2-esben padlózva eltekerte a kereket wow1

Igen, elég vacak az idő. 3-ikban 55 körül hosszan forog ki a kerék egyenesben (goodyear UG7+ zsír új). Nincs riszálás, haladás van előre ilyenkor is.  eljen
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #778 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:19:31 »

nekem inkább csak gyorsításokkor. pl ma 2-esben padlózva eltekerte a kereket wow1
Nekem olyan frankó téligumim van, hogy mióta melegebb van és kicsit nyálkás az út azonnal korcsolyázok Grin Grin
Még 3 ban is pörög  wow1 wow1 pedig nem lököm nyakig a gázt hehe Szóval az infinity téligumi mocsadék  eplus2 eplus2
mondjuk hóban teljesen meg voltam vele elégedve, de most.... falbav 8000/db azért nem volt rossz új gumikért eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:21:18 »

Igen, elég vacak az idő. 3-ikban 55 körül hosszan forog ki a kerék egyenesben (goodyear UG7+ zsír új). Nincs riszálás, haladás van előre ilyenkor is.  eljen
na jó, de a tied erősebb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:22:49 »

Nekem olyan frankó téligumim van, hogy mióta melegebb van és kicsit nyálkás az út azonnal korcsolyázok Grin Grin
Még 3 ban is pörög  wow1 wow1 pedig nem lököm nyakig a gázt hehe Szóval az infinity téligumi mocsadék  eplus2 eplus2
mondjuk hóban teljesen meg voltam vele elégedve, de most.... falbav 8000/db azért nem volt rossz új gumikért eplus2
nekem nokian van rajta, utolsó szezonos vigyor3 szóval nem érdekel, hogy mennyi marad rajta köv télre

jah és nekem szárazon is tekeri nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #781 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:25:13 »

nekem nokian van rajta, utolsó szezonos vigyor3 szóval nem érdekel, hogy mennyi marad rajta köv télre

jah és nekem szárazon is tekeri nyes
nyári gumik azok valami barumok vagy micsoda, az volt rajta... de infinityt senki ne vegyen...kicsit melegebb időben ezzel inkább meg kell halni  wow1 hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:30:13 »

nyári gumik azok valami barumok vagy micsoda, az volt rajta... de infinityt senki ne vegyen...kicsit melegebb időben ezzel inkább meg kell halni  wow1 hehe

nekem nyári Toyo Proxes CF1. chip előtt ha 2000-nél leléptem a kuplungról, alig tekerte el. chip óta ez megváltozott. 1mm különbség van első ás hátsó között kb 20-25ekm alatt

télit száraz aszfalton el kell váltani 2000 rpm-nél komolyabb gyorsításkor, mert különben elkezdi tekerni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:30:49 »

a féken az életed múlhat, ez nem az a kategória, ahol megéri az olcsóbb. ezek az ebc-k már minőségiek, de itthon rohadt drágák. ha lesz olcsóbb forrás, nyílván én is azt fogom választani. de ha nem lesz, akkor sem xart fogok rárakni.

Angol eBay-en van EBC Redstuff utcai keramia betet + Panther Performance furt-mart tarcsa, egyutt pont 130 font Anglian beluli ingyenes postazassal (csak az elso kerekre, de van a hatsora is). Szerintem par darabtol meg egy kis arkedvezmenyt is ki lehet csikarni. Ez igy kb. 40 rugo, plusz a hazaposta, az nagyjabol meg 8-10-12 rugo. Itthon hogyer' adjak a Redstuff betetet valami rendesebb tarcsaval?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:34:50 »

Angol eBay-en van EBC Redstuff utcai keramia betet + Panther Performance furt-mart tarcsa, egyutt pont 130 font Anglian beluli ingyenes postazassal (csak az elso kerekre, de van a hatsora is). Szerintem par darabtol meg egy kis arkedvezmenyt is ki lehet csikarni. Ez igy kb. 40 rugo, plusz a hazaposta, az nagyjabol meg 8-10-12 rugo. Itthon hogyer' adjak a Redstuff betetet valami rendesebb tarcsaval?

AndyA
carstylingon kértem már árajánlatot régebben Adamo nevű tagtól, ha jól emlékszem 40valahányeft volt egy pár fékbetét
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #785 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:36:18 »

nekem nyári Toyo Proxes CF1. chip előtt ha 2000-nél leléptem a kuplungról, alig tekerte el. chip óta ez megváltozott. 1mm különbség van első ás hátsó között kb 20-25ekm alatt

télit száraz aszfalton el kell váltani 2000 rpm-nél komolyabb gyorsításkor, mert különben elkezdi tekerni nyes
Igaz, ez az első telem saját autóval és TÉLIgumival nyes nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:49:40 »

carstylingon kértem már árajánlatot régebben Adamo nevű tagtól, ha jól emlékszem 40valahányeft volt egy pár fékbetét

Marmint 2 par, 1 par kerekre?

Annyibol meg tarcsa is lesz hozza angol eBay-en.

Ha erdekel valakit, van postacim Londonban, ahol lehet gyujteni a cuccot, azutan egyben hazagyorsfutarpostaztatjuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #787 Dátum: 2011.01.11 kedd, 21:50:55 »

Nekem olyan frankó téligumim van, hogy mióta melegebb van és kicsit nyálkás az út azonnal korcsolyázok Grin Grin
Még 3 ban is pörög  wow1 wow1 pedig nem lököm nyakig a gázt hehe Szóval az infinity téligumi mocsadék  eplus2 eplus2
mondjuk hóban teljesen meg voltam vele elégedve, de most.... falbav 8000/db azért nem volt rossz új gumikért eplus2
bocs, nem akarlak lelombozni, de az infinity kapta a legrosszabb minositest az idei teszteken, es ramondtak a nem ajanlott kategoriat.
en is UG7+-t vettem, es nagyon meg vagyok vele elegedve. Nyarinak uniroyal-t vettem, es nagyon zsir azis, mar egy feszfekezesnel meg is mentette a kocsi elejet, illetve engem egy par szazezres kiadastol  eplus2
Nem terveztem gumikat cserelni, de mindket garnitura egy rakas szhar volt, azokkal vettem az autot anno. Egy szenne kopott nyari nokian garnitura volt amiken a hatso ket gumi belso fele kagylosra volt kopva, es egy 9!!! eves dayton teligumi garnitura. Mindegyik repult jobb kezzel bal vall felett  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.11 kedd, 21:55:34 írta Mad-V » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #788 Dátum: 2011.01.11 kedd, 21:59:16 »

bocs, nem akarlak lelombozni, de az infinity kapta a legrosszabb minositest az idei teszteken, es ramondtak a nem ajanlott kategoriat.
en is UG7+-t vettem, es nagyon meg vagyok vele elegedve. Nyarinak uniroyal-t vettem, es nagyon zsir azis, mar egy feszfekezesnel meg is mentette a kocsi elejet, illetve engem egy par szazezres kiadastol  eplus2
Nem terveztem gumikat cserelni, de mindket garnitura egy rakas szhar volt, azokkal vettem az autot anno. Egy szenne kopott nyari nokian garnitura volt amiken a hatso ket gumi belso fele kagylosra volt kopva, es egy 9!!! eves dayton teligumi garnitura. Mindegyik repult jobb kezzel bal vall felett  Grin

Nem lombozol le, rájöttem magamtól... gun Igazából egy szavam sem lehet, mert olyan szépen el tudtam vele indulni hóban is és megállni is nagyon jó volt, de így hogy más lett az idő és vizes/nyálkás az út...Olyan mintha slick lenne szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #789 Dátum: 2011.01.11 kedd, 22:04:01 »

Nem lombozol le, rájöttem magamtól... gun Igazából egy szavam sem lehet, mert olyan szépen el tudtam vele indulni hóban is és megállni is nagyon jó volt, de így hogy más lett az idő és vizes/nyálkás az út...Olyan mintha slick lenne szomoru1

fhasza...akkor csak ovatosan! wave
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2011.01.11 kedd, 22:44:17 »

Nyáriból érdemes Bridgestone-t venni, nekem 25ezer km után még 6,2mm-esek a gumijaim. ER300-as, nem olcsó de még kifizethető ára van. ~22/db. Téliből Michelinek vannak, volt már jobb... Sad Akkora zaja van, mintha csapágyas lenne a kocsi. A nyáriakkal nem csapágyas! taps
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2011.01.11 kedd, 23:10:44 »

Nyáriból érdemes Bridgestone-t venni, nekem 25ezer km után még 6,2mm-esek a gumijaim. ER300-as, nem olcsó de még kifizethető ára van. ~22/db. Téliből Michelinek vannak, volt már jobb... Sad Akkora zaja van, mintha csapágyas lenne a kocsi. A nyáriakkal nem csapágyas! taps

En Michelin Alpin A1-et vettem. Egyreszt tesztgyoztes volt az ADAC-nal, ha ugyan jelent ez valamit, masfelol ennek a messze legjobb a kopaserteke. Leven hetente megjarom a Bp-Becs tavot oda-vissza, neha ketszer is, azert nem mindegy, mikor fogy el. Harmadfelol meg osszel a Fordnal akcios volt acelfelnivel egyutt 34-ert darabja. :-)

Egyebkent jo es nyugis gumi, semmi csinem nem volt vele meg eddig, meg egy kis ABS-reszelest is csak egyszer sikerult osszehozni idaig. Pedig igencsak tudok anyazni, amikor a szakado hoban a kulso, letaposott savon 70-nel meno kamiont kilometereken at elozik a "mereszek" a belso, csupa ho savban 72-vel, mert addig tart csak a batorsag - en meg sietnek haza kellemes, laza 90-100-zal ugyanott a palyan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2011.01.11 kedd, 23:26:08 »

Marmint 2 par, 1 par kerekre?

Annyibol meg tarcsa is lesz hozza angol eBay-en.

Ha erdekel valakit, van postacim Londonban, ahol lehet gyujteni a cuccot, azutan egyben hazagyorsfutarpostaztatjuk.

AndyA
ilyen lehetőség lesz majd később is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2011.01.12 szerda, 17:40:48 »

Sziasztok. Nekem van egy 2002-es 2.0 Tddi motoros Ford Mondeom.
Az lenne a kérdésem hogy kerékcsapágyas lett az autóm és szétrágta az abs jeladót.
Ki lett cserélve a csapágy utána vettem bele jeladót újat.
Betettem nem világitott amikor pedig elindultam (úgye 5km/h-nál aktív az abs) megint világit és nem alszik el.
Akksisarú levétel nem használ :S
Mi lehet a probléma?
Ha elviszem megint és kitöröltetem a hibát akkor jólesz az abs-em?

Köszi.  Várom a segitséget
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #794 Dátum: 2011.01.12 szerda, 18:53:08 »

Sziasztok. Nekem van egy 2002-es 2.0 Tddi motoros Ford Mondeom.
Az lenne a kérdésem hogy kerékcsapágyas lett az autóm és szétrágta az abs jeladót.
Ki lett cserélve a csapágy utána vettem bele jeladót újat.
Betettem nem világitott amikor pedig elindultam (úgye 5km/h-nál aktív az abs) megint világit és nem alszik el.
Akksisarú levétel nem használ :S
Mi lehet a probléma?
Ha elviszem megint és kitöröltetem a hibát akkor jólesz az abs-em?

Köszi.  Várom a segitséget
2lehetőség van,egyiknek sem fogsz örülni.
1.nem olyan csapágyat kaptál,ami jeladós.a jeladós kb 16epíz,a nemjeladós 6 körül mozog.ha nem jeladós-csere.
Itt kb láthatod őket! http://www.cromax.hu/index.php?katid=42120248
2.fordítva szerelték be a csapágyat és nem jó oldalon van a jeladója.Cserélheted újra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2011.01.15 szombat, 00:05:20 »

Paran erdeklodtek, mifele fekbeteteket lottem az eBay-en. Az EBC betetjeirol van szo. Irtam az embernek, azt mondja, ha legalabb 3 szettet rendelunk egyszerre, ingyen postaz (Londonba), es ad arkedvezmenyt is valamit. Onnan van magyar futarszolgalat, akikkel mar dolgoztunk, belathato osszegert hazahozzak egy heten belul.

Ezek azok, nekem a Redstuff utcai keramia betet jon majd belole. 2-3 het meg, mire megkapom, majd meselek, milyen, ha beszereltem.

http://www.ebcbrakes.com/automotive/index.shtml

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.15 szombat, 11:03:27 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2011.01.15 szombat, 10:56:54 »

Helo.

Igen kilett mérve számitógéppel és forditva van benne a csapágy :S

Csak attól félek mikor nyomatja ki a csapágyat és megforditja nehogy sérüljön.

Mert valaki szerint dobhatom ki , valaki meg azt mondja hogy nem sérül.

Szereinted?

Köszi. a választ Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #797 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:20:59 »

Helo.

Igen kilett mérve számitógéppel és forditva van benne a csapágy :S

Csak attól félek mikor nyomatja ki a csapágyat és megforditja nehogy sérüljön.

Mert valaki szerint dobhatom ki , valaki meg azt mondja hogy nem sérül.

Szereinted?

Köszi. a választ Smiley
dobhatod ki.csere.de garit ugye vállalt rá a szerelő mester-segéd?mert akkor neked semmibe nem kerül ,csak az idődbe..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2011.01.15 szombat, 23:54:43 »

Szép estét mindenkinek!

Mondink olyan tünetet produkál, hogy fékezésnél a fékpedál "dobálja a lábamat" és berezeg az autó. Lágy fékezésnél nincs probléma. Haladás közben semmi furcsaság csak fékezésnél. 3 hétig reptéri autóparkolóban állt szegény valószínű felhúzott kézifékkel végig a mínuszokban de nem hiszem, hogy a kézifék befagyása volna a gond. A kormány nem ráz csak a pedál és az autó maga remeg be.
A féktárcsák  elől újak.
Vélemény? Ötleteljetek légyszi. Köszi help integet2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 00:02:34 »

Szép estét mindenkinek!

Mondink olyan tünetet produkál, hogy fékezésnél a fékpedál "dobálja a lábamat" és berezeg az autó. Lágy fékezésnél nincs probléma. Haladás közben semmi furcsaság csak fékezésnél. 3 hétig reptéri autóparkolóban állt szegény valószínű felhúzott kézifékkel végig a mínuszokban de nem hiszem, hogy a kézifék befagyása volna a gond. A kormány nem ráz csak a pedál és az autó maga remeg be.
A féktárcsák  elől újak.
Vélemény? Ötleteljetek légyszi. Köszi help integet2
ABS jel nem ég?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.