Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:26:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3072183 alkalommal)
0 Felhasználó és 152 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 09:51:28 »

Helló!
Nekem facelift elötti van és éppen hátsó textar betéteket keresek..
Ha ez yo 2002-es mk3 mondihoz akkor engem érdekelne a téma.Wink
Jó pízé;)
Üdv.:
Nino

Szia!

Fék melegedés???
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 11:07:30 »

Hát kicsit melegszik igen.. Plusz hátul is hallom a nyikorgó hangot.. Ugyan úgy mint múltkor elöl. Elöl egy fékbetét csere megoldotta a nyikorgást(textárra cseréltem az LPR-t).Valószínűleg most érte el a halál a hátsó betéteket.
Tudod hátul a felújított nyergek vannak... gondolom akkor berohadásos probléma már csak nem lehet.(Remélem legalábbis.. Cheesy)
Üdv.:
Nino
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 11:10:29 »

Hát kicsit melegszik igen.. Plusz hátul is hallom a nyikorgó hangot.. Ugyan úgy mint múltkor elöl. Elöl egy fékbetét csere megoldotta a nyikorgást(textárra cseréltem az LPR-t).Valószínűleg most érte el a halál a hátsó betéteket.
Tudod hátul a felújított nyergek vannak... gondolom akkor berohadásos probléma már csak nem lehet.(Remélem legalábbis.. Cheesy)
Üdv.:
Nino

Nekem is nyikorgás volt... szinte teljesen elkopott a betét, és hozzáért a tárcsa vállához.
Persze, a betét szorult, nem tudott mozogni, ezért kopott el, a másik, és a másik oldalon a 2 betéten még több centi volt.
De hát így nincs mit tenni, cseréltem a betéteket. Ja, és meg kell egy kicsik drótkefézni a féknyerget, hogy ne szoruljon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 11:17:14 »

Hát kicsit melegszik igen.. Plusz hátul is hallom a nyikorgó hangot.. Ugyan úgy mint múltkor elöl. Elöl egy fékbetét csere megoldotta a nyikorgást(textárra cseréltem az LPR-t).Valószínűleg most érte el a halál a hátsó betéteket.
Tudod hátul a felújított nyergek vannak... gondolom akkor berohadásos probléma már csak nem lehet.(Remélem legalábbis.. Cheesy)
Üdv.:
Nino

Ha azóta nem cseréltél betétet, akkor elég jól meg van égve hátul. Az nyikoroghat! Ha cseréled a betétet, nézd meg hogy a féknyereg csúszkái nincsenek-e megszorulva(ez az amire a féknyereg fel van rögzítve csavarokkal, 2db/oldal). Megtisztítottuk, megzsíroztuk akkor, de ha a benne levő gumi megdagad, megszorulhat! Azoknak könnyedén kell mozdulni, kézzel mozgatva!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 11:54:46 »

Igen. Hátul még nem cseréltem betéteket... ez igaz... nagyon úgy néz ki hogy az lesz amúgy :S Sad.
LPR-t ne vegyen senki ..Sad. Én ezt most tanultam meg.. Bár az első tárcsa az az és annak nincs baja.. Tehát lehet hogy csak a betéteik szarok.. :S
Kéne akkor találni egy yoo árú textrat betétet hátra.
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:25:25 »

Sziasztok az első féktárcsákat cseréltem le komplett ,betét +tárcsa (ferodo). És az lenne a kérdésem hogy az első tárcsáknak mennyi az alsó szabályzási mérete?Mert ha még szabályozható ,akkor ingyen odaadom akinek szüksége van rá. wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:57:48 »

Sziasztok az első féktárcsákat cseréltem le komplett ,betét +tárcsa (ferodo). És az lenne a kérdésem hogy az első tárcsáknak mennyi az alsó szabályzási mérete?Mert ha még szabályozható ,akkor ingyen odaadom akinek szüksége van rá. wave
talán 24az eredeti méret,és22 alá nem mehet.......asszem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 22:22:36 »

Sziasztok az első féktárcsákat cseréltem le komplett ,betét +tárcsa (ferodo). És az lenne a kérdésem hogy az első tárcsáknak mennyi az alsó szabályzási mérete?Mert ha még szabályozható ,akkor ingyen odaadom akinek szüksége van rá. wave
Ha már rázott akkor kuka. Ha nem akkor is. Nem kéne egy kopott hűtött tárcsát szabályozgatni.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 22:31:37 »

szerintem az mar csak pohartartonak jo vagy betonvasnak. irtak mar it hogy a felszabalyozott tarcsa nem tartott sokat. Nem eri meg a befektetest meg akkor se ha te vagy az esztergapad tulajdonosa...
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 22:46:55 »

Ha már rázott akkor kuka. Ha nem akkor is. Nem kéne egy kopott hűtött tárcsát szabályozgatni.
Oké akkor kuka de azért köszi a válaszokat integet2
Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2012.06.12 kedd, 07:56:41 »

Helló!
Nekem facelift elötti van és éppen hátsó textar betéteket keresek..
Ha ez yo 2002-es mk3 mondihoz akkor engem érdekelne a téma.Wink
Jó pízé;)
Üdv.:
Nino
Írtam PÜ-t!
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2012.06.12 kedd, 09:10:00 »

talán 24az eredeti méret,és22 alá nem mehet.......asszem.
Jól tudod, pont annyi. worship
Tisztelettel László! wave
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2012.06.12 kedd, 09:43:59 »

Esetleg valakinek tipp hogy hogy tudunk egyértelműen beazonosítani egy fékbetét szettet facelift elötti mondihoz. Hátsó textar szettről van szó.
Üdv.:
Nino
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2012.06.12 kedd, 10:14:20 »

Nahát most már 100%, hogy a cincogó hangot a fékem adja.
Hétvégén néhány erőteljes 100-0-ra fékezés után megszűnt, de pár km után újra előjött.

Beszéltem a szerelőmmel, aki csinálta, határozottan mondta (én is így emlékszem), hogy bezsírozta a csúszkákat, tehát az elméletileg nem okozhatja.

A teljes fékrendszert március végén rakattam rendbe (betétek, tárcsák, hátul 2 fékcső cseréje, hátsó féknyergek felújítása), azóta kb. 2000 km-t mentünk az autóval. A hétvégi erőteljes fékezgetések kivételével nem volt nagy fékezés, tehát nem hinném, hogy pl. megégtek a betétek.

Mi okozhatja ezt a most már állandóan jelenlevő és nagyon zavaró hangot?
Lehetséges lenne, hogy elől a Brembo tárcsa + Textar betét együtt dolgozva ilyen hangot ad ki? (Mert szerintem előlről jön a hang.) Vagy lenne valami nem odavaló anyag valamelyik betétben?

Az a vicces és elkeserítő, hogy a régi fékrendszerem a kopott betétekkel, tárcsákkal és a berohadt hátsó nyergekkel se volt gyengébb, rosszabb és nem is cicergett.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2012.06.12 kedd, 10:32:31 »

valami beleer a mozgo alkatreszek egyikebe. Erdemes lenne kozelrol megvizsgalni es kopasnyomokat keresni (csikozas a tarcsan pl). lehet osszeszedtel egy kovecsket ami beallt valamelyik fekbetetbe.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2012.06.12 kedd, 12:42:32 »

valami beleer a mozgo alkatreszek egyikebe. Erdemes lenne kozelrol megvizsgalni es kopasnyomokat keresni (csikozas a tarcsan pl). lehet osszeszedtel egy kovecsket ami beallt valamelyik fekbetetbe.

A tárcsán nem látok nyomokat, melyek arra utalnának, hogy lenne valami a betétekben. De attól még lehet.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2012.06.12 kedd, 13:29:38 »

A tárcsán nem látok nyomokat, melyek arra utalnának, hogy lenne valami a betétekben. De attól még lehet.
A fékbetétek szorulnak a csonkállványban, és mikor lelépsz a fékről nem tud vissza menni a betét eléggé, ezért sipol.
Kiveszed a betéteket és megtisztítod a helyét, ha kell tolsz le reszelővel a betét vas részéből ott ahol szorul, mert nem viszik túlzásba a pontosságot a betétek gyártásánál sem....mikor beteszed a betétet mozgasd a helyén kézzel, ha könnyen megy ki be, csak akkor szereld vissza a munkahengert.
Utána jó lesz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2012.06.12 kedd, 14:26:44 »

A fékbetétek szorulnak a csonkállványban, és mikor lelépsz a fékről nem tud vissza menni a betét eléggé, ezért sipol.
Kiveszed a betéteket és megtisztítod a helyét, ha kell tolsz le reszelővel a betét vas részéből ott ahol szorul, mert nem viszik túlzásba a pontosságot a betétek gyártásánál sem....mikor beteszed a betétet mozgasd a helyén kézzel, ha könnyen megy ki be, csak akkor szereld vissza a munkahengert.
Utána jó lesz.

Köszi.
Megmondom a szerelőnek, mert visszaviszem hozzá, ő csinálta és én nem is értek ennyire a szereléshez.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2012.06.13 szerda, 07:50:03 »

Nahát most már 100%, hogy a cincogó hangot a fékem adja.
Hétvégén néhány erőteljes 100-0-ra fékezés után megszűnt, de pár km után újra előjött.

Beszéltem a szerelőmmel, aki csinálta, határozottan mondta (én is így emlékszem), hogy bezsírozta a csúszkákat, tehát az elméletileg nem okozhatja.

A teljes fékrendszert március végén rakattam rendbe (betétek, tárcsák, hátul 2 fékcső cseréje, hátsó féknyergek felújítása), azóta kb. 2000 km-t mentünk az autóval. A hétvégi erőteljes fékezgetések kivételével nem volt nagy fékezés, tehát nem hinném, hogy pl. megégtek a betétek.

Mi okozhatja ezt a most már állandóan jelenlevő és nagyon zavaró hangot?
Lehetséges lenne, hogy elől a Brembo tárcsa + Textar betét együtt dolgozva ilyen hangot ad ki? (Mert szerintem előlről jön a hang.) Vagy lenne valami nem odavaló anyag valamelyik betétben?

Az a vicces és elkeserítő, hogy a régi fékrendszerem a kopott betétekkel, tárcsákkal és a berohadt hátsó nyergekkel se volt gyengébb, rosszabb és nem is cicergett.


Nekem a problémám ugyan ilyen volt.
És nekem fékbetét csere oldotta meg a problémát.
Bár hozzá kell tegyem nekem lpr tárcsa+betét volt felrakva... Nem egy acélos minőség. Aztán textar betét bekerült megszünt a cincogás. Most úgy néz ki a hátsó LPr most adta meg magát mert az is elkezdett cincogni.. :S
Cserés lesz szerintem az is nekem.
Üdv.:
Nino
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2012.06.13 szerda, 09:45:17 »

Segítség kellene.
Megtudná valaki mondani az alábbi kép alapján hogy ezek a betétek yok-e 2002-es facelift elötti mk3-as mondihoz hátra.(alakítás nélkül).
https://lh3.googleusercontent.com/-d6Eo30YcKyI/T9cJry10tnI/AAAAAAAAFAA/XVQkTf7Gsec/s512/2012-06-12_10-57-49_505.jpg
Köszke!
Nino
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2012.06.13 szerda, 13:16:13 »

Segítség kellene.
Megtudná valaki mondani az alábbi kép alapján hogy ezek a betétek yok-e 2002-es facelift elötti mk3-as mondihoz hátra.(alakítás nélkül).
https://lh3.googleusercontent.com/-d6Eo30YcKyI/T9cJry10tnI/AAAAAAAAFAA/XVQkTf7Gsec/s512/2012-06-12_10-57-49_505.jpg
Köszke!
Nino
Ha a kocsid a képen feltüntetett évjáratba/kategóriába illik, akkor valószínűleg igen: http://img1.indafoto.hu/6/9/57899_e3c3b2016fc4586d796b0e589ab4aab6/15772757_5d207171b53e5d938f0371cf1dfdb6ff_m.jpg
A www.brakebook.com oldalon egyébként megnézheted te is.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2012.06.13 szerda, 14:04:11 »

Ha a kocsid a képen feltüntetett évjáratba/kategóriába illik, akkor valószínűleg igen: http://img1.indafoto.hu/6/9/57899_e3c3b2016fc4586d796b0e589ab4aab6/15772757_5d207171b53e5d938f0371cf1dfdb6ff_m.jpg
A www.brakebook.com oldalon egyébként megnézheted te is.

köszke;)
Naplózva
onurisz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159



E-mail
« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2012.06.16 szombat, 17:56:22 »

Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket hogy ABS központi jeladót cseréltek az autómban és a menetstabilizátor jele még mindig világit.
Állítólag csak Ford gyári szervizben lehet összehangolni a központi egységet és a kerekeknél lévő jeladót!
Valóban igy van?
Köszönöm segítségeteket!
Naplózva

2003/11 Ford Mondeo Turneir  Ghia 1.8B 110Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2012.06.16 szombat, 21:41:07 »

Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket hogy ABS központi jeladót cseréltek az autómban és a menetstabilizátor jele még mindig világit.
Állítólag csak Ford gyári szervizben lehet összehangolni a központi egységet és a kerekeknél lévő jeladót!
Valóban igy van?
Köszönöm segítségeteket!

nem vagyok benne biztos,hogy így van.Szerintem lehet a hibát törölni,ha már nem áll fenn!De ez nem 100%.....megkéne próbálni!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 11:33:57 »

nem vagyok benne biztos,hogy így van.Szerintem lehet a hibát törölni,ha már nem áll fenn!De ez nem 100%.....megkéne próbálni!!!!

Én úgy tudom, hogy ha már rendben van minden, akkor magától elalszik. Legalábbis nekem a crash sensor cserekor így lett, és Vik is ezt mondta.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 12:18:44 »

nem vagyok benne biztos,hogy így van.Szerintem lehet a hibát törölni,ha már nem áll fenn!De ez nem 100%.....megkéne próbálni!!!!
Ha már nem áll fen a hiba,  akkor lehet törölni (de pl ha még zárlatos valahol bonuszba  vezeték, mert van azért ilyen is, akkor nem fog menni a törlés)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 15:04:29 »

Ha már nem áll fen a hiba,  akkor lehet törölni (de pl ha még zárlatos valahol bonuszba  vezeték, mert van azért ilyen is, akkor nem fog menni a törlés)
igen,ezért írtam neki,hogy szerintem nem kell ott semmit hangolni.Ha lehet törölni,akkor már nem áll fenn a hiba.Köszi a megerősítést!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 18:21:55 »

Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket hogy ABS központi jeladót cseréltek az autómban és a menetstabilizátor jele még mindig világit.
Állítólag csak Ford gyári szervizben lehet összehangolni a központi egységet és a kerekeknél lévő jeladót!
Valóban igy van?
Köszönöm segítségeteket!

Mi a fiestán cseréltünk abs jeladót. Amikor bekerült az új, mindaddig világított tovább, amíg el nem indultunk vele, és meg nem haladtuk mondjuk a 30 km/h sebességet.
Sem hibát nem kellett törölni, sem mást nem csináltunk.
(Bocsi, de mi az a központi jeladó? A vezérlőelektronikáról beszélünk?)
ESP van az autóban?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
onurisz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159



E-mail
« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 18:35:28 »

Mi a fiestán cseréltünk abs jeladót. Amikor bekerült az új, mindaddig világított tovább, amíg el nem indultunk vele, és meg nem haladtuk mondjuk a 30 km/h sebességet.
Sem hibát nem kellett törölni, sem mást nem csináltunk.
(Bocsi, de mi az a központi jeladó? A vezérlőelektronikáról beszélünk?)
ESP van az autóban?
Igen van ESP azt mondta a szerelő ha nem lenne akkor automatikusan összehangolódna de ez miatt nem.
Ez a központi jeladó legalább is igy hívta,én az egészségügyben dolgozom ughogy nem értek hozzá.
Ez az ördögi szerkezet áll valami Bosch elektronikából meg 4 vas fékcső??? fut oda bele egy aluminium házba mellette meg az a műanyag rész meg egy ilyen soklábas csatlakozó.
Remélem jól körül írtam! vigyor3
Naplózva

2003/11 Ford Mondeo Turneir  Ghia 1.8B 110Le
onurisz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159



E-mail
« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 18:40:13 »

igen,ezért írtam neki,hogy szerintem nem kell ott semmit hangolni.Ha lehet törölni,akkor már nem áll fenn a hiba.Köszi a megerősítést!
Törlést próbálta autovill.szerelő és nem az a baj azt mondta.
Felhívott valami ismerősét  a Fordnál és állítólag csak ott van olyan műszer amivel össze lehet hangolni.
Azt mondta hogy a könyöklő körül középen van valami egység amivel össze kell hangolni.
Csak hát elég borsos árat mondtak!:D
Naplózva

2003/11 Ford Mondeo Turneir  Ghia 1.8B 110Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 18:51:07 »

Törlést próbálta autovill.szerelő és nem az a baj azt mondta.
Felhívott valami ismerősét  a Fordnál és állítólag csak ott van olyan műszer amivel össze lehet hangolni.
Azt mondta hogy a könyöklő körül középen van valami egység amivel össze kell hangolni.
Csak hát elég borsos árat mondtak!:D
ezek szerint komplett abs vezélrőt cseréltek?!
Lehet,hogy programozni kell a vezérlésben?Furcsa.....szerintem a csere után semmit nem kéne csinálni,de megfogjuk tudni a frankót,mert ezek szerint mindenképp a fordhoz kell fordulj!
Pesten amúgy keresd Vik-et az Auto Fort-nál a Könyves Kálmán krt-on a Lurdy házzal szemben! (Németh Viktor)
....bár Szentestől egy kicsit kiesik..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 19:00:25 »

Törlést próbálta autovill.szerelő és nem az a baj azt mondta.
Felhívott valami ismerősét  a Fordnál és állítólag csak ott van olyan műszer amivel össze lehet hangolni.
Azt mondta hogy a könyöklő körül középen van valami egység amivel össze kell hangolni.
Csak hát elég borsos árat mondtak!:D

Ahogy már Alf is írja, az az ABS vezérlő lesz, az a sokcsöves meg az ABS motor (ő nyomogatja a féket). A könyöklő alatt van az ESP elektronikája, érzékelője.
Hogy ezzel össze kell-e hangolni? A fene se tudja, mert pl a kormányszög jeladónál be kell állítani a középállást, mert annak nincs kitüntetett pontja, úgy kell elképzelni, mint egy fogaskereket, amin fogak vannak.
Bár így végiggondolva... az abs jeladóktól kapja a 4 kerék jelét. Itt nincs mit állítani. Meg ő adja a jelet, melyik féket kell fékezni... itt sincs mit állítani, az abs jeladókról van visszacsatolva. A giroszkóp, meg a többi szenzor sem szorul beállításra. Persze ettől még...
Én beszélnék a Vic nevezetűvel, mert elképzelhető, hogy megéri feljönni hozzá, még az útiköltséggel is olcsóbb lesz. Vagy, rögtön megmondja, hogy ez marhaság, és mit kell csinálni. Rendes, segítőkész.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
onurisz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159



E-mail
« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2012.06.20 szerda, 14:15:24 »

Jövő hónap elején megtudjuk mert elviszem Szegedre.
Áll.9 ezer meg az út!
Nem tudom ki hogy van vele de sokallom ezt az összeget 10 percért!:D
Ez van!
Írok ha tul vagyok rajta!
Naplózva

2003/11 Ford Mondeo Turneir  Ghia 1.8B 110Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2012.06.20 szerda, 14:26:03 »

Jövő hónap elején megtudjuk mert elviszem Szegedre.
Áll.9 ezer meg az út!
Nem tudom ki hogy van vele de sokallom ezt az összeget 10 percért!:D
Ez van!
Írok ha tul vagyok rajta!
akkor sok,szerintem,ha nem az oldja meg a problémát!

nem biztos,de ha vezérlőt cserélték,és nem esp- s került bele,hanem szimpla abs-es,akkor baj van.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
onurisz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159



E-mail
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2012.06.21 csütörtök, 08:12:39 »

akkor sok,szerintem,ha nem az oldja meg a problémát!

nem biztos,de ha vezérlőt cserélték,és nem esp- s került bele,hanem szimpla abs-es,akkor baj van.....
Elméletileg ESP-s.
Motorcrafttól rendeltem.
Naplózva

2003/11 Ford Mondeo Turneir  Ghia 1.8B 110Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 07:47:31 »

Ha valaki kísérletezne egy alig használt fúrt-mart első féktárcsával, a vas kiló árában elviheti.



AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 10:36:14 »

Ha valaki kísérletezne egy alig használt fúrt-mart első féktárcsával, a vas kiló árában elviheti.

Miért adtad fel? Jöhet pü-ben is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 11:46:50 »

Miért adtad fel? Jöhet pü-ben is.

Nem jó a bemarások íve, éppen párhuzamosan érkezik a fékbetét ferde oldalához, és kellemetlenül ráz autópályatempónál egy bizonyos fékerőnél. Amit elsőnek a feleségem autójára vettem, annak jól láthatóan ívesebbek a bemarásai, nincs is vele semmi gond. Fel kellene próbálni megcserélve a két oldalt, hogy a bemarás íve szembe fusson a fékbetét szélével, de mivel jövő héten indulunk egy gyenge 5000 km-es túrára, most nem volt időm szórakozni vele. Kapott új tárcsát, amin nincsenek bemarások, csak fúrt. Most simán fut, és kész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 13:31:49 »

Ha valaki kísérletezne egy alig használt fúrt-mart első féktárcsával, a vas kiló árában elviheti.



AndyA
nekem kell! mennyi az annyi?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 13:54:38 »

nekem kell! mennyi az annyi?

Mit ad manapság a MÉH 14 kiló körüli vasért? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 14:25:31 »

Mit ad manapság a MÉH 14 kiló körüli vasért? Smiley

http://kovacsfem.freewb.hu/arlista
50-60 ft/kg
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 21:33:42 »

Szevasztok
Lenne egy kérdésem mégpedig az hogy ha az allufelnin bugós,nem mindig rázós gumi van az a fékre milyen hatással van?
El tudja ferdíteni a tárcsát akár?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 21:40:15 »

Szevasztok
Lenne egy kérdésem mégpedig az hogy ha az allufelnin bugós,nem mindig rázós gumi van az a fékre milyen hatással van?
El tudja ferdíteni a tárcsát akár?
Ha búg a gumid akkor az lehet kagylós kopás miatt ami vagy gumi anyaghiba vagy a lengéscsillapítóé. Ennek a tárcsára kb. semmi lesz a hatása. Ha csak fékezéskor remeg (fékezés nélkül nem) pl a fékpedál vagy érzed a kormányon is a remegést akkor csak simán elkopott a tárcsád és már cserélni kell.
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 21:47:27 »

Ha búg a gumid akkor az lehet kagylós kopás miatt ami vagy gumi anyaghiba vagy a lengéscsillapítóé. Ennek a tárcsára kb. semmi lesz a hatása. Ha csak fékezéskor remeg (fékezés nélkül nem) pl a fékpedál vagy érzed a kormányon is a remegést akkor csak simán elkopott a tárcsád és már cserélni kell.
Az baj hogy nem minden fékezésnél remeg be a kormány vagy a kaszni és a tárcsa meg uj
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2012.06.28 csütörtök, 22:39:39 »

Az baj hogy nem minden fékezésnél remeg be a kormány vagy a kaszni és a tárcsa meg uj
Egy két olcsóbb tárcsafajta képes újonnan is elvetemedni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2012.06.29 péntek, 14:28:20 »

nekem kell! mennyi az annyi?
minek az neked?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2012.06.29 péntek, 21:01:32 »

Volt a fékcicegésem, a múlt héten kiszedtük a betéteket, bezsíroztuk (speckó, odavaló zsírral) a csúszkákat, lecsiszoltuk kissé a betétek sarkait.
A mai napig tökéletes volt, délután lemostam az autót, persze a felniket, fékeket is és este már hallottam a cicergést. Nem állandóan, de megvolt a hang. Néha egy-egy gödrön való átkelésnél is hallottam.

A betéteknek mennyire könnyen kell járni a helyükön? Nálam most azért még kissé szorulnak a sarkai, lehet jobban kellett volna csiszolni őket? De ha meg nagyon lecsiszoljuk, nem "esnek ki" vagy nem mozognak állandóan?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2012.06.29 péntek, 21:26:10 »

minek az neked?? vigyor3
kutyát dobálni,talicskát építei,utánfutó csinálni,stb.hajt a kíváncsiság,mire lesz még jó. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2012.06.30 szombat, 01:43:58 »

kutyát dobálni,talicskát építei,utánfutó csinálni,stb.hajt a kíváncsiság,mire lesz még jó. vigyor3
nekem jó lenne a kocsira vigyor3 beka3

ilyen célra tudok neked adni kukás tárcsát eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2012.06.30 szombat, 09:21:47 »

nekem jó lenne a kocsira vigyor3 beka3

ilyen célra tudok neked adni kukás tárcsát eplus2
Őszintén?
Felrakatom egy centírozó gépre,hogy mennyit üt.Ha még tartományon belül van,akkor én is tudom használni.Ha nem,akkor marad a taliga.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.