Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:08:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075210 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2014.04.19 szombat, 16:00:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általad közölt probléma megoldásához, érdemes az egész első nyerget leszerelni és a féknyereg úszócsapokat ellenőrizni, illetve probléma esetén javító készlettel cserélni. Nagy valószínűséggel megvannak szorulva, vagy nincsenek megfelelően meg zsírozva. A fékbetéteknek és a tárcsának kívül és belül egyformán kell kopni ha minden rendben működik. A féloldalas kopás, mind a betét mind a tárcsa szempontjából, balesetveszélyes. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm tisztelt László!  worship
Akkor nagyobb fejújítás lesz mint gondoltam Smiley
leszedem a nyergeket, drótkorong, utánna finomabb csiszolás, aztán hammerite. Úszócsapokat kiszedem,  ha rendben vannak akkor finom csiszpapírral adok nekik. Milyen zsírt használjak az úszókhoz?
Hogy néz ki ha már cserélni kell?  Wink
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2014.04.19 szombat, 17:29:22 »

http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx  bocsika az ára 2300ft, mivel én unix partner vagyok a kedvezményes ára 1300ft amit előszőr írtam
http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00046/00046655.unk ez a nagyobbik készlet.

Köszi szépen. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2014.04.19 szombat, 17:35:35 »

Eljött az ideje az első fékek felújításának.
Az baj hogy ha mind a két oldali első féktárcsának csak a belső oldala van nagyon elkopva? És a belső betétek vannak szinte vason, a külsőkőn pedig majdnem fél centi van Huh?

Szia! Nagy valószínűséggel, ezen a képen http://i33.photobucket.com/albums/d90/MONDYMANv6/other/ST220%20BRAKE%20CALIPER/41.jpg  jól látható az alsó uszócsapra való kis gumicső, amit cserélned kell az esetek többségében ez okozza a szorulást.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2014.04.19 szombat, 17:37:01 »

Szia! Nagy valószínűséggel, ezen a képen http://i33.photobucket.com/albums/d90/MONDYMANv6/other/ST220%20BRAKE%20CALIPER/41.jpg  jól látható az alsó uszócsapra való kis gumicső, amit cserélned kell az esetek többségében ez okozza a szorulást.

Ilyen kis gumiizét nem lehetne valahogy méretre vágni? Oké, nem nagy pénz a 2000Ft a felújító készletért, de ahogy írod is, általában csak az a kis bizbasz kellene... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2014.04.19 szombat, 18:44:31 »

Köszönöm tisztelt László!  worship
Akkor nagyobb fejújítás lesz mint gondoltam Smiley
leszedem a nyergeket, drótkorong, utánna finomabb csiszolás, aztán hammerite. Úszócsapokat kiszedem,  ha rendben vannak akkor finom csiszpapírral adok nekik. Milyen zsírt használjak az úszókhoz?
Hogy néz ki ha már cserélni kell?  Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Maga az első féknyereg teljes felújítása sem egy nagy durranás. A javító készletbez szoktak adni speciális zsírt az úszócsapokhoz. Ha nem adnak, akkor a teflon bázisú szilikonzsír tökéletesen helyettesíti a gyári kenőanyagot. Sok sikert a munkához. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2014.04.19 szombat, 18:49:41 »

Ilyen kis gumiizét nem lehetne valahogy méretre vágni? Oké, nem nagy pénz a 2000Ft a felújító készletért, de ahogy írod is, általában csak az a kis bizbasz kellene... vigyor3
Bíztosan lehetne, csak jó lenne tudni az anyagösszetételét, mert így is az a baj vele, hogy ídővel megdagad a kenőanyagtól és azért szorul.
Én megvettem a jav. készletet és csappal együtt cseréltem, most hibátlanul müködik.
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2014.04.19 szombat, 22:34:49 »

Köszönöm a válaszokat  worship
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 15:50:12 »

Kerestem a felújító készletet a fékmesternél is, de nem találtam  szomoru1
Ami az unix-nál van az meg kedvezmény nélkül 9 ezer  Sad
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 15:55:39 »

Kerestem a felújító készletet a fékmesternél is, de nem találtam  szomoru1
Ami az unix-nál van az meg kedvezmény nélkül 9 ezer  Sad

Cromax....
Csúszkákkal együtt: https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/673-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-csuszka
Csak a gumik: https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/674-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-tomites
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 19:46:01 »

Köszönöm a türelmed és a segítséget! Telefonról csak szenvedek a fórummal és a webshopokkal is... worship
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 21:43:35 »

Sziasztok.
Azt kérdezném Tőletek. hogy ismerős-e a következő jelenség, illetve mi az oka. Első féktárcsa leszabályozás és új fékbetét felhelyezése után pár ezer km-en át kis fékezésnél  enyhe kormány rázás volt érzékelhető, de ma már ezt nem érezni. Öngyógyítás történt. Talán összekoptak?
  wow1 wow1 wow1
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 10:54:59 »

Tisztelt Fórumtársak!
A FAQ topikba felkerült, a 2004 FL előtti hátsó féknyergek felújítása és átalakítása című cikk fotókkal illusztrálva.
Köszönet érte "alfnak" eljen eljen eljen
A cikkel kapcsolatos kérdésekre, a Fék, ABS, ESP topikban és privátban mindenkinek állok rendelkezésére.
Remélem ezzel a cikkel is tudtam segíteni a mélyen tisztelt publikumnak. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 11:12:14 »

Tisztelt Fórumtársak!
A FAQ topikba felkerült, a 2004 FL előtti hátsó féknyergek felújítása és átalakítása című cikk fotókkal illusztrálva.
Köszönet érte "alfnak" eljen eljen eljen
A cikkel kapcsolatos kérdésekre, a Fék, ABS, ESP topikban és privátban mindenkinek állok rendelkezésére.
Remélem ezzel a cikkel is tudtam segíteni a mélyen tisztelt publikumnak. wave
Tisztelettel László! worship

Meghozta a húsvéti nyuszi. Köszönet érte.  smile smile smile
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:52:21 »

Szerintetek Bosch vagy Brembo betétet illetve tárcsát vegyek?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:56:58 »

Szerintetek Bosch vagy Brembo betétet illetve tárcsát vegyek?
ilyet kérdezni, hát amelyik az olcsóbb  nyes

Ate-t és Ate betéteket
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 13:58:05 »

Szerintetek Bosch vagy Brembo betétet illetve tárcsát vegyek?

Én legutóbb 3-4 zer km után dobtam el a Brembo tárcsákat.....régebben is használtam (más autón) már akkor nem volt gondom.  Lehet most pont belenyúltam.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 16:33:22 »

Szerintetek Bosch vagy Brembo betétet illetve tárcsát vegyek?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem meg vegyél EBC normál tárcsát, melynek minősége sok gyári tárcsa minőségénél kedvezőbb. Biztosan nem jársz vele rosszul, és árban ugyanott van az általad említett tárcsákkal. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.21 hétfő, 18:18:20 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:23:08 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem meg vegyél EBC normál tárcsát, melynek minősége sok gyári tárcsa minőségénél kedvezőbb. Biztosan nem jársz vele rosszul, és árban ugyanott van az általad említett tárcsákkal. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm a tanácsot. Én is szemztem az EBC-vel, de sajnos árban jóval magasabb az émlített márkáknál. Míg egy Bosch tárcsát megkapok 8000-ért és egy betét szettet 9500-ért, addig ugyanez EBC-ből 18 és 28 ezer magyar forint  szomoru1
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:43:42 »

A héten beszerelésre kerülnek az alábbi cuccok, remélem hozzák a várt eredményt vigyor3

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:53:57 »

A héten beszerelésre kerülnek az alábbi cuccok, remélem hozzák a várt eredményt vigyor3


Mennyi volt a szett?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:57:34 »

Mennyi volt a szett?

Zimmermann tárcsák: 39ezer
Redstuff betétek: 48ezer
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:59:31 »

Zimmermann tárcsák: 39ezer
Redstuff betétek: 48ezer
wow1 Maradok a Bosch-nál  szomoru1
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:02:05 »

wow1 Maradok a Bosch-nál  szomoru1

Csak a betétben van nagy eltérés. Ha a Bosch-t meg tudod 8ezer/darabért venni,(ami már elég jó ár) akkor az is 32ezer.

Viszont a betétet megúszod szűk 20ból.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.21 hétfő, 19:11:43 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:31:43 »

Köszönöm a tanácsot. Én is szemztem az EBC-vel, de sajnos árban jóval magasabb az émlített márkáknál. Míg egy Bosch tárcsát megkapok 8000-ért és egy betét szettet 9500-ért, addig ugyanez EBC-ből 18 és 28 ezer magyar forint  szomoru1
Tisztelt Fórumtárs!
Kénytelen vagyok meghajolni az érveid előtt. Az alkatrész ár valóban nagy úr. Mint már írtam én a gyári FOMOCO tárcsákat használom a GREENSTUFF betétekkel. Eredmény normál tárcsa kopás mellett brutális fékhatás. wow1 wow1 wow1
Egyszer kiprobálom az EBC normál tárcsákat a GREENSTUFF betétekkel. Ha az is olyan jó lesz mit a betétek akkor nem sajnálom rá a pénzt. Egy vészfékezéskor lehet, hogy a többszörösét hozza vissza, ha  megállok időben. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2014.04.22 kedd, 08:38:45 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kénytelen vagyok meghajolni az érveid előtt. Az alkatrész ár valóban nagy úr. Mint már írtam én a gyári FOMOCO tárcsákat használom a GREENSTUFF betétekkel. Eredmény normál tárcsa kopás mellett brutális fékhatás. wow1 wow1 wow1
Egyszer kiprobálom az EBC normál tárcsákat a GREENSTUFF betétekkel. Ha az is olyan jó lesz mit a betétek akkor nem sajnálom rá a pénzt. Egy vészfékezéskor lehet, hogy a többszörösét hozza vissza, ha  megállok időben. wave
Tisztelettel László! worship

Már így is nagyobbat tudsz fékezni, mint amekkora fékerőt a gumi át tud vinni az útra. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2014.04.22 kedd, 12:06:11 »

Már így is nagyobbat tudsz fékezni, mint amekkora fékerőt a gumi át tud vinni az útra. Smiley

AndyA
Ebben neked adok igazat. Vészfékezéskor szerintem is majdnem mindegy, hogy melyik fékbetétet használom, mert a gumi hamarabb megcsúszik, mint hogy elfogy a fék (különben is van cascom  eplus2). A fékbetét és tárcsa minősége az adagolhatóságban tér(het) el, de ez nem biztos, hogy megér nekem +50e magyar királyi forintot  wave
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2014.04.22 kedd, 12:09:08 »

Csak a betétben van nagy eltérés. Ha a Bosch-t meg tudod 8ezer/darabért venni,(ami már elég jó ár) akkor az is 32ezer.

Viszont a betétet megúszod szűk 20ból.
Mármint az EBC betétet? A normál betét a fékmesternél 14.000, a Yelostuff (amit vennék ha vennék) viszont 28.000! Azt a +20 ezret inkább másra költöm  integet2
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2014.04.22 kedd, 12:23:27 »

Mármint az EBC betétet? A normál betét a fékmesternél 14.000, a Yelostuff (amit vennék ha vennék) viszont 28.000! Azt a +20 ezret inkább másra költöm  integet2
Csak annyi hibája van a "Yelostuff" betétnek, hogy az bemelegítést igényel, hidegen nincs vele fékhatás, nem véletlenül nem ajánlják utcára, hanem sport célokra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2014.04.22 kedd, 12:34:40 »

Ebben neked adok igazat. Vészfékezéskor szerintem is majdnem mindegy, hogy melyik fékbetétet használom, mert a gumi hamarabb megcsúszik, mint hogy elfogy a fék (különben is van cascom  eplus2). A fékbetét és tárcsa minősége az adagolhatóságban tér(het) el, de ez nem biztos, hogy megér nekem +50e magyar királyi forintot  wave

Mondjuk az ST fóka fékkel az is érdekes, hogy használom már vagy 30 ezer km óta, de még mindig nincs észrevehető "válla" a tárcsának, és a betétből sem kopott el szemmel látható mértékű adag. Kimérni biztos ki lehetne, de azért nem szedem szét. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2014.04.22 kedd, 13:38:06 »

Csak annyi hibája van a "Yelostuff" betétnek, hogy az bemelegítést igényel, hidegen nincs vele fékhatás, nem véletlenül nem ajánlják utcára, hanem sport célokra.
Amiről te beszélsz az a Redstuff. A Yellowstuff pont, hogy hidegen is ugyanúgy fog mint melegen  wave

EBC Yellowstuff fékbetét
Ez az Aramid szálakból készült fékbetét jelenti a perfekt megoldást versenyekre és utcára egyaránt teljes erőbedobással már hideg féknél is, ami egy versenyfékbetéttől igen szokatlan. A Yellowstuff fékbetétek a gyors utcai autókhoz, túraautókhoz, verseny és rallye autókhoz valók. Ez egy progresszív fékbetét, ami azt jelenti, hogy minél jobban nyomjuk a fékpedált annál harapósabbá válik és a felmelegedés közbeni többszörös fékezés hatásra további agresszív fékhatás lép fel. A Yellowstuff fékbetét nyújtja a kategóriában lehető legjobb teljesítményt, az elérhető leghosszabb élettartamot és féktárcsa védelmet. A Yellowstuff fékbetét a Maxpower féktesztjén a legjobb utcai és sportfékbetét díját nyerte el.Ez a betét a legújabb /DuPont Interlayer-Technológiával/ készül. Maximális tapadás és fékerő 900 ° C (1650 ° F) hő terhelésig!


Forrás: fekmester.hu
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2014.04.22 kedd, 13:38:51 »

Mondjuk az ST fóka fékkel az is érdekes, hogy használom már vagy 30 ezer km óta, de még mindig nincs észrevehető "válla" a tárcsának, és a betétből sem kopott el szemmel látható mértékű adag. Kimérni biztos ki lehetne, de azért nem szedem szét. Smiley

AndyA
És milyen a fékhatás?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2014.04.22 kedd, 14:01:05 »

Én legutóbb 3-4 zer km után dobtam el a Brembo tárcsákat.....régebben is használtam (más autón) már akkor nem volt gondom.  Lehet most pont belenyúltam.  

Az enyémen most elől hátul full brembo van, egyelőre jó. Legalább nem ráz 110nél mint a Ford gyári. (Gumi azonos)
Szerintem jobban fog, mint a gyári, annyi érdekesség van vele, hogy az első fékezésnél még "nyúlós" kissé, de melegen már harapós.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2014.04.22 kedd, 14:16:37 »

Az enyémen most elől hátul full brembo van, egyelőre jó. Legalább nem ráz 110nél mint a Ford gyári. (Gumi azonos)
Szerintem jobban fog, mint a gyári, annyi érdekesség van vele, hogy az első fékezésnél még "nyúlós" kissé, de melegen már harapós.

Előtte volt nekem is Brembo off autókon....ott nem volt gond. Lehet most pont belenyúltam...
Elől most ate-textar, hátul delphi-delphi párosítás van.....működnek.  Smiley 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2014.04.22 kedd, 14:26:19 »

És milyen a fékhatás?

Nem akarod tudni... Így járnál egy komoly fékezésnél, ha beülnél mellém: falbav

 nyes taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2014.04.22 kedd, 14:29:02 »

Nem akarod tudni... Így járnál egy komoly fékezésnél, ha beülnél mellém: falbav

 nyes taps taps taps taps taps

AndyA

Ezért kell megkérni, hogy kapcsolja be a biztonsági övet police.....különben fájni fog az orra.  eplus2 
Nagytalin lehetne csinálni valami féktáv versenyt....kiváncsi lennék.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2014.04.22 kedd, 19:06:06 »

Amiről te beszélsz az a Redstuff. A Yellowstuff pont, hogy hidegen is ugyanúgy fog mint melegen  wave

EBC Yellowstuff fékbetét
Ez az Aramid szálakból készült fékbetét jelenti a perfekt megoldást versenyekre és utcára egyaránt teljes erőbedobással már hideg féknél is, ami egy versenyfékbetéttől igen szokatlan. A Yellowstuff fékbetétek a gyors utcai autókhoz, túraautókhoz, verseny és rallye autókhoz valók. Ez egy progresszív fékbetét, ami azt jelenti, hogy minél jobban nyomjuk a fékpedált annál harapósabbá válik és a felmelegedés közbeni többszörös fékezés hatásra további agresszív fékhatás lép fel. A Yellowstuff fékbetét nyújtja a kategóriában lehető legjobb teljesítményt, az elérhető leghosszabb élettartamot és féktárcsa védelmet. A Yellowstuff fékbetét a Maxpower féktesztjén a legjobb utcai és sportfékbetét díját nyerte el.Ez a betét a legújabb /DuPont Interlayer-Technológiával/ készül. Maximális tapadás és fékerő 900 ° C (1650 ° F) hő terhelésig!


Forrás: fekmester.hu
Idézek egy mondatot, " A Yellowstuff fékbetétek az extrém gyors és nehéz utcai autókhoz, verseny és rallye autókhoz lettek kifejlesztve. Az EBC gyár szerint progresszív fékbetét, ami azt jelenti, hogy minél jobban melegszik annál harapósabbá válik és a felmelegedés közbeni többszörös fékezés hatásra egyre jobb lesz", melyet az EBC Brakes oldalon olvastam, most akkor nem tudom, hogy mi az igazság, pedig a gyár állítását idéztem, de te bíztosan jobban tudod, mint maga a gyártó. Egyébként amit te idéztél abban is levan írva, hogy ahogy melegszik úgy nő a fékhatás, tehát felmelegítve éri el a max fékhatást! Akkor hidegen, hogyan lehet "teljes erőbedobással már hideg féknél is" , kicsit ellentmondásos a te általad idézett leírás. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.22 kedd, 19:30:48 írta Truthful » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2014.04.22 kedd, 19:18:49 »

Ezért kell megkérni, hogy kapcsolja be a biztonsági övet police.....különben fájni fog az orra.  eplus2 
Nagytalin lehetne csinálni valami féktáv versenyt....kiváncsi lennék.

Meg lehet próbálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2014.04.22 kedd, 19:29:55 »

Idézek egy mondatot, " A Yellowstuff fékbetétek az extrém gyors és nehéz utcai autókhoz, verseny és rallye autókhoz lettek kifejlesztve. Az EBC gyár szerint progresszív fékbetét, ami azt jelenti, hogy minél jobban melegszik annál harapósabbá válik és a felmelegedés közbeni többszörös fékezés hatásra egyre jobb lesz", melyet az EBC Brakes oldalon olvastam, most akkor nem tudom, hogy mi az igazság, pedig a gyár állítását idéztem, de te bíztosan jobban tudod, mint maga a gyártó. Wink
Én pedig a forgalmazóét. Lehet, hogy arról van szó, hogy hidegen jó, melegen pedig qrvajó  nyes
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2014.04.22 kedd, 19:32:16 »

Én pedig a forgalmazóét. Lehet, hogy arról van szó, hogy hidegen jó, melegen pedig qrvajó  nyes
worship
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2014.04.23 szerda, 11:55:12 »

Elolvastam a hátsó féknyergek felújításáról szóló cikket.

Én ezt nem tartom egyszerű mutatványnak annak, aki nem szerel rendszeresen.
Értem, hogy maguk az alkatrészek, konkrétan a szimmering, nagyon olcsó, de maga a művelet, ha nem maga végzi az ember, nem kevés pénz, szerintem.

Szóval a kérdés az, aki nem maga javítaná fel a hátsó féknyergeket, melyik a gazdaságosabb: venni újabb fajta nyergeket v. elvégeztetni a felújítást hozzáértővel? (Elvállalnak ilyet szervizben?)
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2014.04.23 szerda, 12:18:36 »

Elolvastam a hátsó féknyergek felújításáról szóló cikket.

Én ezt nem tartom egyszerű mutatványnak annak, aki nem szerel rendszeresen.
Értem, hogy maguk az alkatrészek, konkrétan a szimmering, nagyon olcsó, de maga a művelet, ha nem maga végzi az ember, nem kevés pénz, szerintem.

Szóval a kérdés az, aki nem maga javítaná fel a hátsó féknyergeket, melyik a gazdaságosabb: venni újabb fajta nyergeket v. elvégeztetni a felújítást hozzáértővel? (Elvállalnak ilyet szervizben?)

Van egy srác, aki vállal ilyet, valami 7-8 ezer Ft/db.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2014.04.23 szerda, 12:23:03 »

Van egy srác, aki vállal ilyet, valami 7-8 ezer Ft/db.

AndyA

Tudom, én is vele csináltattam meg, de szerintem ő nem a cikkben leírtak lapján újítja fel, hanem szétszedi, homokfújja, cseréli, amit kell és összerakja. Tehát a hibás konstrukció megmarad. Talán neki lehetne javasolni, hogy építse be a szimmeringet.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2014.04.23 szerda, 12:37:52 »

Tudom, én is vele csináltattam meg, de szerintem ő nem a cikkben leírtak lapján újítja fel, hanem szétszedi, homokfújja, cseréli, amit kell és összerakja. Tehát a hibás konstrukció megmarad. Talán neki lehetne javasolni, hogy építse be a szimmeringet.

Vedd fel a kapcsolatot László fórumtárssal, és kérdezd meg, megcsinálja-e neked, és hogy mennyiért. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2014.04.23 szerda, 12:40:30 »

Én pedig a forgalmazóét. Lehet, hogy arról van szó, hogy hidegen jó, melegen pedig qrvajó  nyes

Ez olyan ellentmondás mint a négy évszakos gumi  smile
Nem lehet jó hidegen is meg melegen is

téligumi -> télen
nyárigumi -> nyáron
utcára -> utcai betét
pályára -> verseny betét
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2014.04.23 szerda, 12:49:57 »

Ez olyan ellentmondás mint a négy évszakos gumi  smile
Nem lehet jó hidegen is meg melegen is

téligumi -> télen
nyárigumi -> nyáron
utcára -> utcai betét
pályára -> verseny betét
worship
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2014.04.23 szerda, 12:57:10 »

Én most rendelek greenstuffot. Nálam sok a pálya meg a hegymenet.
Imádok mikor a szöszi a szutyokijával a kapaszkodósávból gyorsítás nélkül bejön hatvannal a belsőbe, persze pont elém. Akkor kell egy erő és tisztességes adagolhatóság hogy a másfél tonnát megfogjam. Na meg önuralom hogy ne szakítsam be a szélvédőjét egy másfél literes ásványvízzel  eplus2
Na meg hegymenetben sokszor túl tud melegedni a betét.
Nekem ezért megéri a zöld cucc
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2014.04.23 szerda, 13:02:13 »

Vedd fel a kapcsolatot László fórumtárssal, és kérdezd meg, megcsinálja-e neked, és hogy mennyiért. Smiley

AndyA

Jelenleg még jó, de ha megen szorulni fog, akkor az lesz, amit írtál.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2014.04.23 szerda, 13:49:38 »

Én most rendelek greenstuffot. Nálam sok a pálya meg a hegymenet.
Imádok mikor a szöszi a szutyokijával a kapaszkodósávból gyorsítás nélkül bejön hatvannal a belsőbe, persze pont elém. Akkor kell egy erő és tisztességes adagolhatóság hogy a másfél tonnát megfogjam. Na meg önuralom hogy ne szakítsam be a szélvédőjét egy másfél literes ásványvízzel  eplus2
Na meg hegymenetben sokszor túl tud melegedni a betét.
Nekem ezért megéri a zöld cucc

Szánd rá a plusz párezret a pirosra. Alig több a zöldnél, de csak ajánlani tudom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2014.04.23 szerda, 16:26:14 »

Szánd rá a plusz párezret a pirosra. Alig több a zöldnél, de csak ajánlani tudom.

AndyA

Ha te mondod  worship
Visszamondtam a zöldet, várom a pirosat Smiley
Amúgy is utálom a zöld színt  taps
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2014.04.23 szerda, 16:42:20 »

Üdvözletem!
Ha 2001-es mondeora veszek komplett 2005-ös FL utáni féknyerget, akkor az kompatibilis? Felfogatás ugyanaz?
(Kézifékkar manuálisra és bowden is lesz cserélve)
Köszönöm.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.