Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 18:05:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2742531 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3000 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 11:26:00 »

Sziasztok! Azt vettem észre, hogy a behúzott kézifék kiengedése után fog a jobb hátsó fék. mitől lehet ez?
Tegnap előtt, pénteken beszéltünk róla utoljára. #2981-től
Egy kicsit azért érdemes visszaolvasni  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3001 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 13:05:11 »

Sziasztok! Azt vettem észre, hogy a behúzott kézifék kiengedése után fog a jobb hátsó fék. mitől lehet ez?
berohadta a kézifék kar a hátsó munkahengeren.Emeld fel pörgesd meg,amelyik szorul,az a xar.
Ha kicsit xar,akkor megkell rángatni párszor,miután leakasztottad a bowdent róla,és locsold be a tengelyét wd40-el.
Ha nagyon xar akkor hátső fék csere....
Ja.ellenőrizd a bowdent is,az is berohadhat...
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.24 vasárnap, 13:08:07 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3002 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:42:12 »

Ma beálláskor a garázsba láttam és éreztem, hogy befogott a jobb hátsó fékem.
Mit lehet kezdeni vele?

Gondolom hátsó kerék le.
De utána, hogyan tovább?Huh?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3003 Dátum: 2013.03.02 szombat, 18:51:03 »

Ma beálláskor a garázsba láttam és éreztem, hogy befogott a jobb hátsó fékem.
Mit lehet kezdeni vele?

Gondolom hátsó kerék le.
De utána, hogyan tovább?Huh?

A féknyereg hátulján lévő kart ütöd olyan irányba, amerre a kézifékkötél húzódik kifelé a "csomagolásából".
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3004 Dátum: 2013.03.02 szombat, 22:01:19 »

A féknyereg hátulján lévő kart ütöd olyan irányba, amerre a kézifékkötél húzódik kifelé a "csomagolásából".
röviden: hátrafelé kell nyomni/húzni a kart   wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3005 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 10:26:20 »

röviden: hátrafelé kell nyomni/húzni a kart   wave

Köszönöm mindenkinek, megoldódott a dolog.
A kérdés az, hogy ezek után mit kell rendbe rakni/javítani?

Gondolok itt arra, hogy kicserélni a kézifék bovdent, esetleg a féknyerget, stb.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3006 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 10:34:50 »

Köszönöm mindenkinek, megoldódott a dolog.
A kérdés az, hogy ezek után mit kell rendbe rakni/javítani?

Gondolok itt arra, hogy kicserélni a kézifék bovdent, esetleg a féknyerget, stb.

Még kell állapítani, hogy a bowden szorul vagy a nyereg.
A hibás alkatrészt cserélni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3007 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 11:10:03 »

Köszönöm mindenkinek, megoldódott a dolog.
A kérdés az, hogy ezek után mit kell rendbe rakni/javítani?

Gondolok itt arra, hogy kicserélni a kézifék bovdent, esetleg a féknyerget, stb.

Ha a féknyereg a kuka azt fel lehet újítani is. XI. kerület déli szélén 8eFt/db áron van egy srác aki felújítja, itt már többeknek ő csinálta. én még nem olvastam olyat, hogy a felújított nyereg ismét beállt volna.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3008 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 11:23:59 »

Ha a féknyereg a kuka azt fel lehet újítani is. XI. kerület déli szélén 8eFt/db áron van egy srác aki felújítja, itt már többeknek ő csinálta. én még nem olvastam olyat, hogy a felújított nyereg ismét beállt volna.

Mert még nem telt el sok év....   eplus2

Persze, lehetséges felújítani is. Akit egyszer ide beírtak -lehet ő az akire te is gondolsz- ő már sajnos nem foglalkozik ezzel.
Valaki nem küldte vissza neki a cseredarabot így deficites lett a dolog és elvesztette a bizalmat a srác.....gondolom én.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3009 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 11:43:12 »

Mert még nem telt el sok év....   eplus2

Persze, lehetséges felújítani is. Akit egyszer ide beírtak -lehet ő az akire te is gondolsz- ő már sajnos nem foglalkozik ezzel.
Valaki nem küldte vissza neki a cseredarabot így deficites lett a dolog és elvesztette a bizalmat a srác.....gondolom én.



Tényleg? Én úgy tudom ő nem cseredarabokkal működött, hanem elküldik neki, ő felújította, és visszaküldte utánvéttel. Meg nekem (meg másnak is) úgy csinálta, hogy autóval odamentünk, ő szerelte fel-le, légtelenített, stb. (+nekem még két pár nem ford nyerget is javított úgy, hogy odavittem neki, és ő meg felújította). Mivel a kérdező is budapesti, talán úgy elvállalja, hogy komplett autóval megy.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3010 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 11:48:14 »

Tényleg? Én úgy tudom ő nem cseredarabokkal működött, hanem elküldik neki, ő felújította, és visszaküldte utánvéttel. Meg nekem (meg másnak is) úgy csinálta, hogy autóval odamentünk, ő szerelte fel-le, légtelenített, stb. (+nekem még két pár nem ford nyerget is javított úgy, hogy odavittem neki, és ő meg felújította). Mivel a kérdező is budapesti, talán úgy elvállalja, hogy komplett autóval megy.

Szabó Attila.
Valóban nem cseredarabos volt a dolog, szerintem se. De biztos volt egy olyan helyzet, ahol tudott adni előre..... gondolom én.
Aztán nem várt fejlemények lettek.

Persze lehet azóta megint más a helyzet, de pár hete az volt, amit írtam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3011 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 13:19:35 »

Szabó Attila.
Valóban nem cseredarabos volt a dolog, szerintem se. De biztos volt egy olyan helyzet, ahol tudott adni előre..... gondolom én.
Aztán nem várt fejlemények lettek.

Persze lehet azóta megint más a helyzet, de pár hete az volt, amit írtam.


Igen, nekem is ő csinálta. Azért szerintem érdemes megkérdezni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3012 Dátum: 2013.03.03 vasárnap, 13:25:33 »

Igen, nekem is ő csinálta. Azért szerintem érdemes megkérdezni.
Persze, nincs vesztenivaló.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #3013 Dátum: 2013.03.04 hétfő, 20:02:40 »

Sziasztok! Olvasgatom ezt a hátsó kézifék kar berohadást. Én is jártam így, a bal hátsóval. Ideiglenesen úgy oldottam meg, hogy egy erős nyomó rugót tettem a fékkar és a bowden közé. Valameddig működött, de utána ismét beállt. Azóta lekötöttem a kézifék bowdent, és most nem húzom be Wink Hál' Istennek, a Hortobágy közepén lakom laugh
Tudja valaki, hogy a beteges hátsó fékrendszert mivel lehet pótolni, amelyikkel egyezik és nem rohad be a fékkar? Arra gondolok, pld. későbbi Mondeoé egyezik-e vele?
Még egy dolog: szükségessé vállt az első féktárcsák és a betétek cseréje. Szétnéztem a kínálatban - és tudom hogy nem a reklám helye - legkedvezőbb a debreceni Fékmester Kft ajánlata volt,  Mondeo 2002-es két első Brembo féktárcsa + Brembo ékbetét garnitúra = 30.650 Ft. 30 rugó felett 3.000 Ft kedvezmény!  eljen

 
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3014 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 07:37:30 »

Persze, nincs vesztenivaló.  Smiley

Megkérdeztem, még foglakozik vele.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3015 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 07:39:48 »

Abban kellene a segítség, hogy az ATE termékcsalád, mennyire jó fékekben?
Fék tárcsa és betét csere előtt állok és szeretném megtudni mennyire jó választás.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3016 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 08:00:06 »

Megkérdeztem, még foglakozik vele.

Sejtettem, hogy egy jól jövedelmező dolgot nem hagyna abba... Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3017 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 08:01:01 »

Abban kellene a segítség, hogy az ATE termékcsalád, mennyire jó fékekben?
Fék tárcsa és betét csere előtt állok és szeretném megtudni mennyire jó választás.

Sok márkának a fékrendszerei ATE gyártótól vannak. Azaz "gyári" minőség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3018 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 08:55:18 »

Megkérdeztem, még foglakozik vele.

 Sad
Pedig mostanában akartam a dízel hátsóit is megcsináltatni.

Szerk: Már keresztben állhatott a szemem, amikor ezt írtam, mert azt olvastam, hogy "már nem foglalkozik vele".
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.08 péntek, 22:08:30 írta tpmportal » Naplózva
Csiki01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #3019 Dátum: 2013.03.08 péntek, 19:44:02 »

Megkérdeztem, még foglakozik vele.
Nálam 28800ft-ba kerül a Brembo szett
Naplózva

Mondeo 1.8 trend turnier 2002
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3020 Dátum: 2013.03.08 péntek, 20:13:22 »

Nálam 28800ft-ba kerül a Brembo szett
Unixban is ennyiért tudom venni. wave
Naplózva
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #3021 Dátum: 2013.03.09 szombat, 15:24:30 »

Az UNIX-os lehetőség 40 rugó lett volna ( mondjuk szerelőn keresztül )  wow1
De már késő bánat, ennyiért be van építve és kopik Wink
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3022 Dátum: 2013.03.09 szombat, 15:57:11 »

Visszakalapáltam a kézifékkarokat a féknyergeken, de hiába locsoltam wd-40-nel, ha behúzom, úgy is marad  szomoru1
Hol tudnám elérni a fékfelújítós szakit?
EIK!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3023 Dátum: 2013.03.09 szombat, 16:16:09 »

Visszakalapáltam a kézifékkarokat a féknyergeken, de hiába locsoltam wd-40-nel, ha behúzom, úgy is marad  szomoru1
Hol tudnám elérni a fékfelújítós szakit?
EIK!

gyikusz5@gmail.com

Sajnos a számát valahol elhagytam  Undecided
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3024 Dátum: 2013.03.09 szombat, 16:38:31 »

Szabó Attila
0630XXXXXXX
 Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 09:46:39 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3025 Dátum: 2013.03.09 szombat, 20:26:34 »

Visszakalapáltam a kézifékkarokat a féknyergeken, de hiába locsoltam wd-40-nel, ha behúzom, úgy is marad  szomoru1
Hol tudnám elérni a fékfelújítós szakit?
EIK!
Akaszd ki a kötelet.
A tengely körül van egy tömítőgyűrű, kiscsavarhúzóval nyúlj alá, és így a résbe nyomasd a WD40-et.
Ezután előre-hátra addig ütögesd a kart amíg magától nem csattan vissza.
Légteleníts rá párszor arra a nyeregre, hogy a frisssebb olaj oldja a tengely körüli berohadást
Aztán újra wd40 majd összeszerel.

 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3026 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 02:10:15 »

Köszi mindenkinek!  integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3027 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 08:56:51 »

Szabó Attila
0630xxxxxxxx

 Smiley
én nem írnám be nyíltan.1x megkért emilen,hogy nem publikus töröljem.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3028 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 09:47:24 »

én nem írnám be nyíltan.1x megkért emilen,hogy nem publikus töröljem.....

Rendben, megtettem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3029 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 10:02:09 »

Rendben, megtettem.

eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3030 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 11:34:42 »

Kézi fekre hol tudok rá állítani?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3031 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 11:40:30 »

Kézi fekre hol tudok rá állítani?

Elméletileg arra sosem kell, mivel az automata a nyeregnél mozdul. Így a mozgási útnak nem kellene változnia.
A karnál van egy csavaros állítás, ott lehet amúgy.... ha a tiedben olyan van és nem automata.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 11:43:04 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3032 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 13:05:49 »

Elméletileg arra sosem kell, mivel az automata a nyeregnél mozdul. Így a mozgási útnak nem kellene változnia.
A karnál van egy csavaros állítás, ott lehet amúgy.... ha a tiedben olyan van és nem automata.
kösz! 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3033 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:15:39 »

Kézi fekre hol tudok rá állítani?
Szétveszed középen a kipufogót, leszeded a hővédőlemezt és úgy hozzáférsz az állítócsavarhoz, nyúlik egy idő után a bowden ezért után kell húzni.

 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3034 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 17:27:39 »

Szétveszed középen a kipufogót, leszeded a hővédőlemezt és úgy hozzáférsz az állítócsavarhoz, nyúlik egy idő után a bowden ezért után kell húzni.
 wave
  worship Az miatt gondoltam én is, h megnyúlt.  megy műszakira pár nap múlva, rá kellene állítanom.  csak gumicsizmába kell lemennem az aknába  vigyor3

A betétekkel lehet igazad lesz...   Lefestettem ma a nyergeket, szét lettek szedve.  akkor már a betéteket megcsiszoltam sík felületen.  összeraktam, megvasaltam, és sokkal jobb a fék!   gondolom meg voltak égve meg feltükrösödtek.

És mivel GSR mondta a vákumot, megnéztem a vákumcsövet is. a szivattyúnál elég lazán volt a helyén, épphogy hozzáértem sziszegett. azt meg bekentem a piros tömítőpasztával.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
oli23
Vendég
« Új hozzászólás #3035 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:48:39 »

Udvozlet.Mondeo mk3 TDCI 2008-as.Olyan kerdesem lenne,h volt-e mar valakinek olyan,h az ESP es az ABS visszajelzo sargan vilagit folyamat
a muszerfalon.Olvastam angol oldalon,h wheel speed sensor,de nem tudom hol van es milyen maceras leszedni/javitani/cserelni.
Esetleg valaki tud-e ra megoldast?Elore is koszonem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3036 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:50:34 »

Udvozlet.Mondeo mk3 TDCI 2008-as.Olyan kerdesem lenne,h volt-e mar valakinek olyan,h az ESP es az ABS visszajelzo sargan vilagit folyamat
a muszerfalon.Olvastam angol oldalon,h wheel speed sensor,de nem tudom hol van es milyen maceras leszedni/javitani/cserelni.
Esetleg valaki tud-e ra megoldast?Elore is koszonem.

Ki kell olvasni a hibatárolót.
Ha megállítottad, újraindítás után is égve maradtak?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3037 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:01:32 »

Udvozlet.Mondeo mk3 TDCI 2008-as.Olyan kerdesem lenne,h volt-e mar valakinek olyan,h az ESP es az ABS visszajelzo sargan vilagit folyamat
a muszerfalon.Olvastam angol oldalon,h wheel speed sensor,de nem tudom hol van es milyen maceras leszedni/javitani/cserelni.
Esetleg valaki tud-e ra megoldast?Elore is koszonem.

Lehet, hogy leesett az érzékelőről a csatlakozó vagy vezetékszakadás vagy kontakthiba valamelyik kerékagynál. Nekem is világított, amikor elfelejtettem visszadugni, amior kiszedtem a kerékagyat.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3038 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:02:18 »

Udvozlet.Mondeo mk3 TDCI 2008-as.Olyan kerdesem lenne,h volt-e mar valakinek olyan,h az ESP es az ABS visszajelzo sargan vilagit folyamat
a muszerfalon.Olvastam angol oldalon,h wheel speed sensor,de nem tudom hol van es milyen maceras leszedni/javitani/cserelni.
Esetleg valaki tud-e ra megoldast?Elore is koszonem.
ha indítás után csinálja,akkor azt érzi leesett az aksi feszültsége. már gyújtáson el kell aludnia. ha nem le és újra rá. akkor elalszik, indítod és jó.  nekem ilyen nem tudják mi a baja.

de hogylehet 2008-as?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3039 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:04:57 »

ha indítás után csinálja,akkor azt érzi leesett az aksi feszültsége. már gyújtáson el kell aludnia. ha nem le és újra rá. akkor elalszik, indítod és jó.  nekem ilyen nem tudják mi a baja.

Előfordul kommunikációs hiba is az ABS vezérlőegységtől..... lehet pont akkor történt indítás és fesz csökkenés, mikor beszélgettek.
Én egyszer jártam így..... Szentendréről bementem Békásra ott leállítottam az óvodánál és újraindítás után már elaludt.

Érzékenyek ezek mindenre.
Ezért kár találgatni, ki kell olvasni.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3040 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:09:07 »

Előfordul kommunikációs hiba is az ABS vezérlőegységtől..... lehet pont akkor történt indítás és fesz csökkenés, mikor beszélgettek.
Én egyszer jártam így..... Szentendréről bementem Békásra ott leállítottam az óvodánál és újraindítás után már elaludt.

Érzékenyek ezek mindenre.
Ezért kár találgatni, ki kell olvasni.  Cool
nekem elég sűrűn csinálja.  most, h jobb az idő nem.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3041 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:11:16 »

nekem elég sűrűn csinálja.  most, h jobb az idő nem.
Hidegbe inkább, mint a kormánymű.
Azt gondolom, hogy ezek azonos tervezett avulási egységcsomagban vannak.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3042 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:13:28 »

Hidegbe inkább, mint a kormánymű.
Azt gondolom, hogy ezek azonos tervezett avulási egységcsomagban vannak.  Undecided
ja. jól kitalálta valami agyoniskolázott?   nekem jó a kormányművem  wave  1 püt átugrottál
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3043 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:14:52 »

ja. jól kitalálta valami agyoniskolázott?   nekem jó a kormányművem  wave  1 püt átugrottál
Jó, mert kicserélted (nem ugrottam át  Wink). Előtte a hiba nálad is állt, sajnos.  Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #3044 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 17:05:41 »

Fékezés közben, mintha az abs koppant volna a pedálon, utána kigyulladt az abs feliradt. Újraindítást követően nem villágít, viszont minden fékezésnél darál az abs.
Na most megint világít...
Mi lehet a gond?
Nyúlik a fékezés...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #3045 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 17:09:55 »

Most világít és nem kopog. Nagy fékezésnél viszont blokkolnak a kerekek  mi szállt el?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3046 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 17:18:40 »

Most világít és nem kopog. Nagy fékezésnél viszont blokkolnak a kerekek  mi szállt el?

Kódolvasás majd megmondja.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3047 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 18:45:47 »

Kódolvasás majd megmondja.

Pontosan.
Ez nem találgatós játék.....sőt, egyáltalán nem játék!  (Fék)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #3048 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 10:48:12 »

Olvastam valami tuningcégről, amelyik az ST220 féket felhasználva csinál valami tuningfékeket a nem-ST220-as MK3-asokra.

Ez hogyan is működhet a gyakorlatban?

Csereszabatos a cucc, vagy variálni kell a féknyereg felfüggesztésével?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3049 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 11:16:11 »

Olvastam valami tuningcégről, amelyik az ST220 féket felhasználva csinál valami tuningfékeket a nem-ST220-as MK3-asokra.

Ez hogyan is működhet a gyakorlatban?

Csereszabatos a cucc, vagy variálni kell a féknyereg felfüggesztésével?

AndyA

Én úgy tudom ugyanaz az st220 fék is. Kettes st Focus első féket lehet feltenni, ami nagyobb (320mm).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.