Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:12:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3068615 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2011.09.13 kedd, 17:36:22 »

Ha keményebb a betét/tárcsa, valószínűleg nagyobb erővel kell nyomni, de ezt az ember nem veszi észre.
Éppen hogy harapósabb lett a fékem, jóval kevésbé kell taposni ugyanakkora lassuláshoz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2011.09.13 kedd, 18:22:02 »

És nem nyikorog mint egy rossz zsiguli? Grin
eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2011.09.13 kedd, 19:52:12 »

A Ferrodo vagy Delphi hová sorolando ha ott a Brembo, TRW és a gyári a sorban? A Textar már túl drága azért nem teszem a listaba.

Mi lenne a sorrend?
Érdemes márka párban cserélni, vagy melyiket melyikkel lehet vegyiten?

Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:21:03 »

A Ferrodo vagy Delphi hová sorolando ha ott a Brembo, TRW és a gyári a sorban? A Textar már túl drága azért nem teszem a listaba.

Mi lenne a sorrend?
Érdemes márka párban cserélni, vagy melyiket melyikkel lehet vegyiten?

Köszi.
Fentebb írtam, nekem a Textar betét ette az eltérő gyártótól származó tárcsát, a TRW tárcsa TRW betéttel egyértelműen bevált. Az a baj, hogy sokkal drágább, mint amennyit szánsz rá. Kérdezd meg a Nagyautó topicban, mi van és mennyiért!


Ja és eszedbe ne jusson QH, HQ vagy hasonló csodát venni!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:16:34 »

A Ferrodo vagy Delphi hová sorolando ha ott a Brembo, TRW és a gyári a sorban? A Textar már túl drága azért nem teszem a listaba.

Mi lenne a sorrend?
Érdemes márka párban cserélni, vagy melyiket melyikkel lehet vegyiten?

Köszi.

Én DELPHI-t fogok venni komplett az egész autóra....mert volt és jó volt és nevetségesen olcsó....
Ferrodo-m sose volt de akivel beszéltem mindenki azt monda csak a DS-t szabad venni abból, azt meg arany árba mérik.
TRW-re jókat mondanak és ne felejtsük el a versenysportban elég nagy név.....
Brembot van aki szidja más dicséri de azt mondják nem a régi már, Textar-ra meg több szerelőtől hallottam hogy elég sokat visznek vissza csere után hogy nyikorognak....passz
fúrt-mart vicceket meg tök fölös ekkora nyereghez egy mondeóra....optikailag jól néz ki maximum...fékhatásban tökmindegy szerintem....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:18:23 »

És nem nyikorog mint egy rossz zsiguli? Grin

Mitol nyikorogna? Bezsiroztam, ahogy kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:24:53 »

Én DELPHI-t fogok venni komplett az egész autóra....
na majd kipróbálom eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:25:26 »

Mitol nyikorogna? Bezsiroztam, ahogy kell.

AndyA
ha a tárcsa teljes felületét bekened, akkor meg nem is kopik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:52:25 »

ha a tárcsa teljes felületét bekened, akkor meg nem is kopik eplus2
Ezzel a megoldással csak az a baj, higy ilyenkor a lökhárító, lámpák motoháztető meg az összes elem fog kopni és nem a menetszéltől. eplus2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:53:55 »

Én DELPHI-t fogok venni komplett az egész autóra....mert volt és jó volt és nevetségesen olcsó....
Ferrodo-m sose volt de akivel beszéltem mindenki azt monda csak a DS-t szabad venni abból, azt meg arany árba mérik.
TRW-re jókat mondanak és ne felejtsük el a versenysportban elég nagy név.....
Brembot van aki szidja más dicséri de azt mondják
nem a régi már, Textar-ra meg több szerelőtől hallottam hogy elég sokat visznek vissza csere után hogy nyikorognak....passz
fúrt-mart vicceket meg tök fölös ekkora nyereghez
egy mondeóra....optikailag jól néz ki maximum...fékhatásban tökmindegy szerintem....
A delfint hogyé szerzed?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2011.09.13 kedd, 23:49:53 »

fúrt-mart vicceket meg tök fölös ekkora nyereghez egy mondeóra....optikailag jól néz ki maximum...fékhatásban tökmindegy szerintem....

Meg szerintem eszi a betéteket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2011.09.14 szerda, 12:08:56 »

vajon mi a göcsörtös ....-ért nem tud jó lenni a fék? 130-140-ről közepes fékezésre olyan dörömbölést rendez, kormányrázás kíséretében, hogy ihaj. Gyorsításnál, haladásnál nincs vibráció, de fékezésnél...
Eddig jó volt, lehet, álltában szétrohadt? ha összerozsdál a betét a tárcsával, az lekopik egy idő után. 45eKm-t mentek a tárcsák és betétek, nem akarom elhinni, hogy megint cserélni kellene az első tárcsákat (gyári...) ABS hibajel nincs, tehát nem az van, hogy bekapcsol az ABS. 
Ha féltengely lenne, gyorsítás közben is rázna.
Ha kerék probléma lenne, egyenes haladásnál is jelentkezne.
Lehet esetleg lengéscsillapító gond?
Fékhatást mértek a műszakihoz, ott nem találtak jelentős eltérést, pedig legutóbb, mikor tárcsahullámosodás volt, volt különbség.
 gun
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2011.09.14 szerda, 12:17:06 »

vajon mi a göcsörtös ....-ért nem tud jó lenni a fék? 130-140-ről közepes fékezésre olyan dörömbölést rendez, kormányrázás kíséretében, hogy ihaj. Gyorsításnál, haladásnál nincs vibráció, de fékezésnél...
Eddig jó volt, lehet, álltában szétrohadt? ha összerozsdál a betét a tárcsával, az lekopik egy idő után. 45eKm-t mentek a tárcsák és betétek, nem akarom elhinni, hogy megint cserélni kellene az első tárcsákat (gyári...) ABS hibajel nincs, tehát nem az van, hogy bekapcsol az ABS. 
Ha féltengely lenne, gyorsítás közben is rázna.
Ha kerék probléma lenne, egyenes haladásnál is jelentkezne.
Lehet esetleg lengéscsillapító gond?
Fékhatást mértek a műszakihoz, ott nem találtak jelentős eltérést, pedig legutóbb, mikor tárcsahullámosodás volt, volt különbség.
 gun
mennyit ált az autó?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:15:17 »

mennyit ált az autó?

Általában hétvégén hasznalom, így van, hogy 5 napot áll.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:22:21 »

vajon mi a göcsörtös ....-ért nem tud jó lenni a fék? 130-140-ről közepes fékezésre olyan dörömbölést rendez, kormányrázás kíséretében, hogy ihaj. Gyorsításnál, haladásnál nincs vibráció, de fékezésnél...
Eddig jó volt, lehet, álltában szétrohadt? ha összerozsdál a betét a tárcsával, az lekopik egy idő után. 45eKm-t mentek a tárcsák és betétek, nem akarom elhinni, hogy megint cserélni kellene az első tárcsákat (gyári...) ABS hibajel nincs, tehát nem az van, hogy bekapcsol az ABS. 
Ha féltengely lenne, gyorsítás közben is rázna.
Ha kerék probléma lenne, egyenes haladásnál is jelentkezne.
Lehet esetleg lengéscsillapító gond?
Fékhatást mértek a műszakihoz, ott nem találtak jelentős eltérést, pedig legutóbb, mikor tárcsahullámosodás volt, volt különbség.
 gun
Pedig az a legvalószínűbb, hogy hullámos valamelyik (esetleg mindkét) első tárcsád. A gyári tárcsa Delphi gyártmány?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:23:38 »

Általában hétvégén hasznalom, így van, hogy 5 napot áll.

Ha a fék közepes fékezésnél üt, szerintem az tárcsa gond, azaz ismét hullámos. Fékeztél pár nagyot, és vizet kapott... vagy eleve feszültség volt a tárcsában, öntési hiba, mittudomén.
Azt még nézd meg, hogy tud-e a nyereg úszni. Mert ha be van szorulva, erősebb a rázás. De ha ez van, és kiszabadítod, akkor is rázni fog, de kevésbé.
A rugótörést sem zárnám ki, annak lenne hülye hangja, de véleményem szerint nem rázná a kormányt.
Ha a kerék nincs jól kicentrírozva, mondjuk 8-as van benne, akkor is csinálhat ilyet, de ahhoz még az is kellene, hogy valami gond legyen a futóműveddel/rugóval/felfüggesztéssel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2011.09.14 szerda, 13:35:22 »

Általában hétvégén hasznalom, így van, hogy 5 napot áll.

Olyankor nekem is elofordul, hogy az elso ket fekezesnel a palyan rugdos egy kicsit, de utana kisimul. Viszont az sem olyan, hogy pattog tole az auto orra...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2011.09.14 szerda, 17:11:31 »

Általában hétvégén hasznalom, így van, hogy 5 napot áll.

Lehet kerékcsapágy is.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2011.09.14 szerda, 18:20:05 »

Olyankor nekem is elofordul, hogy az elso ket fekezesnel a palyan rugdos egy kicsit, de utana kisimul. Viszont az sem olyan, hogy pattog tole az auto orra...

AndyA
nem pattog az orra, csak szimplán dübörög fékezésnél.
Nem igazán értem, mert nem fékeztem szét még Madarason sem, mondván nem akarom cserélni. Mivel viszonylag ritkán járok pályán vele, így elég ritkán volt alkalmam 130 körülről fékezni. És nem is emlékszem, hogy pl. mikor júliusban mentünk nyaralni, feltűnt volna a jelenség. Pedig fékezni fékeztem néha pályán is, ha máskor nem, a kihajtóknál.

Ha lesz időm, a hétvégén megemelem és leveszem az első kerekeket. Aztán meg elviszem futóműveshez, hogy mérjenek rajta lengéscsillapítót meg nézzék meg.

Kerékcsapágyat hogy lehet ellenőrizni? kiszerelem, megnézem?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2011.09.14 szerda, 18:33:52 »


Kerékcsapágyat hogy lehet ellenőrizni? kiszerelem, megnézem?

Kiszerelni kicsit melós. vigyor3

Leginkább hallgasd meg, kanyarban búg-e. Vagy ha felemeled a kocsit és megpörgeted a kereket, akkor is lehet hallani, érezni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2011.09.14 szerda, 19:12:37 »

nem pattog az orra, csak szimplán dübörög fékezésnél.
Nem igazán értem, mert nem fékeztem szét még Madarason sem, mondván nem akarom cserélni. Mivel viszonylag ritkán járok pályán vele, így elég ritkán volt alkalmam 130 körülről fékezni. És nem is emlékszem, hogy pl. mikor júliusban mentünk nyaralni, feltűnt volna a jelenség. Pedig fékezni fékeztem néha pályán is, ha máskor nem, a kihajtóknál.

Ha lesz időm, a hétvégén megemelem és leveszem az első kerekeket. Aztán meg elviszem futóműveshez, hogy mérjenek rajta lengéscsillapítót meg nézzék meg.

Kerékcsapágyat hogy lehet ellenőrizni? kiszerelem, megnézem?
A kerékcsapágy folyamatosan búg legfeljebb a búgás frekvenciája és hangereje változik a sebesség és a kanyar ívének függvényében. Szinte biztos, hogy féktárcsa gondod van. Ha a kormányon is érezhető rázkódást okoz, akkor üt a tárcsa. Ha inkább csak korholó hangot hallasz akkor annyira berágódott a betét a tárcsába, hogy a tárcsa szélén egy kiemelkedő perem képződött, ami erősebb fékezésnél hozzáér a betét fém részéhez.
A kerékcsapágy hibát kiderítheted, ha felemeled az autót, megpörgeted a kérdéses kereket és közben megfogod a lengőkart. Rossz csapágy esetén remegni fog a lengőkar.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2011.09.14 szerda, 23:13:17 »

A delfint hogyé szerzed?

piszkos olcsón, ha érdekel privi mondok árat.... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2011.09.14 szerda, 23:38:06 »

A kerékcsapágy folyamatosan búg legfeljebb a búgás frekvenciája és hangereje változik a sebesség és a kanyar ívének függvényébenS.

Nekem az előző mondin a kerékcsapágy csak balkanyarban búgott. Egyenesen, jobbra nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2011.09.14 szerda, 23:42:04 »

A járgányom ma új tárcsát és betétet kapott. Érdekes, mert a bal oldali betéten kb 4-5 milliméter volt még, a tárcsa 21,5 mm volt (22 a minimum).
A bal oldalin csak 2-3 mm, a tárcsa meg majd egy milliméterrel vékonyabb. Valahogy az jobban kopott...
Gyárit vettem mindenből. A betét Motorcraft, a felirat szerint. Valami tx jelzés volt rajta, ez texstar lenne?
A tárcsán csak ford feliratot láttam.  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 08:40:11 »

Kerékcsapágyat hogy lehet ellenőrizni? kiszerelem, megnézem?

Raadasul az elso kerekcsapagy altalaban belehal a kiszerelesbe.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 14:28:54 »


"A bal oldalin csak 2-3 mm, a tárcsa meg majd egy milliméterrel vékonyabb. Valahogy az jobban kopott..."


Ejnye ejnye! Biztos féloldalasan tapostad mindig a fékpedált!  Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 14:42:32 »

Ejnye ejnye! Biztos féloldalasan tapostad mindig a fékpedált!  Grin Grin Grin Grin Grin
eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 15:28:39 »

Ejnye ejnye! Biztos féloldalasan tapostad mindig a fékpedált!  Grin Grin Grin Grin Grin

Erre nem is gondoltam... de akkor a pedálon látszana a kopás, nem?  eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 15:46:26 »

Erre nem is gondoltam... de akkor a pedálon látszana a kopás, nem?  eplus2

De lehet, hogy a cipőddel van a probléma...  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2011.09.15 csütörtök, 21:30:11 »

Egy kis esti ujjgyakorlat, unatkoztam kicsit.  nyes

AndyA

http://www.kephost.com/view3.php?filename=frxow9xpabmsa8mclsbs.jpg
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2011.09.16 péntek, 19:48:28 »

Sziasztok!
Használt e már valaki OPEN PARTS tárcsákat ?véleményeket kérek ha vannak!!
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2011.09.24 szombat, 20:22:56 »

Kidobás előtt meg lehet próbálni  smile

Egy kis esti ujjgyakorlat, unatkoztam kicsit.  nyes

AndyA

http://www.kephost.com/view3.php?filename=frxow9xpabmsa8mclsbs.jpg
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1682 Dátum: 2011.09.24 szombat, 20:28:12 »

Néhány hete nagy sebességről fékezve hallottam, hogy búg a jószág.
Korábban már jelezték, hogy a hátsó tárcsa elérte a végstádiumot, úgyhogy lekaptam. Ha már miszlikben volt, megpuccantottam a féknyerget, kengyelt, miegymást.
Kicsit kiakadtam, hogy a kengyelben lévő egyik csap meg sem moccant. Úgy kellett kisatuzni. Van rajta egy bordázott gumicső. nem igazán értem mire való, kiszedtem, lezsíroztam, visszatettem, mozgott. Öt perc múlva újra beállt. Lerántottam és nélküle raktam össze. Tipp-topp lett.
De akkok mire való az a gumibigyó?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1683 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 08:18:40 »

Az egy porvédő burkolat. Olyan erős kb mint egy óvszer, szóval nehéz elhinni, hogy attól állt be.

Néhány hete nagy sebességről fékezve hallottam, hogy búg a jószág.
Korábban már jelezték, hogy a hátsó tárcsa elérte a végstádiumot, úgyhogy lekaptam. Ha már miszlikben volt, megpuccantottam a féknyerget, kengyelt, miegymást.
Kicsit kiakadtam, hogy a kengyelben lévő egyik csap meg sem moccant. Úgy kellett kisatuzni. Van rajta egy bordázott gumicső. nem igazán értem mire való, kiszedtem, lezsíroztam, visszatettem, mozgott. Öt perc múlva újra beállt. Lerántottam és nélküle raktam össze. Tipp-topp lett.
De akkok mire való az a gumibigyó?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1684 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 08:33:22 »

Az egy porvédő burkolat. Olyan erős kb mint egy óvszer, szóval nehéz elhinni, hogy attól állt be.

Nem arra gondolt. vigyor3 Mindegyik féknyeregnél az egyik úszó csapon van egy bordázott gumicső, a másik meg teljes egészében acél (gumicső nélkül)...gondolom rezgéscsillapítás miatt tettek az egyikre gumit..de valóban jobban szorul a gumis csap. Múlt héten zsíroztam le az összes csapot, direkt ez miatt a gumi vacak miatt szilikonzsírral, hogy ne nyúljon ki mert akkor szorul.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1685 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 08:51:59 »

Nem arra gondolt. vigyor3 Mindegyik féknyeregnél az egyik úszó csapon van egy bordázott gumicső, a másik meg teljes egészében acél (gumicső nélkül)...gondolom rezgéscsillapítás miatt tettek az egyikre gumit..de valóban jobban szorul a gumis csap. Múlt héten zsíroztam le az összes csapot, direkt ez miatt a gumi vacak miatt szilikonzsírral, hogy ne nyúljon ki mert akkor szorul.
facelift-nél elvileg kijavították. neked olyan a donor, nem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1686 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 09:01:40 »

facelift-nél elvileg kijavították. neked olyan a donor, nem??
Nem javítottak ott semmit, nekem 2006-os a komplett hátsó fék, és ott is ugyanolyan. (egyébként igen faceliftes a donor)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1687 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 09:06:29 »

Nem javítottak ott semmit, nekem 2006-os a komplett hátsó fék, és ott is ugyanolyan. (egyébként igen faceliftes a donor)
pedig elvileg 1x javították a berohadó féknyergeket, 1x meg a berohadó fékkötelet. csak nem tom, hogy melyik faceliftben melyik volt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1688 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 09:10:03 »

pedig elvileg 1x javították a berohadó féknyergeket, 1x meg a berohadó fékkötelet. csak nem tom, hogy melyik faceliftben melyik volt vigyor3
A nyereg az más egy picit, de ezek a csúszkák ugyanazok.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1689 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 15:48:07 »

Itt lehet a kutya elhantolva! Sima vödrös piros zsírral kenyeszeltem meg... Talán ettől szorult meg. Mindegy, kivettem, ha nem okoz gondot, vissza nem teszem.

Nem arra gondolt. vigyor3 Mindegyik féknyeregnél az egyik úszó csapon van egy bordázott gumicső, a másik meg teljes egészében acél (gumicső nélkül)...gondolom rezgéscsillapítás miatt tettek az egyikre gumit..de valóban jobban szorul a gumis csap. Múlt héten zsíroztam le az összes csapot, direkt ez miatt a gumi vacak miatt szilikonzsírral, hogy ne nyúljon ki mert akkor szorul.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1690 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 16:47:25 »

Itt lehet a kutya elhantolva! Sima vödrös piros zsírral kenyeszeltem meg... Talán ettől szorult meg. Mindegy, kivettem, ha nem okoz gondot, vissza nem teszem.

Szerintem nem lesz gondod nélküle!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1691 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:12:34 »

Kidobás előtt meg lehet próbálni  smile


Egy ujat nem volt szivem elkezdeni osszefurkalni, hatha megsem lesz koser. De eleg sima ugy volt, viszonylag puha vasbol van a tarcsa, kobaltos furohegy, mint a vajba. Persze toltam ala furoolajozot is, ahogy kell, nem csak ugy hubelebalazs modjara. Majd ki kell talalni par alkalmas mintat. Az 5 kerekcsavar miatt mindenkeppen ilyen otos osztasouban gondolkodnek. Ha esetleg valakinek otlete van, hogy milyet szeretne, szivesen veszem "Megoldjuk!" jeligere a kiadoba. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #1692 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 08:23:52 »

Esetleg olyan mintát, mint amilyen az asszony aluszegecses lakkbőr tangáján van?  wow1 smitten

A fúrkálásnak az optikai hatáson túl van valami értelme? Már ha nézi egyáltalán valaki...

Egy ujat nem volt szivem elkezdeni osszefurkalni, hatha megsem lesz koser. De eleg sima ugy volt, viszonylag puha vasbol van a tarcsa, kobaltos furohegy, mint a vajba. Persze toltam ala furoolajozot is, ahogy kell, nem csak ugy hubelebalazs modjara. Majd ki kell talalni par alkalmas mintat. Az 5 kerekcsavar miatt mindenkeppen ilyen otos osztasouban gondolkodnek. Ha esetleg valakinek otlete van, hogy milyet szeretne, szivesen veszem "Megoldjuk!" jeligere a kiadoba. Smiley

AndyA
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1693 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 08:54:43 »

Az az értelme, hogy a házilagos barkácsolás után nem kell centíroztatni a felniket, mert nem lesz értelme.
 
Esetleg olyan mintát, mint amilyen az asszony aluszegecses lakkbőr tangáján van?  wow1 smitten

A fúrkálásnak az optikai hatáson túl van valami értelme? Már ha nézi egyáltalán valaki...

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1694 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 10:49:11 »

Egy ujat nem volt szivem elkezdeni osszefurkalni, hatha megsem lesz koser. De eleg sima ugy volt, viszonylag puha vasbol van a tarcsa, kobaltos furohegy, mint a vajba. Persze toltam ala furoolajozot is, ahogy kell, nem csak ugy hubelebalazs modjara. Majd ki kell talalni par alkalmas mintat. Az 5 kerekcsavar miatt mindenkeppen ilyen otos osztasouban gondolkodnek. Ha esetleg valakinek otlete van, hogy milyet szeretne, szivesen veszem "Megoldjuk!" jeligere a kiadoba. Smiley

AndyA

Te most találomra fúrkálni akarsz bele lukakat? Én nem nagyon értek hozzá, de azért gondolom ez nem úgy működik hogy megfúrom itt-ott és kész...Pl. nem gyengül el a tárcsa, nem fúrsz bele a "hűtőbordába"? Nekem mindegy, de személy szerint soha nem tennék fel ilyen házibarkács "sport" tárcsát... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1695 Dátum: 2011.09.26 hétfő, 11:26:16 »

Te most találomra fúrkálni akarsz bele lukakat? Én nem nagyon értek hozzá, de azért gondolom ez nem úgy működik hogy megfúrom itt-ott és kész...Pl. nem gyengül el a tárcsa, nem fúrsz bele a "hűtőbordába"? Nekem mindegy, de személy szerint soha nem tennék fel ilyen házibarkács "sport" tárcsát... vigyor3

Nem talalomra, es nem "itt-ott", hanem pontosan merve es jelolve. A hutobordaba belefurastol meg nem gyengul el a tarcsa, attol nem kell tartani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1696 Dátum: 2011.09.28 szerda, 11:33:28 »

Hali !!
 Kellene a mondimba 2 hátsó féknyereg, vadi új érdekelne, esetleg van valakinek feleslegbe. Vagy hol volna érdemes                 beszerezni olcson ??
          Előre is köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1697 Dátum: 2011.09.28 szerda, 11:48:58 »

Hali !!
 Kellene a mondimba 2 hátsó féknyereg, vadi új érdekelne, esetleg van valakinek feleslegbe. Vagy hol volna érdemes                 beszerezni olcson ??
          Előre is köszi

Mi a Nagyautóban, a Cromaxban szoktunk vásárolni. De Wyctor még jobb árakat ad a gyári alkatrészekre.
A nagyautót fel tudod hívni, a Cromaxnak van webshopja, de még jobb, ha írsz a Wyctornak, és ő is ad rá árakat.
Aztán persze vannak még más beszerzési források, a Bárdi és a Unix, de ott a kedvezmény mértékén múlik a dolog.
Remélem, segítettem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #1698 Dátum: 2011.09.28 szerda, 12:11:51 »

Mi a Nagyautóban, a Cromaxban szoktunk vásárolni. De Wyctor még jobb árakat ad a gyári alkatrészekre.
A nagyautót fel tudod hívni, a Cromaxnak van webshopja, de még jobb, ha írsz a Wyctornak, és ő is ad rá árakat.
Aztán persze vannak még más beszerzési források, a Bárdi és a Unix, de ott a kedvezmény mértékén múlik a dolog.
Remélem, segítettem...

  Köszi Angel
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1699 Dátum: 2011.09.28 szerda, 17:26:00 »

Hali !!
 Kellene a mondimba 2 hátsó féknyereg, vadi új érdekelne, esetleg van valakinek feleslegbe. Vagy hol volna érdemes                 beszerezni olcson ??
          Előre is köszi

Újat nem tudok, de itt volt egy ilyen ajánlat is:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg557540#msg557540
Naplózva
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.