Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 15:47:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2742033 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2011.08.20 szombat, 11:54:49 »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni a MondeoIII hátsó fékkel kapcsolatban.
Megyek vele 50 kilómétert,az első tárcsák fényesek,a hátsó tárcsa olyan matt,mintha nem is fékeztem volna vele.
Az a gondom,hogy a teszt padon csak 40% os a fékhatás.
A betétek 9 miliméteresek,atárcsa nincs elkopva,nincs semmi ami be lenne szorulva,a kézifék rendesen behúz.
Nem levegős a rendszer.Légtelenítéskor van rendesen olajnyomás.A dugattyú nincs megszorulva a fékhengerben.
Felbakolva az első és hátsó fék egyszerre fog.
Ha valaki tudna ebben segíteni ,annak nagyon örülnék.
üdv bafitata

En szetkapnam, a feknyerget kipucolnam, es a fekbeteteket rogzito rugokat bezsiroznam fekzsirral, hogy rendesen jarjanak a helyukon, ha kell. Amugy ez a kopott fek baja szokott lenni, amikor csak a fugattyu feloli oldalon fog, mert nem mozog rendesen az egesz nyereg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bafitata
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2011.08.20 szombat, 12:04:51 »

En szetkapnam, a feknyerget kipucolnam, es a fekbeteteket rogzito rugokat bezsiroznam fekzsirral, hogy rendesen jarjanak a helyukon, ha kell. Amugy ez a kopott fek baja szokott lenni, amikor csak a fugattyu feloli oldalon fog, mert nem mozog rendesen az egesz nyereg.

AndyA


Köszi a segítséget
Akkor nekifogok és lebontom én is a hátsó féket,szétszedem,betétet is kicserélem ,hátha segít rajta.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 tdci(mk3)2005
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2011.08.20 szombat, 15:57:29 »

Fékbetétcsere - Cromax TV
http://www.youtube.com/watch?v=3fT-tGMC0O4&feature=related

Fékbetét csere menete
http://www.youtube.com/watch?v=oNTFAu8LPMc&feature=related
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.20 szombat, 16:00:01 írta Bunyek » Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2011.08.20 szombat, 17:02:37 »

Naszóval.

A tárcsa fent maradt. Esetleg flexel jön le. Vagy olyan lehúzóval mint amit AndyA írt.
De nekem nincs olyan. Így most fel fog kerülni egy új agy csonkkal együtt. Ez van. És a feleségem off verdájával megyünk nyaralni.
Úgyhogy rohadjon meg az egész.
Ja. A 1.5 cm-es visszatolás alatt egy csavarhúzóval kiszúrtam a fékdugattyú tetejét, simán kézzel.
Igen. Nem elírás. Nem, nem a gumiját. A dugattyú tetején egyszerűen beszúrtam a csavarhúzót. Úgyhogy annak annyi.
A nyaralásba menet útba ejtem Motorcraft kollégát, és hozok tőle, agyat, féknyerget, dugattyút, mindent. Ez most egy nagy ***ás volt. Hát ennyi.
Mellesleg észrevettem, hogy a fékcsövem is repedezik, úgyhogy megy fel abból is egy csere darab. Remélem azzal is ***ok majd valamit.
Ha a szerelésről tudok képet csinálni akkor felteszem. Bár csütörtök éjszakára van tervezve, és éjszaka nem biztos, hogy jók lesznek a képek.

Hogy nehogy be***jam azt is, hogy hozok egy oldalra cuccot és a másikkal is majd gondom lesz, ezért ma nekiálltam kicserélni a másik oldalt. Hát mit mondjak.Kb 15 perc volt az egész emeléssel, mindennel.
Röhögve lejött a tárcsa, stb.
Ja és, hogy nehogy kiszúrjam a másik oldali dugattyút is csináltam hozzá egy szerszámot a visszatekeréshez.
Nem is értem miért nem ezt ajánlottátok a leírásban. Olyan egyszerű mint a pofon.
Egy darab acél lemez amibe vágtam egy 10-es menetet amibe behajtottam a hozzá való 15cm hosszú csavart. Innentől kezdve egykezes lett a felx kulcsos visszatekerés. A féknyereg külső (nem dugattyús) oldala alá kell tenni és a dugattyúra rátekerni a csavart (fejét!!!) Tudom, hogy ez ugyan az az elv mint a gyors szorító, de.....
A gyors szorító leugrik, nehéz tekerni elég erősen és nincs is hely neki hogy rendesen feltegyük a nyeregre.
Majd dobok róla fényképet.

Na és a legjobb, hogy csak úgy gyanúból megnéztem az első tárcsát is, ami ugyan még kibír vagy 50ezer km-et, de már az is rá van rohadva annyira, hogy meg sem mozdult ütésre és csavarlazítóra.
Azt már nem én fogom rajta kicserélni az is tuti. Vagy ha igen akkor legyártok hozzá valami lehúzót.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.20 szombat, 17:04:45 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2011.08.20 szombat, 19:19:07 »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni a MondeoIII hátsó fékkel kapcsolatban.
Megyek vele 50 kilómétert,az első tárcsák fényesek,a hátsó tárcsa olyan matt,mintha nem is fékeztem volna vele.
Az a gondom,hogy a teszt padon csak 40% os a fékhatás.
A betétek 9 miliméteresek,atárcsa nincs elkopva,nincs semmi ami be lenne szorulva,a kézifék rendesen behúz.
Nem levegős a rendszer.Légtelenítéskor van rendesen olajnyomás.A dugattyú nincs megszorulva a fékhengerben.
Felbakolva az első és hátsó fék egyszerre fog.
Ha valaki tudna ebben segíteni ,annak nagyon örülnék.
üdv bafitata
Haver galaxyján pontosan ez volt a jelenség amit leírtál... a csúszkák voltak berohadva!! volt amelyiket meg kellett melegíteni csak úgy tudtam kiszedni...majd meg lettek zsírozva hogy könnyen járjanak és azóta fényes a féktárcsa hátul is és a fék is sokkal jobban fog állítása szerint. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2011.08.20 szombat, 19:51:02 »

Lent van a tárcsa.
Többet ésszel mint erővel. Kár hogy nem az én ötletem volt, de megtanultam.
Bármilyen berohadt tárcsát, minden erőlködés nélkül 5 perc alatt le tudok venni.
Cikk írás folyamatban.(Bár az előző cikkem sincs még fent. Igaz Zsolti?)


Naszóval.

A tárcsa fent maradt. Esetleg flexel jön le. Vagy olyan lehúzóval mint amit AndyA írt.
De nekem nincs olyan. Így most fel fog kerülni egy új agy csonkkal együtt. Ez van. És a feleségem off verdájával megyünk nyaralni.
Úgyhogy rohadjon meg az egész.
Ja. A 1.5 cm-es visszatolás alatt egy csavarhúzóval kiszúrtam a fékdugattyú tetejét, simán kézzel.
Igen. Nem elírás. Nem, nem a gumiját. A dugattyú tetején egyszerűen beszúrtam a csavarhúzót. Úgyhogy annak annyi.
A nyaralásba menet útba ejtem Motorcraft kollégát, és hozok tőle, agyat, féknyerget, dugattyút, mindent. Ez most egy nagy ***ás volt. Hát ennyi.
Mellesleg észrevettem, hogy a fékcsövem is repedezik, úgyhogy megy fel abból is egy csere darab. Remélem azzal is ***ok majd valamit.
Ha a szerelésről tudok képet csinálni akkor felteszem. Bár csütörtök éjszakára van tervezve, és éjszaka nem biztos, hogy jók lesznek a képek.

Hogy nehogy be***jam azt is, hogy hozok egy oldalra cuccot és a másikkal is majd gondom lesz, ezért ma nekiálltam kicserélni a másik oldalt. Hát mit mondjak.Kb 15 perc volt az egész emeléssel, mindennel.
Röhögve lejött a tárcsa, stb.
Ja és, hogy nehogy kiszúrjam a másik oldali dugattyút is csináltam hozzá egy szerszámot a visszatekeréshez.
Nem is értem miért nem ezt ajánlottátok a leírásban. Olyan egyszerű mint a pofon.
Egy darab acél lemez amibe vágtam egy 10-es menetet amibe behajtottam a hozzá való 15cm hosszú csavart. Innentől kezdve egykezes lett a felx kulcsos visszatekerés. A féknyereg külső (nem dugattyús) oldala alá kell tenni és a dugattyúra rátekerni a csavart (fejét!!!) Tudom, hogy ez ugyan az az elv mint a gyors szorító, de.....
A gyors szorító leugrik, nehéz tekerni elég erősen és nincs is hely neki hogy rendesen feltegyük a nyeregre.
Majd dobok róla fényképet.

Na és a legjobb, hogy csak úgy gyanúból megnéztem az első tárcsát is, ami ugyan még kibír vagy 50ezer km-et, de már az is rá van rohadva annyira, hogy meg sem mozdult ütésre és csavarlazítóra.
Azt már nem én fogom rajta kicserélni az is tuti. Vagy ha igen akkor legyártok hozzá valami lehúzót.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2011.08.20 szombat, 21:57:51 »

Cikk írás folyamatban.(Bár az előző cikkem sincs még fent. Igaz Zsolti?)


mtx75-nél is vállalsz ilyet?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:00:06 »

mtx75-nél is vállalsz ilyet?? vigyor3
csak az a felhúzható gomb a probléma
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:01:10 »

Megtaláltam a fékbetét csere eredeti képeit, de a topic le van zárva így nem tudom javítani az új élő linkekre.

innen érhetőek el:
közzé kéne fűzni a szöveget és akkor be raknám a faq-ba worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:02:11 »

csak az a felhúzható gomb a probléma
gondolom azt is rövidebbre kéne venni. kell egy ilyen bontott nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:03:49 »

közzé kéne fűzni a szöveget és akkor be raknám a faq-ba worship
Viszont, ha átjön a Wiki, akkor meg hiába dolgozol.... Abban jobban lehet keresni, azért jobb. Majd én is elküldök neked egy cikket  worship
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:06:52 »

Viszont, ha átjön a Wiki, akkor meg hiába dolgozol.... Abban jobban lehet keresni, azért jobb. Majd én is elküldök neked egy cikket  worship
ha ilyen sebességgel jön... sosem ér át eplus2

a kategorizálás jobban megoldható benne eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:08:19 »

Mármint mit? Féktárcsa levételt?
Simán. Tök egyforma.
Váltósat? Azt nem tudom.
Látnom kéne egyet.

mtx75-nél is vállalsz ilyet?? vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.20 szombat, 22:10:28 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:10:46 »

Ráadásul itt van olyan cikk ami ott nincs.

ha ilyen sebességgel jön... sosem ér át eplus2

a kategorizálás jobban megoldható benne eljen
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:16:25 »

Mármint mit? Féktárcsa levételt?
Simán. Tök egyforma.
Váltósat? Azt nem tudom.
Látnom kéne egyet.

váltósat nyes

majd kerítek egy olyat Motorcraft-tól és megnézem. azt a műanyag vackot kb 2perc alatt rövidebbre veszem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:37:55 »

Mármint mit? Féktárcsa levételt?
Simán. Tök egyforma.
Váltósat? Azt nem tudom.
Látnom kéne egyet.

Szoval mi volt vegulis a trukkje, ahogy lejott?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:43:03 »

Az egy nagy titok.  nyes
Majd a cikkben elolvasod.
Se lángvágó nem kell se légkalapács.
Egyszerűen adja magát a dolog. Csak azért nem jöttem rá magamtól mert nem egy asztalon néztem. A kaszni mellől meg ugyebár nem olyan jó a rálátás hiába van felemelve.

Szoval mi volt vegulis a trukkje, ahogy lejott?

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:47:19 »

Az egy nagy titok.  nyes
Majd a cikkben elolvasod.
Se lángvágó nem kell se légkalapács.
Egyszerűen adja magát a dolog. Csak azért nem jöttem rá magamtól mert nem egy asztalon néztem. A kaszni mellől meg ugyebár nem olyan jó a rálátás hiába van felemelve.

befújtad a lazítót a hűtőbordák között az agyig?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:48:50 »

befújtad a lazítót a hűtőbordák között az agyig?

Hatsorol van szo.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2011.08.20 szombat, 22:54:57 »

Hatsorol van szo.

AndyA
a tárcsacseréhez mindenképp leveszed a nyerget, akkor a helyére betekersz egy hosszú csavart hátolról, ami letolja a tárcsát. konzolon átmenő csavar, rá muter, muter villással fog, csavar befelé csavar, és a tárcsát meg letolja. 2 ponton egymással szemben megnyomod egy picit, és már le is jön
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2011.08.20 szombat, 23:09:14 »

Nyertél. Ennyi. Zseniális.

a tárcsacseréhez mindenképp leveszed a nyerget, akkor a helyére betekersz egy hosszú csavart hátolról, ami letolja a tárcsát. konzolon átmenő csavar, rá muter, muter villással fog, csavar befelé csavar, és a tárcsát meg letolja. 2 ponton egymással szemben megnyomod egy picit, és már le is jön
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2011.08.20 szombat, 23:11:01 »

A hátsó féknyeregre menő fékcsövet hogyan lehet cserélni?
Nem találom se a Tis-ben se az ETis-ben.
Ez vagy azt jelenti, hogy nem szokás cserélni, vagy azt, hogy triviális.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2011.08.20 szombat, 23:15:43 »

A hátsó féknyeregre menő fékcsövet hogyan lehet cserélni?
Nem találom se a Tis-ben se az ETis-ben.
Ez vagy azt jelenti, hogy nem szokás cserélni, vagy azt, hogy triviális.
csak simán ki kell tekerni. kb25cm hosszú gumi cső és asszem 1,5eft/db áron van. érdemes az elsőket is cserélni. jah és vegyél fékolajat is, mert kelleni fog nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2011.08.20 szombat, 23:17:44 »

Azt látom, hogy a nyeregről csak le kell tekerni. A másik oldal nem volt világos. Valami patentet láttam rajta.
A fékfolyadékból mennyi kell bele? Milyen? Nem lesz keveredésből baj? Vagy csak utána öntöm és kész?


csak simán ki kell tekerni. kb25cm hosszú gumi cső és asszem 1,5eft/db áron van. érdemes az elsőket is cserélni. jah és vegyél fékolajat is, mert kelleni fog nyes
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2011.08.20 szombat, 23:19:41 »

Azt látom, hogy a nyeregről csak le kell tekerni. A másik oldal nem volt világos. Valami patentet láttam rajta.
A fékfolyadékból mennyi kell bele? Milyen? Nem lesz keveredésből baj? Vagy csak utána öntöm és kész?


mi lecseréltük az egészet. a tartály kupakjára rá van írva, hogy milyen kell bele, arra már nem emlékszem. mi 1l  boscht vettünk.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 11:49:11 »

Azt látom, hogy a nyeregről csak le kell tekerni. A másik oldal nem volt világos. Valami patentet láttam rajta.
A fékfolyadékból mennyi kell bele? Milyen? Nem lesz keveredésből baj? Vagy csak utána öntöm és kész?


Kedves DomeSL!
A teljes fékfolyadék cseréhez, bele értve a kuplung munkahengert is,  0.9 l fékolaj kell. Ebben az esetben teljes fékolaj cserét hajtasz végre. A fékolajat nem érdemes keverni a különbözö forrás pontok miatt, ami egy vészfékezésnél komoly meglepetést tud okozni. Az alacsonyabb forráspontu felforr, és innentől kezdve összenyomható. Ebből adódóan csökken a fékhatás. A Mondeohoz a super DOT4 fékfolyadék javasolt.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 12:30:26 »

Kösz Laci!
Akkor két flakonnal veszek.

Kedves DomeSL!
A teljes fékfolyadék cseréhez, bele értve a kuplung munkahengert is,  0.9 l fékolaj kell. Ebben az esetben teljes fékolaj cserét hajtasz végre. A fékolajat nem érdemes keverni a különbözö forrás pontok miatt, ami egy vészfékezésnél komoly meglepetést tud okozni. Az alacsonyabb forráspontu felforr, és innentől kezdve összenyomható. Ebből adódóan csökken a fékhatás. A Mondeohoz a super DOT4 fékfolyadék javasolt.
Tisztelettel László!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2011.08.23 kedd, 16:16:13 »

Örök hálára kötelezne az a forumtárs aki elküldené nekem emailben a wikis fekfolyadek csere leírást.
Köszönöm előre is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2011.08.23 kedd, 18:13:18 »

Örök hálára kötelezne az a forumtárs aki elküldené nekem emailben a wikis fekfolyadek csere leírást.
Köszönöm előre is.

Azt nem tudom,hogy a wikiben milyen cikk volt,de nagyjából valahogyan így csinálnám:

Kiszippantanám a tartályból az olajat fecskendővel.Mindenképp másik színű fékfolyadékot vennék,mint ami benne van.Elkezdeném a jobb hátsónál,mintha légtelenítenék.2ember kell hozzá.Az egyik tapossa a fékpedált,a másik az aknában megnyitogatja a légtelenítőcsavart-amire egy átlátszó mipolán csövet húzok.Az új olajjal feltölteném a tartályt teljesen.A benti felpumpálja a fékpedált,majd erőteljesen nyomva tartja.Ekkor az aknában lévő megnyitja a légtelenítő csavart.Addig ismételni kell a folyamatot,amíg megjelenik a mipolán csőben az új olaj színe.Természetesen a csőből  egy flakonba felkell fognia használt olajat.Ahogy ott az új olaj,akkor az a munkahenger oké,lehet menni a bal hátsóhoz,és ott ugyan ez a hadművelet.Majd a jobb első és végül a bal elsővel készen vannak a fékek.A kuplungnál is hasonlóan kell eljárni,csak ott nem kell pumpálni.bekell nyomni,megnyitni a légtelenítőjét a kinyomónak,majd visszazárni,és újra,addig míg ott is megjelenik az új olaj.
Kb ennyi.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2011.08.23 kedd, 21:02:18 »

Azt nem tudom,hogy a wikiben milyen cikk volt,de nagyjából valahogyan így csinálnám:

Kiszippantanám a tartályból az olajat fecskendővel.Mindenképp másik színű fékfolyadékot vennék,mint ami benne van.Elkezdeném a jobb hátsónál,mintha légtelenítenék.2ember kell hozzá.Az egyik tapossa a fékpedált,a másik az aknában megnyitogatja a légtelenítőcsavart-amire egy átlátszó mipolán csövet húzok.Az új olajjal feltölteném a tartályt teljesen.A benti felpumpálja a fékpedált,majd erőteljesen nyomva tartja.Ekkor az aknában lévő megnyitja a légtelenítő csavart.Addig ismételni kell a folyamatot,amíg megjelenik a mipolán csőben az új olaj színe.Természetesen a csőből  egy flakonba felkell fognia használt olajat.Ahogy ott az új olaj,akkor az a munkahenger oké,lehet menni a bal hátsóhoz,és ott ugyan ez a hadművelet.Majd a jobb első és végül a bal elsővel készen vannak a fékek.A kuplungnál is hasonlóan kell eljárni,csak ott nem kell pumpálni.bekell nyomni,megnyitni a légtelenítőjét a kinyomónak,majd visszazárni,és újra,addig míg ott is megjelenik az új olaj.
Kb ennyi.....
Mindezt megsorólhatjátok ha megcsináljátok az általam készitett tulnyomásos fékfolyadék cserélő és légtelenitő készüléket. A cikk fotókkal ilusztrálva HZsolt92-nél van. Remélem felkerül a FAQ topikba.
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2011.08.23 kedd, 21:08:28 »

A kuplung   légtelenítője hol van?

Azt nem tudom,hogy a wikiben milyen cikk volt,de nagyjából valahogyan így csinálnám:

Kiszippantanám a tartályból az olajat fecskendővel.Mindenképp másik színű fékfolyadékot vennék,mint ami benne van.Elkezdeném a jobb hátsónál,mintha légtelenítenék.2ember kell hozzá.Az egyik tapossa a fékpedált,a másik az aknában megnyitogatja a légtelenítőcsavart-amire egy átlátszó mipolán csövet húzok.Az új olajjal feltölteném a tartályt teljesen.A benti felpumpálja a fékpedált,majd erőteljesen nyomva tartja.Ekkor az aknában lévő megnyitja a légtelenítő csavart.Addig ismételni kell a folyamatot,amíg megjelenik a mipolán csőben az új olaj színe.Természetesen a csőből  egy flakonba felkell fognia használt olajat.Ahogy ott az új olaj,akkor az a munkahenger oké,lehet menni a bal hátsóhoz,és ott ugyan ez a hadművelet.Majd a jobb első és végül a bal elsővel készen vannak a fékek.A kuplungnál is hasonlóan kell eljárni,csak ott nem kell pumpálni.bekell nyomni,megnyitni a légtelenítőjét a kinyomónak,majd visszazárni,és újra,addig míg ott is megjelenik az új olaj.
Kb ennyi.....
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2011.08.23 kedd, 21:13:09 »

A kuplung   légtelenítője hol van?

A sebváltón. Ha lenézel az akku mellett a sebváltóra meglátod a légtelenitő csavar fejét.Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2011.08.23 kedd, 21:14:56 »

Zsolti. Légyszives tedd fel László cikkét a FAQ-ba a fékfolyadék cseréről.
Legalább küldjétek el nekem, ha egyenlöre nem érsz rá feltenni.
Köszi neked és Lászlónak is.

mi lecseréltük az egészet. a tartály kupakjára rá van írva, hogy milyen kell bele, arra már nem emlékszem. mi 1l  boscht vettünk.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2011.08.23 kedd, 21:15:56 »

Mindezt megsorólhatjátok ha megcsináljátok az általam készitett tulnyomásos fékfolyadék cserélő és légtelenitő készüléket. A cikk fotókkal ilusztrálva HZsolt92-nél van. Remélem felkerül a FAQ topikba.
fel fogom rakni, csak szabadidőhiányban szenvedek szomoru1 worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2011.08.24 szerda, 15:24:07 »

Kicsit OFF

A hűtött/szellőztetett, és sima tömör tárcsa között van fékhatás különbség? Vagy csak a hűtött jobban terhelhető?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2011.08.24 szerda, 15:53:28 »

Kicsit OFF

A hűtött/szellőztetett, és sima tömör tárcsa között van fékhatás különbség? Vagy csak a hűtött jobban terhelhető?
Szvsz teljesen jól gondolod. Mindkettő ugyanúgy fog, ha az anyag meg méretek megeggyeznek és a hűtött természetesen lassabban melegszik azaz jobban terhelhető wave.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.24 szerda, 16:14:09 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2011.08.24 szerda, 18:09:18 »

A kuplung   légtelenítője hol van?

a váltóharangon van egy gumidugó,és az alatt lakik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2011.08.24 szerda, 18:11:36 »

Mindezt megsorólhatjátok ha megcsináljátok az általam készitett tulnyomásos fékfolyadék cserélő és légtelenitő készüléket. A cikk fotókkal ilusztrálva HZsolt92-nél van. Remélem felkerül a FAQ topikba.
biztos.de ezköz nélkül is kb.10perc alatt elvégezhető a művelet.az a kérdés,hogy megéri-e a befektetés bármibe is 10 perc munkáért?!
Akinek igen,annak mindenképpen jól fog jönni a leírásod! eljen
Amúgy ez a klasszikus 50éve működő folyamat. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2011.08.24 szerda, 19:21:52 »

Sziasztok!

Beraktam az új féknyerget. Ráakasztottam a kézifék bovdent. Felraktam az új fékcsövet. Légtelenítettem.
Minden klassz. De a kézifék nem fog a szerelt (jobb) oldalon.
Miért? Mit tegyek? A verda szét van szedve. Felemelve. Várom a válaszokat, mert még ma össze akarom rakni.
Kösz.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2011.08.24 szerda, 19:25:09 »

László! Klassz a fékfolyadék cserélő leírásod. Sajna én most maradtam a hagyományos módszernél, de nagyon tetszik.
El fogok gondolkodni rajta, hogy hogyan lehetne még olcsósítani, mert őszintén szólva kicsit drágállom.
Az ár érték aránya kiváló a többihez képest, csak 7 év alatt egyszer volt rá szükségem, és ahhoz drága.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2011.08.24 szerda, 19:44:53 »

biztos.de ezköz nélkül is kb.10perc alatt elvégezhető a művelet.az a kérdés,hogy megéri-e a befektetés bármibe is 10 perc munkáért?!
Akinek igen,annak mindenképpen jól fog jönni a leírásod! eljen
Amúgy ez a klasszikus 50éve működő folyamat. vigyor3
Kedves Alf!
Tudod, nagy tisztelőd vagyok, nem akarok vitatkozni. Nem mindig van segitsége az embernek, és még az sem mindegy hogy milyen az a segítség. Én ezt a készüléket hobbiból megcsináltam magamnak. Nagyon jól működik, és teljesen egyedül tényleg 10 perc alatt lecserélem a teljes fékfolyadékot és a légtelenitést is elvégzem egyben. Örömmel osztom meg a gondolataimat másokkal, és ha valaki kedvet kap hozzá és megcsinálja, annak nagyon fogok örülni.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2011.08.24 szerda, 19:57:17 »

László! Klassz a fékfolyadék cserélő leírásod. Sajna én most maradtam a hagyományos módszernél, de nagyon tetszik.
El fogok gondolkodni rajta, hogy hogyan lehetne még olcsósítani, mert őszintén szólva kicsit drágállom.
Az ár érték aránya kiváló a többihez képest, csak 7 év alatt egyszer volt rá szükségem, és ahhoz drága.

Kedves DomeSL!
Köszönöm az elismerő szavakat. Sajnos a légtechnikai csatlakozók és váltók elég drágák. Én már 3x20 éves is elmúltam, és bevallom kedvelem a kényelmet. Ezért csináltam meg magamnak. Ráadásul ezek után nem lesz gond a 2 évenkénti fékolaj csere ahogy a TIS elő irja.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2011.08.24 szerda, 20:27:51 »

Kedves Alf!
Tudod, nagy tisztelőd vagyok, nem akarok vitatkozni. Nem mindig van segitsége az embernek, és még az sem mindegy hogy milyen az a segítség. Én ezt a készüléket hobbiból megcsináltam magamnak. Nagyon jól működik, és teljesen egyedül tényleg 10 perc alatt lecserélem a teljes fékfolyadékot és a légtelenitést is elvégzem egyben. Örömmel osztom meg a gondolataimat másokkal, és ha valaki kedvet kap hozzá és megcsinálja, annak nagyon fogok örülni.
Tisztelettel László!
Szerbusz!
Nincs itt sehol vita.Ez a dolgok normális menete.Az ember eldönti,hogy neki mi a legjobb megoldás a választható lehetőségek közül.

Amúgy nem mondtam még,de én is kíváncsi lennék a készüléked leírására,mert az én fantáziámat megfogta,főleg ,hogy a munkámból adódóan,esetleg több alkatrészhez hozáférhetek..... vigyor3   a klasszikus megoldáshoz biza mindig 2ember kell!És az sem baj,ha értenek hozzá valamelyest. Wink
 worship wave
Szia!Üdv,alf
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2011.08.24 szerda, 20:32:26 »

Kedves DomeSL!
Köszönöm az elismerő szavakat. Sajnos a légtechnikai csatlakozók és váltók elég drágák. Én már 3x20 éves is elmúltam, és bevallom kedvelem a kényelmet. Ezért csináltam meg magamnak. Ráadásul ezek után nem lesz gond a 2 évenkénti fékolaj csere ahogy a TIS elő irja.
Tisztelettel László!
a tis előírja ugyan,de már létezik nedvességtartalom pontosabban víz tartalom mérés a vizsgálati módszerek között,amivel meghatározható,hogy a fékfolyadék még használható,avagy nem.persze abból baj nem lehet,hogy ha az ember 2év után gondolkodás nélkül lecseréli! eljen
Azért töredelmesen bevallom,hogy nekem is 7éves a gép,és még 1xsem cseréltem a fékolajat. vigyor5   ....na nem is mérettem. Grin
na majd jól megcsinálom az olajcserélődet ,és majd azzal! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2011.08.24 szerda, 21:09:48 »

Ezt nem hiszem el.
Fékbovden csere.
A tököm tele van a kocsival. 5 éve utáltam ennyire utoljára.
Tárcsa, nyereg, fékfolyadék, bovden.
Na ezekből az első volt betervezve. A többi a hozomány.
Ráadásul ezt a bovdent 2 éve már cseréltem. A másik oldali még gyári és hibátlan.


Sziasztok!

Beraktam az új féknyerget. Ráakasztottam a kézifék bovdent. Felraktam az új fékcsövet. Légtelenítettem.
Minden klassz. De a kézifék nem fog a szerelt (jobb) oldalon.
Miért? Mit tegyek? A verda szét van szedve. Felemelve. Várom a válaszokat, mert még ma össze akarom rakni.
Kösz.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2011.08.26 péntek, 08:32:15 »

Emberek!
Nektek mennyire fog a kézifék?
Például ha 50-nél behúzzátok tövig akkor majd kiestek a kocsiból?
Mert nekem éppen, hogy csak lassul. Tovább állítani meg már nem igazán tudom a bovden közösítőnél, mivel akkor kiengedett állapotban is rá fog fogni.
Ez nálam nem mostanában lett ilyen, hanem ilyen volt már újkorában is. Csak azt hittem, hogy a féknyereg, féktárcsa, fékbetét, fékbovden, fékolaj csere változtat rajta.
Meg persze az is relatív, hogy mit jelent a kiengedett kézifék esetén a ráfogás.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 08:33:56 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2011.08.26 péntek, 08:40:34 »

Emberek!
Nektek mennyire fog a kézifék?
Például ha 50-nél behúzzátok tövig akkor majd kiestek a kocsiból?
Mert nekem éppen, hogy csak lassul. Tovább állítani meg már nem igazán tudom a bovden közösítőnél, mivel akkor kiengedett állapotban is rá fog fogni.
Ez nálam nem mostanában lett ilyen, hanem ilyen volt már újkorában is. Csak azt hittem, hogy a féknyereg, féktárcsa, fékbetét, fékbovden, fékolaj csere változtat rajta.
Meg persze az is relatív, hogy mit jelent a kiengedett kézifék esetén a ráfogás.

Nem esunk ki a kocsibol. Ahhoz sokkal kisebb fekero eleg, hogy az allo autot (a fekbetet nem surlodik, hanem tapad!) megfogd, szemben azzal, hogy megallitod (mozgasi energia vs. surlodas). A kezifek egy picit nekinyomja a dugattyut a belso oldalon a betetnek es a tarcsanak, de ne szamits olyan fekerore, mintha a pedalra lepnel. A masik meg az, hogy a hatso fek eleve sokkal kisebb hatekonysagu, mint az elso, elegge meglepo mertekben, kozel nagysagrendi a kulonbseg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2011.08.26 péntek, 09:55:06 »

Emberek!
Nektek mennyire fog a kézifék?
Például ha 50-nél behúzzátok tövig akkor majd kiestek a kocsiból?
Mert nekem éppen, hogy csak lassul. Tovább állítani meg már nem igazán tudom a bovden közösítőnél, mivel akkor kiengedett állapotban is rá fog fogni.
Ez nálam nem mostanában lett ilyen, hanem ilyen volt már újkorában is. Csak azt hittem, hogy a féknyereg, féktárcsa, fékbetét, fékbovden, fékolaj csere változtat rajta.
Meg persze az is relatív, hogy mit jelent a kiengedett kézifék esetén a ráfogás.

attól függ mennyire rángatom  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2011.08.26 péntek, 10:28:09 »

Emberek!
Nektek mennyire fog a kézifék?
Például ha 50-nél behúzzátok tövig akkor majd kiestek a kocsiból?
Mert nekem éppen, hogy csak lassul. Tovább állítani meg már nem igazán tudom a bovden közösítőnél, mivel akkor kiengedett állapotban is rá fog fogni.
Ez nálam nem mostanában lett ilyen, hanem ilyen volt már újkorában is. Csak azt hittem, hogy a féknyereg, féktárcsa, fékbetét, fékbovden, fékolaj csere változtat rajta.
Meg persze az is relatív, hogy mit jelent a kiengedett kézifék esetén a ráfogás.


Nekem szerintem blokkolna, ha erősen meghúznám. De ma kipróbálom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2011.08.26 péntek, 10:51:24 »

Nekem szerintem blokkolna, ha erősen meghúznám. De ma kipróbálom.
max hóban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.