Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:02:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3071033 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1950 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 09:58:55 »

A zold es a piros kozott mi a kulonbseg? Nekem piros gyari ment a kormanyszervomba 2 honapja.
én is ezt jártam körbe, de jelentősége nem sok. Előírás lett x. évtől, hogy a piros helyett az új szabványnak megfelelő zöld trutyit rakják bele. Faq-ban is le van írva, hogy már zöld kell bele, de ha 2-3 évente lecseréled, nem hiszem, hogy pórul járnál a pirossal.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1951 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 12:08:20 »

A zold es a piros kozott mi a kulonbseg? Nekem piros gyari ment a kormanyszervomba 2 honapja.
Tisztelt Fórumtárs!
2003 11 hó után rendszeresitették a WSS-M2C-204 A2 zöld szinü szervó olajat, mely már alkalmas az elektro-hydraulikus szervoval szerelt jáművekbe is. Ezidő után mindegyik tipusba ezt használják. Én saját tapasztalatból mondom, minden 2-3 ik évben cserélem.(Szervizes barátom mondja, hogy nagyon ritkán cserélnek külön kérésre szervó olajat.)  Én 5év után cseréltem előszőr, és igen meglepődtem az olaj szennyezetségén és a viszkózitásán az uj olajjal összehasonlitva. Szerintem hosszútávon meghálálja a szervorendszer az olaj cserét. Ez egy olyan kérdés mint az, hogy a sebváltóban nem kell olajat cserélni mert kibirja csere nélkül a bontóig. (Ez egy jó reklám szöveg de abszolute nem igaz)
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1952 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 12:34:14 »

Tisztelt Fórumtárs!
2003 11 hó után rendszeresitették a WSS-M2C-204 A2 zöld szinü szervó olajat, mely már alkalmas az elektro-hydraulikus szervoval szerelt jáművekbe is. Ezidő után mindegyik tipusba ezt használják. Én saját tapasztalatból mondom, minden 2-3 ik évben cserélem.(Szervizes barátom mondja, hogy nagyon ritkán cserélnek külön kérésre szervó olajat.)  Én 5év után cseréltem előszőr, és igen meglepődtem az olaj szennyezetségén és a viszkózitásán az uj olajjal összehasonlitva. Szerintem hosszútávon meghálálja a szervorendszer az olaj cserét. Ez egy olyan kérdés mint az, hogy a sebváltóban nem kell olajat cserélni mert kibirja csere nélkül a bontóig. (Ez egy jó reklám szöveg de abszolute nem igaz)
Tisztelettel László!

Hali,
nekem a haver szerelő azt mondta ATF Dexron III olaj megfelel így az alábbit vettem. Sajna nem volt időnk lecserélni a 2 ünnep között így még a csomitartóban lapul az olaj.
Nem vagyok benne biztos de lehet ez piros. Akkor most jó bele vagy nem? Jelenleg piros (gyári) szervóolaj van a rendszerben.

CASTROL TRANSMAX DEX III.MULTIVEHICLE
Többcélú hajtómű folyadék automata váltókhoz, amely mindazon személygépkocsi és teherjármű automata sebességváltójában és szervo kormányművében használható, ahol a gyártómű GM Dexron III vagy Ford Mercon minősítést ír elő. Megfelel a Dexron III H és Ford Mercon követelménynek, MB236.9, MAN 339 Typ V1 és Z1, Allison TES 389, ZF TE-ML04D/14A/17C, Voith H55.6335.3X, Volvo 9
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1953 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 12:51:44 »

Köszönöm!
Nekem 2 hónapja került bele, teljes olajcsere volt, nem tervezetten  hehe (eldurrant a szervó nyomócső)
A nagyautónál vettem gyárit, és pirosat adtak, de Vik mondta, hogy jó bele.
Esetleg legközelebb majd zöld lesz. Én is híve vagyok amúgy ezen olajak periodikus cseréjének.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1954 Dátum: 2012.01.06 péntek, 08:47:38 »

Hali,
nekem a haver szerelő azt mondta ATF Dexron III olaj megfelel így az alábbit vettem. Sajna nem volt időnk lecserélni a 2 ünnep között így még a csomitartóban lapul az olaj.
Nem vagyok benne biztos de lehet ez piros. Akkor most jó bele vagy nem? Jelenleg piros (gyári) szervóolaj van a rendszerben.

CASTROL TRANSMAX DEX III.MULTIVEHICLE
Többcélú hajtómű folyadék automata váltókhoz, amely mindazon személygépkocsi és teherjármű automata sebességváltójában és szervo kormányművében használható, ahol a gyártómű GM Dexron III vagy Ford Mercon minősítést ír elő. Megfelel a Dexron III H és Ford Mercon követelménynek, MB236.9, MAN 339 Typ V1 és Z1, Allison TES 389, ZF TE-ML04D/14A/17C, Voith H55.6335.3X, Volvo 9

Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen jó bele.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1955 Dátum: 2012.01.07 szombat, 09:16:57 »

Vegre felkerult az uj feknyereg a vasra. Total fel lett ujitva, szoval most mar van kezifekem  vigyor3 Ideje volt mar ugy 2-3 ev utan... vigyor3

A srac aki csinalta a felujitast nagyon szep munkat vegzett es korrekt, csak ajanlani tudom !  eljen
A regi feknyereg le kerult a geprol. A beteteket ugy kellett leverni a tarcsarol  szomoru1 Gyakorlatilag femig kopott mind a 2 hatso. Ezt kovetoen fel lett rakva a felujitott 2005-os feknyeregek. Sima ugy volt  vigyor3

Feknyereg felujitas es csere

Ilyen volt:





Ilyen lett:









« Utoljára szerkesztve: 2012.01.07 szombat, 09:19:15 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1956 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:39:04 »

Vegre felkerult az uj feknyereg a vasra. Total fel lett ujitva, szoval most mar van kezifekem  vigyor3 Ideje volt mar ugy 2-3 ev utan... vigyor3

A srac aki csinalta a felujitast nagyon szep munkat vegzett es korrekt, csak ajanlani tudom !  eljen
A regi feknyereg le kerult a geprol. A beteteket ugy kellett leverni a tarcsarol  szomoru1 Gyakorlatilag femig kopott mind a 2 hatso. Ezt kovetoen fel lett rakva a felujitott 2005-os feknyeregek. Sima ugy volt  vigyor3

Feknyereg felujitas es csere
Szép munka! eljen
Dobjuk be a közösbe a felújító srác elérhetőségét,kiteszem az FAQ-ba egy cikk kíséretében,és felhasználom a képeidet is(ha nem baj)!

....te ilyen alkatrészekkel jártál 3 évig? Shocked hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1957 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:43:40 »

Vegre felkerult az uj feknyereg a vasra. Total fel lett ujitva, szoval most mar van kezifekem  vigyor3 Ideje volt mar ugy 2-3 ev utan... vigyor3

A srac aki csinalta a felujitast nagyon szep munkat vegzett es korrekt, csak ajanlani tudom !  eljen
A regi feknyereg le kerult a geprol. A beteteket ugy kellett leverni a tarcsarol  szomoru1 Gyakorlatilag femig kopott mind a 2 hatso. Ezt kovetoen fel lett rakva a felujitott 2005-os feknyeregek. Sima ugy volt  vigyor3

Feknyereg felujitas es csere



eljen és ezek szerint gyors is eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1958 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:44:34 »

Szép munka! eljen
Dobjuk be a közösbe a felújító srác elérhetőségét,kiteszem az FAQ-ba egy cikk kíséretében,és felhasználom a képeidet is(ha nem baj)!
csak a közös képtárba dobd fel a képeket, hogy legyen egy helyen Wink
....te ilyen alkatrészekkel jártál 3 évig? Shocked hehe
persze, különben nem lenne miért szidni a mondeo-t eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1959 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:49:13 »

csak a közös képtárba dobd fel a képeket, hogy legyen egy helyen ;)persze, különben nem lenne miért szidni a mondeo-t eplus2
Az meg hol van?Képtár? Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1960 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:52:09 »

Az meg hol van?Képtár? Huh?
dobom pü-ben Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1961 Dátum: 2012.01.07 szombat, 17:41:21 »

Szép munka! eljen
Dobjuk be a közösbe a felújító srác elérhetőségét,kiteszem az FAQ-ba egy cikk kíséretében,és felhasználom a képeidet is(ha nem baj)!

....te ilyen alkatrészekkel jártál 3 évig? Shocked hehe

Amit latsz a kepen, az a 2005-os feknyereg. Az en regi nyergeimet inkabb nem mutatnam meg  vigyor3 De egyebkent kb. igy neznek ki, csak nincs kiszakadva a porvedo gumi. Egyebkent a Te feknyerged is igy nez ki, ha meg nem lett porfujva, festve  Wink
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1962 Dátum: 2012.01.07 szombat, 19:00:58 »

Amit latsz a kepen, az a 2005-os feknyereg. Az en regi nyergeimet inkabb nem mutatnam meg  vigyor3 De egyebkent kb. igy neznek ki, csak nincs kiszakadva a porvedo gumi. Egyebkent a Te feknyerged is igy nez ki, ha meg nem lett porfujva, festve  Wink
tavaly lekentem réz színűre őket hammerájttal! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
akela
Vendég
« Új hozzászólás #1963 Dátum: 2012.01.07 szombat, 19:10:18 »

Az meg hol van?Képtár? Huh?
Nyilván én nem látom a fától,de én sem tudom hol van
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1964 Dátum: 2012.01.07 szombat, 19:34:37 »

Nyilván én nem látom a fától,de én sem tudom hol van
pillanatnyilag még nem nyilvános a nagyközönség számára.gondolom ha majd egyszer működni fog a galéria,akkor minden képet át lehet majd tenni onnan.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
akela
Vendég
« Új hozzászólás #1965 Dátum: 2012.01.07 szombat, 20:06:55 »

pillanatnyilag még nem nyilvános a nagyközönség számára.gondolom ha majd egyszer működni fog a galéria,akkor minden képet át lehet majd tenni onnan.... Roll Eyes
Értem,köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1966 Dátum: 2012.01.07 szombat, 20:16:22 »

pillanatnyilag még nem nyilvános a nagyközönség számára.gondolom ha majd egyszer működni fog a galéria,akkor minden képet át lehet majd tenni onnan.... Roll Eyes
pontosan eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1967 Dátum: 2012.01.07 szombat, 21:38:34 »

tavaly lekentem réz színűre őket hammerájttal! eljen

 taps eljen
Naplózva

blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1968 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:30:28 »

tavaly lekentem réz színűre őket hammerájttal! eljen
tavasszal meg le is égtek róla eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1969 Dátum: 2012.01.07 szombat, 23:49:37 »

Szia.Kellene a fel újító csávó elérhetősége.Meg dobod nekem PÚ-ben.



Vegre felkerult az uj feknyereg a vasra. Total fel lett ujitva, szoval most mar van kezifekem  vigyor3 Ideje volt mar ugy 2-3 ev utan... vigyor3

A srac aki csinalta a felujitast nagyon szep munkat vegzett es korrekt, csak ajanlani tudom !  eljen
A regi feknyereg le kerult a geprol. A beteteket ugy kellett leverni a tarcsarol  szomoru1 Gyakorlatilag femig kopott mind a 2 hatso. Ezt kovetoen fel lett rakva a felujitott 2005-os feknyeregek. Sima ugy volt  vigyor3

Feknyereg felujitas es csere

Ilyen volt:

[img width=800 height=600]http://amigos.amiga.hu/zacci/MK_III-feknyereg/Nyergek%20001.jpg[/img

[img width=800 height=600]http://amigos.amiga.hu/zacci/MK_III-feknyereg/Nyergek%20002.jpg[/img

Ilyen lett:

[img width=450 height=600]http://amigos.amiga.hu/zacci/MK_III-feknyereg/K%E9p0028.jpg[/img

[img width=450 height=600]http://amigos.amiga.hu/zacci/MK_III-feknyereg/K%E9p0029.jpg[/img

[img width=450 height=600]http://amigos.amiga.hu/zacci/MK_III-feknyereg/K%E9p0027.jpg[/img

[img width=450 height=600]http://amigos.amiga.hu/zacci/MK_III-feknyereg/K%E9p0030.jpg[/img


« Utoljára szerkesztve: 2012.01.08 vasárnap, 10:58:08 írta AndyA » Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1970 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 09:59:45 »

Szia.Kellene a fel újító csávó elérhetősége.Meg dobod nekem PÚ-ben.
XI.ker.
Azt írja, hogy 2 nap alatt elkészíti, 8.000 Ft/db áron.

Elérhetőség: Szabó Attila gyikusz5@gmail.com



Majd készítek már egy cikket róla......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #1971 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 11:33:57 »

Köszike.


XI.ker.
Azt írja, hogy 2 nap alatt elkészíti, 8.000 Ft/db áron.

Elérhetőség: Szabó Attila gyikusz5@gmail.com



Majd készítek már egy cikket róla......
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #1972 Dátum: 2012.01.10 kedd, 16:39:10 »

Hátsó féknyereghez lehet kapni felújítő készlelet, Ha igen hol mert én is szeretném restaurálni jobb hátsó beállt. 2001 tddi kombi
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1973 Dátum: 2012.01.10 kedd, 16:42:23 »

Hátsó féknyereghez lehet kapni felújítő készlelet, Ha igen hol mert én is szeretném restaurálni jobb hátsó beállt. 2001 tddi kombi

Pl Cromax. De szerintem ez nem fogja megoldani a problémádat, mivel nem csak a gumigyűrűket kell cserélni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1974 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:29:19 »

Az első féktárcsák mögött nem kellene lennie egy hasonló védőlemeznek, mint ami a hátsó fékeknél van?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1975 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 19:38:21 »

Az első féktárcsák mögött nem kellene lennie egy hasonló védőlemeznek, mint ami a hátsó fékeknél van?

AndyA
Elöl nincs
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1976 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:33:36 »

Elöl nincs

Nem is létezik hozzá? Ha van, én szívesen tennék. Még a Skoda Feliciámon is volt...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1977 Dátum: 2012.01.22 vasárnap, 20:38:04 »

Nem is létezik hozzá? Ha van, én szívesen tennék. Még a Skoda Feliciámon is volt...

AndyA
Még mondeon nem láttam. Miért szeretnél olyat?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1978 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 09:54:28 »

Még mondeon nem láttam. Miért szeretnél olyat?

Mostanában elég sok vizet kap a belső oldalról a tárcsa, és picit "megégett". Ez a lemez elvileg pont ezt védene ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1979 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:02:07 »

Mostanában elég sok vizet kap a belső oldalról a tárcsa, és picit "megégett". Ez a lemez elvileg pont ezt védene ki.

AndyA
A szennyeződéseket talán jobban távoltartaná..de lehet a hűtés rovására menne.
Inkább jó minőségű fékcuccokban gondolkozz, ferodo, bosch, ate..esetleg nézd meg a csúszkák nincsenek e beszorulva.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1980 Dátum: 2012.01.23 hétfő, 13:18:34 »

A szennyeződéseket talán jobban távoltartaná..de lehet a hűtés rovására menne.
Inkább jó minőségű fékcuccokban gondolkozz, ferodo, bosch, ate..esetleg nézd meg a csúszkák nincsenek e beszorulva.

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #1981 Dátum: 2012.01.27 péntek, 14:28:18 »

Sziasztok!

Néhány napja cseréltem első fékbetéteket a "wiki" leírás alapján. Azóta fékezésnél utána tud menni a lábam, szóval nem keményedik fel teljesen a pedál, mint előtte, de nem is esik be. Csak úgy szép lassan megy előre. A főfékhengernél történhet valami, amikor visszanyomom a munkahengereket alap állapotba? Az olajszint most mondjuk magasabban van, mint a max. jelzés, de szerintem ez nem lehet a jelenség oka. A fék egyébként jól fog, de mégis nem normális ez a jelenség.

Köszi a tanácsokat.
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1982 Dátum: 2012.01.27 péntek, 14:34:32 »

Sziasztok!

Néhány napja cseréltem első fékbetéteket a "wiki" leírás alapján. Azóta fékezésnél utána tud menni a lábam, szóval nem keményedik fel teljesen a pedál, mint előtte, de nem is esik be. Csak úgy szép lassan megy előre. A főfékhengernél történhet valami, amikor visszanyomom a munkahengereket alap állapotba? Az olajszint most mondjuk magasabban van, mint a max. jelzés, de szerintem ez nem lehet a jelenség oka. A fék egyébként jól fog, de mégis nem normális ez a jelenség.

Köszi a tanácsokat.
Légtelenítsd le, utána jó lesz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #1983 Dátum: 2012.01.27 péntek, 15:28:05 »

Légtelenítsd le, utána jó lesz.

Szerelő mondta, hogy a légtelenítés ilyenkor nem segít, de én azért megpróbálom.
Köszi.
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1984 Dátum: 2012.01.27 péntek, 15:44:22 »

Szerelő mondta, hogy a légtelenítés ilyenkor nem segít, de én azért megpróbálom.
Köszi.

Én is hallottam olyat, hogy nem tesz jót a főfékhenger belső tömítéseinek, ha visszanyomják bele a folyadékot.
Ezért csinálják néhányan azt, hogy a gumicsövet elszorítják, és a légtelenítőn nyomják ki a fékfolyadékot a munkahenger
visszanyomásakor.
De egy légtelenítéssel mindenképp érdemes megpróbálkozni.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1985 Dátum: 2012.01.27 péntek, 16:37:37 »

Szerelő mondta, hogy a légtelenítés ilyenkor nem segít, de én azért megpróbálom.
Köszi.
Szia! Jól mondta a szerelő, ugyan is fékbetét cserénél nem szokott levegő kerülni a rendszerbe, de ettől függetlenül, nem árt megnézni. Ha jól értelmeztem, akkor csak betétet cseréltél és a tárcsával nem csináltál semmit, ezért valószínűbb, hogy még nem kopott össze a betét a tárcsával és valamelyik része eléri már a tárcsát de a másik szélénél még hézag van, tehát a dugattyúk kénytelenek hosszabb utat megtenni, hogy a betét teljesen nekifeszüljön a tárcsának. Ez azzal jár hogy beljebb megy a pedál és ez okozhat olyan érzést is a pedálon mintha levegős lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.27 péntek, 16:41:21 írta Kusti1 » Naplózva
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #1986 Dátum: 2012.01.27 péntek, 23:37:56 »

Én is hallottam olyat, hogy nem tesz jót a főfékhenger belső tömítéseinek, ha visszanyomják bele a folyadékot.
Ezért csinálják néhányan azt, hogy a gumicsövet elszorítják, és a légtelenítőn nyomják ki a fékfolyadékot a munkahenger
visszanyomásakor.
De egy légtelenítéssel mindenképp érdemes megpróbálkozni.

Ha esetleg nem hoz eredményt a légtelenítés, akkor van-e lehetőség a főfékhenger belső tömítéseinek cseréjére felújító kittel?
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #1987 Dátum: 2012.01.27 péntek, 23:52:16 »

Ha esetleg nem hoz eredményt a légtelenítés, akkor van-e lehetőség a főfékhenger belső tömítéseinek cseréjére felújító kittel?

Létezik felújító készlet, de sajnos nem tudom, hogy abban van-e minden, ami neked kellhet.
Én a helyedben felkeresnék egy szakszervizt, ami foglalkozik ilyesmivel.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1988 Dátum: 2012.01.28 szombat, 06:38:02 »

Létezik felújító készlet, de sajnos nem tudom, hogy abban van-e minden, ami neked kellhet.
Én a helyedben felkeresnék egy szakszervizt, ami foglalkozik ilyesmivel.
Tisztelt Fórumtárs!
Létezik teljes felujitó készlet. Én az UNIX-nál vettem kb 1500-2000Tf-ért. Minden tömitő gyűrűt, zéger gyűrűt, tartalmaz. Szerintem sem kifejezetten jó visszanyomni a fékolajat a fékhengerek felől a rendszerbe, mert sérülhet az ABS nyomás szabályozó rendszer, és a főfékhenger tömitése. (nem megfelelő a nyomás iránya) Fenn áll annak a veszélye, hogy szennyezö idegen anyagot nyomunk vissza az ABS hyraulikus nyomás szabályozójába és a főfékhengerbe. A preciz megoldás a fékcső elszoritása és a légtelenitő csavaron keresztül, leengedni a fékolajat a dugattyú visszanyomásakor, majd pótolni a hiányzó fékfolyadékot. A főfékhenger javitása nagyfoku tisztaságot, precizitás, és hozzáértő gyakorlatot igényel!
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1989 Dátum: 2012.01.28 szombat, 12:55:43 »

Én is hallottam olyat, hogy nem tesz jót a főfékhenger belső tömítéseinek, ha visszanyomják bele a folyadékot.
Ezért csinálják néhányan azt, hogy a gumicsövet elszorítják, és a légtelenítőn nyomják ki a fékfolyadékot a munkahenger
visszanyomásakor.
De egy légtelenítéssel mindenképp érdemes megpróbálkozni.

Normál üzemi működés, hogy ott visszamegy a fékfolyadék!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #1990 Dátum: 2012.01.28 szombat, 13:34:25 »

Sziasztok!

Szeretném kicserélni a Tárcsákat, még a gyáriak vannak fent, a betétekben kb 16000km-van gondolom azokat még nem kell cserélni, Motocraft betétek vannak fent.
Nézegetem a kinálatot Cromaxnál de nemsok van. Jó lenne valami fúrt mart tárcsa, de gondolom azok már elvannak szállva árban rendesen.
Ki mit tudna ajánlani ,illetve jó lenne valami webshop vagy bolt ahonnan meg tudom rendelni őket.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1991 Dátum: 2012.01.28 szombat, 14:22:47 »

Sziasztok!

Szeretném kicserélni a Tárcsákat, még a gyáriak vannak fent, a betétekben kb 16000km-van gondolom azokat még nem kell cserélni, Motocraft betétek vannak fent.
Nézegetem a kinálatot Cromaxnál de nemsok van. Jó lenne valami fúrt mart tárcsa, de gondolom azok már elvannak szállva árban rendesen.
Ki mit tudna ajánlani ,illetve jó lenne valami webshop vagy bolt ahonnan meg tudom rendelni őket.

A Tárcsákat én együtt cserélném a Betétekkel. És nem vennék fúrt-mart tárcsát, mert attól gyorsabban kopnak a betétek, és hát nem versenygépról van szó... ha nem elég a fékhatás, inkább valami komolyabb Tárcsát és Betétet vennék.
Keresd Wyctort is alkatrészügyben (itt a fórumon).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1992 Dátum: 2012.01.28 szombat, 14:25:29 »

Normál üzemi működés, hogy ott visszamegy a fékfolyadék!

AndyA
Szia! Így van, hiszen mikor elengeded a benyomott fékpedált akkor is visszamegy a fékfolyadék. eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1993 Dátum: 2012.01.28 szombat, 14:27:32 »

Szia! Így van, hiszen mikor elengeded a benyomott fékpedált akkor is visszamegy a fékfolyadék. eljen

Azért nem teljesen erről van szó...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1994 Dátum: 2012.01.28 szombat, 15:11:22 »

Sziasztok!

Szeretném kicserélni a Tárcsákat, még a gyáriak vannak fent, a betétekben kb 16000km-van gondolom azokat még nem kell cserélni, Motocraft betétek vannak fent.
Nézegetem a kinálatot Cromaxnál de nemsok van. Jó lenne valami fúrt mart tárcsa, de gondolom azok már elvannak szállva árban rendesen.
Ki mit tudna ajánlani ,illetve jó lenne valami webshop vagy bolt ahonnan meg tudom rendelni őket.

Én a Ferodot ajánlom: http://www.szilkerauto.hu/sct/326110/Mondeo_III

 wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #1995 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 00:25:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
Létezik teljes felujitó készlet. Én az UNIX-nál vettem kb 1500-2000Tf-ért. Minden tömitő gyűrűt, zéger gyűrűt, tartalmaz. Szerintem sem kifejezetten jó visszanyomni a fékolajat a fékhengerek felől a rendszerbe, mert sérülhet az ABS nyomás szabályozó rendszer, és a főfékhenger tömitése. (nem megfelelő a nyomás iránya) Fenn áll annak a veszélye, hogy szennyezö idegen anyagot nyomunk vissza az ABS hyraulikus nyomás szabályozójába és a főfékhengerbe. A preciz megoldás a fékcső elszoritása és a légtelenitő csavaron keresztül, leengedni a fékolajat a dugattyú visszanyomásakor, majd pótolni a hiányzó fékfolyadékot. A főfékhenger javitása nagyfoku tisztaságot, precizitás, és hozzáértő gyakorlatot igényel!
Tisztelettel László!

A "wiki" leírásban nem szerepel sajnos, hogy a fékdugattyú visszanyomását az idézett módon kellene végrehajtani. Ezzel ki kellene egészíteni a cikket!
Megpróbálom a légtelenítést, hátha bejön.

Köszi a válaszokat, ha valaki még tud okosságot ezzel kapcsolatban, ne habozzon ide írni.
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1996 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 14:45:31 »


Én pedig a brembo tárcsa / textar betét párost  eljen
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1997 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:07:25 »

Én pedig a brembo tárcsa / textar betét párost  eljen

Nekem a Brembo tárcsa nem jött be mert nagyon hamar eldeformálódott./A boltos szerint mostanában sok panasz volt rá/
A könnyen hozzáférhető megfizethető árú és jó minőségű a Textar és a Ferodo.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1998 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:19:46 »

Nekem a Brembo tárcsa nem jött be mert nagyon hamar eldeformálódott./A boltos szerint mostanában sok panasz volt rá/
A könnyen hozzáférhető megfizethető árú és jó minőségű a Textar és a Ferodo.
Pedig pont azt akartam mondani, hogy van benne vagy 45-50K Km és semennyit nem ráz, nem üt, hibátlan!
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #1999 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 16:00:28 »

Nekem a Brembo tárcsa nem jött be mert nagyon hamar eldeformálódott./A boltos szerint mostanában sok panasz volt rá/
A könnyen hozzáférhető megfizethető árú és jó minőségű a Textar és a Ferodo.
Szia! Ez így igaz, sajnos sok esetben fordul elő a Brembo tárcsákkal, hogy megvetemednek.
Nekem még a Zimmermann és Ate Power Disc tárcsával, volt és van nagyon jó tapasztalatom, igaz mindkettőre jellemző, hogy egy komolyabb betéttel párosítva, érezhetően jobb a fékhatás velük, mint a gyárival, de ennek az az ára, hogy mire elfogy a betét, arra cserés lesz a tárcsa is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.