Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:26:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3068951 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
Gepetto
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5000 Dátum:
2014.04.19 szombat, 16:00:18 »
Idézetet írta: László - 2014.04.19 szombat, 15:52:55
Tisztelt Fórumtárs!
Az általad közölt probléma megoldásához, érdemes az egész első nyerget leszerelni és a féknyereg úszócsapokat ellenőrizni, illetve probléma esetén javító készlettel cserélni. Nagy valószínűséggel megvannak szorulva, vagy nincsenek megfelelően meg zsírozva. A fékbetéteknek és a tárcsának kívül és belül egyformán kell kopni ha minden rendben működik. A féloldalas kopás, mind a betét mind a tárcsa szempontjából, balesetveszélyes.
Tisztelettel László!
Köszönöm tisztelt László!
Akkor nagyobb fejújítás lesz mint gondoltam
leszedem a nyergeket, drótkorong, utánna finomabb csiszolás, aztán hammerite. Úszócsapokat kiszedem, ha rendben vannak akkor finom csiszpapírral adok nekik. Milyen zsírt használjak az úszókhoz?
Hogy néz ki ha már cserélni kell?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5001 Dátum:
2014.04.19 szombat, 17:29:22 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.04.14 hétfő, 20:28:20
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
bocsika az ára 2300ft, mivel én unix partner vagyok a kedvezményes ára 1300ft amit előszőr írtam
http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/00046/00046655.unk
ez a nagyobbik készlet.
Köszi szépen.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5002 Dátum:
2014.04.19 szombat, 17:35:35 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.19 szombat, 15:35:02
Eljött az ideje az első fékek felújításának.
Az baj hogy ha mind a két oldali első féktárcsának csak a belső oldala van nagyon elkopva? És a belső betétek vannak szinte vason, a külsőkőn pedig majdnem fél centi van
Szia! Nagy valószínűséggel, ezen a képen
http://i33.photobucket.com/albums/d90/MONDYMANv6/other/ST220%20BRAKE%20CALIPER/41.jpg
jól látható az alsó uszócsapra való kis gumicső, amit cserélned kell az esetek többségében ez okozza a szorulást.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5003 Dátum:
2014.04.19 szombat, 17:37:01 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.04.19 szombat, 17:35:35
Szia! Nagy valószínűséggel, ezen a képen
http://i33.photobucket.com/albums/d90/MONDYMANv6/other/ST220%20BRAKE%20CALIPER/41.jpg
jól látható az alsó uszócsapra való kis gumicső, amit cserélned kell az esetek többségében ez okozza a szorulást.
Ilyen kis gumiizét nem lehetne valahogy méretre vágni? Oké, nem nagy pénz a 2000Ft a felújító készletért, de ahogy írod is, általában csak az a kis bizbasz kellene...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5004 Dátum:
2014.04.19 szombat, 18:44:31 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.19 szombat, 16:00:18
Köszönöm tisztelt László!
Akkor nagyobb fejújítás lesz mint gondoltam
leszedem a nyergeket, drótkorong, utánna finomabb csiszolás, aztán hammerite. Úszócsapokat kiszedem, ha rendben vannak akkor finom csiszpapírral adok nekik. Milyen zsírt használjak az úszókhoz?
Hogy néz ki ha már cserélni kell?
Tisztelt Fórumtárs!
Maga az első féknyereg teljes felújítása sem egy nagy durranás. A javító készletbez szoktak adni speciális zsírt az úszócsapokhoz. Ha nem adnak, akkor a teflon bázisú szilikonzsír tökéletesen helyettesíti a gyári kenőanyagot. Sok sikert a munkához.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5005 Dátum:
2014.04.19 szombat, 18:49:41 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.19 szombat, 17:37:01
Ilyen kis gumiizét nem lehetne valahogy méretre vágni? Oké, nem nagy pénz a 2000Ft a felújító készletért, de ahogy írod is, általában csak az a kis bizbasz kellene...
Bíztosan lehetne, csak jó lenne tudni az anyagösszetételét, mert így is az a baj vele, hogy ídővel megdagad a kenőanyagtól és azért szorul.
Én megvettem a jav. készletet és csappal együtt cseréltem, most hibátlanul müködik.
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5006 Dátum:
2014.04.19 szombat, 22:34:49 »
Köszönöm a válaszokat
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5007 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 15:50:12 »
Kerestem a felújító készletet a fékmesternél is, de nem találtam
Ami az unix-nál van az meg kedvezmény nélkül 9 ezer
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5008 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 15:55:39 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.20 vasárnap, 15:50:12
Kerestem a felújító készletet a fékmesternél is, de nem találtam
Ami az unix-nál van az meg kedvezmény nélkül 9 ezer
Cromax....
Csúszkákkal együtt:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/673-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-csuszka
Csak a gumik:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/674-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-tomites
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5009 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 19:46:01 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.20 vasárnap, 15:55:39
Cromax....
Csúszkákkal együtt:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/673-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-csuszka
Csak a gumik:
https://cromax.hu/10000000-fekrendszer/10050000-elso-fekrendszer/10050026-elso-feknyereg-alkatreszei/674-elso-feknyereg-javito-keszlet-ford-mondeo-2000-2007-tomites
Köszönöm a türelmed és a segítséget! Telefonról csak szenvedek a fórummal és a webshopokkal is...
Naplózva
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5010 Dátum:
2014.04.20 vasárnap, 21:43:35 »
Sziasztok.
Azt kérdezném Tőletek. hogy ismerős-e a következő jelenség, illetve mi az oka. Első féktárcsa leszabályozás és új fékbetét felhelyezése után pár ezer km-en át kis fékezésnél enyhe kormány rázás volt érzékelhető, de ma már ezt nem érezni. Öngyógyítás történt. Talán összekoptak?
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5011 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 10:54:59 »
Tisztelt Fórumtársak!
A FAQ topikba felkerült, a 2004 FL előtti hátsó féknyergek felújítása és átalakítása című cikk fotókkal illusztrálva.
Köszönet érte "alfnak"
A cikkel kapcsolatos kérdésekre, a Fék, ABS, ESP topikban és privátban mindenkinek állok rendelkezésére.
Remélem ezzel a cikkel is tudtam segíteni a mélyen tisztelt publikumnak.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5012 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 11:12:14 »
Idézetet írta: László - 2014.04.21 hétfő, 10:54:59
Tisztelt Fórumtársak!
A FAQ topikba felkerült, a 2004 FL előtti hátsó féknyergek felújítása és átalakítása című cikk fotókkal illusztrálva.
Köszönet érte "alfnak"
A cikkel kapcsolatos kérdésekre, a Fék, ABS, ESP topikban és privátban mindenkinek állok rendelkezésére.
Remélem ezzel a cikkel is tudtam segíteni a mélyen tisztelt publikumnak.
Tisztelettel László!
Meghozta a húsvéti nyuszi. Köszönet érte.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5013 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:52:21 »
Szerintetek Bosch vagy Brembo betétet illetve tárcsát vegyek?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5014 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:56:58 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.21 hétfő, 13:52:21
Szerintetek Bosch vagy Brembo betétet illetve tárcsát vegyek?
ilyet kérdezni, hát amelyik az olcsóbb
Ate-t és Ate betéteket
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5015 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 13:58:05 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.21 hétfő, 13:52:21
Szerintetek Bosch vagy Brembo betétet illetve tárcsát vegyek?
Én legutóbb 3-4 zer km után dobtam el a Brembo tárcsákat.....régebben is használtam (más autón) már akkor nem volt gondom. Lehet most pont belenyúltam.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5016 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 16:33:22 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.21 hétfő, 13:52:21
Szerintetek Bosch vagy Brembo betétet illetve tárcsát vegyek?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem meg vegyél EBC normál tárcsát, melynek minősége sok gyári tárcsa minőségénél kedvezőbb. Biztosan nem jársz vele rosszul, és árban ugyanott van az általad említett tárcsákkal.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.21 hétfő, 18:18:20 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5017 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:23:08 »
Idézetet írta: László - 2014.04.21 hétfő, 16:33:22
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem meg vegyél EBC normál tárcsát, melynek minősége sok gyári tárcsa minőségénél kedvezőbb. Biztosan nem jársz vele rosszul, és árban ugyanott van az általad említett tárcsákkal.
Tisztelettel László!
Köszönöm a tanácsot. Én is szemztem az EBC-vel, de sajnos árban jóval magasabb az émlített márkáknál. Míg egy Bosch tárcsát megkapok 8000-ért és egy betét szettet 9500-ért, addig ugyanez EBC-ből 18 és 28 ezer magyar forint
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5018 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:43:42 »
A héten beszerelésre kerülnek az alábbi cuccok, remélem hozzák a várt eredményt
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5019 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:53:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.21 hétfő, 18:43:42
A héten beszerelésre kerülnek az alábbi cuccok, remélem hozzák a várt eredményt
Mennyi volt a szett?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5020 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:57:34 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.21 hétfő, 18:53:57
Mennyi volt a szett?
Zimmermann tárcsák: 39ezer
Redstuff betétek: 48ezer
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5021 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 18:59:31 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.21 hétfő, 18:57:34
Zimmermann tárcsák: 39ezer
Redstuff betétek: 48ezer
Maradok a Bosch-nál
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5022 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 19:02:05 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.21 hétfő, 18:59:31
Maradok a Bosch-nál
Csak a betétben van nagy eltérés. Ha a Bosch-t meg tudod 8ezer/darabért venni,(ami már elég jó ár) akkor az is 32ezer.
Viszont a betétet megúszod szűk 20ból.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.21 hétfő, 19:11:43 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5023 Dátum:
2014.04.21 hétfő, 19:31:43 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.21 hétfő, 18:23:08
Köszönöm a tanácsot. Én is szemztem az EBC-vel, de sajnos árban jóval magasabb az émlített márkáknál. Míg egy Bosch tárcsát megkapok 8000-ért és egy betét szettet 9500-ért, addig ugyanez EBC-ből 18 és 28 ezer magyar forint
Tisztelt Fórumtárs!
Kénytelen vagyok meghajolni az érveid előtt. Az alkatrész ár valóban nagy úr. Mint már írtam én a gyári FOMOCO tárcsákat használom a GREENSTUFF betétekkel. Eredmény normál tárcsa kopás mellett brutális fékhatás.
Egyszer kiprobálom az EBC normál tárcsákat a GREENSTUFF betétekkel. Ha az is olyan jó lesz mit a betétek akkor nem sajnálom rá a pénzt. Egy vészfékezéskor lehet, hogy a többszörösét hozza vissza, ha megállok időben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5024 Dátum:
2014.04.22 kedd, 08:38:45 »
Idézetet írta: László - 2014.04.21 hétfő, 19:31:43
Tisztelt Fórumtárs!
Kénytelen vagyok meghajolni az érveid előtt. Az alkatrész ár valóban nagy úr. Mint már írtam én a gyári FOMOCO tárcsákat használom a GREENSTUFF betétekkel. Eredmény normál tárcsa kopás mellett brutális fékhatás.
Egyszer kiprobálom az EBC normál tárcsákat a GREENSTUFF betétekkel. Ha az is olyan jó lesz mit a betétek akkor nem sajnálom rá a pénzt. Egy vészfékezéskor lehet, hogy a többszörösét hozza vissza, ha megállok időben.
Tisztelettel László!
Már így is nagyobbat tudsz fékezni, mint amekkora fékerőt a gumi át tud vinni az útra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5025 Dátum:
2014.04.22 kedd, 12:06:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.22 kedd, 08:38:45
Már így is nagyobbat tudsz fékezni, mint amekkora fékerőt a gumi át tud vinni az útra.
AndyA
Ebben neked adok igazat. Vészfékezéskor szerintem is majdnem mindegy, hogy melyik fékbetétet használom, mert a gumi hamarabb megcsúszik, mint hogy elfogy a fék (különben is van cascom
). A fékbetét és tárcsa minősége az adagolhatóságban tér(het) el, de ez nem biztos, hogy megér nekem +50e magyar királyi forintot
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5026 Dátum:
2014.04.22 kedd, 12:09:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.04.21 hétfő, 19:02:05
Csak a betétben van nagy eltérés. Ha a Bosch-t meg tudod 8ezer/darabért venni,(ami már elég jó ár) akkor az is 32ezer.
Viszont a betétet megúszod szűk 20ból.
Mármint az EBC betétet? A normál betét a fékmesternél 14.000, a Yelostuff (amit vennék ha vennék) viszont 28.000! Azt a +20 ezret inkább másra költöm
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5027 Dátum:
2014.04.22 kedd, 12:23:27 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.22 kedd, 12:09:08
Mármint az EBC betétet? A normál betét a fékmesternél 14.000, a Yelostuff (amit vennék ha vennék) viszont 28.000! Azt a +20 ezret inkább másra költöm
Csak annyi hibája van a "Yelostuff" betétnek, hogy az bemelegítést igényel, hidegen nincs vele fékhatás, nem véletlenül nem ajánlják utcára, hanem sport célokra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5028 Dátum:
2014.04.22 kedd, 12:34:40 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.22 kedd, 12:06:11
Ebben neked adok igazat. Vészfékezéskor szerintem is majdnem mindegy, hogy melyik fékbetétet használom, mert a gumi hamarabb megcsúszik, mint hogy elfogy a fék (különben is van cascom
). A fékbetét és tárcsa minősége az adagolhatóságban tér(het) el, de ez nem biztos, hogy megér nekem +50e magyar királyi forintot
Mondjuk az ST fóka fékkel az is érdekes, hogy használom már vagy 30 ezer km óta, de még mindig nincs észrevehető "válla" a tárcsának, és a betétből sem kopott el szemmel látható mértékű adag. Kimérni biztos ki lehetne, de azért nem szedem szét.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5029 Dátum:
2014.04.22 kedd, 13:38:06 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.04.22 kedd, 12:23:27
Csak annyi hibája van a "Yelostuff" betétnek, hogy az bemelegítést igényel, hidegen nincs vele fékhatás, nem véletlenül nem ajánlják utcára, hanem sport célokra.
Amiről te beszélsz az a Redstuff. A Yellowstuff pont, hogy hidegen is ugyanúgy fog mint melegen
EBC Yellowstuff fékbetét
Ez az Aramid szálakból készült fékbetét jelenti a perfekt megoldást versenyekre és utcára egyaránt
teljes erőbedobással már hideg féknél is
, ami egy versenyfékbetéttől igen szokatlan. A Yellowstuff fékbetétek a gyors utcai autókhoz, túraautókhoz, verseny és rallye autókhoz valók. Ez egy progresszív fékbetét, ami azt jelenti, hogy minél jobban nyomjuk a fékpedált annál harapósabbá válik és a felmelegedés közbeni többszörös fékezés hatásra további agresszív fékhatás lép fel. A Yellowstuff fékbetét nyújtja a kategóriában lehető legjobb teljesítményt, az elérhető leghosszabb élettartamot és féktárcsa védelmet. A Yellowstuff fékbetét a Maxpower féktesztjén a legjobb utcai és sportfékbetét díját nyerte el.Ez a betét a legújabb /DuPont Interlayer-Technológiával/ készül. Maximális tapadás és fékerő 900 ° C (1650 ° F) hő terhelésig!
Forrás:
fekmester.hu
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5030 Dátum:
2014.04.22 kedd, 13:38:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.22 kedd, 12:34:40
Mondjuk az ST fóka fékkel az is érdekes, hogy használom már vagy 30 ezer km óta, de még mindig nincs észrevehető "válla" a tárcsának, és a betétből sem kopott el szemmel látható mértékű adag. Kimérni biztos ki lehetne, de azért nem szedem szét.
AndyA
És milyen a fékhatás?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5031 Dátum:
2014.04.22 kedd, 14:01:05 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.21 hétfő, 13:58:05
Én legutóbb 3-4 zer km után dobtam el a Brembo tárcsákat.....régebben is használtam (más autón) már akkor nem volt gondom. Lehet most pont belenyúltam.
Az enyémen most elől hátul full brembo van, egyelőre jó. Legalább nem ráz 110nél mint a Ford gyári. (Gumi azonos)
Szerintem jobban fog, mint a gyári, annyi érdekesség van vele, hogy az első fékezésnél még "nyúlós" kissé, de melegen már harapós.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5032 Dátum:
2014.04.22 kedd, 14:16:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.04.22 kedd, 14:01:05
Az enyémen most elől hátul full brembo van, egyelőre jó. Legalább nem ráz 110nél mint a Ford gyári. (Gumi azonos)
Szerintem jobban fog, mint a gyári, annyi érdekesség van vele, hogy az első fékezésnél még "nyúlós" kissé, de melegen már harapós.
Előtte volt nekem is Brembo off autókon....ott nem volt gond. Lehet most pont belenyúltam...
Elől most ate-textar, hátul delphi-delphi párosítás van.....működnek.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5033 Dátum:
2014.04.22 kedd, 14:26:19 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.22 kedd, 13:38:51
És milyen a fékhatás?
Nem akarod tudni... Így járnál egy komoly fékezésnél, ha beülnél mellém:
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5034 Dátum:
2014.04.22 kedd, 14:29:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.22 kedd, 14:26:19
Nem akarod tudni... Így járnál egy komoly fékezésnél, ha beülnél mellém:
AndyA
Ezért kell megkérni, hogy kapcsolja be a biztonsági övet
.....különben fájni fog az orra.
Nagytalin lehetne csinálni valami féktáv versenyt....kiváncsi lennék.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5035 Dátum:
2014.04.22 kedd, 19:06:06 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.22 kedd, 13:38:06
Amiről te beszélsz az a Redstuff. A Yellowstuff pont, hogy hidegen is ugyanúgy fog mint melegen
EBC Yellowstuff fékbetét
Ez az Aramid szálakból készült fékbetét jelenti a perfekt megoldást versenyekre és utcára egyaránt
teljes erőbedobással már hideg féknél is
, ami egy versenyfékbetéttől igen szokatlan. A Yellowstuff fékbetétek a gyors utcai autókhoz, túraautókhoz, verseny és rallye autókhoz valók. Ez egy progresszív fékbetét, ami azt jelenti, hogy minél jobban nyomjuk a fékpedált annál harapósabbá válik és a felmelegedés közbeni többszörös fékezés hatásra további agresszív fékhatás lép fel. A Yellowstuff fékbetét nyújtja a kategóriában lehető legjobb teljesítményt, az elérhető leghosszabb élettartamot és féktárcsa védelmet. A Yellowstuff fékbetét a Maxpower féktesztjén a legjobb utcai és sportfékbetét díját nyerte el.Ez a betét a legújabb /DuPont Interlayer-Technológiával/ készül. Maximális tapadás és fékerő 900 ° C (1650 ° F) hő terhelésig!
Forrás:
fekmester.hu
Idézek egy mondatot, "
A Yellowstuff fékbetétek az extrém gyors és nehéz utcai autókhoz, verseny és rallye autókhoz lettek kifejlesztve. Az EBC gyár szerint progresszív fékbetét, ami azt jelenti, hogy minél jobban melegszik annál harapósabbá válik és a felmelegedés közbeni többszörös fékezés hatásra egyre jobb lesz", melyet az EBC Brakes oldalon olvastam, most akkor nem tudom, hogy mi az igazság, pedig a gyár állítását idéztem, de te bíztosan jobban tudod, mint maga a gyártó. Egyébként amit te idéztél abban is levan írva, hogy ahogy melegszik úgy nő a fékhatás, tehát felmelegítve éri el a max fékhatást! Akkor hidegen, hogyan lehet "teljes erőbedobással már hideg féknél is" , kicsit ellentmondásos a te általad idézett leírás.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.22 kedd, 19:30:48 írta Truthful
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5036 Dátum:
2014.04.22 kedd, 19:18:49 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.22 kedd, 14:29:02
Ezért kell megkérni, hogy kapcsolja be a biztonsági övet
.....különben fájni fog az orra.
Nagytalin lehetne csinálni valami féktáv versenyt....kiváncsi lennék.
Meg lehet próbálni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5037 Dátum:
2014.04.22 kedd, 19:29:55 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.04.22 kedd, 19:06:06
Idézek egy mondatot, "
A Yellowstuff fékbetétek az extrém gyors és nehéz utcai autókhoz, verseny és rallye autókhoz lettek kifejlesztve. Az EBC gyár szerint progresszív fékbetét, ami azt jelenti, hogy minél jobban melegszik annál harapósabbá válik és a felmelegedés közbeni többszörös fékezés hatásra egyre jobb lesz", melyet az EBC Brakes oldalon olvastam, most akkor nem tudom, hogy mi az igazság, pedig a gyár állítását idéztem, de te bíztosan jobban tudod, mint maga a gyártó.
Én pedig a forgalmazóét. Lehet, hogy arról van szó, hogy hidegen jó, melegen pedig qrvajó
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5038 Dátum:
2014.04.22 kedd, 19:32:16 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.22 kedd, 19:29:55
Én pedig a forgalmazóét. Lehet, hogy arról van szó, hogy hidegen jó, melegen pedig qrvajó
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5039 Dátum:
2014.04.23 szerda, 11:55:12 »
Elolvastam a hátsó féknyergek felújításáról szóló cikket.
Én ezt nem tartom egyszerű mutatványnak annak, aki nem szerel rendszeresen.
Értem, hogy maguk az alkatrészek, konkrétan a szimmering, nagyon olcsó, de maga a művelet, ha nem maga végzi az ember, nem kevés pénz, szerintem.
Szóval a kérdés az, aki nem maga javítaná fel a hátsó féknyergeket, melyik a gazdaságosabb: venni újabb fajta nyergeket v. elvégeztetni a felújítást hozzáértővel? (Elvállalnak ilyet szervizben?)
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5040 Dátum:
2014.04.23 szerda, 12:18:36 »
Idézetet írta: ultio - 2014.04.23 szerda, 11:55:12
Elolvastam a hátsó féknyergek felújításáról szóló cikket.
Én ezt nem tartom egyszerű mutatványnak annak, aki nem szerel rendszeresen.
Értem, hogy maguk az alkatrészek, konkrétan a szimmering, nagyon olcsó, de maga a művelet, ha nem maga végzi az ember, nem kevés pénz, szerintem.
Szóval a kérdés az, aki nem maga javítaná fel a hátsó féknyergeket, melyik a gazdaságosabb: venni újabb fajta nyergeket v. elvégeztetni a felújítást hozzáértővel? (Elvállalnak ilyet szervizben?)
Van egy srác, aki vállal ilyet, valami 7-8 ezer Ft/db.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5041 Dátum:
2014.04.23 szerda, 12:23:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.23 szerda, 12:18:36
Van egy srác, aki vállal ilyet, valami 7-8 ezer Ft/db.
AndyA
Tudom, én is vele csináltattam meg, de szerintem ő nem a cikkben leírtak lapján újítja fel, hanem szétszedi, homokfújja, cseréli, amit kell és összerakja. Tehát a hibás konstrukció megmarad. Talán neki lehetne javasolni, hogy építse be a szimmeringet.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5042 Dátum:
2014.04.23 szerda, 12:37:52 »
Idézetet írta: ultio - 2014.04.23 szerda, 12:23:03
Tudom, én is vele csináltattam meg, de szerintem ő nem a cikkben leírtak lapján újítja fel, hanem szétszedi, homokfújja, cseréli, amit kell és összerakja. Tehát a hibás konstrukció megmarad. Talán neki lehetne javasolni, hogy építse be a szimmeringet.
Vedd fel a kapcsolatot László fórumtárssal, és kérdezd meg, megcsinálja-e neked, és hogy mennyiért.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5043 Dátum:
2014.04.23 szerda, 12:40:30 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.22 kedd, 19:29:55
Én pedig a forgalmazóét. Lehet, hogy arról van szó, hogy hidegen jó, melegen pedig qrvajó
Ez olyan ellentmondás mint a négy évszakos gumi
Nem lehet jó hidegen is meg melegen is
téligumi -> télen
nyárigumi -> nyáron
utcára -> utcai betét
pályára -> verseny betét
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5044 Dátum:
2014.04.23 szerda, 12:49:57 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.23 szerda, 12:40:30
Ez olyan ellentmondás mint a négy évszakos gumi
Nem lehet jó hidegen is meg melegen is
téligumi -> télen
nyárigumi -> nyáron
utcára -> utcai betét
pályára -> verseny betét
Naplózva
Gepetto
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5045 Dátum:
2014.04.23 szerda, 12:57:10 »
Én most rendelek greenstuffot. Nálam sok a pálya meg a hegymenet.
Imádok mikor a szöszi a szutyokijával a kapaszkodósávból gyorsítás nélkül bejön hatvannal a belsőbe, persze pont elém. Akkor kell egy erő és tisztességes adagolhatóság hogy a másfél tonnát megfogjam. Na meg önuralom hogy ne szakítsam be a szélvédőjét egy másfél literes ásványvízzel
Na meg hegymenetben sokszor túl tud melegedni a betét.
Nekem ezért megéri a zöld cucc
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5046 Dátum:
2014.04.23 szerda, 13:02:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.23 szerda, 12:37:52
Vedd fel a kapcsolatot László fórumtárssal, és kérdezd meg, megcsinálja-e neked, és hogy mennyiért.
AndyA
Jelenleg még jó, de ha megen szorulni fog, akkor az lesz, amit írtál.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5047 Dátum:
2014.04.23 szerda, 13:49:38 »
Idézetet írta: MRoland - 2014.04.23 szerda, 12:57:10
Én most rendelek greenstuffot. Nálam sok a pálya meg a hegymenet.
Imádok mikor a szöszi a szutyokijával a kapaszkodósávból gyorsítás nélkül bejön hatvannal a belsőbe, persze pont elém. Akkor kell egy erő és tisztességes adagolhatóság hogy a másfél tonnát megfogjam. Na meg önuralom hogy ne szakítsam be a szélvédőjét egy másfél literes ásványvízzel
Na meg hegymenetben sokszor túl tud melegedni a betét.
Nekem ezért megéri a zöld cucc
Szánd rá a plusz párezret a pirosra. Alig több a zöldnél, de csak ajánlani tudom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5048 Dátum:
2014.04.23 szerda, 16:26:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.04.23 szerda, 13:49:38
Szánd rá a plusz párezret a pirosra. Alig több a zöldnél, de csak ajánlani tudom.
AndyA
Ha te mondod
Visszamondtam a zöldet, várom a pirosat
Amúgy is utálom a zöld színt
Naplózva
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5049 Dátum:
2014.04.23 szerda, 16:42:20 »
Üdvözletem!
Ha 2001-es mondeora veszek komplett 2005-ös FL utáni féknyerget, akkor az kompatibilis? Felfogatás ugyanaz?
(Kézifékkar manuálisra és bowden is lesz cserélve)
Köszönöm.
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ