Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 20:02:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2742932 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 16:25:26 »

Budapesten közelebbről most Kelenföldnél  ill. Angyalföldön  Wink

Savoya Park mellett tudok hibakódot olvasni. Viszont általában csak este (9 után).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Menyus No1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 16:50:24 »

Köszönöm a jelentkezéseket  worship worship
Jövő hetem behavazva meló ügyileg de pü-ben majd irok  annak aki épp a közelben lesz  taps
Azt hiszem Zoleex lesz a befutó mivel Újpest környékén leszek Smiley
De köszi még1x mindenkinek  taps worship
Naplózva

MKIII  2002.09. 2.0/149LE GHIA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 16:57:01 »

Köszönöm a jelentkezéseket  worship worship
Jövő hetem behavazva meló ügyileg de pü-ben majd irok  annak aki épp a közelben lesz  taps
Azt hiszem Zoleex lesz a befutó mivel Újpest környékén leszek Smiley
De köszi még1x mindenkinek  taps worship


Bejön Zoleex?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Menyus No1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 17:07:15 »

Bejön Zoleex?  eplus2


Miért eddig kint volt ?, hehe hehe
Naplózva

MKIII  2002.09. 2.0/149LE GHIA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 17:13:48 »

Miért eddig kint volt ?, hehe hehe

A te érdeklődési körödön kívül.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 17:15:14 »

körkörös

Annyira felizgatott, hogy lecsúszol egy ánuszról, hogy írni is elfelejtettél? hehe
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 17:17:36 »

Annyira felizgatott, hogy lecsúszol egy ánuszról, hogy írni is elfelejtettél? hehe

 Cheesy
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 17:19:42 »

Annyira felizgatott, hogy lecsúszol egy ánuszról, hogy írni is elfelejtettél? hehe

Ne vetítsd ki!  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 17:38:37 »

Ne vetítsd ki!  Cheesy
Nem mozigépész vagyok. hehe amúgy senkit nem terhelnék az ánuszvágyas filmeiddel. hehe
Naplózva
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 22:07:05 »

Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy az ABS alacsony 30-40 sebességnél fékezéskor bekapcsol. Visszajelző nem világít, csatikat már átnéztem, csapágy mágnesjeladó tiszta sérülésmentes, hibakód nincs. Mi lehet a gond, találkozott-e már valaki ilyennel.

Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 22:11:55 »

Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy az ABS alacsony 30-40 sebességnél fékezéskor bekapcsol. Visszajelző nem világít, csatikat már átnéztem, csapágy mágnesjeladó tiszta sérülésmentes, hibakód nincs. Mi lehet a gond, találkozott-e már valaki ilyennel.

Köszi

Nem csúszós úton haladsz ilyenkor?
Mekkorát fékezel?
Diagnosztikai műszerrel ellenőrizni kellene a keréksebesség szenzorok által mért értékekből számolt sebességeket.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 22:15:42 »

Nem csúszós úton haladsz ilyenkor?
Mekkorát fékezel?
Diagnosztikai műszerrel ellenőrizni kellene a keréksebesség szenzorok által mért értékekből számolt sebességeket.


Száraz úton normál fékezéskor, nem indokolt hogy kapcsoljon. Műszer már volt rajta, egy Delphi de ott a keréksebbeségeket csak külön oldalon mutatja így nem volt olyan látványos eltérés. Jobb lenne ha egyszerre látná az ember. Vettem egy új szenzort az első kerekeken ki is cseréltem de semmi változás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 22:21:07 »

Száraz úton normál fékezéskor, nem indokolt hogy kapcsoljon. Műszer már volt rajta, egy Delphi de ott a keréksebbeségeket csak külön oldalon mutatja így nem volt olyan látványos eltérés. Jobb lenne ha egyszerre látná az ember. Vettem egy új szenzort az első kerekeken ki is cseréltem de semmi változás.

Miért vettél új szenzort, amikor még nem is ismert mi a hiba?
Egy szenzort vettél és találomra kicserélted az egyiket? Ettől tényleg vártál javulást?

Szerintem egymás mellé, alá lehet rakni a sebesség értékeket és látható ha nem mindegyik azonosat mér.
Kerékcsapágyaid rendben vannak, nem zajos valamelyik?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 22:26:53 »

Miért vettél új szenzort, amikor még nem is ismert mi a hiba?
Egy szenzort vettél és találomra kicserélted az egyiket? Ettől tényleg vártál javulást?

Szerintem egymás mellé, alá lehet rakni a sebesség értékeket és látható ha nem mindegyik azonosat mér.
Kerékcsapágyaid rendben vannak, nem zajos valamelyik?

Hogy mért vettem az mindegy, egy próbát megért és miért ne lehetett volna szerencsém, na mindegy. Csapágyak nem zajosak. Nem kotyog egyik sem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 22:32:08 »

Hogy mért vettem az mindegy, egy próbát megért és miért ne lehetett volna szerencsém, na mindegy. Csapágyak nem zajosak. Nem kotyog egyik sem.

Elég kicsi eséllyel indultál.
Mi alapján döntötted el, hogy melyik elsőben cseréled ki?
Ha nem gyújt ABS lámpát a gyújtás utáni teszt során, akkor az áramkörökben (összes keréksebesség érzékelő és egyéb) nincs hiba.
Tehát már nem kellett volna jeladót venni.  Smiley

Első körben továbbra is a keréksebesség jelek összehasonlítása. Természetesen megfelelő értékre felfújt gumikkal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 22:38:36 »

Elég kicsi eséllyel indultál.
Mi alapján döntötted el, hogy melyik elsőben cseréled ki?
Ha nem gyújt ABS lámpát a gyújtás utáni teszt során, akkor az áramkörökben (összes keréksebesség érzékelő és egyéb) nincs hiba.
Tehát már nem kellett volna jeladót venni.  Smiley

Első körben továbbra is a keréksebesség jelek összehasonlítása. Természetesen megfelelő értékre felfújt gumikkal.

Mindkettőbe belepróbáltam, de hogy mire költöm a pénzem, nem abban kértem segítséget. Attól meg hogy nem világít a hibajelző még nem száz százalék hogy jó minden. De így legalább tudom hogy az első kettő jó. És ne aggódj nem költöttem sokat. Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 22:57:11 »

Mindkettőbe belepróbáltam, de hogy mire költöm a pénzem, nem abban kértem segítséget. Attól meg hogy nem világít a hibajelző még nem száz százalék hogy jó minden. De így legalább tudom hogy az első kettő jó. És ne aggódj nem költöttem sokat. Wink
na akkor már csak a 2 hátsót kell hasonlóan kipróbálni, ha nem javul meg, akkor az abs egységet is ki lehet cserélni egy próba darabra, ha akkor sem, akkor még mindig ki lehet cserélni a kábelköteget egy másikra... ha ezek után sem, akkor az egész autót el lehet cserélni egy másikra falbav falbav falbav falbav végülis kiváló módszer, nem is értem mások miért nem így csinálják eplus2 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2015.01.18 vasárnap, 23:02:17 »

Mindkettőbe belepróbáltam, de hogy mire költöm a pénzem, nem abban kértem segítséget. Attól meg hogy nem világít a hibajelző még nem száz százalék hogy jó minden. De így legalább tudom hogy az első kettő jó. És ne aggódj nem költöttem sokat. Wink
Jelentősed félreérted.
Nem abban adok/adnék segítséget, hogy mire költsd. Hanem arra, hogy mire ne! Találomra.....
Nem szeretem magam ismételni, de nem mondtam, hogy száz százalék minden jó.
Annyit mondtam, hogy ha a teszt végén nem marad égve, akkor nincs statikus elektromos hiba. Tehát a szenzor áramkörök rendben vannak.
Dehogy aggódom. Csak nem értem, hogy hibamegállapítás nélkül miért vettél bármit is.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 06:23:27 »

Elég kicsi eséllyel indultál.
Mi alapján döntötted el, hogy melyik elsőben cseréled ki?
Ha nem gyújt ABS lámpát a gyújtás utáni teszt során, akkor az áramkörökben (összes keréksebesség érzékelő és egyéb) nincs hiba.
Tehát már nem kellett volna jeladót venni.  Smiley

Első körben továbbra is a keréksebesség jelek összehasonlítása. Természetesen megfelelő értékre felfújt gumikkal.
Tipikus.Erőszaksegítség!Baxxad jól le a delikvenst,hogy miért csinálja amit már megcsinált.
Miért nem lépsz át a dolgon?Muszály odadörgölni mindenki orra alá,hogy nem úgy kellett volna csinálni?Az már múlt idő.
Timi,Timi,Timi,..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 06:52:51 »

Tipikus.Erőszaksegítség!Baxxad jól le a delikvenst,hogy miért csinálja amit már megcsinált.
Miért nem lépsz át a dolgon?Muszály odadörgölni mindenki orra alá,hogy nem úgy kellett volna csinálni?Az már múlt idő.
Timi,Timi,Timi,..... nyes


Tipikus. Kényszer belepofázás!
Faxért nem lépsz tovább, muszály belepofázni mindenbe?..... menj vissza az smax topikba....
Jössz ide alfikázni....alfika...alfika eplus2


Lehet megint pü helpdesk-et nyitok, de lehet le is regelek......alfikázó  levele  mf2
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.19 hétfő, 06:56:45 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 06:56:28 »


Tipikus. Kényszer belepofázás!
Faxért nem lépsz tovább, muszály belepofázni mindenbe?..... menj vissza az smax topikba....
Jössz ide alfikázni....alfika...alfika eplus2
taps hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 09:09:17 »


Tipikus. Kényszer belepofázás!
Faxért nem lépsz tovább, muszály belepofázni mindenbe?..... menj vissza az smax topikba....
Jössz ide alfikázni....alfika...alfika eplus2


Lehet megint pü helpdesk-et nyitok, de lehet le is regelek......alfikázó  levele  mf2

http://www.muszaly.hu

 smile

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 09:43:48 »

Lehet megint pü helpdesk-et nyitok, de lehet le is regelek......alfikázó  levele  mf2
navégre valami értékeset is csinálsz... eplus2
de ha így lesz én kizárlak a pü-ből! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 09:47:13 »


Tipikus. Kényszer belepofázás!
Faxért nem lépsz tovább, muszály belepofázni mindenbe?..... menj vissza az smax topikba....
Jössz ide alfikázni....alfika...alfika eplus2


Lehet megint pü helpdesk-et nyitok, de lehet le is regelek......alfikázó  levele  mf2
eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 09:49:28 »

Tipikus.Erőszaksegítség!Baxxad jól le a delikvenst,hogy miért csinálja amit már megcsinált.
Miért nem lépsz át a dolgon?Muszály odadörgölni mindenki orra alá,hogy nem úgy kellett volna csinálni?Az már múlt idő.
Timi,Timi,Timi,..... nyes

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 10:44:56 »

eplus2

Végre észrevetted.......  taps
Miattad írtam így, mert te szoktak LY-vel írni!  eplus2 
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 10:45:48 »


Te észrevetted, de alf nem. (Csak utánad.)  Grin
Pedig neki szólt.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.19 hétfő, 10:48:38 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 11:58:01 »

Végre észrevetted.......  taps
Miattad írtam így, mert te szoktak LY-vel írni!   eplus2 
kamusTIMI.megint okosabb nálad a telefonod..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 12:13:31 »

kamusTIMI.megint okosabb nálad a telefonod..... eplus2

Ebben nincs semmi kamu. Notebookról írtam, szándékosan!  Cool
Telefonról eleve nem tudnék ilyet, mert ezt javítja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sommik
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 21:15:24 »

na akkor már csak a 2 hátsót kell hasonlóan kipróbálni, ha nem javul meg, akkor az abs egységet is ki lehet cserélni egy próba darabra, ha akkor sem, akkor még mindig ki lehet cserélni a kábelköteget egy másikra... ha ezek után sem, akkor az egész autót el lehet cserélni egy másikra falbav falbav falbav falbav végülis kiváló módszer, nem is értem mások miért nem így csinálják eplus2 eplus2

Azért mert hülyeségeket írkálnak fórumokra.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 21:33:24 »


Jössz ide alfikázni....alfika

Alf, elmondanád, mi az az "f" ?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2015.01.19 hétfő, 21:34:26 »

Azért mert hülyeségeket írkálnak fórumokra.


Ha ABS jeladó hiba van vagy az a kábel hibás ami a kerekeknél van és a jeladóra csatlakozik,akkor kigyullad az ikon a műszerfalon.Itt egyéb dolog van. wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2015.01.20 kedd, 06:13:27 »

Alf, elmondanád, mi az az "f" ?
honnan is tudhatnám Timi gondolatait.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2015.01.20 kedd, 07:14:15 »

honnan is tudhatnám Timi gondolatait.... vigyor3
Én most a nevedben levő f re gondoltam. Al-F, de mi az az f amit még lehet kicsinyíteni  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2015.01.20 kedd, 07:16:37 »

Én most a nevedben levő f re gondoltam. Al-F, de mi az az f amit még lehet kicsinyíteni  eplus2
ahogy öregszel,egyre lejjebb süllyedsz a xarpoénok szintjén.... Sad
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2015.01.20 kedd, 07:21:37 »

ahogy öregszel,egyre lejjebb süllyedsz a xarpoénok szintjén.... Sad
Amikor kigondoltam még jónak tűnt. Így leírva tényleg elég gyenge. mf1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2015.01.20 kedd, 07:28:41 »

Amikor kigondoltam még jónak tűnt. Így leírva tényleg elég gyenge. mf1
Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:41:03 »

Sziasztok!
Egyik reggel befogva maradt a jobboldali kézifék, pedíg 5fok volt. Asszem beleszaladtam abba a bizonyos kézifék berohadásos históriába! Hirtelen felindulásból vettem is egy pár féknyerget hátra, hogy legyen amivel fel..szom az agyam, mert nem tudom kitekerni azt a rhohadék torx csavart ami a tengely végén van!  zavart2 zavart2 Vagy a kulcs, vagy a csavar feje, de valami szétnyíródik... Van valami tuti módszer a meglazítására?
 help
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2015.01.21 szerda, 20:49:35 »

Sziasztok!
Egyik reggel befogva maradt a jobboldali kézifék, pedíg 5fok volt. Asszem beleszaladtam abba a bizonyos kézifék berohadásos históriába! Hirtelen felindulásból vettem is egy pár féknyerget hátra, hogy legyen amivel fel..szom az agyam, mert nem tudom kitekerni azt a rhohadék torx csavart ami a tengely végén van!  zavart2 zavart2 Vagy a kulcs, vagy a csavar feje, de valami szétnyíródik... Van valami tuti módszer a meglazítására?
 help

A vásárolt féknyergen nincs rajta a kar, amit a bowden húz?  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:05:19 »

A vásárolt féknyergen nincs rajta a kar, amit a bowden húz?  Shocked

De! Pont azt akarom leszedni, hogy fel tudjam újítani a gumi alkatrészeket. Így nem kell az autón lévővel babrálni, nem maradok kocsi nélkül, ha valami rosszul sül el. Gondoltam: nyugiba felújítom a bontottat, aztán kicserélem egy óra alatt a fentlévőkre,a mostaniak meg mennek a vaterára... Ez a terv!
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:13:25 »

De! Pont azt akarom leszedni, hogy fel tudjam újítani a gumi alkatrészeket. Így nem kell az autón lévővel babrálni, nem maradok kocsi nélkül, ha valami rosszul sül el. Gondoltam: nyugiba felújítom a bontottat, aztán kicserélem egy óra alatt a fentlévőkre,a mostaniak meg mennek a vaterára... Ez a terv!

Na de milyet vettél?
Módosítottat vagy megint a "berohadósat"?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2015.01.21 szerda, 21:55:20 »

Na de milyet vettél?
Módosítottat vagy megint a "berohadósat"?

Szerintem a berohadósat, mert évjárathoz kértem! Azt hittem az új verziót nem lehet feltenni ennek a helyére...
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2015.01.21 szerda, 22:32:50 »

Szerintem a berohadósat, mert évjárathoz kértem! Azt hittem az új verziót nem lehet feltenni ennek a helyére...
De fel lehet csak a betétet is cserélni kell.
Annyiszor elhangzik itt sajnálom, hogy nem futottál még bele.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2015.01.22 csütörtök, 08:53:10 »

De fel lehet csak a betétet is cserélni kell.
Annyiszor elhangzik itt sajnálom, hogy nem futottál még bele.

Beshoptam, még új vagyok... Csak a cikket olvastam a felújításról/átalakításról.
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:16:56 »

Hiho!
Ma megragadt a bal hátsó fékem... kézifékre gyanakszom van egy kis fék szag meg melegszik is a bal oldal. Este neki ugrottam hogy leszedjem a kereket és eltört az emelőm :S van rá esély hogy akna nélkül meg emelő nélkül legalább vissza tuszakoljam valahogy a kéziféket legalább amíg a szerelőhöz elmegyek ne égessem le a féket? aláfeküdtem amennyire bírtam de éppenhogy elértem a féknyerget van rajta valami rugós kar azt megpróbáltam kiengedett kézifék mellett megmozdítani de nem bírtam. Jó helyen próbálkoztam egyáltalán?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:20:09 »

Hiho!
Ma megragadt a bal hátsó fékem... kézifékre gyanakszom van egy kis fék szag meg melegszik is a bal oldal. Este neki ugrottam hogy leszedjem a kereket és eltört az emelőm :S van rá esély hogy akna nélkül meg emelő nélkül legalább vissza tuszakoljam valahogy a kéziféket legalább amíg a szerelőhöz elmegyek ne égessem le a féket? aláfeküdtem amennyire bírtam de éppenhogy elértem a féknyerget van rajta valami rugós kar azt megpróbáltam kiengedett kézifék mellett megmozdítani de nem bírtam. Jó helyen próbálkoztam egyáltalán?


A nyergen van egy kis kallantyú amit a kézifékbowden mozgat.....azt kell visszaütni (csavarhúzó+kalapács).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:20:37 »

Hiho!
Ma megragadt a bal hátsó fékem... kézifékre gyanakszom van egy kis fék szag meg melegszik is a bal oldal. Este neki ugrottam hogy leszedjem a kereket és eltört az emelőm :S van rá esély hogy akna nélkül meg emelő nélkül legalább vissza tuszakoljam valahogy a kéziféket legalább amíg a szerelőhöz elmegyek ne égessem le a féket? aláfeküdtem amennyire bírtam de éppenhogy elértem a féknyerget van rajta valami rugós kar azt megpróbáltam kiengedett kézifék mellett megmozdítani de nem bírtam. Jó helyen próbálkoztam egyáltalán?
Nem biztos,hogy a kéziféked rossz,lehet,hogy csak a FL elötti mizéria elért(berohadós féknyereg).A féknyeregnél lévő ki kart(kézifékét) húzd vissza,mint a másik felöl.De a kéziféket ne használd.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 20:21:14 »

Hiho!
Ma megragadt a bal hátsó fékem... kézifékre gyanakszom van egy kis fék szag meg melegszik is a bal oldal. Este neki ugrottam hogy leszedjem a kereket és eltört az emelőm :S van rá esély hogy akna nélkül meg emelő nélkül legalább vissza tuszakoljam valahogy a kéziféket legalább amíg a szerelőhöz elmegyek ne égessem le a féket? aláfeküdtem amennyire bírtam de éppenhogy elértem a féknyerget van rajta valami rugós kar azt megpróbáltam kiengedett kézifék mellett megmozdítani de nem bírtam. Jó helyen próbálkoztam egyáltalán?

Igen, jó helyen próbálkozol. Van egy kis kar a nyergen, amit húz egy rugó visszafele és a kézifékkötél akad bele. Akna, emelés nélkül is alá lehet mászni annyira, hogy egy kis kalapáccsal megütögesd, hogy visszaálljon alap állapotba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 22:09:36 »

köszönöm a válaszokat reggel meglesem mit tudok belőle kihozni
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 130



E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2015.01.27 kedd, 16:58:25 »

Végre megérkezett az ötlap fejű csavarhoz a kulcskészlet!  vigyor3 Kitekertem a csavart, de nem tudom egyik irányba sem elmozdítani a tengelyt! Melyik irányba jön szét? A fékbetétek vagy a kézifékbovden kar irányába?  worship
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.