Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:55:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075252 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:56:49 »

Felőlem........

Kocsiztam egy 2008-as 2.0 tdci S-max converse+-al mostanában..... volt bent. Automata....  nem rossz.  eljen

Én adom negyedtankkal, te meg telitankkal, úgyis újra kell tankolnom. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2013.11.05 kedd, 20:59:41 »

Én adom negyedtankkal, te meg telitankkal, úgyis újra kell tankolnom. vigyor3

Hova akarsz menni, ahova az olajkályhával nem mersz megjelenni?  nyes

Te most szét akarod taposni?  Shocked
Erre kell?  gun
Én csak normálisan autózom vele.....arra való.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:20:58 »

A városban sokkal jobb.Autópályán csak a jövőhét közepén tudom kipróbálni.

Én betettem a torony mögé, ott nemis látszik...kicsit feszegetni kell hogy bemenjen de bemegy.. eplus2
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:21:43 »


Esetleg vákuumot nem mértetek előtte fék nyomkodásakor? Csak hogy most a vákuumszivattyú gyengélkedik (biztos van gyári érték, amivel össze lehet hasonlítani), vagy gyárilag ratyi a rendszer.
[/quote]

Nem mert bárhová mentem vele mindenki azt mondta,hogy a vákuumtól nem lehet.
Márka szerviz is. Mértek fékerőt és az jó volt.  2-éve még szerettem a féket mert jó volt. Azóta nem tudták megoldani.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:24:14 »

Esetleg vákuumot nem mértetek előtte fék nyomkodásakor? Csak hogy most a vákuumszivattyú gyengélkedik (biztos van gyári érték, amivel össze lehet hasonlítani), vagy gyárilag ratyi a rendszer.


Nem mert bárhová mentem vele mindenki azt mondta,hogy a vákuumtól nem lehet.
Márka szerviz is. Mértek fékerőt és az jó volt.  2-éve még szerettem a féket mert jó volt. Azóta nem tudták megoldani.

Rossz helyeken jártál.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2013.11.05 kedd, 21:45:11 »

Rossz helyeken jártál.......


Tudom,hogy valami nem tökéletes a rendszerben de ez most sokat javított rajta. Időm meg nincs járni-keresni a jó helyeket.
Ez 10 perc alatt meg volt.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2013.11.06 szerda, 13:55:37 »


Tudom,hogy valami nem tökéletes a rendszerben de ez most sokat javított rajta. Időm meg nincs járni-keresni a jó helyeket.
Ez 10 perc alatt meg volt.
Tisztelt Fórumtárs!
Az előző hsz-ben kérdezted a vákuum mért értékét. Az én fékem kifogástalanul üzemelt és üzemel, így a mért adatok elfogadhatóak normál üzemre. Megmértem közvetlen indítás után, a vákuumszivattyú mögött a visszacsapó szelepnél a vákuumot. Nálam -0.9 bar. Járó motor esetében, fékhasználat közben nem változott a mért érték. Ez azt jelenti, hogy nálam a -0.9 bar az állandósult vákuum. A motort leállítva a vákuum mért értéke maradt, -0.9 bar. Majd álló motor esetében 3 X használva a féket, lassan növekedett a nyomás 0 barra. Nyilván a mért értékek, függnek a vákuumszivattyú és a rendszer elemek, és azok tömítettségének állapotától. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.15 péntek, 15:11:07 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2013.11.06 szerda, 13:57:12 »

Hova akarsz menni, ahova az olajkályhával nem mersz megjelenni?  nyes

Te most szét akarod taposni?  Shocked
Erre kell?  gun
Én csak normálisan autózom vele.....arra való.

Csak úgy mennék vele, mint a sajátommal.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2013.11.06 szerda, 16:13:03 »

Csak úgy mennék vele, mint a sajátommal.  eplus2
rá is menne a gatyád a tankolásra...... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2013.11.06 szerda, 16:27:43 »

rá is menne a gatyád a tankolásra...... eplus2
nekem mondod?? a kúton lassan előre köszönnek nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2013.11.06 szerda, 16:51:41 »

Csak úgy mennék vele, mint a sajátommal.  eplus2

Hát úgy pont nem tudsz, mivel ez nem turbódízel.......  vigyor3
(mellesleg nincs is benzines mk3-asod...... beka3 )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2013.11.06 szerda, 16:53:32 »

rá is menne a gatyád a tankolásra...... eplus2

Igen rövid gatya lehet rajta....... nyes

1000 Ft/100 km a különbség. Biztos nagyon durva!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2013.11.06 szerda, 17:38:40 »

Igen rövid gatya lehet rajta....... nyes

1000 Ft/100 km a különbség. Biztos nagyon durva!  eplus2

azt mondta a sztájler,hogy tangát hord..... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2013.11.06 szerda, 17:44:23 »

azt mondta a sztájler,hogy tangát hord..... hehe
Én nem tudom milyet hord. Ti privátoztatok legutóbb!  laugh
Nyomott neked egy "lap dance" - et legutóbb, hogy ilyen tájékozott vagy?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2013.11.06 szerda, 17:49:06 »

Felraktam a képeket a Puffertartályról. / Még nincs elhelyezve ekkor még  csak próbaképpen lett berakva/         A kép helyére kattintva jön a kép.







Nagyon szépen köszönöm  worship
Nálam a tuning mindig a féknél kezdődik  nyes
Írj a későbbi tapasztalatokról is!
Üdv
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2013.11.06 szerda, 17:49:46 »

Én nem tudom milyet hord. Ti privátoztatok legutóbb!  laugh
Nyomott neked egy "lap dance" - et legutóbb, hogy ilyen tájékozott vagy?  eplus2
...én is mindig letagadom.most sincs ez másképp.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2013.11.09 szombat, 14:47:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
Egy korábbi hsz-ben irtam a gépsárkányom teljes fék felújításáról. Az eddigi tapasztalataim a következők. Az EBC Greenstuff betétekkel kb 1500 Km tettem meg. Megdöbbentően jó fékhatás mellett, semmi súrlódó hang, nyikorgás, és más furcsa hanghatás, vagy rendellenes működés. A betéten lévő úgynevezett koptató réteg még nem kopott el. Így valójában még nem tudom milyen lesz a tényleges fékhatás a kevlár-aramid betéttel. A fékerő nagyon finoman adagolható, erőteljesebb pedálerő hatására lenyűgöző a fékhatás. Én eddig is elégedett voltam fékem működésével, de ez a párosítás, mármint az eredeti Ford tárcsa és a Greenstuff betét rendkívül meggyőző fékhatást produkál. A tárcsákon nem látszik erőteljes, kopás a koptatóréteg hatására, viszont a felület olyan mint egy precíz szabályozás után. Ha a fékbetétek tárcsakoptató hatásával is elégedett leszek, akkor mindenkinek csak ajánlani tudom ezt az elérhető és megfizethető fékbetét garnitúrát. smile
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2013.11.09 szombat, 17:42:02 »

Tisztelt Fórumtársak!
Egy korábbi hsz-ben irtam a gépsárkányom teljes fék felújításáról. Az eddigi tapasztalataim a következők. Az EBC Greenstuff betétekkel kb 1500 Km tettem meg. Megdöbbentően jó fékhatás mellett, semmi súrlódó hang, nyikorgás, és más furcsa hanghatás, vagy rendellenes működés. A betéten lévő úgynevezett koptató réteg még nem kopott el. Így valójában még nem tudom milyen lesz a tényleges fékhatás a kevlár-aramid betéttel. A fékerő nagyon finoman adagolható, erőteljesebb pedálerő hatására lenyűgöző a fékhatás. Én eddig is elégedett voltam fékem működésével, de ez a párosítás, mármint az eredeti Ford tárcsa és a Greenstuff betét rendkívül meggyőző fékhatást produkál. A tárcsákon nem látszik erőteljes, kopás a koptatóréteg hatására, viszont a felület olyan mint egy precíz szabályozás után. Ha a fékbetétek tárcsakoptató hatásával is elégedett leszek, akkor mindenkinek csak ajánlani tudom ezt az elérhető és megfizethető fékbetét garnitúrát. smile
Tisztelettel László! worship 

Mennyi is volt az ára. Találtam neten csak árat nem adott hozzá.

http://ebcbrakes.hu/ebc-auto-fekbetet-fektarcsa-termekek.html#greenstuff
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2013.11.09 szombat, 19:39:07 »

Mennyi is volt az ára. Találtam neten csak árat nem adott hozzá.

http://ebcbrakes.hu/ebc-auto-fekbetet-fektarcsa-termekek.html#greenstuff

Asszem olyan 45-t irt régebben László a teljes garnitúrára (tárcsák plussz betétek)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2013.11.09 szombat, 20:23:14 »

Asszem olyan 45-t irt régebben László a teljes garnitúrára (tárcsák plussz betétek)
szerintem a tárcsa nincs az árban!45-ért sztem a gyárit nem kapnád meg tárcsával együtt!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2013.11.09 szombat, 20:35:12 »

szerintem a tárcsa nincs az árban!45-ért sztem a gyárit nem kapnád meg tárcsával együtt!

Sry, igen, csak betétek:

Idézetet írta: László
A teljes első és hátsó EBC Greenstuff fékbetét garnitúra 45110 Ft volt posta költséggel együtt
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 08:46:11 »

Mennyi is volt az ára. Találtam neten csak árat nem adott hozzá.

http://ebcbrakes.hu/ebc-auto-fekbetet-fektarcsa-termekek.html#greenstuff
A teljes első hátsó EBC Greenstuff fékbetét garnitúra 45110 Ft volt posta költséggel együtt. Én a www.fekmester.hu web oldalról rendeltem. Csak ajánlani tudom a céget. Minden tekintetben, nagyon korrekt módon jártak el. Információ átadás, szállítás, stb...stb. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 08:50:22 »

Asszem olyan 45-t irt régebben László a teljes garnitúrára (tárcsák plussz betétek)
Tisztelt Fórumtárs!
Az ár csak a betétekre vonatkozik. A gyári Ford tárcsák nekem egy korábbi kedvezményes beszerzésből adódóan, figyelt a szekrényben. Megjegyzem nagyon kedvező lenne az általad felvázolt ár Wink
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2013.11.10 vasárnap, 20:20:05 »

A városban sokkal jobb.Autópályán csak a jövőhét közepén tudom kipróbálni.
hol lehet ilyet venni és mennyiért?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 06:52:10 »

hol lehet ilyet venni és mennyiért?
Tisztelt Fórumtárs!
Az árat ezen az oldalon 2 hsz-el korábban már leírtam.
www.fekmester.hu web oldalon autó specifikusan minden adatot megtalálsz! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 07:25:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az árat ezen az oldalon 2 hsz-el korábban már leírtam.
www.fekmester.hu web oldalon autó specifikusan minden adatot megtalálsz! wave
Tisztelettel László! worship
Tudom es en is vettem tőlük.  De engem a vakumtartaly erdekel arra irtam wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 07:44:37 »

Tudom es en is vettem tőlük.  De engem a vakumtartaly erdekel arra irtam wave
Tisztelt Fórumtárs!
Ezt a kérdést nagyon félre értettem. rinya
A vákuum tartállyal kapcsolatban meg annyit. Mivel a vákuum értéke max -0.9 bar ezért magad is könnyen megcsinálhatod. Én anno egy elhasználódott vízszűrőből csináltam. A térfogatot durván 500-600 cm3-re alakítottam ki. A mai napig kifogástalanul működik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 11:20:48 »

hol lehet ilyet venni és mennyiért?

Én 1000ft-ért vettem a 18.kerületi WV bontóban.  Más bontókban 3-5 ezerért adták volna.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2013.11.11 hétfő, 14:59:37 »

Én 1000ft-ért vettem a 18.kerületi WV bontóban.  Más bontókban 3-5 ezerért adták volna.
Tisztelt Fórumtárs!
Nyilván 1000 Ft-ért, nem érdemes otthon neki állni és csinálni egy tartályt. Viszont nekem a torony mögötti tér már foglalt volt, a kiegészítő fűtés elektronikájával, ahova ez a tartály befért volna. Ami  számomra még megfelelő tank lett volna az a Toyota Celicáé, csak az 3000 Ft és ráadásul nem is kaptam. Ekkor döntöttem a tartály készítés mellett. A vákuumtank a sebváltó fölött, a váltótartó bak csavarjához van rögzítve. Így jól elfér a sebváltó és a levegőszűrőt a turbóval összekötő gumicső alatt. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.11 hétfő, 18:52:04 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2013.11.12 kedd, 07:17:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ezt a kérdést nagyon félre értettem. rinya
A vákuum tartállyal kapcsolatban meg annyit. Mivel a vákuum értéke max -0.9 bar ezért magad is könnyen megcsinálhatod. Én anno egy elhasználódott vízszűrőből csináltam. A térfogatot durván 500-600 cm3-re alakítottam ki. A mai napig kifogástalanul működik. wave
Tisztelettel László! worship
Milyen vizszuro?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2013.11.12 kedd, 19:42:37 »

Sziasztok.


Valaki meg tudná mondani,hogy hogyan keressek rá web áruházban az F2 utáni hátsó féknyeregbe való betétre?
TDDI-be tennénk ilyen nyerget a berohadós helyett és  ha jól tudom ide nagyobb betét kell.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2013.11.12 kedd, 19:48:13 »

Sziasztok.


Valaki meg tudná mondani,hogy hogyan keressek rá web áruházban az F2 utáni hátsó féknyeregbe való betétre?
TDDI-be tennénk ilyen nyerget a berohadós helyett és  ha jól tudom ide nagyobb betét kell.

Mondjuk 2004-2007-es modellév, vagy hasonló...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2013.11.12 kedd, 19:48:45 »

Sziasztok.


Valaki meg tudná mondani,hogy hogyan keressek rá web áruházban az F2 utáni hátsó féknyeregbe való betétre?
TDDI-be tennénk ilyen nyerget a berohadós helyett és  ha jól tudom ide nagyobb betét kell.
2005-öt jelölj ki
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2013.11.12 kedd, 22:01:13 »

Sziasztok.


Valaki meg tudná mondani,hogy hogyan keressek rá web áruházban az F2 utáni hátsó féknyeregbe való betétre?
TDDI-be tennénk ilyen nyerget a berohadós helyett és  ha jól tudom ide nagyobb betét kell.


2006-2007ben már biztos csak azt szerelték bele.Így keress rá.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2013.11.12 kedd, 22:04:16 »

Köszi mindenkinek
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2013.11.13 szerda, 18:31:38 »

Sziasztok.


Beraktam mind a 2 puffertartályt. 1 a fék vákuumkörébe  /Ekkor sokkal jobb lett/ wow1 1 a turbo vákuumkörébe. Mikor a turbohoz is beraktam, a fék visszanyerte a régi formáját. A turbom is  talán kicsit jobb lett  de a fék javulása eszméletlen eplus2 Tehát kevés volt a vákuumom.

Mégsem tudom azt mondani,hogy ettől lett jó. szomoru1  Mert amikor kezdtem elrendezni a vákuumcsöveket  akkor egy  minimális erőbehatásra ketté pattant a szivattyúból a fékszervo felé menő vákuumcső. /Valószínűleg már valamelyest el lehetett törve és ezért nem volt elég vákuum a féknél/

Na de ezt már nem fogom megtudni mert szét nem szedem.  Reggel irány Prága.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 18:35:25 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2013.11.13 szerda, 19:26:23 »

Erről beszéltem mindig, hogy a dízeleknél kevés a vákuum. Nem a mértéke, hanem a mennyisége....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2013.11.13 szerda, 19:33:25 »

Erről beszéltem mindig, hogy a dízeleknél kevés a vákuum. Nem a mértéke, hanem a mennyisége....
Bontóban milyen kocsikon lelhető fel ilyen tartály?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2013.11.13 szerda, 20:06:20 »

Sziasztok.


Beraktam mind a 2 puffertartályt. 1 a fék vákuumkörébe  /Ekkor sokkal jobb lett/ wow1 1 a turbo vákuumkörébe. Mikor a turbohoz is beraktam, a fék visszanyerte a régi formáját. A turbom is  talán kicsit jobb lett  de a fék javulása eszméletlen eplus2 Tehát kevés volt a vákuumom.

Mégsem tudom azt mondani,hogy ettől lett jó. szomoru1  Mert amikor kezdtem elrendezni a vákuumcsöveket  akkor egy  minimális erőbehatásra ketté pattant a szivattyúból a fékszervo felé menő vákuumcső. /Valószínűleg már valamelyest el lehetett törve és ezért nem volt elég vákuum a féknél/

Na de ezt már nem fogom megtudni mert szét nem szedem.  Reggel irány Prága.
és most úgy van törötten? Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2013.11.13 szerda, 20:16:23 »

Bontóban milyen kocsikon lelhető fel ilyen tartály?
vag 1.9 dízel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2013.11.13 szerda, 20:17:55 »

Sziasztok.


Beraktam mind a 2 puffertartályt. 1 a fék vákuumkörébe  /Ekkor sokkal jobb lett/ wow1 1 a turbo vákuumkörébe. Mikor a turbohoz is beraktam, a fék visszanyerte a régi formáját. A turbom is  talán kicsit jobb lett  de a fék javulása eszméletlen eplus2 Tehát kevés volt a vákuumom.

Mégsem tudom azt mondani,hogy ettől lett jó. szomoru1  Mert amikor kezdtem elrendezni a vákuumcsöveket  akkor egy  minimális erőbehatásra ketté pattant a szivattyúból a fékszervo felé menő vákuumcső. /Valószínűleg már valamelyest el lehetett törve és ezért nem volt elég vákuum a féknél/

Na de ezt már nem fogom megtudni mert szét nem szedem.  Reggel irány Prága.
én is érzem ezt mind2 autónál, sőt ha a sedanon ott mozgatom a csövet, akkor van olyan állása, hogy sziszeg.

más...

a kombi kezdett el olyat, hogy ha nyomom a féket kb 50%-ig, akkor utána egy hirtelen kicsit erősebb nyomásra lecsattan végállásig a pedál. mi lehet ez?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2013.11.13 szerda, 20:56:00 »

és most úgy van törötten? Shocked

Nem.
Azért ennyire nem vagyok láma.
Kicseréltem.Csak már kész volt minden más amikor eltört.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 21:12:27 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2013.11.13 szerda, 20:56:58 »

Bontóban milyen kocsikon lelhető fel ilyen tartály?

IV golf biztos
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:25:29 »

Nem.
Azért ennyire nem vagyok láma.
Kicseréltem.Csak már kész volt minden más amikor eltört.
nem is azért kérdeztem,csak hogy akkor megoldódott-e.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2013.11.13 szerda, 21:32:25 »

nem is azért kérdeztem,csak hogy akkor megoldódott-e.....

 
Úgy néz ki,hogy a fék megoldódott.  Remélem a turbomat nem vágom vele haza,érzésre kicsit stabilabb lett, de ott nincs nagy változás  nem érzem,hogy bántaná.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2013.11.13 szerda, 22:00:37 »

Milyen vizszuro?
Tisztelt Fórumtárs!
A vizhálózatra szerelhető Wellnet W25 magnetic víztisztító házát használtam fel.(wellnet-bolt.hu) Amorf szénnel működött. Kb 6m3 után cserélendő és így maradt meg a tok amit azután felhasználtam a vákuumtartály készítéséhez. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.14 csütörtök, 13:44:33 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2013.11.13 szerda, 23:09:08 »

a kombi kezdett el olyat, hogy ha nyomom a féket kb 50%-ig, akkor utána egy hirtelen kicsit erősebb nyomásra lecsattan végállásig a pedál. mi lehet ez?

Felső munkahenger...?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 09:06:22 »

Felső munkahenger...?
nem tudom, még nem néztem rá, de valami gond tuti lesz, mert előtte meg a kuplungpedál esett be párszor. bár túl sok kedvem nincs hozzányúlni, most esett át egy szervócserén, mert a közepén meghalt egy tömítés. most meg ezek is. és ebben az évben mé 10ekm sem ment bele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 19:06:55 »

vettem VW tartályt én is. bele is tettem.  De nem fejeltem meg a kormányt  fejvakaras   a fékrásegítő dob előtti elágazásba tettem.  Oda kell?   vákum van, mert ha feszigetem sziszeg
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2013.11.14 csütörtök, 19:14:01 »

vettem VW tartályt én is. bele is tettem.  De nem fejeltem meg a kormányt  fejvakaras   a fékrásegítő dob előtti elágazásba tettem.  Oda kell?   vákum van, mert ha feszigetem sziszeg
visszacsapó és a rásegítő közé
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.