Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 23:20:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743685 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #900 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 16:12:45 »

nekem eldobhatnád pü-ben, hátha egyszer behal worship

sot, sztem dobhatod ide is, engem is erdekelne pl.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #901 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 16:14:15 »

Es mennyi ido? mert addig all az auto egyhelyben...

AndyA

Előzetesen 2-3napot mondott rá, amiből végülis 2 lett.

Mivel nem pesti vagyok, ezért én postán küldtem el neki hétfő reggel, kedden megkapta, és szerda este küldte vissza, amit ma reggelre kaptam meg.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #902 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 18:40:04 »

sot, sztem dobhatod ide is, engem is erdekelne pl.

Szabó Attila,  gyikusz5@gmail.com

 integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #903 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:35:01 »

Sziasztok!

JE betét 2,5mm
Tárcsa tengelynél -1,2mm
           külső szélénél -1,6mm

a fékerő rendben de gondolom tárcsa és betétcsere

BE betét 5mm
Tárcsa tengelynél -0,5mm
          külső széle -1,2mm

valamenyire dob is ez a tárcsa kézzel forgatva hol szorul, hol nem
a fékerő fele akkora mint a másik oldal
gondolom itt is tárcsa és betétcsere,
de ezenkívül mi lehet az oka ezen az oldalon a csökkent fékerőnek?
Ill annak, hogy nem egyformán kopik a tárcsa külső és belső széle?

« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 21:00:44 írta dfeco » Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #904 Dátum: 2011.02.04 péntek, 09:03:15 »

Szabó Attila,  gyikusz5@gmail.com

 integet2

thx!
Naplózva
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #905 Dátum: 2011.02.05 szombat, 17:41:38 »

Sziasztok!

2001-es kombi tdci ghia-m van, és az lenne a kérdésem, hogy ESP-t lehet utólag belerakatni az autóba?
Előre is köszi az infót!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #906 Dátum: 2011.02.05 szombat, 17:56:27 »

Sziasztok!

2001-es kombi tdci ghia-m van, és az lenne a kérdésem, hogy ESP-t lehet utólag belerakatni az autóba?
Előre is köszi az infót!
túl költséges,egyszerűbb autót cserélni.
egyébként van élet az esp nélkül is.Nekem sem hiányzik. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2011.02.05 szombat, 18:44:31 »

túl költséges,egyszerűbb autót cserélni.
egyébként van élet az esp nélkül is.Nekem sem hiányzik. vigyor3
én is megvagyok nélküle, ha elmegy keresztbe, akkor vissza tudom hozni, tegnap is jól szórakoztam(ónoseső után hó esett), még más ki sem mert menni az utcára. az esp maradjon meg annak, aki nem tud vezetni  eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #908 Dátum: 2011.02.05 szombat, 19:59:43 »

túl költséges,egyszerűbb autót cserélni.
egyébként van élet az esp nélkül is.Nekem sem hiányzik. vigyor3

Köszönöm, akkor azt hiszem én is tökéletesen megleszek nélküle Smiley
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #909 Dátum: 2011.02.08 kedd, 08:46:30 »

Üdv Mindenkinek.
Most csinálom a féket az autón és azt szeretném megtudni, ha lecserélem az olajat a fékrendszerben utána mehet bele a friss új olaj?
Nekem azt mondták, hogy nem árt kitisztítani a fékrendszert valamilyen folyadékkel.
Lehetséges ez?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #910 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:09:21 »

Üdv Mindenkinek.
Most csinálom a féket az autón és azt szeretném megtudni, ha lecserélem az olajat a fékrendszerben utána mehet bele a friss új olaj?
Nekem azt mondták, hogy nem árt kitisztítani a fékrendszert valamilyen folyadékkel.
Lehetséges ez?
Helló,

Tudtommal nem szokták kitísztítani, hanem ahogyan engeded le a régit (és töltöd bele az újjat) addig pumpálod/légteleníted a féket, még ugye nem lesz már levegős és az új tiszta folyadék jön ki. (Ezt könyebb észrevenni, ha az új folyadékod más színű mint a régi)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #911 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:11:27 »

Helló,

Tudtommal nem szokták kitísztítani, hanem ahogyan engeded le a régit (és töltöd bele az újjat) addig pumpálod/légteleníted a féket, még ugye nem lesz már levegős és az új tiszta folyadék jön ki. (Ezt könyebb észrevenni, ha az új folyadékod más színű mint a régi)
jah, nekünk is így csináltuk, szerelő nézte az olajat, én meg nyomkodtam a pedált...

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:35:48 »

jah, nekünk is így csináltuk, szerelő nézte az olajat, én meg nyomkodtam a pedált...


Nekem azt mondták, hogy kompresszorral ki lehet belőle nyomatni az olajat és aztán denaturált szesszel ki kell tisztítani a rendszert.
Tud valaki ilyenről, mert én nem!  wow1 
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #913 Dátum: 2011.02.08 kedd, 12:38:36 »

Nekem azt mondták, hogy kompresszorral ki lehet belőle nyomatni az olajat és aztán denaturált szesszel ki kell tisztítani a rendszert.
Tud valaki ilyenről, mert én nem!  wow1 
vannak ilyen rendszertisztító löttyök...mindenféléhez azthiszem,de ilyet hogy kompresszorral kifujatni még nem hallottam  vigyor3 ez nem jelenti azt hogy nem szabad/lehet!!!!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2011.02.08 kedd, 19:39:03 »

Nekem azt mondták, hogy kompresszorral ki lehet belőle nyomatni az olajat és aztán denaturált szesszel ki kell tisztítani a rendszert.
Tud valaki ilyenről, mert én nem!  wow1 

Csak olyat hallottam, hogy vákuummal szívják le. Ez abban az esetben jó, ha használtabb a főfékhenger. Ha a pumpálásos módszert alkalmazod, akkor tovább be tudod nyomni (sokkal) a pedált, így a fékdugattyút egészen odáig, ahol nem koptatja a hengerfalat a dugattyú tömítése. Ha itt van egy kis rozsda, vagy lerakódás és a tömítőél ráfut, na addig volt jó a főfékhenger, mert utána már nem lesz az.
Ezért komolyabb szervizekben így csinálják, és közben töltik friss olajjal.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #915 Dátum: 2011.02.08 kedd, 20:41:26 »

Csak olyat hallottam, hogy vákuummal szívják le. Ez abban az esetben jó, ha használtabb a főfékhenger. Ha a pumpálásos módszert alkalmazod, akkor tovább be tudod nyomni (sokkal) a pedált, így a fékdugattyút egészen odáig, ahol nem koptatja a hengerfalat a dugattyú tömítése. Ha itt van egy kis rozsda, vagy lerakódás és a tömítőél ráfut, na addig volt jó a főfékhenger, mert utána már nem lesz az.
Ezért komolyabb szervizekben így csinálják, és közben töltik friss olajjal.

megnéztem a szervízkönyet, 2008-ban volt fékolaj csere 150.000km-nél. végig márkaszervízben szervizelt az autó és csak az az 1 fékolajcsere bejegyzés van. akkor mégse kell 2 évente cserélni? vagy csak elfelejtették a márkaszervízek (kettő, vagyis a második nem felejtette el 1 alkalommal)?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #916 Dátum: 2011.02.09 szerda, 08:53:28 »

Irtam ezt a multkoraban, de senki nem reagalt:

Mennyire gaz egy alig hasznalt fektarcsa-fekbetet keszletet kompletten atrakni egyik autobol a masikba? Sejtem, hogy nem javasolt. :-) De mi baj lehet belole, ha ugyelek ra, hogy ugyanaz a tarcsa ugyanazzal a betettel, ugyanarra az oldalra keruljon stb., azaz sem forgasirany, sem betet kopasirany, se semmi nem valtozik, csak minimalis mertekben a feknyergek miatt, amennyire a ketto nem egyforma?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2011.02.09 szerda, 09:07:48 »

Irtam ezt a multkoraban, de senki nem reagalt:

Mennyire gaz egy alig hasznalt fektarcsa-fekbetet keszletet kompletten atrakni egyik autobol a masikba? Sejtem, hogy nem javasolt. :-) De mi baj lehet belole, ha ugyelek ra, hogy ugyanaz a tarcsa ugyanazzal a betettel, ugyanarra az oldalra keruljon stb., azaz sem forgasirany, sem betet kopasirany, se semmi nem valtozik, csak minimalis mertekben a feknyergek miatt, amennyire a ketto nem egyforma?

AndyA
Hát, szerintem azért nem reagált senki, mert bontott féket még senki nem rakott be. Mondjuk, Bunyek már majdnem. Szóval, próba cseresznye.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #918 Dátum: 2011.02.09 szerda, 09:08:11 »

Irtam ezt a multkoraban, de senki nem reagalt:

Mennyire gaz egy alig hasznalt fektarcsa-fekbetet keszletet kompletten atrakni egyik autobol a masikba? Sejtem, hogy nem javasolt. :-) De mi baj lehet belole, ha ugyelek ra, hogy ugyanaz a tarcsa ugyanazzal a betettel, ugyanarra az oldalra keruljon stb., azaz sem forgasirany, sem betet kopasirany, se semmi nem valtozik, csak minimalis mertekben a feknyergek miatt, amennyire a ketto nem egyforma?

AndyA
Sztm is próba cseresznye  wave
Sőt még jobb megoldás, mintha bontottan veszed meg a dolgokat, de szvsz, ha az eredeti autóban jól működik és valóban jók a tárcsák, akkor a másikban is jól fog  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2011.02.09 szerda, 09:27:26 »

Sztm is próba cseresznye  wave
Sőt még jobb megoldás, mintha bontottan veszed meg a dolgokat, de szvsz, ha az eredeti autóban jól működik és valóban jók a tárcsák, akkor a másikban is jól fog  integet2

Sajat autoban van, ebbol a szempontbol nem lutri. Az egyikbol raknam at a masikba, mert oda lett szep, uj, fenyes. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2011.02.09 szerda, 09:33:08 »

Sajat autoban van, ebbol a szempontbol nem lutri. Az egyikbol raknam at a masikba, mert oda lett szep, uj, fenyes. :-)

AndyA
Hát akkor meg mindent tudsz  wave
Nem zsákbamacsek  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #921 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 09:14:31 »



de ezenkívül mi lehet az oka ezen az oldalon a csökkent fékerőnek?
Ill annak, hogy nem egyformán kopik a tárcsa külső és belső széle?



Szerintem ez féknyereg gond, egész pontosan vagy az úszócsapok szorulnak, vagy a dugattyú nem jár rendesen. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #922 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 12:49:05 »

Elég nagy szívás a féknyereg szerelés  falbav rinya
Kulcshiány miatt 14-es dugókulcs 5 lapu kell hozzá, nincs véletlenül valakinek?
Vagy hol lehet ilyen beszerezni olcsón, mert csak készletet lehet venni és elég drága.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:09:41 »

Elég nagy szívás a féknyereg szerelés  falbav rinya
Kulcshiány miatt 14-es dugókulcs 5 lapu kell hozzá, nincs véletlenül valakinek?
Vagy hol lehet ilyen beszerezni olcsón, mert csak készletet lehet venni és elég drága.


Nekem ők helyben vannak és jó minőséget árulnak lefogadható áron és darabra is lehet venni cuccokat. De szeritem bármelyik szerszámáruházban kapsz ilyet.(nem praktiker, brico, meg ilyenek)
http://www.proxxon.hu/index.php?page=termekek&csoport=0392
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #924 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 16:31:06 »

Elég nagy szívás a féknyereg szerelés  falbav rinya
Kulcshiány miatt 14-es dugókulcs 5 lapu kell hozzá, nincs véletlenül valakinek?
Vagy hol lehet ilyen beszerezni olcsón, mert csak készletet lehet venni és elég drága.

Bocs de nem 6-lapu?Praktiker,OBI azt hiszem náluk is lehet darabban venni(minöség nyema de a célnak megfelelnek)
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #925 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 18:26:26 »

Bocs de nem 6-lapu?Praktiker,OBI azt hiszem náluk is lehet darabban venni(minöség nyema de a célnak megfelelnek)

Szerintem az egyik oldalon nyitott 6 laput hivja 5 lapunak, amit a fek legtelenitesehez szokas hasznalni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #926 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 20:15:13 »

Elég nagy szívás a féknyereg szerelés  falbav rinya
Kulcshiány miatt 14-es dugókulcs 5 lapu kell hozzá, nincs véletlenül valakinek?
Vagy hol lehet ilyen beszerezni olcsón, mert csak készletet lehet venni és elég drága.

Nem 13-as csillag kulcsot keresel? Mert én olyannal vettem le asszem a nyerget..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #927 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 23:29:19 »

Nem 13-as csillag kulcsot keresel? Mert én olyannal vettem le asszem a nyerget..
A féknyerget levenni 13 kulccsal kell, de szétszedni a féknyerget oda már 14-es 5 lapu kulcs kell http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_511318/Feknyereg_szerelo_kulcs_keszlet_5_lapu
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #928 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:25:56 »

Sziasztok!

A múltkor kicseréltettem a hátsó fékeket (tárcsa + betét) és egyik alkalommal arra lettem figyelmes, hogy valami búg...kiszálltam és a jobb hátsó kerékből dőlt a ferrodolszag és az oltári meleg. Egyszóval beállt a kézifékem. Megnézettem szerelővel és azt mondja, hogy a féknyerget kellene kicserélni, mert a pöcök van beragadva. A csere alkalmával is meg most is bejáratta és befújta valamivel...egy darabig (talán) jó lesz. Én rendszeresen szoktam használni, ezért csodálkozom, hogy berohadt.

Kérdés:
fel lehet e újítani? Zolibácsi írt feljebb valamit, de nem tudom hogy az pontosan mit is foglal magában. Teljesen szétszedik és felújítják + tömítéscsere, stb...garancia?

Az újat horror áron "osztogatják"...

Előre is köszi: Alpha
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #929 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 17:39:25 »

Igen teljesen új tömítéseket kap és homokfúvóval megtisztítják ez kerül 80ezer Ft/db
Én most csinálom magamnak ezt a műveletet.  nyes   


Marmint 8 ezer/db, ugyebar.  Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #930 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 18:19:21 »

Ha magadnak csinálod akkor nem kerül 8ezer Ft-ba /db.
Megveszed a féknyereg felújító készletet 2000Ft kb. és +homokfúvás ár.
 
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #931 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 23:05:35 »

Ha magadnak csinálod akkor nem kerül 8ezer Ft-ba /db.
Megveszed a féknyereg felújító készletet 2000Ft kb. és +homokfúvás ár.
 

Az meg annyi, hogy felnyitja az ember a fedelet, beteszi ala feknyerget, lecsukja a fedeledt, beinditja a kompresszort... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2011.02.18 péntek, 14:39:18 »

Ha magadnak csinálod akkor nem kerül 8ezer Ft-ba /db.
Megveszed a féknyereg felújító készletet 2000Ft kb. és +homokfúvás ár.
 

A felújító készletben nincs benne a kézifékes "dolog", ugye? Mert nekem be van rohadva a kézifék kallantyúja és kalapáccsal kell visszaédesgetni...hiába a mozgatás meg a WD 40 és hasonló csodaszerek...
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #933 Dátum: 2011.02.18 péntek, 15:09:16 »

A felújító készletben nincs benne a kézifékes "dolog", ugye? Mert nekem be van rohadva a kézifék kallantyúja és kalapáccsal kell visszaédesgetni...hiába a mozgatás meg a WD 40 és hasonló csodaszerek...


A felújító készletben, csak gumitömítések vannak semmi több.
Leszedted a kézifék bovdent? Mert ha úgy is nehezen megy vissza a kar akkor neked is ugyan az a gondod van mint nekem.
A dugattyú ami nyomja a fékbetéteket azon van egy gumigyűrű az nincs szétszakadva?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #934 Dátum: 2011.02.18 péntek, 16:55:24 »


A felújító készletben, csak gumitömítések vannak semmi több.
Leszedted a kézifék bovdent? Mert ha úgy is nehezen megy vissza a kar akkor neked is ugyan az a gondod van mint nekem.
A dugattyú ami nyomja a fékbetéteket azon van egy gumigyűrű az nincs szétszakadva?

Leszedtem...nekem (még) jó a bowden. Satuba fogattuk be, egy csövet dugtunk a kallantyúra és úgy járattuk meg, közben asszem WD40-el locsolgattuk...nekem a féknyereg kézifék része van berohadva, ezért kérdezgetem, hogy fel lehet e újítani.
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2011.02.18 péntek, 18:31:50 »

Leszedtem...nekem (még) jó a bowden. Satuba fogattuk be, egy csövet dugtunk a kallantyúra és úgy járattuk meg, közben asszem WD40-el locsolgattuk...nekem a féknyereg kézifék része van berohadva, ezért kérdezgetem, hogy fel lehet e újítani.

Szét kell szedni és kicserélni a tömítéseket. Nekem a gumitömítés  szakadt el és ezért szorult be a fékem. A kézifék része egyben van a dugattyú résszel és ahhoz, hogy megszoruljon a kéziféknek a kallantyú része a dugattyúdnak kellet megszorulni és ez miatt nem megy vissza a kézifék. A kézifék működése a következően van megoldva: a kallantyú tengelyén menet van és ez nyomja a dugattyút kifelé.
Amikor fékbetéteket cserélünk azért kell betekerni a dugattyút , hogy visszamenjen a helyére, mert menet van benne.
Ha szét akarod szedni előtte nézd meg, hogy van e hozzávaló  szerszámod: 5 lapu 14-es dugókulcs.
Nem olcsóság.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #936 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 16:12:17 »

Azt tudja valaki, hogy a hátsó féktárcsánál miért van alufelnire, vagy acél felnire kapható változat? (Cromax)  Téli- nyári kerék váltásnál cserélni kell a tárcsát is?   Huh?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #937 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 16:12:55 »

Az elsőknél nincs megkülönböztetve.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #938 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 17:09:08 »

Tisztelt Fórumtárs!

Nem kell féktárcsát cserélni a téli-nyári gumicserénél. A két tárcsa között az a különbség hogy az alufelnivel szállitott jármüveknél a tárcsa anyaga korozioálló és nem rozsdásodik mert egyébbként nagyon csunyán nézne ki. Ez a magyarázat a hivatalos Ford Etis-ben. Ha rendszeresen használod a gépet nem érkezik megrozsdásodni a féktárcsa.
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 17:09:58 »

Tisztelt Fórumtárs!

Nem kell féktárcsát cserélni a téli-nyári gumicserénél. A két tárcsa között az a különbség hogy az alufelnivel szállitott jármüveknél a tárcsa anyaga korozioálló és nem rozsdásodik mert egyébbként nagyon csunyán nézne ki. Ez a magyarázat a hivatalos Ford Etis-ben. Ha rendszeresen használod a gépet nem érkezik megrozsdásodni a féktárcsa.
mondtam eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #940 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:12:53 »

Tisztelt Fórumtárs!

Nem kell féktárcsát cserélni a téli-nyári gumicserénél. A két tárcsa között az a különbség hogy az alufelnivel szállitott jármüveknél a tárcsa anyaga korozioálló és nem rozsdásodik mert egyébbként nagyon csunyán nézne ki. Ez a magyarázat a hivatalos Ford Etis-ben. Ha rendszeresen használod a gépet nem érkezik megrozsdásodni a féktárcsa.
Értem én, hogy mit mondasz, csak fel nem fogom, hogy miért csak hátul van megkülönböztetve a két fajta tárcsa.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #941 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:14:33 »

Értem én, hogy mit mondasz, csak fel nem fogom, hogy miért csak hátul van megkülönböztetve a két fajta tárcsa.
cromaxnak nem mindig kell hinni..

volt hogy a 90eft-os pcs 13eft-ért volt a honlapjukon, amikor a boltban náluk ugyan úgy 90eft-ért hozta a gép
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #942 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:32:52 »

cromaxnak nem mindig kell hinni..

volt hogy a 90eft-os pcs 13eft-ért volt a honlapjukon, amikor a boltban náluk ugyan úgy 90eft-ért hozta a gép
Holnap cserélem mind a négy tárcsát, meg a pofákat és érdekelt volna, hogy miért.  smile
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #943 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:33:35 »

Holnap cserélem mind a négy tárcsát, meg a pofákat és érdekelt volna, hogy miért.  smile
mert elkopott eplus2

milyen lesz helyette??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #944 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:35:20 »

mert elkopott eplus2

milyen lesz helyette??
Eddig kétszer megszívtam a gyárival, most Ferodo tárcsa+betét lesz mindenhova
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #945 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:38:49 »

Nem  elkopott, hanem még lenne bennük pár 10 ezer kilométer, de már megint ráznak. Gondolom megint az első, de cserélem mindet. Lesz két félig kopott első garnitúrám.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #946 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:41:37 »

Nem  elkopott, hanem még lenne bennük pár 10 ezer kilométer, de már megint ráznak. Gondolom megint az első, de cserélem mindet. Lesz két félig kopott első garnitúrám.
ennyire fhos a gyári wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #947 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:49:44 »

ennyire fhos a gyári wow1
Erre majd akkor válaszolok, ha ezek is az életük felénél lesznek.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:51:38 »

Erre majd akkor válaszolok, ha ezek is az életük felénél lesznek.
te raktad fel őket? vagy valamelyik szárszói móker? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #949 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:53:52 »

te raktad fel őket? vagy valamelyik szárszói móker? eplus2
Én szerelem a kocsimat. Amit tudok csinálom.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.