Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 22:29:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743493 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2014.04.04 péntek, 09:48:06 »

Ha jól tudom, Te kipróbáltad AndyA autóján a Redstuff betéteket. Ahhoz képest milyen az általad használt Green? Érezhetően gyengébb a fékhatás, vagy közel azonos?

A maximalis fekhatast mindig a gumi es az ut kapcsolata hatarozza meg. Ha annal a betet es a tarcsa kozott nagyobb az ero, akkor helyben vagy, tudod, amit tudni lehet.

A Redstuff elonye ott van, hogy a sokadik, erosen melegedos fekezes utan sem fog a tarcsa es a betet kozotti fekhatas annyira lecsokkenni, hogy kevesebb legyen, mint amit elvileg at tudnal vinni az utra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2014.04.04 péntek, 10:17:15 »

Tisztelt Fórumtárs!
Még egy kis türelmet kérek! Van még egy kevés korrekció a cikkel. A jövő héten külföldön leszek és 15-16 án, már áttudom adni a cikket a FAQ-ba. wave
Tisztelettel László! worship

Előre is köszönöm!

 
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2014.04.04 péntek, 11:39:06 »

Ha jól tudom, Te kipróbáltad AndyA autóján a Redstuff betéteket. Ahhoz képest milyen az általad használt Green? Érezhetően gyengébb a fékhatás, vagy közel azonos?
Tisztelt Fórumtár!
Szerintem nagyon minimális a különbség. Jelentős eltérés viszont a betétek anyagszerkezetében és hőterhelhetőségében van. Ennek ellenére mindkettőnél brutális a fékhatás. Hatásfok és anyagköltség tekintetében igencsak ajánlani tudom a GREENSTUFF betétet. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.04 péntek, 14:19:15 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2014.04.04 péntek, 19:31:30 »

Előre is köszönöm!

 


Nekem is megvan már a spéci ötszög. wave wave
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2014.04.05 szombat, 09:36:10 »


Nekem is megvan már a spéci ötszög. wave wave
Tisztelt Fórumtárs!
Remélem az érdemi használat és a felújítás eredményessége, dupla örömet fog okozni. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2014.04.05 szombat, 13:52:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
Még egy kis türelmet kérek! Van még egy kevés korrekció a cikkel. A jövő héten külföldön leszek és 15-16 án, már áttudom adni a cikket a FAQ-ba. wave
Tisztelettel László! worship
szerintem ezt már sokan várják,de sajnos ugy tünik már én is. Roll Eyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2014.04.05 szombat, 14:00:48 »

Úgy látom mindenki féknyereg akar majd javítani!
Én egyszer már csináltam, de úgy néz ki, hogy megint beragadt.
És nagyon jó az az 5 szög készlet!

Nekem is megvan már a spéci ötszög. wave wave
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2014.04.05 szombat, 14:05:26 »

Úgy látom mindenki féknyereg akar majd javítani!
Én egyszer már csináltam, de úgy néz ki, hogy megint beragadt.
És nagyon jó az az 5 szög készlet!

Nekem is megvan már a spéci ötszög. wave wave
ez az ötszög kulcs a kézifékkar közepén lévö csavarhoz kell?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:30:20 »

ez az ötszög kulcs a kézifékkar közepén lévö csavarhoz kell?
Tisztelt Fórumtárs!
Ez a speciális ötszög dugókulcs készlet a 2004 FL előtti hátsó féknyeregben lévő kéziféktengely teljes kiszereléséhez szükséges. Enélkül a kulcs(CR-V14) nélkül nem tudod a tengelyen lévő belső tömítő gyűrűt cserélni. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.05 szombat, 15:34:19 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:53:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ez a speciális ötszög dugókulcs készlet a 2004 FL előtti hátsó féknyeregben lévő kéziféktengely teljes kiszereléséhez szükséges. Enélkül a kulcs(CR-V14) nélkül nem tudod a tengelyen lévő belső tömítő gyűrűt cserélni. wave
Tisztelettel László! worship
ez a csavar fogja a nyergen azt a kart amit a k.fékkötél mozgat?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:54:03 »

ez a csavar fogja a nyergen azt a kart amit a k.fékkötél mozgat?

Itt van nézd meg! http://gulielektronika.ucoz.com/index/ford_mondeo_feknyereg_felujitasa/0-23
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2014.04.05 szombat, 16:04:56 »

igy már világos.
 wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:04:24 »

igy már világos.
 wave

Sokan várjuk már a történelmi pillanatot. Tulajdonképpen mivel jelenleg is be van ragadva a jobb hátsó így most a kéziféket nem használom- nincs ebből gond. A probléma a 2 évenként esedékes műszaki vizsgán jön elő , ugyanis ekkor lehet a nyeregre költeni 30-40.000,- Ft-ot, aminek ugye jobb helyet is lehetne találni. Gondolom ezzel mindannyian így vagyunk. Szóval várjuk.
  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:07:13 »

Úgy van beragadva, hogy kalapáccsal vissza van kopogtatva, így nem melegszik rinya rinya rinya
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:33:47 »

Úgy van beragadva, hogy kalapáccsal vissza van kopogtatva, így nem melegszik rinya rinya rinya
A bal oldala nekem is ilyen rinya rinya visszaütöttem meg kiakasztottam a kötelet így még valamit fog a másik oldal:)
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:39:29 »

Sziasztok,
ma csereltem a teli hatsokat nyarira es kepzeljetek az egyik oldalt csak eppen megfogja a kezifek. El tudom forgatni a kereket kezzel behuzott kezifeknel.
Amikor novemberben csereltem a beteteket panaszkodtam, hogy lentebb fog a fek es feljebb a kezifek ezek szerint a gond, hogy nem tekeredett vissza rendes pozicioba az az oldal, ilyen elofordulhat? Szedjem szet es tekerjem ki egy kicsit a dugattyut azon az oldalon vagy mit javasoltok? Koszi, BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2014.04.05 szombat, 20:10:13 »

Sziasztok,
ma csereltem a teli hatsokat nyarira es kepzeljetek az egyik oldalt csak eppen megfogja a kezifek. El tudom forgatni a kereket kezzel behuzott kezifeknel.
Amikor novemberben csereltem a beteteket panaszkodtam, hogy lentebb fog a fek es feljebb a kezifek ezek szerint a gond, hogy nem tekeredett vissza rendes pozicioba az az oldal, ilyen elofordulhat? Szedjem szet es tekerjem ki egy kicsit a dugattyut azon az oldalon vagy mit javasoltok? Koszi, BB
Tisztelt Fórumtárs!
Előszőr azt kéne le ellenőrizni, hogy a kérdéses oldalon lévő főfék dugattyú működik e? A kéziféket működtető tengely csak egy pár mm képes kifelé mozgatni a dugattyút, majd vissza old. Ahhoz hogy a kéziféktengely rendben hatásosan működjön, rendben kell lenni a főfék hidraulikus rendszerének is, és majdnem fel kell feküdnie a betéteknek a tárcsára. Kérdés, nincs-e beszorulva a hátsó fékdugattyú az öntvényházba? Eljut e a pedálerő a dugattyúra?Ha másképp nem megy szereld le és alaposan vizsgáld át, és megfelelően csavard vissza alaphelyzetbe a dugattyút. Ha ilyenkor megmozgatod a kéziféktengelyt, akkor a dugattyúnak egy pár mm ki kell emelkednie az öntvényházból, majd vissza kell oldania. Ezután működtesd, taposd meg egy párszor a főféket, hogy a dugattyú megnyomja a betéteket.  Ezután ellenőrizd le a kézifékkar működését Megfelelő működés esetén a kézifékkar mozgásnak mindenkor követnie kell a dugattyú hidraulika által beállított helyzetét, és minden dugattyú állás mellett kell legyen kézifék hatás. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.09 szerda, 16:46:10 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2014.04.05 szombat, 20:22:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Élőszőr azt kéne le ellenőrizni, hogy a kérdéses oldalon lévő főfék működik e? A kéziféket működtető tengely csak egy pár mm képes kifelé mozgatni a dugattyút, majd vissza old. Ahhoz hogy a kéziféktengely rendben hatásosan működjön, rendben kell lenni a főfék hidraulikus rendszerének is, és majdnem fel kell feküdnie a betéteknek a tárcsára. Kérdés, nincs-e beszorulva a hátsó fékdugattyú az öntvényházba? Eljut e a pedálerő a dugattyúra?Ha másképp nem megy szereld le és alaposan vizsgáld át, és megfelelően csavard vissza alaphelyzetbe a dugattyút. Ha ilyenkor megmozgatod a kéziféktengelyt, akkor a dugattyúnak egy pár mm ki kell emelkednie az öntvényházból. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Làszlò,
Elvileg mukodik mivel a fekpedal benyomasara megfogja a kereket nem tudom elforgatni. Nagy sebesseggel tolatva is szepen fekez nem huz oldalra csak elegge lent fog a pedal. A kezifek behuzasara is erezheto, hogy kozelit a betet a tarcsahoz, de nem kepes blokkolni csak erintoleges. Azert gondoltam, hogy nem tud kitekeredni, mert betet cserenel teljesen visszatekertem es ez elofordulhat? Tarcsat nem kellett meg cserelni novemberben, de ugy latszik csak az egyik oldal tekeredett vissza a normalis allasba.Minden esetre koszonom a tanacsot es szetszedem, udvozlettel BB
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2014.04.05 szombat, 20:51:40 »

Tisztelt Làszlò,
Elvileg mukodik mivel a fekpedal benyomasara megfogja a kereket nem tudom elforgatni. Nagy sebesseggel tolatva is szepen fekez nem huz oldalra csak elegge lent fog a pedal. A kezifek behuzasara is erezheto, hogy kozelit a betet a tarcsahoz, de nem kepes blokkolni csak erintoleges. Azert gondoltam, hogy nem tud kitekeredni, mert betet cserenel teljesen visszatekertem es ez elofordulhat? Tarcsat nem kellett meg cserelni novemberben, de ugy latszik csak az egyik oldal tekeredett vissza a normalis allasba.Minden esetre koszonom a tanacsot es szetszedem, udvozlettel BB

Nem kell tekergetni semmit a dugattyún.....betét (tárcsa) csere esetén, ha a pedállal felpumpálod a féket akkor az beáll normál helyzetbe.
Ha a fékpedált nyomva megfogja a kereket (tárcsát)....kézifék behúzására pedig csak az egyik oldalt akkor valószínűbbnek tartom, hogy meg van nyúlva azon az oldalon a kézifék bowden ahol nem fog rendesen.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2014.04.05 szombat, 21:32:11 »

Nem kell tekergetni semmit a dugattyún.....betét (tárcsa) csere esetén, ha a pedállal felpumpálod a féket akkor az beáll normál helyzetbe.
Csak, ha nem tekered vissza, nem fog beleférni az új betét. utána beállítja magát, az igaz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2014.04.05 szombat, 22:42:08 »

Csak, ha nem tekered vissza, nem fog beleférni az új betét. utána beállítja magát, az igaz

Betét cserénél persze.  eljen
Most viszont arról volt szó, hogy a dugattyút hiába tekergeti....a kézifék attól nem lesz jó, máshol kell keresni a hibát.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 08:35:43 »

Mivel érdemes lefesteni a féknyerget?
Azokkal a madaras teszkóban árult tunying festékekkel meg sem próbálom.... valami tartós érdekelne
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 08:55:09 »

Mivel érdemes lefesteni a féknyerget?
Azokkal a madaras teszkóban árult tunying festékekkel meg sem próbálom.... valami tartós érdekelne
hammerite.nekem evek ota meg sem pattan.
Van kb.1dl-es kiszerelesben az böven eleg.
Nekem arany szinü.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 09:12:04 »

hammerite.nekem evek ota meg sem pattan.
Van kb.1dl-es kiszerelesben az böven eleg.
Nekem arany szinü.

Erre nem is gondoltam  vigyor3
Köszi  worship
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 09:13:12 »

hammerite.nekem evek ota meg sem pattan.
Van kb.1dl-es kiszerelesben az böven eleg.
Nekem arany szinü.
Tisztelt Fórumtárs!
Csatlakozom. eljen A Hammerite festék minden tekintetben megfelel a nyereg festéshez. Tartós, jól tapad, megfelelően rugalmas, és nagyon jó időjárás álló, nem kényes a festendő felületre stb...stb. Szóval egy jó választás. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sziki81
Vendég
« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 17:32:06 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem.2002 évj kombi mondeom van.A kézifék nem fogott és a balhátsó fék befogott menet közben.A szerelő szétszedte megjáratta,kipucolta.Azóta a kézifékjó de a bal hátsó fék továbbra is befog általában de nem mindig.A szerelő azt tanácsolta vegyek féknyerget...ti mit mondtok?Megér mégegy pucolást vagy nemérdemes szórakozni vele?
előre is köszi a segítséget!
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 18:18:17 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem.2002 évj kombi mondeom van.A kézifék nem fogott és a balhátsó fék befogott menet közben.A szerelő szétszedte megjáratta,kipucolta.Azóta a kézifékjó de a bal hátsó fék továbbra is befog általában de nem mindig.A szerelő azt tanácsolta vegyek féknyerget...ti mit mondtok?Megér mégegy pucolást vagy nemérdemes szórakozni vele?
előre is köszi a segítséget!

Előző hozzászólásokat olvasd el. Pont erről volt szó.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 20:43:16 »

én is tudok egyet aki olcsón adja mint a fékmester.a b.pestiek még a postán is spórolhatnak!
És melyik az,link,cím...pls.  integet2
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 21:10:38 »

És melyik az,link,cím...pls.  integet2

http://www.fekmester.hu/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 10:35:23 »


Nekem is megvan már a spéci ötszög. wave wave

Ma jött meg az enyém is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:17:26 »

Ma jött meg az enyém is. Smiley

AndyA

Nekem is éppen ma.  Cheesy
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:18:59 »

Nekem is éppen ma.  Cheesy

Szerintem nem tudják, mi a fene van, hogy évekig állt a cucc a szekrényben, most meg két nap alatt adnak el napi fél tucatot belőle... nyes nyes nyes nyes nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:29:42 »

Szerintem nem tudják, mi a fene van, hogy évekig állt a cucc a szekrényben, most meg két nap alatt adnak el napi fél tucatot belőle... nyes nyes nyes nyes nyes

AndyA

Az biztos, hogy néztek egyet, hogy mi törtét!
Szerintem megint berendelnek egy pár darabod, de már mindenkinek lesz és rajtuk marad!  hehe

Én régebben mikor kerestem ilyet a legolcsóbb 9 ezer volt, de szerencsére kaptam egyet ingyen a szerelés idejére.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:35:39 »

Ma jött meg az enyém is. Smiley

AndyA



Asszonynak egy hete. Szerencsére.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:36:39 »



Asszonynak egy hete. Szerencsére.  vigyor3

Vele újíttatod fel a fékjeidet? Ügyes!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:49:10 »

Köszi ezt én is tudom,erre gondoltam "én is tudok egyet aki olcsón adja mint a fékmester.a b.pestiek még a postán is spórolhatnak!" írta madar 89
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2014.04.08 kedd, 06:11:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
A hátsó féktárcsa minimum vastagsága: 10.2 mm Komplett tartókengyellel együtt igen cserélhető a 2004 FL utáni nyergekkel. Javaslom várd meg a cikket a beragadós fék felújításáról és átalakításáról a FAQ topikban. Hamarosan meg lesz. Szerintem olcsóbban megúszod, mint a teljes cserét. wave
Tisztelettel László! worship


Köszönöm Lászlónak és GSR-nek a válaszokat!  worship Akkor László tanácsára egyelőre várok.  Wink
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2014.04.08 kedd, 10:04:33 »

Ismeri valaki a Róna kft-t?
Fékbetéteket újítanak fel.


http://m.totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/04/08/kuplung_es_fek_barmilyen_autoba_otezerert/?rnd=413
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2014.04.09 szerda, 22:14:42 »

Ismeri valaki a Róna kft-t?
Fékbetéteket újítanak fel.
Olvastam a cikket. Ennek az autónak a tömege alaphangon 1.4 tonna, én inkább kifizetek 2-3 ezerrel többet, hogy TÜV engedélyes fékbetét legyen az autó alatt, és ha megnyomom a fékpedált akkor beleálljon a betonba. wave
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2014.04.09 szerda, 23:13:50 »


Mondeo-hoz 5-10ezer között kap az ember vadiúj fékbetétet. Régit kidobod, újat beteszed. Nem hiszem, hogy ebben a kategóriában megéri a fejlújitással vacakolni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2014.04.11 péntek, 20:05:18 »

Mai nap bekerültek előrre az új EBC tárcs + green stuff betétek.

Még csak pár kilométert mehettek, de érezhető már így is a változás.

Kiváncsi leszek mi lesz ha összekopnak vigyor3
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2014.04.11 péntek, 20:38:55 »

Mai nap bekerültek előrre az új EBC tárcs + green stuff betétek.

Még csak pár kilométert mehettek, de érezhető már így is a változás.

Kiváncsi leszek mi lesz ha összekopnak vigyor3
EBC tárcsából milyet vettél?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2014.04.11 péntek, 20:39:54 »

EBC tárcsából milyet vettél?

premium fantázianevü került fel
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2014.04.11 péntek, 21:14:43 »

premium fantázianevü került fel
és mibe került dbja ha  nem titok Cheesy
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2014.04.11 péntek, 22:20:23 »

és mibe került dbja ha  nem titok Cheesy

Egyáltalán nem az.
30eHUF volt a két tárcsa és 20eHUF a betétek
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2014.04.11 péntek, 22:41:05 »

Egyáltalán nem az.
30eHUF volt a két tárcsa és 20eHUF a betétek
honnan rendelted?esetleg linket tudsz küldeni?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 00:02:10 »

Aki frissített féknyerget a 4/5 ajtós kocsiján (2004.09 utánira csere), milyen tapasztalata van a kézifék hatásfokáról? Az enyémen jól beállított nyeregnél is sok kattanást kell felfelé húzni, mire kellő erővel fog. A bowdenek jók rajta (nincsenek 1 évesek sem még).
Elvileg a kézifék karból (nem önbeállós már) is van több cikkszám, de azt nem tudom, hogy a módosított nyereghez módosított kézifékkar jár-e?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 00:02:47 »

Mai nap bekerültek előrre az új EBC tárcs + green stuff betétek.

Még csak pár kilométert mehettek, de érezhető már így is a változás.

Kiváncsi leszek mi lesz ha összekopnak vigyor3
Én brembo tárcsákat és betéteket tettem fel előre és hátra, teljesen elégedett vagyok vele. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 09:48:10 »

Aki frissített féknyerget a 4/5 ajtós kocsiján (2004.09 utánira csere), milyen tapasztalata van a kézifék hatásfokáról? Az enyémen jól beállított nyeregnél is sok kattanást kell felfelé húzni, mire kellő erővel fog. A bowdenek jók rajta (nincsenek 1 évesek sem még).
Elvileg a kézifék karból (nem önbeállós már) is van több cikkszám, de azt nem tudom, hogy a módosított nyereghez módosított kézifékkar jár-e?

A kéziféken (bowden) állítottál? A nyergen nem tudsz állítani....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 10:35:33 »

A kéziféken (bowden) állítottál? A nyergen nem tudsz állítani....
Majdnem teljesen be van tekerve az állítócsavar
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.