Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:04:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3075641 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1650 Dátum:
2011.09.13 kedd, 17:36:22 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.13 kedd, 12:23:55
Ha keményebb a betét/tárcsa, valószínűleg nagyobb erővel kell nyomni, de ezt az ember nem veszi észre.
Éppen hogy harapósabb lett a fékem, jóval kevésbé kell taposni ugyanakkora lassuláshoz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1651 Dátum:
2011.09.13 kedd, 18:22:02 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.13 kedd, 17:00:29
És nem nyikorog mint egy rossz zsiguli?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1652 Dátum:
2011.09.13 kedd, 19:52:12 »
A Ferrodo vagy Delphi hová sorolando ha ott a Brembo, TRW és a gyári a sorban? A Textar már túl drága azért nem teszem a listaba.
Mi lenne a sorrend?
Érdemes márka párban cserélni, vagy melyiket melyikkel lehet vegyiten?
Köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
arrabonus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1653 Dátum:
2011.09.13 kedd, 21:21:03 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.09.13 kedd, 19:52:12
A Ferrodo vagy Delphi hová sorolando ha ott a Brembo, TRW és a gyári a sorban? A Textar már túl drága azért nem teszem a listaba.
Mi lenne a sorrend?
Érdemes márka párban cserélni, vagy melyiket melyikkel lehet vegyiten?
Köszi.
Fentebb írtam, nekem a Textar betét ette az eltérő gyártótól származó tárcsát, a TRW tárcsa TRW betéttel egyértelműen bevált. Az a baj, hogy sokkal drágább, mint amennyit szánsz rá. Kérdezd meg a Nagyautó topicban, mi van és mennyiért!
Ja és eszedbe ne jusson QH, HQ vagy hasonló csodát venni!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1654 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:16:34 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.09.13 kedd, 19:52:12
A Ferrodo vagy Delphi hová sorolando ha ott a Brembo, TRW és a gyári a sorban? A Textar már túl drága azért nem teszem a listaba.
Mi lenne a sorrend?
Érdemes márka párban cserélni, vagy melyiket melyikkel lehet vegyiten?
Köszi.
Én DELPHI-t fogok venni komplett az egész autóra....mert volt és jó volt és nevetségesen olcsó....
Ferrodo-m sose volt de akivel beszéltem mindenki azt monda csak a DS-t szabad venni abból, azt meg arany árba mérik.
TRW-re jókat mondanak és ne felejtsük el a versenysportban elég nagy név.....
Brembot van aki szidja más dicséri de azt mondják nem a régi már, Textar-ra meg több szerelőtől hallottam hogy elég sokat visznek vissza csere után hogy nyikorognak....passz
fúrt-mart vicceket meg tök fölös ekkora nyereghez egy mondeóra....optikailag jól néz ki maximum...fékhatásban tökmindegy szerintem....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1655 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:18:23 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.13 kedd, 17:00:29
És nem nyikorog mint egy rossz zsiguli?
Mitol nyikorogna? Bezsiroztam, ahogy kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1656 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:24:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.13 kedd, 22:16:34
Én DELPHI-t fogok venni komplett az egész autóra....
na majd kipróbálom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1657 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:25:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.13 kedd, 22:18:23
Mitol nyikorogna? Bezsiroztam, ahogy kell.
AndyA
ha a tárcsa teljes felületét bekened, akkor meg nem is kopik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1658 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:52:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.13 kedd, 22:25:26
ha a tárcsa teljes felületét bekened, akkor meg nem is kopik
Ezzel a megoldással csak az a baj, higy ilyenkor a lökhárító, lámpák motoháztető meg az összes elem fog kopni és nem a menetszéltől.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1659 Dátum:
2011.09.13 kedd, 22:53:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.13 kedd, 22:16:34
Én DELPHI-t fogok venni komplett az egész autóra....mert volt és jó volt és nevetségesen olcsó....
Ferrodo-m sose volt de akivel beszéltem mindenki azt monda csak a DS-t szabad venni abból, azt meg arany árba mérik.
TRW-re jókat mondanak és ne felejtsük el a versenysportban elég nagy név.....
Brembot van aki szidja más dicséri de azt mondják
nem a régi már, Textar-ra meg több szerelőtől hallottam hogy elég sokat visznek vissza csere után hogy nyikorognak....passz
fúrt-mart vicceket meg tök fölös ekkora nyereghez
egy mondeóra....optikailag jól néz ki maximum...fékhatásban tökmindegy szerintem....
A delfint hogyé szerzed?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1660 Dátum:
2011.09.13 kedd, 23:49:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.13 kedd, 22:16:34
fúrt-mart vicceket meg tök fölös ekkora nyereghez egy mondeóra....optikailag jól néz ki maximum...fékhatásban tökmindegy szerintem....
Meg szerintem eszi a betéteket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1661 Dátum:
2011.09.14 szerda, 12:08:56 »
vajon mi a göcsörtös ....-ért nem tud jó lenni a fék? 130-140-ről közepes fékezésre olyan dörömbölést rendez, kormányrázás kíséretében, hogy ihaj. Gyorsításnál, haladásnál nincs vibráció, de fékezésnél...
Eddig jó volt, lehet, álltában szétrohadt? ha összerozsdál a betét a tárcsával, az lekopik egy idő után. 45eKm-t mentek a tárcsák és betétek, nem akarom elhinni, hogy megint cserélni kellene az első tárcsákat (gyári...) ABS hibajel nincs, tehát nem az van, hogy bekapcsol az ABS.
Ha féltengely lenne, gyorsítás közben is rázna.
Ha kerék probléma lenne, egyenes haladásnál is jelentkezne.
Lehet esetleg lengéscsillapító gond?
Fékhatást mértek a műszakihoz, ott nem találtak jelentős eltérést, pedig legutóbb, mikor tárcsahullámosodás volt, volt különbség.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Makrocar
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1662 Dátum:
2011.09.14 szerda, 12:17:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 12:08:56
vajon mi a göcsörtös ....-ért nem tud jó lenni a fék? 130-140-ről közepes fékezésre olyan dörömbölést rendez, kormányrázás kíséretében, hogy ihaj. Gyorsításnál, haladásnál nincs vibráció, de fékezésnél...
Eddig jó volt, lehet, álltában szétrohadt? ha összerozsdál a betét a tárcsával, az lekopik egy idő után. 45eKm-t mentek a tárcsák és betétek, nem akarom elhinni, hogy megint cserélni kellene az első tárcsákat (gyári...) ABS hibajel nincs, tehát nem az van, hogy bekapcsol az ABS.
Ha féltengely lenne, gyorsítás közben is rázna.
Ha kerék probléma lenne, egyenes haladásnál is jelentkezne.
Lehet esetleg lengéscsillapító gond?
Fékhatást mértek a műszakihoz, ott nem találtak jelentős eltérést, pedig legutóbb, mikor tárcsahullámosodás volt, volt különbség.
mennyit ált az autó?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1663 Dátum:
2011.09.14 szerda, 13:15:17 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.14 szerda, 12:17:06
mennyit ált az autó?
Általában hétvégén hasznalom, így van, hogy 5 napot áll.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1664 Dátum:
2011.09.14 szerda, 13:22:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 12:08:56
vajon mi a göcsörtös ....-ért nem tud jó lenni a fék? 130-140-ről közepes fékezésre olyan dörömbölést rendez, kormányrázás kíséretében, hogy ihaj. Gyorsításnál, haladásnál nincs vibráció, de fékezésnél...
Eddig jó volt, lehet, álltában szétrohadt? ha összerozsdál a betét a tárcsával, az lekopik egy idő után. 45eKm-t mentek a tárcsák és betétek, nem akarom elhinni, hogy megint cserélni kellene az első tárcsákat (gyári...) ABS hibajel nincs, tehát nem az van, hogy bekapcsol az ABS.
Ha féltengely lenne, gyorsítás közben is rázna.
Ha kerék probléma lenne, egyenes haladásnál is jelentkezne.
Lehet esetleg lengéscsillapító gond?
Fékhatást mértek a műszakihoz, ott nem találtak jelentős eltérést, pedig legutóbb, mikor tárcsahullámosodás volt, volt különbség.
Pedig az a legvalószínűbb, hogy hullámos valamelyik (esetleg mindkét) első tárcsád. A gyári tárcsa Delphi gyártmány?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1665 Dátum:
2011.09.14 szerda, 13:23:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 13:15:17
Általában hétvégén hasznalom, így van, hogy 5 napot áll.
Ha a fék közepes fékezésnél üt, szerintem az tárcsa gond, azaz ismét hullámos. Fékeztél pár nagyot, és vizet kapott... vagy eleve feszültség volt a tárcsában, öntési hiba, mittudomén.
Azt még nézd meg, hogy tud-e a nyereg úszni. Mert ha be van szorulva, erősebb a rázás. De ha ez van, és kiszabadítod, akkor is rázni fog, de kevésbé.
A rugótörést sem zárnám ki, annak lenne hülye hangja, de véleményem szerint nem rázná a kormányt.
Ha a kerék nincs jól kicentrírozva, mondjuk 8-as van benne, akkor is csinálhat ilyet, de ahhoz még az is kellene, hogy valami gond legyen a futóműveddel/rugóval/felfüggesztéssel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1666 Dátum:
2011.09.14 szerda, 13:35:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 13:15:17
Általában hétvégén hasznalom, így van, hogy 5 napot áll.
Olyankor nekem is elofordul, hogy az elso ket fekezesnel a palyan rugdos egy kicsit, de utana kisimul. Viszont az sem olyan, hogy pattog tole az auto orra...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1667 Dátum:
2011.09.14 szerda, 17:11:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 13:15:17
Általában hétvégén hasznalom, így van, hogy 5 napot áll.
Lehet kerékcsapágy is.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1668 Dátum:
2011.09.14 szerda, 18:20:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.14 szerda, 13:35:22
Olyankor nekem is elofordul, hogy az elso ket fekezesnel a palyan rugdos egy kicsit, de utana kisimul. Viszont az sem olyan, hogy pattog tole az auto orra...
AndyA
nem pattog az orra, csak szimplán dübörög fékezésnél.
Nem igazán értem, mert nem fékeztem szét még Madarason sem, mondván nem akarom cserélni. Mivel viszonylag ritkán járok pályán vele, így elég ritkán volt alkalmam 130 körülről fékezni. És nem is emlékszem, hogy pl. mikor júliusban mentünk nyaralni, feltűnt volna a jelenség. Pedig fékezni fékeztem néha pályán is, ha máskor nem, a kihajtóknál.
Ha lesz időm, a hétvégén megemelem és leveszem az első kerekeket. Aztán meg elviszem futóműveshez, hogy mérjenek rajta lengéscsillapítót meg nézzék meg.
Kerékcsapágyat hogy lehet ellenőrizni? kiszerelem, megnézem?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1669 Dátum:
2011.09.14 szerda, 18:33:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 18:20:05
Kerékcsapágyat hogy lehet ellenőrizni? kiszerelem, megnézem?
Kiszerelni kicsit melós.
Leginkább hallgasd meg, kanyarban búg-e. Vagy ha felemeled a kocsit és megpörgeted a kereket, akkor is lehet hallani, érezni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
arrabonus
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1670 Dátum:
2011.09.14 szerda, 19:12:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 18:20:05
nem pattog az orra, csak szimplán dübörög fékezésnél.
Nem igazán értem, mert nem fékeztem szét még Madarason sem, mondván nem akarom cserélni. Mivel viszonylag ritkán járok pályán vele, így elég ritkán volt alkalmam 130 körülről fékezni. És nem is emlékszem, hogy pl. mikor júliusban mentünk nyaralni, feltűnt volna a jelenség. Pedig fékezni fékeztem néha pályán is, ha máskor nem, a kihajtóknál.
Ha lesz időm, a hétvégén megemelem és leveszem az első kerekeket. Aztán meg elviszem futóműveshez, hogy mérjenek rajta lengéscsillapítót meg nézzék meg.
Kerékcsapágyat hogy lehet ellenőrizni? kiszerelem, megnézem?
A kerékcsapágy folyamatosan búg legfeljebb a búgás frekvenciája és hangereje változik a sebesség és a kanyar ívének függvényében. Szinte biztos, hogy féktárcsa gondod van. Ha a kormányon is érezhető rázkódást okoz, akkor üt a tárcsa. Ha inkább csak korholó hangot hallasz akkor annyira berágódott a betét a tárcsába, hogy a tárcsa szélén egy kiemelkedő perem képződött, ami erősebb fékezésnél hozzáér a betét fém részéhez.
A kerékcsapágy hibát kiderítheted, ha felemeled az autót, megpörgeted a kérdéses kereket és közben megfogod a lengőkart. Rossz csapágy esetén remegni fog a lengőkar.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1671 Dátum:
2011.09.14 szerda, 23:13:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.09.13 kedd, 22:53:55
A delfint hogyé szerzed?
piszkos olcsón, ha érdekel privi mondok árat....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1672 Dátum:
2011.09.14 szerda, 23:38:06 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.14 szerda, 19:12:37
A kerékcsapágy folyamatosan búg legfeljebb a búgás frekvenciája és hangereje változik a sebesség és a kanyar ívének függvényébenS.
Nekem az előző mondin a kerékcsapágy csak balkanyarban búgott. Egyenesen, jobbra nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1673 Dátum:
2011.09.14 szerda, 23:42:04 »
A járgányom ma új tárcsát és betétet kapott. Érdekes, mert a bal oldali betéten kb 4-5 milliméter volt még, a tárcsa 21,5 mm volt (22 a minimum).
A bal oldalin csak 2-3 mm, a tárcsa meg majd egy milliméterrel vékonyabb. Valahogy az jobban kopott...
Gyárit vettem mindenből. A betét Motorcraft, a felirat szerint. Valami tx jelzés volt rajta, ez texstar lenne?
A tárcsán csak ford feliratot láttam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1674 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 08:40:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 18:20:05
Kerékcsapágyat hogy lehet ellenőrizni? kiszerelem, megnézem?
Raadasul az elso kerekcsapagy altalaban belehal a kiszerelesbe.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1675 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 14:28:54 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.14 szerda, 23:42:04
"A bal oldalin csak 2-3 mm, a tárcsa meg majd egy milliméterrel vékonyabb. Valahogy az jobban kopott..."
Ejnye ejnye! Biztos féloldalasan tapostad mindig a fékpedált!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Makrocar
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1676 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 14:42:32 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.15 csütörtök, 14:28:54
Ejnye ejnye! Biztos féloldalasan tapostad mindig a fékpedált!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1677 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 15:28:39 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.15 csütörtök, 14:28:54
Ejnye ejnye! Biztos féloldalasan tapostad mindig a fékpedált!
Erre nem is gondoltam... de akkor a pedálon látszana a kopás, nem?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1678 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 15:46:26 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.15 csütörtök, 15:28:39
Erre nem is gondoltam... de akkor a pedálon látszana a kopás, nem?
De lehet, hogy a cipőddel van a probléma...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1679 Dátum:
2011.09.15 csütörtök, 21:30:11 »
Egy kis esti ujjgyakorlat, unatkoztam kicsit.
AndyA
http://www.kephost.com/view3.php?filename=frxow9xpabmsa8mclsbs.jpg
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1680 Dátum:
2011.09.16 péntek, 19:48:28 »
Sziasztok!
Használt e már valaki OPEN PARTS tárcsákat ?véleményeket kérek ha vannak!!
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1681 Dátum:
2011.09.24 szombat, 20:22:56 »
Kidobás előtt meg lehet próbálni
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.15 csütörtök, 21:30:11
Egy kis esti ujjgyakorlat, unatkoztam kicsit.
AndyA
http://www.kephost.com/view3.php?filename=frxow9xpabmsa8mclsbs.jpg
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1682 Dátum:
2011.09.24 szombat, 20:28:12 »
Néhány hete nagy sebességről fékezve hallottam, hogy búg a jószág.
Korábban már jelezték, hogy a hátsó tárcsa elérte a végstádiumot, úgyhogy lekaptam. Ha már miszlikben volt, megpuccantottam a féknyerget, kengyelt, miegymást.
Kicsit kiakadtam, hogy a kengyelben lévő egyik csap meg sem moccant. Úgy kellett kisatuzni. Van rajta egy bordázott gumicső. nem igazán értem mire való, kiszedtem, lezsíroztam, visszatettem, mozgott. Öt perc múlva újra beállt. Lerántottam és nélküle raktam össze. Tipp-topp lett.
De akkok mire való az a gumibigyó?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1683 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 08:18:40 »
Az egy porvédő burkolat. Olyan erős kb mint egy óvszer, szóval nehéz elhinni, hogy attól állt be.
Idézetet írta: Trendi - 2011.09.24 szombat, 20:28:12
Néhány hete nagy sebességről fékezve hallottam, hogy búg a jószág.
Korábban már jelezték, hogy a hátsó tárcsa elérte a végstádiumot, úgyhogy lekaptam. Ha már miszlikben volt, megpuccantottam a féknyerget, kengyelt, miegymást.
Kicsit kiakadtam, hogy a kengyelben lévő egyik csap meg sem moccant. Úgy kellett kisatuzni. Van rajta egy bordázott gumicső. nem igazán értem mire való, kiszedtem, lezsíroztam, visszatettem, mozgott. Öt perc múlva újra beállt. Lerántottam és nélküle raktam össze. Tipp-topp lett.
De akkok mire való az a gumibigyó?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1684 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 08:33:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.09.25 vasárnap, 08:18:40
Az egy porvédő burkolat. Olyan erős kb mint egy óvszer, szóval nehéz elhinni, hogy attól állt be.
Nem arra gondolt.
Mindegyik féknyeregnél az egyik úszó csapon van egy bordázott gumicső, a másik meg teljes egészében acél (gumicső nélkül)...gondolom rezgéscsillapítás miatt tettek az egyikre gumit..de valóban jobban szorul a gumis csap. Múlt héten zsíroztam le az összes csapot, direkt ez miatt a gumi vacak miatt szilikonzsírral, hogy ne nyúljon ki mert akkor szorul.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1685 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 08:51:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.25 vasárnap, 08:33:22
Nem arra gondolt.
Mindegyik féknyeregnél az egyik úszó csapon van egy bordázott gumicső, a másik meg teljes egészében acél (gumicső nélkül)...gondolom rezgéscsillapítás miatt tettek az egyikre gumit..de valóban jobban szorul a gumis csap. Múlt héten zsíroztam le az összes csapot, direkt ez miatt a gumi vacak miatt szilikonzsírral, hogy ne nyúljon ki mert akkor szorul.
facelift-nél elvileg kijavították. neked olyan a donor, nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1686 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 09:01:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.25 vasárnap, 08:51:59
facelift-nél elvileg kijavították. neked olyan a donor, nem??
Nem javítottak ott semmit, nekem 2006-os a komplett hátsó fék, és ott is ugyanolyan. (egyébként igen faceliftes a donor)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1687 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 09:06:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.25 vasárnap, 09:01:40
Nem javítottak ott semmit, nekem 2006-os a komplett hátsó fék, és ott is ugyanolyan. (egyébként igen faceliftes a donor)
pedig elvileg 1x javították a berohadó féknyergeket, 1x meg a berohadó fékkötelet. csak nem tom, hogy melyik faceliftben melyik volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1688 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 09:10:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.25 vasárnap, 09:06:29
pedig elvileg 1x javították a berohadó féknyergeket, 1x meg a berohadó fékkötelet. csak nem tom, hogy melyik faceliftben melyik volt
A nyereg az más egy picit, de ezek a csúszkák ugyanazok.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1689 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 15:48:07 »
Itt lehet a kutya elhantolva! Sima vödrös piros zsírral kenyeszeltem meg... Talán ettől szorult meg. Mindegy, kivettem, ha nem okoz gondot, vissza nem teszem.
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.25 vasárnap, 08:33:22
Nem arra gondolt.
Mindegyik féknyeregnél az egyik úszó csapon van egy bordázott gumicső, a másik meg teljes egészében acél (gumicső nélkül)...gondolom rezgéscsillapítás miatt tettek az egyikre gumit..de valóban jobban szorul a gumis csap. Múlt héten zsíroztam le az összes csapot, direkt ez miatt a gumi vacak miatt szilikonzsírral, hogy ne nyúljon ki mert akkor szorul.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1690 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 16:47:25 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.09.25 vasárnap, 15:48:07
Itt lehet a kutya elhantolva! Sima vödrös piros zsírral kenyeszeltem meg... Talán ettől szorult meg. Mindegy, kivettem, ha nem okoz gondot, vissza nem teszem.
Szerintem nem lesz gondod nélküle!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1691 Dátum:
2011.09.25 vasárnap, 20:12:34 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.09.24 szombat, 20:22:56
Kidobás előtt meg lehet próbálni
Egy ujat nem volt szivem elkezdeni osszefurkalni, hatha megsem lesz koser. De eleg sima ugy volt, viszonylag puha vasbol van a tarcsa, kobaltos furohegy, mint a vajba. Persze toltam ala furoolajozot is, ahogy kell, nem csak ugy hubelebalazs modjara. Majd ki kell talalni par alkalmas mintat. Az 5 kerekcsavar miatt mindenkeppen ilyen otos osztasouban gondolkodnek. Ha esetleg valakinek otlete van, hogy milyet szeretne, szivesen veszem "Megoldjuk!" jeligere a kiadoba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1692 Dátum:
2011.09.26 hétfő, 08:23:52 »
Esetleg olyan mintát, mint amilyen az asszony aluszegecses lakkbőr tangáján van?
A fúrkálásnak az optikai hatáson túl van valami értelme? Már ha nézi egyáltalán valaki...
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.25 vasárnap, 20:12:34
Egy ujat nem volt szivem elkezdeni osszefurkalni, hatha megsem lesz koser. De eleg sima ugy volt, viszonylag puha vasbol van a tarcsa, kobaltos furohegy, mint a vajba. Persze toltam ala furoolajozot is, ahogy kell, nem csak ugy hubelebalazs modjara. Majd ki kell talalni par alkalmas mintat. Az 5 kerekcsavar miatt mindenkeppen ilyen otos osztasouban gondolkodnek. Ha esetleg valakinek otlete van, hogy milyet szeretne, szivesen veszem "Megoldjuk!" jeligere a kiadoba.
AndyA
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1693 Dátum:
2011.09.26 hétfő, 08:54:43 »
Az az értelme, hogy a házilagos barkácsolás után nem kell centíroztatni a felniket, mert nem lesz értelme.
Idézetet írta: Trendi - 2011.09.26 hétfő, 08:23:52
Esetleg olyan mintát, mint amilyen az asszony aluszegecses lakkbőr tangáján van?
A fúrkálásnak az optikai hatáson túl van valami értelme? Már ha nézi egyáltalán valaki...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1694 Dátum:
2011.09.26 hétfő, 10:49:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.25 vasárnap, 20:12:34
Egy ujat nem volt szivem elkezdeni osszefurkalni, hatha megsem lesz koser. De eleg sima ugy volt, viszonylag puha vasbol van a tarcsa, kobaltos furohegy, mint a vajba. Persze toltam ala furoolajozot is, ahogy kell, nem csak ugy hubelebalazs modjara. Majd ki kell talalni par alkalmas mintat. Az 5 kerekcsavar miatt mindenkeppen ilyen otos osztasouban gondolkodnek. Ha esetleg valakinek otlete van, hogy milyet szeretne, szivesen veszem "Megoldjuk!" jeligere a kiadoba.
AndyA
Te most találomra fúrkálni akarsz bele lukakat? Én nem nagyon értek hozzá, de azért gondolom ez nem úgy működik hogy megfúrom itt-ott és kész...Pl. nem gyengül el a tárcsa, nem fúrsz bele a "hűtőbordába"? Nekem mindegy, de személy szerint soha nem tennék fel ilyen házibarkács "sport" tárcsát...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1695 Dátum:
2011.09.26 hétfő, 11:26:16 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.09.26 hétfő, 10:49:11
Te most találomra fúrkálni akarsz bele lukakat? Én nem nagyon értek hozzá, de azért gondolom ez nem úgy működik hogy megfúrom itt-ott és kész...Pl. nem gyengül el a tárcsa, nem fúrsz bele a "hűtőbordába"? Nekem mindegy, de személy szerint soha nem tennék fel ilyen házibarkács "sport" tárcsát...
Nem talalomra, es nem "itt-ott", hanem pontosan merve es jelolve. A hutobordaba belefurastol meg nem gyengul el a tarcsa, attol nem kell tartani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Peter tddi
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1696 Dátum:
2011.09.28 szerda, 11:33:28 »
Hali !!
Kellene a mondimba 2 hátsó féknyereg, vadi új érdekelne, esetleg van valakinek feleslegbe. Vagy hol volna érdemes beszerezni olcson ??
Előre is köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1697 Dátum:
2011.09.28 szerda, 11:48:58 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.09.28 szerda, 11:33:28
Hali !!
Kellene a mondimba 2 hátsó féknyereg, vadi új érdekelne, esetleg van valakinek feleslegbe. Vagy hol volna érdemes beszerezni olcson ??
Előre is köszi
Mi a Nagyautóban, a Cromaxban szoktunk vásárolni. De Wyctor még jobb árakat ad a gyári alkatrészekre.
A nagyautót fel tudod hívni, a Cromaxnak van webshopja, de még jobb, ha írsz a Wyctornak, és ő is ad rá árakat.
Aztán persze vannak még más beszerzési források, a Bárdi és a Unix, de ott a kedvezmény mértékén múlik a dolog.
Remélem, segítettem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Peter tddi
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1698 Dátum:
2011.09.28 szerda, 12:11:51 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.28 szerda, 11:48:58
Mi a Nagyautóban, a Cromaxban szoktunk vásárolni. De Wyctor még jobb árakat ad a gyári alkatrészekre.
A nagyautót fel tudod hívni, a Cromaxnak van webshopja, de még jobb, ha írsz a Wyctornak, és ő is ad rá árakat.
Aztán persze vannak még más beszerzési források, a Bárdi és a Unix, de ott a kedvezmény mértékén múlik a dolog.
Remélem, segítettem...
Köszi Angel
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #1699 Dátum:
2011.09.28 szerda, 17:26:00 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.09.28 szerda, 11:33:28
Hali !!
Kellene a mondimba 2 hátsó féknyereg, vadi új érdekelne, esetleg van valakinek feleslegbe. Vagy hol volna érdemes beszerezni olcson ??
Előre is köszi
Újat nem tudok, de itt volt egy ilyen ajánlat is:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg557540#msg557540
Naplózva
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ