Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:13:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
55
56
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3071546 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
Evo
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2400 Dátum:
2012.07.10 kedd, 17:14:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.10 kedd, 16:31:29
Hát úgy tűnik, hogy lehet mégis típusfüggő, mert MK3 hátsó kopik lassabban, MK4 meg első.
Amúgy ugyanolyan az első-hátsó betét? Felemelve simán mozog a kerék, és hosszú távon se melegszik nagyon fel a hátsó fék?
Igen, ugyanolyan mindkettő, melegedést nem tapasztaltam még, csak a fémes súrlódás hangot lehet hallani, ha figyel az ember.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2401 Dátum:
2012.07.10 kedd, 18:21:32 »
Idézetet írta: Evo - 2012.07.10 kedd, 17:14:36
Igen, ugyanolyan mindkettő, melegedést nem tapasztaltam még, csak a fémes súrlódás hangot lehet hallani, ha figyel az ember.
Hát akkor nekem elfogyott a tudomány, sajnálom. Nem ismerem az MK2 fékrendszerét, hogy a hátsó fékekre hogyan küldi a nyomást
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2402 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 12:22:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.10 kedd, 18:21:32
Hát akkor nekem elfogyott a tudomány, sajnálom. Nem ismerem az MK2 fékrendszerét, hogy a hátsó fékekre hogyan küldi a nyomást
Tisztelt Fórumtárs!
Segités képpen. A berendezés neve: fékerő kiegyenlitő berendezés. Ami lehet mechanikus, és hidraulikus kialakitásu. Már az 1984-es kiadásu Ford SIERRÁMON is volt.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.11 csütörtök, 14:17:36 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2403 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 14:26:09 »
Idézetet írta: László - 2012.07.12 csütörtök, 12:22:05
Tisztelt Fórumtárs!
Segités képpen. A berendezés neve: fékerő kiegyenlitő berendezés. Ami lehet mechanikus, és hidraulikus kialakitásu. Már az 1984-es kiadásu Ford SERRÁMON is volt.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Addig megvan, hogy ez létezik, de nem tudom, hogy ez az MK2 mondeo-ban pl. rögzített első-hátsó aránnyal dolgozik, vagy mondjuk adott nyomás felett egyre
elkezdi gyengíteni az első fékhez képest a hátsót, esetleg karosszéria-bólintás alapján korlátozza le a hátsó fékerőt. Éppen ezért nem tudok ezzel kapcsolatban
igazán mit segíteni
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2404 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 16:04:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.12 csütörtök, 14:26:09
Tisztelt László!
Addig megvan, hogy ez létezik, de nem tudom, hogy ez az MK2 mondeo-ban pl. rögzített első-hátsó aránnyal dolgozik, vagy mondjuk adott nyomás felett egyre
elkezdi gyengíteni az első fékhez képest a hátsót, esetleg karosszéria-bólintás alapján korlátozza le a hátsó fékerőt. Éppen ezért nem tudok ezzel kapcsolatban
igazán mit segíteni
Tisztelt Fórumtárs!
Valószinüleg félre értettél, hiszen tudom hogyan működik a fékerő kiegyenlitő rendszer. Az egyszerübbek egy bizonyos fékerő (lassulás) felet lépnek üzembe, a felső kategóriás gépeknél a mindenkori kiegyenlités a cél. Igy bisztositja az első és a hátsó fékszerkezet(fékpofa) majdnem egyforma kopását. A régi Fordomnál, hidralikus folyamatos kiegyenlitésü volt a rendszer kialakitása. szerintem az MKII se lehet roszabb. Ettől függetlenül nagyon köszönöm a magyarázatot.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.12 csütörtök, 16:06:03 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2405 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 17:16:28 »
Idézetet írta: László - 2012.07.12 csütörtök, 16:04:06
Tisztelt Fórumtárs!
Valószinüleg félre értettél, hiszen tudom hogyan működik a fékerő kiegyenlitő rendszer. Az egyszerübbek egy bizonyos fékerő (lassulás) felet lépnek üzembe, a felső kategóriás gépeknél a mindenkori kiegyenlités a cél. Igy bisztositja az első és a hátsó fékszerkezet(fékpofa) majdnem egyforma kopását. A régi Fordomnál, hidralikus folyamatos kiegyenlitésü volt a rendszer kialakitása. szerintem az MKII se lehet roszabb. Ettől függetlenül nagyon köszönöm a magyarázatot.
Tisztelettel László!
Nem magyarázatnak szántam, csak azt írtam, hogy mivel nem tudom, hogy ezek közül melyik rendszert alkalmazza az MKII, ezért nem tudok további segítséget nyújtani a témában
a kérdezőnek.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2406 Dátum:
2012.07.12 csütörtök, 17:22:38 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.12 csütörtök, 17:16:28
Nem magyarázatnak szántam, csak azt írtam, hogy mivel nem tudom, hogy ezek közül melyik rendszert alkalmazza az MKII, ezért nem tudok további segítséget nyújtani a témában
a kérdezőnek.
Tisztelt Fórumtárs!
Nehogy félre érts, nem haragszom semmiért, és minden felvilágositást köszönök. A magyarázat meg azért jó mert nem csak én olvasom, hanem a kezdők is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2407 Dátum:
2012.07.13 péntek, 10:19:47 »
Hogy van megoldva a mondeón a fékerő elosztás (az enyém esp-s, azon teljesen más)?
Mert ugye 1 körön van a bal első és a jobb hátsó kerék, nem úgy mint régen, amikor egy kör volt az eleje, egy meg a hátulja.
Ott könnyű volt, mert csak beraktak egy terheléstől függő nyomásszabályzót.
De itt... kettő van?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2408 Dátum:
2012.07.13 péntek, 11:00:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.13 péntek, 10:19:47
Hogy van megoldva a mondeón a fékerő elosztás (az enyém esp-s, azon teljesen más)?
Mert ugye 1 körön van a bal első és a jobb hátsó kerék, nem úgy mint régen, amikor egy kör volt az eleje, egy meg a hátulja.
Ott könnyű volt, mert csak beraktak egy terheléstől függő nyomásszabályzót.
De itt... kettő van?
Kedves Angel!
Megnéztem a TIS-ben az MKIII-nál nincs külön fékerő kiegyenlitő rendszer. Viszont nem tudom mit rejt magában még az ABS szabályzó szelep. Megoldás lehet még a tárcsaméret és a fékpofaméret különbőzősége.(elöl nagyobb hátul kisebb) Az MKII-t nem ismerem. Azt konkrétam tudom, hogy a régi Fordom, kétkörös fékrendszerrel szerelt volt, és volt rajta fékerőkiegyenlitő hidraulikus szelep, de nem volt rajta ABS. Én már cseréltem a Mondeomnál első hátsó garnitura fékpofát, és nem tapasztaltam komoly eltérést az első és hátsó fékpofa kopottsága között. Tulajdon képpen ez a kérdés engem nem is foglalkoztat igazán. A lényeg, hogy kifogástalanul működik a fékem.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.13 péntek, 11:07:02 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2409 Dátum:
2012.07.13 péntek, 11:13:59 »
Idézetet írta: László - 2012.07.13 péntek, 11:00:48
Kedves Angel!
Megnéztem a TIS-ben az MKIII-nál nincs külön fékerő kiegyenlitő rendszer. Viszont nem tudom mit rejt magában még az ABS szabályzó szelep. Megoldás lehet még a tárcsaméret és a fékpofaméret különbőzősége.(elöl nagyobb hátul kisebb) Az MKII-t nem ismerem. Azt konkrétam tudom, hogy a régi Fordom, kétkörös fékrendszerrel szerelt volt, és volt rajta fékerőkiegyenlitő hidraulikus szelep, de nem volt rajta ABS. Én már cseréltem a Mondeomnál első hátsó garnitura fékpofát, és nem tapasztaltam komoly eltérést az első és hátsó fékpofa kopottsága között. Tulajdon képpen ez a kérdés engem nem is foglalkoztat igazán. A lényeg, hogy kifogástalanul működik a fékem.
Tisztelettel László!
Hát ez az... maga a fékerő elosztás annyi, hogy az ABS nem engedi megcsúszni a kereket. De bevallom, azt nem tudom, mi van, ha teszem azt a jobb hátsó jégre fut, és megcsúszik.
Akkor a bal elsőtől is elveszi a fékerőt? Mert ha igaz, egy körön vannak.
Az enyém viszont 4 csatornás (ESP miatt), és ott külön tud fékezni akár 1 kereket is. Ott valós fékerőelosztás van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2410 Dátum:
2012.07.13 péntek, 12:08:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.13 péntek, 11:13:59
Hát ez az... maga a fékerő elosztás annyi, hogy az ABS nem engedi megcsúszni a kereket. De bevallom, azt nem tudom, mi van, ha teszem azt a jobb hátsó jégre fut, és megcsúszik.
Akkor a bal elsőtől is elveszi a fékerőt? Mert ha igaz, egy körön vannak.
Az enyém viszont 4 csatornás (ESP miatt), és ott külön tud fékezni akár 1 kereket is. Ott valós fékerőelosztás van.
Kedves Angel!
Az én gépemben nincs ESP. Minden a kerékre ható külső erőt, valamint fékező erőt nálam az ABS korigálja, a blokkolás függvényében. Télen se volt olyan érzésem, hogy a hátulja elkezd, jobbra vagy balra sodróni, jeges vagy felfagyott úton. Tehát az ABS képes az ilyen irányu erőket is kompenzálni. Mégegyszer mondom, nem tudom mit rejt még magában, az ABS hidraulikus szabályozó. Elképzelhetőnek tartom, hogy egy kombinált szabályozó szelepről van szó, ami ezt a problémát is képes korigálni. Már mint az első és hátsó kerekekre ható fékerőt. Megnéztem ezt a szabályozó szelepet kivülről, mitmondjak elég sok cső cstlakozik hozzá. Ha lessz rá időm rákeresek a TIS-ben erre az ABS szabályozóra.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2411 Dátum:
2012.07.13 péntek, 18:01:07 »
A két kör csak a főfékhenger miatt van, az ABS-ben már teljesen függetlenül tudja a négy kört szabályozni. Az ABS kocka csak "elvenni" tudja a nyomást
egy kerékről, az ESP-s ABS kocka viszont külső féknyomás nélkül is tud nyomást adni egy adott kerékre, de egyik sem a két fékkör nyomását szabályozza,
hanem az egyes kerekekét.
Az MK3-ban nincs fékerő-kiegyenlítő, hanem az EBD vette át annak szerepét.
Szerk: Arra esetleg valaki, hogy miért nem gyullad fel az ABS+ESP lámpa a műszerfalon C0072 Yaw Rate Sensor Signal hibára?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.13 péntek, 18:03:17 írta tpmportal
»
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2412 Dátum:
2012.07.13 péntek, 18:30:04 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.07.13 péntek, 18:01:07
A két kör csak a főfékhenger miatt van, az ABS-ben már teljesen függetlenül tudja a négy kört szabályozni. Az ABS kocka csak "elvenni" tudja a nyomást
egy kerékről, az ESP-s ABS kocka viszont külső féknyomás nélkül is tud nyomást adni egy adott kerékre, de egyik sem a két fékkör nyomását szabályozza,
hanem az egyes kerekekét.
Az MK3-ban nincs fékerő-kiegyenlítő, hanem az EBD vette át annak szerepét.
Szerk: Arra esetleg valaki, hogy miért nem gyullad fel az ABS+ESP lámpa a műszerfalon C0072 Yaw Rate Sensor Signal hibára?
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönet a világos, érthető, magyarázatért!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
akela
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2413 Dátum:
2012.07.13 péntek, 23:26:54 »
kapott a gépsárkány működő jobb h. féknyerget. Ha használgatom a kéziféket ( amúgy nem szoktam) megelőzhető szerintetek a féknyereg űjbóli berohadása?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2414 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 09:59:45 »
Idézetet írta: akela - 2012.07.13 péntek, 23:26:54
kapott a gépsárkány működő jobb h. féknyerget. Ha használgatom a kéziféket ( amúgy nem szoktam) megelőzhető szerintetek a féknyereg űjbóli berohadása?
Tisztelt Fórumtárs!
Igen megelőzhető. Én csak addig használom a kéziféket, még a bejárati kaput becsukom a járó motor mellett. Egyébként mindig sebességbe rakom a kocsit, bárhol parkoljak. Eddig még soha nem ragadt be a kézifékem. Az a kevés használat feltétlen szükséges, a hosszútávu kifogástalan működés érdekében.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2415 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 11:18:35 »
Idézetet írta: László - 2012.07.15 vasárnap, 09:59:45
Tisztelt Fórumtárs!
Igen megelőzhető. Én csak addig használom a kéziféket, még a bejárati kaput becsukom a járó motor mellett. Egyébként mindig sebességbe rakom a kocsit, bárhol parkoljak. Eddig még soha nem ragadt be a kézifékem. Az a kevés használat feltétlen szükséges, a hosszútávu kifogástalan működés érdekében.
Tisztelettel László!
Én minden parkoláskor használom, és soha nem volt gondja.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sempi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2416 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 12:16:44 »
Hello
Hátsó féknyreg cserére érett az autóm. Elég drágán adják - legalábbis nem találtam olyan helyet, ahol elfogadható áron adták volna
van valakinek tapasztalata pl ebay-ről vásárólt féknyergekkel kapcsolatban?
Pl ez jónak tűnik:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-ESTATE-REAR-BRAKE-CALIPER-SET-LEFT-RIGHT-HAND-L-H-R-H-04-07-/130678345562?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6d094f5a
Esetleg van valakinek elfekvőben egy jól működő faceliftes modellhez tartotó pár?
Tapasztalat felújítással kapcsolatban?
Minden segítségnek örülnék, mert egyelőre nem átt túl jól a dolog, vagy ebayről márkajelzés nélküli, vagy kétszeres áron hazai alkatrész kereskedésből...
Köszi
Naplózva
MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Nika91127
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2417 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 12:33:21 »
Idézetet írta: sempi - 2012.07.15 vasárnap, 12:16:44
Hello
Hátsó féknyreg cserére érett az autóm. Elég drágán adják - legalábbis nem találtam olyan helyet, ahol elfogadható áron adták volna
van valakinek tapasztalata pl ebay-ről vásárólt féknyergekkel kapcsolatban?
Pl ez jónak tűnik:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-ESTATE-REAR-BRAKE-CALIPER-SET-LEFT-RIGHT-HAND-L-H-R-H-04-07-/130678345562?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6d094f5a
Esetleg van valakinek elfekvőben egy jól működő faceliftes modellhez tartotó pár?
Tapasztalat felújítással kapcsolatban?
Minden segítségnek örülnék, mert egyelőre nem átt túl jól a dolog, vagy ebayről márkajelzés nélküli, vagy kétszeres áron hazai alkatrész kereskedésből...
Köszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=9744.0
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2418 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 14:49:01 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.15 vasárnap, 12:33:21
http://mondeo.hu/index.php?topic=9744.0
Vagy:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg557540;topicseen#msg557540
http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.msg619528;topicseen#msg619528
Ő Budapesten van.
Naplózva
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2419 Dátum:
2012.07.17 kedd, 19:21:23 »
Sziasztok!
A Hétvégén bekerülnek az új tárcsák és a betétek, szeretném lecseréltetni a fékolajat is, azt tudom hogy DOT4-es kell bele de hogy menyi megy bele azt nem, megtudná valaki mondani mennyi kell bele?
Fordos olaj jó bele, vagy esetlej van valami más jól bevált márka?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Victore
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2420 Dátum:
2012.07.17 kedd, 19:44:14 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.07.17 kedd, 19:21:23
Sziasztok!
A Hétvégén bekerülnek az új tárcsák és a betétek, szeretném lecseréltetni a fékolajat is, azt tudom hogy DOT4-es kell bele de hogy menyi megy bele azt nem, megtudná valaki mondani mennyi kell bele?
Fordos olaj jó bele, vagy esetlej van valami más jól bevált márka?
Szia, egy liter kell bele.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A9kolajcsere_Mk3
Nekem nincs bajom a gyári fékolajjal.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2421 Dátum:
2012.07.21 szombat, 11:03:28 »
a bal elsö keréktöl menet közben néha hallható nyikorgó hang,fékezéskor azonnal elhalgat.
össze érhet néha-néha a betét és a tárcsa?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2422 Dátum:
2012.07.21 szombat, 11:14:26 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.07.17 kedd, 19:21:23
Sziasztok!
A Hétvégén bekerülnek az új tárcsák és a betétek, szeretném lecseréltetni a fékolajat is, azt tudom hogy DOT4-es kell bele de hogy menyi megy bele azt nem, megtudná valaki mondani mennyi kell bele?
Fordos olaj jó bele, vagy esetlej van valami más jól bevált márka?
Én Mintexet vettem, az volt éppen a polcon a boltban. 1 liter elég mindenre, még marad is belőle egy 1-2 deci, amit eltehetsz tartalékba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2423 Dátum:
2012.07.21 szombat, 14:31:35 »
Idézetet írta: coboy - 2012.07.21 szombat, 11:03:28
a bal elsö keréktöl menet közben néha hallható nyikorgó hang,fékezéskor azonnal elhalgat.
össze érhet néha-néha a betét és a tárcsa?
igen.az úszócsapok helyes működését kell ellenőrizni,és a betéteken lévő rugót.Illetve,hogy a betét a helyén tudjon mozogni ki-be.értelem szerüen a tárcsa felé és el tőle.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2424 Dátum:
2012.07.21 szombat, 15:15:21 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.21 szombat, 14:31:35
igen.az úszócsapok helyes működését kell ellenőrizni,és a betéteken lévő rugót.Illetve,hogy a betét a helyén tudjon mozogni ki-be.értelem szerüen a tárcsa felé és el tőle.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
akela
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2425 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 20:02:35 »
Sziasztok!
Egyik haverom nemrég tett szert egy di-re.De,sajnos nem tökéletes a fék rajta. A jelenség a következő: normál fékezésnél,mikor már lassan gurul a kocsi,érezni kicsit a pedáléon ,hogy dolgozik az abs. máskor ismét normál fékezésnél azonnal rug a pedál,viszont mintha nem ,vagy csak alig lenne fékhatás. aztán van mikor teljesen jól teszi a dolgát.
Talákoztatok már hasonlóval? mi lehet ez? Jeladó pronléma? Az abs szivattyúra nem gondolok,mivel érezni,hogy dolgozik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2426 Dátum:
2012.07.29 vasárnap, 20:24:04 »
Idézetet írta: akela - 2012.07.29 vasárnap, 20:02:35
Sziasztok!
Egyik haverom nemrég tett szert egy di-re.De,sajnos nem tökéletes a fék rajta. A jelenség a következő: normál fékezésnél,mikor már lassan gurul a kocsi,érezni kicsit a pedáléon ,hogy dolgozik az abs. máskor ismét normál fékezésnél azonnal rug a pedál,viszont mintha nem ,vagy csak alig lenne fékhatás. aztán van mikor teljesen jól teszi a dolgát.
Talákoztatok már hasonlóval? mi lehet ez? Jeladó pronléma? Az abs szivattyúra nem gondolok,mivel érezni,hogy dolgozik.
diagolni kéne gyári célműszerrel!
de ha valamelyik oldalon nem fog a fék akkor is ez a jelenség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2427 Dátum:
2012.08.01 szerda, 20:58:05 »
kb. 1 éve volt cserélve az összes fékbetét és most megint nyikorog az a *** eleje...mitől lehet?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2428 Dátum:
2012.08.01 szerda, 21:30:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.01 szerda, 20:58:05
kb. 1 éve volt cserélve az összes fékbetét és most megint nyikorog az a *** eleje...mitől lehet?
Az enyém is! Most kezdte el pár napja...
kb 1.5 éve lett cserélve a tárcsa és a fékpofa is. Azóta nem sok fogyott belőle. Ha csak kicsit lépek a fékre, akkor cicereg. Ha erősebben rálépek, akkor nincs semmi hangja.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2429 Dátum:
2012.08.01 szerda, 21:33:28 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.08.01 szerda, 21:30:54
Az enyém is! Most kezdte el pár napja...
kb 1.5 éve lett cserélve a tárcsa és a fékpofa is. Azóta nem sok fogyott belőle. Ha csak kicsit lépek a fékre, akkor cicereg. Ha erősebben rálépek, akkor nincs semmi hangja.
Nekem az a bajom hogyha nem fékezek csak gurulok akkor is folyamatosan visít az a szhar!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2430 Dátum:
2012.08.01 szerda, 21:57:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.01 szerda, 21:33:28
Nekem az a bajom hogyha nem fékezek csak gurulok akkor is folyamatosan visít az a szhar!
uszocsap.occa forintért ad a Tamás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2431 Dátum:
2012.08.01 szerda, 21:58:28 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.01 szerda, 21:57:06
uszocsap.occa forintért ad a Tamás.
Te... öccááá
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2432 Dátum:
2012.08.01 szerda, 22:09:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.01 szerda, 21:57:06
uszocsap.occa forintért ad a Tamás.
Az mi?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2433 Dátum:
2012.08.01 szerda, 22:12:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.01 szerda, 22:09:06
Az mi?
Az úszócsapon úszik a fék - ez a dolga. Ha nem úszik, akkor nem megy vissza rendesen, a fékbetét hozzáér a tárcsához, és nyikorog vala.
Ez egy kis rudacska. Az öccá pedig ötszáz forint. Bár most már héccá... kéccá a magyarázat
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.01 szerda, 22:15:19 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2434 Dátum:
2012.08.01 szerda, 22:24:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.01 szerda, 22:12:38
Az úszócsapon úszik a fék - ez a dolga. Ha nem úszik, akkor nem megy vissza rendesen, a fékbetét hozzáér a tárcsához, és nyikorog vala.
Ez egy kis rudacska. Az öccá pedig ötszáz forint. Bár most már héccá... kéccá a magyarázat
plussz nyóccá a pótta!
És az enyém mi a francért nyikorog?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2435 Dátum:
2012.08.01 szerda, 22:39:47 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.08.01 szerda, 22:24:43
plussz nyóccá a pótta!
És az enyém mi a francért nyikorog?
Mert lehet hogy lassan sportos alkat lett (válla nőt neki) és a vállaknál lévő reve ciripel ilyenkor. Vegyél elő egy reszelőt és húzd le a nagyját a peremnél. Rögtön nem ér hozz semmihez és csend lesz. Ha nagyon vállas lesz a tárcsa azt úgyis érezni fogd a kormányom mert rendesen rázni fogja.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2436 Dátum:
2012.08.01 szerda, 22:42:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.01 szerda, 22:12:38
Az úszócsapon úszik a fék - ez a dolga. Ha nem úszik, akkor nem megy vissza rendesen, a fékbetét hozzáér a tárcsához, és nyikorog vala.
Ez egy kis rudacska. Az öccá pedig ötszáz forint. Bár most már héccá... kéccá a magyarázat
Ennek a cseréje megy nekem itthon is? Csak a jobb eleje hangos, a többit még nem hallottam!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2437 Dátum:
2012.08.01 szerda, 22:42:32 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.01 szerda, 22:39:47
Mert lehet hogy lassan sportos alkat lett (válla nőt neki) és a vállaknál lévő reve ciripel ilyenkor. Vegyél elő egy reszelőt és húzd le a nagyját a peremnél. Rögtön nem ér hozz semmihez és csend lesz. Ha nagyon vállas lesz a tárcsa azt úgyis érezni fogd a kormányom mert rendesen rázni fogja.
Ok!
Tárcsám még elég nyüzüge alak, még nem vállasodott ki! Keveset gyúr!
De azért a fékpofákat megráspolyozom.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2438 Dátum:
2012.08.01 szerda, 22:52:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.01 szerda, 22:42:20
Ennek a cseréje megy nekem itthon is? Csak a jobb eleje hangos, a többit még nem hallottam!
Nem tudom, milyen szerszámaid vannak. A féknél a csavarok néha jól összerohadnak... én még crova+hosszú csővel se tudtam letágítani.
Légkulcs lett a megoldás (a havernál). Annak engedett
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2439 Dátum:
2012.08.02 csütörtök, 10:48:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.01 szerda, 22:42:20
Ennek a cseréje megy nekem itthon is? Csak a jobb eleje hangos, a többit még nem hallottam!
igen.1db 13és 1 db 15ös jofajta csillag kulcs kell,meg szalonnát kell reggelizni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2440 Dátum:
2012.08.02 csütörtök, 16:25:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.02 csütörtök, 10:48:02
igen.1db 13és 1 db 15ös jofajta csillag kulcs kell,meg szalonnát kell reggelizni!
Én ezt a műveletet 13-as és 15-ös dugó kulcsal, egy rövid hoszabbitóval és egy fél colos racsnis hajtókarral követem el, miután jól laktam mangalica szalonnával. Sajnos ahogy alf mondja, szalonna nélkűl nem megy.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 16:27:43 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2441 Dátum:
2012.08.03 péntek, 19:19:16 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.02 csütörtök, 10:48:02
igen.1db 13és 1 db 15ös jofajta csillag kulcs kell,meg szalonnát kell reggelizni!
De miért kell cserélni azt? nem elég kicsit megreszelni, vagy csak egyszerűen megtakarítani, újra zsírozni...?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2442 Dátum:
2012.08.03 péntek, 20:53:19 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2012.08.03 péntek, 19:19:16
De miért kell cserélni azt? nem elég kicsit megreszelni, vagy csak egyszerűen megtakarítani, újra zsírozni...?
2dolog miatt.Ha megkopott,nem lesz "vákum" ami mozgatja,ha belemegy a kosz,megszorul.
vagy,én pl úgy jártam,hogy a xaros csapban lévő menet kijött a csavarral 1ütt-mert szalonnát reggeliztem.
ezért állt néhány napot az autóm,de végül Tomi küldött egyet öccá forinté',ami a bótba 11e szettben,aminek a fele sem kell.....
persze ezért nem kell azonnal cserélni,csak mondjuk fel lehet készülni a napokig tartó állásidő ellen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2443 Dátum:
2012.08.03 péntek, 21:36:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.03 péntek, 20:53:19
2dolog miatt.Ha megkopott,nem lesz "vákum" ami mozgatja,ha belemegy a kosz,megszorul.
vagy,én pl úgy jártam,hogy a xaros csapban lévő menet kijött a csavarral 1ütt-mert szalonnát reggeliztem.
ezért állt néhány napot az autóm,de végül Tomi küldött egyet öccá forinté',ami a bótba 11e szettben,aminek a fele sem kell.....
persze ezért nem kell azonnal cserélni,csak mondjuk fel lehet készülni a napokig tartó állásidő ellen.
Igazad van, és filléres tételről beszélünk ha bontottan veszi, de azért én először megnézném hogy nem a gumi sérült-e rajta, és egy tisztítás, újrazsírozást. ha úgy sem jó, mehet a csere.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
akela
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2444 Dátum:
2012.08.05 vasárnap, 16:46:45 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.29 vasárnap, 20:24:04
diagolni kéne gyári célműszerrel!
de ha valamelyik oldalon nem fog a fék akkor is ez a jelenség.
És akkor ez naná,hogy márkaszervizt jelent. Örülni fog a haverom.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2445 Dátum:
2012.08.14 kedd, 12:12:07 »
Az IVD plausibility failure (DTC C1975) hibakódról tud valaki valamit? Kormányszög jeladó probléma lehet?
(vettem egy fordiag kütyüt, az tud minden ecu-höz kapcsolódni (még az audio frontendhez és az EATC-hez is külön) és az ABS vezérlőben volt ilyen kód)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2446 Dátum:
2012.08.14 kedd, 12:23:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 12:12:07
Az IVD plausibility failure (DTC C1975) hibakódról tud valaki valamit? Kormányszög jeladó probléma lehet?
(vettem egy fordiag kütyüt, az tud minden ecu-höz kapcsolódni (még az audio frontendhez és az EATC-hez is külön) és az ABS vezérlőben volt ilyen kód)
Amúgy világítanak az ABS+ESP lámpák? Csak mert nekem is bedobott az F-super egy Yaw Rate Sensor Signal Fault -ot, de nem világított a
lámpa, és azóta bármikor rádugtam nem jelent meg egyszer sem ez a hiba.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2447 Dátum:
2012.08.14 kedd, 13:41:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.14 kedd, 12:23:01
Amúgy világítanak az ABS+ESP lámpák? Csak mert nekem is bedobott az F-super egy Yaw Rate Sensor Signal Fault -ot, de nem világított a
lámpa, és azóta bármikor rádugtam nem jelent meg egyszer sem ez a hiba.
nem világít semmi. ESP működik rendben, abs működik rendben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2448 Dátum:
2012.08.14 kedd, 14:18:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 12:12:07
Az IVD plausibility failure (DTC C1975) hibakódról tud valaki valamit? Kormányszög jeladó probléma lehet?
(vettem egy fordiag kütyüt, az tud minden ecu-höz kapcsolódni (még az audio frontendhez és az EATC-hez is külön) és az ABS vezérlőben volt ilyen kód)
Nekem volt ilyen hihetőségi gond, nem volt középen a kormány, de ha 80 felett mentem, akkor kigyulladt az esp lámpa.
Ebbe más is belefutott:
http://www.talkford.com/topic/152610-glow-plug-light-flashing-warning/page__st__20
Ha meg tudod nézni a szöget elektromosan, nézd meg, hogy középen áll-e a kormány.
Lehet, hogy nálad még csak egy kicsit tér el.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #2449 Dátum:
2012.08.14 kedd, 14:44:13 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.14 kedd, 14:18:01
Nekem volt ilyen hihetőségi gond, nem volt középen a kormány, de ha 80 felett mentem, akkor kigyulladt az esp lámpa.
Ebbe más is belefutott:
http://www.talkford.com/topic/152610-glow-plug-light-flashing-warning/page__st__20
Ha meg tudod nézni a szöget elektromosan, nézd meg, hogy középen áll-e a kormány.
Lehet, hogy nálad még csak egy kicsit tér el.
na ez az. én is erre gondoltam, csak nem akartam sugalmazni a választ. Lámpa ugyan nincs 80 felett, de a szervó érezhetően nem középre tér vissza. Pedig a futómű gyári értéken van, 2x nézettem meg két különböző helyen. Próbálom nézni a szöget.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
42
43
44
45
46
47
48
[
49
]
50
51
52
53
54
55
56
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ