Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:12:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075152 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 16:57:35 »

A devizaarfolyamtol fuggoen kb. 80 ezer korul. Parszor mar reklamoztam, kep is volt fenn, eddig nem tunt fel? nyes

AndyA
Hát talin láttam a Tied  nyes
De akkor még annyira nem fogott meg a dolog, most viszont...NAGYON  Grin
Ha lesz rávaló biztos jelentkezem  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 16:59:53 »

Hát talin láttam a Tied  nyes
De akkor még annyira nem fogott meg a dolog, most viszont...NAGYON  Grin
Ha lesz rávaló biztos jelentkezem  nyes

Beul, kiprobal... Akkor megfog. Szo szerint elsosorban, de kepletes ertelemben is.  nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2011.08.11 csütörtök, 23:18:44 »

Sokert. Kivancsi lennek ra, mivel tudhat tobbet egy EBC fektarcsa a Noname Corp. neves termekenel? Komolyan, milyen otvozoanyag, edzes, nemtudommi lehet benne, ami indokolja, hogy ennyivel tobbe keruljon? Valaki szakerto esetleg?

AndyA

Találtam EBC első tárcsát, pár, 93 fontért itthon van (29 ezer). Az sok?
(http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-Mondeo-Saloon-2-0-2000-2007-FRONT-EBC-BRAKE-DISCS-/220638614974?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item335f1615be#ht_4017wt_948)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2011.08.12 péntek, 07:14:25 »

Én olcsóbban tudok gyárit, szóval nekem sok...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:38:16 »


Nekem konkretan ilyen Panther tarcsaim vannak (illetve nem ilyenek, hanem furt-mart kivitel, de az most mindegy):

http://www.ebay.co.uk/itm/Front-Brake-Discs-FORD-Mondeo-Mk3-1-8-16v-00-06-/110718434748?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19c7553dbc

Picit utanaolvastam anno angol oldalakon, nem mondtak roluk tul rosszakat. Ez az egyik angol OEM gyarto tarcsaja amugy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2011.08.12 péntek, 08:40:17 »


Tessek, itt van egy par Mintex, es meg beteteket is adnak hozza sokkal olcsobban:

http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-Mk3-FRONT-Mintex-Brake-Disc-And-Pad-Set-/250825537751?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a665df8d7

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2011.08.12 péntek, 10:01:07 »


OK, értem én. Az eredeti párbeszédre reagáltam: drágák-e az EBC tárcsák? Mondtad, igen. Lehet, hogy egy gyártó tárcsa-betét kombinációja tartogat előnyöket a korábban feszegetett tárcsa-tartósság kérdésében.
Végül is, ha valaki a redstuff-hoz EBC tárcsát akar, a korábban említett árszínvonalon megszerezheti. Nem?

wyctor: magam csak elvi síkon foglalkozom a kérdéssel, mint egyszer majd féket felújító mondeos.

Költői kérdés: vajon, a gyári tárcsát mennyire falja a redsuff betét...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2011.08.12 péntek, 10:04:56 »

OK, értem én. Az eredeti párbeszédre reagáltam: drágák-e az EBC tárcsák? Mondtad, igen. Lehet, hogy egy gyártó tárcsa-betét kombinációja tartogat előnyöket a korábban feszegetett tárcsa-tartósság kérdésében.
Végül is, ha valaki a redstuff-hoz EBC tárcsát akar, a korábban említett árszínvonalon megszerezheti. Nem?

wyctor: magam csak elvi síkon foglalkozom a kérdéssel, mint egyszer majd féket felújító mondeos.

Költői kérdés: vajon, a gyári tárcsát mennyire falja a redsuff betét...

Egyelore gyakorlati tapasztalat nincs erre vonatkozoan, de mint irtam, mivel egy kevlar-keramia keverekrol van szo, ez lenyegesen "smirglisebb", mint egy sima betet, mikozben kemenyebb is, tehat maga kevesbe kopik. Akkor viszont a tarcsanak kell jobban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2011.08.12 péntek, 11:33:46 »


Köszi! worship

Bár ez sima én a fúrt/mart EBC-re lennék kíváncsi.

AndyA, részletesen tudnál árakat mondani ezekre? (akár priviben is)
Mondeo első redstuff betét,
Ebc első fúrtmart tárcsa,
Az általad használt Phanter első tárcsa,
és egy kis off Astra F(1994) első redstuff betét. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:16:44 »

Köszi! worship

Bár ez sima én a fúrt/mart EBC-re lennék kíváncsi.

AndyA, részletesen tudnál árakat mondani ezekre? (akár priviben is)
Mondeo első redstuff betét,
Ebc első fúrtmart tárcsa,
Az általad használt Phanter első tárcsa,
és egy kis off Astra F(1994) első redstuff betét. vigyor3

Itt nezz korul, iranyaraknak megteszi. A tarcsakat konkretan innen vettem, az EBC betetekre van egy picivel olcsobb forrasom, de nagysagrendi elteres nem lesz. A "nevtelen" tarcsak, ahol nincs kiirva, hogy milyen, azok a sima Pantherek, de van belole feketitett, feluletkezelt, nemtudommilyen. Keresgelj batran, nem harap.

http://www.brakedepot.co.uk/shop/index.php

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:19:55 »

Itt nezz korul, iranyaraknak megteszi. A tarcsakat konkretan innen vettem, az EBC betetekre van egy picivel olcsobb forrasom, de nagysagrendi elteres nem lesz. A "nevtelen" tarcsak, ahol nincs kiirva, hogy milyen, azok a sima Pantherek, de van belole feketitett, feluletkezelt, nemtudommilyen. Keresgelj batran, nem harap.

http://www.brakedepot.co.uk/shop/index.php

AndyA


Miért nem jók a gyári tárcsák?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:21:17 »

Miért nem jók a gyári tárcsák?
mert nem fognak eléggé vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:27:54 »

mert nem fognak eléggé vigyor3

Nem a gyari tarcsa nem fog elegge, hanem a gyari betet. :-)

Ha a gyari tarcsahoz teszel Redstuffot, mar az is komoly elorelepes a fekhatas teren, hidd el. A furatoknak, bemarasoknak csak extrem korulmenyek kozott van igazan szerepe, de olyankor viszont nagyon is hasznosak, nagyon jol tudnak jonni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:30:15 »

mert nem fognak eléggé vigyor3

Akkor nem másik márkájú tárcsa kell, hanem nagyobb tárcsa.

Szerintem mk3 fékek alul van tervezve...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:32:03 »

Akkor nem másik márkájú tárcsa kell, hanem nagyobb tárcsa.

Szerintem mk3 fékek alul van tervezve...
jah, st fóka fék kell rá eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:45:55 »

Szerintem mk3 fékek alul van tervezve...
Ezzel én is egyetértek. MK4-ben ezt megoldották.
Legalább egy jó pont van benne  waveeplus2hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:47:15 »

jah, st fóka fék kell rá eljen
ST is gyengusz, RS az igaz  eplus2 Azzal már valszeg lehetne pályázni is pár körön keresztül  beka3
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:50:37 »

ST is gyengusz, RS az igaz  eplus2 Azzal már valszeg lehetne pályázni is pár körön keresztül  beka3
jah, csak nem vágyom 19-es felnire vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:55:33 »

jah, csak nem vágyom 19-es felnire vigyor3
Arra én sem max az árára. Az kéne nagyon  integet2
Mellesleg kíváncsi lennék, hogy mennyire fárad az MK3 vs MK4 fék pályán.
Lehet, hogy a plusz pontot ott vissza is venném  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2011.08.12 péntek, 12:57:28 »

Itt nezz korul, iranyaraknak megteszi. A tarcsakat konkretan innen vettem, az EBC betetekre van egy picivel olcsobb forrasom, de nagysagrendi elteres nem lesz. A "nevtelen" tarcsak, ahol nincs kiirva, hogy milyen, azok a sima Pantherek, de van belole feketitett, feluletkezelt, nemtudommilyen. Keresgelj batran, nem harap.

http://www.brakedepot.co.uk/shop/index.php

AndyA



Csak ezen az oldalon nincs EBC tárcsa, vagy csak én vagyok béna? vigyor3

Ez pl. elég baráti áron van: http://www.brakedepot.co.uk/shop/product-info.php?Brake_Discs_and_Pads-pid1061.html


Ui: már látom, én vagyok a béna, csak nem tudom kivenni hogy melyik kell a mondeora... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.12 péntek, 13:05:09 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:03:18 »

Mellesleg kíváncsi lennék, hogy mennyire fárad az MK3 vs MK4 fék pályán.
Lehet, hogy a plusz pontot ott vissza is venném  hehe

Ezt most nem értem. Mk4 nem fogy el autópályán, soha, még nagyon extrém körülmények között sem...

Mk3 viszont egy lehajtóra lesoroláskor a végén már az utasok is fékeznek...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:09:04 »

Ezzel én is egyetértek. MK4-ben ezt megoldották.
Legalább egy jó pont van benne  waveeplus2hehe

Az MK4-ben is 300mm-es tárcsák vannak, nem?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:12:32 »

Ezt most nem értem. Mk4 nem fogy el autópályán, soha, még nagyon extrém körülmények között sem...

Mk3 viszont egy lehajtóra lesoroláskor a végén már az utasok is fékeznek...
Én sohasem tapasztaltam ezt igaz nem is szoktam nagyokat fékezni. Nekem a párom autója is fog rendesen csak sokkal erősebben kell nyomni  vigyor3, férfiasabb azért használja ő  hehe
Biztosan állíthatom, hogy jobb az MK4 fékrendszere, hiszen ott mosolyogtam az állításom végén.
De a lényeg az, hogy kipróbálnám pályán mindkét autót. Persze nem az enyémet  taps
Az lenne az igazi összehasonlítás  wow1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:13:23 »


Csak ezen az oldalon nincs EBC tárcsa, vagy csak én vagyok béna? vigyor3

Ez pl. elég baráti áron van: http://www.brakedepot.co.uk/shop/product-info.php?Brake_Discs_and_Pads-pid1061.html


Ui: már látom, én vagyok a béna, csak nem tudom kivenni hogy melyik kell a mondeora... vigyor3

Nagyjabol ezt raktuk ossze, csak a betet mashonnan jott. Ez amugy egy jo aron adott cucc, mert nem kell ketfele postat fizetni. Abban a tarcsak sulya a jelentos novelo tenyezo, melle a fekbetetek szerintem a nem oszt, nem szoroz kategoria. Akkoriban ez meg nem ennyibe kerult, azert lett mashonnan a betet, mert meg a masodik postaval is megerte. 74 vagy 77 ezerre jott ki anno a keszlet, de lehetett sporolni rajta kb. 4 ezer Ft-ot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:14:08 »

Én sohasem tapasztaltam ezt igaz nem is szoktam nagyokat fékezni. Nekem a párom autója is fog rendesen csak sokkal erősebben kell nyomni  vigyor3, férfiasabb azért használja ő  hehe
Biztosan állíthatom, hogy jobb az MK4 fékrendszere, hiszen ott mosolyogtam az állításom végén.
De a lényeg az, hogy kipróbálnám pályán mindkét autót. Persze nem az enyémet  taps
Az lenne az igazi összehasonlítás  wow1

Én tapasztalatból írom.

Mk4 a féket Volvótól kapta, illetve 2.5T-ben ugyanaz a fék van, mint az 1.6 benzinben. Ezért jók a fékek...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:14:52 »

Az MK4-ben is 300mm-es tárcsák vannak, nem?
Sztm igen sőt még a bazi nehéz galaxy-n is és mégis csak rálehelek a fékre és megáll  eljen
Amikor átülök az asszony autójából akkor 3 fékezésig bólogatunk is rendesen  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:15:00 »

Ezt most nem értem. Mk4 nem fogy el autópályán, soha, még nagyon extrém körülmények között sem...

Mk3 viszont egy lehajtóra lesoroláskor a végén már az utasok is fékeznek...

Feked hiaba van akarmilyen jo, ha nincs hozza rendes gumid, ezt ne felejtsd el!

A kopott, regi gumikkal en is jartam ugy, hogy amikor hirtelen dontottem el, hogy megis befordulok az aruhaz parkolojaba, kapaszkodni kellett a vegen. Azota van uj Pirelli P7 Cinturato, es ugy all meg az auto, mint a parancsolat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:15:13 »

Nagyjabol ezt raktuk ossze, csak a betet mashonnan jott. Ez amugy egy jo aron adott cucc, mert nem kell ketfele postat fizetni. Abban a tarcsak sulya a jelentos novelo tenyezo, melle a fekbetetek szerintem a nem oszt, nem szoroz kategoria. Akkoriban ez meg nem ennyibe kerult, azert lett mashonnan a betet, mert meg a masodik postaval is megerte. 74 vagy 77 ezerre jott ki anno a keszlet, de lehetett sporolni rajta kb. 4 ezer Ft-ot.

AndyA

Külön a Redstuff betétek árát meg tudnád mondani?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2011.08.12 péntek, 13:17:08 »

Sztm igen sőt még a bazi nehéz galaxy-n is és mégis csak rálehelek a fékre és megáll  eljen
Amikor átülök az asszony autójából akkor 3 fékezésig bólogatunk is rendesen  hehe
Más a rásegítés mértéke...szokás kérdése.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2011.08.12 péntek, 14:05:38 »

Külön a Redstuff betétek árát meg tudnád mondani?

Mindjart eloasom. Kozben itt van meg egy csapat fektarcsakkal, picivel olcsobbak a Brake Depot-nal, ha jol emlekszem:

www.mtecbrakes.co.uk

1 keszlet (4 tarcsa) postakoltsege Magyarorszagra 25 font.

Ezek az EBC Redstuff betet rendelesi szamok:

Elso kerekre: DP31322C
Hatso kerekre: DP31731C

Konkret arakat vegul nem talaltam, de ez volt az az eBay arveres, amit direkt nekem csinalt az ember:

http://www.ebay.co.uk/itm/350468372047?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%3A80%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_trksid%3Dm570.l1313%26_nkw%3D350468372047%2B%26_sacat%3DSee-All-Categories%26_fvi%3D1&_rdc=1

Mashol azt talaltam egy arajanlatban, hogy kb. 65 font a 47 font elleneben az arak aranya az elsore es a hatsora. Ebbol kiindulva kb. 61 font ill. 44 font az elso es a hatso a fenti arveresben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2011.08.12 péntek, 14:23:43 »

Mindjart eloasom. Kozben itt van meg egy csapat fektarcsakkal, picivel olcsobbak a Brake Depot-nal, ha jol emlekszem:

www.mtecbrakes.co.uk

1 keszlet (4 tarcsa) postakoltsege Magyarorszagra 25 font.

Ezek az EBC Redstuff betet rendelesi szamok:

Elso kerekre: DP31322C
Hatso kerekre: DP31731C

Konkret arakat vegul nem talaltam, de ez volt az az eBay arveres, amit direkt nekem csinalt az ember:

http://www.ebay.co.uk/itm/350468372047?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.co.uk%3A80%2Fsch%2Fi.html%3F_from%3DR40%26_trksid%3Dm570.l1313%26_nkw%3D350468372047%2B%26_sacat%3DSee-All-Categories%26_fvi%3D1&_rdc=1

Mashol azt talaltam egy arajanlatban, hogy kb. 65 font a 47 font elleneben az arak aranya az elsore es a hatsora. Ebbol kiindulva kb. 61 font ill. 44 font az elso es a hatso a fenti arveresben.

AndyA


Köszi! worship

Ha aktuális lesz, lehet hogy még zargatni foglak... vigyor3 wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2011.08.12 péntek, 16:22:18 »

Ezt most nem értem. Mk4 nem fogy el autópályán, soha, még nagyon extrém körülmények között sem...

Mk3 viszont egy lehajtóra lesoroláskor a végén már az utasok is fékeznek...
Ha pancser a sofjőr! eplus2

Én fékeztem a madarasi pályán vagy 10 olyat,hogy 200fölötti tempóról 40re.Azon kívül,hogy égett a hammerite a féknyergen,más káros hatást nem vettem észre.A különbség másik autónál rendesen kijön.Pl az i20ban valóban csak rálehelsz a fékpedálra,és stukkolod a szélvédőt.
A 3as mondiban ha kicsit nagyobb nyomásra hangolták volna a fékrendszert,akkor erőteljesebbnek éreznéd a féket,de így is ugyanolyan hatásos.de mivel nagyobb erővel kell nyomni a pedált,azt hisszed,hogy rosszabb a fékhatása is.Pedig dehogy.

Az audimon pl kissebb erőt kellet kifejteni a pedálra,és erősebbnek érezhető a fékhatás,viszont egy-egy olyan fékezéskor,mit amit írsz a lehajtásnál a pályáról be-be szólt az abs is már.A mondinál nagyon satuzni kell,hogy megszólaljon az abs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2011.08.12 péntek, 17:32:08 »

Ha pancser a sofjőr! eplus2

Én fékeztem a madarasi pályán vagy 10 olyat,hogy 200fölötti tempóról 40re.Azon kívül,hogy égett a hammerite a féknyergen,más káros hatást nem vettem észre.A különbség másik autónál rendesen kijön.Pl az i20ban valóban csak rálehelsz a fékpedálra,és stukkolod a szélvédőt.
A 3as mondiban ha kicsit nagyobb nyomásra hangolták volna a fékrendszert,akkor erőteljesebbnek éreznéd a féket,de így is ugyanolyan hatásos.de mivel nagyobb erővel kell nyomni a pedált,azt hisszed,hogy rosszabb a fékhatása is.Pedig dehogy.

Az audimon pl kissebb erőt kellet kifejteni a pedálra,és erősebbnek érezhető a fékhatás,viszont egy-egy olyan fékezéskor,mit amit írsz a lehajtásnál a pályáról be-be szólt az abs is már.A mondinál nagyon satuzni kell,hogy megszólaljon az abs.
addig nincs baj, még nem nő vezeti nyes

a pancserek miatt lett vészfék aszisztens is Cheesy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 16:50:56 »

Hali,

vegülis én ezt néztem ki első/hátsó tárcsa+betét +posta ~=43eHUF:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380246699184&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123

azért rákérdezek mielőtt megnyomom "Buy it now"-t, hogy van valakinek jó/rossz tapasztalat mintex fékkel?
STDriveRS-en jókat irnak róla.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2011.08.15 hétfő, 18:33:00 »

Hali,

vegülis én ezt néztem ki első/hátsó tárcsa+betét +posta ~=43eHUF:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380246699184&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123

azért rákérdezek mielőtt megnyomom "Buy it now"-t, hogy van valakinek jó/rossz tapasztalat mintex fékkel?
STDriveRS-en jókat irnak róla.

Jo atlagos es megbizhato, nem fog meglepetest okozni sem pro, sem kontra.

Kerdezd meg tole, hatha olcsobb Ausztriaba postaztatni (valoszinu amugy), onnan meg hazahozom neked Budapestig, illetve a Becs-Gyor-Tatabanya utvonalon barhova.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2011.08.19 péntek, 00:19:15 »

Megtaláltam a fékbetét csere eredeti képeit, de a topic le van zárva így nem tudom javítani az új élő linkekre.

innen érhetőek el:




















Naplózva
maszek78
Vendég
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2011.08.19 péntek, 15:25:12 »

Sziasztok! Megoldódott az ABS problémám!!! Kicseréltem azt a jeladó kábelt amiről múltkor beszéltem,-persze nem az volt a baj de mindegy mert amúgy is elvolt szakadva és törve. A vákumcső foglalatja volt kikopva ami a szívócsonkba csatlakozik és ezért farsot szívott! Egy pici műanyag gyűrűröl van szó ami teljesen megbolondította a rendszert!!!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2011.08.19 péntek, 21:39:53 »

Sziasztok!

Ma nekiálltam a hátsó féktárcsa cserének. Bal oldalon kezdtem.
Kerék le betétek ki, nyereg, stb le.
A tárcsa viszont úgy rá van rohadva, hogy vertem kalapáccsal húztam két pillanatszorítóval, de meg sem nyikkan. Befújtam egy nagy flakon csavarlazítóval, de semmi.
Nagyjából sikerült is teljesen szétverni a régi tárcsát. Mégsem jött le.
21:10-kor nekiálltam, hogy akkor visszateszem az egészet úgy ahogy van, de nem fért be a dugattyú mellé a betét. Na jó akkor tekerek rajta. Sikerült is végül úgy 1.5 cm-vel még kijjebb tekernem, úgyhogy elindultam haza gyalog. A kocsit meg csak azért nem gyújtottam fel, mert nem volt nálam gyufa.
Most ott áll bakon a munkahelyem udvarán.
Várom az ötleteket. Kifúrni négy helyen és egy vastag acél lemezt elé tenni, aztán átdugni rajta bazi erős csavarokat és lehajtani vele?
Ja, igen. Azért álltam neki, mert vasárnap indulnék vele nyaralni.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2011.08.19 péntek, 21:48:02 »

Sziasztok!

Ma nekiálltam a hátsó féktárcsa cserének. Bal oldalon kezdtem.
Kerék le betétek ki, nyereg, stb le.
A tárcsa viszont úgy rá van rohadva, hogy vertem kalapáccsal húztam két pillanatszorítóval, de meg sem nyikkan. Befújtam egy nagy flakon csavarlazítóval, de semmi.
Nagyjából sikerült is teljesen szétverni a régi tárcsát. Mégsem jött le.
21:10-kor nekiálltam, hogy akkor visszateszem az egészet úgy ahogy van, de nem fért be a dugattyú mellé a betét. Na jó akkor tekerek rajta. Sikerült is végül úgy 1.5 cm-vel még kijjebb tekernem, úgyhogy elindultam haza gyalog. A kocsit meg csak azért nem gyújtottam fel, mert nem volt nálam gyufa.
Most ott áll bakon a munkahelyem udvarán.
Várom az ötleteket. Kifúrni négy helyen és egy vastag acél lemezt elé tenni, aztán átdugni rajta bazi erős csavarokat és lehajtani vele?
Ja, igen. Azért álltam neki, mert vasárnap indulnék vele nyaralni.

ütések között forgattad a tárcsát? ütötted kívülről is forgatás közben? kicsib belülről kifelé aztan kicsit kintről befelé és előbb utóbb megmozdul.
én nemrég cseréltem hátsó tárcsákat betéteket, de nálam az 5. ütésre levált mindkettő.
esetleg nagyobb kalapács? 5kg?  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2011.08.19 péntek, 21:50:43 »

Sziasztok!

Ma nekiálltam a hátsó féktárcsa cserének. Bal oldalon kezdtem.
Kerék le betétek ki, nyereg, stb le.
A tárcsa viszont úgy rá van rohadva, hogy vertem kalapáccsal húztam két pillanatszorítóval, de meg sem nyikkan. Befújtam egy nagy flakon csavarlazítóval, de semmi.
Sajnos a hátsó nagyon rá tud rohadni az tény. Ilyenkor a helyes technológia a szovjet csavarhúzó azaz egy "samu" osztályú kalapács szörny alkalmazása (ami inkább a kalapácsok godzillája 10kg alatt nem igazán fordul elő és illik hozzá majd 1 méteres nyél is, hogy azért lehessen megküldeni rendesen). Én még nem láttam olyat amit egy "samu" ne szedett volna le a helyéről. Szervizben is ezt szokták használni ilyenkor vigyor3
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2011.08.19 péntek, 21:55:49 »

1. fázis. 500 ütés gumi kalapáccal, kivülről befelé és belülről kifelé felváltva forgatva, stb.
2. fázis. Ugyan az mint az 1. fázis csak 2kg-os acél kalapáccsal.
3. fázis. 3 cm vastag idom acél átvetve a tengely végén és 2 pillanatszorítóval ráfogva egyik oldalon a tárcsa hátuljára, másikon az acél idomra. Szorítás, bőr kézről lemenés.
4. fázis. A pillanatszorítók az acél idom, a tárcsa, a tengely ütése verése.
5. fázis. 10kg-os satú felkapása és tárcsa püfölése oldalról, felülről, jobbról balról.
6. fázis. Lihegve sírással küszködés.
7. fázis. Feladás, életkedv elmenés, összerakásnak nekiesés.
8. fázis. dugattyú 1.5 cm-es kitekerése, minden eszköz földhöz vágás, 14 óra munka után gyalog hazaindulás.
9. fázis. Itthon szemrehányó fogadtatás.

ütések között forgattad a tárcsát? ütötted kívülről is forgatás közben? kicsib belülről kifelé aztan kicsit kintről befelé és előbb utóbb megmozdul.
én nemrég cseréltem hátsó tárcsákat betéteket, de nálam az 5. ütésre levált mindkettő.
esetleg nagyobb kalapács? 5kg?  Wink
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2011.08.19 péntek, 21:59:17 »

1. fázis. 500 ütés gumi kalapáccal, kivülről befelé és belülről kifelé felváltva forgatva, stb.
2. fázis. Ugyan az mint az 1. fázis csak 2kg-os acél kalapáccsal.
3. fázis. 3 cm vastag idom acél átvetve a tengely végén és 2 pillanatszorítóval ráfogva egyik oldalon a tárcsa hátuljára, másikon az acél idomra. Szorítás, bőr kézről lemenés.
4. fázis. A pillanatszorítók az acél idom, a tárcsa, a tengely ütése verése.
5. fázis. 10kg-os satú felkapása és tárcsa püfölése oldalról, felülről, jobbról balról.
6. fázis. Lihegve sírással küszködés.
7. fázis. Feladás, életkedv elmenés, összerakásnak nekiesés.
8. fázis. dugattyú 1.5 cm-es kitekerése, minden eszköz földhöz vágás, 14 óra munka után gyalog hazaindulás.
9. fázis. Itthon szemrehányó fogadtatás.

Ez nagyon szemléletes... taps Sajnálom viszont, hogy nem sikerült  szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2011.08.19 péntek, 22:06:24 »

1. fázis. 500 ütés gumi kalapáccal, kivülről befelé és belülről kifelé felváltva forgatva, stb.
2. fázis. Ugyan az mint az 1. fázis csak 2kg-os acél kalapáccsal.
3. fázis. 3 cm vastag idom acél átvetve a tengely végén és 2 pillanatszorítóval ráfogva egyik oldalon a tárcsa hátuljára, másikon az acél idomra. Szorítás, bőr kézről lemenés.
4. fázis. A pillanatszorítók az acél idom, a tárcsa, a tengely ütése verése.
5. fázis. 10kg-os satú felkapása és tárcsa püfölése oldalról, felülről, jobbról balról.
6. fázis. Lihegve sírással küszködés.
7. fázis. Feladás, életkedv elmenés, összerakásnak nekiesés.
8. fázis. dugattyú 1.5 cm-es kitekerése, minden eszköz földhöz vágás, 14 óra munka után gyalog hazaindulás.
9. fázis. Itthon szemrehányó fogadtatás.

Ezt most ne kinevetésnek vedd, de hülyére röhögtem magam a leírtakon.. hehe hehe...minden fázison hehe eljen
A lényeg, hogy ne belülről kifelé és kívülről befelé ütögesd vigyor3 mert úgy rajt marad, hanem a tárcsa vállát azt a kb 3cm-es peremet felülről küld meg kilós kalapáccsal, majd fordits rajt, a közepén illeszkedő agy részhez kell a csavarlazító...de anélkül is engednie kell ezzel a módszerrel...ha nem akarsz egyből csapágyat is cserélni óvakodj az 5kg vagy az feletti samuktól, nem busz ez, vagy traktor.. vigyor3 eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2011.08.19 péntek, 22:09:17 »

Ezt most ne kinevetésnek vedd, de hülyére röhögtem magam a leírtakon.. hehe hehe...minden fázison hehe eljen
A lényeg, hogy ne belülről kifelé és kívülről befelé ütögesd vigyor3 mert úgy rajt marad, hanem a tárcsa vállát azt a kb 3cm-es peremet felülről küld meg kilós kalapáccsal, majd fordits rajt, a közepén illeszkedő agy részhez kell a csavarlazító...de anélkül is engednie kell ezzel a módszerrel...ha nem akarsz egyből csapágyat is cserélni óvakodj az 5kg vagy az feletti samuktól, nem busz ez, vagy traktor.. vigyor3 eplus2
Ja a munkahengert kell befele nyomni miközben tekered, és az sem mindegy hogy merre...de ha nem nyomod befele akkor nem tudod visszatekerni, csak ki.. eplus2 vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2011.08.19 péntek, 22:11:41 »

Vágom. Csak annyira kikészült a kezem a pillanatszorítóktól, meg a kalapálástól, hogy itthon nem bírtam letekerni a fogkrém kupakját.

Ja a munkahengert kell befele nyomni miközben tekered, és az sem mindegy hogy merre...de ha nem nyomod befele akkor nem tudod visszatekerni, csak ki.. eplus2 vigyor3
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2011.08.19 péntek, 22:17:10 »

Vágom. Csak annyira kikészült a kezem a pillanatszorítóktól, meg a kalapálástól, hogy itthon nem bírtam letekerni a fogkrém kupakját.

vigyor3 eplus2 ne csüggedj, ma annyira kifárasztottad, hogy holnap két ütéssel leveszed.. Cool
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2011.08.19 péntek, 23:17:24 »

Nem olcsó, de ez kipróbálnám  smilehttp://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=140&termek=14443
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2011.08.20 szombat, 08:27:30 »


Hát, igen. Erre szokták mondani, hogy "más ennyiért autót vesz"  nyes
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2011.08.20 szombat, 10:24:38 »

Sziasztok!

Ma nekiálltam a hátsó féktárcsa cserének. Bal oldalon kezdtem.
Kerék le betétek ki, nyereg, stb le.
A tárcsa viszont úgy rá van rohadva, hogy vertem kalapáccsal húztam két pillanatszorítóval, de meg sem nyikkan. Befújtam egy nagy flakon csavarlazítóval, de semmi.
Nagyjából sikerült is teljesen szétverni a régi tárcsát. Mégsem jött le.
21:10-kor nekiálltam, hogy akkor visszateszem az egészet úgy ahogy van, de nem fért be a dugattyú mellé a betét. Na jó akkor tekerek rajta. Sikerült is végül úgy 1.5 cm-vel még kijjebb tekernem, úgyhogy elindultam haza gyalog. A kocsit meg csak azért nem gyújtottam fel, mert nem volt nálam gyufa.
Most ott áll bakon a munkahelyem udvarán.
Várom az ötleteket. Kifúrni négy helyen és egy vastag acél lemezt elé tenni, aztán átdugni rajta bazi erős csavarokat és lehajtani vele?
Ja, igen. Azért álltam neki, mert vasárnap indulnék vele nyaralni.

Nagy csapagylehuzo, a harom kormos fajta, raakasztod korbe, kozepere teszel valami vasat, amin tamaszkodik a tekerentyu. Megtekered, amig be nem feszul rendesen, azutan kalapacs, azutan teker, kalapacs... Egy perc alatt megadja magat.

Utana az ujat ugy teszed fel, hogy alakensz vekonyan valami zsirt. A rezes a legjobb, de a fekzsir is jo, az biztos nem fog kijonni onnan. Sima zsirbol csak hajszalvekonyan, mert ha kifolyik a porgestol es eltalalja a tarcsat, az hamarjaban sokat ront a fekhatason! :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bafitata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2011.08.20 szombat, 11:27:41 »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni a MondeoIII hátsó fékkel kapcsolatban.
Megyek vele 50 kilómétert,az első tárcsák fényesek,a hátsó tárcsa olyan matt,mintha nem is fékeztem volna vele.
Az a gondom,hogy a teszt padon csak 40% os a fékhatás.
A betétek 9 miliméteresek,atárcsa nincs elkopva,nincs semmi ami be lenne szorulva,a kézifék rendesen behúz.
Nem levegős a rendszer.Légtelenítéskor van rendesen olajnyomás.A dugattyú nincs megszorulva a fékhengerben.
Felbakolva az első és hátsó fék egyszerre fog.
Ha valaki tudna ebben segíteni ,annak nagyon örülnék.
üdv bafitata
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.20 szombat, 11:31:54 írta bafitata » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 tdci(mk3)2005
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.