Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:02:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3071010 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 21:07:00 »

F1 ről beszélek.  A tieden még lehet nem fejlesztettek fordítva.

Igazad van ne haragudj..elnéztem..enyém tényleg F1 előtti.
Akkor a fék is a sok fejlesztés egyike lehet amit eszközöltek ezekbe az ipari hulladékokba.. eplus2
Mikor lemegyek a garázsba mindig megsimogatom és hálát adok hogy nem TDCI-t vettem.... eplus2  
Puszi egyszer volt csak neki 1 merészebb ereszd el hajam buli után végighúztam a számat a sárvédőn akaratlanul(k@csög newton)... eplus2  de ez már túl intim abba is hagyom.... falbav
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.14 csütörtök, 21:08:53 írta Bunyek » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 23:05:41 »

Egyetértek. Második közepes fékezés után el kezd búgni, harmadiknál meg már xart sem ér.

És a rásegítés is siralmas. Hatlábbal nyomós.

Fenti véleményem mk3 f1 vonatkozásában tudom alátámasztani, illetve asszony 2003- as Focusa dettu ilyen.

Ha valaki jónak mondja az mk3 f1 fékét, akkor próbálja ki a mostani autómat, és lesz alapja a normális fékhatáshoz.

Próbáld ki az enyémet az EBC Redstuff kerámia adalékolt betétekkel. Páran kipróbálták két éve Madarason, kérdezd meg őket, mi a vélemény. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 23:34:59 »

Sziasztok!

Véleményetekre lennék kíváncsi.
egy hete kezdte el az autó kb azt csinálni, hogy mintha felkeményedett volna a fék, elég nagy erővel kell nyomni a max fékerő eléréséhez.
Idáig lágy szépen fogott más volt a bedál érzékenysége is, de olyat lassultam vele, hogy a sokan nem akarták elhinni nem a gyári van benne.
Most viszont kemény a pedál rövidebb uton.
Ma indulásnál az első fékezésnél lágy érintésre nem lassúlt pl az autó.
Bele padlóztam , utánna nem volt vele probléma.
Padlónál , amíg az ABS nem nyúl hozzá, bólintom a kormányt most is, csak bosszant hogy nem olyan mint volt, tehát valami változott.
Meg hát indulás után nem lassult az első kissebb fékezésnél....pffff

Ötlet?
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 23:40:45 »

Sziasztok!

Véleményetekre lennék kíváncsi.
egy hete kezdte el az autó kb azt csinálni, hogy mintha felkeményedett volna a fék, elég nagy erővel kell nyomni a max fékerő eléréséhez.
Idáig lágy szépen fogott más volt a bedál érzékenysége is, de olyat lassultam vele, hogy a sokan nem akarták elhinni nem a gyári van benne.
Most viszont kemény a pedál rövidebb uton.
Ma indulásnál az első fékezésnél lágy érintésre nem lassúlt pl az autó.
Bele padlóztam , utánna nem volt vele probléma.
Padlónál , amíg az ABS nem nyúl hozzá, bólintom a kormányt most is, csak bosszant hogy nem olyan mint volt, tehát valami változott.
Meg hát indulás után nem lassult az első kissebb fékezésnél....pffff

Ötlet?
 worship
Nem lehet valamelyik vákumcső ereszt vagy kilukadt.???Apám off-ja ugyan ezt csinálta és elvolt törve az egyik vákum cső a féknél.1 ötlet volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 23:44:21 »

Sziasztok!

Véleményetekre lennék kíváncsi.
egy hete kezdte el az autó kb azt csinálni, hogy mintha felkeményedett volna a fék, elég nagy erővel kell nyomni a max fékerő eléréséhez.
Idáig lágy szépen fogott más volt a bedál érzékenysége is, de olyat lassultam vele, hogy a sokan nem akarták elhinni nem a gyári van benne.
Most viszont kemény a pedál rövidebb uton.
Ma indulásnál az első fékezésnél lágy érintésre nem lassúlt pl az autó.
Bele padlóztam , utánna nem volt vele probléma.
Padlónál , amíg az ABS nem nyúl hozzá, bólintom a kormányt most is, csak bosszant hogy nem olyan mint volt, tehát valami változott.
Meg hát indulás után nem lassult az első kissebb fékezésnél....pffff

Ötlet?
 worship

vákuumrendszer átvizsgálás
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2013.02.14 csütörtök, 23:52:13 »

vákuumrendszer átvizsgálás

Hol kezdjem, mert elég láma vagyok még ezekhez a dolgokhoz!
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2013.02.15 péntek, 00:08:01 »

Hol kezdjem, mert elég láma vagyok még ezekhez a dolgokhoz!
 worship

Ha lenne vákuummérő órád, akkor azt érdemes bekötni a szivattyú után a kis csövekbe..... a legjobb lenne menet közben is nézni.
A vákuumcsöveket nézd végig nem repedezett-e valahol, nincs kikopva.....
A fékszervó dobnál a tömítést néz meg, hogy rendben van-e......
A szolenoid szelepeknél is nézd meg a csatlakozásokat, hogy zárnak-e a szelepek....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2013.02.15 péntek, 00:13:39 »

Ha lenne vákuummérő órád, akkor azt érdemes bekötni a szivattyú után a kis csövekbe..... a legjobb lenne menet közben is nézni.
A vákuumcsöveket nézd végig nem repedezett-e valahol, nincs kikopva.....
A fékszervó dobnál a tömítést néz meg, hogy rendben van-e......
A szolenoid szelepeknél is nézd meg a csatlakozásokat, hogy zárnak-e a szelepek....



szerintem szerelő lesz, Ő azért még is jobban tudja a dolgát, aztán majd figyelek mellette.
De akkor ezek szerint magával a fékkel, rásegítő,nyereg, stb nem hiszed hogy gond van?
Valószíbű hogy váákum?
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2013.02.15 péntek, 02:10:58 »


Tényleg nem vagy cukrász. ,de ez a te bajod.




Sőt volt olyan is, hogy azonos időben 3 mk3 is volt bent nálunk. F előtti, F1 és F2 is.
Igazából az F előtti V6 -tehát benzin-, az F1 és F2 dízel.......   hát rossz fék egyiken sincs.
Pedig nem vagyok cukrász  nyes.......   Nyilván úgy próbálgattam, hogy pl. 150-ről melyik hogyan áll meg.....
Naponta rengeteg fajta, féle, forma autóba ülök.....  Nem részletezem melyik milyen, de az túlzás mondai, hogy a mondeo-n rossz a fék...legyen szó bármelyikről is.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2013.02.15 péntek, 03:09:55 »

Nem lehet valamelyik vákumcső ereszt vagy kilukadt.???Apám off-ja ugyan ezt csinálta és elvolt törve az egyik vákum cső a féknél.1 ötlet volt.

thx
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2013.02.15 péntek, 07:27:21 »

Tényleg nem vagy cukrász. ,de ez a te bajod.





Gépjármű szerkezettan tanárom mondta mindig ha valamit nem tudtunk elsőre, hogy mi vagyunk mi....cukrászok?  nyes
Mert ha ott elrontunk valami a legrosszabb, hogy legfeljebb meg kell ennünk. vigyor3
Az autóknál nem szabad hibázni.  Cool

A kép alapján látom te az vagy......néha azért irigykedek....meg amikor valamivel óriási szívás van, hogy miért nem lettem tényleg az.  Grin
Szóval ne értsd félre, nem rosszindulatból.... lenézően említettem a cukrászt.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2013.02.15 péntek, 09:19:30 »

 nyes nyes


Gépjármű szerkezettan tanárom mondta mindig ha valamit nem tudtunk elsőre, hogy mi vagyunk mi....cukrászok?  nyes
Mert ha ott elrontunk valami a legrosszabb, hogy legfeljebb meg kell ennünk. vigyor3
Az autóknál nem szabad hibázni.  Cool

A kép alapján látom te az vagy......néha azért irigykedek....meg amikor valamivel óriási szívás van, hogy miért nem lettem tényleg az.  Grin
Szóval ne értsd félre, nem rosszindulatból.... lenézően említettem a cukrászt.  wave
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2013.02.15 péntek, 11:18:25 »

Gépjármű szerkezettan tanárom mondta mindig ha valamit nem tudtunk elsőre, hogy mi vagyunk mi....cukrászok?  nyes
Mert ha ott elrontunk valami a legrosszabb, hogy legfeljebb meg kell ennünk. vigyor3
Az autóknál nem szabad hibázni.  Cool

A kép alapján látom te az vagy......néha azért irigykedek....meg amikor valamivel óriási szívás van, hogy miért nem lettem tényleg az.  Grin
Szóval ne értsd félre, nem rosszindulatból.... lenézően említettem a cukrászt.  wave
Csak nem az Ihászba jártál? Mert Vojáki tanár úr, szinte ugyanezeket mondta nekünk szerkezettan órákon. nyes
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2013.02.15 péntek, 12:22:25 »

Csak nem az Ihászba jártál? Mert Vojáki tanár úr, szinte ugyanezeket mondta nekünk szerkezettan órákon. nyes

Nem.
Én Székesfehérváron jártam az Ybl -be. Ott az igazgató volt a szerkezettan tanár....Nagy János tanár úr.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2013.02.16 szombat, 13:21:02 »

Sziasztok!

Véleményetekre lennék kíváncsi.
egy hete kezdte el az autó kb azt csinálni, hogy mintha felkeményedett volna a fék, elég nagy erővel kell nyomni a max fékerő eléréséhez.
Idáig lágy szépen fogott más volt a bedál érzékenysége is, de olyat lassultam vele, hogy a sokan nem akarták elhinni nem a gyári van benne.
Most viszont kemény a pedál rövidebb uton.

Ha a vákuumrendszer rendben van, az is lehet, hogy megégtek a betétek, üvegesek lettek. Akkor csak fel kell őket csiszolni.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:00:39 »

Sziasztok!

Úgy néz ki berohadt a bal hátsó fékem, szép ferodol szag van és meleg a felni is. Valaki mintha írta volna korábban, hogy csavarnyúzóval vissza lehet erőszakolni a kart a féknyeregnél. Hogy is volt ez pontosan? Kép van esetleg róla?

EIK!
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:04:15 »

Sziasztok!

Úgy néz ki berohadt a bal hátsó fékem, szép ferodol szag van és meleg a felni is. Valaki mintha írta volna korábban, hogy csavarnyúzóval vissza lehet erőszakolni a kart a féknyeregnél. Hogy is volt ez pontosan? Kép van esetleg róla?

EIK!
Szia!

Én tettem fel sajnos nem régen itt ezt a kérdést!
Bal hátulja volt nekem is. Alámászol és a féknél látsz egy kis rugós kart , én azt kis kalapicsával megkopogtattam, visszaugrott a helyére, egy kis WD 40-et azért rádobtam.

Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2013.02.18 hétfő, 21:15:47 »

Szia!

Én tettem fel sajnos nem régen itt ezt a kérdést!
Bal hátulja volt nekem is. Alámászol és a féknél látsz egy kis rugós kart , én azt kis kalapicsával megkopogtattam, visszaugrott a helyére, egy kis WD 40-et azért rádobtam.

Köszi!  worship
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2013.02.19 kedd, 18:29:11 »

ha a kézifék kb a könyöklnél fog az fékbetét csere vagy valami egyéb probléma oka ?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:00:15 »

ha a kézifék kb a könyöklnél fog az fékbetét csere vagy valami egyéb probléma oka ?

Kézifék kötél lehet megnyúlva. A betétkopást nem veszed észre, mert automatikusan utánállítódik.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:04:44 »

Kézifék kötél lehet megnyúlva. A betétkopást nem veszed észre, mert automatikusan utánállítódik.
és az csere vagy állitás?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:08:04 »

és az csere vagy állitás?

Ha jól emlékszem van rajta állítási lehetőség. Hátul, ahol "kettéágazik". Ha ott nincs vagy nem tudsz már utánállítani, akkor cserés.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:45:50 »

Ha jól emlékszem van rajta állítási lehetőség. Hátul, ahol "kettéágazik". Ha ott nincs vagy nem tudsz már utánállítani, akkor cserés.

Nincs állítási lehetőség az mk3, kétoldali kézifékkötél csatlakozásánál a kartól jövő részen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:54:26 »

Nincs állítási lehetőség az mk3, kétoldali kézifékkötél csatlakozásánál a kartól jövő részen.

Magánál a karnál lehet állítani a kötélen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2013.02.19 kedd, 19:59:27 »

Magánál a karnál lehet állítani a kötélen.
Igen.
De ha ott kell, akkor az a kar már nem teljesen jó....mivel rugós önállítós ha jól emlékszem.
Én mindig csak kiakasztom alul, be a másik és tuti a kézifék.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2013.02.19 kedd, 20:02:19 »

Igen.
De ha ott kell, akkor az a kar már nem teljesen jó....mivel rugós önállítós ha jól emlékszem.
Én mindig csak kiakasztom alul, be a másik és tuti a kézifék.

Facelift (vagy 2002 valamikor) előtt önállítós (ami szeret behalni), utána meg manuális állítós.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2013.02.19 kedd, 22:01:58 »

Nincs állítási lehetőség az mk3, kétoldali kézifékkötél csatlakozásánál a kartól jövő részen.

Akkor kevertem a o..l v....rával. Akkor a csere a legjobb megoldás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2013.02.20 szerda, 07:53:14 »

Akkor kevertem a o..l v....rával. Akkor a csere a legjobb megoldás.

Igen, cserélve a legtutibb.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2013.02.22 péntek, 15:33:51 »

Helló.
Olyankor mit lehet tenni ha a bal hátsó fékem a kézifék behúzása után nem megy vissza a helyére csak egy kis kopácsolás után. A fék bovdenem nem szorul a csőben. És ha gondol egyet menet közben olyan hangja van mint a talicskának (nyik-nyik) Lehet a Munkahengerem kezdi megadni magát? help
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2013.02.22 péntek, 15:37:48 »

Helló.
Olyankor mit lehet tenni ha a bal hátsó fékem a kézifék behúzása után nem megy vissza a helyére csak egy kis kopácsolás után. A fék bovdenem nem szorul a csőben. És ha gondol egyet menet közben olyan hangja van mint a talicskának (nyik-nyik) Lehet a Munkahengerem kezdi megadni magát? help

Nagyon valószínű.
A bowden-t milyen módon zártad ki, hogy nem lehet rossz? Kikötötted és megmozgattad?
Ha nem, akkor még minden lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2013.02.22 péntek, 15:58:18 »

Nagyon valószínű.
A bowden-t milyen módon zártad ki, hogy nem lehet rossz? Kikötötted és megmozgattad?
Ha nem, akkor még minden lehet.
A kikötésig nem jutottam. Mert úgy gondoltam ha tudom mozgatni benne,akkor nem lehet vele gond falbav
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:14:17 »

Sziasztok! Mennyi a fékbetétek és a féktárcsa legkisebb elfogadható mérete? Huh?
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:17:14 »

Sziasztok! Mennyi a fékbetétek és a féktárcsa legkisebb elfogadható mérete? Huh?

asszem az első 24-22ig jó.a hátsó meg...mindjárt megnézem.
a hátsó meg 12-10ig használható. a betétnek nincs minimuma.amíg van rajta ferodol.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.22 péntek, 19:19:24 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:18:10 »

asszem az első 24-22ig jó.a hátsó meg...mindjárt megnézem.

10
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2013.02.22 péntek, 19:18:24 »

Sziasztok! Mennyi a fékbetétek és a féktárcsa legkisebb elfogadható mérete? Huh?


Minimális féktárcsavastagság - belső hűtésű - csere   Elöl:   22,2 mm   
Minimális féktárcsavastagság - csere   Hátul:   10,2 mm   
Féktárcsavastagság-tűrés   Elöl:   0,015 mm   
Féktárcsavastagság-tűrés   Hátul:   0,015 mm   
Minimális fékbetét-vastagság   Elöl:   1,5 mm   
Minimális fékbetét-vastagság   Hátul:   1,5 mm
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2013.02.23 szombat, 02:36:16 »


Tudja valaki?
Hogyan lehet ellenőrizni,hogy jó e a vákuum rendszer a kocsiba? 
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2013.02.23 szombat, 08:12:08 »


Köszönöm a gyors választ alf-nak, GSR-nek, Lacika71-nek!  worship Akkor elő a tolómérőt... wow1
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:11:09 »

Tudja valaki?
Hogyan lehet ellenőrizni,hogy jó e a vákuum rendszer a kocsiba? 
Vákuum mérő órával.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:28:06 »

Köszi.

De kicsit kifejtenéd jobban? Hová kell csatlakoztatni,mennyinek kell lenni stb.....

Vákuum mérő órával.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:32:48 »

Köszi.

De kicsit kifejtenéd jobban? Hová kell csatlakoztatni,mennyinek kell lenni stb.....


Miből gondolod, hogy gond van a vákuum rendszerrel?
A féked rendben?  A szokásos, azaz érzed, hogy van megfelelő rásegítés?
Ha a válasz igen, akkor a vákuumszivattyúd rendben.
Mi nem működik?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:37:49 »

A féken érzem,hogy nem az igazi.  Hiába lett új tárcsa és betét felrakva 1hónapja /Bremboo/ .  Régen feljebb fogott a pedál és nagyobbat harapott.


A
Miből gondolod, hogy gond van a vákuum rendszerrel?
A féked rendben?  A szokásos, azaz érzed, hogy van megfelelő rásegítés?
Ha a válasz igen, akkor a vákuumszivattyúd rendben.
Mi nem működik?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:41:55 »

A féken érzem,hogy nem az igazi.  Hiába lett új tárcsa és betét felrakva 1hónapja /Bremboo/ .  Régen feljebb fogott a pedál és nagyobbat harapott.


A

Mondjuk zajos a motor, de sziszegést nem hallasz valahol a motortérben? (járó motornál)
Amúgy a vákuum körbe kell rakni az órát, de nem tudom mennyi az előírt vákuum.

A leírtakból gyengülő szivattyú vagy valahol tömítetlen vákuumrendszer lehet a gond.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:49:08 »

Azért gondolom,hogy vákuum hiba lehet mert egyszer levették a szivattyút és   visszarakás utánra sejtem a romlást.
Akkor még azt gondoltam,hogy a fék csere megoldja.
Hol kell keresnem a motorban a csöveket?


Mondjuk zajos a motor, de sziszegést nem hallasz valahol a motortérben? (járó motornál)
Amúgy a vákuum körbe kell rakni az órát, de nem tudom mennyi az előírt vákuum.

A leírtakból gyengülő szivattyú vagy valahol tömítetlen vákuumrendszer lehet a gond.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:59:02 »

Azért gondolom,hogy vákuum hiba lehet mert egyszer levették a szivattyút és   visszarakás utánra sejtem a romlást.
Akkor még azt gondoltam,hogy a fék csere megoldja.
Hol kell keresnem a motorban a csöveket?



A fékmunkahenger szervó dobjáról kövesd visszafele a csövet. A hengerfej váltó felőli részén lesz.
Nézd meg a csatlakozásokat nem lazák-e, nem eresztenek....nem sérült a csővezés valahol....a kis csöveket is nézd meg.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2013.02.23 szombat, 12:09:57 »

Ok.   Köszi. Megpróbálom

A fékmunkahenger szervó dobjáról kövesd visszafele a csövet. A hengerfej váltó felőli részén lesz.
Nézd meg a csatlakozásokat nem lazák-e, nem eresztenek....nem sérült a csővezés valahol....a kis csöveket is nézd meg.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2013.02.23 szombat, 15:12:12 »

Valaki tud segíteni? Van ESP a kocsiban, hogy lehet kikapcsolni? Amikor megnyomom a gombot, nem történik semmi. Azt jelzi valami, ha ki van kapcsolva?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2013.02.23 szombat, 15:14:05 »

Valaki tud segíteni? Van ESP a kocsiban, hogy lehet kikapcsolni? Amikor megnyomom a gombot, nem történik semmi. Azt jelzi valami, ha ki van kapcsolva?

Nyomd 1 mp-nél tovább a gombot. Ha ki van kapcsolva világít a jelző.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2013.02.23 szombat, 15:16:42 »

Nyomd 1 mp-nél tovább a gombot. Ha ki van kapcsolva világít a jelző.

Köszi. Majd letesztelem. Gondolom a visszakapcsolás is ugyaníg műxik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2013.02.23 szombat, 15:17:57 »

Köszi. Majd letesztelem. Gondolom a visszakapcsolás is ugyaníg műxik.

Vagy leveszed a gyújtást és ha újra ráadod visszakapcsolja magát. Ergo nem maradhat véletlenül kikapcsolva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 11:22:04 »

Sziasztok! Azt vettem észre, hogy a behúzott kézifék kiengedése után fog a jobb hátsó fék. mitől lehet ez?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.